PDA

View Full Version : Neoral


uhm
8 juli 2008, 21:00
Ik wil dit gebruiken, ik ken alle eventuele gevolgen etc. Graag hoor ik van jullie hoe ik aan dit medicijn kan komen, op die Broersma na dan. En hoeveel mg slikken jullie per dag en hoe is het verspreid? Bij iedereen het zelfde?

En nog wat over de mensen die het gebruikt hebben:

1) Wanneer begon het haar terug te groeien?
2) Wanneer had je weer volledige haargroei?
3) Hoe snel viel het haar weer uit bij afbouwen/stoppen en zelfde patroon als voorheen?

groetjes

Lani
15 juli 2008, 15:44
Dag,

Ikzelf heb ergens in mei Neoral voorgeschreven gekregen (toevallig wel met tip van Dr. Boersma) door mijn eigen dermatoloog Dr. Kuijpers in het Amphia Ziekenhuis te Breda. Ik heb het toen een maand gebruikt maar toen het op was had ik geen vervolgrecept en toen ik belde of ik niet nog een kuur moest hebben werd mij door een onwetende assistente verteld van niet.

In die maand dat ik zonder Neoral zat kreeg ik korte haartjes op mijn slapen.

Ergens begin juni had ik weer een afspraak met Dr. Kuijpers. Zij zag de haartjes ook en vond dat een goed teken. Hoppa, een halfjaar Neoral. Nu heb ik morgen weer een afspraak maar ik wil helemaal van dat Neoral-gedoe af.

In juni en deze maand juli is mijn haar verschrikkelijk achteruit gegaan. En met verschrikkelijk bedoel ik echt heel hard. Het lijkt wel of ik een chemokuur onderga. Morgen heb ik weer een afspraak in het ziekenhuis. Ik ga hier pleiten om te stoppen met Neoral en maar een pruik te gaan dragen. Ik krijg allerhande klachten van die Neoral en ik ben het zat.

1) Wanneer begon het haar terug te groeien?
- Alleen in die ene maand dat ik geen Neoral slikte zag ik verbetering. En het was niet eens de bedoeling dat ik zou stoppen.

2) Wanneer had je weer volledige haargroei?
- Tot op heden niet na al twee/drie maanden intensief gebruik. Lees 150mg 's ochtends en 150mg 's avonds. 300mg op een dag.

3) Hoe snel viel het haar weer uit bij afbouwen/stoppen en zelfde patroon als voorheen?
- Geen idee. Dat zal ik na morgen wel gaan merken aangezien ik wil stoppen met die zooi dat Neoral heet.