PDA

View Full Version : Welke fabriek gebruikt Toplace ?


poepke
30 mei 2008, 19:50
Iemand die hierop een antwoord weet?

Lijkt me interessant als ik zou kunnen rechtstreeks aan de fabriek bestellen...

Waarom zouden wij dat trouwens niet kunnen?

De haarwerkbedrijven geven ook maar gewoon de bestellingen door...

En heb geen zin meer om nog verder de helft vd maand te gaan werken

voor diesel en haarwerk... ;)

Greets.

Salvamia
5 juni 2008, 23:48
Fabrikanten nemen persoonlijke orders niet serieus pas als je meer dan 20 haarwerken per maand besteld ga je mee tellen en gaan ze naar je luisteren.

Verder is de communicatie met aziaten problematisch en gaat het bij hen alleen om productie.

Als je toplace al niet goedkoop genoeg vindt weet ik het ook al niet meer!

Maar bedenk wel dat een tussenhaven er zorg voor draait dat alles goed komt met je haarwerk en indien het niet goed is dit ook weer oplost.

poepke
6 juni 2008, 18:05
Fabrikanten nemen persoonlijke orders niet serieus pas als je meer dan 20 haarwerken per maand besteld ga je mee tellen en gaan ze naar je luisteren.

Verder is de communicatie met aziaten problematisch en gaat het bij hen alleen om productie.

Als je toplace al niet goedkoop genoeg vindt weet ik het ook al niet meer!

Maar bedenk wel dat een tussenhaven er zorg voor draait dat alles goed komt met je haarwerk en indien het niet goed is dit ook weer oplost.

Beste Salva,

ik denk dat de aziaten ook wel een woordje engels kunnen.
En dat iedereen die haarwerken verkoopt meer dan 20 haarwerken per maand verpatst dat lijkt me heel sterk!

Weet je het antwoord trouwens niet of wil je het niet kwijt?

Salvamia
6 juni 2008, 18:58
Nee poepke ik ga je na al mijn try outs en mijn persoonlijk bezoek aan China niet mijn leverancier prijsgeven.

Probeer het maar eens:D

poepke
6 juni 2008, 19:03
De vraag was dus... welke fabriek gebruikt toplace? ;)

Salvamia
6 juni 2008, 20:22
Toplace gebruikt verschillende fabrikanten, daar ze zo groot zijn dwingen ze prijzen af bij de fabrikanten. Is er een goedkoper dan gaan ze daar naar toe.

Vandaar ook de wisselende kwaliteit.

Salvamia
11 juni 2008, 09:18
He Poepke,

Ik zag dat je deze vraag ook op het toplace forum had gevraagd:D, had je verwacht dat ze dat wel zouden vertellen:rolleyes:

poepke
13 juni 2008, 12:09
He Poepke,

Ik zag dat je deze vraag ook op het toplace forum had gevraagd:D, had je verwacht dat ze dat wel zouden vertellen:rolleyes:

Neen.:cool:

Hanna
29 juni 2008, 18:48
Iemand die hierop een antwoord weet?
Lijkt me interessant als ik zou kunnen rechtstreeks aan de fabriek bestellen...
Waarom zouden wij dat trouwens niet kunnen?
De haarwerkbedrijven geven ook maar gewoon de bestellingen door...
En heb geen zin meer om nog verder de helft vd maand te gaan werken
voor diesel en haarwerk... ;)
Greets.

Je kunt ook als particuliertje rechtstreeks bestellen bij Chinese bedrijven; de dames van Black Media Forum doen dat bijna allemaal. Hier zijn een paar adressen:

www.remyhairhere.com (http://www.remyhairhere.com)
www.xinyiwigs.com (http://www.xinyiwigs.com/)
www.qdpremierwigs.com (http://www.qdpremierwigs.com/)
www.junpenghair.com (http://www.junpenghair.com/)
www.shuangyewig.com (http://www.shuangyewig.com)

Daar betaal je ongeveer 140 euro inclusief verzendkosten voor een volledig handgeknoopt lace-haarwerk met lang remy haar.

nicky666
30 juni 2008, 17:19
[/URL]
Ik heb eens contact gehad met de chinees van [URL="http://www.xinyiwigs.com/"]www.xinyiwigs.com (http://www.remyhairhere.com) en daar kost een haarwerk op maat $100 met verzending, alleen spijtig met de betaling, hij neemt enkel Western Union, heb het nog nooit gedaan.

