PDA

View Full Version : Te mooi om waar te zijn?


Do
11 maart 2003, 13:03
Hai,

Hieronder een site die foto's vertoont van haarwerken (vacuumsysteem) met een natuurlijke frontline (frontline word gelijmd). Het merk is Joseph Paris.

Graag jullie mening hierover.

Gr. Do.

http://womeninwigs.narod.ru/beforeafter/bv_jp1.htm

monique3
11 maart 2003, 13:37
Hoi Do,
ik heb de site bekeken, en het zag er goed uit, van dichtbij weet je het niet natuurlijk.
Maarre ik heb de site van Joseph Paris ook even opgezocht en daar staat een voorbeeld op, waarbij het wel goed te zien is hoe de frontjes eruit zien, weet alleen even niet meer of het ook dat vacuumsysteem betreft, kijk zelf maar eens.

http://www.josephparis.com/medical/cancer-help.htm

Ziet er erg mooi uit moet ik zeggen.
Mocht het met mij (ttm) in de verre toekomst niets meer worden, dan lijkt me dat wel een mooi alternatief...

de groeten meid, Monique3.

p.s zou het familie zijn van Rene of Paris???
Moet je wel mee uitkijken met van die familiebedrijven......

Do
11 maart 2003, 13:47
Ik vat hem (gnuif) :D :D :D

Ter informatie: de frontline is wel weggewerkt met make-up, dus de heren zullen ook aan de gekleurde dagcreme en poederdoos moeten geloven :P

Pluk
13 maart 2003, 14:18
Ik vind het er geweldig uit zien! Zou bijna mijn Aziatische wonder willen ruilen..... Kaal scheren gaat me net iets te ver maar wie weet op een dag?! Wat zijn de prijzen eigenlijk?!

mmmboyyy
14 mei 2003, 18:03
Hallo,


De fotos op de site zijn geretoucheerd op de computer. Je moet nooit van de fotos afgaan.
Vacuum, het woord zegt het al, zuigkracht. Je hoofdhuid zit constant onder druk van de zuigkracht. Veel bloed ophoping onder je huid. Met als resultaat dat je dit systeem niet te lang achter elkaar kunt dragen. Dit betekent ook dat het luchtvrij is onder het haarwerk. Geen daglicht en geen lucht. Dit is niet erg prettig voor je huid. Draag altijd een maatwerk waardoor je huid kan blijven ademen.

Laat je niet verleiden. Als je een goede haarwerk hebt, hoef je niks met make-up bij te merken. Als je een haarwerk aanschaft, zorg dus altijd dat deze lucht en vocht doorlatend is. Zodat de warmte van je lichaam door je hoofdhuid kan verlaten. Eet maar eens keer een pittig pepertje, waar begint de zweet als eerste. Ja, op je hoofd. Als de zweet niet kan verdampen blijft het onder je vacuum vrije haarwerk zitten. Lekker!!!!!

Doe er je voordeel mee, en laat je niet belazeren.

Groetjes,
mmmboyyy

Salvamia
20 mei 2003, 18:25
Inderdaad mmmmmboy,

vacuum is niet goed voor de huid, en daarom geloof ik ook niet in een dergelijk systeem.

Cheers,

Salva