PDA

View Full Version : Haar masker creme, er weer veel minder kaal uit zien


flyehigh1987
6 december 2008, 19:52
Hey,

Op dit moment heb ik er niks maar aan, ik heb mijn haar er af geschoren (ik wilde een keer wat anders proberen). Maar ik heb altijd veel gehad aan de haar-masker crème van Kruidvat. het is een witte tube, van hun eigen merk. Je neemt een beetje crème op je handen en plukt aan je haar. Daarna doe je dit steeds weer opnieuw (laagje over laagje), je bent er vrij snel mee klaar en het is resultaat is echt WOW! Je haar lijkt dikker, het lijkt alsof je meer haar hebt, het wordt glanzender, je kunt het er mee in model doen etc. Ik heb ook Toppik en Couvre, bij speciale gelegenheden doe ik dat er nog bij (helpt maar een klein beetje).
Het hoeft misschien niet de haarmasker creme van Kruidvat te zijn, maar ik heb geen ervaring met andere crèmes. Ik heb sinds ik het gebruikte veel complimenten gekregen over mijn haar, dat het er veel beter uit zag en of mijn haar verandert was door de minox etc.? Het is goedkoop en het werkt beter dan Toppik en Couvre. Ik werd er in ieder geval een stuk knapper door :cool:!!!

INT
7 december 2008, 18:04
Conditioner van de Kruidvat is ook geweldig spul. In zo een wit/gelige fles zit dat voor maar slechts 2 euro ofzo. Doe je lekker lang mee, is goedkoop en maakt het haar zacht.
Wel niet uitspoelen!

martindeman
7 december 2008, 21:22
Leuke tip flyehigh! Paar kleine vraagjes:

Hoeveel kost het, hoelang doe je ermee en hoe vaak mag je het aanbrengen zonder dat je "schade" aanricht?

Ik zit momenteel in portugal dus kan zelf niet kijken bij de kruitvat ;)

flyehigh1987
8 december 2008, 19:01
Leuke tip flyehigh! Paar kleine vraagjes:

Hoeveel kost het, hoelang doe je ermee en hoe vaak mag je het aanbrengen zonder dat je "schade" aanricht?

Ik zit momenteel in portugal dus kan zelf niet kijken bij de kruitvat ;)