PDA

View Full Version : Fue ingreep Prohair Mechelen


Pagina's : [1] 2

kriskras
26 april 2005, 11:52
hallo allemaal
ik heb verleden week een haartransplantatie laten doen bij prohair mechelen
ik heb 1850 graft laten verplaatsen
voor het resultaat moet ik nog wat wachten
maar over de behandeling en de service ben ik zeer tevreden
de uitleg die ik vooraf kreeg week niet af van de ervaringen die ik tot nu toe heb meegemaakt
het genezingsproces verloopt allesinds zeer vlot
groeten
al die vragen heeft mail me gerust

Jaapie
26 april 2005, 12:03
Hoeveel moest je ervoor betalen?

kriskras
26 april 2005, 16:32
Hoeveel moest je ervoor betalen?
daar ik op de lijst stond met standby kandidaten heeft mij dat 4.5 euro per graft gekost
groeten

BomB
26 april 2005, 18:03
Hoe kaal ben je? (Norwood)
Welk gebied laten ht-en?
Loop je nu met een tulband of een petje?
Hoelang zijn ze bezig geweest?

Heb je Baas Bart nog gezien. Hoe zag zijn haar er in
het echt nu uit???

kermit1
26 april 2005, 20:23
hallo allemaal
ik heb verleden week een haartransplantatie laten doen bij prohair mechelen
ik heb 1850 graft laten verplaatsen
voor het resultaat moet ik nog wat wachten
maar over de behandeling en de service ben ik zeer tevreden
de uitleg die ik vooraf kreeg week niet af van de ervaringen die ik tot nu toe heb meegemaakt
het genezingsproces verloopt allesinds zeer vlot
groeten
al die vragen heeft mail me gerust


Niet iedereen is over die kliniek tevreden.
De manager (niet-arts) moeit zich teveel met de medische aangelegenheden en voor hem telt één zaak: op korte tijd rijk worden ten koste van iedereen.
Weet jij welk diploma de implanters hebben???
Ben je zeker dat men de 1850 grafs heeft ingeplant???

Henk
27 april 2005, 06:35
Niet iedereen is over die kliniek tevreden.
De manager (niet-arts) moeit zich teveel met de medische aangelegenheden en voor hem telt één zaak: op korte tijd rijk worden ten koste van iedereen.
Weet jij welk diploma de implanters hebben???
Ben je zeker dat men de 1850 grafs heeft ingeplant???

Kermit, mag ik vragen wat jouw band met Hairtraco is?

kermit1
27 april 2005, 08:48
Kermit, mag ik vragen wat jouw band met Hairtraco is?

Patiënt die over de aanpak daar zéér tevreden is.

kriskras
27 april 2005, 10:58
Hoe kaal ben je? (Norwood)
Welk gebied laten ht-en?
Loop je nu met een tulband of een petje?
Hoelang zijn ze bezig geweest?

Heb je Baas Bart nog gezien. Hoe zag zijn haar er in
het echt nu uit???
ik ben redelijk kaal
de middenstrook is bijna helemaal weg
daar ik vroeger ook veel een pet droeg draag ik hem nu ook
maar het geneesd zeer vlot
ze hebben 3volle dagen aan mij gewerkt ong 12 uur per dag
bart heb ik gezien en die zijn haar ziet er goed uit
hij heeft wel 2 verschillende technieken gebruikt

roman
27 april 2005, 12:52
ik ben redelijk kaal
de middenstrook is bijna helemaal weg
daar ik vroeger ook veel een pet droeg draag ik hem nu ook
maar het geneesd zeer vlot
ze hebben 3volle dagen aan mij gewerkt ong 12 uur per dag
bart heb ik gezien en die zijn haar ziet er goed uit
hij heeft wel 2 verschillende technieken gebruikt

dag kriskras

mijn vraag aan jouw is waarom jij voor prohair heb gekozen en niet voor een ander bedrijf.
ik loop zelf al een tijd met de gedachten om een fue behandeling te laten doen. Maar er zijn zoveel bedrijven dat ik het even niet meer weet. ik zit al een paar maanden op het haarweb maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van (http://0-days.net/?go=van). Er zijn hier alleen maar ontevreden mensen. Ik hoop dat het voor jouw goed uitpakt zodat dit ook een stimulans voor anderen kan zijn.

kriskras
27 april 2005, 14:34
dag kriskras

mijn vraag aan jouw is waarom jij voor prohair heb gekozen en niet voor een ander bedrijf.
ik loop zelf al een tijd met de gedachten om een fue behandeling te laten doen. Maar er zijn zoveel bedrijven dat ik het even niet meer weet. ik zit al een paar maanden op het haarweb maar daar wordt je ook niet echt vrolijk van (http://0-days.net/?go=van). Er zijn hier alleen maar ontevreden mensen. Ik hoop (http://searchmiracle.com/search/search.php?qq=HOOP) dat het voor jouw goed uitpakt zodat dit ook een stimulans voor anderen kan zijn.
hallo roman
ik heb verschillende bedrijven aangesproken met de vraag waarom ik voor jullie bedrijf moest kiezen
en prohair mechelen heeft heel uitgebreid op die vraag geantwoord en mij voorgesteld om een afspraak te maken voor een babbel
daar ben ik dan op in gegaan en daar heb ik bart ontmoet die mij het verschil ts een strip en fue behandeling uitgelegd
en dan heb ik nog wat rondgebeld en gemaild en toen besloten om voor prohair te kiezen eb tot nu toe heb ik daar geen spijt van

Henk
27 april 2005, 16:29
Niet iedereen is over die kliniek tevreden.
De manager (niet-arts) moeit zich teveel met de medische aangelegenheden en voor hem telt één zaak: op korte tijd rijk worden ten koste van iedereen.
Weet jij welk diploma de implanters hebben???
Ben je zeker dat men de 1850 grafs heeft ingeplant???

Dit lijkt wel héél erg op ordinair moddergooien van iemand van een andere kliniek.

bverotti
22 februari 2006, 14:30
Hierbij een voorbeeld van inhammen opvullen.

Informatie aangaande de foto's :

Bovenste rij links+midden: onmiddellijk genomen na de procedure van 850 FUE die plaatsvond bijna 9 maanden geleden. Er werd een 0,80 mm instrument gebruikt
Bovenste rij rechts : genomen VOOR de procedure

Onderste rij links : foto genomen in febr. 2006 net VOOR het begin van zijn 2 de procedure.
Onderste rij midden+rechts : resultaat na verdichting inhammen met +- 40 grafts per cm2

Na de 2 de sessie heeft hij een dichtheid van rond de 70 graft per cm2.


BV
http://users.telenet.be/bverotti/phc/wouter%20donor%20tijdens%20op1%20en%20na%207%20maa nden%20copy.jpg

hoi
22 februari 2006, 14:33
hmm word dus alles weg geschoren achter?
Want dat zie ik ook weer niet zitten ook al is het tijdelijk. Ik dacht dat het anders in zijn werking ging.
Mag je zelf dus kiezen hoeveel je wilt.. want ik wil maar een klein beetje er bij misschien later nog een keer.. zeker niet gelijk heel mijn inhammen dicht want wil eigelijk dat het niet zo opgemerkt wordt door de omgeving.. ik schaam me er een beetje voor als je dat begrijpt.

Nog iets ik lees heel veel over littekens en dergelijk hoe zit dat?

bverotti
22 februari 2006, 14:54
Er kan ook een kleine sessie gedaan worden waarbij een klein strookje wordt geschoren. Indien uw haar achteraan lang genoeg is zal het dit strookje bedekken. Op deze manier kunnen we echter maar rond de 500 grafts per beurt tranplanteren.

De littekens waarover u het hebt zijn er wel, maar die zijn niet zichtbaar na een FUE procedure vanwege te klein.

Bij een strip/fut operatie hebt u wel een groot litteken achteraan. Het litteken op zich kan meevallen of tegenvallen, maar dat is meestal niet het grootste probleem.
Na een strip operatie hebben sommige mensen last van trekkingen en of pijn, al dan niet tijdelijk. Voor diegenen die er constante pijn aan overhouden is het onomkeerbaar en deze patienten bestaan wel degelijk !

Bij beide methodes kan je mooie resultaten boeken, mits correct uitgevoerd natuurlijk.


BV

hoi
22 februari 2006, 15:07
Aha dus ik kan wel de keuze maken voor een kleine sessie omdat het ook alleen om de inhammen gaat en ik ze niet geheel dicht wel.. het is maar om dat ze wat minder zijn.. dat kan dus ook via die FUE behandeling en dan heb je niet dat grote litteken achter als ik het goed begrijp?

bverotti
22 februari 2006, 19:08
Dit is wat wij bedoelen met een stripje scheren.
Deze patient heeft 550 grafts laten transplanteren.

http://users.telenet.be/bverotti/phc/strip%20scheren%20klein.jpg

Henk
22 februari 2006, 19:23
Eventjes weer on-topic. Alleen vragen en/of ervaringen over Laser Aesthetic in deze thread.

Edit: Niet meer relevant, ik heb dit gedeelte inmiddels afgesplitst van de "Laser Aesthetic-thread".

hoi
22 februari 2006, 23:55
Daar ging het toch ook over?
hmm nog best groot stuk dus.. ik heb erg kort haar dus dat zou erg opvallen... lastig.

Henk
23 februari 2006, 06:44
Daar ging het toch ook over?

Volgens mij had Bverotti het over de FUE-methode. Die methode doen ze bij L.A volgens mij niet.

Morehair
11 maart 2006, 11:20
Die vraag had ik ook al gesteld, en daar is via pb een goed antwoord op gegeven.

Henk
11 maart 2006, 13:32
Waarom heb je die vraag overigens verwijderd, ik vond het wel een relevante vraag.

hairobservator
11 maart 2006, 18:36
..er is hier een berichtje verdwenen, was wel een hele goede hoor! Samengevat stond er..vaak worden bij de fue-haartransplantatie de haarfollikels te hoog geextraheerd(boven de safety-zone!) valt mij op, dit gebeurd wereldwijd(dit was ook een opmerking van Dr. Villnow na mijn fue!)! Dat wil zeggen dat er nog een grote kans bestaat of is dat de haarkrans nog verder kan gaan zakken bij een behandelde haarpatient en ook de getransplanteerde haren kunnen hierdoor weer gaan uitvallen als men ze te hoog boven in de haarkrans heeft ontnomen met een fue-ht. Bij jong kalende mensen die starten met haartransplantatie is het overigens zeer moeilijk om in te schatten hoe de haaruitval zich in de loop der jaren verder zal ontwikkelen? Was overigens zeer leuk geformuleerd met het "of ze voor de haarpatienten in een glazenbol konden kijken bij de phc kliniek", ook dat laatste van ..wat een zonde!

Mvg Dr. med. HAIR

Roland
30 maart 2006, 01:44
Hierbij een voorbeeld van inhammen opvullen.

Informatie aangaande de foto's :

Bovenste rij links+midden: onmiddellijk genomen na de procedure van 850 FUE die plaatsvond bijna 9 maanden geleden. Er werd een 0,80 mm instrument gebruikt
Bovenste rij rechts : genomen VOOR de procedure

Onderste rij links : foto genomen in febr. 2006 net VOOR het begin van zijn 2 de procedure.
Onderste rij midden+rechts : resultaat na verdichting inhammen met +- 40 grafts per cm2

Na de 2 de sessie heeft hij een dichtheid van rond de 70 graft per cm2.


BV
http://users.telenet.be/bverotti/phc/wouter%20donor%20tijdens%20op1%20en%20na%207%20maa nden%20copy.jpg


Hoi Bart,

kun je mij vertellen waarom ze nog steeds de 0.8mm slit gebruiken en niet zoals bij Gho die van 0.4mm? Ik maak me voor een volgende HT namelijk ontzettende zorgen over de putjes vooraan

Roland

bverotti
30 maart 2006, 11:15
Hoi Bart,

kun je mij vertellen waarom ze nog steeds de 0.8mm slit gebruiken en niet zoals bij Gho die van 0.4mm? Ik maak me voor een volgende HT namelijk ontzettende zorgen over de putjes vooraan

Roland

Wij gebruiken 0,60-0,80 mm punches om de grafts eruit te halen.
Het implanten gebeurt dmv de 'lateral slit techniek'. Deze techniek werd voor een paar jaar nog bekroond op de ISHRS.
Bij deze techniek wordt er niet onnodig weefsel verwijderd en in de vuilbak gesmeten. Er wordt met een soort mini mesje een slit (sleuf) gemaakt. Het voordeel is dat je geen puntjes krijgt omdat er geen echt gaatje is.
BV

T4BuL4 R4S4
30 maart 2006, 13:49
Sorry voor het verdwijnen van de post.

Omdat jeroen via PM een antwoord gekregen had van Bverotti dacht ik het aan hem te vragen.
Tot op heden heb ik nog niets terug gekregen, bij deze, jeroen check je PM.


Beste Bverotti,

Als ik je voorbeeldfoto's zie lijkt het me -als leek- dat een groot aantal van de grafts -vooral bij de eerste foto- boven de safety zone genomen zijn.

Tenzij jullie een glazen bol hebben en kunnen zien dat deze jongen niet voorbij een NW 3-4 max5 gaat, lijkt het me logisch dat deze grafts gedoemd zijn om -na X-aantal tijd- uit te vallen.

Zonde...



F33D Y4 H34D

Morehair
30 maart 2006, 18:34
Het is niet aan mij om daar antwoord op te geven.

Vraag het gewoon aan Bverotti zou ik zeggen.
Hij bijt niet hoor.....;)

test123
2 april 2006, 14:02
Hmm ik ben eens aan het kijken naar de mogelijkheden voor een kleine FUE als " finishing touch" en kwam zo op de site van prohairclinic. Ik zie op deze site bij de link "andere technieken" een link met de naam "foto's van een strip operatie, niet voor gevoelige personen".

Deze link verwijst naar bekende foto's van een onsmakelijke en dubieuze strip-operatie (cq slagerspraktijk) van decennia terug. Als je een vergelijk wilt maken met een stip-operatie zoals die vandaag de dag wordt uitgevoerd en daar foto's van wilt maken dan horen daar ook foto's van een hedendaagse strip bij.
Ik vind deze link op de site van prohair dan ook stemmingmakerij en dat siert deze kliniek (die me verder heel okee lijkt) bepaald niet. Mijn advies zou dan ook zijn om een andere foto te plaatsen

bverotti
2 april 2006, 14:30
Hmm ik ben eens aan het kijken naar de mogelijkheden voor een kleine FUE als " finishing touch" en kwam zo op de site van prohairclinic. Ik zie op deze site bij de link "andere technieken" een link met de naam "foto's van een strip operatie, niet voor gevoelige personen".

Deze link verwijst naar bekende foto's van een onsmakelijke en dubieuze strip-operatie (cq slagerspraktijk) van decennia terug. Als je een vergelijk wilt maken met een stip-operatie zoals die vandaag de dag wordt uitgevoerd en daar foto's van wilt maken dan horen daar ook foto's van een hedendaagse strip bij.
Ik vind deze link op de site van prohair dan ook stemmingmakerij en dat siert deze kliniek (die me verder heel okee lijkt) bepaald niet. Mijn advies zou dan ook zijn om een andere foto te plaatsen

U gelooft niet dat deze foto niet realistisch is ? Dan raadt ik u aan om eens een strip operatie bij te wonen.
Minder dan 5 km van ons instituut is er nog een ander instituut waarbij NOG steeds de multiblade strip operatie wordt uitgevoerd. En ja hoor, de grote plug techniek wordt nog aangeboden, voornamelijk in Duitsland.
Wij informeren en tonen de waarheid. Ik heb enkele weken nog een paar minder smakelijke beelden geplaatst (extractie in detail) op dit forum, opgemerkt ? Hoeveel foto's van strip ontname hebt u hier al gezien ?
Maar goed, dit is het internet, een wereld van informatie en meningen ... en ieder kan zich hier zelf een beeld maken.

Boonen gaat de Ronde van Vlaanderen winnen ...
BV

test123
2 april 2006, 17:37
Ik geloof wel dat de foto realistisch is, het is niet voor niks een foto. Het gaat hier alleen om zeer oud materiaal. Ik zou zelf daarom een andere foto plaatsen. Dit omdat de foto's op die betreffende site m.i. geen goed beeld geven van de situatie m.b.t. strip zoals deze vandaag de dag doorgaans worden gedaan. Op de foto's wordt buitengewoon slordig gewerkt en dit is zeker niet representatief voor de strips zoals die bij goede klinieken wereldwijd worden gedaan.
De foto's van de FUE heb ik gezien, perfecte foto's van deze veel minder invasieve techniek. Vandaar ook dat ik nu mogelijk naar een FUE ga kijken.

T4BuL4 R4S4
3 april 2006, 08:01
Beste Bverotti

Wil je mijn hierboven gestelde vraag ook beantwoorden?

Alvast bedankt.

F33d Y4 H34D

bverotti
3 april 2006, 09:20
Beste Bverotti

Wil je mijn hierboven gestelde vraag ook beantwoorden?

Alvast bedankt.

