PDA

View Full Version : Bekende "koppen" en hun haaroplossingen


Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17

)Remco
22 augustus 2011, 02:07
Moet Christina Aquilera er ook aan geloven? of niet?!?

Afgaande op de onderstaande foto (aanklikken voor groot formaat) vond een kennis van mij dat ze wel heel erg tekenen van AGA vertoonde ,ikzelf zie dat niet zo.

Heeft zij nou dun haar en echt AGA??

Zie onderstaande foto.

Kniekous
22 augustus 2011, 10:47
Moet Christina Aquilera er ook aan geloven? of niet?!?

Afgaande op de onderstaande foto (aanklikken voor groot formaat) vond een kennis van mij dat ze wel heel erg tekenen van AGA vertoonde ,ikzelf zie dat niet zo.

Heeft zij nou dun haar en echt AGA??

Zie onderstaande foto.

Ja, ze is verselijk kaal,










*daar beneden

dZinee
22 augustus 2011, 11:38
Ja gaat echt nergens over, daarnaast is dit zo te zien ook nog een 10 jaar oude foto..

illuminatie
23 augustus 2011, 11:06
Beckham nu toch kalend? Hij schijnt vorig jaar in een show gezegd te hebben dat hij haar verliest
http://www.telegraaf.nl/prive/10411305/__David_Beckham_wordt_kaal__.html?sn=prive

Kniekous
23 augustus 2011, 12:50
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2028987/David-Beckham-bald-patch-Football-players-latest-look.html

Ik denk dat het een reflectie is, waardoor een stukje blond haar oplicht. Op deze foto lijkt dat eerder het geval dan een kale plek. Wordt hier ook duidelijk gezegd. Sterker nog nu ik de vergroting zie is het duidelijk een of andere reflectie en geen kale plek. 1.Het zou wel een hele rare plaats zijn, om kaal te worden. 2.De vorm is totaal niet kloppend en vierkantig 3.De zogenaamde plek is blond haar dat licht weerkaatst. Een kale plek zou wit oplichten en niet geelblond 4.Op andere foto's, zelfs met nat haar is het niet te zien. 5.Een dag eerder zag je niks.

Veel roddeljournalisten weten volgens mij niks van kaalheid.Zielig dat ze mensen zo graag willen pakken op iets menselijks waar iemand, als het zo was niks aan kan doen. Volgens mij zijn het juist gefrustreerde kalende mensen die zulke berichten plaatsen.

AnthonieH
23 augustus 2011, 12:57
In zijn geval zou ik er gewoon een tattoo laten zetten. Brrr :)

Limbo
23 augustus 2011, 13:03
Hij kan nog altijd het klooster in!

Hanna
23 augustus 2011, 14:17
Als het echt een kale plek is, had Beckham die al lang kunnen laten volplanten en misschien doet hij dat ook nog wel, maar een andere mogelijkheid is, dat 't hem niet interesseert.
Een kale plek aan de achterkant interesseert veel mensen niet omdat ze 't zelf toch niet zien. :o

DirkieConFlirki
23 augustus 2011, 16:09
5.Een dag eerder zag je niks.Nee, precies. De Telegraaf en Shownieuws merken wel erg slim op dat ie vaak mutsen draagt, maar volgens mij kijken ze dan weinig voetbalwedstrijden.

Kniekous
23 augustus 2011, 16:39
Dit is gewoon een reflectie van het licht. Reacties als die van Limbo is typerend voor van die verbitterde kalende mannetjes die verkneukeld in hun vuistje lachen als ze een knappe vent als Beckham zien die kalend zou zijn. pure jaloezie. Als je zelfs in een beetje rare lichtval al een kalende kruin ziet en daar dan zo'n quasi grappige reactie bij zet ben je in mijn optiek nogal sneu.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/08/22/article-0-0D874B1300000578-184_634x658.jpg

Je ziet verdorie zelfs strepen haar doorlopen op de plek waar het oplicht. Waarom willen mensen, beroemdheden die knapper zijn dan zijzelf, zo graag betichten van allerlei gebreken die ze duidelijk niet hebben? En het stom e is, als hij nu op een andere foto dik haar heeft beweren de jaloerse lui meteen dat hij ofwel implantaten heeft of middelen er op smeert. Het is nooit goed.

Limbo
23 augustus 2011, 16:46
Dit is gewoon een reflectie van het licht. Reacties als die van Limbo is typerend voor van die verbitterde kalende mannetjes die verkneukeld in hun vuistje lachen als ze een knappe vent als Beckham zien die kalend zou zijn. pure jaloezie. Als je zelfs in een beetje rare lichtval al een kalende kruin ziet en daar dan zo'n quasi grappige reactie bij zet ben je in mijn optiek nogal sneu.

Gevoel voor humor heb jij niet Kniekous!:crybaby:

Lucky
23 augustus 2011, 17:09
Dit is gewoon een reflectie van het licht. Reacties als die van Limbo is typerend voor van die verbitterde kalende mannetjes die verkneukeld in hun vuistje lachen als ze een knappe vent als Beckham zien die kalend zou zijn. pure jaloezie. Als je zelfs in een beetje rare lichtval al een kalende kruin ziet en daar dan zo'n quasi grappige reactie bij zet ben je in mijn optiek nogal sneu.


Je ziet verdorie zelfs strepen haar doorlopen op de plek waar het oplicht. Waarom willen mensen, beroemdheden die knapper zijn dan zijzelf, zo graag betichten van allerlei gebreken die ze duidelijk niet hebben? En het stom e is, als hij nu op een andere foto dik haar heeft beweren de jaloerse lui meteen dat hij ofwel implantaten heeft of middelen er op smeert. Het is nooit goed.
Heb je zelf alles nog wel op een rijtje, begin ik me langzaam aan af te vragen ?

Dit doet me denken aan die tuthola die ooit zei "People dont like me, just because I'm pretty." Maar in schrijvende tekst komt het nooit zo mooi over. Je zou het in bewegend beeld moeten zien, bloedje serieus was ze !

Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.

DikkieD
23 augustus 2011, 17:14
Kniekous is een zeurkous :P

Limbo
23 augustus 2011, 17:34
Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.

Kijk, daar hebben we wat aan!:P

Overigens Kniekous ben ik niet (meer) kalend en gun ik Beckham het allerbeste toe!

Kniekous
23 augustus 2011, 21:27
Heb je zelf alles nog wel op een rijtje, begin ik me langzaam aan af te vragen ?

Dit doet me denken aan die tuthola die ooit zei "People dont like me, just because I'm pretty." Maar in schrijvende tekst komt het nooit zo mooi over. Je zou het in bewegend beeld moeten zien, bloedje serieus was ze !

Wie weet is Limbo wel de knapste man van Limburg.

"Bekende koppen en haaroplossingen' is volgens mij iets anders dan "kijk der wordt weer een kaal" of "haha, hij is beroemd en wordt ook kaal" of nog erger "kijk hij wordt waarschijnlijk kaal al zien we niks" of "christina Aquilera wordt kaal". Ik erger me daaraan, maar goed ik zal aldus wel de weg kwijt zijn.

Als Limbo de mooiste vrouw van Nederland is vind ik dat nog noemenswaardiger.

Lucky
23 augustus 2011, 22:20
"Bekende koppen en haaroplossingen' is volgens mij iets anders dan "kijk der wordt weer een kaal" of "haha, hij is beroemd en wordt ook kaal" of nog erger "kijk hij wordt waarschijnlijk kaal al zien we niks" of "christina Aquilera wordt kaal". Ik erger me daaraan, maar goed ik zal aldus wel de weg kwijt zijn.

Als Limbo de mooiste vrouw van Nederland is vind ik dat nog noemenswaardiger.
Ja maar je ergert jezelf aan zoveel zaken en mensen de laatste tijd, kous. Velen hebben het bdd syndroom, leven in een verknipte wereld of weet ik veel wat. Juist hier kom je nu net die miere******* tegen. Anders zouden we ons niet druk maken over iets als....haar. Dat weet je zelf ook. Waarom zou je je hier nog begeven ? Je zoekt iets op, waar je van jezelf van weet dat je je eraan ergert.

En nu ga je ineens vallen over 'nare' opmerkingen over iemand die 5 ton per week verdient en die waarschijnlijk nooit van haarweb gehoord heeft (ik hou een slag om de arm !). Kom op zeg, nu ben je gewoon echt aan het zieken.



En 't zal me idd niks verbazen als Limbo 's avonds idd een mantelpakje aantrekt. Het is een vreselijke boef volgens mij.

nijmegen2
23 augustus 2011, 22:52
Limbo in een mantelpakje:-) zeg ik moet nog slapen hè. Vijf punten voor lucky!

Kniekous
23 augustus 2011, 23:41
Velen hebben het bdd syndroom, leven in een verknipte wereld of weet ik veel wat. Juist hier kom je nu net die miere******* tegen. Anders zouden we ons niet druk maken over iets als....haar. Dat weet je zelf ook. Waarom zou je je hier nog begeven ? Je zoekt iets op, waar je van jezelf van weet dat je je eraan ergert.

En nu ga je ineens vallen over 'nare' opmerkingen over iemand die 5 ton per week verdient en die waarschijnlijk nooit van haarweb gehoord heeft (ik hou een slag om de arm !). Kom op zeg, nu ben je gewoon echt aan het zieken.


Ik vind lotgenoten gedegen advies geven, iets nuttigs, dat doen redelijk wat mensen op dit forum dan ook.

Ieman met een NW0, die zij haarlijn wil verdikken is heel ergerlijk voor mensen die wel echt kalend zijn. Daarbij is het niet bepaald productief als iemand met zo'n verknipte geest een ander bang maakt.

Als je kalend bent, en je vind dat vervelend of meer dan dat; prima. Dat je elkaar helpt, nog beter. Maar je verkneukelen of troosten met andermans, niet eens aanwezige kaalheid, vind ik niet gezond.

En ik reageer op Limbo iets algemeens af, het is niet zo zeer zijn opmerking, maar de tendens in deze thread die me dwarszit. Limbo vind ik namelijk een topwijf!

En ja, ik zoek dat op, ik kan deze thread ook niet openen. ;-)

Limbo
24 augustus 2011, 07:56
"Limbo in een mantelpakje", "Limbo een topwijf". Ja, zo kan die wel weer!:P

Lucky
24 augustus 2011, 09:36
Ieman met een NW0, die zij haarlijn wil verdikken is heel ergerlijk voor mensen die wel echt kalend zijn. Daarbij is het niet bepaald productief als iemand met zo'n verknipte geest een ander bang maakt. Is ergerlijk en pijnlijk ja, maar ook zo'n iemand moet de ruimte hebben. Jij en ik maken beide niet uit of iemand een probleem heeft ja of nee, toch ?

Als diegene zich vervolgens gaat mengen andersmans problemen, dan ben ik het wel met je eens, dat hij dat niet zou moeten doen.


Als je kalend bent, en je vind dat vervelend of meer dan dat; prima. Dat je elkaar helpt, nog beter. Maar je verkneukelen of troosten met andermans, niet eens aanwezige kaalheid, vind ik niet gezond.

En ik reageer op Limbo iets algemeens af, het is niet zo zeer zijn opmerking, maar de tendens in deze thread die me dwarszit. Ik vind het wel een leuk en interessant topic.

Volgens mij valt het wel mee met dat verkneukelen en troosten van zichzelf. Je dikt het vreselijk aan, sowieso naar aanleiding van onze David. Er was helemaal niks aan de hand en moet je zien hoe je reageerde. Het lijkt er meer op, dat je juist dingen wilt zien die er niet zijn.

Kniekous
24 augustus 2011, 13:40
Je was aldus cynisch? En dat komt, niet altijd over in tekst :D:crybaby::P

DirkieConFlirki
29 augustus 2011, 15:20
Ik zag Arie Boomsma gisteren toevallig bij Carlo en Irene zitten, die is echt keihard voor de bijl gegaan. Was me nooit eerder opgevallen. Zijn oplossing, tondeuse en compensatiebaard, staat hem overigens prima.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce3cf39b-ddba-4d18-a11e-4196693c6993/

De keeper van FC Twente ziet er trouwens ook gewoon goed uit, ondanks dat ie met slechts 23 jaar al nagenoeg helemaal kaal is. Aan zelfvertrouwen ook geen gebrek trouwens.

http://www.twentefans.nl/uploads/news/f034cca164dacea67491d902b1ec61ebc2545fe1.jpg

dZinee
29 augustus 2011, 15:31
Goede voorbeelden!

Dankjewel. Goed dat iemand ook deze foto's erbij haalt.
Maar moet dan wel zeggen dat ik arie met langer haar beter uit vond zien.
Keeper van twente ken ik neit anders, en ziet er goed uit!

Lucky
29 augustus 2011, 20:55
Ik zag Arie Boomsma gisteren toevallig bij Carlo en Irene zitten, die is echt keihard voor de bijl gegaan. Was me nooit eerder opgevallen. Zijn oplossing, tondeuse en compensatiebaard, staat hem overigens prima.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/ce3cf39b-ddba-4d18-a11e-4196693c6993/


Die grappenmaker moet altijd met een concealer in zijn haren hebben gelopen. Dit gebeurt niet zo maar even in enkele maanden, langer haar verbergt veel, maar niet alles.

