PDA

View Full Version : (Man) Bijna geen wenkbrauwen meer, nepwenkbrauwen of permanent make-up?


thedutchlaw
21 augustus 2008, 14:03
Er zijn volgens mij 3 opties, indien je nauwelijks wenkbrauwen meer hebt:

Zo laten
Permanent make-up
NepwenkbrauwenWat zouden jullie een 21-jarige man aanraden? Wat hebben jullie zelf gekozen?
Ik heb nog maar 4/5 weken last van uitval van wenkbrauwen en 12 maand van haaruitval, heb dus ook alles er al afgeschoren.

Hanna
21 augustus 2008, 14:08
Ik zou eerst diverse nepwenkbrauwen en plakmethodes uitproberen. Als dat niet bevalt, kun je altijd nog overschakelen op permanente make-up.

thedutchlaw
21 augustus 2008, 14:55
Bedankt.

Aangezien ik nog wel wat haartjes heb, lijkt me het niet handig om er nu plakwenkbrauwen overheen te zetten.

Ik zal het ook eens proberen aan te vullen met een oogpotlood, maar dit is ook zo vrouwelijk.

Hanna
21 augustus 2008, 15:07
Ik heb geen ervaring met plakwenkbrauwen, maar wel met pruiken over mijn eigen haar heen, net als duizenden lotgenoten.

Met een wenkbrauwpotlood(geen oogpotlood voor eyeliner) bijwerken kan ook heel onopvallend; zorg dan wel dat je er een scherpe punt aan geslepen hebt, zodat je hele dunne mini-lijntjes kunt trekken.

Succes!

thedutchlaw
21 augustus 2008, 20:59
Ik ga plakwenkbrauwen bestellen via headcovers.com en zal jullie up-to-date houden!

Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben? Weinig informatie op internet beschikbaar.

Hanna
21 augustus 2008, 22:49
Ik weet niet of ze daar goede lijm bij verkopen; anders moet je elders even hele sterke medische pruikenlijm kopen. Die lijm kun je alleen verwijderen met alcohol 96% of wasbenzine en dat mag natuurlijk niet in je ogen komen, dus daar moet je dan een truuk op verzinnen.