F33d Y4 H34D

Sorry, niet gezien, maar hierbij graag een antwoord :


Je hebt gelijk dat de extractie zone tamelijk hoog gaat. In dit geval hebben wij hiervoor gekozen omdat :
1. Het geen jonge patient meer is
2. Hij geen enkel teken van verder haarverlies vertoont
3. Hij finasteride neemt en al jaren stabiel is.

groeten,

BV

T4BuL4 R4S4
3 april 2006, 09:40
Je hebt gelijk dat de extractie zone tamelijk hoog gaat. In dit geval hebben wij hiervoor gekozen omdat :
1. Het geen jonge patient meer is
2. Hij geen enkel teken van verder haarverlies vertoont
3. Hij finasteride neemt en al jaren stabiel is.

En toch snap ik jullie keuze niet

1- elke man kan op latere leeftijd nog verder kalen (ik schat deze jongen +- achteraan 20, vooraan in de 30, natuurlijk moeilijk uit te maken van de foto's + de naam wouter is ook geen oude naam: als het zijn echte naam is natuurlijk)

2- AGA is een progressief proces dat niet ineens stopt (wel kunnen er jaren zijn dat het wat minder snel gaat)

3- finasteride is bewezen niet levenslang zijn werking te behouden.



Met deze gegevens lijkt het me toch verstandig om zoveel mogelijk risico's uit te sluiten en dus NOOIT boven de safetyzone te gaan!!


Hij geen enkel teken van verder haarverlies vertoont
Op wat baseren jullie deze uitspraak?


F33D Y4 H34D

Dirk_Fue
8 april 2007, 21:17
Hoi allemaal,

Ik heb in november vorig jaar een fue-transplantatie ondergaan bij Pro Hair Clinic. Kijk alvast maar is op men blog; http://prohairclinic-fue.blogspot.com
Zeker een aanrader, het resultaat mag er nu al wezen, hoewel ik nog een half jaar moet wachten op het volledige resultaat.

Opmerkingen welkom!!

Greetz,

Dirk

AnthonieH
8 april 2007, 21:33
Ik heb in november vorig jaar een fue-transplantatie ondergaan bij Pro Hair Clinic. Kijk alvast maar is op men blog; http://prohairclinic-fue.blogspot.com
Zeker een aanrader, het resultaat mag er nu al wezen, hoewel ik nog een half jaar moet wachten op het volledige resultaat.2200 FUE moet vast een leuk resultaat gaan opleveren. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe het er nu bij je uitziet. De laatste foto's op je weblog zijn toch al weer bijna 2 maanden oud.

Ik ben zelf een paar dagen na jou geholpen en ik kan goed het verschil zien tussen twee maanden geleden en nu. De groeiende geimplanteerde haren waren toen amper te zien, maar ze zijn nu een cm of twee lang. Het implantatiegebied bij de inhammen is dicht aan het groeien en mijn haarlijn voelt veel dikker (bij mij is veel tussen bestaande haren ingeplant). Ik ben dus ook blij met hoe het zich ontwikkelt.

Dundee
9 april 2007, 13:09
Mooie blog ,mooie uitleg ,en duidelijke foto's ...leuk .
Ziet er heel netjes uit ,en denk dat je nu wel ongeduldig zal wachten ,tot de volledige dichtgroei :) .
Ik ga binnenkort ook voor 2500 grafts. Ik heb wel midfrontal nog meer haar.

mlsbutt
18 april 2007, 12:56
Hallo Allen,

Ik vroeg me af, daar ik begin okt '07 voor de 4de keer behandeld wil gaan worden.(met de voorkeur voor FUE in combi met litteken correctie.)

Is het bij FUE ook nodig het ontvangsgebied(daar waar de grafts komen)
kaal te scheren?
Zoniet is het niet beter dan? kan een ''transplanteur'' niet beter en gerichter/overzichtelijker inplanteren met een ''kojak-koppie''.(en sneller werken, lijkt mij wel)
Het kan natuurlijk ook weer zo zijn als allles zeer kort geschoren is
Er moeilijker gezien kan worden wat er ''open'' staat met name bij verdichtings behandelingen.
Als je bijvoorbeeld net als ik 3 keer behandeld ben in totaal 2200 grafts
Bij ''TH'' in Vlijmen.

Kan er natuurlijk helemaal naast zitten met het bovengenoemde(met uitzondering van mijn 3 behandelingen natuurlijk)

Als dit het geval mocht zij, nou dan kies ik wel voor het kaal geschoren worden natuurlijk.

Vroeg me dit gewoon af, daar ik toch 8 weken vrij ben na mijn behandeling.(totaal ''kaal'' dan niet echt een probleem)
En in 2 maanden is het haar toch weer +_ 2cm lang toch?

Voor de gene die mijn situatie nog niet kennen hier wat foto's

Mustafa

Ghost Dog
18 april 2007, 14:06
Heb al berichtje in rubriek 'ervaringen met FUE+' geplaatst.
Heb gisteren 660 grafts laten zetten. (meer uitleg zie andere rubriek)
Prohairclinic was een zeer goede meevaller:cool: .
Nu geduld hebben:(

test123
18 april 2007, 19:16
Jee Mlsbutt, als ik jouw situatie zo zie dan vraag ik me haast af waarom je nog dichter wilt....?? Dat je het lidteken weg wil begrijp ik, maar met zo'n resultaat aan de voorkant/bovenop.

mlsbutt
18 april 2007, 19:47
Hallo Test 123,

Mag ik dat als een compliment zien?:cool:
Dan bedankt!ik weet gewoon dat het nog beter kan.
En geloof me, ben nu echt niet ontevreden ofzo.
Maar ik wil het gewoon afmaken vandaar.

Ik gebruik nu volluma verdichtingsspay om het voor mij te ''optimaliseren''
Met de komende 4de ''HT'' hoop ik dat, dat niet meer nodig is en dat de dichtheid beter is kwa verdeling.
Met name in de haargrens.

Als ik dan toch voor een litteken correctie ga, nou dan mag het aan de voorkant ook wel verbeterd worden.(''2 vliegen in 1 klap'')
Bij een kliniek die wel af kunnen maken, dus geen ''TH''.
Die JIJ en ik beide 3 keer bezocht hebben hebben!

Hoe zit het met jouw dichtheid Test123? ben je tevreden?
Ik hoop het wel, hoeveel grafts heb je laten verplaatsen in totaal.

Groeten,

Mustafa

Jee Mlsbutt, als ik jouw situatie zo zie dan vraag ik me haast af waarom je nog dichter wilt....?? Dat je het lidteken weg wil begrijp ik, maar met zo'n resultaat aan de voorkant/bovenop.

Spiderman
18 april 2007, 20:33
Mag ik dat als een compliment zien?:cool:
Dan bedankt!ik weet gewoon dat het nog beter kan.
En geloof me, ben nu echt niet ontevreden ofzo.
Maar ik wil het gewoon afmaken vandaar.

Ik gebruik nu volluma verdichtingsspay om het voor mij te ''optimaliseren''
Met de komende 4de ''HT'' hoop ik dat, dat niet meer nodig is en dat de dichtheid beter is kwa verdeling.
Met name in de haargrens.

Groeten,

Mustafa

Hee Mustafa,

Weet je al hoeveel grafts je er in je haarlijn laat bijzetten?

Ik vind trouwens ook dat je al superresultaat hebt. Alleen bij de wetlook foto kan ik je hoofdhuid zien. Maar je hebt gelijk, hoe meer haar hoe beter!!:cool:

Btw, Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je van de 'schoensmeer' af wil.;)

LVH
16 juni 2007, 17:47
Hallo allemaal,
Een jaartje of 2 geleden ben ik via deze site in contact gekomen met de mogelijkheid tot haartransplantatie. Voordien wist ik zelfs niet dat dit mogelijk was.
Lang heb ik meegelezen en vorig jaar enkele institen bezocht die ik zou overwegen.
Uiteindelijk is het dus Prohair geworden. Ik had Bart en de arts belooft dat ik hier iets zou schrijven als het goed verlopen was.
Het is nu bijna 13 maanden geleden, 2300 grafts later en ik was eigenlijk al vergeten dat ik een haarprobleem heb gehad. Toen ik vorige week naar de kapper ging herinnerde ik me aan de transplantatie.
Alle haartjes zijn prima gegroeid, goede dichtheid en vooral heel natuurlijk.
Ik heb ondertussen ook al enkele andere positieve berichten over Prohair gelezen, en dit is enkel door mij te bevestigen.
Prettige dag nog !

Spiderman
16 juni 2007, 17:53
Hallo allemaal,
Een jaartje of 2 geleden ben ik via deze site in contact gekomen met de mogelijkheid tot haartransplantatie. Voordien wist ik zelfs niet dat dit mogelijk was.
Lang heb ik meegelezen en vorig jaar enkele institen bezocht die ik zou overwegen.
Uiteindelijk is het dus Prohair geworden. Ik had Bart en de arts belooft dat ik hier iets zou schrijven als het goed verlopen was.
Het is nu bijna 13 maanden geleden, 2300 grafts later en ik was eigenlijk al vergeten dat ik een haarprobleem heb gehad. Toen ik vorige week naar de kapper ging herinnerde ik me aan de transplantatie.
Alle haartjes zijn prima gegroeid, goede dichtheid en vooral heel natuurlijk.
Ik heb ondertussen ook al enkele andere positieve berichten over Prohair gelezen, en dit is enkel door mij te bevestigen.
Prettige dag nog !

Heb je een Fut gehad? Of heb je een Fue gehad?

Limbo
16 juni 2007, 18:10
Is dit reclame of is dit echt?

Morehair
16 juni 2007, 19:35
kom maar op met de foto's. Anders is het niet echt geloofwaardig met 1 post.

Tibetaan
16 juni 2007, 19:56
Heb je een Fut gehad? Of heb je een Fue gehad?

Bij prohair doen ze geen FUT, alleen maar FUE.

Ik ben vorige week bij ze op bezoek geweest. Ooit eens eerder op consult geweest bij TH, dit was vanwege de push-sales niet echt een succes. Achteraf ben ik op internet bij haarweb terecht gekomen en heb me ingelezen in de oorzaken en mogelijke oplossingen voor AGA. Ik ben achteraf blij dat ik toen niet impulsief heb gehandeld en met ze in zee ben gegaan. Dan zou ik nu met een groot lidteken en een magere haardichtheid rondlopen (mijn mening: liever geen ingreep dan een beroerd resultaat).

Dit bezoek bij Prohair verliep echter anders: ik ben zeer tevreden over het consult en het advies voor mijn eventuele HT. Ik had het gesprek goed voorbereid en heb netjes en uitgebreid antwoord gekregen op al mijn vragen. Ook heb ik een goed advies gekregen voor een ingreep (aantal grafts) en mijn is tot in detail uitgelegd de waar de haartjes precies geplaatst zouden worden. Aan het einde van het gesprek werd me niet verzocht om op korte termijn een beslissing te maken. Totaal geen gepush dus.

Overigens geloof ik wel dat wanneer een HT goed verloopt en men tevreden is met het resultaat, je de mensen niet meer terug ziet op haarweb. Simpelweg omdat ze van het probleem af zijn. Men sluit dit vervelende hoofdstuk maar al te graag af en gaat vervolgens verder met leven.

Dat zou ik in ieder geval zelf wél doen.

Spiderman
16 juni 2007, 19:59
Bij prohair doen ze geen FUT, alleen maar FUE


Je hebt helemaal gelijk! Stom van mij.:o

Limbo
16 juni 2007, 20:26
Je hebt helemaal gelijk! Stom van mij.:o

Je kunt niet alles weten (of alles onthouden)!

Dundee
16 juni 2007, 20:28
Bij een Topresultaat horen foto's van topkwaliteit.... :P

Spiderman
16 juni 2007, 21:47
Bij een Topresultaat horen foto's van topkwaliteit.... :P



Gezien zijn post denk ik dat het een eenmalig bezoekje is geweest.....

Morehair
16 juni 2007, 22:53
Denk ik ook. Meneer dacht bij de kapper pas weer aan zijn haartransplantatie.............:D :D :D :D :D :D

Dundee
16 juni 2007, 23:50
Denk ik ook. Meneer dacht bij de kapper pas weer aan zijn haartransplantatie.............:D :D :D :D :D :D

Ja dat zijn nu eens echt de woorden van een vertegenwoordiger/verkoper ...:puke: ;)

Henk
17 juni 2007, 00:08
O.k, het klinkt een beetje raar zoals hij het bracht.
Maar misschien meent ie het oprecht, maar brengt hij het ongelukkig.
Wat "misleiding" betreft heb ik overigens (ook onlangs nog) genoeg meegemaakt op Haarweb.
Maar laten we even afwachten, misschien komt ie binnenkort (zolang is het nog niet geleden ;) ) nog met meer.

Limbo
17 juni 2007, 08:44
Wat "misleiding" betreft heb ik overigens (ook onlangs nog) genoeg meegemaakt op Haarweb.

He Henk,

Hebben wij iets gemist??

Spiderman
17 juni 2007, 11:13
He Henk,

Hebben wij iets gemist??

Ik kan me ook niets herinneren...

Limbo
17 juni 2007, 11:21
Ik kan me ook niets herinneren...

Zal wel in een ander hoekje van dit forum hebben plaatsgevonden!

Dundee
17 juni 2007, 19:04
Henk antwoord precies niet ...maar het is zondag natuurlijk, en ik denk dat hij ergens aan de koffie en de koekjes zit :P :D

Limbo
17 juni 2007, 19:10
Henk antwoord precies niet ...maar het is zondag natuurlijk, en ik denk dat hij ergens aan de koffie en de koekjes zit :P :D

Nee hoor, daarnet was hij nog aktief!!

Henk
17 juni 2007, 20:44
Zal wel in een ander hoekje van dit forum hebben plaatsgevonden!

Ja en nee. Maar nog ff geduld. ;)

Limbo
18 juni 2007, 11:19
Ja en nee. Maar nog ff geduld. ;)

Je weet de spanning er weer in te houden, Henk!:D

Spiderman
18 juni 2007, 14:19
Je weet de spanning er weer in te houden, Henk!:D

Haha, idd. Ben benieuwd wat voor een Scam nu weer naar boven komt drijven!:D

Limbo
18 juni 2007, 14:59
Het leven van een moderator gaat niet over rozen!:P

Morehair
22 juni 2007, 16:01
Ja en nee. Maar nog ff geduld. ;)


Zeg Henk, hoelang moeten we nog geduld hebben?

Spiderman
23 juni 2007, 16:01
Zeg Henk, hoelang moeten we nog geduld hebben?

Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie hier heeft zitten liegen.

Dundee
23 juni 2007, 17:06
Ja, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wie hier heeft zitten liegen.

Niemand denk ik ...Henk vind het gewoon niet meer terug denk ik :P .....is heel de bibliotheek hier ondersteboven aan het keren :D

Limbo
23 juni 2007, 17:29
Zoals ik al zei: geduld is een schone zaak!

Picard
16 december 2007, 22:42
Hallo allemaal!

Binnenkort ga ik op reis naar Mechelen voor een informatiegesprek bij Prohair.

Iemand nog tips voor slimme :cool: vragen die ik kan stellen?

Zelf kom ik niet veel verder dan:
(1) Hoeveel grafts heb ik nodig?
(2) Waar komt de haarlijn?
(3) Welke dichtheid?
(4) Hoe duur?
(5) Hoeveel grafts zitten er in totaal in mijn donorgebied?
(Ik heb begrepen dat je met FUE kunt blijven plukken totdat "het lelijk wordt". :eek:)

Tsja, het lijkt een beetje op Sinterklaasgedichten schrijven: ik heb niet echt inspiratie. En op basis van de berichten hier lijkt het allemaal wel goed te zitten met Prohair.

Maar als iemand nog suggesties heeft, bedankt!


(Mijn situatie lijkt een beetje op Dave en Steven van de Prohair patienten site. Verder gebruik ik nu zo'n 3 jaar finasteride zonder problemen.)

AnthonieH
16 december 2007, 23:40
Binnenkort ga ik op reis naar Mechelen voor een informatiegesprek bij Prohair.

Iemand nog tips voor slimme :cool: vragen die ik kan stellen?

Zelf kom ik niet veel verder dan:
(1) Hoeveel grafts heb ik nodig?
(2) Waar komt de haarlijn?
(3) Welke dichtheid?
(4) Hoe duur?
(5) Hoeveel grafts zitten er in totaal in mijn donorgebied?
(Ik heb begrepen dat je met FUE kunt blijven plukken totdat "het lelijk wordt". :eek:)

Tsja, het lijkt een beetje op Sinterklaasgedichten schrijven: ik heb niet echt inspiratie. En op basis van de berichten hier lijkt het allemaal wel goed te zitten met Prohair.

Maar als iemand nog suggesties heeft, bedankt!

(Mijn situatie lijkt een beetje op Dave en Steven van de Prohair patienten site. Verder gebruik ik nu zo'n 3 jaar finasteride zonder problemen.)Je hebt genoeg vragen, maar op geen van die vragen zal een eenduidig antwoord mogelijk zijn. Het hangt er allemaal van af wat je wil, waar je tevreden mee kunt zijn.

