PDA

View Full Version : Met spoed fina gezocht!


Marco18
26 december 2007, 15:31
Hallo mensen,

Ik ben gister tot de ontdekking gekomen dat ik over 2 dagen door mn fina heen ben! Heeft iemand van jullie mischien nog een pakje liggen? PM me even en we komen eruit. En ojah, prettige feestdagen nog!

Mvg, Marco

Marco18
27 december 2007, 19:13
Heb inmiddels finasteride besteld.. Maar die is dr pas over 10 dagen. Kan iemand mischien een 4 tal pilletjes opsturen? Uiteraard tegen goede betaling. Ik ben dr nu echt doorheen en ik weet niet hoe het uit gaat pakken zolang zonder fina..

Gr, Marco

nozem
27 december 2007, 19:58
sorry jongen ik kan je er niet mee verder helpen

lancia
27 december 2007, 21:50
Waarom ga je niet langs de dokter?
Leg je situatie uit en vraag voor Proscar.
Heb ik ook gedaan en de Dr. was zelfs zo vriendelijk om de apotheek op te bellen en te vragen of hij het in 1mg capsules kon doen.
Kostte ongeveer 50 euro,120 capsules.dus 12.5 euro per maand.
Ik heb een bepaalde achterdocht t.o.v via internet bestellen,misschien onterecht maar voor die 12.5 euro ga ik echt niet liggen klooien.
En met wat geluk schrijft hij je 2 briefjes,kun je er gelijk 8maand tegen.

Limbo
28 december 2007, 17:56
Waarom ga je niet langs de dokter?
Leg je situatie uit en vraag voor Proscar.
Heb ik ook gedaan en de Dr. was zelfs zo vriendelijk om de apotheek op te bellen en te vragen of hij het in 1mg capsules kon doen.
Kostte ongeveer 50 euro,120 capsules.dus 12.5 euro per maand.
Ik heb een bepaalde achterdocht t.o.v via internet bestellen,misschien onterecht maar voor die 12.5 euro ga ik echt niet liggen klooien.
En met wat geluk schrijft hij je 2 briefjes,kun je er gelijk 8maand tegen.

Veel geld! Ik betaal voor 90 caps. 1 mg proscar ca. 18 euro!

Spiderman
28 december 2007, 18:28
Veel geld! Ik betaal voor 90 caps. 1 mg proscar ca. 18 euro!

Ik betaal helemaal niets voor mijn Proscar.:cool: Alleen wil mijn apotheek geen capsules van 1 mg klaar maken. Dus ben ik genoodzaakt om de Proscar zelf in vieren te delen en 1.25 mg te per dag te slikken.

Limbo
28 december 2007, 19:28
Ik betaal helemaal niets voor mijn Proscar.:cool: Alleen wil mijn apotheek geen capsules van 1 mg klaar maken. Dus ben ik genoodzaakt om de Proscar zelf in vieren te delen en 1.25 mg te per dag te slikken.

Ja hallo Spiderman. Het gaat af van je no claim, dus je betaalt het wel zelf. Bovendien heb je vanaf 2008 een eigen risico van € 150,= (en geen no claim meer).

Stomme apotheker heb jij!!:o

Spiderman
28 december 2007, 19:50
Ja hallo Spiderman. Het gaat af van je no claim, dus je betaalt het wel zelf. Bovendien heb je vanaf 2008 een eigen risico van € 150,= (en geen no claim meer).



Dat klopt. Mijn no claim ben ik kwijt.

Limbo
28 december 2007, 19:51
Dat klopt. Mijn no claim ben ik kwijt.

Dus, je betaalt toch zelf!! In dit land krijg je helemaal niets voor niets...:eek:

mlsbutt
28 december 2007, 22:18
Dus, je betaalt toch zelf!! In dit land krijg je helemaal niets voor niets...:eek:

Tenzij je een buitenlander ben die krijgen alles voor elkaar!:P

Limbo
29 december 2007, 09:53
Tenzij je een buitenlander ben die krijgen alles voor elkaar!:P

Dat klopt ook wel weer...:D

Tiuri
30 december 2007, 10:42
Dit lijkt me afgehandeld.