Kniekous
29 augustus 2011, 21:43
Met lang, of iets langer haar,zoals Arie Boomsma dat had valt juist minder te verbergen. Lang haar laat dunner haar juist veel meer opvallen (Behalve als iemand een comb over heeft). Daarom kun je, als je op plaatsen dunner haar hebt, beter je haar zo kort mogelijk houden.

Het gekke is, dat Arie Boomsma in dit filmpje bijna volledig kaal bovenop lijkt. Dat kan niet zomaar ontstaan.

Twee mogelijkheden:
1.Zijn eerdere haar was een pruik of een zorgvuldig dicht gespoten hoofd.
2.Het kort geschoren haar en het licht van boven laten het veel erger lijken dan het werkelijk is.

Lucky
29 augustus 2011, 21:59
Ik denk dat iedere haartransplantant wel weet waarover ik spreek.

De plekken waar haar getransplanteerd is, zijn bij een geschoren koppie vaak nog enigzins waarneembaar (hangt of van de de dichtheid per cm2). Zo gauw je haar ook maar iets gaat groeien verdwijnen die dunnere plekken als sneeuw voor de zon. Dus wat betreft gaat die theorie zeker niet op.

Nu zijn die dunnere plekken niet zo opzichtig als bij Arie maar schreef al dat ik denk dat hij concealer gebruikt heeft. En dan zie je al helemaal geen dunne plekken meer. En concealer kan je niet gebruiken bij een gemillimeterde look, zoals hij nu heeft. Wat dat betreft is langer haar een must om dit te verbergen.

cees
30 augustus 2011, 10:28
Dat van arie is wel degelijk lichtval icm met stoppels/ mm. Ik heb ook wel eens een foto van beckham langs zien komen met gemilimeterd haar en lichval en toen ging de discussie ook dat hij voor de spreekwoordelijke bijl was gegaan. Maar uiteinlijk toch niet zo was. Ik denk dat dit bij Arie hetzelfde is.

Kniekous
30 augustus 2011, 13:23
Dat van arie is wel degelijk lichtval icm met stoppels/ mm. Ik heb ook wel eens een foto van beckham langs zien komen met gemilimeterd haar en lichval en toen ging de discussie ook dat hij voor de spreekwoordelijke bijl was gegaan. Maar uiteinlijk toch niet zo was. Ik denk dat dit bij Arie hetzelfde is.

Ben het met je eens, doordat het felle licht precies van boven komt, lijkt het daar dunner.

Lucky
30 augustus 2011, 13:36
Ja het licht, helemaal niks aan het handje. Ben blij dat jullie niet mijn dermatoloog zijn...

dZinee
30 augustus 2011, 13:55
Ja het licht, helemaal niks aan het handje. Ben blij dat jullie niet mijn dermatoloog zijn...
Hij heeft toch zeker een 'zwak' hoefijzer?..Kruintje middenvoor is iets dikker, en daaromheen zie je wat uitdunning.

p.s. ik ben ook blij dat ik niet je dermatoloog ben:D

AnthonieH
30 augustus 2011, 14:00
Ik heb zelf altijd het gevoel dat iemand niet zomaar voor lol van lang haar naar geschoren gaat. Niet als je de tijd van studentenlol en peer pressure voorbij bent. Ik kan me dus zo voorstellen dat Arie het dagelijks gevecht om zijn haar toonbaar te maken/houden beu was. Onder het mom van 'een nieuwe look' heeft ie daar nu effectief een eind aan gemaakt.

Ik meen dus wel te zien dat zijn dekking minder geworden is. Hij heeft goed herkenbare inhammen en daartussen heeft het haar zichtbaar minder dichtheid. Overigens voldoende om een gewoon kapsel nog prima mogelijk te maken. Relatief weinig aan de hand ... alleen dat echt lange haar is dan lastig.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/Arie_Boomsma.JPG

Hanna
30 augustus 2011, 14:05
Valt heel hard mee. Een brede scheiding zie ik niet.

Lucky
30 augustus 2011, 14:13
Hij heeft toch zeker een 'zwak' hoefijzer?..Kruintje middenvoor is iets dikker, en daaromheen zie je wat uitdunning.

p.s. ik ben ook blij dat ik niet je dermatoloog ben:DNee gelijk heb je, ik heb er ook géén. ;) De enige die ik ooit gehad had, kon geen diagnose stellen omdat ik me hoofd geschoren had. Uiteraard, ik was halfkaal ! Man had meteen uit zijn ambt ontheven moeten worden. Nou ja ambt, je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens, misschien begrijpen we elkaar verkeerd. Licht doet veel, maar was cynisch, uiteraard is Arie kalend. Maar je moet tegenwoordig oppassen met wat je zegt. Voordat je het weet krijg je te horen dat je je zit te verkneukelen en te troosten met andersmans leed. :P

Kniekous
30 augustus 2011, 14:15
Arie Boomsma heeft al heel lang gene lang haat meer.

Ik denk dat een felle lamp vanboven de ilusie wekt dat het precies daar dunner is.

Een collega van mij, een donker heerschap met een dikke Afro, millimeterde zijn haar, zag er de eerste dag net zo uit onder fel licht.

Het kan namelijk gewoonweg niet dat, als hij zo kalend is als het lijkt in deze setting, met iets langer haar ineens niks zichtbaars heeft. Ofwel hij zat onder de smeersels of droeg een pruik, ofwel het is een trick of the light.

cees
30 augustus 2011, 17:01
Ja ik ben benieuwd wat hij droeg toen hij lang haar had. niet zo heel lang geleden had hij nog lang haar en leek er niks aan de hand, op zijn "kleinë" inhammen na. Ik zie het nu ook, al denk dus nog steeds dat mm icm lich veel doet...

illuminatie
1 september 2011, 00:45
Veel kennen wel de foto van Matthew Mcconaughey uit 1999:
http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/03/mugshot-matthew-mcconaughey.jpg


Hier na is zn haar heel erg verbeterd. In 2001
http://cache2.asset-cache.net/xr/105023498.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=3&d=77BFBA49EF87892102A727B1636DE2E6B6BFB61EF685C542 BDC127574D83BC8BA3B7873B171AC39D2179DCE33C332E29 (http://www.gettyimages.nl/detail/105023498/WireImage)


Ik heb altijd veel verbazende woorden gelezen over hoe die verbetering in 1 keer kon incl mezelf.
Ik vroeg me dus af hoe het voor 1999 was. een foto uit 1997:
http://cache1.asset-cache.net/xc/115372391.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77BFBA49EF87892140FEB0FF7845C57D526BB8DF98CB5298 96BF1B7460592AA41A3D5B40A65F2B4FE30A760B0D811297


Als ik deze foto's dan zo zie lijkt het wel alsof hij in 1998/1999 enorm veel haar heeft verloren ( wist niet dat het zo snel kon gaan) wat daarna weer is hersteld door een eventuele ht ( zag foto's met kaalgeschoren hoofd in 2000) en finas o.i.d. wat erg goed bij hem is aangeslagen (misschien heeft dat te maken met dat hij ook alles zo snel heeft verloren)

Lucky
7 september 2011, 19:56
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=139333

Ze hebben er weer één weten te paaien in Maastricht. Ik irriteer me er wel een beetje aan om steeds te moeten lezen en horen dat er eindelijk een manier is om er iets aan te laten doen zonder littekens. FUE bestaat al jaren.

Als ik hem was zou ik er sowieso niet aan beginnen.

Memeber
7 september 2011, 20:23
Veel kennen wel de foto van Matthew Mcconaughey uit 1999:
http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/03/mugshot-matthew-mcconaughey.jpg


Hier na is zn haar heel erg verbeterd. In 2001
http://cache2.asset-cache.net/xr/105023498.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=3&d=77BFBA49EF87892102A727B1636DE2E6B6BFB61EF685C542 BDC127574D83BC8BA3B7873B171AC39D2179DCE33C332E29 (http://www.gettyimages.nl/detail/105023498/WireImage)


Ik heb altijd veel verbazende woorden gelezen over hoe die verbetering in 1 keer kon incl mezelf.
Ik vroeg me dus af hoe het voor 1999 was. een foto uit 1997:
http://cache1.asset-cache.net/xc/115372391.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77BFBA49EF87892140FEB0FF7845C57D526BB8DF98CB5298 96BF1B7460592AA41A3D5B40A65F2B4FE30A760B0D811297


Als ik deze foto's dan zo zie lijkt het wel alsof hij in 1998/1999 enorm veel haar heeft verloren ( wist niet dat het zo snel kon gaan) wat daarna weer is hersteld door een eventuele ht ( zag foto's met kaalgeschoren hoofd in 2000) en finas o.i.d. wat erg goed bij hem is aangeslagen (misschien heeft dat te maken met dat hij ook alles zo snel heeft verloren)

Ik vraag me af hoe het in godsnaam mogelijk is om nu ruim 11 jaar later het zoveel beter uit ziet. Een HT kan wonderen doen maar ik geloof niet dat het ZOVEEL kan helpen.

http://2.bp.blogspot.com/-_qffiOxht8E/TkGJvfGNhAI/AAAAAAAAQ-U/kWW0rVjcc8E/s1600/Matthew%2BMcConaughey%2Bpics-2.jpg

Je ziet dat hij frontaal veel haaruitval had maar nu zijn de haren gewoon ontzetten lang (ook front dus) en dik. Staat hem erg goed! Ik had een jaar terug nog dezelfde kapsel en een stuk dikker haar maar helaas lijkt het nu allemaal op de foto uit 1999 van hem!

Lucky
7 september 2011, 20:40
Een haartransplantatie is ook geen wonder. Hier is goed werk afgelevert, maar vrij simpel uit te voeren. Het is een relatief klein gebied. Hoekjes eraf en wat midvoor, klaar. Dikte van het haar is logisch, dat komt vanachter.

Ik zou zeggen, wacht niet langer en maak er werk van als je in hetzelfde schuitje zit. ;)

Memeber
7 september 2011, 23:42
Niet langer wachten met een HT bedoel je? Ik gebruik al finasteride. HT is geen optie op het moment aangezien ik daar het geld niet voor heb. Wellicht over een jaar of 2. Ik zie het wel. :D

En hoe kan het nou dat hij er in 1999 ouder uit zag dan nu? En dan heb ik het niet over z'n haar.
Die hollywood sterren ook. pff :P

Lucky
8 september 2011, 10:07
Ja die hebben wel de beschikking over de zalfjes daar. ;)

Toen ik de film U-571 zag in 2000, kende ik hem helemaal nog niet als acteur. Toen dacht ik al wel, die gaat voor de bijl. Film zal wel een jaar eerder gemaakt zijn, ook rond 1999. Dramatisch is het niet, zeker moet je in ogenschouw nemen dat het er geschoren altijd slechter uitziet dan met langer haar. De eerste verschijnselen waren al wel aanwezig. Maar blijkbaar heeft het niet doorgezet en met een ht erbij was dit vrij eenvoudig te verhelpen. Hij heeft er gegarandeert iets aan laten doen. Inhammen lager dieper dan hij nu heeft.

http://www.availableimages.com/images/pictures/2000/u-571/aph_14.jpg

http://www.crankycritic.com/qa/pf_articles/u571/u57105.jpg

AnthonieH
8 september 2011, 13:08
Ja die hebben wel de beschikking over de zalfjes daar. ;)Die middelen hebben we hier ook hoor, kwestie van je goed informeren en er flink geld tegenaan smijten. Als je tips wilt .... ;)

Memeber
8 september 2011, 13:27
Die middelen hebben we hier ook hoor, kwestie van je goed informeren en er flink geld tegenaan smijten. Als je tips wilt .... ;)

Nou kom maar.. noem eens een paar op. Behalve botox. :P

DirkieConFlirki
8 september 2011, 14:35
Nivea dagcrème...

Hanna
8 september 2011, 15:22
Nou kom maar.. noem eens een paar op. Behalve botox. :P
Met regelmatige Botox-injecties kun je alleen maar de spieren verlammen.
Je hebt daarnaast een paar keer per jaar dure opvul-injecties nodig, ie bestaan in allerlei soorten en merken, nadat je je huid door middel van laserbehanderling of microdermabrasie hebt laten polijsten. :)

Memeber
8 september 2011, 18:14
Je ziet bij de sterren ook dat 99% geen wallen heeft. Ik kamp er nu al 4 jaar mee (genetisch) maar er is niks aan te doen. Bij een sollicitatie heeft een werkgever dan ook wel eens.. "uhmm dacht het niet vriend!" :P

Ontopic:

Jason Statham:
http://cdn11.ne.be/librairy/people/783/2948.jpg

Met lange haren zou hij het zo "niet" zijn!

AnthonieH
8 september 2011, 22:12
Nou kom maar.. noem eens een paar op. Behalve botox. :PInjectables, een HT, vitamine A-zuur créme, scrubjes, tanden bleken, duur kappertje, ....

dZinee
9 september 2011, 00:28
Je ziet bij de sterren ook dat 99% geen wallen heeft. Ik kamp er nu al 4 jaar mee (genetisch) maar er is niks aan te doen. Bij een sollicitatie heeft een werkgever dan ook wel eens.. "uhmm dacht het niet vriend!" :P

Ontopic:

Jason Statham:
http://cdn11.ne.be/librairy/people/783/2948.jpg

Met lange haren zou hij het zo "niet" zijn!

haha ja hij is mijn voorbeeld hoe goed je eruit kan zien zonder bos haar :).
Vind het echt een super acteur, en hij ziet er ook nog goed uit.

