PDA

View Full Version : WAUW!! ik ben NIET alleen!!


Ilonka24
26 augustus 2008, 19:19
pfff wat een opluchting dit zeg...ik ben ilonka ik ben 24, en ik kamp al sinds ik me kan heugen met verschrikkelijk veel haar....

Het ergste vond ik altijd mijn "bikini-balk" maar nu zit mijn buik ook helemaal onder!! mijn rug al vanaf mijn 12e, en sinds kort komen er zelfs haren op mijn voeten!!
mijn armen zijn erg...mijn bovenbeen ook erg...t zit overal.
ik hars mijn snor weg om de dag zowat.

maar wat fijn om lotgenoten gevonden te hebbe!!
ik vroeg me af he?? als je nou een doktersverklaring hebt dat je aan hirsutisme lijd (bij mij nog niet bewezen...) is de verzekering dan niet VERPLICHT om te vergoeden??

nou mensen, mij gaan jullie zeker vaker tegenkomen hier,
groetjes ilonka

Marte
26 augustus 2008, 19:56
dag ilonka, welkom hier op het forum. En ja, je bent idd niet alleen;).

wat de haartjes op je voeten betreft, veel mensen hebben dat, alleen zie je het bij heel veel mensen niet omdat ze zo fijn, kort en licht zijn, en bij sommige mensen zie je dan idd hele bossen op de tenen en voeten(ik epileer mijn voeten, alle tenen en voet, elke week bijvoorbeeld).

Wat de doktersverklaring betreft; dat geldt sowieso enkel voor het gelaat, en voor de rest moet je bij andere leden zijn, ik ben van België en daar geldt die regeling niet.

hopeljik heb je iets aan de verhalen en tips van de andere leden hier.

Heel veel succes!!!

xxx marte

padje
27 augustus 2008, 10:04
Hoi Ilonka,

Join the club :P.

Mijn verzekering vergoed helemaal niks (zilveren kruis).
Of ik nou een doktersverklaring heb of niet.

Binnenkort moet ik een nieuwe verzekering gaan zoeken, dus ik ga wel eens kijken of er voor mij nog een mogelijkheid is tot vergoeding.

Haar op mijn voeten heb ik trouwens ook, maar het is niet zo erg. Ik zie het zelf, maar ik denk niet dat andere mensen het zien. Of ze moeten echt aandachtig mijn voet bestuderen..

Bernou1
10 september 2008, 17:11
nee dat is niet verplicht.

Je krijgt via je zorgverzekering (niet alle!)alleen vergoeding voor je gelaat.. en ook een maximum. Ik zit bij takecarenow (van agis) en ik heb pakket 3 en ik krijg 950 euro vergoed :)