PDA

View Full Version : Bekende "koppen" en hun haaroplossingen


Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17

Ambo
23 oktober 2009, 12:12
Zat gister De Wereld Draait Door te kijken en daar zat Maarten van der Weijden. Het is dat Matthijs hem aankondigde anders had ik hem niet eens herkend.

Toch weer een bevestiging voor mij hoeveel een mens kan veranderen(uiterlijk) met wat dood materiaal op zijn hoofd en dat ik hier toch niet al 5 jaar mijn tijd aan het verprutsen ben. ;)

Hij zag er zo'n beetje zo uit.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/62/Maarten_van_der_Weijden_signeert_zijn_boek.jpg

Huh, nee, had hem ook niet herkend.

Het maakt hem zo'n twintig jaar jonger.... :D

Mooi haarwerk trouwens! Of zit hij ook aan het HAARDRANKJE.... :P

Hanna
23 oktober 2009, 12:57
Volgens mij is het gewoon zijn eigen haar, wat na alle anti-kankerbehandelingen gewoon weer is gaan groeien, zoals vrij gebruikelijk is.

4138

Bron: http://www.nrc.nl/achtergrond/article2091558.ece

Limbo
23 oktober 2009, 13:47
Dat bedacht ik me ook al.

norwood2
23 oktober 2009, 15:23
Ja, met dood materiaal bedoel ik uiteraard zijn haar Ambo, geen haarwerk.

Limbo
23 oktober 2009, 20:38
Ambo was nog niet wakker...

Kniekous
24 oktober 2009, 04:23
Dat is zijn eigen haar, terruggegroeid na chemo e.d. Vind dit echt knullig zoals men dat hier post.

Limbo
24 oktober 2009, 08:28
Ik vraag me af, toen hij bij de OS won, was hij toen nog kaal door de chemo of vanwege de wedstrijd en de mindere weerstand??

Hanna
24 oktober 2009, 14:16
Ik vraag me af, toen hij bij de OS won, was hij toen nog kaal door de chemo of vanwege de wedstrijd en de mindere weerstand??

Die OS waren toch vele jaren na de chemokuren? Verder denk ik dat hij zijn hoofd kaalgeschoren zal hebben om minder weerstand en last te hebben tijdens het zwemmen.

Limbo
24 oktober 2009, 15:04
Die OS waren toch vele jaren na de chemokuren? Verder denk ik dat hij zijn hoofd kaalgeschoren zal hebben om minder weerstand en last te hebben tijdens het zwemmen.

Volgens mij is dat ook zo. Maar ik weet het niet zeker. Vandaar de vraag.

AnthonieH
24 oktober 2009, 17:59
Ja, ik zag pas een interview met hem. Zwemmers doen dat wel vaker.

Hanna
24 oktober 2009, 18:02
Ja, tuurlijk. Net als wielrenners die hun benen scheren. ;)

Heb je de tapas alweer achter de kiezen?

AnthonieH
24 oktober 2009, 18:22
Ja, tuurlijk. Net als wielrenners die hun benen scheren. ;)

Heb je de tapas alweer achter de kiezen?En armen ook, overal waar die haartjes met een schaafwond vervelend in de weg kunnen zitten.

Het is nog wat vroeg voor tapas, na zevenen maar eens op jacht gaan in het dorp, dan komen de Spanjolen ook weer tot leven :)

Hanna
24 oktober 2009, 18:33
En armen ook, overal waar die haartjes met een schaafwond vervelend in de weg kunnen zitten.

Behalve de wenkbrauwen toch? :P

Ik ga zometeen Tong Picasso maken... in roomboter... :P

norwood2
25 oktober 2009, 18:01
Dat is zijn eigen haar, terruggegroeid na chemo e.d. Vind dit echt knullig zoals men dat hier post.De irionie, dit is het toppunt van knulligheid ja.

Die chemo is jaren geleden geweest. Hij had het haar eraf geschoren.

Ambo
25 oktober 2009, 22:24
Ja, met dood materiaal bedoel ik uiteraard zijn haar Ambo, geen haarwerk.

Nou ja, ik vond het niet zo raar om een haarwerk als 'dood materiaal' aan te zien...

Maar stond er inderdaad niet bij stil dat het zijn eigen haar kon zijn... :o

JimmyJames
26 oktober 2009, 13:52
Alan Harper de koning van Toppik!


http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTU3OTM0MzUxMl5BMl5BanBnXkFtZTYwMTEwNzk3._V1._ SX500_SY353_.jpg

http://www.hairlosstalk.com/interact/download/file.php?id=2552&mode=view

Limbo
26 oktober 2009, 15:10
Alan Harper de koning van Toppik!


http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTU3OTM0MzUxMl5BMl5BanBnXkFtZTYwMTEwNzk3._V1._ SX500_SY353_.jpg

http://www.hairlosstalk.com/interact/download/file.php?id=2552&mode=view

Jammer dat de foto's niet te zien zijn!:P

Ambo
26 oktober 2009, 15:11
Jammer dat de foto's niet te zien zijn!:P

Ik dacht al dat het aan mijn pc lag, maar het ligt dus aan ons beider pc's.. :P

Limbo
26 oktober 2009, 15:13
Ik dacht al dat het aan mijn pc lag, maar het ligt dus aan ons beider pc's.. :P

Ik was me dat ook al aan het afvragen, maaar F5 gaf nog altijd 2 kruisjes aan...

AnthonieH
26 oktober 2009, 17:35
Alan Harper de koning van Toppik!

Het werkt voor hem enorm goed. Hij heeft er ook het kalingspatroon wel naar zoals die tweede foto laat zien. Hij zal uiteindelijk wel richting een NW5 bewegen, maar voorlopig verliest ie in dat hele gebied zijn haar redelijk diffuus. Overal staat dus nog wel iets.

Limbo
26 oktober 2009, 18:02
Ik zie ik zie wat jij niet ziet. Maar in elk geval geen foto's!

JimmyJames
26 oktober 2009, 19:20
Before
http://www.regrowth.com/hairloss-forums//viewthread.cfm?f=1&t=23912

Helemaal onderaan de pagina.

After
http://images2.fanpop.com/images/photos/6400000/Charlie-and-Alan-Harper-two-and-a-half-men-6433068-500-353.jpg

Limbo
26 oktober 2009, 19:35
Dank je (hoewel geblokkeerd op mijn pc...)!

Hanna
27 oktober 2009, 01:33
Ik krijg alleen die tweede link in beeld. Als het gaat om die man rechts op de foto... dat ziet er heel erg nepperig uit; hij heeft kennelijk veel te veel Toppik op zijn hoofd gestrooid, lijkt nu op vaste vloerbedekking.

Ryan R
27 oktober 2009, 04:27
Ik zag vandaag bij De Wereld Draait Door een kunsthandelaar, Willem Baars, met volgens mij wel een hele slechte haartransplantatie.
Dit is een eerder optreden van hem in DWDD: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-detail.628.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=5146&tx_ttnews%5BbackPid%5D=626&tx_ttnews%5Bcat%5D=148


Ik dacht precies hetzelde.

wesley1982
27 oktober 2009, 07:10
nu we het weten dat er toppik op zit , kan je het mischien ergens aan zien
maar moesten we dit niet geweten hebben zou ik zeggen : dikke kop haar
ik volg ook die series en ik zag nooit iets nep aan zen haar hoor, het zal mischien verplicht zijn van de studio ? anders draag je ook toppik in je vrije tijd lijkt me , of een petje ... :P

JimmyJames
27 oktober 2009, 14:06
Voor alle (toppik:D) liefhebbers: http://tvshack.net/tv/Two_and_a_Half_Men/

Kiran
31 oktober 2009, 18:38
Nooit geweten dat hij een haarstukje droeg..

Artikel (http://www.nu.nl/achterklap/2112509/haardos-agassi-was-nep.html)

Ambo
31 oktober 2009, 18:50
Nooit geweten dat hij een haarstukje droeg..

Artikel (http://www.nu.nl/achterklap/2112509/haardos-agassi-was-nep.html)


Aangezien Steffi Graf op kalende mannen valt, heeft hij zijn haarwerk maar gauw weggeslagen... ;)

Ambo
31 oktober 2009, 18:51
Zag net Ruud Geels nog op Ajax-TV.

Fout haarwerk heeft die zeg....

Bij zijn hoefijzer is zijn haar opvallend grijzer...

Hij schepte trouwens ook op over zijn vijf doelpunten tijdens Ajax-Feyenoord in 1975.... :(:mad::(

Limbo
31 oktober 2009, 19:49
Zag net Ruud Geels nog op Ajax-TV.

Fout haarwerk heeft die zeg....

Bij zijn hoefijzer is zijn haar opvallend grijzer...

Hij schepte trouwens ook op over zijn vijf doelpunten tijdens Ajax-Feyenoord in 1975.... :(:mad::(

Kijk jij naar Ajax-tv? Wat een masochist ben je...:D

norwood2
31 oktober 2009, 21:36
Nooit geweten dat hij een haarstukje droeg..

Artikel (http://www.nu.nl/achterklap/2112509/haardos-agassi-was-nep.html)Grappig, ik heb me altijd afgevraagd hoe die man ineens zo snel kalend kon zijn.

Hij was helemaal niet sterk kalend (inhammetjes) en toen ineens had die alles afgeschoren en was die flink kalend (frontaal toen nog alleen). Dat raadsel is nu opgelost. Dat moet wel de periode '92-'94 zijn geweest want eind jaren '80/begin '90 moet ik me sterk vergissen dat dat niet zijn eigen haar was.




Tis trouwens opvallend hoeveel hij op Colin Farrel lijkt. Knappe vent die André, maar zeg eerlijk....haar maakt verschil.

http://www.frogview.com/uploadimages3/49312887ae96d6.70906857frogview-gallery.jpg

Ambo
31 oktober 2009, 22:49
Kijk jij naar Ajax-tv? Wat een masochist ben je...:D

Ik moet mijn abonnement er toch uithalen... ;)

Ambo
31 oktober 2009, 22:50
Grappig, ik heb me altijd afgevraagd hoe die man ineens zo snel kalend kon zijn.

Hij was helemaal niet sterk kalend (inhammetjes) en toen ineens had die alles afgeschoren en was die flink kalend (frontaal toen nog alleen). Dat raadsel is nu opgelost. Dat moet wel de periode '92-'94 zijn geweest want eind jaren '80/begin '90 moet ik me sterk vergissen dat dat niet zijn eigen haar was.




Tis trouwens opvallend hoeveel hij op Colin Farrel lijkt. Knappe vent die André, maar zeg eerlijk....haar maakt verschil.

http://www.frogview.com/uploadimages3/49312887ae96d6.70906857frogview-gallery.jpg

Vind hem trouwens wel een erg lang voorhoofd hebben, wat jij Hanna?

gebruikersnaam1
1 november 2009, 10:58
Tja het bewijst maar eens.. met haar zien mensen er zoveel beter uit.. hoewel beter natuurlijk altijd subjectief is;)

Tato
1 november 2009, 21:43
Grappig, ik heb me altijd afgevraagd hoe die man ineens zo snel kalend kon zijn.

Hij was helemaal niet sterk kalend (inhammetjes) en toen ineens had die alles afgeschoren en was die flink kalend (frontaal toen nog alleen). Dat raadsel is nu opgelost. Dat moet wel de periode '92-'94 zijn geweest want eind jaren '80/begin '90 moet ik me sterk vergissen dat dat niet zijn eigen haar was.