Powerhouse89
14 september 2011, 15:04
Van der Vaart was al bekend, maar hierbij alsnog het bewijs.

http://www.powned.tv/images/fotos/Vandervaartbale_gr.jpg

Limbo
14 september 2011, 15:09
Wanneer zou die bij HASCI binnenlopen?

dZinee
14 september 2011, 23:15
Nadat die tegen manu (rooney ) of inter speelt...(sneijder)..

Moet zeggen dat het bij Rooney toch aardig gelukt is!

Limbo
15 september 2011, 08:03
Heb Rooney al lang niet meer gezien. Zal er eens op letten.

slapago
17 september 2011, 16:38
Rooney is inderdaad sterk verbeterd. Ik vond een interessante fotopagina van hem.
Als je de eerste foto's vergelijkt met de laatste foto's , dan is het wel een sterke verbetering. Via de knop random krijg je een willekeurige foto, meestal van voor de transplantatie.

http://www.zimbio.com/photos/Wayne+Rooney

Limbo
17 september 2011, 17:10
Ja, dank je. Idd een hele verbetering. Zou het hier bij blijven??

Lucky
19 september 2011, 22:08
Antonio Conte, voormalig speler van Juventus en Italiaans elftal. Voorheen als speler en nu als trainer.

http://www.iltaccoditalia.info/public/conte.jpghttp://s1.thegioibongda.com/i/2009/04/30/antonio-conte-duoc-nham.jpg


http://rudsoccers.com/wp-content/uploads/2011/06/antonio-conte.jpg

sneu
19 september 2011, 22:28
Nee gelijk heb je, ik heb er ook géén. ;) De enige die ik ooit gehad had, kon geen diagnose stellen omdat ik me hoofd geschoren had. Uiteraard, ik was halfkaal ! Man had meteen uit zijn ambt ontheven moeten worden. Nou ja ambt, je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens, misschien begrijpen we elkaar verkeerd. Licht doet veel, maar was cynisch, uiteraard is Arie kalend. Maar je moet tegenwoordig oppassen met wat je zegt. Voordat je het weet krijg je te horen dat je je zit te verkneukelen en te troosten met andersmans leed. :P

mischien een late reactie maar arie boomsma heeft echt met lang haar nog steeds een mooie bos met haar .Hij komt uit de zelfde plaats als ik en zijn vader is dominee en ook hij preekt ook regelmatig in de kerk van zijn vader .Je kunt na de dienst gewoon met hem kletsen en een babbeltje maken en echt het ziet er mooi uit met lang haar .Toen ik de beelden zag op televisie keek ik eigenlijk ook een beetje verbaast dus kunstlicht kan veel doen

dZinee
20 september 2011, 00:20
en jij hebt hem laatst nog gezien met lang haar?
In de regen toevallig:P? (toppik uitsluiten..)

Want wat je nu zegt brengt in principe niks nieuws..

Kniekous
20 september 2011, 00:24
mischien een late reactie maar arie boomsma heeft echt met lang haar nog steeds een mooie bos met haar .Hij komt uit de zelfde plaats als ik en zijn vader is dominee en ook hij preekt ook regelmatig in de kerk van zijn vader .Je kunt na de dienst gewoon met hem kletsen en een babbeltje maken en echt het ziet er mooi uit met lang haar .Toen ik de beelden zag op televisie keek ik eigenlijk ook een beetje verbaast dus kunstlicht kan veel doen

Nou, na beelden van Arie gezien te hebben met geschoren hoofd en een uitzending van hotdog van een jaar terug, denk ik toch echt dat onze vriend Arie extensies, een pruik en andere zooi in zijn haar had. Want als zijn haar qua dikte net zo was met langer haar zou dat meer opvallen.

Lucky
20 september 2011, 15:19
mischien een late reactie maar arie boomsma heeft echt met lang haar nog steeds een mooie bos met haar .Hij komt uit de zelfde plaats als ik en zijn vader is dominee en ook hij preekt ook regelmatig in de kerk van zijn vader .Je kunt na de dienst gewoon met hem kletsen en een babbeltje maken en echt het ziet er mooi uit met lang haar .Toen ik de beelden zag op televisie keek ik eigenlijk ook een beetje verbaast dus kunstlicht kan veel doenJa maar inmiddels is het duidelijk dat 't mooie haar van Arie vol zat met hairfibers, sneu. Dat kan je niet gebruiken op een geschoren heeft. Hij is kalend, klaar en het misstaat hem helemaal niet.

Kniekous
20 september 2011, 15:42
In 2007 was zijn situatie exact hetzelfde http://www.youtube.com/watch?v=NcZbW2h0d5k

Lucky
20 september 2011, 15:52
In 2007 was zijn situatie exact hetzelfde http://www.youtube.com/watch?v=NcZbW2h0d5k (http://www.youtube.com/watch?v=NcZbW2h0d5k)

Duidelijk dat het niks met licht te maken heeft.

Ongelooflijk, waarschijnlijk slikt hij fina. Goed spul. We zijn nu 4 jaar verder.

Kniekous
20 september 2011, 18:29
Speciaal voor Lucky; Nat haar van arie ;)

http://www.youtube.com/watch?v=5Uupjlf9Rew

dZinee
21 september 2011, 13:25
Speciaal voor Lucky; Nat haar van arie ;)

http://www.youtube.com/watch?v=5Uupjlf9Rew


okey...en hoe is dit dan te verklaren.

Op die 1e link is duidelijk een kalend patroon te zien. En op het 2e filmpje is zijn haar lang en nat...

Haarwerk...?

Kniekous
21 september 2011, 14:13
http://pluusje.punt.nl/upload/Arie_Boomsma_200x200.jpg

DirkieConFlirki
21 september 2011, 15:47
http://pluusje.punt.nl/upload/Arie_Boomsma_200x200.jpgWat een nietszeggende reactie, Kniekous.

Kniekous
21 september 2011, 17:31
Scherp :-) wat een nietszeggende reactie, kniekous.

gebruikersnaam1
24 september 2011, 13:05
In 2007 was zijn situatie exact hetzelfde http://www.youtube.com/watch?v=NcZbW2h0d5k

Paar dingen:

- zijn haar was toen ietsje langer als nu nog, en dan staat de baard die net geen stoppelbaard is beter, vinden jullie net als ik dat de baard nu te lang is voor bij het kaal geschoren hoofd?

- jammer dat hij in het filmpje zegt dat hij het soms leuk vind om lelijk te worden gevonden, 'zoals nu dit is niet echt een verbetering toch'
Boomsma vindt kaal lelijk?

NielsDR
1 oktober 2011, 08:08
Nadat die tegen manu (rooney ) of inter speelt...(sneijder)..

Moet zeggen dat het bij Rooney toch aardig gelukt is!

Kost die haartransplantatie van Rooney echt wel 33k?

AnthonieH
1 oktober 2011, 10:33
Kost die haartransplantatie van Rooney echt wel 33k?Ik heb elders het meer realistische (nog steeds flink hoge) bedrag van 12.000 pond gelezen.

dZinee
1 oktober 2011, 11:50
en dan nog hoeft hij er nog geen dag voor te 'werken'...

Limbo
1 oktober 2011, 12:28
Klopt. Daarom ook zal hij wel de - voor ons gewone loonslaven - hoofdprijs hebben moeten betalen!

cees
1 oktober 2011, 12:36
Ja maar die jongens kunne weer geen fina, duta of minox e,.d. gebruiken, hadden ze voorlopig ook nog geen HT nodig gehad..

dZinee
1 oktober 2011, 14:54
hoezo kunnen ze dat niet gebruiken...?

cees
1 oktober 2011, 15:22
Dat zijn namelijk verboden middelen voor topsporters.... Staat op de dopinglijst!

afroindo
1 oktober 2011, 15:33
Arie Boomsma heeft al heel lang gene lang haat meer.

Ik denk dat een felle lamp vanboven de ilusie wekt dat het precies daar dunner is.

Een collega van mij, een donker heerschap met een dikke Afro, millimeterde zijn haar, zag er de eerste dag net zo uit onder fel licht.

Het kan namelijk gewoonweg niet dat, als hij zo kalend is als het lijkt in deze setting, met iets langer haar ineens niks zichtbaars heeft. Ofwel hij zat onder de smeersels of droeg een pruik, ofwel het is een trick of the light.

Persoonlijk heb ik niet het vermoeden dat Arie een haarwerk (pruik is zoooo 2001) droeg. Na verschillende foto's te hebben gegoogled zie ik dat Arie wel zijn haren bewust vaak over de "inhammen" draagt (schuin naar zijkant etc.). Ook foto's met korthaar geven mij de indruk toch niet in de richting van een haarwerk te kijken.

Man wat vond ik zijn haren altijd top eruitzien. Misschien idd een concealertje hier en daar gehad maar ik vind het onzin nu alleen maar te zeggen dat het door de foute lichtinval komt. Ik kan zelf uit ervaring spreken dat bij lang haar juist beter waarneembaar is of je dun haar hebt of kalend bent.

Ik denk gewoon dat Arie net als bij Beckham met mm coupe lijkt "kalend" te zijn maar de plekken waar nog wel haar groeit gewoon erg dik en stevig is waardoor er toch altijd een mooie coupe "groeit"!

En ach als Arie toch echt kalend is heeft hij het geluk dat ook dit hem nog altijd heel goed staat!

Limbo
1 oktober 2011, 16:27
Dat zijn namelijk verboden middelen voor topsporters.... Staat op de dopinglijst!

Fina is er een tijd geleden vanaf gehaald!

AnthonieH
21 oktober 2011, 15:45
Kaddafi bleek dus ook een pruik te dragen. In ieder geval volgens dit bericht (http://www.depers.nl/opmerkelijk/604729/Kaddafi-droeg-een-pruik.html) in de Pers.

Wat ik wel een beetje raar vind is hoe ze het verwoorden ... "In het ziekenhuis werden monsters van DNA Kaddafi's bloed, haren en speeksel genomen en vervolgens geanalyseerd. Het bleek inderdaad om de oud-dictator te gaan. Maar ze ontdekten nog wat opvallends, iets wat een enkeling na het zien van de gruwelijke beelden van de half kalende Kaddafi al vermoedde: het haar van Kaddafi bleek niet in overeenstemming te zijn met de andere monsters."

Je hoeft toch geen monsters te nemen om te constateren dat iemand een pruik draagt?!?!

Hanna
21 oktober 2011, 15:59
Je hoeft toch geen monsters te nemen om te constateren dat iemand een pruik draagt?!?!

:D Nee, natuurlijk niet!

Misschien had hij haartransplantaties ondergaan met donorharen van een ander mens?

AnthonieH
21 oktober 2011, 17:55
Misschien had hij haartransplantaties ondergaan met donorharen van een ander mens?Dan zou ie de eerste zijn bij wie dat geslaagd is, bij mijn weten. Het zou wel zijn uiterlijk verklaren, wat pafferig door de medicijnen om afstoting te voorkomen. Maar nee, ik denk dat het gewoon een kwestie van onduidelijke verslaggeving is.

Limbo
21 oktober 2011, 18:05
Misschien had hij haartransplantaties ondergaan met donorharen van een ander mens?

Kan idd niet. Zelfs bij tweelingen werkt het niet over en weer!

DikkieD
25 oktober 2011, 13:59
hans kraaij jr. vooraanzicht is goed, daarachter een lijn zonder haar. Lijkt erop alsof hij een keer een HT heeft laten uitvoeren voor de voorste lijn. Als je senior ziet, bevestigt dit mijn vermoeden alleen maar meer :cool:

Hanna
25 oktober 2011, 17:34
:D Nee, natuurlijk niet!

Correctie: Hij kan een natuurgetrouw haarwerk gedragen hebben, zodat niemand 't merkte, en men zonder fatsoenlijk te kijken gewoon een pluk van de pruikenharen afgeknipt heeft.

Tja, en dan klopt het DNA niet. :)

AnthonieH
25 oktober 2011, 17:54
Correctie: Hij kan een natuurgetrouw haarwerk gedragen hebben, zodat niemand 't merkte, en men zonder fatsoenlijk te kijken gewoon een pluk van de pruikenharen afgeknipt heeft.

Tja, en dan klopt het DNA niet. :)Mmm, ik had juist de indruk dat ie op die laatste gruwelijke beelden kalender was dan ooit en dat ie een eventuele pruik al was verloren. Maar ik ga die beelden niet nog eens kijken.

Hanna
26 oktober 2011, 01:16
Mmm, ik had juist de indruk dat ie op die laatste gruwelijke beelden kalender was dan ooit en dat ie een eventuele pruik al was verloren. Maar ik ga die beelden niet nog eens kijken.

