PDA

View Full Version : Gezamenlijk Rogaine Foam kopen?


gerardo
5 november 2007, 19:44
Zijn er mensen die belangstelling hebben om gezamenlijk in het groot Rogaine Foam te kopen?
Op internet zag ik al 39 flessen voor 6,95 Euro per stuk (incl. verzendkosten).
Of zijn er al mensen die een "inkoopgroepje"hebben?

Zoevo
5 november 2007, 21:48
aj heb net besteld...

Balou
6 november 2007, 17:03
Das niet duur, waar zag je dat?

Jaapie
6 november 2007, 17:11
Houd je wel rekening met de import-BTW a 19% en inklaringskosten? Als je groot in wilt kopen kan je geheid een naheffing verwachten.

gerardo
6 november 2007, 23:45
Das niet duur, waar zag je dat?

Ebay.

michelangelo
7 november 2007, 09:16
Ik wilde ook nog gaan bestellen dus ben wel geinteresseerd!
Maar hoe kom je aan €6,95? Incl. verzendkosten van $64 komt het neer op $422. Dit is $10,82 = 7,46 euro per fles. Dat is nog bijna 50% goedkoper dan dat je 3 of 4 flessen per keer bestelt.

Ik weet niet hoe het zit met grote bestellingen, maar de vorige keer had ik 4 flesjes en die zijn gewoon met de post meegekomen, zonder naheffing o.i.d.

Count me in voor 6 flessen als het doorgaat!

gerardo
8 november 2007, 00:17
Kijk hier
http://cgi.ebay.nl/Men-Rogaine-5-Minoxidil-Topical-Aerosol-FOAM-39-Month_W0QQitemZ290177492823QQihZ019QQcategoryZ4700 5QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

maar ik heb intussen al 3 flessen ergens anders besteld voor 46 dollar(incl.levering)

Ben wel geschrokken van reakties betreffende importheffing ed, als je grote hoeveelheden zou bestellen.
Iemand hier ervaring mee?

Sjaak
8 november 2007, 12:15
Dat ziet er inderdaad interessant uit, als er meer animo voor is houd ik me ook aanbevolen!

zimmie
10 november 2007, 10:30
Ik heb ook intresse!

blizzard
10 november 2007, 23:38
Kijk hier
http://cgi.ebay.nl/Men-Rogaine-5-Minoxidil-Topical-Aerosol-FOAM-39-Month_W0QQitemZ290177492823QQihZ019QQcategoryZ4700 5QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

maar ik heb intussen al 3 flessen ergens anders besteld voor 46 dollar(incl.levering)

Ben wel geschrokken van reakties betreffende importheffing ed, als je grote hoeveelheden zou bestellen.
Iemand hier ervaring mee?

Hoi Gerardo,
Ja ik heb wel ervaring mee qua importheffing :) ik betaal nooit wat en importeer regelmatig diverse spullen uit Amerika ,bestelling uit de EU is natuurlijk niet nodig, dus check eerst of je bv in de EU je bestelling kunt doen bv Ebay Engeland ...

Als ik wat wil kopen wat boven de $35 dollars kost vraag ik altijd eerst of de verkoper een low invoice wil maken , 9 van de 10 keer hebben ze daar geen probleem mee , wat je ook doet zorg dat de waarde van je bestelling NOOIT hoger is dan $35 . werkt altijd en heb nooit geen problemen mee gehad en nooit wat hoeven te betalen , het probleem is namelijk en veel mensen weten dat niet dat als je bv iets voor $40 of meer dollars laat komen ze ook belasting gaan heffen op je verzendkosten :mad:
Ja joh ze kunnen er wat van hier bij de Douane :mad:
Laat gewoon op je invoice zetten : private use of sample en of als gift zit je altijd goed zolang je maar niet over de $35 komt , misschien mag het nog wat meer zijn met de lage dollar koers maar hou de $35 maar aan zit je altijd goed .

ps : hou er wel rekening mee dat als je pakket mocht kwijtraken je ook maar de waarde terug krijgt die er op staat !!! is tot zover nog nooit gebeurd.

Groet Blizzard

Hanna
11 november 2007, 01:55
Blizzard,
Wat jij schrijft, klopt inderdaad voor kleine pakketjes, maar heb je wel eens 39 flessen tegelijk besteld ? Bij zo'n groot en tamelijk zwaar pakket is de kans groot dat de douane $35 niet gelooft en 't pakket openmaakt.

blizzard
11 november 2007, 23:23
Blizzard,
Wat jij schrijft, klopt inderdaad voor kleine pakketjes, maar heb je wel eens 39 flessen tegelijk besteld ? Bij zo'n groot en tamelijk zwaar pakket is de kans groot dat de douane $35 niet gelooft en 't pakket openmaakt.

Hoi Hanna ,
Maakt niets uit zolang er maar een officiele rekening bijzit van een totaal van $35 dollars kunnen ze je niets maken ,je kan het als "gift "versturen of als second hand (gebruikte goederen ) dan word het wel geloofwaardiger natuurlijk ,ze hebben daar ook geen tijd voor om dat allemaal uit te zoeken ...,Ja kijk als je een volle pallet besteld word het natuurlijk anders :)

Heb ooit eens nieuwe Paystations3 geimporteerd en laten sturen als een "Gift "en de verkoper had de PS 3 in mooi Kerstpapier gedaan en kwam zonder problemen bij mij thuis aan zonder invoerrechten , zover ik weet mogen ze een kado niet openmaken of ze moeten natuurlijk een hele goede reden hebben daarvoor .

Ik heb mijn eigen al vaak scheel betaald aan invoerrechten en heb daar eigenlijk niets op tegen maar dat ze dan ook nog belasting heffen op de verzendkosten daar heb ik geen vrede mee :mad: .

Groet Blizzard