PDA

View Full Version : een goede vriend van Maaike


Anne_D
30 december 2001, 21:19
Mag ik mij even voorstellen, ik ben een goede vriend van Maaike, zij heeft pas dit forum ontdekt. En met haar hoop ik dat dit forum mag bijdragen in het onder controle krijgen van haar ziekte.

Vorig jaar heeft Maaike een tijdlang haar ziekte kunnen weerstaan. Ik heb de haren in haar wimpers gevoeld. En ze was op de goede weg, maar door spanningen in haar werk en gezin is zij weer terug gevallen. Ik hoop dat Maaike steun kan vinden op dit forum.

Maaike was geweldig trots, maar ik weet dat zij het kan.

Maaike meisje we gaan er voor en ik weet nu al dat je hier vrienden zult vinden die positief zullen bijdragen om jou ziekte te overwinnen.

Anne_D

monique3
2 januari 2002, 12:27
Dag Maaike en vriend, en verder iedereen die dit leest,
Wat leuk dat je Maaike zo goed steunt, en dat je schrijft in het forum. Zulke goede vrienden kan iedereen wel gebruiken.
Ja, ik hoop ook dat het beter zal gaan met Maaike en ook met de andere ttm-ers. Ik wil bij deze dan ook iedereen een goed en vooral gezond 2002 toewensen!!
Ik ben al op de goede weg, en als ik het kan dan kunnen jullie het ook.
Dus houd moed en ga gewoon door, de aanhouder wint!!
En als je terugvalt niet gelijk denken, zie je wel, ik leer het nooit af. NEE, doorgaan waar je gebleven was en alles weer oppakken.
Schrijf de zorgen van je af hier in het forum.
Wees niet te hard voor jezelf, je hebt het al moeilijk genoeg met de TTM en alles daar omheen.
Laten we hier ons voornemen van maken voor dit nieuwe frisse jaar.Veel sterkte aan iedereen en de groeten van Monique3.