PDA

View Full Version : Nog mensen met positieve ervaring permanent ontharen?


Liesje22
6 november 2007, 22:17
Ik krijg een beetje het idee dat het allemaal geen zin heeft als ik sommige verhalen lees. Dat het toch weer terug komt e.d. Zijn er hier ook nog mensen met wel goede resultaten.. en wat heb je dan precies gedaan? Misschien ervaring met de diodelaser?

Groetjes.

lanny
9 november 2007, 21:48
Hallo Liesje,

Ik weet niet of je alles gelezen hebt maar er zijn meerdere mensen met positieve ervarigen op dit forum. De meeste kennen mijn verhaal dus hou ik het kort, eerst ben ik bij meerdere salons en clinieken geweest en een paar duizend euri verder was ik niet tevreden. Toen kwam ik door een vriendin bij www.smartpulsamsterdam.nl (http://www.smartpulsamsterdam.nl) ben nu 5 keer geweest en zeer tevreden.

Ik ben er zeker van dat er ook andere mensen zijn met positieve ervarigen.

Laat liesje wat van je horen

gr

Lanny:D
Ik krijg een beetje het idee dat het allemaal geen zin heeft als ik sommige verhalen lees. Dat het toch weer terug komt e.d. Zijn er hier ook nog mensen met wel goede resultaten.. en wat heb je dan precies gedaan? Misschien ervaring met de diodelaser?

Groetjes.

Marte
20 november 2007, 11:05
Dag liesje,

ikzelf heb met geen enkele methode uberhaupt resultaten behaald, maar mijn zus heeft voor de bikinilijn(donker haar, bleke huid) bij Korpos(zeer goed centrum met aangename behandelaarsters en vertrouwelijke sfeer) (vooral laser) zeer goede resultaten behaald, ik denk dat ze nu 8 behandelingen heeft gehaald en er zijn zeer veel kale plekken, ze gaat nu ook nog maar om de zoveel tijd.

xxx m