Ik heb altijd veel respect voor de tennisser André Agassi gehad, maar dat begint toch wel af te brokkelen. Dopinggebruik, een pruik belangrijker vinden dan een grand-slam finale.....het is eigenlijk best een loser.




Tis trouwens opvallend hoeveel hij op Colin Farrel lijkt. Knappe vent die André, maar zeg eerlijk....haar maakt verschil.

http://www.frogview.com/uploadimages3/49312887ae96d6.70906857frogview-gallery.jpg

Niet te vergelijken vind ik. Die linkse knakker ziet er ten eerste veel jongen uit dan André en heeft ook gewoon een mooier hoofd. Deels komt dat natuurlijk ook door dat vieze ringbaardje, ik kan er nog steeds niet bij dat mannen dat dragen. Ziet er toch niet uit.

Ambo
1 november 2009, 21:49
Die Pantelic heeft trouwens ook een mooi Kluuk-kluuk-kapsel...

Zo, dat moest er ff uit... ;)

Tato
1 november 2009, 21:52
Die Pantelic heeft trouwens ook een mooi Kluuk-kluuk-kapsel...

Zo, dat moest er ff uit... ;)

Kluuk-kluuk kapsel?:P

Ambo
1 november 2009, 21:56
Sorry, Klukkluk heet hij, de indiaan uit Pipo de Clown...

Limbo
1 november 2009, 22:07
Kluk kluk speelde anders goed vandaag, malle pietje!:P

Ambo
1 november 2009, 22:08
Kluk kluk speelde anders goed vandaag, malle pietje!:P

Wel een hoop assists, maar scoren valt nog niet mee bij hem...

Limbo
1 november 2009, 22:11
Wel een hoop assists, maar scoren valt nog niet mee bij hem...

Het zou voor Feyenoord een goede aanwinst zijn geweest. Ach, zelfs Coen Moelijn zou dat nog zijn op zijn 89ste!

Zo, genoeg gepalaverd. Limbo kapt ermee voor vandaag. Welterusten (ook gij ()(Remco, WHOEHAHIHAHIHAHO!!!).:P

Ambo
1 november 2009, 22:14
Het zou voor Feyenoord een goede aanwinst zijn geweest. Ach, zelfs Coen Moelijn zou dat nog zijn op zijn 89ste!

Zo, genoeg gepalaverd. Limbo kapt ermee voor vandaag. Welterusten (ook gij ()(Remco, WHOEHAHIHAHIHAHO!!!).:P


Met al die rode kaarten en dus schorsingen doen ze wellicht nog een beroep op hem... (als Michael Mols niet wil).

Houdoe!

norwood2
1 november 2009, 22:31
Niet te vergelijken vind ik. Die linkse knakker ziet er ten eerste veel jongen uit dan André en heeft ook gewoon een mooier hoofd. Deels komt dat natuurlijk ook door dat vieze ringbaardje, ik kan er nog steeds niet bij dat mannen dat dragen. Ziet er toch niet uit.
ja die ziet er jonger uit, omdat die haar heeft ! das nu net de cloe.

Ze schelen maar 6 jaar.

Kiran
1 november 2009, 22:32
Ik heb altijd veel respect voor de tennisser André Agassi gehad, maar dat begint toch wel af te brokkelen. Dopinggebruik, een pruik belangrijker vinden dan een grand-slam finale.....het is eigenlijk best een loser.

Waarom een loser opeens? omdat je nu weet van zijn dopinggebruik en zijn haarstuk? Zie je dan niet niet dat je vergeet of voorbij gaat naar iemand zijn kwaliteiten? Maargoed ieder zijn eigen visie/meninig daarover verder..







Niet te vergelijken vind ik. Die linkse knakker ziet er ten eerste veel jongen uit dan André en heeft ook gewoon een mooier hoofd. Deels komt dat natuurlijk ook door dat vieze ringbaardje, ik kan er nog steeds niet bij dat mannen dat dragen. Ziet er toch niet uit.
Hier zijn de meningen ook weer over verdeeld.. ;)

Limbo
2 november 2009, 08:57
Waarom een loser opeens? omdat je nu weet van zijn dopinggebruik en zijn haarstuk? Zie je dan niet niet dat je vergeet of voorbij gaat naar iemand zijn kwaliteiten? Maargoed ieder zijn eigen visie/meninig daarover verder..;)

Welke kwaliteiten heeft iemand die doping gebruikt?

Kiran
2 november 2009, 09:59
Welke kwaliteiten heeft iemand die doping gebruikt?

Ik heb het over kwaliteiten als mens, mensen oordelen al gauw,. Ik keur doping gebruik niet goed, maar hem als een loser te benoemen vindt ik niet nodig..

Limbo
2 november 2009, 10:17
Ik heb het over kwaliteiten als mens, mensen oordelen al gauw,. Ik keur doping gebruik niet goed, maar hem als een loser te benoemen vindt ik niet nodig..

Ach, what's in a name. Hij heeft in elk geval genoeg reclame gemaakt voor zijn boek. Alsof hij dat nodig heeft...

Kiran
2 november 2009, 10:52
Ach, what's in a name. Hij heeft in elk geval genoeg reclame gemaakt voor zijn boek. Alsof hij dat nodig heeft...

Blijkbaar vond hij het nodig om zijn carriere op die manier af te sluiten wat meerdere celebs doen. Toch vindt ik het best dapper dat hij het gebruik van doping toegeeft. Ik ga zijn boek maar eens kopen :P;)

norwood2
2 november 2009, 11:03
Tennis blijft een technische sport en naar wat ik begreep was het meer drugs dan doping wat hij gebruikte gedurende één enkel jaar...

Limbo
2 november 2009, 11:37
Tennis blijft een technische sport en naar wat ik begreep was het meer drugs dan doping wat hij gebruikte gedurende één enkel jaar...

Klopt. Stond in de krant: verbetering van zijn eigenwaarde, geen doping!

Tato
2 november 2009, 14:13
Tennis blijft een technische sport

Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.

Verder moet hij alles natuurlijk helemaal zelf weten, maar een topsporter die tijdens een grandslam-finale zich meer druk maakt om zijn haar dan om de finale zelf doet voor mij af. Hij had het gewoon kaal kunnen scheren en tegen de media kunnen zeggen dat hij een weddenschap met vrienden had verloren. En dan lekker tennissen.

Overigens vond ik hem er zowel met als zonder pruik niet uitzien, maargoed, als tennisliefhebber boeit dat natuurlijk weinig.

Ambo
2 november 2009, 16:45
Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.

Verder moet hij alles natuurlijk helemaal zelf weten, maar een topsporter die tijdens een grandslam-finale zich meer druk maakt om zijn haar dan om de finale zelf doet voor mij af. Hij had het gewoon kaal kunnen scheren en tegen de media kunnen zeggen dat hij een weddenschap met vrienden had verloren. En dan lekker tennissen.

Overigens vond ik hem er zowel met als zonder pruik niet uitzien, maargoed, als tennisliefhebber boeit dat natuurlijk weinig.

Die boksers schijnen ook vaak doping te gebruiken. Is Suarez wel eens getest? :confused:

Hanna
2 november 2009, 16:59
Ach jongens, doe niet zo naïef. Alle topsporters gebruiken doping. Alleen is de ene slimmer dan de ander in het niet betrapt worden.

RdN
2 november 2009, 17:54
Is toch algemeen bekend dat er in voetbal ook doping wordt gebruikt. Vooral nandrolon komt veel voor.

Alleen er wordt haast niet gecontroleerd bij deze tak van sport. Kijk na Davids, de Boer en Stam. Zijn ook betrapt op doping.

AnthonieH
2 november 2009, 18:50
Welke kwaliteiten heeft iemand die doping gebruikt?Wat voor verboden middel was het eigenlijk? Fina? :)

Tato
2 november 2009, 19:32
Wat voor verboden middel was het eigenlijk? Fina? :)

Crystal meth, een versie van speed.

RdN
2 november 2009, 19:55
is wel het zwaarste en de meest verslavende drugs die er is!

Ambo
2 november 2009, 23:23
Is toch algemeen bekend dat er in voetbal ook doping wordt gebruikt. Vooral nandrolon komt veel voor.

Alleen er wordt haast niet gecontroleerd bij deze tak van sport. Kijk na Davids, de Boer en Stam. Zijn ook betrapt op doping.


Allemaal gasten met een Ajax-verleden...

Ik vond het al verdacht dat ze gister zo fit waren... :confused:

norwood2
3 november 2009, 11:01
Die mannen rossen wel eens 4 uur achter elkaar die bal naar elkaar toe, jazeker dat het dan op het fysieke aankomt en iemand met doping voordeel heeft. Kijk maar eens naar Rafael Nadal, die is wereldtop met name omdat hij fysiek zo imponerend is. Bij hem twijfel ik overigens ook wel een beetje of het allemaal zuiver is.
Klopt, zal zeker voordeel bij komen kijken. Je hebt gelijk. Toch wat ik bedoel te zeggen, het is en blijft toch een technische sport. Als je geen bal kan slaan, dan houdt het ook op.

Ik heb wedstrijden gefietst en tennis nu recreatief....dus de vergelijking gaat niet helemaal op. Maar tennis blijft wat dat betreft een mietesport. Beetje kinderen de bal op laten rapen en om de 2 games gaan zitten...

Nee, het mag uiteraard niet....maar moet wel altijd lachen met doping bij tennis. Bij wielrennen kan doping pas echt verschil maken. Goed dopinggebruik kan je een wereldtopper maken. Als je hard kan rennen, wordt je geen toptenniser. Nadal heeft een uitstekend fysiek, maar is technisch evenzo wereldklasse.

Ambo
3 november 2009, 11:41
Volgens mij zijn er ook weleens schakers op doping betrapt... :confused:

Hanna
3 november 2009, 12:18
Tuurlijk. Geldt voor iedereen die bovenmenselijke prestaties wil verrichten.

Tato
3 november 2009, 13:15
Klopt, zal zeker voordeel bij komen kijken. Je hebt gelijk. Toch wat ik bedoel te zeggen, het is en blijft toch een technische sport. Als je geen bal kan slaan, dan houdt het ook op.

Dat Agassi een meer dan fatsoenlijke bal kon slaan staat uiteraard buiten kijf.

Ik heb wedstrijden gefietst en tennis nu recreatief....dus de vergelijking gaat niet helemaal op. Maar tennis blijft wat dat betreft een mietesport. Beetje kinderen de bal op laten rapen en om de 2 games gaan zitten...

Is puur om de kwaliteit van de wedstrijden hoog te houden. Je kan de spelers best langer achter elkaar laten spelen, maar dan raken ze vermoeider en wordt het spel slechter. Daar staat niemand op te wachten lijkt mij.

Nee, het mag uiteraard niet....maar moet wel altijd lachen met doping bij tennis. Bij wielrennen kan doping pas echt verschil maken. Goed dopinggebruik kan je een wereldtopper maken. Als je hard kan rennen, wordt je geen toptenniser. Nadal heeft een uitstekend fysiek, maar is technisch evenzo wereldklasse.

