PDA

View Full Version : Geluksvogel....


Danmaar
20 maart 2003, 12:19
Ben ik nou een uitzondering??

Al 15 jaar overbeharing in me gezicht zo erg dat ik me de laatste 2 jaar wel 2 keer per dag moest scheren om er redelijk uit te zien.....

En nu na 7 flitslamp behandelingen ben ik er voor 90 % vanaf.

Ik kijk uit naar de zomer, dat was voorheen een ramp omdat de haartjes zo snel groeide in de zomer, maar nu, :cool:

En ook mijn verzekering vergoed de kosten, voor 75 % en tot een bedrag van 900 euro maar daar kom ik een heel eind mee.

Als ik dan al die negatieve verhalen hier lees, dan voel ik zo mee met iedereen maar ben ik blij dat het voor mij wel werkt!!

Het is zo'n opluchting om niet meer smorgens als eerste in de spiegel te hoeven kijken of ik me moet scheren, nee nu kijk ik in de spiegel en denk YESSSSSSSS

Er zitten een nog een paar hardnekkige haartjes maar ik denk dat ik nog een behandeling met de flitslamp laat doen en daarna misschien de laatste haartjes electrisch laat epileren......

Ik heb 15 jaar met de overbeharing geleefd en nu kan pas zeggen dat ik LEEF, er is zo'n last van me schouders gevallen.


Danmaar:)

Wendy
20 maart 2003, 18:19
Hoi Danmaar
Fijn om te lezen, dat de behandeling bij jou zo goed aanslaat.
Gefeliciteerd met het resultaat!
Groetjes, Wendy

Diana
20 maart 2003, 22:23
Hallo danmaar,

Ook ik vind het prettig te lezen dat je tevreden bent met je behandelingen.

Ik denk echter dat je je 1 ding moet beseffen. De mate van overbeharing. Ik weet natuurlijk niet om wat voor soort overbeharing het bij jou gaat maar als ik naar mezelf kijk dan geldt het volgende:

De behandelingen die ik kan doen slaan bij mij ook aan maar het gaat om het kostenplaatje wat daar aan vast hangt. Voor alle verzekeraars geldt namelijk dat alleen het gezicht vergoed wordt. Dan blijven er voor mij nog genoeg andere plaatsen over waar het een en ander aan gedaan kan worden. Dit is een wel hele dure onderneming. Je bovenbenen bv zijn wel 4 keer zo duur om te behandelen als je gezicht en als je alles dus zelf moet betalen wordt dat een niet geringe investering. Bovendien weet je nooit met zekerheid hoe het er over een aantal jaren uitziet. Niemand kan je die garantie geven dat de haren wegblijven.

Verder wil ik nog opmerken dat het resulaat van de behandeling erg afhankelijk is van je soort huid en de structuur van de haren plus de hoeveelheid overbeharing.

Maar nogmaals, super dat je er zo tevreden over bent!

groet, Diana!