Hanna
30 juni 2008, 19:44
€100 kan kloppen voor een gedeeltelijk haarwerkje. €140 is voor een volledige pruik.
Ergens heb ik ooit gelezen dat je nooit moet betalen via Western Union, maar ik weet niet meer waarom.

nicky666
30 juni 2008, 20:00
€100 kan kloppen voor een gedeeltelijk haarwerkje. €140 is voor een volledige pruik.
Ergens heb ik ooit gelezen dat je nooit moet betalen via Western Union, maar ik weet niet meer waarom.
100 dollar, dat is ongeveer 65€.
Dat is echt niet duur, maar weet niet of het goede kwaliteit is.
Heb ook gevraagd on via overschrijving of via paypal te betalen, maar dat ging niet, omdat het niet gebruikelijk is in China.

Hanna
30 juni 2008, 20:06
Oeps, ik had $100 moeten typen i.p.v. €100...

Via het forum van blackhairmedia.com kun je meer te weten komen over de Chinese leveranciers, want die leden bestellen bijna allemaal rechtstreeks uit China.

haargek
30 juni 2008, 20:21
€100 kan kloppen voor een gedeeltelijk haarwerkje. €140 is voor een volledige pruik.
Ergens heb ik ooit gelezen dat je nooit moet betalen via Western Union, maar ik weet niet meer waarom.
Western Union biedt geen zekerheidsstelling en heeft geen enkele beleidslijn die gericht is op 'aankoopbescherming'. Western Union maakt geldbedragen over van een verzender naar een ontvanger. We wijzen de mensen die gebruikmaken van onze diensten erop dat voorzichtigheid is geboden bij het overmaken van geld naar onbekenden. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de verzender om zichzelf op de hoogte te stellen van de identiteit van de ontvanger van het geldbedrag. Het gebruik van een gefingeerde naam of het veranderen van de naam van de ontvanger nadat de overboeking is verzonden, is geen garantie om fondsen veilig te stellen. Als een ontvanger de juiste, geldige legitimatie overlegt met dezelfde naam als op de overboeking, zal de betaling worden gedaan.

Hanna
1 juli 2008, 00:36
Bedankt Haargek! Nou weet ik weer waarom ik PayPal gebruik.

klaasje
28 maart 2009, 01:16
Iemand die hierop een antwoord weet?

Lijkt me interessant als ik zou kunnen rechtstreeks aan de fabriek bestellen...

Waarom zouden wij dat trouwens niet kunnen?

De haarwerkbedrijven geven ook maar gewoon de bestellingen door...

En heb geen zin meer om nog verder de helft vd maand te gaan werken

voor diesel en haarwerk... ;)

Greets.

Klopt!
Wat je kunt doen is het volgende; je meld je aan bij een tradekeypagina als particulier, zoek een aantal leveranciers die er goed uitzien en die gecontroleerd zijn, je stuurt een oud haarwerk op; en vraag een offerte.
Het geld wat je inversteert en de tijd uiteraard, krijg je binnen afzienbare tijd terug.
Vind je china iets te lastig(de meesten spreken uitstekend Engels overigens) kijk dan op ebay, staan ook redelijk wat bedrijven die zo goedkoop kunnen zijn, omdat ze nauwelijks overheadkosten hebben en geen dure praktijkruimte etc.

