PDA

View Full Version : Hairloss Improvement Studio (HIS™)


Tibetaan
26 maart 2008, 20:33
Na de zoveelste google-sessie kwam ik op deze nieuwspagina (klik (http://www.birminghampost.net/2008/01/23/hair-loss-salon-uses-tattooing-technique-65233-20384877/)) een artikel tegen over het herstellen van de haarlijn door middel van een nieuwe manier van permanente make-up. Ze noemen deze methoden:

- "hair follicle representation" en;
- "hair stroke representation".

Het kleine bedrijfje (klak (http://www.thehairlineimprovementstudio.co.uk/)) in Birmingham (UK) is gestart door een man die zelf ook AGA heeft en een procedure heeft ontwikkeld welke gebaseerd is op de techniek van permanente make-up.

Zie in de bijlage 2 brochures en een duidelijke voor- en nafoto van een behandeling. Let op bij de nafoto: de inkt moet nog indalen. Dus het is geen 100% weergave van het eindresultaat.

Ook mailde de eigenaar me emailcorrespondentie van vorige klanten met hierin vele vragen, samen met de antwoorden die hij hierop eerder gaf.

Ik ben erg nieuwschierig naar de echte resultaten en overweeg om er binnenkort eens langs te gaan om de resultaten met eigen ogen te zien. Ze claimen dat de "nieuwe" haarlijn zo natuurlijk over gaat in het bestaande haar, dat het niet te zien is dat je deze ingreep hebt ondergaan.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Helemaal kaal (mes) is dan dus geen optie meer, dat lijkt me een nadeel. Ook lijkt het me vreemd dat je wel haar ziet, maar het niet voelt.

Ryan R
26 maart 2008, 23:11
Wat wordt er ingeplant dan (sorry ben lui, trek et nu even niet om alles door te nemen)

Hanna
27 maart 2008, 00:23
Daar zijn toch alleen maar zwarte stippeltjes getatoeëerd? Dat lijkt mij van dichtbij héél goed zichtbaar. En als je later grijs wordt, zijn die stipjes nog steeds zwart.....

Tibetaan
27 maart 2008, 00:40
Daar zijn toch alleen maar zwarte stippeltjes getatoeëerd? Dat lijkt mij van dichtbij héél goed zichtbaar. En als je later
grijs wordt, zijn die stipjes nog steeds zwart.....

Hoe zit dat eigenlijk bij een HT en grijs worden?

Dit zijn de vragen/antwoorden over grijs worden:

Q 2.
I am concerned about the color issue. How do you ensure that the color will exactly match the color of the remaining hair? What if the color of the natural remaining hair changes over the years? Some of my hair is slowly starting to turn grey (on the sides, although when shaved very close, it does not appear grey but rather ligther brown). How do you address this problem?

A2.
Colour is down to our vast experience of previous clients. We have successfully helped Asian skin men, white skin and black skin all with different colours of natural skin and hair colours. We assess your natural hair pigment and follicle shape under a mag-lamp to determine whats best for you. Grey hair on the side isnt a problem for us.


Q4.
If the overall color of the remaining hair get lighter over the years, because of the aging factor (more and more grey hair replacing the brown one) - how to ensure a natural look? Will the natural fading of the HFR take care of that?

A4.
As you said earlier when you cut your hair short the grey disappears. Also most of our clients are more worried and interested in how they look now not in twenty years time. If there is eventually a cure form baldness you natural hair would just grow through the area of scalp where we have put our HFR techniques.

Hanna
27 maart 2008, 01:08
Hoe zit dat eigenlijk bij een HT en grijs worden?


Bij haartransplantatie worden de getransplanteerde haren in het zelfde tempo grijs als alle andere niet-getransplanteerde haren.



A4.
As you said earlier when you cut your hair short the grey disappears.

Ze bevestigen in hun antwoorden wat ik reeds schreef: de zwarte stipjes blijven zwart, terwijl de andere haren grijs worden, maar dan zeggen ze bij punt A4 doodleuk dat je je haar kort moet knippen want dan "verdwijnt" het grijze haar...(!) Hoe verzinnen ze het! Ja, als je je kop kaalscheert, zie je geen grijze haren meer, dat klopt. :D

Ook als je voorlopig nog lang geen grijze haren hebt, loop je tientallen jaren voor joker met al die zwarte stipjes op je voorhoofd.

Tibetaan
27 maart 2008, 01:21
Hanna,

Volgens mij bedoelen ze dat wanneer je grijs haar kort scheert, het minder op valt tussen al het andere haar. Misschien zit daar wat in? Ze gebruiken trouwens niet per definitie zwart maar matchen de actuele kleur van je overige haren.

Ik wist overigens niet dat HT-haar meekleurde. Bedankt!

Hanna
27 maart 2008, 02:06
Tibetaan,

Haren beginnen langzaam één voor één grijs te worden; dan heb je dus b.v. bruin haar met hier en daar een grijze er tussen. Hoe kun je die enkele grijze haar kort knippen? Dat is hopeloos, dan kun je die grijze haren er nog makkelijker één voor één uit trekken, maar dan hou je na een paar jaar geen enkele haar meer over.

Natuurlijk zullen ze bij mensen met bruin haar bruine stippeltjes tatoeëren i.p.v. zwarte stipjes, maar met bruine stipjes op je voorhoofd loop je óók voor joker.

Nou ja, ieder z'n meug, misschien wordt 't wel een modetrend.

mlsbutt
27 maart 2008, 16:26
Daar zijn toch alleen maar zwarte stippeltjes getatoeëerd? Dat lijkt mij van dichtbij héél goed zichtbaar. En als je later grijs wordt, zijn die stipjes nog steeds zwart.....

IDD:crybaby:

mlsbutt
27 maart 2008, 16:30
Hoe verzinnen ze het! Ja, als je je kop kaalscheert, zie je geen grijze haren meer, dat klopt. :D

Ook als je voorlopig nog lang geen grijze haren hebt, loop je tientallen jaren voor joker met al die zwarte stipjes op je voorhoofd.

Ya precies, ''wat een methode''
Hhahhahahah.. joker:P is nog licht uitgedrukt

En dan die mensen die dat ...stippen... ook in hun gezicht laten doen etc
Pffffffffffffffff..:eek:

looneytuner
7 april 2008, 23:06
holy fuck...dat is zowat het domste dat je kan doen...ziet er enorm fake uit!