Een mindere fysiek kan de techniek beinvloeden. Ben je al na een half uur moe dan zal je techniek ook niet meer uit de verf komen. Verder heb je natuurlijk gelijk dat bij sporten als wielrennen, hardlopen, schaatsen e.d. doping nog meer het verschil kan maken dan bij sporten als tennis en voetbal.

Ambo
3 november 2009, 15:02
Een mindere fysiek kan de techniek beinvloeden. Ben je al na een half uur moe dan zal je techniek ook niet meer uit de verf komen. Verder heb je natuurlijk gelijk dat bij sporten als wielrennen, hardlopen, schaatsen e.d. doping nog meer het verschil kan maken dan bij sporten als tennis en voetbal.

Zijn er ook wetenschappelijke onderzoeken gedaan of de techniek ook minder wordt als het lichamelijk zwaar wordt? Ik heb het dan natuurlijk over seks...

Tato
3 november 2009, 17:13
Zijn er ook wetenschappelijke onderzoeken gedaan of de techniek ook minder wordt als het lichamelijk zwaar wordt? Ik heb het dan natuurlijk over seks...

Het lijkt me evident dat ook tijdens de sex de techniek minder wordt indien je het allemaal fysiek niet meer kan bijbenen. Lijkt me een abc'tje:cool:

Ambo
3 november 2009, 17:14
Het lijkt me evident dat ook tijdens de sex de techniek minder wordt indien je het allemaal fysiek niet meer kan bijbenen. Lijkt me een abc'tje:cool:

Of gewoon op je rug gaan liggen dan. Doe ik in ieder geval als ik na vierenhalf uur begin te zweten... :P

Tato
3 november 2009, 17:19
Of gewoon op je rug gaan liggen dan. Doe ik in ieder geval als ik na vierenhalf uur begin te zweten... :P

Dat is valsspelen, dat telt niet:D

Limbo
3 november 2009, 17:26
Of gewoon op je rug gaan liggen dan. Doe ik in ieder geval als ik na vierenhalf uur begin te zweten... :P

Ach jongen toch, duurt bij jou een minuut 2 uur? En is bij jou een stompje van 4 cm ook 20 cm lang? Ocharm... WHOEHAHIHAHO, lang leve HO!!

Ambo
3 november 2009, 18:16
Dat is valsspelen, dat telt niet:D

Bij seks is alles geoorloofd... :P

Ambo
3 november 2009, 18:17
Ach jongen toch, duurt bij jou een minuut 2 uur? En is bij jou een stompje van 4 cm ook 20 cm lang? Ocharm... WHOEHAHIHAHO, lang leve HO!!

Jaloerse LOSER ben je, KETTMANN die heeft pas een flinke leuning in zijn broek hangen, helemaal behaard dankzij QUICKGRAFTING!!!

Zo, ga nu weer ff van BIL...

vin79
5 november 2009, 23:07
Was mij ook al een tijd geleden opgevallen...

Heel lang geleden eigenlijk, want ik kijk er al jaren niet meer naar... :P

Ik zag m lopen vandaag in Amsterdam, en hij is idd wel aardig kalend aan de achterkant van z'n hoofd...

Limbo
6 november 2009, 08:31
Ik zag m lopen vandaag in Amsterdam, en hij is idd wel aardig kalend aan de achterkant van z'n hoofd...

Wie zag je lopen??

vin79
6 november 2009, 22:08
Wie zag je lopen??

Erik de Vogel, die man die Ludo Sanders speelt in gtst.

JimmyJames
11 november 2009, 10:31
HILVERSUM - Het zat er al jaren aan te komen, maar nu is het dan toch echt gebeurd. Gerard Joling is helemaal kaal. Dat vertelde de zanger woensdagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers op Radio 538.
Maar gelukkig voor Gerard is het slechts tijdelijk. Voor nieuwe haarimplantaten moest Joling eerst al zijn haar afscheren. Het is de bedoeling dat de zanger over een aantal weken weer in het bezit is van een enorme bos nephaar. (MV)


Het is natuurlijk oud nieuws dat Gerard kalend is, maar hoe vaak heeft hij al niet niet een ht gehad. Het houdt toch een keertje op?

Ambo
11 november 2009, 11:03
HILVERSUM - Het zat er al jaren aan te komen, maar nu is het dan toch echt gebeurd. Gerard Joling is helemaal kaal. Dat vertelde de zanger woensdagochtend in de ochtendshow van Edwin Evers op Radio 538.
Maar gelukkig voor Gerard is het slechts tijdelijk. Voor nieuwe haarimplantaten moest Joling eerst al zijn haar afscheren. Het is de bedoeling dat de zanger over een aantal weken weer in het bezit is van een enorme bos nephaar. (MV)


Het is natuurlijk oud nieuws dat Gerard kalend is, maar hoe vaak heeft hij al niet niet een ht gehad. Het houdt toch een keertje op?

Tsja, geen idee hoe het eruit ziet bij hem zonder haarwerk.

Maar iets in mij zegt dat hij nooit meer tevreden zal zijn zonder haarwerk... :(

Maar of hij nou wel of niet een haarwerk blijft dragen, ik blijf het een grote kwal vinden...

Hanna
11 november 2009, 14:08
...... Voor nieuwe haarimplantaten moest Joling eerst al zijn haar afscheren. Het is de bedoeling dat de zanger over een aantal weken weer in het bezit is van een enorme bos nephaar. (MV)

Dus: haarimplantaten noemen ze "nephaar" ...:confused:

Limbo
11 november 2009, 14:54
Dus: haarimplantaten noemen ze "nephaar" ...:confused:

Ja. Ik denk dat iemand hier een fout maakt...

INT
11 november 2009, 17:23
Wat denken jullie van Tom Smith (zanger van Editors)?
Hieronder een paar foto's van toen hij ongeveer 25 was:

http://static9.servers.fuel.tv/9/5Q/H/H0/H0M/H0M.trans_extension_jpg_max_side_540.jpg
http://www.lorre.vanvlimmeren.net/guest/editors.jpg (rechtsvoor)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2f/Editors_mg_5612.jpg

Ben zaterdag naar een concert van hun geweest, hij is toch ook wel flink achteruit gegaan zeg (qua haar dan:P). Hij zal nu een jaar of 28 zijn en kijk hieronder maar eens hoe hij er nu uitziet.

http://www.youtube.com/watch?v=IeiN0Rq_hCs&feature=related
(Filmpje opgenomen door de persoon die naast mij stond:P)

Limbo
11 november 2009, 18:34
Receding hairline. Maar het kan nog veel erger!

Kniekous
11 november 2009, 18:46
Vind die editors post van jou wat vaag. Een onduidelijk filmpje, alles beweegt, veel vel licht, niks goed zichtbaar.

http://www.flickr.com/photos/frpap/3979052087/

October 2009, lijkt me niet heel erg vreemde haarlijn voor iemand van rond de 30.

steventje
12 november 2009, 08:43
Vandaag las ik in de krant het volgende over G.J.:
******************************
Gerard Joling is tijdelijk kaal

Gerard Joling werd met een kaal hoofd gespot in een restaurant in het Nederlandse Bergen.

De zanger-presentator liet ook in een radioprogramma weten dat hij zich kaal heeft laten scheren. "Ik krijg nieuwe haarimplantaten!", verklaarde hij. Over een paar weken loopt Joling dus weer rond met een wilde haardos.
******************************

Bedoelen ze hiermee dat Gerard extra haren van op het achterhoofd ergens anders op zijn hoofd krijgt ingeplant?
Of droeg Gerard al die jaren een haarwerkje en gaat hij nu voor een laserbehandeling?

Limbo
12 november 2009, 13:31
Vandaag las ik in de krant het volgende over G.J.:
******************************
Gerard Joling is tijdelijk kaal

Gerard Joling werd met een kaal hoofd gespot in een restaurant in het Nederlandse Bergen.

De zanger-presentator liet ook in een radioprogramma weten dat hij zich kaal heeft laten scheren. "Ik krijg nieuwe haarimplantaten!", verklaarde hij. Over een paar weken loopt Joling dus weer rond met een wilde haardos.
******************************

Bedoelen ze hiermee dat Gerard extra haren van op het achterhoofd ergens anders op zijn hoofd krijgt ingeplant?
Of droeg Gerard al die jaren een haarwerkje en gaat hij nu voor een laserbehandeling?

Kijk maar eens naar de laatste posts van hairobservator!

Powerhouse89
13 november 2009, 08:42
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2009/11/de_vleespet_van_joling.html

Valt me op hoeveel positieve reacties geer krijgt op z'n kale knar. Hij had gewoon in 1e instantie gelijk z'n kop moeten scheren, in plaats van die halve lap op z'n hoofd.

Limbo
13 november 2009, 11:00
http://www.spitsnieuws.nl/archives/foto/2009/11/de_vleespet_van_joling.html

Valt me op hoeveel positieve reacties geer krijgt op z'n kale knar. Hij had gewoon in 1e instantie gelijk z'n kop moeten scheren, in plaats van die halve lap op z'n hoofd.

Mooi kaal is niet lelijk. Maar ik vind Joling niet knap zoals hij nu uitziet, maar goed, ook niet met haren!

hairobservator
13 november 2009, 11:33
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186479/langid=43/contentid=115778
..geer heeft een lekker bolletje voor een kortgeschoren koppie;)
ook mijn eigen hoofd lijkt stoer zeggen vele maar
haha gister hoorde ik voor het eerst :eek:"hé joling":eek: toen
ik naar appieheyn liep met mijn kortgeschoren bol..
Ach ze kunnen beter tegen Joling zegguh "hé Bolkie" maar OKdanmaar:D
GRTZ. :cool:

Powerhouse89
15 november 2009, 21:12
http://www.shownieuws.tv/web/show/id=186479/langid=43/contentid=115778
..


Wel grappig, op die pica met Hans Klok... wat een verschil :P

Korthaar
20 november 2009, 11:31
Ik vind Gerard veel leuker met zijn haar. Staat veel leuker en frivoler en past bij zijn Topperacts.
Dit vind ik helemaal niks. Heb best met hem te doen want je kunt goed zien waar de implant zit en waar hij dus eigenlijk kaal zou zijn. Behoorlijk kaal!
Hij heeft er goed aan gedaan er werk van te maken.

gebruikersnaam1
20 november 2009, 12:08
In de spits stond een foto van regisseur Robert Zemeckis en daar lijkt het alsof hij een ht heeft gedaan.
http://www.celebritywonder.com/picture/Robert_Zemeckis/Directorprod_Cohen_15099980.jpg
Ik kon de foto niet terugvinden, maar deze lijkt er het meest op.

)Remco
20 november 2009, 17:30
Victoria Beckham lijkt ook wel kalend te zijn als ik de onderstaande afbeelding bekijk.

http://img215.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-8781/loc372/02988_victoria_beckham_heathrow_tikipeter_celebrit ycity_011_123_372lo.JPG (http://img215.imagevenue.com/img.php?image=02988_victoria_beckham_heathrow_tiki peter_celebritycity_011_123_372lo.JPG#)

norwood2
20 november 2009, 18:44
Heb best met hem te doen want je kunt goed zien waar de implant zit en waar hij dus eigenlijk kaal zou zijn. Behoorlijk kaal!
Hoe bedoel je, kh ?