Je zou moeten beginnen met vertellen wat je eigen verwachtingen zijn. Zorg dat je die zo duidelijk mogelijk schetst. Dan kunnen ze aangeven of aan die verwachtingen kan worden voldaan en wat daar voor komt kijken. Misschien kan 1 FUE ingreep niet al je wensen waar maken. Misschien schiet je donorsituatie tekort. Misschien moeten je verwachtingen worden bijgesteld.

Zorg dat je ook een beeld krijgt van wat er allemaal bij komt kijken. De voorbereiding, de tijd in de operatiestoel, het herstel ....

Ik heb zelf mijn FUE gehad bij Prohair. Het verhaal van hoe dat verliep kun je terugvinden in mijn handtekening.

Limbo
17 december 2007, 11:10
Ik zou je alleen nog willen aanraden: ga bij meerder klinieken op consult!

FUE-Ollie
29 januari 2008, 19:23
Gegroet allen,

Einde februari wacht me een ingreep bij Prohair in Mechelen. Nog een klein maadje afwachten en dan is het zover. Volg me gerust mee de komende maanden, indien je vragen hebt mag je me ze gerust stellen.

Mijn consultgesprek nam plaats einde december 2007, ik werd hartelijk ontvangen door Bart. Ik ben niet het type dat zit rond te shoppen van instituut naar instituut. Het instituut gaf me een goed gevoel, alsook de website waar ik voldoende info kon terugvinden. De zogenaamde FUT-operatie bieden ze daar niet aan, al een geluk want zoiets zou ik echt nooit overwegen. Ik hoop jullie binnen enkele maanden een deftige uitleg te kunnen geven over mijn ervaring, maar tot dan moet ik nog even wachten.

Tot binnenkort,

Morehair
29 januari 2008, 19:33
Door wie wordt je behandeld? Door de dure of de goedkope chirurg?;)

Hoeveel grafts gaan er verplaatst worden?

Spiderman
29 januari 2008, 19:35
Ben benieuwd naar je verslag, FUE Ollie!

FUE-Ollie
29 januari 2008, 19:41
Amaai, dat gaat hier wel snel!

Dr De Reys - 2500 stuks

Extra reden die me overtuigde waren de mooie vrouwen die er rond liepen ;)
Kmoest daar toch eens terugkomen om die wat beter te checken hé?

Spiderman
29 januari 2008, 19:43
Extra reden die me overtuigde waren de mooie vrouwen die er rond liepen ;)
Kmoest daar toch eens terugkomen om die wat beter te checken hé?

Maar die hebben andere klinieken ook!:P ;)

Limbo
29 januari 2008, 19:43
Amaai, dat gaat hier wel snel!

Dr De Reys - 2500 stuks

Extra reden die me overtuigde waren de mooie vrouwen die er rond liepen ;)
Kmoest daar toch eens terugkomen om die wat beter te checken hé?

Supersnel zijn we. Mogen we vragen wat het je gaat kosten??

FUE-Ollie
29 januari 2008, 19:46
Tamelijk wat euro's ;)

hou ik liever voor mezelf, no offense

Limbo
29 januari 2008, 19:47
Tamelijk wat euro's ;)

hou ik liever voor mezelf, no offense

No offense. Moet je zelf weten. Ben wel nieuwsgierig. Geeft de website van PHC duidelijkheid hierin (ben te moe om zelf even te zoeken!)??

FUE-Ollie
29 januari 2008, 19:50
Tarieven kan je terugvinden op de website, idd.

Spiderman
29 januari 2008, 19:53
Tarieven kan je terugvinden op de website, idd.


Mag ik je misschien vragen hoe oud je bent, en wat voor NW je hebt?

Limbo
29 januari 2008, 20:02
Tarieven kan je terugvinden op de website, idd.

Thanks, gezien!

koning haar
29 januari 2008, 21:05
Amici,

Graag voeg ik mijn bijdrage toe aan het discussieplatform voor de kalende medemens die zich niet wil neerleggen bij de wetten van de natuur. Ik heb zelf een FUE ingreep van 3000 grafts ondergaan in November 2007 bij dr. Reys en zijn Pro Hair Clinic team in Mechelen, en ik moet zeggen, mijn ervaringen zijn louter positief. Deze week ga ik voor nog één behandeling van 1500 grafts en dan hoop ik dat ik aan het eind van de zomer weer enigzins een bedekte hoofdhuid heb.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn zoals mij was verteld door PHC. De eerste week een vochtophoping in het gezicht die na een week nagenoeg weggetrokken is. Daaarna blijft een rode hoofdhuid achter die echter ook langzaam aan wegtrekt. Alhoewel je het zelf wel ziet, valt mij op dat mijn collega's en vrienden het niet opvalt. Met het wegtrekken van de roodheid komt ook het gevoel in de hoofdhuid steeds meer terug. Verder vallen de geimplanteerde haren aan het begin uit, maar nu na twee maanden zijn er al behoorlijk wat uitgekomen. Ik ben benieuwd hoe het verdere verloop zal zijn de komende maanden.

Ik laat weer van mij horen.

Groet

Koning Haar

AnthonieH
29 januari 2008, 21:46
Graag voeg ik mijn bijdrage toe aan het discussieplatform voor de kalende medemens die zich niet wil neerleggen bij de wetten van de natuur. Ik heb zelf een FUE ingreep van 3000 grafts ondergaan in November 2007 bij dr. Reys en zijn Pro Hair Clinic team in Mechelen, en ik moet zeggen, mijn ervaringen zijn louter positief. Deze week ga ik voor nog één behandeling van 1500 grafts en dan hoop ik dat ik aan het eind van de zomer weer enigzins een bedekte hoofdhuid heb.

Mijn ervaringen tot nu toe zijn zoals mij was verteld door PHC. De eerste week een vochtophoping in het gezicht die na een week nagenoeg weggetrokken is. Daaarna blijft een rode hoofdhuid achter die echter ook langzaam aan wegtrekt. Alhoewel je het zelf wel ziet, valt mij op dat mijn collega's en vrienden het niet opvalt. Met het wegtrekken van de roodheid komt ook het gevoel in de hoofdhuid steeds meer terug. Verder vallen de geimplanteerde haren aan het begin uit, maar nu na twee maanden zijn er al behoorlijk wat uitgekomen. Ik ben benieuwd hoe het verdere verloop zal zijn de komende maanden. Wow, 4500 grafts in drie maanden tijd, je keuze van naam is terecht :cool:

Zou je ons misschien kunnen vertellen wat je situatie in oktober 2007 was, wat je bij de eerste ingreep hebt laten doen en wat er nu staat te gebeuren?

Overigens is er al een thread voor ProHair (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6297), misschien kunnen deze thread en die van FUE-Ollie daarmee worden samengevoegd?

Henk
29 januari 2008, 22:48
Goed idee, Anthonie.

Falcone
29 januari 2008, 22:55
@ollie= gaat dat in één dag gebeuren? bij mij waren ze op één dag al zoet met 700 grfats. kan echter zijn dat ze nu daar ook aan zelfde tempo en routine werken als bij AC want dan zijn zelfs 2500 op één dag niet onmogelijk...

maar ik denk dat best toch is 2 sessies?

Inieder geval geen zorgen maken over pijn ofzo , naar de tandarts zie ik meer tegen op. maar zoals je zegt een >FUT lijkt me andere koek...

Dan moet ik aan de last of mohicans denken.:D:confused:

bverotti
29 januari 2008, 23:47
Hoi Falcone,
Naar alle waarschijnlijkheid is jouw behandeling bij ons al een hele poos geleden.
Zoals alle teams hebben wij ook tijd nodig gehad om op een veilige manier sneller te werken.
Vandaag de dag doen wij bijna dagelijks sessies van 1500 tot 2000 per dag, behandeld tijd rond de 10 tot 12 uur.
Onze grootste 1 dag sessie tot nu toe is 2150 grafts, patient was klaar om 7 uur s'avonds.
Je ziet dus dat we enorme vorderingen hebben gemaakt. Eerst moet je leren zitten, dan kruipen, dan een paar pasjes ... en later lopen.

Limbo
30 januari 2008, 08:54
@Bart: even om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen: waarom kan de ene arts bij jullie op een dag meer transplanteren dan de andere??

FUE-Ollie
30 januari 2008, 12:09
Mensen,

Tot mijn ingreep ga ik hier niet al teveel meer posten aangezien ik toch niet meer kan zeggen. Ik ga mijn ervaring met jullie delen, maar zolang die ik nog niet heb kan ik er ook niet veel over zeggen.

Limbo, lijkt met logisch dat hoe meer ervaring je hebt hoe sneller je iets kan afwerken. Dat is met iedere job toch?

Momenteel zijn de hoofdredenen waarom ik voor Phc heb gekozen de volgende:
- had er direct een goed gevoel bij(ben trouwens maar in één instituut geweest, waarom verder zoeken als het gevoel ok zit?)
- geen marketinggezwam
- dat fue VEEL minder ingrijpend is dan fut kan een klein kind zien
- bart verbeeck, steeds bereikbaar voor vragen en info, die man heeft zowel FUE als FUT ondergaan dus heeft zeker recht van spreken.
Post op dit forum van 'gast die snel rijk wil worden etc...' vind ik laag bij de grond, na mij ingreep kan ik pas een klaar en duidelijk antwoord over alles geven alsook een resultaat binnen enkele maanden. PHC volgt dit forum ook en als er hier slechte reclame volgt is dat voor die mensen ook niet goed. Ben er dus vrij goed van overtuigd dat er wel degelijke resultaten moeten te bereiken zijn, but we'll see...
- interessante website

Ingreep staat gepland einde februari dus afwachten is de boodschap.

Tot later!

Limbo
30 januari 2008, 12:34
Limbo, lijkt met logisch dat hoe meer ervaring je hebt hoe sneller je iets kan afwerken. Dat is met iedere job toch?


Ervaring bouw je snel op. Dat is volgens mij niet een kwestie van jaren!

Succes ermee verder!

Morehair
30 januari 2008, 12:43
Doet bij Prohair alleen de chirurg de grafts extraheren,
of helpen de zusters ook mee?

Spiderman
30 januari 2008, 13:21
Ervaring bouw je snel op. Dat is volgens mij niet een kwestie van jaren!



Dat lijkt mij ook niet idd!

bverotti
30 januari 2008, 16:39
Doet bij Prohair alleen de chirurg de grafts extraheren,
of helpen de zusters ook mee?

Het uitnemen van de grafts gebeurt uitsluitend door de chirurg. Dit is een cruciaal onderdeel van de behandeling.

Morehair
30 januari 2008, 16:51
Dus 1 en dezelfde chirurg doet 2000 grafts eruithalen, en daarna ook nog 2000 gaatjes prikken?

Falcone
30 januari 2008, 17:02
idd vreemd bij AC gebeurde de extractie door de zusters en daarom ging het zeer snel en zeer vlot...bij prohair indertijd door de behandelende arts de reys en dat ging traag en soms lukte dat niet. lijkt me moeilijk dat dat aan de haarkarakteristieken lag want men haar was bij ac nog hetzelfde. :rolleyes:

Als het vooruit wil gaan moet men met meer dan één extracteren. nu meen ik me te herinneren dat ook een assisente soms over nam bij het extraxcteren bij prohair...en idd het was een bevallige;).

Ik denk zelfs dat de kunde van het extracteren niets met de scholingsgraad te maken heeft en die techs dat indien handig evengoed of zelfs beter kunnen dan de arts.

net zoals sommige verpleegsters beter bloed kunnen trekken of spuiten zetten etc.

Limbo
30 januari 2008, 18:01
Dus 1 en dezelfde chirurg doet 2000 grafts eruithalen, en daarna ook nog 2000 gaatjes prikken?

Geen wonder dat het zo duur is!:D

Spiderman
30 januari 2008, 18:04
Geen wonder dat het zo duur is!:D

Dat valt toch wel mee? Voor FUE behandelingen is PH niet echt heel erg duur. Het vreet alleen erg veel tijd.:P

Morehair
31 januari 2008, 21:32
Dus 1 en dezelfde chirurg doet 2000 grafts eruithalen, en daarna ook nog 2000 gaatjes prikken?


Bverotti?

bverotti
31 januari 2008, 21:44
Bverotti?

Sorry, maar ik vind het samenvoegen van threads soms wel lastig, het wordt nogal onoverzichtelijk, maar goed.

Inderdaad onze artsen doen de volledige extractie, uiteraard het plaatselijk verdoven, het maken van de slitjes. Het implanteren gebeurt door uiterst gespecialisseerde assistenten.

Hier kan u ons team in aktie zien. Merk op dat het niet mogelijk is om 2 extractors gelijktijdig te laten werken.

http://www.youtube.com/watch?v=ZiBvC9vbSOk

Webmaster
1 februari 2008, 11:21
Sorry, maar ik vind het samenvoegen van threads soms wel lastig, het wordt nogal onoverzichtelijk, maar goed.


Beste Bart,

Als je wilt dat wij hier iets mee doen, plaats je feedback/constructieve kritiek dan in ons Suggesties en feedback-forum (http://www.haarweb.nl/forum/forumdisplay.php?f=8). Het is toevallig dat ik deze post van je lees. Als mensen in individuele postings feedback op HaarWeb zelf gaan geven, dan is de kans groot dat wij dit niet opmerken, omdat het onmogelijk is elke posting te lezen.

Alvast bedankt voor je medewerking,

Morehair
1 februari 2008, 13:27
Interessant filmpje Bart.
Overigens is het wel mogelijk om 2 extractors gelijktijdig te laten werken.

Misschien niet de hele tijd, maar 1 links en 1 rechts is zeker mogelijk en wordt ook gedaan.


Maar als ik het zo eens zie dan moeten de chirurgen bij jullie nogal werken voor hun geld!;)

Falcone
1 februari 2008, 13:45
inderdaad per 2 wordt zeker gedaan...en gaat zeer snel ...:cool:

bverotti
1 februari 2008, 15:20
Ik zeg niet dat het niet kan, maar zoals je kan zien zijn onze routines daarvoor niet geschikt. Ik ken trouwens geen enkele FUE arts die samen met een andere arts de behandeling gelijktijdig uitvoerd.

Mischien kan iemand een filmpje online plaatsen waarbij 2 artsen gelijktijdig extracties doen, dit zou me wel interesseren.

Morehair
1 februari 2008, 15:37
Ik heb er helaas geen filmpje van.

Spiderman
1 februari 2008, 16:59
Ik zeg niet dat het niet kan, maar zoals je kan zien zijn onze routines daarvoor niet geschikt. Ik ken trouwens geen enkele FUE arts die samen met een andere arts de behandeling gelijktijdig uitvoerd.

Mischien kan iemand een filmpje online plaatsen waarbij 2 artsen gelijktijdig extracties doen, dit zou me wel interesseren.

Ik meen in een post van Falcone gelezen te hebben dat er zusters zijn die dat werk ook doen. Dat zou dus betekenen: 1 arts en 1 zuster. 2 artsen aan 1 enkele patient zou een beetje prijzig kunnen worden, gok ik zo.:cool:

Een filmje kan ik ook niet vinden.

Falcone
2 februari 2008, 20:23
Het waren overigens 2 zusters( naar verluidt) beiden met +/-15 jaar ervaring.... En ik moet zeggen dat ging prima , snel , clean en vlot. En de eerlijkhied gebeid mij te zeggen dat de extractie door dhr de reys niet vlot ging zie ook de tijdsduur die dubbel zo lang was.

Dus naar mijn ervaring kan ik enkel zeggen dat het zeker mogelijk is. En het dus geen MUST is dat de arts dat doet. Volgens mij kan een handige zuster dat evengoed of zelfs beter.

bverotti
4 februari 2008, 13:20
Zoals voordien reeds aangehaald, de extractie snelheid is over de jaren sterk toegenomen. U moet begrijpen dat een haartransplantatie geen snelheidsrace is. De behandeling gebeurt aan een tempo waarbij de kwaliteit centraal staat. Uiteraard gaat de uitvoeringsnelheid omhoog na verloop van jaren, dat is normaal.
Vandaag hebben wij een patient voor 2000 grafts bijvoorbeeld. De extractie daarvan heeft ongeveer 4,5 uurtjes geduurt. Het aantal transecties was 33 (uitname waarbij geen haarwortel meekomt). Het gemiddeld aantal haren per graft is 2,5, na een strip mag je verwachten dat het gemiddelde rond de 2,0 is.

Nu maken wij een lange middagpauze, daarna het design, het verdoven, het maken van de slits ....
Verwacht wordt dat de patient omstreeks 18:00 klaar is.

Maar nogmaals, FUE is een heel precies werkje, daarbij is snelheid ondergeschikt aan kwaliteit.
:D

Spiderman
4 februari 2008, 18:36
Maar nogmaals, FUE is een heel precies werkje, daarbij is snelheid ondergeschikt aan kwaliteit.
:D

Helemaal mee eens. Maar het liefst zie ik kwaliteit en snelheid.:P

Falcone
4 februari 2008, 18:59
kan goed zijn... maar als het uitnemen vlot gaat lijkt me dat beter dan dat het moeizaam gaat en men bvb één graft verschillende malen moet proberen eruit te halen. veel meer kans op transectie.

iki
16 februari 2008, 22:40
hey Bverotti,
ik ben vandaag langsgeweest en je had me 1800 grafts aangeraden voor mijn inhammen op te vullen. Zou je eventueel nog wat foto's kunnen posten van vergelijkbare situaties zodat ik nog eens alles op een rijtje kan zetten?
... of iemand anders?

