PDA

View Full Version : over kalo,Vaniqa en ipl


ila
18 maart 2008, 21:10
als eerst wil ik jullie raden om bij http://www.instituutdesalon.nl/ een afspraak te maken voor ontharen

ik zit nu mijn hele gezicht wangen,kin en bovenlip te ontharen bij hen met IPL dat is heel goedkoop in vergelijken met de anderen dat kost €480 voor 9 behandelingen en als je een goede zorg verzekering met toestiming van je arts hebt dan wordt het bedrag helemaal of 80 procent vergoed



maar ik heb nog vragen over kalo en Vaniqa , ik wil een product van de twee kopen
en ik wil aan jullie vragen wie gebruikt een van deze twee producten en helpt het bij hirsutisme

alvast bedankt

Marte
21 maart 2008, 20:24
Dag Ila, wat kalo en vaniqa, en al die andere vergelijkbare producten betreft; die werken niet(voor zover ik weet, nog geen contraindicatie of persoon gevonden) bij hirsutisme. Bij sommige mensen zonder hirsutisme (met normaal (matig)beharingspatroon is er wel, na langdurig gebruik, enig (zeer beperkt) resultaat geboekt.

Ik zou dus eerlijk gezegd je geld er niet aan wagen want de kans op effectief resultaat is erg klein, en de producten zijn allerminst goedkoop.

Welke overbeharing heb je; haarkleur van behandeld haar, enkel gezicht of verder, echt hirsutisme of eerder algemeen overbeharing? Is mss interessant om te weten en in te schatten of IPl voor andere mensen interessant is. Werkt het bij je?? Zie je goede resultaten? Vanaf welke behandeling begon het effectief te werken??

xxx marte

ila
24 maart 2008, 15:22
heel erg bedankt voor je advies martje
IPL werkt wel bij me
en dat kun je duidelijk zien na de 3e behandeling de haren worden wel dunner ik weet niet of het goed voor alle mensen is
maar me huidkleur is normaal dus en de haren zijn zwart
maar wat ik irritant vind is dat je je haren een week voor de behandeling moet scheren in plaats van epileren

Marte
24 maart 2008, 15:47
Dag Ila,

Een week voor de behandeling??? Normaal gezien moet het juist voor de behandeling. (Er mogen namelijk geen stoppels te zien zijn). Dat begrijp ik, dat is idd niet zo gemakkelijk, ik denk dat je je er die periode maart gewoon overheen moet zetten, wetende dat het maar tijdelijk is, en toch de enige manier om IPL of laser uit te proberen.

FIjn dat het in ieder geval goed aanslaat bij je. Maar waarom heb je eigenlijk voor IPL gekozen en niet voor laser, als je haren zwart zijn? Meestal wordt bij lichte huid en zwarte haren laser geadviseerd en bij mensen met iets lichtere haren IPL. aLaat ons weten hoe het vordert!

xxx marte