Hij had gewoon zijn haar zoals altijd, maar of dat een haarwerkje was, weet ik niet. Ik kan een foto plaatsen, maar dat zal ik achterwege laten.

dZinee
1 november 2011, 19:51
http://www.geenstijl.nl/archives/images/tomariegroot.jpg

Kniekous
2 november 2011, 15:21
Ja Dzine,dat is een grote foto. Leg eens uit?

HelpGyno
2 november 2011, 23:13
Ja Dzine,dat is een grote foto. Leg eens uit?

Je ziet duidelijk zo'n hoefijzer figuurtje..

Kniekous
3 november 2011, 01:32
http://rlv.zcache.com/good_luck_lucky_horse_shoe_saying_card-p137219970350561413qi0i_400.jpg

HelpGyno
3 november 2011, 03:32
Ja niet dat het mij stoort ofzo hoor.. Ik dacht alleen dat dat de gedachtegang van dzine is.

Limbo
3 november 2011, 11:06
Nu zie ik er 2!:crybaby:

jord-y
3 november 2011, 19:52
Je ziet duidelijk zo'n hoefijzer figuurtje..

Ja zo te zien moet hij er ook aan geloven:) wel drastisch gelijk kortwieken maar tegelijkertijd ook lef.

HelpGyno
4 november 2011, 07:02
Nu zie ik er 2!:crybaby:

Hoeveel zie je er nu?

http://images.travelpod.com/users/martenijzerman/1.1263475399.3-maten-hoefijzers-gewoon-in-een-winkel-te-koo.jpg

Limbo
4 november 2011, 07:39
Hoeveel zie je er nu?

http://images.travelpod.com/users/martenijzerman/1.1263475399.3-maten-hoefijzers-gewoon-in-een-winkel-te-koo.jpg

:D

Maar even zonder dollen, een jaar of 6 geleden had ik er ook 1 op mijn hoofd zitten!

appelsenperen
10 november 2011, 06:42
Arie boomsma maakt dat geen hol uit. Die zal toch niet lelijk worden.

En ik weet niet precies waarom, maar ik heb(met inhammen) mijn haar ook al 2 keer gemillimeterd en niemand zei: ''jezus, wat een inhammen'' of iets dergelijks.

DikkieD
15 november 2011, 13:42
Marco Borsato ook vrijwel zeker behandeld. Bekijk de foto's door de jaren heen en zijn huidige voorstuk maar eens.

Logisch ook dat hij dat doet, zon populaire zanger die steeds moet performen is uiterlijk/ image belangrijk

dZinee
15 november 2011, 14:03
Ik zou niet zeggen dat het logisch is, wel begrijpelijk.

Limbo
15 november 2011, 17:31
Marco Borsato was me nog niet opgevallen eerlijk gezegd!

Lucky
15 november 2011, 18:12
Ik moet toegeven dat ik het, evenals Limbo, ook niet zie. Zijn voorhoofd is door de jaren heen gewoon hoger en kaler geworden.

Henk
21 januari 2012, 00:02
Ik zag vandaag Jeff Goldblum bij Top gear. Die heeft overduidelijk een haartransplantatie laten doen.

Limbo
21 januari 2012, 09:50
Dat ziet er niet verkeerd uit!

dave523
23 januari 2012, 23:13
Beckham vecht tegen kaalheid, maar wil geen transplantatie (http://www.dailystar.co.uk/news/view/231677/David-Beckham-I-m-going-bald-and-watching-kids-grow-up-is-scary/)

dZinee
24 januari 2012, 00:19
Beckham vecht tegen kaalheid, maar wil geen transplantatie (http://www.dailystar.co.uk/news/view/231677/David-Beckham-I-m-going-bald-and-watching-kids-grow-up-is-scary/)

Nee er staat, ALS! hij tekenen van kaalheid ziet, scheert hij zn haren eraf.
Staat niks over dat hij momenteel kaal word:P

Limbo
24 januari 2012, 07:17
Die gaat echt wel voor een ht als het de slechte kant opgaat.

AnthonieH
24 januari 2012, 08:49
Die gaat echt wel voor een ht als het de slechte kant opgaat.Dat verwacht ik eigenlijk ook, alleen gaat ie er dus geheimzinnig over doen. Enne, wie weet heeft ie al wat laten doen, onopvallend, niet te dicht en niet te groot. Met zijn gemillimeterde coupe was dat best te doen en hij kon altijd de aandacht afleiden met een tattoo ...

Limbo
24 januari 2012, 13:32
Zo denk ik er ook over. En met zo'n vrouw en al dat geld, nee hoor, die zal kaalheid nooit en te nimmer accepteren!

Grasshopper
24 januari 2012, 14:02
Zo denk ik er ook over. En met zo'n vrouw en al dat geld, nee hoor, die zal kaalheid nooit en te nimmer accepteren!

OK, maar bij mijn weten is er nog steeds geen enkele FUT/FUE methode die hem terug de haarbos van weleer zal geven. Het feit dat er eigenlijk best wel wat sterren zijn die eerder een haarwerk dragen dan een FUE te laten doen, wijst er toch op dat niet iedereen overtuigd is van de mogelijkheden en resultaten van een haartransplantatie. Hoe goed en hoe duur die ook is.

Limbo
24 januari 2012, 16:32
Met zo'n kop vol haar twijfel ik daar niet aan!

cees
24 januari 2012, 17:54
die gast heeft nog onwijs volle bos... :/

dave523
26 januari 2012, 00:19
Nee er staat, ALS! hij tekenen van kaalheid ziet, scheert hij zn haren eraf.
Staat niks over dat hij momenteel kaal word:P

Dit staat in de kop: "DAVID Beckham is “fighting baldness” and terrified of his children turning into adults."

Of lees jij iets anders? Al heb ik geen idee wat vechten tegen kaalheid in praktische zin betekent

dave523
26 januari 2012, 00:25
Opmerkelijk trouwens dat niemand hier 'acceptatie' van kaalheid als iets geloofwaardig kan zien. Dat wordt dan nog een zware sessie voor sommigen.......

Ik zeg: "We zitten op een grote bol en die hangt in een soort van zwart niks"

Lighten up people!

dZinee
26 januari 2012, 00:33
Dit staat in de kop: "DAVID Beckham is “fighting baldness” and terrified of his children turning into adults."

Of lees jij iets anders? Al heb ik geen idee wat vechten tegen kaalheid in praktische zin betekent

Nee, je moet ook de tekst lezen.
Titels zijn altijd misleidend, bedoeld om aandacht te trekken.
'Fighting baldness' verwijst dat hij het moeilijk zou vinden als hij kaal zou worden (maar het wel zou accepteren). Hij vecht tegen de gedachte van kaal worden.

AnthonieH
26 januari 2012, 07:06
Opmerkelijk trouwens dat niemand hier 'acceptatie' van kaalheid als iets geloofwaardig kan zien. Dat wordt dan nog een zware sessie voor sommigen.......

Ik zeg: "We zitten op een grote bol en die hangt in een soort van zwart niks"

Lighten up people!:) Ik zie acceptatie juist als het verstandigst. Maar mijn ervaring is dat mensen die iets hard roepen regelmatig zo hard roepen om de aandacht af te leiden en stiekem het tegendeel doen.

.... ik doe/deed dat zelf ook ;)

Hakuna
14 februari 2012, 15:16
Volgens mij heeft de presentator van Nieuwsuur (Twan Huys) ook een HT langs zijn haarlijn laten doen, het ziet er wel erg netjes en onnatuurlijk recht uit.

dundun
15 maart 2012, 19:25
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-A1-doet-Merseysidewalk.htm

Ronald de Boer heeft een haartransplantatie gehad. Gedurfd hoe hij daar al loopt, roodheid viel mij direct op. Frank deze zomer aan de beurt? :D

dZinee
15 maart 2012, 22:04
Kijk eens aan. Jammer.
Ik vond hem net een voorbeeld dat het dus niet nodig was ook al heb je genoeg geld...
mmm

Expert
15 maart 2012, 23:14
Hij en Frank zijn eigenlijk ideale ht patienten. Klein koppie en beide hebben nauwelijks veel nodig om weer een fatsoenlijke haarlijn te krijgen (mochten ze dat willen).

En tja geld.....een miljonair kan niet meer dan jij en ik, ooit is de donor op. Iedere Nederlander met een gemiddelde baan kan enkele ht's betalen....maar de vakantie moet je een keer overslaan.

dZinee
16 maart 2012, 10:20
Goed punt..
als ik het over HT heb komt mn vriendin meteen..weet je wel wat je voor dat geld allemaal kunt doen?

Maar een goede haarstatus zou mij 10x gelukkiger maken dan een vakantie naar verweggistan. Dan is natuurlijk altijd de vraag of je haarstatus weer goed is na een HT, dat even daar gelaten..

Memeber
19 maart 2012, 17:31
Sorry ik moet er even op terug komen. Ik vraag me nog steeds af HOE dit mogelijk is? Nog nooit een haartransplantatie gezien met zulk goed resultaat, eerder.. bestaat niet of.. een behandeling wat alleen voor de sterren en miljonairs beschikbaar is? De haardichtheid is ONGELOFELIJK en de dikte .. is absurd. :D

http://www.thebaldtruth.com/wp-content/uploads/2008/08/brendanfraser_lg.jpg

http://www.moviestar.nu/articles/matthewmcconaughey01.jpg
http://www.moviespad.com/photos/matthew-mcconaughey-wallpaper-401c4.jpg

Ik weet niet of de bovenste echte is of niet.. maar die van matthew 100% echt..

Dat je er na meer dan 10/12 jaar nog jonger uit ziet dan eerst..

dZinee
19 maart 2012, 17:55
Een lading toppik en andere conceilers?
Ziet er iig goed uit;)

Limbo
19 maart 2012, 18:02
Toppik, haarwerk of idd een heel erg goede chirurg!

Memeber
19 maart 2012, 18:29
Bij Matthew is het enkel haartransplantatie dat weet ik wel.. wellicht finasteride? Maar ik betwijfel of hollywood sterren wel risico's nemen met grote bijwerkingen.

Ik wil wel een weten waar hij een haartransplantatie heeft laten doen.. al zou het met 2000 kosten... ik heb er veel voor over om zo'n haardos te krijgen. Jammer .. want had tot anderhalf jaar terug nog dikker en voller bos haar. :P

AnthonieH
19 maart 2012, 18:36
Bij Matthew is het enkel haartransplantatie dat weet ik wel.. wellicht finasteride? Maar ik betwijfel of hollywood sterren wel risico's nemen met grote bijwerkingen.

Ik wil wel een weten waar hij een haartransplantatie heeft laten doen.. al zou het met 2000 kosten... ik heb er veel voor over om zo'n haardos te krijgen. Jammer .. want had tot anderhalf jaar terug nog dikker en voller bos haar. :PIk denk ook een haarwerk of een goede transplantatie. Van Matthew McConaughey is dat helemaal zo verbazend niet, mijn situatie lijkt wel op die van hem. 2300 grafts was genoeg om een wereld van verschil te maken.

En het is echt niet ondenkbaar dat ze finasteride gebruiken. Zo groot zijn die kansen op bijwerkingen niet en zo ernstig is het effect vaak in eerste instantie niet. Ik denk dat zij juist wel snel naar zo'n middel zullen grijpen. Ze brengen wel grotere offers voor hun beroep. Strenge dieëten om mager te worden, zware trainingen om gespierd te worden, baard laten staan, kaal scheren, etc. :)

Limbo
19 maart 2012, 19:51
Bij Matthew is het enkel haartransplantatie dat weet ik wel.. wellicht finasteride? Maar ik betwijfel of hollywood sterren wel risico's nemen met grote bijwerkingen.

In de VS slikken ze fina toch alsof het een vitaminetabletje is?

illuminatie
22 maart 2012, 09:23
Tom Cruise bang om haar te verliezen

Laatste update: 21 maart 2012 17:53 info
LOS ANGELES - Tom Cruise heeft weer een nieuwe manier gevonden om zijn jeugdige uiterlijk te behouden. De acteur gebruikt een speciale helm tegen haarverlies.

http://media.nu.nl/m/m1ezqu8adfom.jpg
Dat meldt (http://www.intouchweekly.com/2012/03/tom_cruises_plan_to_keep_his_h.php) In Touch.
Het apparaat, dat op een helm lijkt, stimuleert de haargroei door middel van lasers, zegt een vriend van de wereldster. ''Tom draagt het elke dag 25 minuten lang.'' Eerder werd bekend dat de 49-jarige acteur placenta op zijn gezicht smeert in een poging er jong uit te blijven zien.
De helm schijnt een nieuw hebbedingetje te zijn onder celebrities. De Hands Free Hair Rejuvenator gaat voor 699 dollar (530 euro) over de toonbank.

illuminatie
22 maart 2012, 09:25
Matthew is wel weer enorm veel kwijtgeraakt afgelopen tijd. Misschien wel door zn kind dus dat zou betekenen dat ie finas gebruikt en daarmee is gestopt

Hairpilot
28 maart 2012, 11:46
Enrique Iglesias, bijna zeker een haarwerk.

http://oi39.tinypic.com/2rqf32q.jpg

Zie hier (http://www.youtube.com/watch?v=Jgn1hxqJ5j4&feature=player_embedded), de eerste 5 seconden hoe hij reageert als de presentator zijn haar wil aanraken :P

Expert
28 maart 2012, 16:30
haha, blijf van mijn haar(werk) af. :D Haarwerk zou kunnen maar volgens mij is het meer een comb-over. Wist trouwens niet dat hij zo kalend was.

