PDA

View Full Version : heb ik het of niet


sjaakie353
23 augustus 2008, 22:19
ik ben een jongen van 14 heb al aardig wat been haar en klein beetje haar onder me navel en beetje haar op m,n borsten is dat normaal en op me armen en biceps heel klein beetje

Moii.
24 augustus 2008, 00:08
Hey sjaakie353,

volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. ;)
Zoals je zelf zegt is het maar een klein beetje,
het zal waarschijnlijk nog wel meer worden, maar dat is voor jongens normaal..
Sommige jongens krijgen dat, en andere hebben dan weer bijna geen borsthaar.
Je hoeft je ook niet druk te maken omdat niemand van je vrienden dat al heeft,
waarschijnlijk ben jij gewoon vroeger dan hen. Dat hangt af van persoon tot persoon.
Ze zullen het zelf ook nog wel krijgen. Haar op je armen en benen is zoiezo normaal. :)
Moest het zijn dat je een beetje meer haar hebt dan gemiddeld, dan is dat nog geen hirsutisme,
maar pas als de haargroei echt heel overmatig is. :)

sjaakie353
24 augustus 2008, 18:26
Hey sjaakie353,

volgens mij hoef je je geen zorgen te maken. ;)
Zoals je zelf zegt is het maar een klein beetje,
het zal waarschijnlijk nog wel meer worden, maar dat is voor jongens normaal..
Sommige jongens krijgen dat, en andere hebben dan weer bijna geen borsthaar.
Je hoeft je ook niet druk te maken omdat niemand van je vrienden dat al heeft,
waarschijnlijk ben jij gewoon vroeger dan hen. Dat hangt af van persoon tot persoon.
Ze zullen het zelf ook nog wel krijgen. Haar op je armen en benen is zoiezo normaal. :)
Moest het zijn dat je een beetje meer haar hebt dan gemiddeld, dan is dat nog geen hirsutisme,
maar pas als de haargroei echt heel overmatig is. :)

maar een paar vrienden heefd het alleen ik heb wel aardig wat beenhaar

Marte
26 augustus 2008, 13:44
dag sjaakie, op jouw leeftijd is het logisch dat lichaamshaar gaat groeien, en bij de een begint dat al wat vroeger dan bij de ander(daarom dat jij waarschijnlijk nu ook zo'n groot verschil ervaart, over 5-10 jaar is dat verschil al véél minder groot), bij sommige mannen begint die groei pas verder na hun 20ste, en idd, de een heeft al wat meer haar dan de ander, maar voor zover ik het kan inschatten, hoef je je echt geen zorgen te maken.