PDA

View Full Version : genezen


okki
11 mei 2003, 13:48
Hallo Allemaal,

Ik ben afgelopen week bij de dermatoloog geweest en die heeft mij genezen verklaard. Ik heb overal al weer kleine haartjes en de kale plekken zijn bijna weg. Ik hoef niet meer terug en mag stoppen met mijn medicijnen. Ook heb ik alweer de moed gekregen om naar de kapper te gaan; een haarband hoef ik nu niet meer te dragen (ook omdat mijn nekhaar hiervan slijt)

Toch wil ik jullie bij deze allemaal van harte bedanken voor de steun die ik af en toe, net als jullie, hard nodig had. Ik vind het harstikke fijn dat jullie elkaar zo goed steunen, inmiddels heb ik zelf ervaren dat je dat wel hard nodig bent met elk willekeurig haarprobleem je dan ook zit. Al mag ik dan genezen zijn, ik ben voor jullie altijd bereid om mijn ervaringen met jullie te blijven delen, dus voor wie er behoefte heeft om nog eens met mij te mailen, mijn mailbox staat altijd open! Ik weet dat er niks plezieriger is als je je verhaal kwijt wilt aan iemand die je gewoon (uit eigen ervaring) begrijpt!

Ik wilde nog even speciaal Do van harte bedanken voor haar humor waar ik hard om kon lachen op het moment dat ik dat nodig had. Do, bedankt voor je tips en alles, ik heb heel veel bewondering gekregen door je vrolijke treaths, het heeft me goed gedaan, bedankt!

Heel veel groetjes en misschien tot mailens,
Peggy
(Okki)

Do
25 juni 2003, 20:16
Haihai,

Heel graag gedaan hoor meisie, en GEWELDIG om te horen dat het allemaal weer goed is gekomen.

Heel veel sucses met alles en geniet er maar lekker van.

Dikke knuffel.

Do