PDA

View Full Version : alopecia


bine
12 augustus 2008, 21:27
hallo, na een paar maanden me niet te informeren, ben ik vandaag toch op het internet gaan zoeken.
ik heb namelijk een kale plek die nu bijna 1/3e bevat mijn hoofd. IK ben ook in behandeling voor een allergie bij een allergoloog en hij zei me dat noch hij noch zijn kat iets aan alopecia kon doen.
Eerst lost ik hetop met speltjes nu draag ik een sjaaltje. ik ben toch heel bang omdat ik zo weinig antwoorden krijg of zelfs geen... wanneer stopt het nu eens en wanneer komt het terug, of beter, komt het nog terug.
ik heb nu ook de site van de haarkliniek in Sint- Niklaas gezocht, heel hoopgevend eigenlijk. waarschijnlijk kennen jullie het al ... maar weet iemand een goede dokter, dermatoloog, ... die me wat meer uitleg kan geven.
alvast bedankt

Jami
20 september 2008, 11:48
Hallo Bine,

Ook ik heb dit probleem ! Nu al meer dan drie jaar loop ik rond met een kale (zo goed als) kop.
Allerlei middeltjes gedaan, cortisone gekregen via pillen en via baxters maar niets heeft mij hiermee geholpen.
Sinds gisteren ben ik ook op deze site terecht gekomen en dat voelt wel goed.
Een goede dokter kan ik je niet aanraden, ben zelf al bij verschillende geweest maar niemand kon me écht helpen. Nu heb ik een afspraak gemaakt in de haarkliniek in Leuven, hopelijk kunnen zij mij daar helpen maar dat weet ik dus pas op 27 november want dan heb ik mijn afspraak.

Sterkte !

penake
25 september 2008, 12:53
Hoi, zie dat je van A'pen bent. Waarom ga je niet eens naar mijn dermatoloog. Dokter Sandy Lamet in het UZA! Zij heeft me tot hiertoe goed geholpen. Het bleek allemaal wel tijdelijk te zijn, maar toch...