PDA

View Full Version : Dutasteride te koop


Joey010
29 april 2008, 17:28
Hallo,

Ik ben gestopt met de Avodart (0,5mg Dutasteride) en heb nog 133 capsules over, houdbaar tot 10-2010. Wie wil ze overnemen tegen een financiele vergoeding? Ik hoor t wel. Ben zelf weer terug naar Finasteride namelijk.

Ciao

Zoevo
30 april 2008, 00:39
waarom stop je als ik vragen mag?

Joey010
30 april 2008, 02:17
Omdat ik gigantisch opgewonden werd :confused:

Freak out
1 mei 2008, 01:14
Omdat ik gigantisch opgewonden werd :confused:

In welke zin..? Opgewonden van kwaad worden of.....? :P

Joey010
1 mei 2008, 03:06
in de zin van ... inderdaad
en daarbij kreeg ik dus ook enorme puisten.
kortom meer zin en minder kans om te scoren :eek:

boyone
21 mei 2008, 14:17
Niet kopen. duta is niet geregistreerd als haargroei / haarstabilisatie middel. Als je het gaat gebruiken, dan krijg je met een enorme shedding te maken en alle haartjes op je kop gaan daarbij verloren en komen moeilijk terug of helemaal niet terug (het werkt dus de andere kant op). Als je snel een kale kop wilt, dan moet je duta gebruiken :)

PauluZ
21 mei 2008, 16:57
Niet kopen. duta is niet geregistreerd als haargroei / haarstabilisatie middel. Als je het gaat gebruiken, dan krijg je met een enorme shedding te maken en alle haartjes op je kop gaan daarbij verloren en komen moeilijk terug of helemaal niet terug (het werkt dus de andere kant op). Als je snel een kale kop wilt, dan moet je duta gebruiken :)

Speak for yourself boyone!
Ben nu 7 maandjes bezig met duta en ben er zeer tevreden over!
Wat voor de 1 geld hoeft niet voor een ander te gelden...

jermaine
11 juni 2008, 18:18
heb je ze nog te koop en zo ja welke zijn het en wat is de prijs?

Alvast bedankt

Nishinakajima
12 juni 2008, 02:04
Ik heb 2 stripjes proscar/finasteride 5mg, in vieren hakken-1 partje per dag geval, wegens angst voor bijwerkingen te koop. Zijn er twee van weg van de 30. Neem even contact met me op, graag voor 16-6, want dan ben ik op vakantie.