PDA

View Full Version : Festival


Annelies
30 april 2003, 22:05
Hoi allemaal,

Ik ga al jaren naar festivals. Vorig jaar kreeg ik net mijn haarwerk waardoor ik niet ben geweest.
Dit jaar wil ik in principe heel graag gaan, maar ik weet niet of dat dit wel zo handig is met een haarwerk. (modder, rotzooi).
Volgens mijn vader houd ik waarschijnlijk een vogelnestje over wanneer het 4 dagen regent.
Wat denken jullie ervan??

groetjes Annelies

marianneke
2 mei 2003, 00:19
hoi Annelies,

Ik ga al 4 jaar lang elk jaar naar pinkpop. We vertrekken vrijdags en gaan dinsdags weer naar huis. Maar ik heb nog nooit problemen ondervonden. Ik heb hem altijd gewoon opgehouden en elke dag gedouched. (douches zijn erg goed daar)
Ik weet niet naar welk festival je gaat...
Maar ik ga dit jaar weer zeker naar Pinkpop. Ik vind het er geweldig!

Groetjes Marianneke

dharma
2 mei 2003, 22:52
Hoi Annelies,
Ik ga nooit naar meerdaagse festivals, maar ik ga binnenkort wel een lang weekend primitief kamperen bij buitenkunst waar het ook behoorlijk nat en modderig kan zijn. En tsja, helemaal zeker weet ik het nog niet, ik twijfel nog, pruik af en weer even terug naar de sjaaltjes (niemand ziet er daar erg verzorgd uit) of wel pruik op houden en bij slecht weer een sjaaltje of haarband eromheen doen (heb ik de laatse dagen thuis op de fiets ook vaak gedaan omdat het vaak stevig waaide) en een goed regenjas met capuchon en paraplu mee. Wat geld uitgeven voor een goede regenjas is voor haarwerk draagsters geen overbodige luxe. Die van mij was niet goedkoop, maar heerlijk licht, kan in mijn rugzak mee, goed waterdicht en de capuchon bedekt mijn hele haar.
Nou, sterkte ermee,
groetjes Dharma

Annelies
5 mei 2003, 23:08
Hoi dames,

Ik wou eigenlijk naar (Rock) Werchter gaan. Vorig jaar ben ik niet geweest omdat ik hem net een weekje had, maar nu ben ik erachter wat ik er allemaal wel en niet mee kan, maar als het vier dagen regent, dan voel ik me echt super klote. Mijn haar is super in de knoop als ik 's nachts gewoon fatsoenlijk en rustig slaap. Ik moet er niet aan denken als het van tevoren wat vochtig is, want dan krijg ik het er nooit meer uit.
Ik weet het eigenlijk echt niet wat ik ermee moet doen of ik nu wel of niet zal gaan. En inderdaad als ik ga dan is een goed regenpak zeker niet overbodig!
Bedankt voor jullie reacties, ik zal mijn beslissing nog eens heroverwegen!

groetjes Annelies

Priya
21 mei 2003, 12:52
volgens mij moet het wel kunnen. ikzelf heb een maand met een hairweaving op clips overleeft in een armoedige vakantie situatie. Een haarwerk heeft net als een weaving 'baardharen' (de eindjes van waar de haren geknoopt zijn, de reden waarom het kan gaan klitten en knopen) dus je moet er wel voorzichtig mee zijn, maar het is mogelijk.
Ik heb er wel grappige herinneringen aan, want die weaving zat dus eigelijk los op clips en deed ik 's nachts uit, maar ik heb er heel wat keren mee moeten slapen omdat er mensen waren die niet mochten zien dat het 'nep' was. En dan het geklungel met m'n haar wassen, dan moest ik die weaving weer in m'n natte haar clippen:D , want ik wilde natuurlijk niet uit de douche komen zonder m'n weaving! gelukkig heb ik nu een vast systeem;)

Annelies
21 mei 2003, 13:48
Hoi Priya,

Ik krijg het al warm bij het horen hoe je je vakantie hebt doorgebracht. Goeiendag! Zo blijf je a) alert en b) inventief en c) errug handig.
Wat bedoel je met een vast systeem, dat het zit vastgeplakt?
Mijn eerste haarwerk zat eerst ook vast op clips, maar dat was niet lang! Ik kon ook niet zeggen dat dat toen zo fijn zat. Dat trok echt heel erg.
Maar over het festival, ik heb besloten niet te gaan, ik heb misschien op vrijdag nog een tentamen dat ik moet halen omdat ik anders niet op stage mag. (dan mis ik 2 dagen) en ik ben bezig met mijn motorrijbewijs, dat toch wel aardig duur uitvalt.
Wie weet volgend jaar?!
Een vriendin van me heeft gevraagd of ik zin heb om met haar een aantal dagen naar zee te gaan (met de tent) dus wat dat betreft: ongeveer hetzelfde waar ik rekening mee moet houden als met een festival. (kom ik er toch niet aan onderuit ;)

groetjes Annelies

Priya
21 mei 2003, 14:06
hoi Annelies,

met vast bedoel ik dat het aan m'n eigen haar is bevestigd, er is van m'n eige haar een soort rolletjes gemaakt en daaraan is het genaaid.
ik had vroeger niet genoeg geld om het te laten bevestigen, kost elke keer weer zo'n 50 euro en al helemaal geen geld om de weaving zelf te kopen, dus ik maakte m'n eigen weaving met clips:D , ik heb er zelfs ooit een zelfgeknoopt omdat ik niet tevreden was met wat er te koop was! Ondertussen weet ik er wel veel vanaf:P
Ik wens je succes met dat tentamen!

Groetjes,
priya