PDA

View Full Version : Bekende "koppen" en hun haaroplossingen


Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Tiuri
28 april 2005, 12:22
Ja inderdaad. Check de onderstaande foto's, wat een verschil!

Richard33
28 april 2005, 12:22
Arme arme Arjen Robben, het gaat goed hard bij hem..

Zo arm is Robben niet heeft genoeg geld ,om toch wat met zijn haar te doen.
n vind het hem niet slecht staan.

Haarmannetje
28 april 2005, 13:06
Volgens mij zit Robben er zelf helemaal niet mee. Groot gelijk heeft ie :).

high
28 april 2005, 14:35
volgen mij zit hij er ook niet mee. Hij heeft een grote passie in z'n leven en dat is voetbal dat is gewoon alles voor die man en het geld is mooi mee genomen. Ik denk dat ie eerder een nachtmerie heeft over een ongeluk en dat ie nooit meer kan voetballen of arm is :P

cees
2 mei 2005, 17:42
http://www.viva.ro/images/content/articles/2004/11/25/vedete/99524551e690565ad65b_250_313_.jpg

jude law is toch ook een stuk minder met een kort/ kaal koppie

mjoy
2 mei 2005, 19:18
http://www.viva.ro/images/content/articles/2004/11/25/vedete/99524551e690565ad65b_250_313_.jpg

jude law is toch ook een stuk minder met een kort/ kaal koppie

Inderdaad, wie colt Mountain heeft gezien weet dat deze jongen het ook
geen jaren meer gaat redden.

nobody
17 mei 2005, 22:48
Niet echt een haarprobleem, maar wel een opvallende look:

Natalie Portman (Star Wars 1 t/m 3)

http://apnews.excite.com/image/20050515/FRANCE_CANNES_FILM_FESTIVAL.sff_CAN127_20050515074 958.html?date=20050515&docid=D8A3OH600

En ik moet erbij zeggen .. ze kan het hebben.

pizzacat
17 mei 2005, 22:55
Hmmm misschien voor haar rol gedaan, Ze lijkt zo veel op Sigurney Weaver uit Alien 3 meen ik. Jammer, lang haar is toch meer mijn ding bij vrouwen, ach groeit wel weer aan.

Cloud
17 mei 2005, 23:14
Ze heeft het gedaan voor een rol, ja. Ik vind dat het haar erg goed staat.

cherifo
18 mei 2005, 02:43
ik vind dat ze meer weg heeft van Sinead O'Connor..

zie: http://www.rollingstone.com/artist/_/id/1786?rnd=1051520037421&has-player=false

cherifo
18 mei 2005, 02:48
Ja inderdaad. Check de onderstaande foto's, wat een verschil!

sorry maar ik zie helemaal geen verschil..en de foto's zijn beiden nog heel recent...linkerfoto heeft hij donkerder haar das alles..rechterfoto is in de zomer getrokken..dus bleker haar..capishe?

peter10
29 mei 2005, 13:39
Puur uit nieuwschierigheid : Van welke 'bekende nederlanders' is het eigenlijk bekend dat ze Fina gebruiken ?

Buutnlander
29 mei 2005, 14:25
Mijn vader!

peter10
29 mei 2005, 23:06
Mijn vader!

ja, maar van Gordon wisten we het al ;-)

high
30 mei 2005, 11:31
haha die is goed :)

kloete
30 mei 2005, 16:10
Hebben jullie de DVD Some Kind of Monster ook gezien van Metallica? De gitarist Kirk Hammett is al vrij kalend, maar als hij interviews geeft of promo werk doet dan heeft ie een volle bos, zo lijkt het. Ben benieuwd wat hij gebruikt, want het ziet er goed uit.

peter10
31 mei 2005, 00:28
wel gezien, die docu, maar van Kirk is me niet opgevallen.
Ik heb eens op dit forum gelezen dat o.a. Gordon, Carlo Boshart (hoe schrijf je dat ook alweer ?), Joop Braakhekke fina gebruiken, maar zijn er meer namen bekend ?

jongen25
31 mei 2005, 18:46
Vast wel. Die Sander Foppele l(zie eerder in deze thread) ijkt me langzamerhand ook een uitgelezen kandidaat.;)

kloete
31 mei 2005, 22:58
ik niet dat het bij die sander zo snel gaat hoor...

Tiuri
6 juni 2005, 14:48
Ik heb gister life & cooking gekeken. Ze bestaan 5 jaar en ze lieten de hele tijd fragmenten zien van die 5 jaar. Wat opviel is dat Boszhart al die tijd EXACT dezelfde haarstatus heeft. Geen milimeter achteruit gegaan, en dat terwijl het op het begin in rap tempo ging. Hij had al minstens een NW5 moeten hebben. Reken maar dat ie af en toe naar die kliniek van Connie Breukhoven (vriendin van 'm) gaat voor injecties en fina, kan niet missen.

