PDA

View Full Version : Aminexil/haaruitval.net/Bolder


Knurft
18 december 2001, 23:32
Mijn IP nr is geblokkeerd op het forum van haaruitval.net Ik had er een vraag geplaatst wanneer Aminexil nu eens ging werken en of ze niet teveel beloofden. I.p.v. een antwoord, blokkeren ze je! Wat een klotezaak! Het is toch al onthutsend te lezen hoe ze met hun zgn kennis mensen om de tuin leiden.

Heeft niemand de kennis/mogelijkheid om die site van het web te pleuren? Mijn zegen heb je. Stop de verloedering!

Chris
19 december 2001, 14:49
Mijn hemel!

Zou je mij kunnen vertellen wat je precies in je bericht geschreven had en of je daarin melding had gemaakt van HaarWeb?

Een lotgenoot van ons op HaarWeb heeft ook eens een bericht geplaatst op dat forum en haar bericht (met daarin 1 verwijzing naar HaarWeb) is helemaal ingekort, zodat de verwijzingen naar HaarWeb eruit waren en er alleen 1 enkele zin overbleef.

Ik kan me zo voorstellen dat als jij ook een verwijzing naar HaarWeb erin had staan, je bericht gecensureerd wordt. Bolder wordt hier nou bepaald kritiek-loos ontvangen, dus ik kan me voorstellen dat hij zijn bezoekers niet wil doorverwijzen naar een site (HaarWeb in dit geval) waarop nogal wat kritiek te vinden is over zijn activiteiten. Vanuit zijn standpunt gezien kan ik me censuur nog voorstellen, maar het blokkeren van je IP gaat wel héél erg ver.

Maar goed, ik weet dus niet of je een vermelding naar HaarWeb erin had staan. Als dit nl. NIET het geval was, dan is wel héél erg gortig wat je overkomen is. Als je -als potentieel koper- gewoon een kritische vraag hebt gesteld en je dan vervolgens via je IP-adres wordt geblokkeerd, dan vraag ik me ècht af waar dat bedrijf mee bezig is......... :mad:

Zou je ons kunnen laten weten wat je geschreven had?


NB: lees hier méér over aminexil en de door jou genoemde website:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=54
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=96
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=108

Thanx!
Chris.

Knurft
19 december 2001, 20:30
Hoi Chris,

bedankt voor je reactie! Ik stelde gewoon een ietwat kritische vraag (hoe lang moet ik wachten voordat het gaat werken)en heb het nergens over haarweb gehad!

Btw, dit is de 2e maal. Even geleden heb ik ook een vraag gesteld die blijkbaar te moeilijk te beantwoorden was. Daarop is mijn IP ook meteen geblokkeerd. (mijn IP nr is in de tijd veranderd zodat ik toch weer toegang had). Op vragen via email wordt ook meestal niet geantwoord of je moet interesse hebben om te kopen.

De klant is dus niet bepaald koning! Eerder word je als deurmat versleten. En ik ben een klant, ik heb 2 kuren van dat klotespul besteld ter waarde van honderden guldens. Resultaat: 0,0

Jay
22 december 2001, 13:23
Ik heb er ook kritische vragen gesteld onder de nick Criticus.

Ik ben er verder niet naar terug geweest, dus of ze me geblokt hebben weet ik niet. Het interesseert me daarnaast ook nog eens geen kale kut.

Jay
23 december 2001, 02:40
Sorry, but your IP Number is currently banned in our forums. You may not post or register on our site. Your IP Number is: .
Please feel free to email us at if you have any questions.


Ja dus :)

Eigenlijk wou ik er iets posten, maar aangezien het daar niet kan, doe ik het hier maar:

----------------------------------------------------------------------------------


Hoi hans even een mededeling.
Ik heb met DR Boersma gesproken en je had gelijk. Er zijn maar drie weten schappelijke producten tegen haaruitval op de markt. Finasteride , minoxidil en aminexil. Joh en dan te bedenken wat er allemaal aan onzin te koop is dus.