In de spits stond een foto van regisseur Robert Zemeckis en daar lijkt het alsof hij een ht heeft gedaan.
http://www.celebritywonder.com/picture/Robert_Zemeckis/Directorprod_Cohen_15099980.jpg (http://www.celebritywonder.com/picture/Robert_Zemeckis/Directorprod_Cohen_15099980.jpg)
Ik kon de foto niet terugvinden, maar deze lijkt er het meest op.Hmm, lijkt meer op een ongewone manier van kaal worden.


Victoria Beckham lijkt ook wel kalend te zijn als ik de onderstaande afbeelding bekijk.

http://img215.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-8781/loc372/02988_victoria_beckham_heathrow_tikipeter_celebrit ycity_011_123_372lo.JPG (http://img215.imagevenue.com/img.php?image=02988_victoria_beckham_heathrow_tiki peter_celebritycity_011_123_372lo.JPG#)Komt door de extensions die zij draagt/droeg.

Ambo
20 november 2009, 22:51
Victoria Beckham lijkt ook wel kalend te zijn als ik de onderstaande afbeelding bekijk.

http://img215.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-8781/loc372/02988_victoria_beckham_heathrow_tikipeter_celebrit ycity_011_123_372lo.JPG (http://img215.imagevenue.com/img.php?image=02988_victoria_beckham_heathrow_tiki peter_celebritycity_011_123_372lo.JPG#)

Hee ()())())(Remco, we hebben je gemist jongen!

En bij je plaatje zie ik enkel een rood kruis... :(

Henk
20 november 2009, 23:08
Hee ()())())(Remco, we hebben je gemist jongen!

En bij je plaatje zie ik enkel een rood kruis... :(

Ik ook, maar de link werkt wel.

Limbo
21 november 2009, 10:49
Ik ook, maar de link werkt wel.

Ik ook. Die ())(((Remco toch. Ondoorgrondelijk!:crybaby:

)Remco
21 november 2009, 17:45
Ik heb jullie ook gemist hoor?:P

En ja ,er ging iets fout bij het uploaden van de foto inderdaad.

Ambo
21 november 2009, 17:47
Van onder heeft ze in ieder geval wel AGA geloof ik... :P

Hanna
21 november 2009, 17:53
Victoria heeft die hoge haarlijn met weadow-peak al héél lang.

Limbo
21 november 2009, 19:39
Ik heb jullie ook gemist hoor?:P

En ja ,er ging iets fout bij het uploaden van de foto inderdaad.

Ja, dan doe je het zeker toch nog een keer!:confused:

hairobservator
22 november 2009, 08:56
http://images.starlounge.com/slideshows-3/becks62.jpg

Volgens mij is dit de 2e f.u.e. van david beckham, het lijkt
wel of zijn haar steeds dikker en volumeuzer wordt, het ziet er echt toppie uit:)
Ik denk de eerste keer zo'n 1500 tot 2000 fuegrafts en nu nog
eens een haarbehandeling met plusminus 1000FUE;)
Een tijdje geleden was hij nog goed kalend hoor zeg haaruitval had
zijn sporen in het kapsel van beckham duidelijk achtergelaten maar nu is het "all gone" tsja
wat een haartransplantatie & herbalife met hulp van "code of hairgrowth" niet
allemaal kan doen met of voor zijn haar!!!
GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.:cool:

zoonlief vond het ookwel cool:P:eek::D
http://images.starlounge.com/slideshows-3/becks32.jpg

Ambo
22 november 2009, 09:05
http://images.starlounge.com/slideshows-3/becks62.jpg

Volgens mij is dit de 2e f.u.e. van david beckham, het lijkt
wel of zijn haar steeds dikker en volumeuzer wordt, het ziet er echt toppie uit:)
Ik denk de eerste keer zo'n 1500 tot 2000 fuegrafts en nu nog
eens een haarbehandeling met plusminus 1000FUE;)
Een tijdje geleden was hij nog goed kalend hoor zeg haaruitval had
zijn sporen in het kapsel van beckham duidelijk achtergelaten maar nu is het "all gone" tsja
wat een haartransplantatie & herbalife met hulp van "code of hairgrowth" niet
allemaal kan doen met of voor zijn haar!!!
GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.:cool:

zoonlief vond het wel ookwel cool:P:eek::D
http://images.starlounge.com/slideshows-3/becks32.jpg

En die LA op zijn shirt staat voor Laser Aesthetics? :D

hairobservator
22 november 2009, 10:58
En die LA op zijn shirt staat voor Laser Aesthetics? :D Jahaha:eek:

Binnenkort ga ik weer eens ff kijken op
NYC-Manhattan(hairtransplant island) en
Frankie gaat opzeker weer ff de nieuwste
kerstfilms daaro bekijken bij AMC vlakbij Broadway:cool:
http://www.amcentertainment.com/

Sowieso GOOD HAIR van Chris Rock:P
http://www.goodhairmovie.net/site/
http://reporter.blogs.com/.a/6a00d83451d69069e20120a5c9c272970b-pi

jojo the NewYorker Tracy Marrow say ICE T heeft
inmiddels ook een eigen haar herverdeling ?? Zeg hair restoration ??
http://media.giantbomb.com/uploads/1/15547/821739-icet_122703_08082008_large.jpg (http://www.giantbomb.com/ice-t/72-62781/images/)

ICE-T "the gangsta rapper.."
http://www.youtube.com/watch?v=yUoiFH6Aw7o

AFRO F.U.E.
http://www.youtube.com/watch?v=vYcz12LNUy4&feature=related

GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.:c ool:

Kniekous
22 november 2009, 13:23
Beckham is nooit kalend geweest. Met kort haar zag je wat hoofdhuid in de zon...nou en. Allerlei gefrustreerde typetjes riepen toen dat hij kaal werd. Zijn haar wordt alleen langer. Met haar van ongeveer een cm zie je nu eenmaal hoofdhuid bovenop. Als je het dan laat groeien lijkt je haar dikkeromdat het meer overlapt. Hoe langer je haar,mits niet kalend, hoe dikker het lijkt. Sommige mensen zijn zo gefrustreerd door kaalheid en transplantaties dat ze denken dat mensen met haar allemaal operaties hebben ondergaan.

hairobservator
22 november 2009, 13:37
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1R2GGLL_nl&ei=QS8JS4iZGpHR-QbbkMnGDQ&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&ved=0CBIQBSgA&q=david+beckham+hair+restoration&spell=1

norwood2
22 november 2009, 13:55
Als we nu ook al haartransplantaties gaan zien als iemand de zijkant van het hoofd geschoren heeft dan zijn we toch lichtelijk doorgeschoten volgens mij. :P

Tato
22 november 2009, 14:02
Beckham is nooit kalend geweest. Met kort haar zag je wat hoofdhuid in de zon...nou en. Allerlei gefrustreerde typetjes riepen toen dat hij kaal werd. Zijn haar wordt alleen langer. Met haar van ongeveer een cm zie je nu eenmaal hoofdhuid bovenop. Als je het dan laat groeien lijkt je haar dikkeromdat het meer overlapt. Hoe langer je haar,mits niet kalend, hoe dikker het lijkt. Sommige mensen zijn zo gefrustreerd door kaalheid en transplantaties dat ze denken dat mensen met haar allemaal operaties hebben ondergaan.

"Yes, die vent die zoveel succesvoller is dan ik en zoveel meer meiden kan krijgen heeft binnenkort dezelfde problemen en frustraties als ik. Yeah Baby!"

.........;)

Kniekous
22 november 2009, 14:04
Ik herinner me een foto van beckham met kort haar waarop je hoofdhuid zag op de plek waar de zon scheen. Dat zegt niks. Is deze josti dan ook kalend? Hoeveel transplanaties zal hij gehad hebben nu zijn haar langer is? Zoek een willekeurige celeb op met bald er achter en je vindt tig hits. Zoals tato alzei,dat is het systeem.


http://1.bp.blogspot.com/_0-3f6BNrad0/RhwW06oLVuI/AAAAAAAAAJ8/b9dOmZdTCMQ/s320/timberlakeshave.jpg

(Even duidelijk, ik ben cynish,Timberlake is niet kalend of wat dan ook)

Ambo
22 november 2009, 15:21
Ik herinner me een foto van beckham met kort haar waarop je hoofdhuid zag op de plek waar de zon scheen. Dat zegt niks. Is deze josti dan ook kalend? Hoeveel transplanaties zal hij gehad hebben nu zijn haar langer is? Zoek een willekeurige celeb op met bald er achter en je vindt tig hits. Zoals tato alzei,dat is het systeem.


http://1.bp.blogspot.com/_0-3f6BNrad0/RhwW06oLVuI/AAAAAAAAAJ8/b9dOmZdTCMQ/s320/timberlakeshave.jpg

(Even duidelijk, ik ben cynish,Timberlake is niet kalend of wat dan ook)

Sjezus, wat is die vent kalend zeg, vast al tig mega QUICKGRAFTING FUE's van 2.000+ gehad... :P

Ambo
22 november 2009, 15:24
Ik herinner me een foto van beckham met kort haar waarop je hoofdhuid zag op de plek waar de zon scheen. Dat zegt niks. Is deze josti dan ook kalend? Hoeveel transplanaties zal hij gehad hebben nu zijn haar langer is? Zoek een willekeurige celeb op met bald er achter en je vindt tig hits. Zoals tato alzei,dat is het systeem.


http://1.bp.blogspot.com/_0-3f6BNrad0/RhwW06oLVuI/AAAAAAAAAJ8/b9dOmZdTCMQ/s320/timberlakeshave.jpg

(Even duidelijk, ik ben cynish,Timberlake is niet kalend of wat dan ook)

Precies! Ff googlen op 'Ambo bald' en ik kwam het volgende tegen:
http://www.jstor.org/pss/4228739

X-Zeem
22 november 2009, 15:48
http://www.centralchronicle.com/uploads/09vin.jpg

norwood2
22 november 2009, 15:51
Dat lijkt me duidelijk.

Ryan R
22 november 2009, 16:22
Beckham is nooit kalend geweest. Met kort haar zag je wat hoofdhuid in de zon...nou en. Allerlei gefrustreerde typetjes riepen toen dat hij kaal werd. Zijn haar wordt alleen langer. Met haar van ongeveer een cm zie je nu eenmaal hoofdhuid bovenop. Als je het dan laat groeien lijkt je haar dikkeromdat het meer overlapt. Hoe langer je haar,mits niet kalend, hoe dikker het lijkt. Sommige mensen zijn zo gefrustreerd door kaalheid en transplantaties dat ze denken dat mensen met haar allemaal operaties hebben ondergaan.


Noem je mij hier nu een gefrustreed typetje?

Ambo
22 november 2009, 17:09
Noem je mij hier nu een gefrustreed typetje?

Ik wil niet stoken, maar hij vindt je nog veel erger dan dat... :P

Ryan R
22 november 2009, 17:21
Hehe oioi dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebben

Ambo
22 november 2009, 17:25
Hehe oioi dan moet ik het wel heel erg bont gemaakt hebben

Vrees dat het je een vette ban kost... :(

Kniekous
22 november 2009, 17:30
Noem je mij hier nu een gefrustreed typetje?
Dat weet jij zelf beter dan ik denk ik ......

Ryan R
22 november 2009, 19:05
Ok...

Limbo
22 november 2009, 19:57
Ok...

Ja Ryan, daar word je toch maar even stil van!!!:P

Ryan R
22 november 2009, 20:38
Ja...

Ambo
22 november 2009, 21:29
Ja...

