PDA

View Full Version : Theo Zantman?? Wie kent deze kliniek?


Thunderbird
2 juni 2003, 22:38
Wie kent de kliniek Theo Zandman in Rotterdam?
Dit is de website:
http://www.haartransplantatie.net (http://www.zantmankliniek.nl/haartransplantatie)


met hele schappelijke prijzen:

Aantal transplantaten
Gemiddeld aantal haren Prijs

250 350-700 € 1135
500 600-1300 € 2270
750 1000-2000 € 3400
1000 1200-2600 € 3850
1200 1500-3000 € 4550

Ik denk zelf aan 500 grafths, dus 600-1300 haren voor de inhammen. Ik heb al een keer de inhammen laten verlagen, en nu wil ik het afmaken.

Bij bijv. transhair kost dit ongeveer 3600 tot 5000 euro en bij deze kliniek € 2270.

Wie kent deze kliniek en heeft er ervaring mee????
Alvast bedankt,

Marco

Mathijs
3 juni 2003, 10:49
Heb je geen goeie ervaringen met transhair? Oke, er zit een goed prijsverschil, maar als je toch goed geholpen bent neem je toch geen risico bij een andere kliniek?

jornkielman
4 juni 2003, 15:43
ALs je voor de prijs wilt gaan moet je ionderdaad naar Zantman gaan. Qua kwaliteit zou ik er nog maar eens over nadenken. Vraag naar referenties van de behandelend chirurg. DIt is iest wat je zowiezo altijd moet doen.

Succes Jorn

pupuh
4 juni 2003, 18:27
Hoi Thunderbird,

ik heb 2 haartransplantaties laten doen bij Theo Zandman.
Ik moet zeggen dat het erg goed gelukt is!!
Ik heb dan mijn inhammen laten doen met de laser en je ziet niet dat het getransplanteerd haar is. Ook de 2 littekens zijn minimaal.
Het enige van haartransplantatie is dat het nooit zo dicht op elkaar gezet kan worden als dat je eigen haar is/was. Maar dat is overal. Je wordt ook erg goed geholpen daar. Het is vrij klein daar en ze zijn met z'n 3en (geen telefoniste enz.)zodat ze de prijs een stuk lager kunnen houden. Maar de kwaliteit is hetzelfde als de duurdere klinieken.
ik hoop dat je wat aan de info hebt, anders hoor ik het wel,

Pupuh

Thunderbird
5 juni 2003, 10:38
Originally posted by pupuh
Hoi Thunderbird,

ik heb 2 haartransplantaties laten doen bij Theo Zandman.
Ik moet zeggen dat het erg goed gelukt is!!
Ik heb dan mijn inhammen laten doen met de laser en je ziet niet dat het getransplanteerd haar is. Ook de 2 littekens zijn minimaal.
Het enige van haartransplantatie is dat het nooit zo dicht op elkaar gezet kan worden als dat je eigen haar is/was. Maar dat is overal. Je wordt ook erg goed geholpen daar. Het is vrij klein daar en ze zijn met z'n 3en (geen telefoniste enz.)zodat ze de prijs een stuk lager kunnen houden. Maar de kwaliteit is hetzelfde als de duurdere klinieken.
ik hoop dat je wat aan de info hebt, anders hoor ik het wel,

Pupuh

zou ik met jou per email hier verder over kunnen praten?

laat maar ff weten hier of je dat wil

alvast bedankt

Thunderbird
5 juni 2003, 10:42
Originally posted by jornkielman
ALs je voor de prijs wilt gaan moet je ionderdaad naar Zantman gaan. Qua kwaliteit zou ik er nog maar eens over nadenken.

Succes Jorn

Dat vind ik nogal een harde uitspraak, kan je dat ook onderbouwen, heb je slechte ervaringen met Theo, of ken je 'slachtoffers'?

pupuh
6 juni 2003, 12:31
sorry thunderbird maar ik blijf liever anoniem! Maar mocht je nog vragen hebben kun je die altijd via het forum stellen. Of je gaat een keer langs bij de kliniek zelf. Zij kunnen je ook het nodige uitleggen. En luister nou maar niet naar Jorn!! Hij zegt wel dat hij geen reklame maakt maar ondertussen kraakt hij alle andere klinieken af.

succes

Thunderbird
6 juni 2003, 12:35
Originally posted by pupuh
sorry thunderbird maar ik blijf liever anoniem! Maar mocht je nog vragen hebben kun je die altijd via het forum stellen. Of je gaat een keer langs bij de kliniek zelf. Zij kunnen je ook het nodige uitleggen. En luister nou maar niet naar Jorn!! Hij zegt wel dat hij geen reklame maakt maar ondertussen kraakt hij alle andere klinieken af.

succes

nou, waar ik ontzetend bang voor ben, is dat zo'n kliniek het verprutst, en dat ik levenslang met lelijke lidtekens rondloop.

Alleen, ik ben student, en bij theo ben ik € 2200 voor de complete inhammen, dat is relatief weinig.

ton 2
7 juni 2003, 10:23
jorn,

zie dit niet als een aanval, maar wat me nu tegenvalt is dat je hier en op de andere thread wel reageert op vragen, terwijl je mijn vragen aan jou in andere threads negeert.

ik kan me voorstellen dat je misschien geen antwoorden op sommige vragen weet maar maak dat dan kenbaar (desnoods prive).

groet

ton

Henk
10 juni 2003, 23:22
Hoi ton,
Jorn reageert in het algemeen alleen maar als hij reclame voor Transhair kan maken.
En pupuh je kunt overigens best anoniem blijven als je een persoonlijk bericht (pm) stuurt.

Groetjes Henk.

jornkielman
10 juni 2003, 23:51
HOI Ton,

jammer dat je vindt dat ik alleen maar reageer als ik reclame kan maken voor transhair. MAar ja, dan moet je dat vooral zo denken. Ik ben gewoon minder actief aanwezig op het forum, en ja, ik heb vandaag bij ' haartransplantatie voor vrouwen' aangeraden om eens naar de site van transhair te gaan, omdat bij vrouwen de lasermethode in 80% van de gevallen niet gebruikt mag worden(omdat bij vrouwen het proces bijna altijd diffuus verloopt en je dus tussen andere haren moet transplanteren).

Verder wil ik je wijzen op het nieuws van vandaag. Eindelijk gaat de overheid ingrijpen in de kliniekenwereld. ALs je het artikel in lifestyle en in het blad Beautiful you leest(deze maand) kun je lezen dat onze directie daar ook op hamert. www.lifestyle.nl

Jorn

Een HT is afhankelijk, nogmaals, van 3 externe omstandigheden(naast hetgeen je als donormateriaal hebt):
1) de chirurg: bepaalt o.a. groeirichting, litteken. MOet de dichtheid en grootte inschatten, zodat er precies genoeg transplantaten worden gelaserd/geprikt. DIt nav het werk wat het medisch team heeft verricht.
2)het medisch team: zij snijden de transplantaten= zeer precisiewerk, vooral nu de microscoop ook wordt gebruikt
3) de techniek: o.a. laser, prik, slit, wel/geen microscoop