Ik begrijp overigens niet wat er zo speciaal is aan de transplantatie van Matthew McConogoyghghg ? Ja goed gelukt, maar zo zou het moeten zijn. Zie je ook bij enkelen hier op dit forum.

Hairpilot
28 maart 2012, 16:37
Ik denk niet dat het een comb-over is.

Zie deze pic, waar er al duidelijk 'comb-over' is, je ziet dat de haarlijn nog een stukje verder ligt.

http://lh4.ggpht.com/_UDIwZAxomYk/TFmVQK6eluI/AAAAAAAAAss/Wr2JZKB9FAM/62-enrique-iglesias-balding-04.jpg

Vervolgens zie je hier zo'n onwijs dik en vol haar.. op deze foto lijkt het zelfs op een haarwerk vind ik.

https://lh5.googleusercontent.com/_UDIwZAxomYk/TZRSCBSMN9I/AAAAAAAAA2M/ASR3tcaIiLw/enrique-iglesias-balding-wig.jpg

Tel daar bij dat hij vroeger (en nu soms nog) bijna ALTIJD een pet of mutsje droeg en dat hij zo'n vreemde reactie had wanneer die presentator zijn haar wou aanraken.. ik denk dat Enrique wel wat te verbergen heeft wat zijn haar betreft. :P

Btw: wanneer je zijn haar wél ziet (geen pet of ander hoofddeksel) is het aaaaaltijd even lang. Soms eens een beetje anders gemodelleerd, maar vrijwel altijd identiek.

Limbo
28 maart 2012, 16:41
Hij heeft zat geld om elke week de kapper te laten komen!

Hairpilot
28 maart 2012, 16:52
Hij heeft zat geld om elke week de kapper te laten komen!

True, maar toch.. Bekijk de foto's: een héél duidelijk kalende man en 14 jaar later lijkt zijn haar 3x voller, dikker en beter EN hij reageert wel héél alert wanneer een presentator het haar gewoon even nonchalant wil aanraken. Lotgenoten op HLT zijn 't er roerend over eens dat het een haarstukje is.

Limbo
28 maart 2012, 17:23
Het kan best maar we zullen het nooit weten. Helaas...

)Remco
28 maart 2012, 17:49
Is zijn pappa nou kaal ,of niet´.

Memeber
28 maart 2012, 20:02
Enrique Iglesias, bijna zeker een haarwerk.

http://oi39.tinypic.com/2rqf32q.jpg

Zie hier (http://www.youtube.com/watch?v=Jgn1hxqJ5j4&feature=player_embedded), de eerste 5 seconden hoe hij reageert als de presentator zijn haar wil aanraken :P

16 jaar verschil tussen deze twee foto's? ehm..

Nja 14 jaar.. maar aangezien hij er in 2012 er net zo uit ziet... 16 jaar

Strider
28 maart 2012, 20:18
Enrique Iglesias, bijna zeker een haarwerk.

http://oi39.tinypic.com/2rqf32q.jpg

Zie hier (http://www.youtube.com/watch?v=Jgn1hxqJ5j4&feature=player_embedded), de eerste 5 seconden hoe hij reageert als de presentator zijn haar wil aanraken :P

Hij heeft op de eerste foto ook nog eens een hele andere haarstructuur.

Limbo
28 maart 2012, 20:27
Zijn het wel dezelfde personen of is meneer ook nog naar de plastisch chirurg geweest?

Hairpilot
30 maart 2012, 09:53
Het is dezelfde persoon, hoor. Zie andere foto van hem enkele jaren terug op vorige pagina hier, lijkt hij al meer op de 1996 versie.

@Strider: Correct, viel me ook al op.

Ik blijf er bij dat het om een (gedeeltelijk) haarwerk gaat. De dagen die hij soms doorbrengt zonder een pet of mutsje af te doen, heeft hij het (gedeeltelijk) haarwerk simpelweg niet aan. God knows why.

Needmorehair
30 maart 2012, 15:26
Jeetje, inderdaad een heeeel spastische reactie als die presentator bijna aan z'n "haar" komt...!

Memeber
31 maart 2012, 10:37
Dat zegt dus helemaal niks mensen. Ik denk eerder dat hij het niet leuk vind als je zijn haar aanraakt. Vond ik ook nooit echt leuk wanneer ik een volle bos had, behalve dan wanneer ik mijn haar niet had gedaan.

Limbo
31 maart 2012, 13:10
Ja, niet te snel conclusies trekken zou ik zeggen. Ik vind het ook niet prettig als een andere man aan mijn haren komt!

AnthonieH
31 maart 2012, 19:07
Zo zag ik het ook. Ik deins ook terug als iemand ineens aanrakerig wordt :)

Hairpilot
2 april 2012, 15:51
Jullie zien het verkeerd. De erg spastische reactie voor nationale televisie is enkel een extra mogelijke indicatie, niet het hoofdbestanddeel die wijst op een eventueel haarwerk. Hoofdbestanddeel is dat hij tot voor enkele jaren noooooit zijn haar liet zien, maar altijd een petje of muts droeg, 16 jaar geleden overduidelijk kalend was (denk richting NW4) en nu een onwijs dikke bos haar heeft én zoals Strider terecht opmerkte bovendien een andere haarstructuur. Ook altijd exact dezelfde lengte en 'styling' is een extra indicatie.

dZinee
4 april 2012, 11:20
wat maakt het eigenlijk uit hoe of wat hij draagt..het ziet er goed uit..
Het zou net zo normaal moeten worden als make-up voor vrouwen, dan was er helemaal niet zo een heisa over :)

bass885
4 april 2012, 13:47
Ronald de Boer afgelopen zondag in studio voetbal. Ook heel duidelijk een Ht'tje gepakt!

Needmorehair
4 april 2012, 14:26
wat maakt het eigenlijk uit hoe of wat hij draagt..het ziet er goed uit..
Het zou net zo normaal moeten worden als make-up voor vrouwen, dan was er helemaal niet zo een heisa over :)

Period.

Hairpilot
4 april 2012, 17:45
wat maakt het eigenlijk uit hoe of wat hij draagt..het ziet er goed uit..
Het zou net zo normaal moeten worden als make-up voor vrouwen, dan was er helemaal niet zo een heisa over :)

Welja, daar gaat het hele topic over :P Maar inderdaad, als het heel erg sociaal aanvaard zou zijn een haarstukje te dragen wanneer je als man begint te kalen, ging de wereld voor ons een stukje makkelijker zijn.

Expert
13 april 2012, 13:01
Zat vorige week Tottenham te kijken en zei de commentator zo ineens, dat de haarlijn van v/d Vaart aan het optrekken was. :eek: Niet dat hij niet gelijk heeft maar hoor je niet vaak. Ja zei Alphonds Groenendijk die er als co-commentator naast zat, hij wordt ook een dagje ouder. :D

De voorhoede van het Nederlands elftal is aan aga onderhevig.

dave523
14 april 2012, 00:57
Zag een foto van Jeroen Kijk in de Vegte en die heeft zijn hoofd geschoren op standje 1 of 0. Vind dat eigenlijk best wel cool staan als je kalend bent in plaats van een pruikje oid.

En persoonlijk blij dat ik kalen niet meer het einde van de wereld vind (itt tot blinde paniek vroeger). Al hoop ik wel dat ik mijn kapsel zo goed mogelijk hoop te conserveren de komende jaren.

gebruikersnaam1
6 juni 2012, 20:15
Ik zag de training van het Nederlands Elftal in de regen lijkt die ht van sneijder ineens toch een stuk minder goed gelukt.

dZinee
6 juni 2012, 20:56
tjah in de regen ziet iedereen zijn haar er wat minder dik uit...
wesley gebruikt wrs ook toppik o.i.d. dus regen zal hem niet goed doen.

Over het algemeen vind ik zijn HT juist wel een flinke verbetering kwa uiterlijk.

gebruikersnaam1
9 juni 2012, 16:36
wie heeft gisteren bij Barend & van Dorp, rafael van der Vaart gezien.
die gozer zit ook aan het kalen, je ziet bij hem het welbekende "Horse shoe" vorm boven. Ik geef hem 5 jaar dat die zichtbaar kalend is

Z'n vriendin Sylvia Meis was er ook, wat een lekker spul is dat :P

We zijn nu 8 jaar verder dus die uitspraak is niet uitgekomen. Hij heeft geen haarlijn van een 16 jarige maar is bij lange na nog niet kaal

gebruikersnaam1
9 juni 2012, 16:46
zo blijkt dat het vaak maar moeilijk voorspellen is hoe het loopt met haren.

dZinee
12 juni 2012, 23:45
Moet zeggen dat het leek alsof sneijder vandaag in de persconferentie toch een flinke lading toppik erin had gestoord..Leek af en toe alsof hij beetje had overdreven, maar het licht viel er niet duidelijk op.

Hoe je het ook went of keert, vind het hem goed staan, of het nu met of zonder toppik is

Memeber
13 juni 2012, 00:43
http://www.baldcelebrity.com/tag/jon-cryer

Jon cryer.. maja het zou mij ook werkelijk geen worst schelen hoe mijn haar eruit ziet als ik zoveel geld zou hebben dat ik niet eens weet wat ik ermee moet..:P

dZinee
13 juni 2012, 09:56
Ja maar bij hem is al jaren duidelijk, ook in de serie zelf.
Good for him, dat het hem niks doet.

Hairpilot
15 juni 2012, 11:11
http://www.baldcelebrity.com/wp-content/uploads/2011/03/Hugh-Laurie-before-after.jpg

Hugh Laurie was al langer bekend, maar wat denken jullie: concealer(s) of een (gedeeltelijk) haarwerk? Verschillende meningen blijkbaar op het wereldwijde web.

Strider
15 juni 2012, 13:13
We zijn nu 8 jaar verder dus die uitspraak is niet uitgekomen. Hij heeft geen haarlijn van een 16 jarige maar is bij lange na nog niet kaal

Hij is wel wat kaler geworden, maar hij draagt zijn kapsel ook korter wat hem eigenlijk prima staat.

http://www.mediaenkranten.nl/wp-content/uploads/2012/05/Rafael-van-der-Vaart-of-H-006.jpg

Expert
16 juni 2012, 23:30
Ja maar bij hem is al jaren duidelijk, ook in de serie zelf.
Good for him, dat het hem niks doet.Volgens mij doet het hem wel wat. Hij zit onder de schoenpoets als de camera's draaien. :)

m91
17 juni 2012, 02:07
http://www.baldcelebrity.com/wp-content/uploads/2011/03/Hugh-Laurie-before-after.jpg

Hugh Laurie was al langer bekend, maar wat denken jullie: concealer(s) of een (gedeeltelijk) haarwerk? Verschillende meningen blijkbaar op het wereldwijde web.

Lijkt mij een gedeeltelijk haarwerk in de kleur van zijn geverfde haar:P

dZinee
17 juni 2012, 23:54
In een camera-setting kun je met toppik en concealers ook ontzettend veel bereiken.. Zolang er geen wind en regen bij komt kun je het in principe vol gooien. Laagje toppik, laagje fullmore. nog wat toppik. nog wat vloeibare kokosolie erover voor de glans..prima.

Ben dus niet overtuigd dat het een haarwerk is, eerlijk gezegd kan het me ook vrij weinig interesseren. Dit soort settings zijn toch niet het echte leven. Ik kijk liever na sporters, die onder de camera staan onder 'normale' omstandigheden.

Bij wesley leek het vandaag alsof hij teveel concealer gebruikte en wat vlekken had op zijn hoofd.Vind zijn HT nog steeds goed lukt, alleen de kruin is wat dun.

Limbo
20 juni 2012, 14:04
Die andere van WHAM!, 46 jaar oud pas

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/28/article-1216592-069C6EBC000005DC-910_468x655.jpg

illuminatie
22 juni 2012, 11:45
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/21/article-2162611-13B6A0B8000005DC-236_634x443.jpg
Rafael nadal

Is er de afgelopen jaren ook niet beter op geworden..

Strider
22 juni 2012, 12:54
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/21/article-2162611-13B6A0B8000005DC-236_634x443.jpg
Rafael nadal

Is er de afgelopen jaren ook niet beter op geworden..

Haha, jij zit op fokforum :D

illuminatie
22 juni 2012, 13:01
Haha, jij zit op fokforum :D
Fokforum? Nooit van gehoord.. kwam de foto toevallig tegen.. net zoals deze..
Billy Zane in Titanic:
http://3.bp.blogspot.com/-3X-LyaaTR98/TlqIm0EfLgI/AAAAAAAABbk/yOQjUrJqSkk/s1600/Titanic_2080Pyxurz.jpg

En zo ziet hij er al een aantal jaren uit:

http://www.fullissue.com/wp-content/uploads/2011/01/Billy-Zane.jpg

Die is toch in 10 jaar helemaal kaal geworden

Limbo
22 juni 2012, 13:59
Met natte haren ziet het er altijd een stuk 'erger' uit!