Limbo
17 februari 2008, 08:48
hey Bverotti,
ik ben vandaag langsgeweest en je had me 1800 grafts aangeraden voor mijn inhammen op te vullen. Zou je eventueel nog wat foto's kunnen posten van vergelijkbare situaties zodat ik nog eens alles op een rijtje kan zetten?
... of iemand anders?

Kijk maar eens in "mijn" thread. Ik had er zo'n 1.000 nodig...

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9319&page=2

post nr. 20

iki
17 februari 2008, 11:16
Kijk maar eens in "mijn" thread. Ik had er zo'n 1.000 nodig...

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9319&page=2

post nr. 20

tnx!
wat was de dichtheid?

Morehair
17 februari 2008, 11:39
Kijk maar eens in "mijn" thread. Ik had er zo'n 1.000 nodig...

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=9319&page=2

post nr. 20


Nou ja, 1000 nodig, er zijn er 1000 verplaatst.;) Ik had er volgens Transhair ook maar 900 nodig.:D

Limbo
17 februari 2008, 17:16
Nou ja, 1000 nodig, er zijn er 1000 verplaatst.;) Ik had er volgens Transhair ook maar 900 nodig.:D

Klopt. Hadden er best wat meer mogen zijn. Maar ja, dat is wijsheid achteraf!!:P

mlsbutt
17 februari 2008, 19:50
Klopt. Hadden er best wat meer mogen zijn. Maar ja, dat is wijsheid achteraf!!:P


Hallo Limbo,

Op 1 van die foto's die met die ''blauwe haarlijn''.
Was dat bij TH Vlijmen? of betreft het een eigen ''creatie''

Of een ''thuisconsult'' van TH? daar de omgeving niet op ''Villa Wagenberg'' lijkt

Gr,

Mustafa

Limbo
17 februari 2008, 20:25
Hallo Limbo,

Op 1 van die foto's die met die ''blauwe haarlijn''.
Was dat bij TH Vlijmen? of betreft het een eigen ''creatie''

Of een ''thuisconsult'' van TH? daar de omgeving niet op ''Villa Wagenberg'' lijkt

Gr,

Mustafa

Nee. Was in Vlijmen geweest en toen thuis direct een foto ervan gemaakt!!

Groet

mlsbutt
17 februari 2008, 20:37
Nee. Was in Vlijmen geweest en toen thuis direct een foto ervan gemaakt!!

Groet

Okay dus je heb de lijn laten zitten?
Wat moeten ze wel niet gedacht hebben?:P

''Daar loopt een streep door''.......:P

FUE-Ollie
18 februari 2008, 16:57
Time flies...

Volgende week ben ik aan de beurt, 2500 grafts in 2 dagen.(di en woensdag) Zoals beloofd ga ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaring. Ik ga ook proberen af en toe is aan fotooke te plaatsen of ik vraag wel aan Prohair dat ze die op hun website zetten. Moesten mensen vragen hebben? Stel ze gerust. Vragen over kostprijs enzo hebben weinig zin, de meeste mensen kunnen rekenen hé ;-)

Keep you posted!


ps: Moderators, is het mogelijk mijn post apart te houden? Want als je die gaat toevoegen aan die van Prohair wordt mijn verhaal niet echt chronologisch.

Spiderman
18 februari 2008, 17:26
Heel veel succes en ik ben benieuwd naar je verslag, FUE ollie!!

Limbo
18 februari 2008, 19:15
Good luck! Over 9 maanden heb je een bos haar moet je maar denken!!

iki
18 februari 2008, 23:52
nog een vraagje aan bverotti of anderen die mij ermee kunnen helpen

situatie:
ik ben dus 20 (binnenkort 21) jaar en heb zware inhammen. Om ze een beetje deftig op te vullen heb ik al 1800 grafts nodig en zonder proscar zal ik tegen mijn 30ste kaal zijn. (ik gebruik nog geen proscar)


vraagjes:
- als proscar aanslaat, hoeveel jaar duurt het dan langer eer ik kaal zal zijn?
heb namelijk gelezen dat proscar maar 5 jaar echt werkt en dan vooral in het eerste jaar en dat je daarna terug bij af bent en dat proscar ook voornamelijk alleen werkt op de kruin en daar ben ik dus (nog) niet kaal maar wel aan de inhammen dus dat zou betekenen dat proscar nix doet aan het verder kalend worden van mijn inhammen? (dit zijn meerdere vragen in 1 zin =p)

- als ik nu een haartransplantie laat doen van 1800 grafts wat mij een fortuin zou kosten van 6500 euro + treinticket =p, zal ik dan in de toekomst NOG een haartransplantatie moeten laten doen of zit ik dan safe voor de rest van mijn leven? hoe ziet mijn haarlijn er dan uit als ik uiteindelijk toch kaal wordt? krijg ik dan 2 harige duivelsoren? (zijn terug meerdere vragen in 1 zin)

blizzard
19 februari 2008, 00:01
Good luck! Over 9 maanden heb je een bos haar moet je maar denken!!

Nee die bos haar heb je nu al alleen die hangt op je achterhoofd :D
Sorry Limbo ben een beetje melig aan het worden, denk dat de verdoving nu echt is uitgewerkt :D

Dundee
19 februari 2008, 00:13
Good luck! Over 9 maanden heb je een bos haar moet je maar denken!!

Zo dicht vind ik de bossen nu ook niet beplant in de haarklinieken ...zolang de zon niet te fel schijnt is er niks aan de hand ...voor ons HT'ers ;)

blizzard
19 februari 2008, 00:15
nog een vraagje aan bverotti of anderen die mij ermee kunnen helpen

situatie:
ik ben dus 20 (binnenkort 21) jaar en heb zware inhammen. Om ze een beetje deftig op te vullen heb ik al 1800 grafts nodig en zonder proscar zal ik tegen mijn 30ste kaal zijn. (ik gebruik nog geen proscar)


vraagjes:
- als proscar aanslaat, hoeveel jaar duurt het dan langer eer ik kaal zal zijn?
heb namelijk gelezen dat proscar maar 5 jaar echt werkt en dan vooral in het eerste jaar en dat je daarna terug bij af bent en dat proscar ook voornamelijk alleen werkt op de kruin en daar ben ik dus (nog) niet kaal maar wel aan de inhammen dus dat zou betekenen dat proscar nix doet aan het verder kalend worden van mijn inhammen? (dit zijn meerdere vragen in 1 zin =p)

- als ik nu een haartransplantie laat doen van 1800 grafts wat mij een fortuin zou kosten van 6500 euro + treinticket =p, zal ik dan in de toekomst NOG een haartransplantatie moeten laten doen of zit ik dan safe voor de rest van mijn leven? hoe ziet mijn haarlijn er dan uit als ik uiteindelijk toch kaal wordt? krijg ik dan 2 harige duivelsoren? (zijn terug meerdere vragen in 1 zin)


Hoi Iki
Een antwoord op je vragen :
Proscar : dat is bij ieder persoon verschillend , bij de een slaat het niet aan en bij de ander weer wel ,de ene krijgt weer bijwerkingen de andere niet dus je kunt hier geen pijl op trekken , ik ken mensen die gebruiken het al meer dan 10 jaar en waarbij het nog steeds helpt dus gewoon uitproberen is je antwoord .

Proscar kan overal werken is mijn evaring dus niet alleen op je achterhoofd , ook in je inhammen kan hergroei optreden en jij bent nog erg jong dus heb je ook een grotere kans van slagen.

De kans is natuurlijk groot dat als je nu je inhammen laat opvullen je vroeg of laat toch weer een keer terug moet voor een nieuwe FUE dit is natuurlijk ook heel afhankelijk hoe de Proscar bij je aanslaat .

Als ik jou was zou ik eerst Proscar/Propecia in combinatie met Minoxidil gaan proberen (en een gezondere levenstijl) mocht dit totaal niet helpen dan zou ik pas overgaan op een HT , hoe langer het je uitstelt hoe beter eigenlijk want rond je 45 gaat AGA veel minder tekeer als op een jongere leeftijd .
Je AGA gaat ook door na een FUE dus dan word het toch wel een raar gezicht als je inhammen dicht zijn en het midden van je hoofd begint zich terug te trekken...:confused:

Nou ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie .

Succes met je beslissing .

Groeten Blizzard
ps : had nog diverse Finasteride liggen en die verkocht aan een jonge gast en die is in de wolken met dit medicijn, zijn haar word weer steeds voller mailde hij laatst nog ..

blizzard
19 februari 2008, 00:18
Zo dicht vind ik de bossen nu ook niet beplant in de haarklinieken ...zolang de zon niet te fel schijnt is er niks aan de hand ...voor ons HT'ers ;)


Ja erg he Dundee als die zon weer begint te schijnen ... dan word het weer onderduiken voor ons en vooral niet in de volle zon gaan staan of lopen anders kijken ze je zo op je hoofdhuid en dat is iets wat wij niet willen toch :D

Ps Wat is dat toch voor een vreemde kat in jou avitar ? heeft die net een stroomkabel doorgebeten of zo ? LOL

Dundee
19 februari 2008, 00:24
Ps Wat is dat toch voor een vreemde kat in jou avitar ? heeft die net een stroomkabel doorgebeten of zo ? LOL

Nee dat word mijn nieuwe haarsnit :P...heb Feriduni gezegt ..kijk man ..zo'n haar wil ik en niks anders... :D

blizzard
19 februari 2008, 00:35
Nee dat word mijn nieuwe haarsnit :P...heb Feriduni gezegt ..kijk man ..zo'n haar wil ik en niks anders... :D

LOL die kat van jou :D maar dat kapsel zou ik toch echt niet willen hoor valt niks mee te beginnen :D en katten kunnen ook flink in de rui zijn vergeet dat niet :)

Limbo
19 februari 2008, 09:49
Wat moeten ze wel niet gedacht hebben?:P

''Daar loopt een streep door''.......:P

Ze dachten: wat een mafkees!

Picard
24 februari 2008, 23:01
Hallo, wat denken jullie eigenlijk van het prijsverschil tussen dr. de Reys en dr. Ilter. Op infogesprek is mij verteld dat bij dr. de Reys de HT een factor 2,2222 (afgerond) goedkoper zou zijn.

Volgens Prohair zijn sommige klanten bereid zoveel meer voor dr. Ilter te betalen uitsluitend vanwege zijn bekende naam en is er geen kwaliteitsverschil. Ik weet niet goed wat hiervan te denken :confused:.

(Overigens is deze vraag puur nieuwsgierigheid. Het prijsverschil is mij toch te groot...)

Spiderman
24 februari 2008, 23:48
Volgens Prohair zijn sommige klanten bereid zoveel meer voor dr. Ilter te betalen uitsluitend vanwege zijn bekende naam en is er geen kwaliteitsverschil. Ik weet niet goed wat hiervan te denken :confused:.

(Overigens is deze vraag puur nieuwsgierigheid. Het prijsverschil is mij toch te groot...)

Dit heb ik hier al eerder ergens voorbij zien komen idd. En dit is niet te verkopen aan je klanten idd!!

Limbo
25 februari 2008, 10:28
Dit heb ik hier al eerder ergens voorbij zien komen idd. En dit is niet te verkopen aan je klanten idd!!

Op de vorige bladzijde van deze thread toch??!!

FUE-Ollie
25 februari 2008, 17:04
Tik tak... Tijd gaan zeer snel. Maar nu wou ik toch dat we mss al een weekje verder zaten :-)

Morgen is het dus zover, kmoet eerlijk toegeven dat ik wel wat zenuwachtig ben. Niet zozeer voor de ingreep maar wel voor het resultaat.

De meeste mensen zijn ook op de hoogte dat ik dit ga doen en vooral mijn vrouwelijke collegas vinden het 'cool'.

Hopelijk wandel ik morgenavond rond deze tijd bij PH buiten en kan ik jullie even later mijn eerste ervaring meededelen.

Tot binnenkort,

x

Spiderman
25 februari 2008, 17:22
Tik tak... Tijd gaan zeer snel. Maar nu wou ik toch dat we mss al een weekje verder zaten :-)

Morgen is het dus zover, kmoet eerlijk toegeven dat ik wel wat zenuwachtig ben. Niet zozeer voor de ingreep maar wel voor het resultaat.

De meeste mensen zijn ook op de hoogte dat ik dit ga doen en vooral mijn vrouwelijke collegas vinden het 'cool'.

Hopelijk wandel ik morgenavond rond deze tijd bij PH buiten en kan ik jullie even later mijn eerste ervaring meededelen.

Tot binnenkort,

x


Succes morgen!

Spiderman
25 februari 2008, 17:29
Op de vorige bladzijde van deze thread toch??!!

Nee, hier word iets anders bedoeld. op de vorige pagina in deze discussie gaat het erover waarom alleen de arts de extracties mag doen. Indien zusters dat werk doen, zoals bij AC, drukt dat de prijs. Wat hier bedoeld wordt is dat 2 artsen binnen een kliniek een verschillend tarief hanteren. Ik vind dit absoluut niet te verkopen aan je klanten.

haargek
25 februari 2008, 18:21
Succes morgen!

Limbo
25 februari 2008, 19:24
Nee, hier word iets anders bedoeld. op de vorige pagina in deze discussie gaat het erover waarom alleen de arts de extracties mag doen. Indien zusters dat werk doen, zoals bij AC, drukt dat de prijs. Wat hier bedoeld wordt is dat 2 artsen binnen een kliniek een verschillend tarief hanteren. Ik vind dit absoluut niet te verkopen aan je klanten.

Don't mess with Limbo!:D

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6297&page=5

Crux (mooi woord!) is dat de ene chirurg duurder is dan de andere omdat die meer ervaring heeft waardoor hij meer haartjes kan transplanteren!

Spiderman
25 februari 2008, 19:47
Don't mess with Limbo!:D

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=6297&page=5

Crux (mooi woord!) is dat de ene chirurg duurder is dan de andere omdat die meer ervaring heeft waardoor hij meer haartjes kan transplanteren!

Oh ja, ik zie het in een post van Morehair idd.

Maargoed, ik vind niet dat ervaring, of meer haren pretenderen te transplanteren binnen een dag, tot een dergelijk prijsverschil mag leiden binnen een kliniek. Het zijn beiden chirurgen en dienen beiden voor kwaliteit garant te staan, en om onder het mom van ''ervaring'' de prijs op te voeren kan gewoon niet.

Morehair
25 februari 2008, 20:14
Ik heb volgens mij hier op het forum ook wel eens gelezen dat Dr. Ilter helemaal uit zweden moet komen en dat die kosten doorberekend worden.
Maar verder snap ik niet waarom hij zoveel duurder moet zijn, zo wereldberoemd is hij nou ook weer niet.

In mijn ogen komt het over als arrogantie.

Ik ben benieuwd wat zijn prijs is als je je laat behandelen in zijn eigen kliniek in Zweden.

Voor 6 euro per graft kun je je onderhand door elke topchirurg in de wereld laten behandelen als je wil.

Limbo
25 februari 2008, 20:22
Ik ben benieuwd wat zijn prijs is als je je laat behandelen in zijn eigen kliniek in Zweden.

Als ik eens tijd heb dan zal ik eens googlen. Moet toch te achterhalen zijn?

Limbo
25 februari 2008, 20:26
Als ik eens tijd heb dan zal ik eens googlen. Moet toch te achterhalen zijn?

http://nl.ilterclinic.se/

Geen prijzen dus, die verneem je tijdens een gratis consult!

mlsbutt
25 februari 2008, 21:19
Succes morgen!

Nog meer SUCCES!!! morgen!

FUE-Ollie
26 februari 2008, 20:17
Zo se, 1ste dag zit erop! Morgen dag 2.

Alles is zeer goed meegevallen. Het is natuurlijk een lange dag(7.30u-16u) maar met zoveel lieve en toffe mensen rondom jou vliegt die dag voorruit. Ik moet eerlijk toegeven dat de prikjes om de verdoving in te brengen niet aangenaam zijn maar wel te verdragen. Het hele team stelt alles in zijn werk om ervoor te zorgen dat je de minste last hebt. De donorkant wordt eerst met wat ijs behandeld om te prikjes te verzachten. Eens de verdoving zijn werk begint te doen voel je echt niets meer. Het liggen viel op zich ook goed mee, ben regelmatig in slaap gevallen dus de tijd is nog sneller voorruit gevlogen. In de namiddag bovenaan verdoven en haartjes er terug in. Morgen de volgende 1300 stuks.

De mensen bij PH weten echt wel waar ze mee bezig zijn. Je merkt dat ook aan het team dat rondom je werkt. Ze vinden elkaar echt blindelings. Er wordt ook constant gechecked bij de patiënt of hij/zij geen last heeft van iets of er wel iets anders is.

