PDA

View Full Version : Aziatisch haarwerk


José P
19 februari 2003, 12:07
Heeft dan niemand goede ervaringen met een aziatisch haarwerk?
Ik ben bijn depresief geworden van al die negatieve verhalen.
Ik heb sinds zaterdag een aziatisch haarwerk, hij lijkt me nu nog erg goed, maar als ik alle verhalen moet geloven is er dus over een maand of drie niets meer van over.
Geld voor nog een haarwerk heb ik niet, ik ben sinds een paar weken ook nog mijn baan kwijt:sad:
Please laat wat positiefs horen.

groetjes José P

Do
20 februari 2003, 15:05
Hai,

Ik zou me van tevoren niet druk maken, en waarom zou je ook??

Als jou haarwerk goed is en het bevalt je goed moet je er gewoon blij mee wezen en je geen zorgen maken op iets wat misschien op jou haarwerk nooit van toepassing zal zijn. Komen er wel problemen, wat nogmaals niet gezegd is, dan is het tegen die tijd vroeg genoeg om je zorgen te maken.

Gr. Do.

José P
20 februari 2003, 15:11
Hoi,
ach mischien maak ik me ook wel druk om niets.
We gaan gewoon vrolijk verder, en we zien wel.

José P

Pluk
20 februari 2003, 15:57
Positief denken Jose!!

Misschien blijft jouw haarwerk wel mooi en heb jij een structuur die er helemaal niet zo onnatuurlijk uitziet. Weet je wel hoe groot Azië is en hoeveel Aziaten daar rondlopen?!:D Allemaal met ander haar.......

Kortom: er zijn voorlopig nog geen beren op de weg en ik hoop voor je dat ze ook niet komen! Geniet gewoon lekker van je nieuwe look!

Succes!

Pluk:)

José P
20 februari 2003, 16:44
Bedankt Pluk,

Jullie hebben wel gelijk want ikzie er nu fantastisch uit:puke:
Echt waar!!

astrid
29 april 2003, 10:50
Hoi Jose,

Wat mankeert er precies aan aziatisch haar? Ik heb er van de week een in mijn handen gehad en dat voelde op zich prima aan. Het schijnt als je in Ned. zo'n haarwerk neemt het altijd zacht gemaakt wordt. Het is geloof ik wel voller haar, maar wel mooi.
Hoe is het nu met je? Heb je inmiddels al een leuke nieuwe baan? Ik hoop dat het goed met je gaat.

groetjes Astrid

José P
29 april 2003, 12:37
[Hoi ,

het gaat nu wel weer goed met me, mijn haarwerk bevalt nog steeds goed.
En ik heb ook weer een goeie baan waar ik lekker veel mee kan verdienen, dus dat zit wel goed :P

met jullie ook alles goed?

Groetjes van José

astrid
29 april 2003, 13:13
Oh meid wat fijn voor je! :D Hartstikke leuk, dat je haar ook mooi is. Veel succes en tot mailens!

groetjes Astrid

Priya
21 mei 2003, 12:02
aziatisch is ook helemaal het verkeerde woord, want inderdaat azie is heel groot en er is een wereld van verschil tussen bv. chinees en indiaas haar. Indiaas haar is vergelijkbaar met euopees. Chinees haar is veel dikker en sterker. Maar aan de andere kant, als je een geheel haarwerk nodig hebt dan valt chinees haar niet op. Er zijn ook europeanen met van dat type haar dus zo opvallend is het niet. alleen als het een gedeeltelijk haarwerk is en je hebt een fijnere structuur eigen haar, dan is het beter van niet. Voordeel aan chinees haar is dat het minder slijt.

karen
3 augustus 2003, 13:10
hoi,

ik geloof dat ik ook een aziatisch haarwerk heb. Weet het niet zeker omdat de shop waar ik ze al 10 jaar koop niet zo veel info verschaft (reden waarom ik nu verder ga kijken, alhoewel ik eigenlijk wel altijd mooie haarwerken krijg).

Maar ik ga naar een normale kapper in Amsterdam naar mijn vaste kapper die bezeten is van zijn vak. Hij zegt dat het aziatisch haar is en bewerkt het met een stijltang. Het resultaat is fantastisch, lekker zacht en glad.

Misschien een tip voor jou? Laat het me dan weten dan geef ik je het adres.

Groetjes karen