Nou, wordt het nog matten hier?? :confused:

Anoniem87
22 november 2009, 22:30
Nou, wordt het nog matten hier?? :confused:

Wacht.. ik haal de popcorn

Limbo
23 november 2009, 09:21
Nou, wordt het nog matten hier?? :confused:

Nee. Ryan heeft tijdelijk het ())((()))()()Remco-syndroom!:eek:

AnthonieH
23 november 2009, 10:57
Nee. Ryan heeft tijdelijk het ())((()))()()Remco-syndroom!:eek:Jongens toch! We raken weer heel erg offtopic. En die arme Remco had toch maar even gelijk met tekenen van kaalheid bij Victoria Beckham te zien! Rottige extentions ook!

Ryan R
23 november 2009, 14:38
Nee. Ryan heeft tijdelijk het ())((()))()()Remco-syndroom!:eek:


? Heb ik iets gemist?

Limbo
23 november 2009, 14:42
? Heb ik iets gemist?

Klaarblijkelijk...

Anyway, on-topic maar weer! Zag gisteren Mario Been op tv. Die heeft nog een mooie kop met haren!

Ryan R
23 november 2009, 16:20
Klaarblijkelijk...

Anyway, on-topic maar weer! Zag gisteren Mario Been op tv. Die heeft nog een mooie kop met haren!


Hoho zo makkelijk kom je er niet van af, eerst mij een syndroom opspelden en dan snel op mario been overschakelen, ik dacht het dus even niet meneer.

Tato
23 november 2009, 16:50
Klaarblijkelijk...

Anyway, on-topic maar weer! Zag gisteren Mario Been op tv. Die heeft nog een mooie kop met haren!

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00202/WFA--_MARIO_BEEN_01_202104e.jpg

Nouja, hij heeft nog veel haar ja. Maar een mooie kop.....nja, tis maar waar je van houdt natuurlijk;)

Ambo
23 november 2009, 16:50
Hoho zo makkelijk kom je er niet van af, eerst mij een syndroom opspelden en dan snel op mario been overschakelen, ik dacht het dus even niet meneer.

Ja Limbo, wie A zegt...

Ambo
23 november 2009, 16:51
http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00202/WFA--_MARIO_BEEN_01_202104e.jpg

Nouja, hij heeft nog veel haar ja. Maar een mooie kop.....nja, tis maar waar je van houdt natuurlijk;)

Nee, die Jol ziet er lekker uit. Ik twijfel eraan, maar volgens mij krijgt hij ook inhammen... :P

Tato
23 november 2009, 16:53
Nee, die Jol ziet er lekker uit. Ik twijfel eraan, maar volgens mij krijgt hij ook inhammen... :P

Jol is misschien niet zo knap maar hij is wel stoer. Echt een maffiabaas op de bank bij ons:

http://ajax.nieuwslog.nl/data/subdomain/32/article/20090526102711_Jol__Martin_200.jpg

Daar kan vlees-noch-vis figuur Been natuurlijk niet aan tippen. Al ben ik niet helemaal 100% objectief:cool:

Ambo
23 november 2009, 16:55
Jol is misschien niet zo knap maar hij is wel stoer. Echt een maffiabaas op de bank bij ons:

http://ajax.nieuwslog.nl/data/subdomain/32/article/20090526102711_Jol__Martin_200.jpg

Daar kan vlees-noch-vis figuur Been natuurlijk niet aan tippen. Al ben ik niet helemaal 100% objectief:cool:

Zijn te dikke buik staat ook leuk met zijn wat te kleine trainingspak...

Tato
23 november 2009, 16:59
Zijn te dikke buik staat ook leuk met zijn wat te kleine trainingspak...

Voor Martin zijn er al de nodige lofnummers opgenomen, hier is er een van:

http://www.youtube.com/watch?v=aEfQY6d1tAE

De Feyenoord-fans kennende zullen ze als Feyenoord als 8e is gefinished wel een copycat-actie uitvoeren. "Ai laf Mariooooooo", en dan voor de rest de tekst van dit nummer kopieren:D

Ambo
23 november 2009, 17:02
Voor Martin zijn er al de nodige lofnummers opgenomen, hier is er een van:

http://www.youtube.com/watch?v=aEfQY6d1tAE

De Feyenoord-fans kennende zullen ze als Feyenoord als 8e is gefinished wel een copycat-actie uitvoeren. "Ai laf Mariooooooo", en dan voor de rest de tekst van dit nummer kopieren:D

Je denkt toch niet dat ik op die link heb geklikt?

Dan klik ik nog liever op een willekeurige link van Zameer vol met 23 minuten-lange-voor-mij-niet-te-snappen-humor...

Tato
23 november 2009, 17:16
Je denkt toch niet dat ik op die link heb geklikt?

Dan klik ik nog liever op een willekeurige link van Zameer vol met 23 minuten-lange-voor-mij-niet-te-snappen-humor...

Dit nummer ga je hartstikke leuk vinden! Het is een lofzang op Dirk Kuijt:P

Hier is het refrein alvast:

I love Dirk Kuijt
We verliezen weliswaar, maar hij gaat vrij-uit

I love Dirk Kuijt
Zonder of met hem, we voetballen in een kluit

I love Dirk Kuijt
Het beste van hem is hoe hij zn neus snuit

En ga zo maar door. Zet het lekker hard en zing mee!!!!:D

Ambo
23 november 2009, 17:19
Dit nummer ga je hartstikke leuk vinden! Het is een lofzang op Dirk Kuijt:P

Hier is het refrein alvast:

I love Dirk Kuijt
We verliezen weliswaar, maar hij gaat vrij-uit

I love Dirk Kuijt
Zonder of met hem, we voetballen in een kluit

I love Dirk Kuijt
Het beste van hem is hoe hij zn neus snuit

En ga zo maar door. Zet het lekker hard en zing mee!!!!:D

Reken maar dat ze hem bij Ajax graag zouden willen hebben...

Oh nee, ze hebben Winnetou en The Last Kennedy nog... :P

Limbo
23 november 2009, 17:32
Hoho zo makkelijk kom je er niet van af, eerst mij een syndroom opspelden en dan snel op mario been overschakelen, ik dacht het dus even niet meneer.

Sorry Ryan. Ik ben geen shrink, anders zou ik je wel even helpen!:D

Limbo
23 november 2009, 17:32
Reken maar dat ze hem bij Ajax graag zouden willen hebben...

Oh nee, ze hebben Winnetou en The Last Kennedy nog... :P

Ik bespeur hier enige jaloezie van de zijde van de Feyenoord-fans (die 26 die er nog over zijn)!!

Ambo
23 november 2009, 17:32
Sorry Ryan. Ik ben geen shrink, anders zou ik je wel even helpen!:D

Wat is een shrink nou weer?

Limbo
23 november 2009, 17:33
http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00202/WFA--_MARIO_BEEN_01_202104e.jpg

Nouja, hij heeft nog veel haar ja. Maar een mooie kop.....nja, tis maar waar je van houdt natuurlijk;)

Ik had het over zijn haren. Niet over zijn kwaliteiten als trainer. "Hak eens links, hak eens rechts"!:P

Ambo
23 november 2009, 17:34
Ik bespeur hier enige jaloezie van de zijde van de Feyenoord-fans (die 26 die er nog over zijn)!!

Heb juist elders hier op HaarWeb verteld dat ik niet jaloers ben aangelegd...

En al zou Ajax kampioen worden en Feyenoord degraderen, ik zal er niet slechter door slapen... ;)

Limbo
23 november 2009, 17:34
Wat is een shrink nou weer?

www.vertalen.nu (http://www.vertalen.nu)

Limbo
23 november 2009, 17:35
Heb juist elders hier op HaarWeb verteld dat ik niet jaloers ben aangelegd...

En al zou Ajax kampioen worden en Feyenoord degraderen, ik zal er niet slechter door slapen... ;)

Niet zo stoer jongen, dat past je niet!:P

Ambo
23 november 2009, 17:36
www.vertalen.nu (http://www.vertalen.nu)

Oh ja, nu weet ik het weer... inkorten!

Bij jou valt die ook niet meer in te korten WHOHAOHOAHOOA

Ambo
23 november 2009, 17:37
Niet zo stoer jongen, dat past je niet!:P

Als het slecht gaat met Feyenoord (das dus bijna altijd het geval) dan denk ik van ach, het is maar een spelletje... ;)

Limbo
23 november 2009, 17:38
Oh ja, nu weet ik het weer... inkorten!

Bij jou valt die ook niet meer in te korten WHOHAOHOAHOOA

Humor Ambo, humor. Ik kom niet meer bij van het lachen...:mad:

Ryan R
23 november 2009, 18:34
Sorry Ryan. Ik ben geen shrink, anders zou ik je wel even helpen!:D

Helpen waarmee??

Ik vraag je alleen uit te leggen waar je het over had toen je met het remco syndroom aan kwam zetten, verder hoef ik door jou nergens mee geholpen te worden.

Eerst heb ik het remco syndroom, vervolgens heb ik volgens jou een shrink nodig, je moet me wel hebben he limbo...;)

Kniekous
23 november 2009, 18:50
Wat zal Remco van dit alles vinden...... :confused::D

Limbo
23 november 2009, 19:17
Ik vraag je alleen uit te leggen waar je het over had toen je met het remco syndroom aan kwam zetten, verder hoef ik door jou nergens mee geholpen te worden.

Eerst heb ik het remco syndroom, vervolgens heb ik volgens jou een shrink nodig, je moet me wel hebben he limbo...;)

Omdat blijkbaar iemand op jouw ziel had getrapt. Dat had ik laatst bij (())Remco gedaan die toen meldde dat ik zijn avond gruwelijk had verpest. Dat is alles. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag?:confused:

Limbo
23 november 2009, 19:17
Wat zal Remco van dit alles vinden...... :confused::D

Als hij slim is is hij heel trots op zichzelf. Free publicity!:P

AnthonieH
23 november 2009, 19:18
Wat zal Remco van dit alles vinden...... :confused::DDie is er niet blij mee. Ik ook niet, Remco is een haarweblid en we hebben de regel dat we elkaar met respect behandelen. Ik begrijp de grap wel, maar Remco is een persoon met gevoelens, geen abstractie. En dat we niet altijd helemaal begrijpen wat hem drijft betekent niet dat we hem als mikpunt van onze grappen moeten kiezen.

Dus alsjeblieft jongens, laten we hier weer lekker gaan roddelen over (mogelijk) kalende bekende mensen :)

Limbo
23 november 2009, 19:21
Ja, )Remco is een haarweblid met tenen van hier tot Tokyo. Met alle respect, maar hij roept het zelf over zich af. If you can't stand the heat get out of the kitchen!
Maar okay, ik zal me trachten in te houden!

Ryan R
23 november 2009, 22:41
Omdat blijkbaar iemand op jouw ziel had getrapt. Dat had ik laatst bij (())Remco gedaan die toen meldde dat ik zijn avond gruwelijk had verpest. Dat is alles. Kunnen we nu overgaan tot de orde van de dag?:confused:


Ah heb ik jou nu op je ziel getrapt?? :D


En ja Remco vind et allemaal wel prima denk ik :rolleyes:

Ambo
23 november 2009, 22:43
Toch maar de popcorn klaarzetten... :D

Hanna
23 november 2009, 23:30
Heeft de Vlaamse Maxime van Benelux Next Topmodel AGA of niet?
Geef jullie mening!