HairCoach
22 juni 2012, 16:52
Fokforum? Nooit van gehoord.. kwam de foto toevallig tegen.. net zoals deze..
Billy Zane in Titanic:
http://3.bp.blogspot.com/-3X-LyaaTR98/TlqIm0EfLgI/AAAAAAAABbk/yOQjUrJqSkk/s1600/Titanic_2080Pyxurz.jpg

En zo ziet hij er al een aantal jaren uit:

http://www.fullissue.com/wp-content/uploads/2011/01/Billy-Zane.jpg

Die is toch in 10 jaar helemaal kaal geworden

Is hij op de eerste foto niet al voorzien van een haarwerk ?

dZinee
22 juni 2012, 19:40
Billy Zane droeg al een (gedeeltelijk )haarwerk in "Twin Peaks" (1991).

In zijn films rond 1988 zie je al dat er inhammen komen, en dat zijn haarstatus achteruit gaat. Zeker niet de status van titanic. In titanic draagt hij dus vrijwel zeker een haarwerk.

Dus inderdaad, foto 1 en 2 vergelijken met elkaar is compleet zinloos.

gebruikersnaam1
22 juni 2012, 20:10
Ik vind hem er op de foto zonder haar beter uitzien denk ik.

Zit eminem trouwens aan de toppik ofzo?

http://www.google.nl/imgres?q=eminem&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=Z2i7eMDqSCNV2M:&imgrefurl=http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/2010/12/02/eminem-leads-grammy-nominations-with-10/&docid=hW5etNkYQgNBwM&imgurl=http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/files/2010/12/eminem.jpg&w=300&h=300&ei=YLTkT46yNMbP0QWTq7yaCQ&zoom=1&iact=rc&dur=496&sig=107687535690220644910&page=3&tbnh=165&tbnw=177&start=42&ndsp=24&ved=1t:429,r:18,s:42,i:333&tx=130&ty=141

en:

http://urbanislandz.com/2010/12/14/eminem-name-biggest-urban-artist-of-2010/

HairCoach
23 juni 2012, 09:20
Ik vind hem er op de foto zonder haar beter uitzien denk ik.

Zit eminem trouwens aan de toppik ofzo?

http://www.google.nl/imgres?q=eminem&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=709&tbm=isch&tbnid=Z2i7eMDqSCNV2M:&imgrefurl=http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/2010/12/02/eminem-leads-grammy-nominations-with-10/&docid=hW5etNkYQgNBwM&imgurl=http://xfinity.comcast.net/blogs/tv/files/2010/12/eminem.jpg&w=300&h=300&ei=YLTkT46yNMbP0QWTq7yaCQ&zoom=1&iact=rc&dur=496&sig=107687535690220644910&page=3&tbnh=165&tbnw=177&start=42&ndsp=24&ved=1t:429,r:18,s:42,i:333&tx=130&ty=141

en:

http://urbanislandz.com/2010/12/14/eminem-name-biggest-urban-artist-of-2010/

Als het al wat is, is het fullmore...
Met Toppik krijg je dit resultaat niet.

Mensen die kalend zijn, gebruiken Toppik.
Mesen met dun haar eerder fullmore

dZinee
23 juni 2012, 11:32
Ik weet niet hoe je uit die foto's haalt dat hij toppik of fullmore gebruikt.
Omdat zijn haar vooraan wat donkerder lijkt of wat? Het is gewoon hoe het licht valt, zie er helemaal niks bij.

Quin
23 juni 2012, 12:15
Wayne Rooney z'n peperdure transplantatie is ook geld in de vuilbak precies. Nu met EK ziet het er echt niet meer uit, vind ik.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/10/article-2157359-1389CB5F000005DC-598_468x586.jpg

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866079.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866092.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866096.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866084.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney

Hairpilot
23 juni 2012, 12:51
@Hairboy2008: Huh? Mensen met van nature dun haar zouden Fullmore gebruiken en kalende mensen Toppik? Hoe kom je daar bij? Volgens mij worden beiden voornamelijk gebruikt door kalende mensen en [beiden] misschien door mensen met van nature superdun haar.

dZinee
23 juni 2012, 13:27
Rooney is gewoon een lelijke gast, met of zonder haar..
vind dit ook niet het mooiste kapsel, maarja.

@Hairpilot..ja ben het met je eens.

HairCoach
23 juni 2012, 13:52
@Hairboy2008: Huh? Mensen met van nature dun haar zouden Fullmore gebruiken en kalende mensen Toppik? Hoe kom je daar bij? Volgens mij worden beiden voornamelijk gebruikt door kalende mensen en [beiden] misschien door mensen met van nature superdun haar.

Ik heb geen superdun haar, maar ook niet het dikste haar wat je zonder gel kunt dragen.
Ben niet meer kalend en na de HT's zelfs een NW1.
Maar gebruik toch fullmore om het wat meer body te geven.
Toppik heb ik in het verleden gebruikt, maar dat is echt geen succes (voor mij).

De kapper waar ik het haal, geeft ook demo's met Toppik en Fullmore.
Die gaven dit advies ook

Hairpilot
23 juni 2012, 14:09
Maar beiden dienen dus voor dun haar. Ik snap niet echt het verschil tussen diffuus dunner wordend haar tgv aga en van nature dun haar; althans niet waarom het ene product beter geschikt zou zijn. De oorzaak is anders, de feitelijk problematische situatie (nl. dun haar) is identiek, me dunkt.

Expert
23 juni 2012, 14:31
Wayne Rooney z'n peperdure transplantatie is ook geld in de vuilbak precies. Nu met EK ziet het er echt niet meer uit, vind ik.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/06/10/article-2157359-1389CB5F000005DC-598_468x586.jpg

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866079.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney

http://www.standard.co.uk/incoming/article7866084.ece/ALTERNATES/w620/Wayne+Rooney
Ja, alsof er een dode mus op zijn hoofd ligt. Wat iedere kenner al beweerde, zijn haar zat vol met maskering. Alleen de wanhopigen dachten anders, die komen nu bedrogen uit. Het is echt zinloos daar discussies mee te voeren omdat sommigen zo wanhopig zijn en gebukt gaan onder het haarverlies. Ik vind dat dit op dit forum ook het punt is. Je bent meteen negatief als je reeel bent. Mensen willen het niet horen. Maar wat dzinee ook zegt, keel is ook foeilelijk.



Die andere van WHAM!, 46 jaar oud pas

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2009/09/28/article-1216592-069C6EBC000005DC-910_468x655.jpgVolgens mij zit jij altijd op oude fora te neuzen die gedateerd zijn. De man is inmiddels bijna 50. Maar punt gemaakt. :P Wie zegt dat kaal niet oud maakt ?

Rafael Nadal heeft al jaren een dunne scheiding. Het zou me niet verbazen dat dit ook gedeeltelijk komt door het dragen van lang haar.

Limbo
23 juni 2012, 15:03
Ik ben er bijna 49 maart als ik dit zie voel ik me ineens wel erg jong. Maar goed, als hij er tevreden mee is...

Grasshopper
23 juni 2012, 19:47
Alleen de wanhopigen dachten anders, die komen nu bedrogen uit. Het is echt zinloos daar discussies mee te voeren omdat sommigen zo wanhopig zijn en gebukt gaan onder het haarverlies. Ik vind dat dit op dit forum ook het punt is. Je bent meteen negatief als je reeel bent. Mensen willen het niet horen.
.

Ja, die indruk heb ik ook soms, hoewel ik niet vaak op dit forum kom.
Ik ken persoonlijk vier mensen die een HT hebben laten doen, en bij geen een van hen is het anders dan op die foto's van Rooney. Eigenlijk nog slechter zelfs. Ik begrijp dan ook niet waarom velen denken dat een HT dé oplossing is. Met een haarwerk ben je toch veel beter geholpen. Ja, het vergt meer werk, en kan op termijn duurder zijn dan een HT. Ja, je kan het soms wel zien dat je er een draagt. Maar dat is toch beter dan wat je daar bv. bij Rooney te zien krijgt?
Hebben mensen zich bovendien ook nog nooit afgevraagd waarom filmsterren bijna steevast voor een haarwerk kiezen? Zij hebben genoeg geld om 100 HT's te laten uitvoeren, en toch doen ze het bijna nooit. Ik denk dat dit ook wel iets wil zeggen.
Ik begrijp dat er nog een groot stigma kleeft op haarwerken, maar laten we eerlijk zijn, als je die foto's bekijkt oogt Billy Zane met haarwerk er toch beter uit dan Rooney's HT. Los van hun gezicht dan.
Als ik volledig kaal ben, dan weet ik het wel. Een goed haarwerk, tenzij ze bij Histogen of Replicel met iets revolutionairs afkomen.

Expert
23 juni 2012, 19:54
Ken je 4 mensen die een ht hebben gedaan ja ? Dat is niet mals. Probleem is grashopper, dat te veel mensen een ht halfslachtig ingaan. Je moet het of niet doen, of goed. Dan ken je gewoon de verkeerde mensen. Je ziet gewoon hele goeie ht's als je enkel kale inhammen had. Dat is geen probleem. Als je al kaler bent, richting schaal 3/4 met (lichte) kalende kruin, dan moet je er vol in gaan. 5000-6000 grafts. Dat betekent, 3/4x gaan. Maar na 1x is de portomonnee al leeg of de ijver is weg (men heeft er ineens mee leren leven). Tja...

Grasshopper
23 juni 2012, 20:12
Ken je 4 mensen die een ht hebben gedaan ja ? Dat is niet mals. Probleem is grashopper, dat te veel mensen een ht halfslachtig ingaan. Je moet het of niet doen, of goed. Dan ken je gewoon de verkeerde mensen. Je ziet gewoon hele goeie ht's als je enkel kale inhammen had. Dat is geen probleem. Als je al kaler bent, richting schaal 3/4 met (lichte) kalende kruin, dan moet je er vol in gaan. 5000-6000 grafts. Dat betekent, 3/4x gaan. Maar na 1x is de portomonnee al leeg of de ijver is weg (men heeft er ineens mee leren leven). Tja...

Ja, ik realizeerde me ook ineens dat ik best wel wat mensen ken die een HT hebben laten doen. Uiteenlopende mensen ook. Mijn tandarts, een lid van de sportclub, collega op het werk, en de broer van een vriendin. En wat meer is, op mijn werk is er niet alleen een met een HT, maar ook een met een haarwerk. En ja, daar worden al eens grapjes over gemaakt, en niet over die met een HT, maar als je dan vraagt wat er het beste uitziet krijg je steevast als antwoord "die pruik". Tja...

Expert
23 juni 2012, 20:32
Ja hahaha, maar dit is toch een grapje zeker. Een haarwerk is toch nep. Natuurlijk vind iedereen zo'n dikke bos haarwerk mooier dan zo'n halfkale collega ernaast. :) Het is alsof je vraagt, ziet een vrouw er beter uit met make-up of zonder. Je vergelijkt puur natuur met camouflage.

Grasshopper
23 juni 2012, 21:00
Het is alsof je vraagt, ziet een vrouw er beter uit met make-up of zonder. Je vergelijkt puur natuur met camouflage.

Ja, dit is een goede vergelijking eigenlijk.
Het komt er bij een haarwerk uiteindelijk op aan of je je al dan niet over het idee kan zetten om met vals haar rond te lopen denk ik. Ik weet dat ik er geen probleem mee zal hebben zolang er geen natuurlijke oplossing is die er net zo goed uitziet. Ieder zijn ding tenslotte.

Expert
23 juni 2012, 21:24
Ja, dit is een goede vergelijking eigenlijk.
Het komt er bij een haarwerk uiteindelijk op aan of je je al dan niet over het idee kan zetten om met vals haar rond te lopen denk ik. Ik weet dat ik er geen probleem mee zal hebben zolang er geen natuurlijke oplossing is die er net zo goed uitziet. Ieder zijn ding tenslotte.Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Ik ken die 4 mensen niet die jij kent, maar misschien heb je een vertekend beeld gekregen van wat er mogelijk is. Dat je al van hun transplantaties op de hoogte bent, zegt mij eigenlijk al dat het allemaal niet zo heel erg geslaagd is met die 4. Ook omdat er natuurlijk heel veel mensen transplantaties ondergaan die al best wel kaal waren. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.

HairCoach
23 juni 2012, 21:38
Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Ik ken die 4 mensen niet die jij kent, maar misschien heb je een vertekend beeld gekregen van wat er mogelijk is. Dat je al van hun transplantaties op de hoogte bent, zegt mij eigenlijk al dat het allemaal niet zo heel erg geslaagd is met die 4. Ook omdat er natuurlijk heel veel mensen transplantaties ondergaan die al best wel kaal waren. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.

Helemaal mee eens

Grasshopper
23 juni 2012, 22:26
Hoezo niet ?
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent.

Daar wringt het hem net, denk ik. Van twee van hen weet ik het niet, maar van de andere twee weet ik dat ze al vroeg kaal begonnen te worden. Een vanaf zijn 20ste, de andere rond zijn 28ste. Eigenlijk zeg je het zelf: als je op te jonge leeftijd kaal wordt, is een HT geen afdoende oplossing.
En zelf zit ik ook in die situatie: ik ben beginnen kaal te worden op mijn 32ste, wat volgens mij te vroeg is om met een HT een blijvend resultaat met een hoge dichtheid te hebben. Net zoals bij Rooney trouwens.

