PDA

View Full Version : Ik word er depressief van


marc_05
23 november 2007, 11:37
Hallo,

Ik heb een 10 behandlingen gehad voor overbeharing op de rug.... nu stopt de kliniek ermee waar ik geweest ben.

Ik heb tot nu helemaal geen resultaat geboekt, toch heb ik donkere haren en een vrij lichte huid.

Kan iemand mij zeggen of ik nu totaal kansloos ben?
Ik ben woonachtig in Limburg...zou graag van mensen tips krijgen van een goede kliniek in die buurt.

Mvg, Marc

Marte
23 november 2007, 14:48
Hallo,

Ik heb een 10 behandlingen gehad voor overbeharing op de rug.... nu stopt de kliniek ermee waar ik geweest ben.

Ik heb tot nu helemaal geen resultaat geboekt, toch heb ik donkere haren en een vrij lichte huid.

Kan iemand mij zeggen of ik nu totaal kansloos ben?
Ik ben woonachtig in Limburg...zou graag van mensen tips krijgen van een goede kliniek in die buurt.

Mvg, Marc


Dag marc, was het een laser? Hebben ze wel de instellingen hoog genoeg gezet? Je moet anders eens kijken naar het lijstje op deze site van goede lasersoorten en achtigen, of ze er tussen staat(degene waar jij mee behandeld bent.) Ik ben zelf ook van Limburg afkomstig (Belgisch Limburg) en heb indertijd (7-8 jaar geleden) me laten behandelen in Veldhoven(Nederland) aangezien dat dichterbij was, dan naar Antwerpen te gaan. In Antwerpen schijnt nl ook een centrum te zitten voor laserontharing die zeker niet slecht is (tamara of zo???). Ik veronderstel dat er in Hasselt ook zitten, alleen ken ik er daar geen.

Vervelend is het natuurlijk ,zeker, een hoop geld kwijt en geen enkel resultaat, mr t lijkt me zo dat ze , zeker als je een lichte huid hebt en donkere haren, de instellingen niet hoog genoeg gezet hebben. Als je daar info over weet, kijk dan eens naar de thread omtrent lijstje goede lasers en achtigen. zo kun je er in ieder geval achter komen of je gewoonweg niet reageert, of dat het puur aan de laser zelf ligt.

heel veel succes!!!

xxx marte

lanny
24 november 2007, 22:02
Hoe heette deze kliniek en met wat voor apparaat werkte ze=

Hallo,

Ik heb een 10 behandlingen gehad voor overbeharing op de rug.... nu stopt de kliniek ermee waar ik geweest ben.

Ik heb tot nu helemaal geen resultaat geboekt, toch heb ik donkere haren en een vrij lichte huid.

Kan iemand mij zeggen of ik nu totaal kansloos ben?
Ik ben woonachtig in Limburg...zou graag van mensen tips krijgen van een goede kliniek in die buurt.

Mvg, Marc

Roos80
25 november 2007, 20:13
Hallo,

Ik heb een 10 behandlingen gehad voor overbeharing op de rug.... nu stopt de kliniek ermee waar ik geweest ben.

Ik heb tot nu helemaal geen resultaat geboekt, toch heb ik donkere haren en een vrij lichte huid.

Kan iemand mij zeggen of ik nu totaal kansloos ben?
Ik ben woonachtig in Limburg...zou graag van mensen tips krijgen van een goede kliniek in die buurt.

Mvg, Marc

Hallo Marc,

Vervelend om te horen.

Tja mijn man heeft ook al vele zinloze behandelingen gehad met laser voordat we een juist apparaat gevonden hadden.
Nu is hij onder behandeling bij een kliniek in veldhoven met een light sheer diodelaser wat hem gelukkig wel van de haren af helpt.

Hij heeft zijn laatste behandeling daar nu bijna 4 maanden geleden gehad en komt deze week om nog een paar plekjes te laten verwijderen.

Op dit forum kan je vast wat meer info vinden over de verschillende technieken en wat mijn advies is ga bij verschillende klinieken op gesprek en laat proefstukjes doen.
Wacht het resultaat af en beslis pas daarna.

Succes

Groetjes roos

Marte
27 november 2007, 16:52
Dag marc, mss dat roos' advies iets is???

xxx marte

marc_05
27 november 2007, 18:07
Ja Martje.... ik denk dat ik ook maar eens naar Veldhoven ga.

Marte
28 november 2007, 20:52
heel veel succes, hoop dat het iets voor je oplevert!!

xxx marte