4245

Ambo
23 november 2009, 23:37
Heeft de Vlaamse Maxime van Benelux Next Topmodel AGA of niet?
Geef jullie mening!

4245

Anthonie, we hebben er weer eentje... :P

Hanna
23 november 2009, 23:41
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En nou moet je niet zo gaan klieren, want dan word ik heel erg boos, ja sorry hoor, ik ben heel erg gevoelig.

Ambo
23 november 2009, 23:50
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En nou moet je niet zo gaan klieren, want dan word ik heel erg boos, ja sorry hoor, ik ben heel erg gevoelig.

Sorry, kan haar borsten niet zien... :P

Hanna
24 november 2009, 00:16
Sorry, kan haar borsten niet zien... :P

Die heeft ze niet, althans, niet groter dan de jouwe.

Ryan R
24 november 2009, 00:42
Heeft de Vlaamse Maxime van Benelux Next Topmodel AGA of niet?
Geef jullie mening!

4245


Beetje een klein fotootje!

Hanna
24 november 2009, 00:59
Beetje een klein fotootje!

Ja, ik kon geen grotere vinden via Google en op RTL5 hebben ze het onmogelijk gemaakt om een screenshot te maken van een video. :(

Ryan R
24 november 2009, 01:58
Ja, ik kon geen grotere vinden via Google en op RTL5 hebben ze het onmogelijk gemaakt om een screenshot te maken van een video. :(


Jammer, want volgens mij is ze wel heel lekker.

AnthonieH
24 november 2009, 07:50
Ze heeft heur haar wel heel strak naar achteren. Het lijkt heus of ze inhammen heeft, maar dat zal wel schijn zijn. Het fotootje was inderdaad wat te klein om het goed te beoordelen :)

Kiran
24 november 2009, 10:11
Dat is geen antwoord op mijn vraag. En nou moet je niet zo gaan klieren, want dan word ik heel erg boos, ja sorry hoor, ik ben heel erg gevoelig.

Ambo beter zeg je niets, of de volgende dag pas.. of daarna.
Ik verstop me in dit soort situaties vaak in een andere kamer deur op slot:D

Ambo
24 november 2009, 10:59
Ambo beter zeg je niets, of de volgende dag pas.. of daarna.
Ik verstop me in dit soort situaties vaak in een andere kamer deur op slot:D

Kon jij haar borsten dan wel zien? :confused:

gebruikersnaam1
24 november 2009, 11:15
Diederik Samson heeft zn 'haren' gekortwiekt.

Ambo
24 november 2009, 11:18
Diederik Samson heeft zn 'haren' gekortwiekt.

Foto's a.u.b.! Trouwens nog nooit van de goede man gehoord...

Kiran
24 november 2009, 11:59
Kon jij haar borsten dan wel zien? :confused:

Welke borsten??:D

AnthonieH
24 november 2009, 12:00
Diederik Samson heeft zn 'haren' gekortwiekt.Dat zal hem pijn hebben gedaan. Hij had vroeger een prachtige bos met krullen. Ik heb het in de loop der jaren minder zien worden en het was toch wel een sneu gezicht.

http://www.eenandernederland.nl/images/050501ean_diederik_samsom.jpg

(Diederik in 2005)

Ambo
24 november 2009, 12:53
Oh, die Diederik...

Van gezicht ken ik hem wel, was mij ook al opgevallen dat hij flink kalend is.

Tsja, het kan soms hard gaan. Kijk maar naar Paul de Leeuw. Had vroeger ook een enorme kop met krullen.

Lukte me niet om een foto van hem te vinden met krullen... :(

Limbo
24 november 2009, 13:46
Lukte me niet om een foto van hem te vinden met krullen... :(

Dat is zeker zo lang geleden dat de fotografie nog niet was uitgevonden...

AnthonieH
24 november 2009, 13:47
Lukte me niet om een foto van hem te vinden met krullen... :(Hier eentje van Diederik zonder ...
http://www.geenstijl.nl/archives/images/diederiktwitter.JPG

Ik weet het niet, het staat beter dan dat dunne bosje, maar ik blijf het zonde vinden.

AnthonieH
24 november 2009, 13:50
Dat is zeker zo lang geleden dat de fotografie nog niet was uitgevonden...Toch wel!

http://www.pauldeleeuw.tv/media/images/paul-de-leeuw-en-simone-kleinsma.jpg

Limbo
24 november 2009, 13:53
Hier eentje van Diederik zonder ...

Ik weet het niet, het staat beter dan dat dunne bosje, maar ik blijf het zonde vinden.

Mij maakt het niets uit. Ben geen fan van hem, met of zonder haar!:P

Limbo
24 november 2009, 13:55
Toch wel!



Was maar een geintje Anthonie. Maar toen had hij wel een mooie bos met haren, had ik toen ik nog jong was, heel lang geleden, ook...

AnthonieH
24 november 2009, 14:03
Was maar een geintje Anthonie. Maar toen had hij wel een mooie bos met haren, had ik toen ik nog jong was, heel lang geleden, ook...Het is een foto uit 1988, Limbo, maar 20 jaar geleden. Toen had ik mijn eerste angsten voor kaler worden ook al gehad.

En het laat maar weer eens zien hoe het kan lopen. Ik betwijfel of Paul de Leeuw destijds had durven dromen dat hij die mooie bos zou kwijtraken. Maar ondertussen kennen we hem al jaren als 'kaal' ...

O ja, mijn 'toch wel' was ook een grapje :)

gebruikersnaam1
24 november 2009, 15:09
Meestal is het een vooruitgang om het kort te maken, als iemand nog maar zo weinig haar heeft.. maar bij Diederik Samson weet ik het nog zo net niet..
Paul de leeuw heeft opzich geen slechte kop voor gemillimeterd haar, een kleine fue zou al een hoop schelen denk ik..

Hanna
24 november 2009, 15:15
Nu is 't me toch gelukt om screenshots te maken van een RTL-video; ik moest WMP upgraden.
Heeft dit meisje van pas 17 jaartjes een "volwassen mannelijke haarlijn" of AGA?

4246 4247

Limbo
24 november 2009, 15:16
Nu is 't me toch gelukt om screenshots te maken van een RTL-video; ik moest WMP upgraden.
Heeft dit meisje van pas 17 jaartjes een "volwassen mannelijke haarlijn" of AGA?

4246 4247

Dit meisje van 17 is nog niet volwassen dus kan ze ook geen volwassen haarlijn hebben!:P

Hanna
24 november 2009, 15:17
Diederik Samson heeft genoeg hersens en is niet arm, dus die had al lang actie kunnen ondernemen.

Limbo
24 november 2009, 15:19
Diederik Samson heeft genoeg hersens en is niet arm, dus die had al lang actie kunnen ondernemen.

Moraal van het verhaal: kaal worden interesseert Diederik geen bal!

Hanna
24 november 2009, 15:21
Dit meisje van 17 is nog niet volwassen dus kan ze ook geen volwassen haarlijn hebben!:P

Er zitten hier een paar figuren die ik zo zou kunnen vermoorden.
En ik hoop dat die figuren maar heel snel en lang kaal zullen mogen worden.
Ja sorry hoor maar ben het echt maar dan ook (ECHT) ZAT NU!!!!!!!!!!! die KINDERACHTIGE reacties van (enkele) hier.

Ambo
24 november 2009, 15:40
Dat zal hem pijn hebben gedaan. Hij had vroeger een prachtige bos met krullen. Ik heb het in de loop der jaren minder zien worden en het was toch wel een sneu gezicht.

http://www.eenandernederland.nl/images/050501ean_diederik_samsom.jpg

(Diederik in 2005)

Met krullen heeft hij ook een behoorlijke kerstboomkaalheid... :(

Kniekous
24 november 2009, 15:41
Veel westerse meisjeshebben zo'n haarlijn. Er zijn heel veel nederlandse meisjes met ongeveer een NW2. Ik denk dat dit meisje met deze haarlijn geboren is.

Ambo
24 november 2009, 15:42
Toch wel!

http://www.pauldeleeuw.tv/media/images/paul-de-leeuw-en-simone-kleinsma.jpg

Goh, ben er toch wel nieuwsgierig naar hoe je die heeft gegoogled!!!???!!((())))

Strider
24 november 2009, 15:43
Nu is 't me toch gelukt om screenshots te maken van een RTL-video; ik moest WMP upgraden.
Heeft dit meisje van pas 17 jaartjes een "volwassen mannelijke haarlijn" of AGA?

4246 4247

Ik denk dat dit haar natuurlijke haarlijn is.

Ambo
24 november 2009, 15:43
Meestal is het een vooruitgang om het kort te maken, als iemand nog maar zo weinig haar heeft.. maar bij Diederik Samson weet ik het nog zo net niet..
Paul de leeuw heeft opzich geen slechte kop voor gemillimeterd haar, een kleine fue zou al een hoop schelen denk ik..

Ik geloof niet dat Paul zich nog druk maakt om zijn kaalheid sinds hij het niet meer als Bob de Rooy draagt... :P

Ambo
24 november 2009, 15:45
Meestal is het een vooruitgang om het kort te maken, als iemand nog maar zo weinig haar heeft.. maar bij Diederik Samson weet ik het nog zo net niet..


Diederik krijgt van dat gemillimeterde haar een heel hoog voorhoofd en ik vind hem dat niet staan.

Ambo
24 november 2009, 15:45
Nu is 't me toch gelukt om screenshots te maken van een RTL-video; ik moest WMP upgraden.
Heeft dit meisje van pas 17 jaartjes een "volwassen mannelijke haarlijn" of AGA?

4246 4247

Ik wou dat ik haar AGA had... :(

Ambo
24 november 2009, 15:46
Diederik Samson heeft genoeg hersens en is niet arm, dus die had al lang actie kunnen ondernemen.

Genoeg hersens... hij zit toch bij de PvdA? :confused:

Hanna
24 november 2009, 15:47
Veel westerse meisjeshebben zo'n haarlijn. Er zijn heel veel nederlandse meisjes met ongeveer een NW2. Ik denk dat dit meisje met deze haarlijn geboren is.

Als een jongen zich op dit forum meldt met dergelijke inhammen, die -gezien de verdunning verderop- duidelijk groter dreigen te worden, word hem 90 van de 100 keer finasteride, minoxidil of een ht aangepraat.

Ambo
24 november 2009, 15:47
Moraal van het verhaal: kaal worden interesseert Diederik geen bal!

Vind dat wat kort door de bocht. Misschien weet hij niet eens wat zijn mogelijkheden zijn!

Er ligt een taak voor ons hier... :D

Ambo
24 november 2009, 15:49
Er zitten hier een paar figuren die ik zo zou kunnen vermoorden.
En ik hoop dat die figuren maar heel snel en lang kaal zullen mogen worden.
Ja sorry hoor maar ben het echt maar dan ook (ECHT) ZAT NU!!!!!!!!!!! die KINDERACHTIGE reacties van (enkele) hier.

Wil je dan ook even man en paard noemen?

Voor iemand die het zat is, post je nog wel veel hier, (()(()((Hanna!

Ambo
24 november 2009, 15:51
Als een jongen zich op dit forum meldt met dergelijke inhammen, die -gezien de verdunning verderop- duidelijk groter dreigen te worden, word hem 90 van de 100 keer finasteride, minoxidil of een ht aangepraat.