In China ben je tussen 200 en 300 $(!) voor 20 inch remy indian inclusief verzenden, meerdere kleuren haar als je wilt, french lace
.(keuze uit veel capmodellen en materialen) Bij ontevredenheid over het product; mag je meestal terugsturen, ben je wel de verzendkosten kwijt.
Bij ebay, $350, chinees virgin straight, zwart/bruin (is de natuurlijke kleur)
Is het je eerste haarwerk, leer zelf een mal maken met een goeie vriend, vriendin oid. Rol huishoudfolie, schilderstape eventueel met vloeibare latex afwerken(hobbyshop) en een stift
Na paar keer kun je het.
Als iemand tips wilt; welkom.
Voordeel van ebay is dat je alle ervaringen kunt lezen van vorige verkopers en de meeste grote bedrijven vinden slechte feed back ontzettend erg, ( dat kost ze klanten) dus leveren ze doorgaans goeie dingen voor mooie prijzen.Zo krijgen ze goede feedback en dat levert weer nieuwe klanten op.
Voor het in model knippen van je haarwerk, moet je even shoppen, veel kapsalons hebben een styliste die haarwerken in kan knippen.Even van te voren bellen, is makkelijker dan ter plekke het hele verhaal doen.
Ik heb twee haarwerken van bedrijven, twee uit china en een onderweg via ebay. Via ebay en een uit China met pakket lijm, tape en verzorgings middelen erbij in reissetje.
In China kon ik elk gedeelte apart aan geven qua dikte van het haar.(density) is mooi voor het natuurlijke effect.
Voor mannen; stuur je haarwerkje op; tussen de 60 en 80 $ maken ze deze exact na, maar heb k niet zo verstand van; zo veel soorten capmaterialen en skincaps en combinaties hiervan.
Er zijn nog goedkopere bedrijven maar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik begreep van iemand hier dat sommigen er slechte ervaringen mee hebben, ik nog niet tot nu toe.

Sorry voor het lange verhaal, wie er iets aan heeft succes ermee!

Hanna
28 maart 2009, 03:12
In China kon ik elk gedeelte apart aan geven qua dikte van het haar.(density) is mooi voor het natuurlijke effect.

Het is heel normaal om ook de gewenste densities op te geven... Kon dat dan niet bij die ebay-verkoper?

En sorry, maar $350 voor virgin Chinees vind ik veel te duur en die dikke stijve verfkwastenkwaliteit zou ik trouwens voor $25 nog niet eens willen hebben.

klaasje
2 april 2009, 15:56
Het is heel normaal om ook de gewenste densities op te geven... Kon dat dan niet bij die ebay-verkoper?

En sorry, maar $350 voor virgin Chinees vind ik veel te duur en die dikke stijve verfkwastenkwaliteit zou ik trouwens voor $25 nog niet eens willen hebben.

Bij sommigen kun je inderdaad gewoon de dikte kiezen; uiteraard niet als je in stock koopt.
Het voordeel van virgin voor sommige mensen is dat je ze zelf kunt (laten) kleuren, het haar is nog niet chemisch behandeld. En ja, iederen moet natuurlijk haar kiezen wat bij je past qua donor haar.
Indian en chinees scheelt niet zo heel erg veel in prijs.
Er zijn ook leveranciers bij die Europeaans haar leveren, wat natuurlijk duurder is zoals bekend.

Hanna
2 april 2009, 16:46
Remy haar kun je ook kleuren hoor! Remy betekent eigenlijk alleen maar dat de haren allemaal in de groeirichting zijn geoogst en gedurende het hele verdere proces ook in die groeirichting worden gehouden, waardoor er geen klittenpartij kan ontstaan.

Maar kleuren/verven/bleken is eigenlijk nooit goed, zelfs niet voor je bioharen; het haar wordt daardoor toch steeds enigszins beschadigd. Dus, als je een haarwerk gaat bestellen, kies dan de kleur zo secuur mogelijk en liever een beetje te licht dan te donker, want het is beter om een lichte kleur ietsje donkerder te verven, dan dat je een te donkere kleur moet gaan bleken.

Een ander nadeel van Chinees haar is, dat je er nauwelijks een golf of krul in kunt krijgen; dat komt omdat de diameter rond is en niet ovaal zoals bij de andere haarsoorten. En omdat Chinees haar zo dik is, wordt het bijna altijd dunner gemaakt voor de westerse klanten; daarbij gaan de haarschubben verloren en de glans verdwijnt, maar met een siliconenbad toveren ze er dan weer glans op; na een aantal wasbeurten is de siliconenlaag meestal wel weer verdwenen.
Door de dikte is Chinees haar wel beter bestand tegen bleken dan Indiaas haar en daarom beter geschikt voor mensen die een blond haarwerk nodig hebben.

Tja, alles heeft zijn voor- en nadelen.;)