Wou het effe kwijt.


Wat benne dit nou weer voor een ongelooflijk neppe ophemelpost?

Het is wel ER-RUG opgezegd he Hansie?

Als je nou de volgende keer nog es zelf een post neer gaat pleuren, waarbij je net doet of het van een echt bestaand iemand komt, zorg er dan voor dat het geloofwaardig overkomt.

Tering hee.... die schrijfstijl van jou.......

Ben je soms onopgeleid of zo?

Chris
23 december 2001, 03:37
Hoi Jay,

Er is iemand anders geweest die een reply heeft gegeven op dat bericht en vervolgens heeft Bolder haar doorverwezen naar zijn eigen site http://www.hairloss-hair-loss.com/medical.htm :


George
unregistered

posted 18-12-2001 19:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi hans even een mededeling.
Ik heb met DR Boersma gesproken en je had gelijk. Er zijn maar drie weten schappelijke producten tegen haaruitval op de markt. Finasteride , minoxidil en aminexil. Joh en dan te bedenken wat er allemaal aan onzin te koop is dus.

Wou het effe kwijt.
-------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


<Tamara>
unregistered

posted 22-12-2001 13:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik lees hier dat Aminexil net zoals Minoxidil en Propecia (Finasteride) wetenschappelijk bewezen medicijnen zijn. Voor wat betreft Minoxidil en Propecia ben ik daarvan op de hoogte en zijn er onderzoeksresultaten beschikbaar.

Maar ik kan nèrgens wetenschappelijke onderzoeksresultaten van Aminexil vinden. Hoe komen jullie er bij dat dit product dan wetenschappelijk bewezen is? Ik wil graag goede informatie hierover hebben voordat ik het product aanschaf om een kuur te gaan beginnen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groetjes,
Tamaar.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


Hans
Forumbeheerder
Member # 2
posted 22-12-2001 15:07
--------------------------------------------------------------------------------
Look at http://www.hairloss-hair-loss.com/medical.htm
Daar staat de korte medische uitleg van aminexil

--------------------

Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.
--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged


Zijn die testen die te vinden zijn op die URL nu wetenschappelijke testen? De testen zijn in Nederland uitgevoerd door Boersma.

Chris.

Chris
23 december 2001, 13:33
Iemand heeft wéér een bericht gepost op haaruitval.net in onderstaande thread. Ik ben benieuwd wat het antwoord daarop wordt!:


Topic: Hans het klopt.
<George>
unregistered

posted 18-12-2001 19:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi hans even een mededeling.
Ik heb met DR Boersma gesproken en je had gelijk. Er zijn maar drie weten schappelijke producten tegen haaruitval op de markt. Finasteride , minoxidil en aminexil. Joh en dan te bedenken wat er allemaal aan onzin te koop is dus.

Wou het effe kwijt.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


<Tamara>
unregistered

posted 22-12-2001 13:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik lees hier dat Aminexil net zoals Minoxidil en Propecia (Finasteride) wetenschappelijk bewezen medicijnen zijn. Voor wat betreft Minoxidil en Propecia ben ik daarvan op de hoogte en zijn er onderzoeksresultaten beschikbaar.

Maar ik kan nèrgens wetenschappelijke onderzoeksresultaten van Aminexil vinden. Hoe komen jullie er bij dat dit product dan wetenschappelijk bewezen is? Ik wil graag goede informatie hierover hebben voordat ik het product aanschaf om een kuur te gaan beginnen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groetjes,
Tamaar.
-------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


Hans
Forumbeheerder
Member # 2
posted 22-12-2001 15:07
--------------------------------------------------------------------------------
Look at http://www.hairloss-hair-loss.com/medical.htm
Daar staat de korte medische uitleg van aminexil

--------------------

Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.
--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged


<Jeroen>
unregistered

posted 23-12-2001 12:27
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Hans,
Ik heb de studie op je site bekeken. Maar als ik op www.thebaldtruth.com kijk, dan zie ik dat Aminexil vermeldt staat bij de producten die AFGERADEN worden door TheBaldTruth. Ook is Aminexil NIET FDA-approved in Amerika.