Mannen hebben het al opgegeven om vrouwen iets te adviseren, ze zijn toch te eigenwijs om te luisteren... ;)

Limbo
24 november 2009, 16:02
Wil je dan ook even man en paard noemen?

Voor iemand die het zat is, post je nog wel veel hier, (()(()((Hanna!

En ook nog met taalfouten, want achter 'enkele' moet toch echt nog een 'n'. Oei, wat ben ik messcherp vandaag!

Ambo
24 november 2009, 16:04
En ook nog met taalfouten, want achter 'enkele' moet toch echt nog een 'n'. Oei, wat ben ik messcherp vandaag!

Valt wel mee, dat scherpe van je.

Je had het over taalfouten....

gebruikersnaam1
24 november 2009, 16:06
Er zitten hier een paar figuren die ik zo zou kunnen vermoorden.
En ik hoop dat die figuren maar heel snel en lang kaal zullen mogen worden.
Ja sorry hoor maar ben het echt maar dan ook (ECHT) ZAT NU!!!!!!!!!!! die KINDERACHTIGE reacties van (enkele) hier.

Kan Hanna geen ban krijgen? Zulk teksten kunnen toch niet?

Limbo
24 november 2009, 16:07
Kan Hanna geen ban krijgen? Zulk teksten kunnen toch niet?

Moet je even de misbruikknop gebruiken!

Limbo
24 november 2009, 16:08
Valt wel mee, dat scherpe van je.

Je had het over taalfouten....

Dan ben jij offensichtlich nog scherper!

Ambo
24 november 2009, 16:08
Moet je even de misbruikknop gebruiken!

Wie wil er misbruik van Hanna maken? :(

Ambo
24 november 2009, 16:09
Dan ben jij offensichtlich nog scherper!

Ben bot én scherp tegelijk!

Wie is er nog meer scherp dan?

Limbo
24 november 2009, 16:12
Wie is er nog meer scherp dan?

Limbo, c'est moi!

Ambo
24 november 2009, 16:13
Limbo, c'est moi!

Ja, je maakt minder taalfouten dan normaal!

Limbo
24 november 2009, 16:15
Ja, je maakt minder taalfouten dan normaal!

Wad zech je?

Ambo
24 november 2009, 16:19
Wad zech je?

Ga jij maar ff wafels bakken, ben je vast beter in.

Tato
24 november 2009, 16:26
Hier eentje van Diederik zonder ...
http://www.geenstijl.nl/archives/images/diederiktwitter.JPG

Ik weet het niet, het staat beter dan dat dunne bosje, maar ik blijf het zonde vinden.

Haha, goed voor hem. Komt ervan als je zoveel onzin lult zoals Diederikje.

Als een jongen zich op dit forum meldt met dergelijke inhammen, die -gezien de verdunning verderop- duidelijk groter dreigen te worden, word hem 90 van de 100 keer finasteride, minoxidil of een ht aangepraat.

En terecht. Dit is volgens mij gewoon AGA hoor. Nu is het geen ramp want het is volgens mij sowieso al niet echt een knappe meid als ik het zo zie.

Hanna
24 november 2009, 16:31
En terecht. Dit is volgens mij gewoon AGA hoor. Nu is het geen ramp want het is volgens mij sowieso al niet echt een knappe meid als ik het zo zie.

Dank voor je reactie. Wel extra zielig, want ze is al niet zo slim en ook niet bijster knap.

Strider
24 november 2009, 16:48
Ambo en Limbo gedraag je eens als een volwassene op dit forum ;)

Tato
24 november 2009, 16:56
Dank voor je reactie. Wel extra zielig, want ze is al niet zo slim en ook niet bijster knap.

Het zit er dik in dat deze meid uiteindelijk met een asielzoeker eindigt.

Hanna
24 november 2009, 17:06
Ambo en Limbo gedraag je eens als een volwassene op dit forum ;)
Dat kunnen ze niet, want ze hebben geen volwassen mannelijke haarlijn meer. :P

Het zit er dik in dat deze meid uiteindelijk met een asielzoeker eindigt.

Nou, er zijn hier wel een paar mannen die vallen op blondjes en die misschien haar FUE's wel willen betalen.

Kniekous
24 november 2009, 17:32
Dit lijkt me geenzins aga,haar haar zit strak naar achteren en haar haarlijn loopt in een widows peak. Bovendien kijkt ze lichtelijk naar beneden. Kijk ook maar eens hoe straks haar haarlijn is en kijk naar haar temple points. Haar haar zit wel te strak naar achteren in een Croydon facelift wat wel traction alopecia kan veroorzaken. Op dat plaatje van boven denk ik NW2 met haar te strak naar achteren.

Bovendien NW1 verschilt ook nog per persoon. NW1 heeft an bovenaf ook kleine inkepingen; http://www.hassonandwong.com/images/hair-transplant-techniques/norwoodscale.gif

)Remco
24 november 2009, 17:34
Met krullen heeft hij ook een behoorlijke kerstboomkaalheid... :(


Hij hoeft (en niemand niet die kaal is) te wanhopen ,schaf een mooi en goed haarwerk aan en je kan zo weer een volle bos haar en een lage haarlijn hebben.

Hoef je je nooit meer druk te maken over je haar.

Ik zou het wel weten als ik kaal zou zijn ,dan had ik mooi een mooi vol haarwerk met een lage haarlijn.

Een beetje een haarwerk precies zoals de echte haardossen in de onderstaande filmpjes.

Nooit geen pillen fina meer slikke ,nooit meer in de weer met minox waar je haar alleen maar dunner door lijkt doordat het vettig is ,je kan slechte en goede dingen eten ,zoveel stress hebben als je maar wilt en nooit geen haaruitval meer maar een prachtig vol haarwerk.
http://www.youtube.com/watch?v=7gLtcrcnFZ8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=woeiOTpnsSA&feature=fvhl

Hanna
24 november 2009, 17:49
Dit lijkt me geenzins aga,haar haar zit strak naar achteren en haar haarlijn loopt in een widows peak. Bovendien kijkt ze lichtelijk naar beneden. Kijk ook maar eens hoe straks haar haarlijn is en kijk naar haar temple points. Haar haar zit wel te strak naar achteren in een Croydon facelift wat wel traction alopecia kan veroorzaken. Op dat plaatje van boven denk ik NW2 met haar te strak naar achteren.

Sorry, maar dit kun je toch echt geen "widows peak" noemen (want dan kun je ook tegen duizenden Haarwebmannen zeggen dat ze slechts een widows peak hebben) en dit meisje draagt de haren normaliter gewoon los, dus geen sprake van traction alopecia. Het is nu ongeveer een NW2, maar je ziet toch duidelijk dat 't hoogstwaarschijnlijk NW3 gaat worden, vooral omdat ze nog zo jong is.
Om te laten zien wat er aan de hand is, posten mannen op dit forum ook altijd foto's van hun inhammen waarbij ze tijdelijk de haren strak achterover trekken om 't goed zichtbaar te maken voor ons.

Kniekous
24 november 2009, 18:09
Ik dnek dat je appels met peren vergelijkt. Haar haarlijn zou dan meer naar binnen trekken ipv doorlopend vanuit die widdows peak. Ze heeft van nature een hoog voorhoofd maar ik denk dat het precies haar wrinkled brow volgt. Ik zeg niet dat ze ene lage haarlijn heeft, maar ik denk dat het niet door AGA komt maar gewoon haar haarlijn is. Mara dat weet je niet natuurlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=sv5rBjpJXXw

Ambo
24 november 2009, 18:52
Dat kunnen ze niet, want ze hebben geen volwassen mannelijke haarlijn meer. :P

Eeuwig jonge goden hè... :D

Ambo
24 november 2009, 18:54
Hij hoeft (en niemand niet die kaal is) te wanhopen ,schaf een mooi en goed haarwerk aan en je kan zo weer een volle bos haar en een lage haarlijn hebben.

Hoef je je nooit meer druk te maken over je haar.

Ik zou het wel weten als ik kaal zou zijn ,dan had ik mooi een mooi vol haarwerk met een lage haarlijn.

Een beetje een haarwerk precies zoals de echte haardossen in de onderstaande filmpjes.

Nooit geen pillen fina meer slikke ,nooit meer in de weer met minox waar je haar alleen maar dunner door lijkt doordat het vettig is ,je kan slechte en goede dingen eten ,zoveel stress hebben als je maar wilt en nooit geen haaruitval meer maar een prachtig vol haarwerk.
http://www.youtube.com/watch?v=7gLtcrcnFZ8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=woeiOTpnsSA&feature=fvhl


Juist een haarwerk lijkt me veel gedoe...

Maar hoe is jouw haarstatus dan, Remco?

hairobservator
24 november 2009, 21:33
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-2/jackie-chan-rumble-in-the-bronx.jpg
JACKY CHAN hairgrowth commercial:eek::P

http://www.video4viet.com/watchvideo.html?id=5RXg7IdOFlA&title=Jackie+Chan+Hair+Grow+Commercial

http://www.youtube.com/watch?v=5RXg7IdOFlA&feature=PlayList&p=C4B869A22956140C&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :cool:
http://www.bawang.com.cn/

http://www.bawang.com.cn/Advert.asp

Hanna
24 november 2009, 22:07
Ik dnek dat je appels met peren vergelijkt. Haar haarlijn zou dan meer naar binnen trekken ipv doorlopend vanuit die widdows peak. Ze heeft van nature een hoog voorhoofd maar ik denk dat het precies haar wrinkled brow volgt. Ik zeg niet dat ze ene lage haarlijn heeft, maar ik denk dat het niet door AGA komt maar gewoon haar haarlijn is. Mara dat weet je niet natuurlijk.

Als dat meisje geen AGA heeft, maar wel een gigagrote widows peak, dan zie ik bij vergelijking met de haarlijn van b.v. Jan Mulder geen verschil. De status van dat meisje lijkt verdacht veel op die van Haarweblid Female die met succes 3000 grafts heeft laten overzetten.
Trouwens wat betreft die templepoints, heeft zelfs een NW VI nog steeds templepoints als je die foute schetsen van Norwood moet geloven.

hairobservator
24 november 2009, 22:21
http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-2/jackie-chan-rumble-in-the-bronx.jpg
JACKY CHAN hairgrowth commercial:eek::P

http://www.video4viet.com/watchvideo.html?id=5RXg7IdOFlA&title=Jackie+Chan+Hair+Grow+Commercial

http://www.youtube.com/watch?v=5RXg7IdOFlA&feature=PlayList&p=C4B869A22956140C&playnext=1&playnext_from=PL&index=13

GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :cool:
http://www.bawang.com.cn/

http://www.bawang.com.cn/Advert.asp


http://www.meijco.nl/fotos%20profronde%20surhuisterveen%202006/LO8Q0869.JPG
http://www.rhodanide.nl/
we hadden in Benelux ooit
Jacques d'Ancona in de reclame voor het
haargroeiproduct Rhodanide haarwater en shampoo;)
GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :cool:

hairobservator
24 november 2009, 22:39
http://94.100.115.76/675250001-675300000/675284701-675284800/675284733_5_SxLh.jpeg
http://www.greatlengths.nl/site-c/?sid=166
Ik dacht dat Patricia Paay ook ooit reclame heeft gedaan voor
Great Lenghts..;) http://www.greatlengths.nl/site-c/?sid=145

http://www.ry.com.au/ontrend/wp-content/uploads/great_lengths2.jpg

GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :cool:

norwood2
24 november 2009, 23:10
Toch wel!

http://www.pauldeleeuw.tv/media/images/paul-de-leeuw-en-simone-kleinsma.jpg
Sinds ik Paul de Leeuw al ken (mid jaren 80) heeft die al een fiks kale kruin. Iets wat je nog een beetje kan aanschouwen op deze foto. Dan praat je dus al over 25 jaar geleden.

hairobservator
24 november 2009, 23:17
http://www.meijco.nl/fotos%20profronde%20surhuisterveen%202006/LO8Q0869.JPG
http://www.rhodanide.nl/
we hadden in Benelux ooit
Jacques d'Ancona in de reclame voor het
haargroeiproduct Rhodanide haarwater en shampoo;)
GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. :cool:


http://www.lifes2goodshop.nl/cms/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/files/YvonnevGennip.jpg
http://www.viviscal.nl/

http://www.lifes2goodshop.nl/yvonne_van_gennip.html
Tsja Yvonne van Gennip voor nieuwe haargroei met viviscal;)
http://player.omroep.nl/?aflID=8712609

GRTZZZZZZZZZZZZZZZZ.:cool:

Powerhouse89
25 november 2009, 09:25
....verhaal over Beckham en google link naar "Beckham balding"...


