PDA

View Full Version : [laser] laserhelm


Persian
2 augustus 2008, 01:18
Is er iemand op de hoogte van dit fenomeen?

Op regrowth.com is een ware hype gaande met OverMachoGrande als aanstichter.

Hij claimt uitstekende resultaten te hebben behaald met zijn zelfgemaakte laserhelm.

Limbo
2 augustus 2008, 10:08
Zegt me helemaal niets. Plaats eens een link als je wilt, is wel zo gemakkelijk!

Cloud
2 augustus 2008, 18:24
De link naar de site van OMG is: www.overmachogrande.com. Interessante site over hoe je zelf je eigen laserhelm kan bouwen. Er staan zeer leuke foto's van helmen op!
Mocht ik ook maar een beetje technisch aangelegd zijn, ik ging meteen aan de slag.

Limbo
2 augustus 2008, 18:47
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken!!!

wesley1982
5 augustus 2008, 20:36
ikzelf gebruik al van december 2007 de x5 hairlaser welke 36mw krachtig is,nu volgens die sites , is deze bijlange niet krachtig genoeg , zij vergelijken deze laserkammen voor thuis met de professionele lasers in ziekenhuizen , nu kan dit wel zijn, want ik heb niet echt zoveel resultaten bereikt met enkel de laser hoor , mijn vraag is nu:

- heeft iemand een zelfgemaakt laserhelm of zelfgemaakte haarlaser dat
veel krachtiger is dan de comerciele lasers ? bv boven de 80mw ??

- welke resultaten heb je hiermee bereikt, beetje info , fotos zijn natuurlijk nog beter

- ik heb een 140mw laserkam gezien , van china, deze beweren 140mw sterk te zijn, en kosten +- 500 dollar , nu met de koersen van dollar naar euro , kan je hier wel een zaakje doen , deze is dus 4x zo sterk als een laserkam

- is er ergens bewijs dat meer laserkracht meer resultaten geeft ? want ik wil nu ook men haar niet beschadigen met teveel laserkracht erop te zetten (ziekenhuis haarlasers zijn tussen de 300 en 2400mw sterk)

---------------------------------------------------------------
mijn regimen :
2725 grafts fut, dutasteride(6 maand al elke dag 0,5mg), amiozuren,zink,cafeine lotion, minox 5% met 2mg duta erin gemixed ,elke 2 dagen 20min met de laser en de andere dagen accupunturtoestel voor betere hoofddoorbloeding

conclusie : met alles tesamen, nog niet echt resultaten om wow tegen te zeggen, sterk verbeterd, maar te weinig densiteit om modern kapsel eindelijk te proberen... naar voor gekamd dekt het alles, naar achter gekamd ook, zolang er niet te fel licht inzit, buitenlicht(redelijk wat zon) is dus niet haalbaar
it sucks :) volgend jaar 2de ht om densiteit te verbeteren, al hoop ik met duta op verbetering,want ht is erg duur

vincent
18 augustus 2008, 15:22
Haha, prachtig dit.

Ik kan dit wel waarderen. Heb zo ongeveer de hele site vluchtig doorgelezen.

Ik zal het even proberen samen te vatten:

Overmachogrande (zo noemt die gast zichzelf) stelt dat je voor een goed en optimaal resultaat 4-6 joules/cm2 aan diode 'power' nodig hebt. Dat baseert hij o.a. op wat er in klinieken word gebruikt. De laserhelmen die ze daar gebruiken bevatten veel meer diodes en leveren dus veel meer 'power'. In de klinieken hebben ze goede resultaten en dat bracht hem op het idee zijn eigen helm te maken die voldoende power geeft. Op de site legt hij alles uit, inclusief hoe je makkelijk je eigen helm kunt maken. Volgens hem - en vele anderen -haalt hij hiermee geweldige resultaten.

In bijvoorbeeld de lasermax ( die ik zelf gebruik) zitten maar 6 diodes, en dat is dus veel te weinig om resultaat te krijgen. (tenzij je de dat ding de hele dag op je kop zou houden) Voor een optimaal resultaat zou je volgens hem een laserhelm moeten hebben met 150-200 diodes (bedekt hoofd van inhammen tot kruin) die je gedurende 20-30 min 3x per week gebruikt.

Nu komt het mooie. De diodes die gebruikt worden in de apparaten als de hairmax en ook in de 40,000 dollar apparaten die ze in de klinieken gebruiken zijn allemaal hetzelfde, en zijn diodes van maar 3-4 dollar.

Ik gebruik zelf de lasermax al bijna 2 jaar, wat heeft geleidt tot voller haar, meer glans etc... Of het mijn haaruitval verminderd heeft weet ik niet zeker, ik had toen ik ermee begon in ieder wel het idee dat het werkte. Hoe dan ook, ik geloof hier sterk in en aangezien ik toch al 3x per week dat ding op mijn kop houdt, ga ik zo'n overmachogrande helm in elkaar knutselen.

Ik heb even snel berekent dat ik dan iets van 160 diodes nodig heb, wat neerkomt op zo' n 325 euro.

Ik houdt jullie op de hoogte:)