PDA

View Full Version : Van de epilight naar de epilady


fender
28 maart 2003, 22:31
Hallo, hallo,

Nou, inmiddels heb ik dan twee behandelingen met de flitslamp achter de rug. De laatste was in december het resultaat valt niet tegen. Ik ben van plan om in april nog een keer te gaan. In m'n gezicht vind ik het nog wel tegenvallen. Het lijkt alsof het erger is geworde.

Aanvankelijk was ik van plan om ook m'n benen en m'n buik te laten doen. Ik kon het echter niet nalaten om nu toch ook nog eens de epilady uit te proberen. 11 jaar geleden heb ik ook zo'n ding gehad, maar die is vrij nieuw gebleven zullen we maar zeggen, deed erg veel pijn.

En ik moet nu zeggen, de pijn valt heel erg mee, ik ben tevreden met het resultaat op m'n benen, ik ga m'n benen ook niet laten behandelen met de epilight.

Wilde ik even latenweten.

Linda

Daniella
18 april 2003, 14:10
Hoi ! Ben zelf van plan om in de herfst met laser te gaan beginnen, in het gezicht want de rest wordt niet vergoed ! Wat zijn precies jou ervaringen met behandeling in het gezicht en hoe is het nu verder gegaan ???

fender
21 juli 2003, 20:14
Hoi Danielle,

Ik laat me niet behandelen met de laser, maar met de epilight.

In m'n gezicht is het zeker al een stuk minder na drie behandelingen, vanavond heb ik de vierde. Op m'n armen weet ik het allemaal nog niet, het lijkt wel geholpen te helpen, maar dat moet ik nog zien over een paar weken

Linda

Carla
9 september 2003, 15:42
Hoi Linda!
Je berichtje is van eind juli en ik ben heel benieuwd hoe het resultaat nu na een tijdje is.
Heb je gelezen dat er een bijeenkomst is, aanstaande zondag?
Zou leuk zijn als je ook kon komen. Dan kunnen we ervaringen uitwisselen...
Groetjes en misschien wel tot zondag!
Carla