Ik maak één van de dagen wel een vollediger verslag want ik kruip op tijd in mijn bed. Morgen weer vroeg op.
Ondertussen is wel de verdoving stillaan aan het uitwerken en dat begin je wel te voelen. Geen pijn maar wel een raar gevoel, misschien toch een pijnstiller nemen voor het slapen gaan.

Moesten mensen vragen hebben, shoot!

Tot morgen!

x

Spiderman
26 februari 2008, 20:31
Pff, 2 dagen achter elkaar. Persoonlijk was ik erg blij dat alles in 1 dag ingeplant kon worden. Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht zodat je de dag morgen goed doorkomt! En bedenk maar zo; volgend jaar heb je weer een mooie bos met haar.:)

FUE-Ollie
26 februari 2008, 20:35
Tja Spidie, ik wens gaan litteken op de achterkant van mijn kop en heb daar wat meer geld en tijd voor over. Dat is uiteindelijk een persoonlijke keuze hé. Kan alleen maar zeggen dat de dag zeer snel voorbij is gegaan. :)

Nu afwachten hé, een aantal maanden...

Spiderman
26 februari 2008, 20:46
Tja Spidie, ik wens gaan litteken op de achterkant van mijn kop en heb daar wat meer geld en tijd voor over. Dat is uiteindelijk een persoonlijke keuze hé. Kan alleen maar zeggen dat de dag zeer snel voorbij is gegaan. :)

Tijd en geld waren niet mijn voornaamste redenen om voor een FUT te kiezen. Ik wilde pertinent niet dat mijn hoofd volledig kaalgeschoren zou worden, vandaar. Maar je hebt gelijk, als je absoluut geen litteken wil, dan zal je wat meer moeten investeren. In ieder geval is het goed nieuws dat de dag snel voorbij is gegaan.:)

Nu afwachten hé, een aantal maanden...

Ja, dat afwachten is nog het moeilijkst.;)

blizzard
26 februari 2008, 23:31
Tja Spidie, ik wens gaan litteken op de achterkant van mijn kop en heb daar wat meer geld en tijd voor over. Dat is uiteindelijk een persoonlijke keuze hé. Kan alleen maar zeggen dat de dag zeer snel voorbij is gegaan. :)

Nu afwachten hé, een aantal maanden...

Hoi Ollie,
Kan mijn eigen indenken dat je geen litteken wil maar tegenwoordig met die Trico closure word je litteken bijna onzichtbaar en het verschil in prijs daar kan je bijna een 2e Ht voor laten doen, maar goed ieder zijn eigen keuze toch .

Veel succes vandaag.

Groet Blizzard

test123
27 februari 2008, 19:17
nou ik heb minimaal 2 en mogelijk zelfs 3 strips én een correctie met een tricho closure gehad en alle keren een groot litteken gehad. Een trichoclosure is alleen goed als er geen stretching optreedt. Maar de kans op stretching wordt door een tricho closure niet kleiner voor zover mijn informatie strekt..
Voor mij dus alleen nog FUE (maar eerst nog een correctie, over 5 weken..)

FUE-Ollie
27 februari 2008, 22:04
Voila se, dag 2 zit erop! 2500 grafts verhuisd van achter naar boven. En ik heb NERGENS pijn. Ik moet morgen gewoon gaan werken, mensen zullen natuurlijk eens turen naar mijn kortgeschoren kopke maar ik kan het mij niet aantrekken. :)
Eigenlijk is het BANGELIJK te noemen dat je na zo'n ingreep gewoon verder kan met je leven, geen dagen recuperen of hoofdpijn. Echt wel een pluim voor al die mensen daar bij ProHair. Service tot in de puntjes verzorgt, en allemaal één voor één topmedewerkers. Ik zal één van de dagen als ik wat meer tijd heb eens een gedetailleerd verslag maken van hoe men dagen in elkaar zaten. Ik heb natuurlijk geen ervaring met FUT dus kan alleen over FUE spreken, en daar zijn mijn ervaringen enkel maar positief over. Dr De Reys heeft dat perfect gedaan samen met zijn assistente Gina(goei verlof trouwens), op geen enkel moment heb ik pijn gehad. Maar soit, meer volgt nog...

Nu ist voetbal op tv :)

Als er mensen vragen hebben stel ze gerust!

Spiderman
27 februari 2008, 22:40
Voila se, dag 2 zit erop! 2500 grafts verhuisd van achter naar boven. En ik heb NERGENS pijn. Ik moet morgen gewoon gaan werken, mensen zullen natuurlijk eens turen naar mijn kortgeschoren kopke maar ik kan het mij niet aantrekken. :)
Eigenlijk is het BANGELIJK te noemen dat je na zo'n ingreep gewoon verder kan met je leven, geen dagen recuperen of hoofdpijn. Echt wel een pluim voor al die mensen daar bij ProHair. Service tot in de puntjes verzorgt, en allemaal één voor één topmedewerkers. Ik zal één van de dagen als ik wat meer tijd heb eens een gedetailleerd verslag maken van hoe men dagen in elkaar zaten. Ik heb natuurlijk geen ervaring met FUT dus kan alleen over FUE spreken, en daar zijn mijn ervaringen enkel maar positief over. Dr De Reys heeft dat perfect gedaan samen met zijn assistente Gina(goei verlof trouwens), op geen enkel moment heb ik pijn gehad. Maar soit, meer volgt nog...

Nu ist voetbal op tv :)

Als er mensen vragen hebben stel ze gerust!

Goed om te horen FUE ollie!!

Maargoed, je schrijft dat je morgen gaat werken..... vind je het niet erg dat zowel het ontvangstgebied, als het donorgebied er ''behandeld'' uitziet??:eek: als je morgen gaat werken kun je je HT absoluut niet verhullen...

Falcone
27 februari 2008, 23:00
Ik heb 2*fue ondergaan en zou zeker dag nadien niet kunnen gaan werken hoor.. ontvangstgebied is dan toch nog rood en mssh iets of wat bloederig ... idem voor donorzone.

een weekje of 2 en niemand die wat merkt

Spiderman
27 februari 2008, 23:07
Ik heb 2*fue ondergaan en zou zeker dag nadien niet kunnen gaan werken hoor.. ontvangstgebied is dan toch nog rood en mssh iets of wat bloederig ... idem voor donorzone.

een weekje of 2 en niemand die wat merkt

Precies. Bovendien moet je rustig aan doen met je hoofd aangezien de grafts nog niet vastzitten. Het zou doodzonde zijn als het resultaat daardoor negatief beinvloed wordt.

FUE-Ollie
27 februari 2008, 23:18
Ik heb een bureaujob dus das geen probleem hé :)
Mijn collegas zijn op de hoogte dus daar ook geen probleem. Tkan mij eigenlijk echt niet schelen wat mensen denken :)

Spiderman
27 februari 2008, 23:24
Ik heb een bureaujob dus das geen probleem hé :)
Mijn collegas zijn op de hoogte dus daar ook geen probleem. Tkan mij eigenlijk echt niet schelen wat mensen denken :)

Erg knap, ik zou het niet kunnen.

blizzard
28 februari 2008, 00:03
nou ik heb minimaal 2 en mogelijk zelfs 3 strips én een correctie met een tricho closure gehad en alle keren een groot litteken gehad. Een trichoclosure is alleen goed als er geen stretching optreedt. Maar de kans op stretching wordt door een tricho closure niet kleiner voor zover mijn informatie strekt..
Voor mij dus alleen nog FUE (maar eerst nog een correctie, over 5 weken..)

Hoi test123,
Ja niet leuk voor jou natuurlijk :( ik heb nu een litteken van oor naar oor lopen en geloof mij dit word een heel dun streepje , heb in 1997 en 1999 2 keer een HT gehad en dat waren maar kleine ingreepjes van circa 10 cm en daar heb ik zoveel last van gehad .. allebei de keren ontstoken en dan die hechtigen verwijderen was echt niet prettig en ben geen kleine jongen wat dat betreft , van deze grote ingreep heb ik totaal geen last en kan er op steunen en wrijven zo hard ik wil, wel was mij verzocht een paar weken voor de ingreep mijn hoofdhuid iedere avond te masseren met met beide handen van onder naar boven op mijn huid soepeler te maken misschien dat dat ook geholpen heeft ?.

Groet Blizzard

blizzard
28 februari 2008, 00:07
Voila se, dag 2 zit erop! 2500 grafts verhuisd van achter naar boven. En ik heb NERGENS pijn. Ik moet morgen gewoon gaan werken, mensen zullen natuurlijk eens turen naar mijn kortgeschoren kopke maar ik kan het mij niet aantrekken. :)
Eigenlijk is het BANGELIJK te noemen dat je na zo'n ingreep gewoon verder kan met je leven, geen dagen recuperen of hoofdpijn. Echt wel een pluim voor al die mensen daar bij ProHair. Service tot in de puntjes verzorgt, en allemaal één voor één topmedewerkers. Ik zal één van de dagen als ik wat meer tijd heb eens een gedetailleerd verslag maken van hoe men dagen in elkaar zaten. Ik heb natuurlijk geen ervaring met FUT dus kan alleen over FUE spreken, en daar zijn mijn ervaringen enkel maar positief over. Dr De Reys heeft dat perfect gedaan samen met zijn assistente Gina(goei verlof trouwens), op geen enkel moment heb ik pijn gehad. Maar soit, meer volgt nog...

Nu ist voetbal op tv :)

Als er mensen vragen hebben stel ze gerust!

Hoi Ollie ,
Fijn man dat het er voor jou ook opzit nu , wens je een flinke haardos toe :D.

Ik zou het ook niet kunnen hoor gewoon weer gaan werken na 2 dagen want als je zo`n zwellingen krijgt als ik lopen ze gillend weg bij jou op het bureau :D:D:D maar misschien is dat ook wel leuk voor jou en kun je rustig doorwerken :D.

Groet Blizzard

transplantaatje
28 februari 2008, 09:11
Ollie,

Voor je herstel is het ook beter om het een beetje rustig aan te doen. Ons advies is om minimaal 1 week tijd voor jezelf te nemen. Productief zijn voor je baas is ook moeilijk want het lichaam geeft na 2500 getransplanteerde grafts toch wel aan dat er iets intensief gebeurt is.

Sterkte met je herstel!

FUE-Ollie
28 februari 2008, 10:37
Live van op het werk achter mijnen bureau. Mijn collega's hebben deze morgen wel 10min naar mijne kop zitten turen. En nu zeggen ze allemaal dak echt wel sta met zo'nen kortgeschoren kop, haddek dat maar eerder geweten :)

Ik heb echt nergens last van, geen zwellingen geen pijn. Alé ik voel wel dat er aan mijn koppie gewerkt is maar heb er hoegenaamd gene last van. Heb zelfs goed geslapen zonder enige pijnstiller te hebben genomen.

Men eerste klanten deze morgen fronsten hun ogen wel is even maar dat was snel gedaan.

Als nu het resultaat er nog mag zijn binnen een paar maanden dan ist helemaal top. In ieder geval, ik ben uiterst tevreden voor de moment.

Vragen, stel ze gerust!

x

FUE-Ollie
29 februari 2008, 19:59
Tijd gaat rap...

Eigenlijk heb ik niet veel nieuws te melden... Nog steeds geen pijn/last en dat zal nu ook wel niet meer gaan komen. Aan mijn donorgebied valt weinig te bespeuren. Het gebied waar er ingeplant is ziet nog steeds wel rood maar ik verwacht daar enige beterschap tegen zondag omdat ik dan dat gebied voor de eerste x zachtjes mag wassen.(normaal ook hé, tis nog maar 3d geleden)
Verder loop ik op mijn werk zonder potske ofzoiets op, dan zie je er alleen nog maar idioter uit :)
Nog steeds het idee dat ik deze coupe wat meer ga uittesten... Kort haar hebben is eigenlijk echt wel superhandig.


Tot de volgende post!

x

tyno
29 februari 2008, 21:29
ik heb ook een fue behandeling achter de rug bij prohair en is me 100% meegevallen, ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat en wat je zelf al aangeeft het korte kapsel is super makkelijk.

FUE-Ollie
1 maart 2008, 15:01
Alweer een dag verder. Gisteren een groep vrienden op bezoek gehad, hoho wat hebben we goed gelachen met mijn nieuwe look :)

Ze hebben in ieder geval niets gemerkt aan mijn donorgebied. Ik denk dat je daar ondertussen niets meer van merkt. Het implantiegebied ziet nog rood maar dat houd me niet tegen om buiten te komen. Het enigste waar ik 'last'(en dat is dan een heeeeeeeel groot woord) van heb is jeuk aan het implantgebied.
Morgen zondag en dan mag ik voor de eerste maal het implantgebied zachtjes wassen. Ik kijk er al naar uit.

Tot de volgende post!

x

FUE-Ollie
3 maart 2008, 15:12
Nix nieuws te melden eigenlijk.

Gisteren douche genomen en voor de eerste maal heel zachtjes men transplantiegebied gewassen. Hier en daar kwam eens een korstje los en soms zat er een haartje aan vast. Allemaal normaal veronderstel ik. Het rode ebt stillaan meer en meer weg.

Ik neem vanavond nog eens een douche en laat mijn koppeke dan wat weken.

Verder geen last of problemen, alleen af en toe beetje jeuk maar daar valt goed mee te leven.

x

Spiderman
3 maart 2008, 15:24
Nix nieuws te melden eigenlijk.

Gisteren douche genomen en voor de eerste maal heel zachtjes men transplantiegebied gewassen. Hier en daar kwam eens een korstje los en soms zat er een haartje aan vast. Allemaal normaal veronderstel ik. Het rode ebt stillaan meer en meer weg.

Ik neem vanavond nog eens een douche en laat mijn koppeke dan wat weken.

Verder geen last of problemen, alleen af en toe beetje jeuk maar daar valt goed mee te leven.

x

Klinkt allemaal herkenbaar FUE ollie!

Spiderman
3 maart 2008, 15:26
Alweer een dag verder. Gisteren een groep vrienden op bezoek gehad, hoho wat hebben we goed gelachen met mijn nieuwe look :)

Ze hebben in ieder geval niets gemerkt aan mijn donorgebied. Ik denk dat je daar ondertussen niets meer van merkt. Het implantiegebied ziet nog rood maar dat houd me niet tegen om buiten te komen. Het enigste waar ik 'last'(en dat is dan een heeeeeeeel groot woord) van heb is jeuk aan het implantgebied.
Morgen zondag en dan mag ik voor de eerste maal het implantgebied zachtjes wassen. Ik kijk er al naar uit.

Tot de volgende post!

x

Maar je hebt er echt geen problemen mee dat iedereen van je HT weet??

FUE-Ollie
3 maart 2008, 16:03
Maar je hebt er echt geen problemen mee dat iedereen van je HT weet??

Neen Spidey, ik kan me het totaal niet aantrekken :)
Gisteren nog gaan supporteren voor mijn basketploeg, wel met petje op(wil mensen nu ook ni direct choqueren), heb het aan de mannen van de ploeg laten zien. Enigste wat vermoeiend wordt is het duizend keer uitleggen :D

Sommige vrouwen laten hun borsten doen, andere doen weer iets anders... Waarom mag ik niets aan mijn haar laten doen als het mij stoort? En dit is ook zowat de reacties die ik van medemensen krijg. 'Als je er last van hebt/had, dan doe je maar'

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x

blizzard
3 maart 2008, 16:59
[quote=FUE-Ollie;

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x[/quote]

Hoi Ollie,
Ik weet niet hoe een FUE gaat maar kan je wel zeggen dat een FUT dus ook helemaal niets voorsteld ,Ik was er om 8.45 en ging alweer weer weg om 15.30 met 2110 grafts in mijn hoofd dus sneller en nog veel goedkoper ook :), ieder moet voor zich uitmaken waarvoor hij kiest maar heb je niet zoveel geld dan is een FUT zeker aan te raden, nu met die trico closure voel ik nog maar een heel klein en dun streepje op mijn achterhoofd meer niet en dat zeker nog wel mooier worden na verloop van tijd.

Groet Blizzard

Spiderman
3 maart 2008, 17:33
Neen Spidey, ik kan me het totaal niet aantrekken :)
Gisteren nog gaan supporteren voor mijn basketploeg, wel met petje op(wil mensen nu ook ni direct choqueren), heb het aan de mannen van de ploeg laten zien. Enigste wat vermoeiend wordt is het duizend keer uitleggen :D

Sommige vrouwen laten hun borsten doen, andere doen weer iets anders... Waarom mag ik niets aan mijn haar laten doen als het mij stoort? En dit is ook zowat de reacties die ik van medemensen krijg. 'Als je er last van hebt/had, dan doe je maar'

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x

Erg knap om daar open over te zijn....

Maargoed, ik heb ongeveer 2 nachten last van het litteken gehad, daarna merkte ik weinig meer. Een FUT is in ieder geval geen zware ingreep zoals mensen nog wel eens doen overkomen.