Wat een ongeloofwaardige onzin. En ook die google link van je, heb ik er nog één voor je: Sinterklaas bald (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=sinterklaas+bald&btnG=Zoeken&meta=&aq=f&oq=)

Bewijst dus echt niets, kom aub wel met onderbouwingen en feiten!

hairobservator
25 november 2009, 11:19
Wat een ongeloofwaardige onzin. En ook die google link van je, heb ik er nog één voor je

Bewijst dus echt niets, kom aub wel met onderbouwingen en feiten!
het was beckham hair restoration die link!
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=beckham+hair+restoration&meta=&rlz=1R2GGLL_nl&aq=f&oq=

..als hair restoration experts al worden bevraagd en
miljoenen fans wereldwijd deze haaruitval zien dan is
het toch wel heel erg duidelijk dat er iets aan de hand is geweest of zie
ik iets wat jij niet ziet of nogniet gezien hebt;)
http://famewatcher.com/wp-content/uploads/2009/08/david-beckham-hair-loss.jpg (http://famewatcher.com/wp-content/uploads/2009/08/david-beckham-hair-loss.jpg)
GRTZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.:cool:

bombarie
25 november 2009, 12:54
Hair hairobservator kale neet!! Hoe is het nouw met je haardrankje?

Kniekous
25 november 2009, 13:06
Hairobservator,

Naast het feit dat je posts onleesaar zijn en je quasi cynisme (waar je zelf niks van lijkt te begrijpen) gecombineerd met frustratie een cocktail vormt die me flink doet kotsen, plaats je ook nog eens domme foto's.

Dit was hem toen ze zeiden dat hij kalend was.
1.Hij had zijn jeugdige haarlijn nog.
2.Zijn haar was heel kort.
3.Er was toen een foto waar je hoofdhuid zag waar de zon opvalt. Bij lengtes langer dan 3mm en korter dan 2cm krijg je altijd dat effect omdat het haar bovenop je hoofd rechtop staat en de zon er door schijnt.Niet elke kalende persoon of transplanter is bekend met dit gegeven. Goede kappers leren dit als basis en houden er met knippen rekening mee.
4.Ik heb geen plaatje van de man gezien waarop hij echt zichtbaar kalend is, alleen dat je wat hoofdhuid zag door kort haar e.d. Met daarbij tirades van mensen die zelf geen haar hebben.
5.Vergelijk het eens met met haar van 3mm bij iemand die wel echt kalend is.
6.Dat veel mensen het beweren zegt niks, veel mensen beweren ook dat Antonio Banderas zijn scalp geverfd heeft, dat Tom Cruise een NW5 is enzovoort.
http://witz.org/wp-content/uploads/2008/04/beckhambeard1.jpg

Ouwe zure zeurkous die je der bent :P;)

Ryan R
25 november 2009, 13:26
Jij doet anders ook veel moeite om er tegen in te gaan...


Over Banderas gesproken, ik zag em ergens met behoorlijk dun haar (interview), dus over dat scalp verfen zou wel kunnen kloppen.

Ambo
25 november 2009, 13:46
Popcorn gaat hard de laatste tijd... :P

Kniekous
25 november 2009, 14:44
http://hissip.com/wp-content/uploads/2009/09/2009almaawardsbackstageaudienceqpfdlunas7sl.jpg
Lijkt me duidelijk;

http://www.mbdekor.be/images/verfpot1x1.jpg

norwood2
25 november 2009, 14:55
lol ! :D

Ryan R
25 november 2009, 17:24
lol.

BTW het ziet er goed uit ja, maar met toppik en dergelijke is alles mogelijk, dus je bewijst hier niks mee als dat je bedoeling is.

Kniekous
25 november 2009, 17:42
Maar dit geeft dus precies een bepaalde manier van denken weer. Iedereen die dik haar heeft zal wel topic gebruiken. Statistisch gezien heeft die banderas nog geen 50% kans dat hij kalend zou zijn. Dat hij nog haar heeft is dus helemaal niet "verdacht" of heel vreemd.

Heb wel eens een kalend iemand horen zeggen tegen een ander met een NW1 of minder; je kamt je haar opzij om je inhammen te verbergen. Alleen het feit dat iemand zijn haar naar voren heeft betekent niet dat hij iets wil verbergen. Het is een mindset van degene die observeert. Meteen ook een karakterschets van ene ander lid dus .......

Hij is onlangs overigens wel bij de Praxis gesignaleerd......

Ryan R
25 november 2009, 17:50
Maar dit geeft dus precies een bepaalde manier van denken weer. Iedereen die dik haar heeft zal wel topic gebruiken. Statistisch gezien heeft die banderas nog geen 50% kans dat hij kalend zou zijn. Dat hij nog haar heeft is dus helemaal niet "verdacht" of heel vreemd.

Hij is onlangs overigens wel bij de Praxis gesignaleerd......


Nee zo denk ik niet, ik zei dat ik em met heel dun haar zag in een interview ofzo.

Ik ga er niet vanuit dat iedereen met dik haar DUS kalend is.

Ik zeg alleen dat je foto niet bewijst dat hij niet kalend is.

Maar goed, ik hoop het beste voor de man.

Mocht hij wel iets gedaan hebben aan zn haar dan ben ik benieuwd wat het is.

Anoniem87
25 november 2009, 19:12
Heeft de Vlaamse Maxime van Benelux Next Topmodel AGA of niet?
Geef jullie mening!

4245

Ja JE HEBT GELIJK KOM LATEN WE EEN TAART KOPEN EN DAN GAAN WE HET VIEREN!! :D

Hanna, No offence maar jij komt echt heel obsessief over :crybaby:

Ryan R
25 november 2009, 19:22
Ja JE HEBT GELIJK KOM LATEN WE EEN TAART KOPEN EN DAN GAAN WE HET VIEREN!! :D

Hanna, No offence maar jij komt echt heel obsessief over :crybaby:


Stelt Hanna eens een keertje rustig een vraag in een gepaste thread, komt ze obsessief over!

norwood2
25 november 2009, 21:01
lol ! :D


Het lijkt dat naast alle medicamenten die naar binnen gewerkt worden, de anti-depressiva vergeten wordt te slikken.

Kniekous
25 november 2009, 22:09
Depressie ken ik niet, maar ik kamp wel met een identiteitscrisis. Denk soms dat ik iemand anders ben e.d.

Ryan R
25 november 2009, 22:11
Ok NW2, bedankt voor je toevoeging aan deze discussie!

Kniekous
25 november 2009, 22:11
http://www.reclameweek.nl/public/lionel_richie.jpg

Ja mensen, ik kan wel stellig zeggen, dat ook Lionel Richie maart 1981 en april 1977 op de stoel bij Ron Pom Granata heeft plaatsgenomen. Jajajajajaa, oom kniekous weet waar de klepel tingelt. Het materiaal dat gebruikt is, daar zit iedereen op te wachten. Geloof me zelfs jij gaat het gebruiken :P:D Ja, als ik Lionel zie spuit alles als de brandweer. :P Want wie den heuvel beklimt, trekt de schoen aan. :confused: Taal in de war, nee hoor. Ik ben namelijk een straatvechtertje. Want wie de hamer pakt timmert de haan en wie de schoen wringt, etcetera. :D

http://guldie.nl/site_images/verfsoorten/cetabever.jpg

Hanna
26 november 2009, 01:43
Zie je AnthonieH,
zelfs de meest serieuzen op dit forum lijken inmiddels compleet van de pot gerukt. WOEHAHIHOHHHHHAAAAAAAAA:eek::o:confused::rolleyes: :):D:P

INT
26 november 2009, 02:50
Is iedereen hier knetterstoned ofzo?



:P

norwood2
26 november 2009, 12:19
Ok NW2, bedankt voor je toevoeging aan deze discussie!
Doe me best, maar voel je niet aangesproken hoor. Was algemeen bedoelt. ;)

Die Ceta Bever werd me even te veel.

RdN
26 november 2009, 18:18
als je nu bij 53 seconden kijkt en dan op pauze zet snap ik er niks van dat hij toen hij lang haar had zo dekkend was.

Ryan R
26 november 2009, 20:13
Wie?

Kniekous
26 november 2009, 21:59
Lionel Richie?

Ryan R
26 november 2009, 23:08
Geertje

robt001
27 november 2009, 12:25
*offtopic* mensen, ik kan geen nieuw topic meer starten, ik krijg alleen maar (probeer het al een paar dagen):


Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 35 bytes) in /home/limelight-studios.nl/public_html/haarweb/forum/includes/functions_search.php on line 197

Ambo
27 november 2009, 12:37
*offtopic* mensen, ik kan geen nieuw topic meer starten, ik krijg alleen maar (probeer het al een paar dagen):


Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 35 bytes) in /home/limelight-studios.nl/public_html/haarweb/forum/includes/functions_search.php on line 197

Welke Windows-versie gebruik je?

robt001
27 november 2009, 13:28
xp.. heb het op meerde computers geprobeerd...:S

Ambo
27 november 2009, 15:30
xp.. heb het op meerde computers geprobeerd...:S

Vreemd.... En als je een nieuwe gebruikersnaam op HaarWeb aanmaakt?

Had het idee dat het hier met Windows 7 problemen geeft..

Werk zelf met Vista en gaat prima!

robt001
27 november 2009, 15:34
net op vista computer geprobeerd maar werkte ook niet.. wat gek..

Ambo
27 november 2009, 15:38
net op vista computer geprobeerd maar werkte ook niet.. wat gek..

Toch maar een nieuwe gebruikersnaam aanmaken dan, wie weet...

frevolution
28 november 2009, 10:36
Ik denk dat we Bono van U2 ook wel aan het lijstje toe kunnen voegen!!
1993 heeft hij een opvallende grote inham aan de rechterkant, daarna enkele periodes van zeer kort haar 100% dat hij al een of meerdere FUE heeft ondergaan

http://www.youtube.com/watch?v=vsD95EE69Rk

http://img.ibtimes.com/www/data/contents/full/2009/09/24/4509.jpg