Waarom wordt Aminexil afgeraden op deze Amerikaanse site?

Jeroen.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


Chris.

Jay
23 december 2001, 14:41
Ik heb hier zoveel schik in dat ik bij deze voorstel dat we er alles, maar dan ook alles aan zullen doen om Bolder ten val te brengen.

Mwuahahahahahahahaaaaaaaah!

I'm so deliciously evil! :D

Chris
24 december 2001, 02:51
De discussie goes on:


George
unregistered
posted 18-12-2001 19:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi hans even een mededeling.
Ik heb met DR Boersma gesproken en je had gelijk. Er zijn maar drie weten schappelijke producten tegen haaruitval op de markt. Finasteride , minoxidil en aminexil. Joh en dan te bedenken wat er allemaal aan onzin te koop is dus.

Wou het effe kwijt.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


<Tamara>
unregistered
posted 22-12-2001 13:44
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ik lees hier dat Aminexil net zoals Minoxidil en Propecia (Finasteride) wetenschappelijk bewezen medicijnen zijn. Voor wat betreft Minoxidil en Propecia ben ik daarvan op de hoogte en zijn er onderzoeksresultaten beschikbaar.

Maar ik kan nèrgens wetenschappelijke onderzoeksresultaten van Aminexil vinden. Hoe komen jullie er bij dat dit product dan wetenschappelijk bewezen is? Ik wil graag goede informatie hierover hebben voordat ik het product aanschaf om een kuur te gaan beginnen.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?

Groetjes,
Tamaar.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged

Hans
Forumbeheerder
Member # 2
posted 22-12-2001 15:07
--------------------------------------------------------------------------------
Look at http://www.hairloss-hair-loss.com/medical.htm
Daar staat de korte medische uitleg van aminexil

--------------------
Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.
--------------------------------------------------------------------------------
| IP: Logged


<Jeroen>
unregistered
posted 23-12-2001 12:27
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Hans,
Ik heb de studie op je site bekeken. Maar als ik op www.thebaldtruth.com kijk, dan zie ik dat Aminexil vermeldt staat bij de producten die AFGERADEN worden door TheBaldTruth. Ook is Aminexil NIET FDA-approved in Amerika.

Waarom wordt Aminexil afgeraden op deze Amerikaanse site?

Jeroen.
--------------------------------------------------------------------------------
IP: Logged


Hans
Forumbeheerder
Member # 2
posted 23-12-2001 17:12
--------------------------------------------------------------------------------
Zoals altijd de reden : MEN WIL ALLEEN HUN SPONSORS EN PRODUCTEN VERKOPEN.En dat zijn meestal on bekendeproducten dus. Leuke site btw , je ziet mens health blad. In mei jl. stond er een zeer lovend artiekel in mens health over aminexil . Een reporter had aminexil en finasteride voor een jaar getest voor het blad. Hij was zeer tevreden over de resultaten. Zo zie je dat concurentie elkaar altijd bestoken en onderuit willen halen. Voorop staat dat er slechst 3 ( aminexil,finasteride,minoxidil ) weten schappelijke stoffen bestaan die ooit bewezen zijn dat ze werken. Al die andere stoffen doen dus NIKS voor je haar. Maarja ze moeten toch het spul aan de man zien te brengen , dus ..
--------------------

Vriendelijke groet,
Hans Bolder
Haarteam.


That's it for now.
Chris.

Chris
28 december 2001, 13:36
Aha.

Als gast kun je nu NIET meer op het haaruitval.net forum komen.

Je moet je dus verplicht registreren wil je berichten kunnen LEZEN én POSTEN. Zodoende hebben ze de inhoud van de berichten en IP-controle nog meer in de hand.......

Chris.