PDA

View Full Version : oplossingen


staavie
27 maart 2003, 11:01
Hallo iedereen.
IK heb ooit enige jaren een haarweving gehad,door het regelmatig en te bruusk uit te kammen (van de kapsters)zijn er kale plekken ontstaan boven mijn oren,en dat groeit niet meer bij.Over de kaalheid algemeen zit ik niet zoveel in ,alleen zou ik graag het boven de oren terug een beetje fatsoenlijk willen. Is daar iets aan te doen ?het is op een plek waar je haar niet uitvalt,het is gewoon uitgetrokken (al een paar jaar)Kan iemand mij advies geven wat en of er iets aan te doen is? Dank u.
Staavie.

Priya
27 maart 2003, 17:27
klinkt heel bekend....:( . ik heb al jaren weavingen en heb gemerkt dat het heel belangrijk is dat zo'n weaving goed wordt ingezet. ik heb meermalen gehad dat ik kale plekken kreeg van het verkeerd inzetten. bijv. dat de kapster aan het begin van het randje (waar de waeving op genaaid moet worden) een knoopje maakte:mad: pijn dat dat doet!
en het werkt niet mee als kappers zo hard gaan kammen. maar helaas doen ze dat bijna allemaal.
het beste is als dat randje gemaakt wordt door 'rolletjes' (moeilijk uit te leggen). maar veel kappers kunnen dat niet. mijn kapster die dat deed werkte bij een firma die nu falliet is... ik heb dus nu een probleem:(
misschien kun je het op te lossen door middel van 'extensions' die zijn veel fijner en minder zwaar (je kan namelijk zelf bepalen hoeveel nieuw haar je ingezet wil hebben). ikzelf ga die methode proberen. ik heb al een proef-extension gehad en dat ging goed.

in ieder geval veel succes!