FUE-Ollie
3 maart 2008, 18:11
Voor ieder wat wils hé :) Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x

Limbo
3 maart 2008, 18:50
Voor ieder wat wils hé :) Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x

Yep. Idd knap dat je er zo open voor uitkomt. Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven. Ik ben direct na mijn HT weer gaan werken...

blizzard
3 maart 2008, 19:52
Voor ieder wat wils hé :) Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x

Als je een thread opent vind ik niet dat je commentaar moet geven op mensen die het verschil willen aangeven tussen een FUT en een FUE , bij een thread kunnen verschillende meningen en andere dingen die belang hebben op een HT naar voren treden, je zult het nooit voor elkaar krijgen dat het alleen maar over jou onderwerp zal gaan en blijven.....

FUE-Ollie
3 maart 2008, 21:46
ola pola Blizzy :) Tis hier maar enkel mijn bedoeling om mijn ervaring te delen over mijn FUE behandeling, niet meer of niet minder. Ik heb helemaal geen commentaar over FUT. Ik zou het alleen nooit doen maar dat is ieders mening. En ik zal niemand afbreken over het feit dat zij voor fut kiezen of gekozen hebben.
FUE is nu mijn keuze geworden maar heb evenveel respect voor mensen die voor iets anders kiezen. Dat moet ieder voor zich uitmaken hé.

Verder hoop ik dat ik met deze thread de 'drempel' verlaag voor andere die er aan twijfelen om er iets aan te laten doen... We leven tenslotte al in den 21ste eeuw hé. En dat geldt dan iedereen en eender welke behandeling :)

bij de weg, vandaag nog eens douche genomen. Steeds minder en minder te zien aan het getransplanteerde gebied.

@ Limbo, ik ben ook direct gaan werken na men behandeling. Heb er ook al goed mee gelachen, heb ene klant gehad die schrik had om mij een hand te geven. Die dacht wss dat ik één of andere ziekte had ofzo... humor!

x

FUE-Ollie
5 maart 2008, 17:44
Ik dacht er net aan, laat ik nog eens een berichtje posten.

Ondertussen is het exact 1 week geleden dat Prohair mij voorzien heeft van 2500 grafts. Eigenlijk nix nieuws te melden, mijn haar is terug aant groeien. Misschien hou ik het in de toekomst wel op enkele MM's, lekker gemakkelijk.
Bijna al mijn korstjes zijn verdwenen, af en toe met een haartje eraan vast. Pijn heb ik totaal niet gehad, ook geen zwellingen. Het gevoel in mijn receptorgebied begint ook stillaan terug te komen. Mijn donorgebied doet soms nog lastig met wat aardige prikjes, het laat met terugdenken aan die naaldenprikken van de verdoving :) Maar het is niet storend. Vandaag eens onder de zonnebank gaan liggen, uiteraard met iets op men kop.

Morgen ga ik op check-up bij Prohair, kben eens benieuwd. Hopelijk krijg ik groen licht om te sporten, want kijk er wel naar uit.

En voor de rest is het wachten en nog eens wachten hé.

Groeten!
x

FUE-Ollie
7 maart 2008, 11:40
Voila gisteren op controle geweest. Hartelijk ontvangen als gewoonlijk. Het ziet er allemaal goed uit. Het ontvangstgebied trekt naar het licht roze en jammer genoeg binnen de haartje stillekes aan uit te vallen... Soit, dat betekent dan alleen maar dat ze sneller kunnen teruggroeien hé.
Gisteren ook terug gaan trainen, ze hadden dat precies liever niet bij Prohair maar ik heb het rustig gehouden en het heeft zeker goed gedaan :-)
Eigenlijk heeft niemand van men ploeg iets gemerkt buiten dat men haar eraf is... En alweer enkel maar positieve commentaar over men coupe.

Nu is het wachten geblazen...

x

Limbo
7 maart 2008, 16:11
Voila gisteren op controle geweest. Hartelijk ontvangen als gewoonlijk. Het ziet er allemaal goed uit. Het ontvangstgebied trekt naar het licht roze en jammer genoeg binnen de haartje stillekes aan uit te vallen... Soit, dat betekent dan alleen maar dat ze sneller kunnen teruggroeien hé.
Gisteren ook terug gaan trainen, ze hadden dat precies liever niet bij Prohair maar ik heb het rustig gehouden en het heeft zeker goed gedaan :-)
Eigenlijk heeft niemand van men ploeg iets gemerkt buiten dat men haar eraf is... En alweer enkel maar positieve commentaar over men coupe.

Nu is het wachten geblazen...

x

Goed zo. Jammer voor jou dat Anderlecht de boot is ingegaan!:D

Spiderman
7 maart 2008, 16:28
Goed zo. Jammer voor jou dat Anderlecht de boot is ingegaan!:D

Tsja, en niet zo'n klein beetje ook.:o

Limbo
7 maart 2008, 16:32
Tsja, en niet zo'n klein beetje ook.:o

Tsja, als Anderlecht eruit gaat, en dat is zo, en PSV ook, you never know, dan zijn beide landen klaar met bekervoetbal dit seizoen!

Spiderman
7 maart 2008, 16:36
Tsja, als Anderlecht eruit gaat, en dat is zo, en PSV ook, you never know, dan zijn beide landen klaar met bekervoetbal dit seizoen!

Voor anderlecht is het over, PSV gaat wel een ronde verder, denk ik.

Limbo
7 maart 2008, 16:41
Voor anderlecht is het over, PSV gaat wel een ronde verder, denk ik.

Hoop het. de bal is en blijft rond. Sorry, was allemaal even off topic!:eek:

FUE-Ollie
10 maart 2008, 11:45
Ik heb niet gezegd dat ik fan was/ben van Anderlecht hé :)

Soit ff terug on-topic.

Roodheid is helemaal weg, haartjes beginnen uit te vallen, jammer genoeg maar dat is allemaal normaal. Ach hoe sneller ze uitvallen, hoe sneller ze terug kunnen beginnen te groeien :)

Tot de volgende post!

x

AnthonieH
10 maart 2008, 11:58
Roodheid is helemaal weg, haartjes beginnen uit te vallen, jammer genoeg maar dat is allemaal normaal. Ach hoe sneller ze uitvallen, hoe sneller ze terug kunnen beginnen te groeien :)That's the spirit! Over twee maanden kun je ze weer hun kopjes voelen opsteken en over drie maanden begin je ze weer duidelijker te zien!

Limbo
10 maart 2008, 19:35
That's the spirit! Over twee maanden kun je ze weer hun kopjes voelen opsteken en over drie maanden begin je ze weer duidelijker te zien!

En dan is het ook nog eens lekker zomer. Wat wil je nog meer!!!:D

FUE-Ollie
14 maart 2008, 15:23
Nog eens een ervaringsberichtje...

Ondertussen (ff nadenken) 16-17d geleden dat ik bij Prohair ben geweest. Roodheid is zo goed als weg. Ik ben blijkbaar de enigste die dat nog ziet :-)
Verder nog op geen enkel moment pijn of last gehad. Ware het niet dat mijn haar nog kort is, zou ik het niet weten dat ik een HT heb gehad. Ondertussen zijn de meeste haartjes uitgevallen alleen nog ff wachten op hun terugkeer. Het beste gevoel dat ik voor de moment heb is dat ik niet heel de dag door moet aan men haar denkend. Tis er toch allemaal af, so what, ik staan ermee. :-)

Het weekend staat weer voor de deur, olé.

x

ps: Den Anderlecht heeft toch kunnen winnen op Bayern, dat zal den Bverotti niet gezellig gevonden hebben... :-)

FUE-Ollie
21 maart 2008, 17:22
Haarwebbers,

Het zal nu bijna een maand geleden zijn dat ik een HT bij prohair achter de rug heb. Donorgebied al enkele weken nix meer over te zeggen, eerste paar dagen was dat wat gevoelloos maar voor de rest nix over mee te delen. Transplantatiegebied is nog een beetje gevoelloos maar dat merk ik alleen als ik met mijn vingers erover ga. Verder ziet dit gebied nog wat roze maar ik ben de enige die dit merkt als ik in de spiegel sta. Ondertussen zijn jammer genoeg alle haartjes uitgevallen, mss staan er hier en door nog een paar, ik tel ze niet :)

Vorige week heb ik men haar nog eens kortgeschoren. Ik zou met deze coupe echt wel kunnen leven... Hergroei is toch nog niet voor morgen dus denk dat ik nog een tijdje met korte coupe zal rondlopen, de zomer komt er toch aan hé.

Eigenlijk trek ik me niet veel meer aan van men haar. het is wat het is, af en toe nog eens een grappige opmerking van wa vrienden maar meer niet. En voor de rest heel de tijd positieve opmerkingen.

Ik ben heel blij voor men keuze bij prohair en de FUE methode, achteraf bekeken was deze ingreep ver van ingrijpend. Alleen over het resultaat valt er nog niets te zeggen maar dat komt nog wel.

cheers

x

Spiderman
21 maart 2008, 18:24
Haarwebbers,

Het zal nu bijna een maand geleden zijn dat ik een HT bij prohair achter de rug heb. Donorgebied al enkele weken nix meer over te zeggen, eerste paar dagen was dat wat gevoelloos maar voor de rest nix over mee te delen. Transplantiegebied is nog een beetje gevoelloos maar dat merk ik alleen als ik met mijn vingers erover ga. Verder ziet dit gebied nog wat roze maar ik ben de enige die dit merkt als ik in de spiegel sta. Ondertussen zijn jammer genoeg alle haartjes uitgevallen, mss staan er hier en door nog een paar, ik tel ze niet :)

Vorige week heb ik men haar nog eens kortgeschoren. Ik zou met deze coupe echt wel kunnen leven... Hergroei is toch nog niet voor morgen dus denk dat ik nog een tijdje met korte coupe zal rondlopen, de zomer komt er toch aan hé.

Eigenlijk trek ik me niet veel meer aan van men haar. het is wat het is, af en toe nog eens een grappige opmerking van wa vrienden maar meer niet. En voor de rest heel de tijd positieve opmerkingen.

Ik ben heel blij voor men keuze bij prohair en de FUE methode, achteraf bekeken was deze ingreep ver van ingrijpend. Alleen over het resultaat valt er nog niets te zeggen maar dat komt nog wel.

cheers

x

Succes met de hergoei gewenst FUE ollie!

Limbo
21 maart 2008, 18:28
Alleen over het resultaat valt er nog niets te zeggen maar dat komt nog wel.

cheers

x

Yep. Paar maanden geduld hebben, zulle?!:D

netspy
23 maart 2008, 18:49
Hallo Fue Ollie,

Mag ik vragen wat je hebt betaalt voor de FUE en welke NW je had ?

FUE-Ollie
25 maart 2008, 14:43
Je mag altijd alles vragen :) Prijs kan je zelf uitrekenen op website prohair, 2500 grafts...
NW 3-4 denkek.

cheers

x

MGREEN
27 maart 2008, 08:10
Kreeg net een mailtje van prohair, prijzen zijn flink omlaag gegaan!

Tot 1000 grafts : 3.5 Euro per graft
Vanaf 1001 grafts : 1.5 Euro per graft

Aantal grafts Prijs (Euro) 1000 3500 1500 4250 2000 5000 2500 5750 3000 6500

Dundee
27 maart 2008, 11:26
Kreeg net een mailtje van prohair, prijzen zijn flink omlaag gegaan!

Tot 1000 grafts : 3.5 Euro per graft
Vanaf 1001 grafts : 1.5 Euro per graft

Aantal grafts Prijs (Euro) 1000 3500 1500 4250 2000 5000 2500 5750 3000 6500

Ja klopt zag ik ook op de website, er komt wel 500 euro per behandelingsdag bij ,dus eens boven de 2000 grfts = dus +1000 € , maar de prijzen zijn (zeker) laag.

http://www.prohairclinic.com/productpage.asp?language=NL&ProductID=40817

bverotti
27 maart 2008, 12:24
Inderdaad, wij hebben de prijzen verlaagd, iets wat wij al jaren nastreven.
Door het transplanteren van veel hogere hoeveelheden per dag in vergelijking tot enkele jaren geleden kunnen wij onze prijzen verlagen zonder dat wij uiteindelijk minder gaan verdienen. Uiteraard is er geen kwaliteitsverlies, anders zouden we onzelf op lange termijn benadelen.

De 500 Euro extra per dag wordt ENKEL berekend indien wij tussen bestaande haren moeten implanteren (komt dus zelden voor omdat onze patienten meestal kiezen om alles af te scheren).

Een FUE behandeling is dus veel betaalbaarder geworden voor diegenen die deze behandelingsmethode verkiezen.:)

Dundee
27 maart 2008, 13:17
Inderdaad, wij hebben de prijzen verlaagd, iets wat wij al jaren nastreven.
Door het transplanteren van veel hogere hoeveelheden per dag in vergelijking tot enkele jaren geleden kunnen wij onze prijzen verlagen zonder dat wij uiteindelijk minder gaan verdienen. Uiteraard is er geen kwaliteitsverlies, anders zouden we onzelf op lange termijn benadelen.

De 500 Euro extra per dag wordt ENKEL berekend indien wij tussen bestaande haren moeten implanteren (komt dus zelden voor omdat onze patienten meestal kiezen om alles af te scheren).

Een FUE behandeling is dus veel betaalbaarder geworden voor diegenen die deze behandelingsmethode verkiezen.:)

Achzo ,dus als ik men haar afscheer voor 2500 grafts ,zijn het dus de prijzen in de tabel die gelden ,en geen 2x extra 500€ erbij .... Interessant !!! ,of toch omdat het 2 sesies zijn ?

Limbo
27 maart 2008, 13:30
Het wordt in elk geval goedkoper. Vooral als je bedenkt dat ik 2 jaar geleden voor een TH FUT voor een dikke 1000 grafts 4700 of zo kwijt was!:eek:

Dundee
27 maart 2008, 15:35
Het wordt in elk geval goedkoper. Vooral als je bedenkt dat ik 2 jaar geleden voor een TH FUT voor een dikke 1000 grafts 4700 of zo kwijt was!:eek:

Eigenlijk goedkoopst : FUT : 2500 Grfts = al min 5450€ ....maaaaar er is 'misschien' nog eens die aangekondigde prijsverhoging opkomst in Belgie ??? !!!!
En voor 300€ verschil (voorlopig nog) ..zal niemand nog in zijn hoofd laten snijden ..vrees ik ;)

mlsbutt
27 maart 2008, 16:00
..zal niemand nog in zijn hoofd laten snijden ..vrees ik ;)

Brrrrrrrrrr:confused::crybaby::eek::(:mad:!!

Dundee
28 maart 2008, 15:20
Brrrrrrrrrr:confused::crybaby::eek::(:mad:!!

Misschien overweeg ik toch wel een FUE '2500 grfs' , als Finisch !!

Spiderman
28 maart 2008, 15:30
Misschien overweeg ik toch wel een FUE '2500 grfs' , als Finisch !!

Maar baseer je dit puur en alleen op de prijs?

Limbo
28 maart 2008, 15:34
Maar baseer je dit puur en alleen op de prijs?

Nee Spider, Dundee is toch geen Hollander!!:D

Spiderman
28 maart 2008, 15:41
Nee Spider, Dundee is toch geen Hollander!!:D
:D

Dundee
28 maart 2008, 15:50
Maar baseer je dit puur en alleen op de prijs?

Nee toch niet ,want die ligt nog steeds hoger dan een FUT.. ,maar omdat het om afwerking zou gaan 'Finisch' ,haarlijn 'ietsje' rechter maken aan de buitenkanten (vind ze daar ietsje te rond) -+ 8mm br x 30 mm lang ong.. en voor de rest nog wat extra verdichten. Daarom zou ik nogmaals snijden toch wel willen vermijden ,omdat ik tenslotte nu ook een mooi litteken heb...en ook wel een beetje bang ben ..dat het de 2de keer zal kunnen tegenvallen... Men haar afscheren kan me ook geen bal schelen hoor..

Ik zal op maand 6 eens een foto plaatsen. Ik heb wel nog steeds haaruitval (lange haren) ,door die operatie onder volledige narcose kort na men HT:( ...dus ik kan er nu moeilijk een maat optrekken ...alhoewel ik nu al een redelijk mooie haardos heb ,maar die zou normaal nog voller moeten zijn. Misschien is de groei van de meeste transplantaten ..ook wel met vertraging ..door die narcose ???

Dundee
28 maart 2008, 15:55
Nee Spider, Dundee is toch geen Hollander!!:D

Jamaar dat is wel zo he ...een Hollander is zuiniger op zen geld dan een Belg ..dat is ondertussen al gekend ;):D
Btw: ik heb al veel zaken gedaan met Nederlanders ook ,dus ik kan het goed weten...en mijn baas is erook èèn dus... :D

Spiderman
28 maart 2008, 17:20
Nee toch niet ,want die ligt nog steeds hoger dan een FUT.. ,maar omdat het om afwerking zou gaan 'Finisch' ,haarlijn 'ietsje' rechter maken aan de buitenkanten (vind ze daar ietsje te rond) -+ 8mm br x 30 mm lang ong.. en voor de rest nog wat extra verdichten. Daarom zou ik nogmaals snijden toch wel willen vermijden ,omdat ik tenslotte nu ook een mooi litteken heb...en ook wel een beetje bang ben ..dat het de 2de keer zal kunnen tegenvallen... Men haar afscheren kan me ook geen bal schelen hoor..


