PDA

View Full Version : [laser] Power Grow Comb


vito85
29 november 2008, 22:01
Op telsel vandaag een comercial gezien over de powergrowcomb. schijntte werken als de hairmaxlasercomb, maar is veel goedkoper 140 euro.
Mensen ervaringen mee?
zie ook
http://www.vantelevisie.nl/Webwinkel-Product-1082104/Power-Grow-Comb.html?gclid=COiIz9WWm5cCFQsh3godwCSmDA

wesley1982
29 november 2008, 23:27
wat is de sterkte in mw ?
hoeveel lasers zitten er juist in ?
welke wave-lengt zijn de lasers ?
ziet er zo wat als die velform laserkam uit...
ik zou het niet kopen, verwacht er maar niet te veel effect van op je haar
LLLT is goed als je genoeg lasers hebt... vooral de outputpower is belangrijk van de lasers tesamen... uitgedrukt in mw ?:P

vito85
30 november 2008, 00:02
wat is de sterkte in mw ?
hoeveel lasers zitten er juist in ?
welke wave-lengt zijn de lasers ?
ziet er zo wat als die velform laserkam uit...
ik zou het niet kopen, verwacht er maar niet te veel effect van op je haar
LLLT is goed als je genoeg lasers hebt... vooral de outputpower is belangrijk van de lasers tesamen... uitgedrukt in mw ?:P


NIEUW!7 rode 660-nanometer energiediodes 7 blauwe 470-nanometer energiediodes precisielaserstraal biostimulerende vibratietechniek De Power Grow Comb heeft een unieke vibratiestand!De diep penetrerende vibratiemassage stimuleert de bloedcirculatie en maakt zo de haardos dikker! Studies laten zien dat de combinatie van 3 verschillende lichtstralen plus de massage duidelijk de haargroei verbetert en haarverlies stopt.
dit vond ikerover.is dit een goede sterkte

vrosjnivosj
30 november 2008, 14:56
vooral de outputpower is belangrijk van de lasers tesamen... uitgedrukt in mw ?:PIs het niet van een enkele laser op een bepaald stukje huid?

Basjeva
7 december 2008, 23:46
Ik heb het stukje ook op tv gezien. Lijkt alleen te weer te mooi om waar te wezen. Was eerlijk gezegd aan het kijken of mensen hier al ervaring hadden met het apparaat!

Het is 150,- en de kalende mannen onder ons is een makkelijke prooi want wij hebben er over het algemeen alles voor over om een bos haar terug te krijgen. Anderzijds krijg je wel je geld terug als het niet werkt of tevreden bent....

Iemand ervaring?
groeten Bas

Hanna
8 december 2008, 02:02
Anderzijds krijg je wel je geld terug als het niet werkt of tevreden bent....

Daarover zou je je eerst grondig moeten laten informeren, want meestal is de retourneringstermijn beperkt en je weet dat je van een laser comb niet snel resultaat kunt verwachten.

MTK
8 december 2008, 03:40
Ik wou deze topic net openen, maar blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft gezien vandaag. :P
Maar ik betwijfel 't eigenlijk, ze laten zien dat het zelfs effect heeft op een volledig kaalhoofd.

didior
8 december 2008, 06:08
Ik wou deze topic net openen, maar blijkbaar ben ik niet de enige die het heeft gezien vandaag. :P
Maar ik betwijfel 't eigenlijk, ze laten zien dat het zelfs effect heeft op een volledig kaalhoofd.
__________________
Ben je weer te laat!

wesley1982
8 december 2008, 08:04
je gelooft deze verkoopspraat toch nie he ?

zoek eerst maar eens goed medische studies op , en je zal er zelf op uitkomen dat dit echt rommel is....:rolleyes:

didior
9 december 2008, 19:17
ja ja zeker, het is weer een dure grapje. n'n kam met laseroutput van mss 50mw :eek:??????

helpt voor niks, maar je zult wel sterke armen van krijgen:D

Moorea
19 december 2008, 16:18
Hallo,

Vandaag zag ik op tv een commercial (Best of Shopping) van de Power Grow Comb tegen (mannelijk type) haaruitval. Deze kam lijkt mij een kopie van de bekende Hairmax Lasercomb. Heeft iemand ooit wel eens van de Power Grow Comb gehoord? Is deze vergelijkbaar met de Hairmax? De Power Grow Comb is namelijk stukken goedkoper, dus misschien wel de moeite waard?

Grts,
M.