PDA

View Full Version : Haargroei op voorhoofd stoppen? HELP


Markieb
25 februari 2008, 19:15
Hallo allen,

Ik heb dit weekend mijn haar laten millimeteren. Helaas verloopt de haarlijn op mijn voorhoofd hier niet helemaal mooi voor. Een foto ter illustratie:

http://img519.imageshack.us/img519/5143/forcb8.jpgp
http://img519.imageshack.us/img519/5143/forcb8.jpg
Tot de plaatsen waar ik het heb aangegeven met de zwarte lijntjes groeit nog haar op mijn voorhoofd (op de foto is het niet erg duidelijk te zien). Nu heeft de kapper dit wel mooi weggeschoren, maargoed je blijft zien dat het hier wat grijzer is, en het haar groeit hier natuurlijk weer terug. Ik vind 't erg vervelend en ben er al door meerdere mensen over aangesproken. Nu moet ik zeggen dat dit haar bij mijn vorige kapsel ook al behoorlijk in de weg zat, dus is er een manier waardoor ik de haargroei op deze plekken permanent kan stoppen? (buiten laseren). Ik kan wel elke dag met make-up enzo in de weer gaan maar daar ga ik niet aan beginnen.

Hulp stel ik zeer op prijs!

Mark

Marte
25 februari 2008, 23:31
Dag mark,

ik veronderstel dat het net zo blond of blonder is als je hoofdhaar(of lijkt dit maar blond door de foto)? Wat je zou kunnen doen is epilar system, maar vooralsnog ken ik niemand met positieve en blijvende resultaten hiermee.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je geen oplossing kan aanbieden, aangezien ik er zelf geen ken, ik heb nl zelf een volledige lange blonde vacht op mijn voorhoofd, en ken geen enkele methode om deze haren blijvend weg te krijgen(als ze blond tot hoogblond zijn). Cremes en smeerseltjes en dergelijke helpen nl niet, laser helpt enkel bij donker haar(en je geeft zelf eveneens aan dat je dit ook niet wilt), over de betrouwbaarheid en werking van epilar system heb ik zo mijn twijfels, en elektrische epilatie kan idd nog, maar lijkt me nu neit echt aangewezen(bovendien resultaten ook vaak niet behaald).

Ik had je dus heel graag een oplossing aangeboden, maar helaas, ik ken zelf geen enkele oplossing hiervoor, die werkt en geen weggegooid geld is.

Mss dat andere forumgebruikers wel nog tips ivm eventueel het maskeren of zelf bijscheren hebben of zo???


Sorry!!! Ik hoop dat je toch nog een oplossing vindt voor je probleem!!!Heel veel succes!!

xxx marte

(Bovendien, ik weet neit hoe oud je bent, maar houdt er rekening mee dat als je dit weglasert, je op iets oudere leeftijd, (afh van erfelijke belasting: op welke leeftijd(gemiddeld tss 15-60j) en in welke mate), haar verliest, en bij veel mannen begint dat met de inhammen vanvoor. Bekijk het zelf eens, als je het natuurlijk storend vindt, en je een oplossing gevonden hebt, is dat altijd aangenamer voor jezelf, met een probleem blijven zitten is nooit plezierig. )