PDA

View Full Version : Clips-bevestiging?


dharma
19 maart 2003, 22:27
Wie weet er een adres in Nederland waar ze tegen normale prijzen clips verkopen om een haarwerk vast te zetten.
En Do, in een ander thread had je ergens kunststof clips gevonden in een on-line shop, kan je mij het url geven, ik heb gezocht en niet gevonden.
Heeft iemand trouwens ervaring met kunststof clips?
Dharma

boes
20 maart 2003, 09:01
Je moet zoeken op "klemmetjes" in dit forum

groetjes Boes


Originally posted by dharma
Wie weet er een adres in Nederland waar ze tegen normale prijzen clips verkopen om een haarwerk vast te zetten.
En Do, in een ander thread had je ergens kunststof clips gevonden in een on-line shop, kan je mij het url geven, ik heb gezocht en niet gevonden.
Heeft iemand trouwens ervaring met kunststof clips?
Dharma

Do
20 maart 2003, 11:29
Hai Dharma,

Waar staat mijn bericht over clips die geheel van kunststof zijn?

PB = verstuurd.

Groetjes Do.

Do
20 maart 2003, 14:19
Hai,

Clips large 2.25 euro en small 2.00 euro. Als je ze nodig hebt geef even een gil dan geef ik je het adres waar je ze krijgen kan.

Gr. Do

boes
20 maart 2003, 15:58
Onder subject: haarwerk met klemmetjes? Ėveneens onder "haarwerken


Originally posted by Do
Hai,

Clips large 2.25 euro en small 2.00 euro. Als je ze nodig hebt geef even een gil dan geef ik je het adres waar je ze krijgen kan.

Gr. Do

Priya
27 maart 2003, 17:30
Originally posted by dharma
Wie weet er een adres in Nederland waar ze tegen normale prijzen clips verkopen om een haarwerk vast te zetten.


bij http://www.eurohair.nl/EHFpagina.htm

dharma
27 maart 2003, 21:05
Hoi Priya,
Ik heb op deze site gekeken, maar zie zo op het eerste gezicht geen toupet clips onder de produkten staan, bovendien worden er geen prijzen genoemd, dus weet ik not niet waar ik aan toe ben. Blijkbaar ben jij hier bekend. Kan je ons vertellen wat voor clips ze hebben en hou duur ze zijn? Misschien zoek ik onder een verkeerde naam, maar behalve toupet clips ken ik geen engelse naam.
Dharma

Priya
27 maart 2003, 21:56
klopt, die staan niet op de site, zoals veel van hun producten. maar je kunt ze bellen want ze hebben ze wel. de prijs weet ik niet want ik heb ze 7 jaar geleden gekocht, toen waren ze f4.50 maar ja, dat zal nu wel anders zijn;)
succes!

dharma
27 maart 2003, 22:40
Dank je Priya, ik zal ze eens bellen.
Dharma

kortkoppie
15 november 2003, 14:08
Hallo, ik weet niet of je ze nog nodig hebt, maar ik heb in de aanbieding clips (large) voor 1 euro per stuk.

dharma
15 november 2003, 20:14
Dank je voor je aanbod, maar ik heb ze inmiddels al gekocht bij de lokale haarwerkzaak.
Groetjes,
Dharma