PDA

View Full Version : info verschillende behandelinstituten


Sunnylinx
25 februari 2003, 23:44
Hallo allemaal,

Ik ben een half jaar geleden ook al eens op het forum geweest. Ik word nu al twee jaar electrisch geepileerd in mijn gezicht. Omdat het toch wel erg lang gaat duren en mijn huid iedere week geirriteerd is, ben ik nu zo ver dat ik me wil laten behandelen met de flits-therapie. Echter weet ik nog door wie.
Ik heb hier op het forum wel enkele instituten gevonden, maar het is me niet duidelijk welke er allemaal nog meer zijn. Ik zelf woon in de omgeving van Harderwijk en vraag me af of er daar in de buurt een instituut is. Wie kan me meer informatie geven?

Alvast bedankt,

Sandra

Sunnylinx
1 maart 2003, 15:44
Hello again,

Ik heb wat rond zitten kijken op dit forum en kwam een hele discussie tegen over reclame maken over laser/flits-instituten lekker handig van mij om daar dan juist info over te gaan vragen.
Dus reageer maar niet op mijn voorgaande oproepje.
Ik ben zelf al flink aan het zoeken gegaan en ik moet zeggen dat er in de Gouden gids ook veel adressen stonden.
Wanneer ik begonnen ben met de behandeling van de flitstherapie (daar gaat mijn voorkeur naar uit) zal ik hierover vertellen.

Groetjes, Sandra

fender
5 augustus 2003, 09:42
Nou lijkt me dat het geen probleem is dat we onze ervaringen uitwisselen over het behandelingsinstituut waren we zitten. Je gaat een hoop geld uitgeven dus is het wel handig dat je het gevoel hebt dat je bij een goed adres zit.

Linda