PDA

View Full Version : chi kung


schoonhart
29 juli 2008, 20:30
Ik heb gehoord dat mensen die chi kung doen soms snellere haargroei hebben en ook dat hun nagels sneller gaan groeien. Heeft hier iemand dat ook gehoord? Ik ben benieuwd of het dan ook haarverlies tegen kan gaan.

Voor hen die het niet kennen, chi kung is meer dan 5000 jaar oud en komt uit China. Het is een reeks methodes die energie (chi) cultiveren.

Tibetaan
29 juli 2008, 20:36
Ik heb gehoord dat mensen die chi kung doen soms snellere haargroei hebben en ook dat hun nagels sneller gaan groeien. Heeft hier iemand dat ook gehoord? Ik ben benieuwd of het dan ook haarverlies tegen kan gaan.

Voor hen die het niet kennen, chi kung is meer dan 5000 jaar oud en komt uit China. Het is een reeks methodes die energie (chi) cultiveren.

Dat zijn dezelfde mensen die met hun handen stalen platen doorslaan. Ik geloof daar echt in, maar ben veel te lui om ermee te beginnen.

Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was ;)

haarmaniak
20 september 2008, 18:42
Ik heb gehoord dat mensen die chi kung doen soms snellere haargroei hebben en ook dat hun nagels sneller gaan groeien. Heeft hier iemand dat ook gehoord? Ik ben benieuwd of het dan ook haarverlies tegen kan gaan.

Voor hen die het niet kennen, chi kung is meer dan 5000 jaar oud en komt uit China. Het is een reeks methodes die energie (chi) cultiveren.


Ik geloof hierin, mijn haar was bovenop aan het uitdunnen
aardig aan het uitdunnen
heb zelfs toppik gebruikt ervoor... maar dit jeukt soms zo erg....

en een haarwerk gedragen

toen ben ik eens gaan zoeken
en kwam ik ook terecht bij Chi-Gong
niet iedereen kan dit evenaren
en je moet erin geloven.....

Ik ben zelf erg gelovig en heb altijd geloofd dat je je haargroei zelf in de hand kan houden
hoe? misschien met chi-gong
meditatie
dit is heel moeilijk
want dit moet je beoefenen op een zeer hoog niveau....
en niet iedereen kan dit


Resulaat...

Mijn haar is bovenop dik geworden zoals voorheen
ik laat het nu groeien

dus het kan...
of het je alleen gaat lukken is de vraag?

haargek
20 september 2008, 19:22
:sleepy:

haarmaniak
21 september 2008, 21:56
:sleepy:


blij:P