Hakuna
23 juni 2012, 22:30
Je kan met haartransplantaties zo goed als bijna een normale volwassen natuurlijke haarlijn terug krijgen, met juiste dichtheid, mits je niet vergevorderd kaal bent. Je moet er wel wat voor over hebben, maar dat is iets anders dan "er is geen natuurlijke oplossing". Die is er absoluut wel. Je moet alleen wat te makken hebben ($$) en niet te kaal zijn.

Ik heb in iedergeval genoeg donor haar om bij wijze van spreken 10 paar inhammen op te vullen bij een HT. Alleen de hoeveelheid € zijn (nog) niet compleet.

Intussen heb de de boel wel stabiel gekregen (zelfs iets dichtere kruin) dankzij mijn regime om als het zover is dat mijn haar voldoende lengte en dichtheid heeft, ook voor eventuele toemkomstige HT's.

gebruikersnaam1
24 juni 2012, 21:16
http://www.ajaxshowtime.com/uploads/news/4ae7c8e4ced6389b407d0b36742ab9727dcf7d1b.jpg

Hier zie je hem zonder spul in zn haren dan zie je ook duidelijk het donorgebied vind ik kortom ook voor sneijder geen wonderen.

gebruikersnaam1
24 juni 2012, 21:20
Nog een keer het resultaat: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01011/wesley_yolanthe_1011750q.jpg

m91
24 juni 2012, 22:38
Deze discussie zal vast eerder gevoerd zijn, maar wat denken jullie van Wim Kieft? Draagt hij een haarwerk?

Expert
24 juni 2012, 23:02
Wim ? Wim heeft al sinds hij Europees topscorer werd hetzelfde kapsel. :) Nee, dat is gewoon zijn eigen haar.

Sneijder wordt gewoon verder kaler. Hij moet echt iets gaan gebruiken want anders loopt hij straks met een raar kapsel rond. Ik zag overigens dat zijn vader en broers niet echt met haaruitval te kampen hebben. Het komt welliswaar van moederskant maar kijk allemaal maar eens naar je vrienden/neven. Je ziet niet vaak dat zoonlief kalend is en paps helemaal niet of nauwelijks. Het lijkt mij echt frustrerend als je broers en vader een bos haar hebben en jij kalend bent.

Grasshopper
25 juni 2012, 00:09
Het lijkt mij echt frustrerend als je broers en vader een bos haar hebben en jij kalend bent.

Je mag gerust zijn :(

Memeber
25 juni 2012, 08:32
Mijn broer is ook 8 jaar ouder dan mij en heeft een ongelofelijk volle bos met haar. Ben alleen maar blijf voor hem!

gebruikersnaam1
26 juni 2012, 00:24
Het lijkt mij echt frustrerend als je broers en vader een bos haar hebben en jij kalend bent.

Als jij 8 miljoen per jaar verdient en yolanthe in bed hebt is het al een stuk minder frustrerend

nijmegen2
26 juni 2012, 09:51
Ik vind het bij Sneijder wel goed gelukt! Kaling gaat verder, dus als ik hem was zou ik komend jaar nog eens terug gaan voro de kruin. Mooie haarlijn, zeker met zo'n kapsel hoor.

En idd Yolanthe erbij, help wellicht in acceptatieproces:-)

scotty
3 juli 2012, 19:42
Zag net Arie Boomsma bij RTL Boulevard en nu het ietsje langer is valt het wel op dat hij idd kalend is. Misschien had hij eerst een pruik? Not sure.

Hier een recente foto van hem op Twitter

http://p.twimg.com/Aw47spSCEAIicSl.jpg

Strider
4 juli 2012, 10:28
http://www.redetv.com.br/images/public/esporte/redetviesportes/20120702112325CoOhs6DAB8.jpg

dZinee
4 juli 2012, 14:12
aardig pensje meneer wesley..ziet er niet erg afgetraind uit:S

Blijf het onbegrijpelijk vinden dat top-spelers die miljoenen betaald krijgt te weinig discipline hebben om goed te eten en op hun lichaam te eten. Je weet dat als hij net 5 kg lichter zou zijn hij beter zal presteren..

haargek
4 juli 2012, 15:43
Voordat de competitie start is hij weer strak.
Een paar weken niet trainen en hij ziet er weer zo als op de foto uit..

ziezo
4 juli 2012, 17:21
Kun je nagaan hoe hij wordt als hij stopt.

Strider
4 juli 2012, 18:16
Kun je nagaan hoe hij wordt als hij stopt.

Net zoals ronaldo waarschijnlijk :D

Needmorehair
6 juli 2012, 10:47
Dude, die tattoo!
Is dat Yolanthe over 23 jaar? :-) Of ziet ze er nu lichtelijk misvormd uit omdat het plaatje lichtelijk uitgerekt is..?

dZinee
6 juli 2012, 13:41
nee de tattoo is gewoon lelijk:P

Grappige is dat Yolanthe dat zelf ook vind haha.

Expert
6 juli 2012, 15:26
doet mij een beetje aan deze denken, die je vaak tegenkomt. :p

http://tatopia.com/wp-content/uploads/2012/03/tattoofail.jpg

dZinee
8 augustus 2012, 20:15
wat is het toch een vervelend menneke..

http://www.tmz.com/2012/08/07/justin-bieber-prince-william-balding-hair-thinning/

jord-y
8 augustus 2012, 20:52
De vraag is alleen hoeveel je van zoiets moet geloven vaak is al meer dan de helft sensatie en leugens.......

dZinee
8 augustus 2012, 21:21
Zekers, maar dit hele topic is een beetje sensatie en leugens:P

Limbo
8 augustus 2012, 21:26
Een beetje??:D

pepsie
9 augustus 2012, 20:25
Nog meer bekend en niet minder mooi (dwz: kundig gedaan): Sean Connery in sommige films - Mireille Bekooy - Willeke Alberti - Linda de Mol - Natasja Froger - Raquel Welch - Conny Breukhoven - Patricia Paay. Het resultaat mag er in de meeste gevallen wel zijn, dus ik denk dat ze niet naar de Echt Haar Kliniek annex Veluws Haarinstituut zijn geweest want zij bakken er niks van!

Morehair
11 augustus 2012, 00:29
Allemaal vrouwen. Wat hebben ze bij hun gedaan dan?

hey101
19 augustus 2012, 07:41
http://www.bodybuilding-pics.com/72/images/Craig_Titus_93.jpg

http://www.titusandryan.com/wp-images/1ryan.jpg

Memeber
19 augustus 2012, 17:40
omg duke nukem

Jasperdje
23 augustus 2012, 13:59
Ne-yo is kaal.. http://api.ning.com/files/-JWHOFcqAL90vGdbKZN8daxdjhRQisKVvdz52IfhEWUBsNOJYF0 xj2OvjZ35BqScelfsrEtqzefm8EALftF5CQ__/neyo1.jpg het staat 'm echt echt goed.. Als ik mijn haren afscheer ziet het er echt niet uit helaas :(

dZinee
23 augustus 2012, 14:28
Over het algemen zien donkere personen er beter uit zonder haar dan blanke mensen; mede omdat het contrast veel kleiner is.

Ik denk dat iedereen het bij zichzelf sowieso minder goed uit vind zien dan andere wellicht denken, omdat je nu juist vasthoud aan het 'oude beeld' van een volle bos haar.. Soms is gewenning het enige wat nodig is; maar dat is niet altijd makkelijk.

Jasperdje
23 augustus 2012, 14:37
hoe kan het eigenlijk dat veel celebrities.. vooral rond de 25/35 jaar bijna geen kalings-proces meemaken?

dZinee
23 augustus 2012, 15:03
En hoe kom je op die conclusie?

Waarschijnlijk zullen met name bekende mensen sneller aan de finasteride gaan, omdat de druk op hun nog veel groter is. Daarnaast hebben ze over het algemeen (veel) meer geld en hebben ze zelfs agents die hun in de gaten zullen houden en wrs zullen adviseren als hun haar uitdunt...

Het is een andere wereld; waarin veel makkelijker dingen gedaan worden aan het uiterlijk.

Jasperdje
23 augustus 2012, 15:06
Nee oke.. maar ze hebben toch qua middelen (behalve geld) niet meer dan wij.. wel is het zo dat een acteur voor de film 'Twilight 3' een haartransplantatie moest ondergaan terwijl hij toen pas 26/27 was..

dZinee
23 augustus 2012, 15:29
Er zijn een hoop high-end producten die wellicht wel iets helpen; maar niet zo goed als we zouden willen. Als het geen probleem is om elke maand een paar honderd uit te geven zal het vast allemaal wel een beetje werken. Zo denk ikzelf dat nanoxidil beter werkt dan minoxidil, maar toch zal 99,9% nog op minox en niet op nanox zitten, onder andere vanwege de hogere prijs.

Als je veel geld hebt koop je sneller kwalitatief hogere producten, heb je betere verzorging, wellicht ook een masseuse, dietiste, sport je vaker etc.. Speciale behandelingen als LLLT in klinieken is daar ook mee gebruikelijk en je moet niet vergeten dat HEEL veel acteurs toppik of andere concealers gebruiken. Buiten al het gephotoshop dat sowieso gebeurd.

Jasperdje
23 augustus 2012, 15:34
Wel intressant dat je nanoxidil zegt.. ik was een stukje daarover aan het lezen.. nanox heeft toch minox nodig of?

Noodlesoup
23 augustus 2012, 16:20
Ne-yo is kaal.. http://api.ning.com/files/-JWHOFcqAL90vGdbKZN8daxdjhRQisKVvdz52IfhEWUBsNOJYF0 xj2OvjZ35BqScelfsrEtqzefm8EALftF5CQ__/neyo1.jpg het staat 'm echt echt goed.. Als ik mijn haren afscheer ziet het er echt niet uit helaas :(

Ik vind hem een behoorlijk ei hoofd hebben eerlijk gezegd.

AnthonieH
23 augustus 2012, 16:24
Nee oke.. maar ze hebben toch qua middelen (behalve geld) niet meer dan wij.. wel is het zo dat een acteur voor de film 'Twilight 3' een haartransplantatie moest ondergaan terwijl hij toen pas 26/27 was..Meer middelen hebben ze niet (minox, fina, HT, haarwerk), maar ze zullen ze makkelijker en eerder gebruiken.

Ze hebben niet de luxe om zich al te druk te maken om mogelijke bijwerkingen en om lang te dubben. Er hangt in die kringen gewoon te veel af van een goed uiterlijk en daar hoort (helaas?) een mooie haardos bij.

Jasperdje
24 augustus 2012, 05:08
Dus jij wou zeggen dat de helft van de acteurs op tv aan de propecia zitten? Is spieropbouw niet moeilijker? en bijwerkingen zoals borstvorming?

Strider
24 augustus 2012, 06:48
Nee oke.. maar ze hebben toch qua middelen (behalve geld) niet meer dan wij.. wel is het zo dat een acteur voor de film 'Twilight 3' een haartransplantatie moest ondergaan terwijl hij toen pas 26/27 was..

Welke acteur was dit dan?

Jasperdje
24 augustus 2012, 06:59
Kellan Lutz.. baard en haartransplantatie.... hoe werkt fina voor jou?

AnthonieH
24 augustus 2012, 07:09
Dus jij wou zeggen dat de helft van de acteurs op tv aan de propecia zitten? Is spieropbouw niet moeilijker? en bijwerkingen zoals borstvorming?Voor spieren moet je vooral trainen en goed eten. Dat laatste heb ik pas zelf ontdekt :)

En een bijwerking als borstvorming is echt zeldzaam.

Jasperdje
24 augustus 2012, 07:19
Ondervindt/ondervond je bijwerkingen o.a. libido verlies, shedding (vooral front).. en is het zo dat wanneer fina is uitgewerkt.. circa over 4/5 jaar dat je dan spontaan kaal word..?

En btw veel mensen raden een HT op jonge leeftijd.. (<30) af.. omdat je donor haar al verspild is.. maar stel je doet een HT en het word later erger.. kun je dan niet de geimplanteerde haren opnieuw verdelen?

AnthonieH
24 augustus 2012, 07:34
Ondervindt/ondervond je bijwerkingen o.a. libido verlies, shedding (vooral front).. en is het zo dat wanneer fina is uitgewerkt.. circa over 4/5 jaar dat je dan spontaan kaal word..?

En btw veel mensen raden een HT op jonge leeftijd.. (<30) af.. omdat je donor haar al verspild is.. maar stel je doet een HT en het word later erger.. kun je dan niet de geimplanteerde haren opnieuw verdelen?Persoonlijk ondervind ik al 8 jaar lang geen bijwerkingen. En fina raakt niet uitgewerkt. Finasteride kan maar één ding. 5-alphareductase remmen. 5-alphareductase kan maar één ding, testosteron omzetten in DHT. Dat zal zou blijven zolang je finasteride gebruikt.

Wanneer je stopt met fina word je ook niet in 1 keer kaal, het proces gaat gewoon verder in het tempo dat in je genen is vastgelegd.

