PDA

View Full Version : kruidenthee goed voor haar


didior
16 november 2008, 20:57
Hallo beste mensen met en/of zonder haar,

hebben jullie een positief effect van kruidenthee kunnen constateren. Ik lees bij veel van de leden dat die groene thee drinken. Groene thee zou de bloedsomloop versnellen en zo de toevoer van belangrijke nutriënten naar de hoofdhuid versnellen, zodat de haarwortels beter gevoed worden. Ik zou toch dan in de capsulevorm aanraden. Omdat er in een capsule van groene thee ongeveer tien koppen groene thee zitten.

En hebben jullie verder van saliekruidenthee gehoord?
Dit is een theesoort dat vooral in de Turkse winkels te vinden zijn. Salie kruidenthee zou de oestrogeenproductie lichtjes verhogen en zo een anti-testosteronfunctie uitoefenen. Verder helpt saliekruidenthee voor mensen met lichte stress en je slaapt er beter van....

belle
14 februari 2009, 19:17
Ik drink veel kruidenthee en heb wel een goede doorbloeding en een mooi velletje, maar of het de haargroei bij alopecia stimuleert?
Wat ik wel doe, is wonderolie aanbrengen op mijn wimpers en wenkbrauwen, maar die zaten er al een hele tijd door te komen, dus of het werkelijk helpt? Wonderolie schijnt de haargroei te stimuleren en is spotgoedkoop. Wonderolie(ricinusolie) is het belangrijkste ingredient in tal van wimperverzorgende mascara's zoals Talika, maar is stukken goedkoper als je een fles koopt.



Bismillah.

Hanna
14 februari 2009, 21:27
@Didior,

Gebruik de zoekfuncties van dit forum eens, dan zul je zien hoeveel er al geschreven is over groene thee.

@Belle,
Wonderolie lijkt mij bij areata inderdaad een veel beter idee. Volgens de Duitse dermatoloog Dr. Vennemann helpt bij areata-patiënten een dagelijkse dosis van 2,5mg biotine gedurende een half jaar.