PDA

View Full Version : Hairmax LaserComb te koop!


Spinneweb
31 december 2007, 08:27
Beste haarwebbers,

Ik doe mijn zo goed als nieuwe Hairmax Lasercomb in de verkoop, zie het plaatje:

http://i11.tinypic.com/85fenix.jpg

Heb hem gekocht in 2006, nu niet meer nodig omdat mijn vrouw er ook een heeft en we kunnen prima samen doen met eentje. Er is verder niks mis mee en alles zit erbij (boekjes, CDrom, leren koffertje, extra kammetjes etc.).

Het is gewoon de originele versie, niet die kleinere special edition maar de gewone grote luxe versie. Er zit ook een timer op, dwz dat een piepje aangeeft wanneer je hem moet verschuiven.

Voor mij heeft hij prima gewerkt, heb het idee dat mijn situatie mede dankzij deze comb wat is verbeterd en nu stabiel is.

Ik doe hem weg voor 320 euro, incl. verzenden. Geinteresseerden kunnen mij bereiken via email (spinneweb@yahoo.com) of privebricht.

Groeten van Spin ;)

Josie
31 december 2007, 12:45
Ik heb er al een, maar lijkt me een goede deal voor anderen.
Ik vond het overigens erg leuk om te lezen dat je samen met je vrouw de kam gebruikt: klonk heel gezellig;-)!

tellmemore
3 januari 2008, 10:10
Helaas is het met deze dollar koers net zo goedkoop om hem volledig nieuw bij hairmax te kopen!
Ebay Search (http://search.ebay.com/search/search.dll?from=R40&_trksid=m37&satitle=hairmax&category0=)

hektor
3 januari 2008, 15:22
Idd. Ik heb hem net nieuw voor de kerst gekocht en € 334,- euro betaald!!
Lijkt mij de prijs toch net iets te hoog voor maar €14,- euro meer een gloednieuwe hairmax

Spinneweb
3 januari 2008, 16:12
Beste haarvrienden,

Dank voor deze waarschuwing, ik had over het hoofd gezien dat de dollar zo laag staat de laatste tijd! Ik heb er toen veel meer dan 330 euro voor betaald :( maar dat is dan de pech die ik heb met die stomme koers.

Ik zal dus met de prijs gaan zakken naar 280 euro (incl. verzenden, komt dus niks meer bij), geinteresseerden kunnen zich melden.

Groet van Spin ;)

Josie
3 januari 2008, 19:42
Vergeet niet dat als de hairmax langs de douane moet en ze pakken de doos eruit dan je dan zo'n 70 euro aan extra kosten betaald vanuit Amerika.

Natasja26
3 januari 2008, 22:12
Idd. Ik heb hem net nieuw voor de kerst gekocht en € 334,- euro betaald!!
Lijkt mij de prijs toch net iets te hoog voor maar €14,- euro meer een gloednieuwe hairmax

Hektor,

Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb? op de site van hairmax of ergens anders?
Wil nl er ook een aanschaffen.

Mvrg,

Natasja

Tiuri
3 januari 2008, 23:15
Hektor,

Mag ik vragen waar jij hem gekocht heb? op de site van hairmax of ergens anders?
Wil nl er ook een aanschaffen.

Mvrg,

NatasjaDie discussie graag hier voeren: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=7958

Spinneweb
15 januari 2008, 22:54
beste mensen,
de dame aan wie ik de comb wilde verkopen haakte op het laatste moment af. de kam is dus nog steeds te koop. er hebben toen meerdere mensen gereageerd waar ik niet meer op gereageerd had omdat ik dacht hem al verkocht te hebben. Die kunnen zich dus weer opnieuw melden.
breng een leuk bod uit en dan komen we er wel uit
groet van spin ;)

Cloud
16 januari 2008, 12:21
Spinneweb,
Heeft jouw lasercomb 9 afzonderlijke lasers, of werkt hij met reflecterende spiegels?