Over een HT: belangrijkste reden om er niet te jong aan te beginnen is omdat er dan geen zicht is op hoe kaal je gaat worden. Stel dat je op je 22 met heel veel grafts je inhammen laat dichtzetten en je gaat in de 15 jaar daarna richting een NW7 ... dan heb je te weinig donorhaar om bovenop je hoofd nog met grote dichtheden haar te verdelen. Het mooiste dat je dan kunt bereiken is een wat dun ogende bos bovenop met twee dikke proppen waar op je 22e de inhammen waren gevuld.

Jasperdje
24 augustus 2012, 07:45
Maar je kunt dat haar toch opnieuw verdelen.. je ziet namelijk echt wel het verschil tussen een getransplanteerde haar en het hoofdhaar wanneer je naar een 'laten we zeggen' NW7 gaan.. zou dat niet mogelijk zijn?

dZinee
24 augustus 2012, 11:17
Ja; dat zou in theorie mogelijk zijn.

Maar allereerst loop je flink in de kosten. Je gaat getransplanteerde haren opnieuw transplanteren, dus je betaald er dubbel voor. Ten tweede zou het kunnen dat de haren het niet overleven om opnieuw getransplanteerd te worden, het is een flinke shock voor ze. En als derde zul je waarschijnlijk een heleboel littekentjes zien, omdat je dus een gemengd gebied krijgt van donor en receptiegebied...De vraag is of de stress van deze combinatie niet sowieso al genoeg is om je haar te doen laten uitvallen.

Kortom; het lijkt mij foute boel, ken ook niemand waarbij dit gebeurd is.

Jasperdje
24 augustus 2012, 11:26
Nee oke, maar wanneer weetje nou of AGA echt gestabiliseerd is.. dat kan voor iemand al op zijn 25e betekenen of pas op zijn 50e. Zat hollywood acteurs die tot hun +- 40e een bos haar hadden en veel verloor.

En trouwens! die lui van jersey shore bijvoorbeeld.. barsten van de testosteron maar haaruitval? nee hoor..

dZinee
24 augustus 2012, 11:30
Pfff....apart persoon ben jij..

Die lui van jersey shore???? serieus???
Als we daar een voorbeeld aan gaan stellen kunnen we echt het einde van de mensheid gaan inroepen.

Sowieso, heb jij een bloed-test gedaan dat je weet dat ze van de testosteron barsten? En ten tweede; testosteron STAAT NIET gelijk aan haaruitval, ik hoopte dat dat inmiddels wel algemeen bekend was. Gaat erom of je haar gevoelig is voor DHT.

En je kunt het niet zeker weten of het gestabiliseerd is. Vaak kun je kijken naar je familie om een beeld in te schatten; en als het op jonge leeftijd start is de kans groot dat het een agressieve vorm is die vrij heftig doorgaat. Stabilisatie zal pas zijn als je een flinke tijd (>1 jaar) de zelfde situatie hebt.

Als je pas op je 40e haaruitval krijgt; wat heel normaal is, heb je daarvoor ook geen HT ondergaan, dus dat is niet erg relevant.

Jasperdje
24 augustus 2012, 11:35
Die lui van jersey shore is een vergelijking.. ik zag ze net op mtv daarom lol! of ze van testosteron barsten? ze zijn behoorlijk gespierd.. lijkt wel een anabol-groepje..

Meer testosteron is geleidelijk ook meer dht.. denk ik.

Jasperdje
24 augustus 2012, 11:59
En je kunt het niet zeker weten of het gestabiliseerd is. Vaak kun je kijken naar je familie om een beeld in te schatten; en als het op jonge leeftijd start is de kans groot dat het een agressieve vorm is die vrij heftig doorgaat. Stabilisatie zal pas zijn als je een flinke tijd (>1 jaar) de zelfde situatie hebt.

Ben wel benieuwd wat je dan over mijn haar kan zeggen.. mijn vader is bijna 70 en heeft nu norwood 3/4. Op zijn 38e had hij norwood 3. Mijn moeders opa had al zijn haar nog.. niet eens inhammen :S.. Ik ben 25 jaar heb nu inhammen van norwood 1,5 zeg maar. Een lijn op mijn achterhoofd die naar boven loopt naar de kruin en daar een verdunning.. Die lijn heb ik overigens van mijn moeder geërfd , ze heeft 'm ook. Maar onlangs heb ik mijn haren laten uitdunnen en kort knippen.. en zag mijn kruin links-achter bovenop en dacht fockk! Heb 7 jaar aan zware medicijnen gezeten, beta-blockers, anti-depressiva, astma medicijnen en nog meer..

bass885
10 oktober 2012, 16:47
Mij is duidelijk op gevallen dat Rutger Castricum van Pownews ook een HT heeft gehad. Vergelijk zijn huidige haarstatus maar eens met die van vorig seizoen. De inhammen zijn duidelijk opgevuld.

Ik verbaas me ook wel vaker ook Jeroen Pauw. 2 seizoenen geleden leek het snel te gaan maar nu heeft hij weer gewoon een volle dos.

Ronald de Boer heeft ook duidelijk een haartransplantie gedaan. Grappig dat je toch best veel gevallen ziet als er op let.
Ik zag het laatst bij een collega. Heb er niks van gezegd en volgens mij is het verder ook niemand opgevallen maar als je er eenmaal op gefocust bent ontgaat het je meestal niet.

websenior
10 oktober 2012, 21:00
Die lui van jersey shore is een vergelijking.. ik zag ze net op mtv daarom lol! of ze van testosteron barsten? ze zijn behoorlijk gespierd.. lijkt wel een anabol-groepje..

Meer testosteron is geleidelijk ook meer dht.. denk ik.

Niet iedereen die aan de anabolen zit, heeft ook last van haaruitval. Jay Cutler (een van de bekendste bodybuilders geloof ik) is zo'n geluksvogel.

http://fitnessfreak24.com/wp-content/uploads/2011/11/jay-cutler.jpg

Pamo1972
11 oktober 2012, 17:17
Niet iedereen die aan de anabolen zit, heeft ook last van haaruitval. Jay Cutler (een van de bekendste bodybuilders geloof ik) is zo'n geluksvogel.

http://fitnessfreak24.com/wp-content/uploads/2011/11/jay-cutler.jpg

Klopt maar zoals eerder aangegeven, je kunt nog zoveel anabolen innemen maar als je geen aanleg hebt voor haaruitval zal dat niet gaan gebeuren.

Ik ken genoeg bodybuilders die wel kaler zijn geworden door anabolen.
Hoe meer testosteron, meer dht. er zijn anabolen die chemisch via andere paden lopen en indirect ook je dht spiegels verhogen waarop fiansteride dus geen invloed heeft.

Testosteron is het enige anabole steroid waarbij finasteride helpt

Elser
11 oktober 2012, 18:52
Die foto: :D:D:D

Limbo
11 oktober 2012, 20:57
Die foto: :D:D:D

Is er sprake van enige gelijkenis??:P

gebruikersnaam1
20 oktober 2012, 23:49
Jeroen van Koningsbrugge heeft denk ik een ht gedaan. Bij de televizierring met een muts, bij een ander programma met hoed, bij weer een ander programma met muts

dZinee
21 oktober 2012, 13:34
haha ik zag gisteren precies het zelfde!
pet op bij ik hou van holland.

Alleen ff kwam zn donorgebied in beeld, dat leek iets dunner maar geen roodheid.. maar het zal dan toch wel. Vind het eerlijk gezegd niet bij zijn persoonlijkheid passen, zeker niet als hij het verbergt..

)Remco
21 oktober 2012, 14:29
Er zijn ook kale bodybuilders,

zoals hier Ronnie Coleman (politieagent) in het dagelijkse leven.

Maar zorgen zoveel spieren nou voor meer dht?

Memeber
21 oktober 2012, 15:29
Er zijn ook kale normale mensen. Er zijn ook 1000 bodybuilders die niet kaal zjin. En 1000 die wel kaal zijn. Meer dht betekent niet dat je kaal wordt. Ongelofelijk wat een vraag. Nee meer spieren betekent niet meer dht, Dat is overigens niet ronnie coleman. En ja hij is een politieagent maar neem dan in ieder geval de goede foto.

http://4.bp.blogspot.com/_mC1TEdZ4gks/TCu_3GJ6d-I/AAAAAAAAMF4/gcbx_HfYjlQ/s1600/Big+Ronnie+Coleman+-+02+-+www.Musclebase.Blogspot.com.JPG

Ik heb zelf aan bodybuilding gedaan. En ja normaal versnelt het aga proces zich behoorlijk (ALS JE ER GEVOELIG VOOR BENT). Geen van de mensen die ik ken en gebruiken zijn überhaupt licht kalend.

haaraap
21 oktober 2012, 16:54
Ronnie heeft genoeg haar

http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&safe=off&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nl:official&channel=np&biw=1280&bih=707&tbm=isch&tbnid=4TqvVI5HDvrP0M:&imgrefurl=http://forum.bodybuildingpro.com/showthread.php%3F11649-Ronnie-Coleman-with-hair.&docid=A08-iV1GNNBVUM&imgurl=http://forum.bodybuildingpro.com/attachment.php%253Fattachmentid%253D9884%2526stc%2 53D1%2526d%253D1269330401&w=400&h=371&ei=hAyEUIrhC6em0QXOvoDIBA&zoom=1&iact=rc&dur=331&sig=105295685683679094173&page=1&tbnh=141&tbnw=150&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:14,s:0,i:111&tx=69&ty=65


http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&safe=off&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nl:official&channel=np&biw=1280&bih=707&tbm=isch&tbnid=4TqvVI5HDvrP0M:&imgrefurl=http://forum.bodybuildingpro.com/showthread.php%3F11649-Ronnie-Coleman-with-hair.&docid=A08-iV1GNNBVUM&imgurl=http://forum.bodybuildingpro.com/attachment.php%253Fattachmentid%253D9884%2526stc%2 53D1%2526d%253D1269330401&w=400&h=371&ei=hAyEUIrhC6em0QXOvoDIBA&zoom=1&iact=rc&dur=331&sig=105295685683679094173&page=1&tbnh=141&tbnw=150&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:14,s:0,i:111&tx=69&ty=65

Memeber
21 oktober 2012, 17:45
There you go. Was me niet eens opgevallen dat hij het altijd scheerde.

Coldplayer~
21 oktober 2012, 19:12
Jeroen van Koningsbrugge heeft denk ik een ht gedaan. Bij de televizierring met een muts, bij een ander programma met hoed, bij weer een ander programma met muts

Ik zal je even uit die droom halen, want Jeroen speelt een rol in de jaren '70 film ' Hemel op Aarde' en heeft daarvoor een deel van zijn haar weg moeten scheren om de haargrens te verleggen. Om die reden draagt Jeroen op televisie een hoofddeksel. :)

dave523
27 oktober 2012, 00:36
Ik zal je even uit die droom halen, want Jeroen speelt een rol in de jaren '70 film ' Hemel op Aarde' en heeft daarvoor een deel van zijn haar weg moeten scheren om de haargrens te verleggen. Om die reden draagt Jeroen op televisie een hoofddeksel. :)

hier zijn uitsluitsel http://www.youtube.com/watch?v=SDiQeGBSQ6g&feature=fvwp

dZinee
27 oktober 2012, 08:39
haha nice, dankjewel

Kniekous
27 oktober 2012, 14:40
Vond die Jeroen altijd een zak, maar ik vind hem in dat interview sympathiek, stoer en ik heb ineens veel waardering voor de beste man. Lol naar degenen die speculeerden.:P

Coldplayer~
29 oktober 2012, 00:59
Vond die Jeroen altijd een zak, maar ik vind hem in dat interview sympathiek, stoer en ik heb ineens veel waardering voor de beste man. Lol naar degenen die speculeerden.:P


Ik hoor hier helemaal niet te zijn, maar ik kan je vertellen dat het een hele aardige man is. Ik kan je kijk op hem natuurlijk niet veranderen, hoeft ook niet.
Maar ik zag het hier staan en moest toch even reageren :P

Ryan R
29 oktober 2012, 01:10
Ik heb geen superdun haar, maar ook niet het dikste haar wat je zonder gel kunt dragen.
Ben niet meer kalend en na de HT's zelfs een NW1.
Maar gebruik toch fullmore om het wat meer body te geven.
Toppik heb ik in het verleden gebruikt, maar dat is echt geen succes (voor mij).

De kapper waar ik het haal, geeft ook demo's met Toppik en Fullmore.
Die gaven dit advies ook


Hoe vind je zo´n kapper, gewoon googelen?

Beautyqueen04
29 oktober 2012, 15:55
Welke Toppik en Fullmore gebruik jij? Heb je ook een paar waarbij je stekeltjes kan maken?

Hairpilot
18 november 2012, 11:37
Wat heeft Steven Seagal eigenlijk gedaan? Meningen: concealers (evt. gecombineerd met HT's) of haarwerk? Ziet er vreselijk uit op sommige foto's. Hier jonge Seagal duidelijk kalend.

http://theflyingguillotine.files.wordpress.com/2011/08/steven-seagal-kelly-lebrock.jpg


Soooooo fake..
http://www.biography.com/imported/images/Biography/Images/Profiles/S/Steven-Seagal-9542595-1-402.jpg