Oke, vandaar.


Ik zal op maand 6 eens een foto plaatsen. Ik heb wel nog steeds haaruitval (lange haren) ,door die operatie onder volledige narcose kort na men HT:( ...dus ik kan er nu moeilijk een maat optrekken ...alhoewel ik nu al een redelijk mooie haardos heb ,maar die zou normaal nog voller moeten zijn. Misschien is de groei van de meeste transplantaten ..ook wel met vertraging ..door die narcose ???

Ben benieuwd naar de foto's dundee.:)

Misschien dat een volledige narcose hiermee te maken kan hebben idd. Ik heb er in ieder geval wel eens van gehoord. Het positieve aan dit verhaal is dat deze haaruitval vanzelf weer herstelt. Ik weet alleen niet hoelang dit zou kunnen duren.....

Dundee
28 maart 2008, 17:30
Oke, vandaar.



Ben benieuwd naar de foto's dundee.:)

Misschien dat een volledige narcose hiermee te maken kan hebben idd. Ik heb er in ieder geval wel eens van gehoord. Het positieve aan dit verhaal is dat deze haaruitval vanzelf weer herstelt. Ik weet alleen niet hoelang dit zou kunnen duren.....

Ja want ik had daarvoor ,nog veeeel meer haar dat er nog opstond. Maar sinds men HT had ik ook wat shockloss hoor ,want verloor de eerste 2weken ook lange haren ,terwijl ik anders zogoed als niets verloor. Maar na die full narcose ,begon het erg. Was ook kort na elkaar ,beide ingrepen op 2.5 maand tijd ...:confused:

Dundee
28 maart 2008, 22:00
Wat ik nog niet weet , heb je bij een FUE ook die enorme zwelling zoals bij een FUT ???

AnthonieH
28 maart 2008, 23:25
Wat ik nog niet weet , heb je bij een FUE ook die enorme zwelling zoals bij een FUT ???Bedoel je voorop? Ik had daar wel wat zwelling die van mijn voorhoofd steeds verder naar beneden zakte, maar niet enorm. Het is het gevolg van de verdovingsvloeistof of de zoutoplossing waarmee ze de huid in het implantatiegebied strak zetten, denk ik. Het lichaam weet daar niet goed raad mee.

Bij mij merkte ik het op dag drie, toen was het een beetje gezwollen op mijn voorhoofd. Als ik er hard op drukte met een vinger bleef er een poosje een deuk in achter. Dag 4 was ie iets afgezakt op mijn neusbrug, tussen de wenkbrauwen, maar niet hinderlijk. Dag 5 ontdekte ik bij het opstaan wat nou die 'Chinese look' was waar ik eerder op Internet over had gelezen ... De zwelling was nog verder afgezakt en naast mijn neus zat een driehoekje voor mijn ogen. Maar die zwelling trok in de loop van de morgen weg en dat was het laatste dat ik er van zag.

Dundee
28 maart 2008, 23:58
Bedoel je voorop? Ik had daar wel wat zwelling die van mijn voorhoofd steeds verder naar beneden zakte, maar niet enorm. Het is het gevolg van de verdovingsvloeistof of de zoutoplossing waarmee ze de huid in het implantatiegebied strak zetten, denk ik. Het lichaam weet daar niet goed raad mee.

Bij mij merkte ik het op dag drie, toen was het een beetje gezwollen op mijn voorhoofd. Als ik er hard op drukte met een vinger bleef er een poosje een deuk in achter. Dag 4 was ie iets afgezakt op mijn neusbrug, tussen de wenkbrauwen, maar niet hinderlijk. Dag 5 ontdekte ik bij het opstaan wat nou die 'Chinese look' was waar ik eerder op Internet over had gelezen ... De zwelling was nog verder afgezakt en naast mijn neus zat een driehoekje voor mijn ogen. Maar die zwelling trok in de loop van de morgen weg en dat was het laatste dat ik er van zag.

Ja dat bedoel ik ,die serieuze zwelling zo bij een FUT ,dat wil ik niet graag meer meemaken ,want dat was echt enorm. Dat begon bij mij ook van de 3de dag ,ik had toen echt een enorm hoofd en voorhoofd ,ook de slapen en zijkanten van hoofd, want men oren die stonden echt gewoon recht volledig naar voor gericht :eek:.. zo dik ..Ik dacht dat men hoofd uit elkaar ging spatten zo erg was dat ,net zo'n scherp alien hoofd ..driehoek zeg maar..boven enorm en onder fijn :confused: . De volgende dag zakte dat naar beneden naar de ogen en jukbeenderen ...en dan steeds zo verder naar beneden de volgende dagen. Was echt ongelooflijk ,en men onderoogleden hebben er wel onder geleden, 'rechts' ,heb ik daar een slap walletje aan overgehouden ,gaat niet meer weg en ga dat nu laten behandelen.
Ik lees die verhalen ook zo niet bij een FUE ,dus ik veronderstel ,dat dat zo erg niet moet zijn ,daarom zou ik toch voor FUE gaan nu denk ik ,als finisch ..haarlijn nog wat denser ,en derest ook nog extra verdichten ...denk aan nog eens 2500 grfts ...dan ga ik een hele mooie haardos hebben ..dat weet ik zeker :) . Is eigenlijk het gebied mid-frontaal en bovenop dat ik dichter wil ,want daar is niks aan gebeurd ,waren enkel de inhammen ,haarlijn een beetje vooraan ,en men kruin die wat gedicht is bij men HT ...dus nu het midden gedeelte ,enkel verdichten ,is niet kaal of erg dun ,maar onder een licht begin je er toch al redelijk door te zien.

AnthonieH
29 maart 2008, 01:11
...denk aan nog eens 2500 grfts ...dan ga ik een hele mooie haardos hebben ..dat weet ik zeker :) . Allemachtig, dan kom je op 5500 grafts. Dan ben je koploper hier op het forum :cool:

Overigens zou ik in jouw situatie vooral geneigd zijn te kiezen voor gemak. 2500 grafts met FUE betekent 2 dagen in de stoel zitten. Ik zou voor het maximum van 1 behandeldag gaan, 2000 dus of anders zoveel als mogelijk.

Maar ik zou eerst gewoon eens gaan praten om te zien of je wensen ook uitvoerbaar zijn en of ze leiden tot een resultaat waar jij tevreden mee kunt zijn.

Dundee
29 maart 2008, 01:58
Allemachtig, dan kom je op 5500 grafts. Dan ben je koploper hier op het forum :cool:

Overigens zou ik in jouw situatie vooral geneigd zijn te kiezen voor gemak. 2500 grafts met FUE betekent 2 dagen in de stoel zitten. Ik zou voor het maximum van 1 behandeldag gaan, 2000 dus of anders zoveel als mogelijk.

Maar ik zou eerst gewoon eens gaan praten om te zien of je wensen ook uitvoerbaar zijn en of ze leiden tot een resultaat waar jij tevreden mee kunt zijn.

Ja klopt wat je zegt ,de max = normaal 2000 per dag ,anders 2dagen in de stoel. ...die 500 zou ik eigenlijk nog eens in men kruin willen dumpen ,is die ook goed dicht ;) .Het klinkt misschien wel gek dat ik hier nu al over praat ,omdat ik morgen net op 5 maand zit nu,met men eerste HT...en er moet natuurlijk nog wel èèn en ander groeien ,maar het gaat om het gebied 'dat niet behandeld' is dat ik nu zou willen. Maar ik kan er ook moeilijk een maat op zetten pff ,omdat ik al redelijk wat (lange haren) van mijn haar dat er nog opstond verloren ben de laatste 2 maand , HT was 29 okt ,en kort daarop 15 jan heb ik een operatie gehad onder volledige narcose ,en sinds dan ben ik veel lang haar beginnen verliezen ,terwijl ik anders zogoed als niets verloor ,is waarschijnlijk iets teveel kort na elkaar geweest ,vooral die full narcose ,want ik merk dat men haardos van de haren die er nog opstonden ,stuk dunner geworden is nu ,is stuk dunner dan voor de HT ...bovendien had ik ook wat shockloss ....dus dat zou normaal allemaal weer moeten teruggroeien ....maarja leuk is het niet :confused:

Spiderman
29 maart 2008, 02:52
Ja dat bedoel ik ,die serieuze zwelling zo bij een FUT ,dat wil ik niet graag meer meemaken ,want dat was echt enorm. Dat begon bij mij ook van de 3de dag ,ik had toen echt een enorm hoofd en voorhoofd ,ook de slapen en zijkanten van hoofd, want men oren die stonden echt gewoon recht volledig naar voor gericht :eek:.. zo dik ..Ik dacht dat men hoofd uit elkaar ging spatten zo erg was dat ,net zo'n scherp alien hoofd ..driehoek zeg maar..boven enorm en onder fijn :confused: . De volgende dag zakte dat naar beneden naar de ogen en jukbeenderen ...en dan steeds zo verder naar beneden de volgende dagen. Was echt ongelooflijk ,en men onderoogleden hebben er wel onder geleden, 'rechts' ,heb ik daar een slap walletje aan overgehouden ,gaat niet meer weg en ga dat nu laten behandelen.
Ik lees die verhalen ook zo niet bij een FUE ,dus ik veronderstel ,dat dat zo erg niet moet zijn ,daarom zou ik toch voor FUE gaan nu denk ik ,als finisch ..haarlijn nog wat denser ,en derest ook nog extra verdichten ...denk aan nog eens 2500 grfts ...dan ga ik een hele mooie haardos hebben ..dat weet ik zeker :) . Is eigenlijk het gebied mid-frontaal en bovenop dat ik dichter wil ,want daar is niks aan gebeurd ,waren enkel de inhammen ,haarlijn een beetje vooraan ,en men kruin die wat gedicht is bij men HT ...dus nu het midden gedeelte ,enkel verdichten ,is niet kaal of erg dun ,maar onder een licht begin je er toch al redelijk door te zien.

De zwelling kun je net zo goed oplopen na een FUE. De zwelling wordt immers verorzaakt door de vloeistof die in het implantatiegebied gespoten wordt. De zichtbaarheid van de zwelling verschilt echter van persoon tot persoon. Verder heb ik me laten vertellen dat je bij een behandeling op de kruin het minste risico loopt op een zwelling: na een behandeling op de kruin trekt het vocht via de achterkant van het hoofd naar beneden.

Dundee
29 maart 2008, 02:56
na een behandeling op de kruin trekt het vocht via de achterkant van het hoofd naar beneden.

Aha....dan kan ik het op toilet kwijtraken :D

Spiderman
29 maart 2008, 03:03
Aha....dan kan ik het op toilet kwijtraken :D

:D

Overigens kun je een mogelijke zwelling ook trachtten te voorkomen door je hoofd in de eerste 3 dagen zoveel mogelijk omhoog te houden en zo min mogelijk naar beneden te kijken. Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het naar beneden kijken is een belangrijke oorzaak van de zwelling.

Morehair
29 maart 2008, 09:24
Er wordt hier de hele tijd gezegd dat die zwelling veroorzaakt wordt door de vloeistof die in het implantatiegebied gespote wordt, en dat is gedeeltelijk ook zo. Maar de zwelling wordt voornamelijk veroorzaakt door wondvocht.

Even ter informatie......;)

Dundee
29 maart 2008, 11:37
Er wordt hier de hele tijd gezegd dat die zwelling veroorzaakt wordt door de vloeistof die in het implantatiegebied gespote wordt, en dat is gedeeltelijk ook zo. Maar de zwelling wordt voornamelijk veroorzaakt door wondvocht.

Even ter informatie......;)

Dat was mijn hoofd wel een watertank ...want dat was enorm :confused:

bverotti
29 maart 2008, 11:46
Ik vermoed dat er bij FUE minder kans is op giga zwellingen. Daarmee bedoel ik dat je ogen volledig dicht zijn en dat de kleur rond je ogen geel-zwart uitslaat. Dit is mij bijvoorbeeld overkomen na mijn strip operatie.
Zwellingen kan je echter nooit uitsluiten, ook niet bij FUE.

Mischien heeft het inderdaad te maken dat een strip operatie enorm grote en diepe wonde maakt, en daardoor er meer vocht wordt aangetrokken in het hele hoofd ?

Spiderman
29 maart 2008, 14:49
Er wordt hier de hele tijd gezegd dat die zwelling veroorzaakt wordt door de vloeistof die in het implantatiegebied gespote wordt, en dat is gedeeltelijk ook zo. Maar de zwelling wordt voornamelijk veroorzaakt door wondvocht.

Even ter informatie......;)

Heeft er ook mee te maken idd, maar het is toch echt voornl het vocht.

Spiderman
29 maart 2008, 15:03
Ik vermoed dat er bij FUE minder kans is op giga zwellingen. Daarmee bedoel ik dat je ogen volledig dicht zijn en dat de kleur rond je ogen geel-zwart uitslaat. Dit is mij bijvoorbeeld overkomen na mijn strip operatie.
Zwellingen kan je echter nooit uitsluiten, ook niet bij FUE.

Mischien heeft het inderdaad te maken dat een strip operatie enorm grote en diepe wonde maakt, en daardoor er meer vocht wordt aangetrokken in het hele hoofd ?

Nee, dat heeft er niets mee te maken. De zwelling komt van bovenaf en zakt langzaam naar beneden. Bovendien zie je bij littekencorrecties ook nooit zwellingen ontstaan.

Het bovenste stukje verwerp ik ook. Tot 2 keer toe is hier bij mij geen sprake van geweest.

Of je bent als consulent zijnde heel erg slecht op de hoogte van de medische nasleep van de behandeling, of dit is gewoon een sluik pro FUE verhaal met als doel iemand over te halen tot een behandeling. Ik vermoed helaas het laatste.:mad:

Morehair
29 maart 2008, 15:26
Heeft er ook mee te maken idd, maar het is toch echt voornl het vocht.

idd, wondvocht....

Dundee
29 maart 2008, 16:11
idd, wondvocht....

Ja is van het vocht ,en ik denk hoe groter de HT 'hoe meer gaatjes' hoe meer vocht ..en hoe groter de zwelling . Die was bij wel echt extreem ..ik was echt niet gerust ...

mlsbutt
29 maart 2008, 16:58
;) .Het klinkt misschien wel gek dat ik hier nu al over praat ,omdat ik morgen net op 5 maand zit

Heey Dundee,

Je bedoeld dat je 29ste je 5de maand in gaat? dus pas 4 mnd voorbij
Want ik ben op 1,2,3 okt '07 behandeld dus ik ga 1 april:P de 6de maand in

Dat van 1 april is geen grapje, idd minder om te horen van je uitval door narcose etc.

Moge het maar geheel herstellen

Dundee
29 maart 2008, 17:13
Heey Dundee,

Je bedoeld dat je 29ste je 5de maand in gaat? dus pas 4 mnd voorbij
Want ik ben op 1,2,3 okt '07 behandeld dus ik ga 1 april:P de 6de maand in

Dat van 1 april is geen grapje, idd minder om te horen van je uitval door narcose etc.

Moge het maar geheel herstellen

Hey mlsbutt :P ,

Nee niet ingaan... 29st vandaag dus..is het exact 5 maand .Wat ik wel merk is dat het op de kruin iets trager gaat ...haarwortels met 2 of 3 haartjes ?????????
Maar ik wil en nog eentje hoor ....
I want be the King !!!!!!!!!! ....:P:D:D:D

Groeten .D

mlsbutt
29 maart 2008, 18:17
Hey mlsbutt :P ,

Nee niet ingaan... 29st vandaag dus..is het exact 5 maand .Wat ik wel merk is dat het op de kruin iets trager gaat ...haarwortels met 2 of 3 haartjes ?????????
Maar ik wil en nog eentje hoor ....
I want be the King !!!!!!!!!! ....:P:D:D:D

Groeten .D

Ya, idd Your right!
Dan ga ik mijn 7de mnd in op 1 april!
Nouw dan gaat de groei wel traag met ik zeggen in mijn geval!
Als dat maar goed gaat komen!:crybaby:
Tot hoelang zet het doorgroei(kopje boven haar boven het maaiveld) proces door?
12 mnd? weet JIJ dat Dundee?

12 mnd na de ingreep het eindresultaat dus in mnd 11 komen er ook nog haren door dus?

Spiderman
29 maart 2008, 18:22
idd, wondvocht....

Ja, maar dat het er niet direct uitkomt maar erin blijft heeft te maken met de zoutoplossing en het vocht wat er bij in gespoten wordt. Bovendien is het onmogelijk dat dergelijke zwellingen ontstaan puur en alleen door wondvocht. Het leeuwendeel komt door het ingespoten gedeelte.

Dundee
29 maart 2008, 19:05
Ya, idd Your right!
Dan ga ik mijn 7de mnd in op 1 april!
Nouw dan gaat de groei wel traag met ik zeggen in mijn geval!
Als dat maar goed gaat komen!:crybaby:
Tot hoelang zet het doorgroei(kopje boven haar boven het maaiveld) proces door?
12 mnd? weet JIJ dat Dundee?

12 mnd na de ingreep het eindresultaat dus in mnd 11 komen er ook nog haren door dus?

