PDA

View Full Version : Polikliniek Haar- en Nagelziekten in Rotterdam.


Chris
19 december 2001, 18:15
Hoi,

Heeft er iemand ervaring met de Polikliniek Haar- en Nagelziekten in Rotterdam? Je hoort hier veel over Transhair en Laser Aesthetic, maar over bovengenoemde kliniek heb ik tot nu toe weinig gehoord.

http://www.haartransplantatie.com/

Chris.

marko
11 januari 2002, 09:24
ja , ik ken een aantal mensen die er geweest zij en er goede ervaring mee hebben.
Ik geloof dat de prijs voor haartransplantatie er heel redelijk is

Chris
12 januari 2002, 12:00
Ok, bedankt marko.

Hmmm, ik had dan graag gezien dat DIE mensen hun ervaringen zouden willen delen. Ik denk dat meer mensen daar iets aan hebben dan dat iemand 'mensen kent die er geweest zijn'.

Heb jij zelf ook last van haaruitval?

Groet,
Chris.

marko
13 januari 2002, 20:58
ik zal vragen aan DIE mensen die in RDAM geweest zijn (het zijn er al een behoorlijk) aantal, om ook eens een bezoekje aan de dit forum te brengen.
(Persoonlijk vind ik dit forum nogal eenzijdig en minder objectief dan gehoopt) en ja, ik heb -tot mijn schrik- last van haaruitval en ben mij aan het orienteren

marko
13 januari 2002, 21:01
bij de weg chris -als een newby- heb jij last van haaruitval en zo ja, bij wie ben jij allemaal al geweest ?

Chris
14 januari 2002, 12:41
Hallo marko,

Originally posted by marko
ik zal vragen aan DIE mensen die in RDAM geweest zijn (het zijn er al een behoorlijk) aantal, om ook eens een bezoekje aan de dit forum te brengen.
Hoe komt het dat jij zoveel mensen kent die in RDAM een haartransplantatie hebben ondergaan? Ik neem toch aan dat je als klant van een haarkliniek NIET weet wie er nog meer daar een transplantatie hebben ondergaan.

(Persoonlijk vind ik dit forum nogal eenzijdig en minder objectief dan gehoopt) en ja, ik heb -tot mijn schrik- last van haaruitval en ben mij aan het orienteren Hmmm, wat vind je er eenzijdig aan dan? Ik denk dat er weinig mensen op dit forum deze mening met je delen. Daarnaast begrijp ik niet helemaal dat je dit forum minder objectief vind dan gehoopt. Een forum voor en door lotgenoten is NOOIT objectief. Het gaat er nu JUIST om dat wij hier in staat gesteld worden om elkaar te helpen met onze persoonlijke ervaringen. Persoonlijke ervaringen zijn per definitie al subjectief.

Chris.

Thunderbird
11 juni 2002, 18:29
Ik heb e een ht laten doen. De prijs is redelijk, 4000 gulden voor 350 grafts, hou er wel rekenig mee dat dit maar 1000 haren zijn, net genoeg om inhammen een beetje op te vullen.
De behandeling is er erg goed, er werkt een eerlijke arts, die helemaal niet commercieel is ofzo, hij heeft mij eerst de ht zelf afgeraden, omdat hij mij te jong vond. Ik was toen 21, nu 23.

Na lang denken heb ik het toch gedaan, en ik heb er geen spijt van, ik wil over 1 jaar een grote ht laten doen, maar niet in het Dijkzicht ziekenhuis (polikiniek haar en nagelziekten), omdat z eper keer maar 350 grafts doen, en dan is wel weinig.

je mag me mailen als je meer info wilt:
mhorsman@kabelfoon.nl

groetjes

Marco