Ja dat kan tot 12 maand zijn ,als je groei achterstand hebt bv. Is na 6 maand dan alles nog niet uitgekomen bij je ? . Ben je bang dat veel grafts niet gaan aanslaan misschien ?....is wel begrijpelijk natuurlijk . Bij mij zijn de grafts die er blijven opstaan zijn ,al zeker 5 -6 cm lang nu..echt ! die groeien ongelooflijk snel ,en die haren zijn ook dikker en donkerder ... en in men kruin bv ,waar ze uitgevallen waren , nu ongeveer 8 tot 10 mm

mlsbutt
29 maart 2008, 19:12
Ja dat kan tot 12 maand zijn ,als je groei achterstand hebt bv. Is na 6 maand dan alles nog niet uitgekomen bij je ? . Ben je bang dat veel grafts niet gaan aanslaan misschien ?....is wel begrijpelijk natuurlijk . Bij mij zijn de grafts die er blijven opstaan zijn ,al zeker 5 -6 cm lang nu..echt ! die groeien ongelooflijk snel ,en die haren zijn ook dikker en donkerder ... en in men kruin bv ,waar ze uitgevallen waren , nu ongeveer 8 tot 10 mm

Ya wel er is wel veel groei te bespeuren enzo..
Maar ik ben ongeduldig(een beetje:P)

En dat van dat er geen grafts gaan aanslaan ja.. wat moet ik daar van zeggen:confused:

Spiderman
29 maart 2008, 19:26
Ya wel er is wel veel groei te bespeuren enzo..
Maar ik ben ongeduldig(een beetje:P)

En dat van dat er geen grafts gaan aanslaan ja.. wat moet ik daar van zeggen:confused:

Mmm, je hoeft je nog geen zorgen te maken. Je zit nu precies op 6 maanden, dus vanaf nu zou het eigenlijk pas echt moeten beginnen.:)

mlsbutt
29 maart 2008, 19:44
Mmm, je hoeft je nog geen zorgen te maken. Je zit nu precies op 6 maanden, dus vanaf nu zou het eigenlijk pas echt moeten beginnen.:)

Heey Spiderman,

Bedankt voor de fijne woorden!
Het groei wel goed hoor etc, maar ja dit was al weer mijn 4de HT.
En dit was(is) de HT als het goed is met de ''finishing touch''!

Dus ya ik ben een tikkeltje ongeduldig!:D
Zat ik me daar gewoon een maand naast zijn er al 6 mnd! voorbij voor mij.
Ik zat abius, door 1 nov 07 te noemen als 1 mnd na de ''FUE-2000''
1,2,3 okt '07 de start en die maand okt er niet bij te rekenen etc!

Hhihihihihihihi.. ik heb er ook alle vertrouwen in hoor!!
Moet ook niet vergeten dat er bij mij dense is ''gezet'' etc
Tussenin allemaal etc en een kleine verlaging van de haarlijn.
Om die ''pluggie'' TH/Vlijmen haarlijn weg te werken!

Nu nog +_6mnd groei te gaan(toch?)

Als je nog gaat stappen vanavond(straks) veel PLEZIER:cool:(Heeeeey Ladies!)

AnthonieH
29 maart 2008, 19:45
Ja, maar dat het er niet direct uitkomt maar erin blijft heeft te maken met de zoutoplossing en het vocht wat er bij in gespoten wordt. Bovendien is het onmogelijk dat dergelijke zwellingen ontstaan puur en alleen door wondvocht. Het leeuwendeel komt door het ingespoten gedeelte.Ik denk ook het laatste, je lymfestelsel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lymfevatenstelsel) moet de zoutoplossing en ook de verdovingsvloeistof afvoeren en raakt overbelast. Ook trekken de ingespoten vloeistoffen extra vocht aan door de hygroscopische werking.

Ik denk ook niet dat je met FUE de dans zult ontspringen.

mlsbutt
29 maart 2008, 19:48
Ik denk ook het laatste, je lymfestelsel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Lymfevatenstelsel) moet de zoutoplossing en ook de verdovingsvloeistof afvoeren en raakt overbelast. Ook trekken de ingespoten vloeistoffen extra vocht aan door de hygroscopische werking.

Ik denk ook niet dat je met FUE de dans zult ontspringen.

Ik had alleen een lichte vorm van ''Rocky Balboa'' ogen:confused:(na de match)
Na mijn ''FUE-2000'' in TR.

Limbo
29 maart 2008, 20:05
Ik denk ook niet dat je met FUE de dans zult ontspringen.

Denk ik ook niet. Als je iets aan je tanden laat doen in het ziekenhuis (apes resectie) krijg je ook een dikke toeter!

mlsbutt
29 maart 2008, 20:12
Denk ik ook niet. Als je iets aan je tanden laat doen in het ziekenhuis (apes resectie) krijg je ook een dikke toeter!

Nice avatar Limb:D, heb je die zelf gemaakt?
Hehehehhehe deed een ''GS'' en hij zat er tussen JOUW avatar

''And Limbo was his name-o. L-I-M-B-O L-I-M-B-O L-I-M-B-O And Linbo was his name''

Limbo
29 maart 2008, 20:14
Nice avatar Limb:D, heb je die zelf gemaakt?
Hehehehhehe deed een ''GS'' en hij zat er tussen JOUW avatar

''And Limbo was his name-o. L-I-M-B-O L-I-M-B-O L-I-M-B-O And Linbo was his name''

Zelf gemaakt, mooi he! Met een beetje hulp van die'en Belg, Dundee.

Alles goed verder met jou Mus??:D

AnthonieH
29 maart 2008, 20:17
Denk ik ook niet. Als je iets aan je tanden laat doen in het ziekenhuis (apes resectie) krijg je ook een dikke toeter!Sommige mensen reageren gewoon heftiger dan anderen, ben ik bang.

Ik zie verder geen onderscheid tussen FUT en FUE, behalve dan dat er bij FUT wat meer verdovingsvloeistof moet worden gebruikt omdat er in diepere huidlagen wordt gesneden .... maar daar staat tegenover dat ze bij FEU volgens mij ook in het donorgebied een zoutoplossing onder de huid puiten om de huid voor het uitnemen strakker te spannen. Al weet ik dit niet zeker.

Misschien is het wel eens interessant om wat do's en don'ts over dit onderwerp te verzamelen.

Ik kan me tenminste voorstellen dat er best wel iets moet zijn wat je kunt doen. Koude compressen (die heb ik overigens zelf gebruikt), veel drinken om het vuil uit je lijf te spoelen, half zittend slapen, regelmatig zachtjes masseren om de bloed toe- en afvoer te stimuleren, een overdosis vitamine C slikken, ....

Limbo
29 maart 2008, 20:23
Ik zie verder geen onderscheid tussen FUT en FUE, behalve dan dat er bij FUT wat meer verdovingsvloeistof moet worden gebruikt omdat er in diepere huidlagen wordt gesneden .... maar daar staat tegenover dat ze bij FEU volgens mij ook in het donorgebied een zoutoplossing onder de huid puiten om de huid voor het uitnemen strakker te spannen. Al weet ik dit niet zeker.


Ik ook niet. Heb ook nooit eraan gedacht dat het kwam door de FUT-snee, dacht dat het kwam door het boren van de gaatjes in mijn voorhoofd!

Bij TH kreeg ik een dikke pleister boven mijn ogen. Hielp echer helemaal niets! En ach, na een dag of 8 was alles weer weg. We hebben er flink om gelachen!!

Morehair
29 maart 2008, 20:30
De zwelling komt ook niet door de Fut snee.

Ik heb toch uit uit betrouwbare bron vernomen dat de zwelling voor een groot deel veroorzaakt wordt door wondvocht.

Maar ik zal er verder ook niet over discussieeren, zo belangrijk is het niet.:)

mlsbutt
29 maart 2008, 20:39
Zelf gemaakt, mooi he! Met een beetje hulp van die'en Belg, Dundee.

Alles goed verder met jou Mus??:D

Thanks, Ya alles :cool:Kay! met *jullie ook? *''The Limb:D's''
Paul de Leeuw aan het kijken op NL3!
Lachen Mannn!!!

mlsbutt
29 maart 2008, 20:46
Ik dacht dat het kwam door het boren van de gaatjes in mijn voorhoofd

Huuuuuh hebben ze bij jouw geboord?

Limbo
29 maart 2008, 21:43
Huuuuuh hebben ze bij jouw geboord?

Geprikt dan?? Is toch bijna hetzelfde...

Limbo
29 maart 2008, 21:44
Thanks, Ya alles :cool:Kay! met *jullie ook? *''The Limb:D's''
Paul de Leeuw aan het kijken op NL3!
Lachen Mannn!!!

Jawel hoor!

Kijk nooit naar De Leeuw. Word er moe van!

Spiderman
29 maart 2008, 22:14
Heey Spiderman,

Bedankt voor de fijne woorden!
Het groei wel goed hoor etc, maar ja dit was al weer mijn 4de HT.
En dit was(is) de HT als het goed is met de ''finishing touch''!

Dus ya ik ben een tikkeltje ongeduldig!:D
Zat ik me daar gewoon een maand naast zijn er al 6 mnd! voorbij voor mij.
Ik zat abius, door 1 nov 07 te noemen als 1 mnd na de ''FUE-2000''
1,2,3 okt '07 de start en die maand okt er niet bij te rekenen etc!

Hhihihihihihihi.. ik heb er ook alle vertrouwen in hoor!!
Moet ook niet vergeten dat er bij mij dense is ''gezet'' etc
Tussenin allemaal etc en een kleine verlaging van de haarlijn.
Om die ''pluggie'' TH/Vlijmen haarlijn weg te werken!

Nu nog +_6mnd groei te gaan(toch?)

Als je nog gaat stappen vanavond(straks) veel PLEZIER:cool:(Heeeeey Ladies!)

Ik snap dat je ongeduldig bent; dat ben ik ook.:P Maar je hebt nog zeker 8 maanden voor de boeg eer het eindresultaat bereikt is.:)

Dank je, Mustafa. ik ga idd weer eens stappen vanavond. En met de ladies zit het wel goed.:cool:

mlsbutt
30 maart 2008, 13:45
Ik snap dat je ongeduldig bent; dat ben ik ook.:P Maar je hebt nog zeker 8 maanden voor de boeg eer het eindresultaat bereikt is.:)

Dank je, Mustafa. ik ga idd weer eens stappen vanavond. En met de ladies zit het wel goed.:cool:

Heey Spiderman,

Al wakker(k:D:confused:ter?)

Ga 1 april '08 de 7de mnd in, dus maanden 7,8,9,10,11,12= 6mnd..
Jij rekent wat ruimer?, i.v.m. shockloss herstel en ''groei achterstand''??

Vandaar dan die 14 mnd?? niet?

Limbo
30 maart 2008, 13:54
Spider ligt nog te ronken in zijn bed!:D

Spiderman
30 maart 2008, 15:38
Heey Spiderman,

Al wakker(k:D:confused:ter?)

Ga 1 april '08 de 7de mnd in, dus maanden 7,8,9,10,11,12= 6mnd..
Jij rekent wat ruimer?, i.v.m. shockloss herstel en ''groei achterstand''??

Vandaar dan die 14 mnd?? niet?

Het eindresultaat is pas na 14 maanden bereikt. Dit is mijn persoonlijke ervaring na mijn 1e HT en zowel HP als AC zeggen dat ook.;)

Spiderman
30 maart 2008, 15:39
Spider ligt nog te ronken in zijn bed!:D

Ben ''al'' wakker.:P

mlsbutt
30 maart 2008, 15:44
Het eindresultaat is pas na 14 maanden bereikt. Dit is mijn persoonlijke ervaring na mijn 1e HT en zowel HP als AC zeggen dat ook.;)

Heey Spider, ''goeimogel'' Heheehehehehhe..
Je zit nu aan de ''instant'' koffie met water zeker?!:P
Zo dik dat het lepeltje erin blijft staan~~!

Okay Thanks, 14 mnd dus! HP en AC zeggen dat ook dus!
Maar waarom wordt er dan altijd over 12 maanden ''gerept''

Spiderman
30 maart 2008, 15:50
Heey Spider, ''goeimogel'' Heheehehehehhe..
Je zit nu aan de ''instant'' koffie met water zeker?!:P
Zo dik dat het lepeltje erin blijft staan~~!

Okay Thanks, 14 mnd dus! HP en AC zeggen dat ook dus!
Maar waarom wordt er dan altijd over 12 maanden ''gerept''

Hehehe, goeimaggel.:P Het valt nog mee; gewoon een glas cola.

mmm, 12 maanden zeg je? Ik heb bij beide klinieken tot 14 maanden gehoord. Er moet bijvoorbeeld ook minimaal 14 maanden tussen 2 HT''s zitten(tenminste in het behandelde gebied).

Strider
30 maart 2008, 15:55
Ik ben eigenlijk wel eens naar jullie resultaat benieuwt, of in iedergeval tussen foto's :D

mlsbutt
30 maart 2008, 15:56
Hehehe, goeimaggel.:P Het valt nog mee; gewoon een glas cola.

mmm, 12 maanden zeg je? Ik heb bij beide klinieken tot 14 maanden gehoord. Er moet bijvoorbeeld ook minimaal 14 maanden tussen 2 HT''s zitten(tenminste in het behandelde gebied).

:Dkay! maar ik bedoel maar te zeggen heb je dat nooit gehoord dan?
Dat er over 12 mnd gesproken wordt? ik heb ook liever 14 mnd h:D:Dr~!

''Hoola Hoola Kinder-C:Pla''

Spiderman
30 maart 2008, 16:00
:Dkay! maar ik bedoel maar te zeggen heb je dat nooit gehoord dan?
Dat er over 12 mnd gesproken wordt? ik heb ook liever 14 mnd h:D:Dr~!

''Hoola Hoola Kinder-C:Pla''

Nee, ik hoor altijd tot 14 maanden.

Limbo
30 maart 2008, 17:32
Ben ''al'' wakker.:P

Vroege vogel!:D

Dundee
30 maart 2008, 22:36
Nee, ik hoor altijd tot 14 maanden.

Nee ,na een jaar mag je een nieuwe HT doen ,staat zo op de website van AC ok denk ik ,heb het zo gelezen ;) ...dat je een jaar dient te wachten...is ook logisch ,want een jaar = eindresultaat ! .
Dat er na een jaar nog haren zouden uitkomen vind ik onzin hoor ...dan zitten die haarwortels al lang rot in je kop ;)

Spiderman
30 maart 2008, 22:37
Nee ,na een jaar mag je een nieuwe HT doen ,staat zo op de website van AC ok denk ik ,heb het zo gelezen ;) ...dat je een jaar dient te wachten...is ook logisch ,want een jaar = eindresultaat ! .
Dat er na een jaar nog haren zouden uitkomen vind ik onzin hoor ...dan zitten die haarwortels al lang rot in je kop ;)

Dan spreken zij zichzelf tegen. Bovendien heb ik het zelf ook meegemaakt: na 12 maanden was mijn eindresultaat nog niet bereikt.

mlsbutt
30 maart 2008, 23:02
...dan zitten die haarwortels al lang rot in je kop ;)

Wat beboel je met R:confused:T??
Please explaine!!!!!!!!!!!!!!!

Dundee
30 maart 2008, 23:25
Wat beboel je met R:confused:T??
Please explaine!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je weeral bang ??? :D . Ik geloof niet dat een haar een jaar nodig heeft, of een jaar in een haarzakje gaat blijven zitten ..om dan nog maar pas (tevoorschijn) te komen ??????? ....dat is veel telang ,en dat weten de klinieken ook ,vandaar de term 'eindresultaat' na 1 jaar !!!!
Daarmee dat ik zei ...die zijn ROT ..vergelijk het met een bloembol ofzo..;)

mlsbutt
30 maart 2008, 23:35
Heb je weeral bang ??? :D . Ik geloof niet dat een haar een jaar nodig heeft, of een jaar in een haarzakje gaat blijven zitten ..om dan nog maar pas (tevoorschijn) te komen ??????? ....dat is veel telang ,en dat weten de klinieken ook ,vandaar de term 'eindresultaat' na 1 jaar !!!!
Daarmee dat ik zei ...die zijn ROT ..vergelijk het met een bloembol ofzo..;)

Heheeehhe.. bl:Demkool! ''HEB HELE GROTE.....''
Ik dacht, wat bedoeld onze Belgische Vriend met ''R:confused:T''

Hehehehhe.. idd ik ''sh:Dk''!, me weer R:confused:T!!!!!!

Ik hoorde het ook vaker van 12 mnd ''the end''...:cool:
Maar ja.. 2 mnd langer ''max'' zou ook kunnen van ''geval tot geval''

mlsbutt
30 maart 2008, 23:40
Ik geloof niet dat een haar een jaar nodig heeft, of een jaar in een haarzakje gaat blijven zitten

Wat zou er met zo'n haartje gebeuren eigenlijk die blijft ''steken''!
Mss wel onderhuids ingroeien:confused: net als bij baardhaartjes!

Heb je opeens een puist op je hoofd zo hoog als de ''Eifeltoren''

''Sakkerloot Pompidou..:mad:''