Morehair
6 juni 2005, 16:27
Welke injecties heb je daar voor dan?

Tiuri
6 juni 2005, 16:30
Jeroen, zie

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?p=58651#post58651

Morehair
6 juni 2005, 17:31
O, dus die injecties helpen geen drol.

Als Boshard dan aan de finasteride zit, dan helpt het dus wel.

Buutnlander
6 juni 2005, 17:47
Ik heb gister life & cooking gekeken. Ze bestaan 5 jaar en ze lieten de hele tijd fragmenten zien van die 5 jaar. Wat opviel is dat Boszhart al die tijd EXACT dezelfde haarstatus heeft. Geen milimeter achteruit gegaan, en dat terwijl het op het begin in rap tempo ging. Hij had al minstens een NW5 moeten hebben. Reken maar dat ie af en toe naar die kliniek van Connie Breukhoven (vriendin van 'm) gaat voor injecties en fina, kan niet missen.


Niemand die kalend is hoeft een nw5 te worden. Zijn genen zijn blijkbaar zo voorgeprogrameerd, dat alleen zijn frontaal gebied klappen krijgt. De rest van z'n haren heeft blijkbaar zo'n groot natuurlijke verdedigingsmuur dat AGA er niks kan aanrichten.

Tiuri
6 juni 2005, 17:49
Niemand die kalend is hoeft een nw5 te worden. Zijn genen zijn blijkbaar zo voorgeprogrameerd, dat alleen zijn frontaal gebied klappen krijgt. De rest van z'n haren heeft blijkbaar zo'n groot natuurlijke verdedigingsmuur dat AGA er niks kan aanrichten.of hij slikt fina :)

Henk
6 juni 2005, 20:22
Of hij heeft een haartransplantatie gehad........

bas739
8 juni 2005, 00:33
ai ai... mr pretty krijgt het ook nog zwaar.

Altijd maar die petjes in Punk'd en het viel me al langer op.
Maar goed; Hij slaapt langs Demi Moore (toch?) en heeft wat slordige
miljoentjes op de bank dus ja...

http://dep.com.vn/gallery/albums/dep_series73/trang52-6.jpg

Haarmannetje
8 juni 2005, 00:38
ai ai... mr pretty krijgt het ook nog zwaar.

Altijd maar die petjes in Punk'd en het viel me al langer op.
Maar goed; Hij slaapt langs Demi Moore (toch?) en heeft wat slordige
miljoentjes op de bank dus ja...

http://dep.com.vn/gallery/albums/dep_series73/trang52-6.jpg
Wat dan? Maakt dat je meer belangrijk ofzo?

bas739
8 juni 2005, 00:41
Wat dan? Maakt dat je meer belangrijk ofzo?


tjemig... ben al ff niet meer geweest dus was vergeten dat het hier altijd oppassen geblazen is van wat je zegt. :confused:

Man, ik zeg niet belangrijker: .. ach laat ook maar.

Haarmannetje
8 juni 2005, 01:30
tjemig... ben al ff niet meer geweest dus was vergeten dat het hier altijd oppassen geblazen is van wat je zegt. :confused:

Man, ik zeg niet belangrijker: .. ach laat ook maar.
Ik bedoelde het niet lullig, ik snap de link gewoon niet. Wat zeggen mijn die miljoentjes en Demi Moore (die ik zelf niet aantrekkelijk vind)?

kevin
8 juni 2005, 09:25
Ik bedoelde het niet lullig, ik snap de link gewoon niet. Wat zeggen mijn die miljoentjes en Demi Moore (die ik zelf niet aantrekkelijk vind)?

Hij bedoelt dat Ashton minder zorgen heeft. Hij heeft al een vrouw en zat geld.

another
8 juni 2005, 10:11
is het jullie opgevallen dat de vito ook al een beetje dunner wordt op z'n hoofd?

Haarmannetje
8 juni 2005, 12:04
Hij bedoelt dat Ashton minder zorgen heeft. Hij heeft al een vrouw en zat geld.
Aha, dus een vrouw en zat geld zorgen voor gegarandeerd minder zorgen? Er is wel meer in het leven.

bas739
8 juni 2005, 12:58
Er is zeker meer in het leven. Ben zelf ook een hele tijd slecht ter been geweest en toen kon me ook alles gestolen worden. Alleen ik ben nu lekker eraan en over het algemeen wat materialistischer.
Ik begrijp dat iedereen daarin verschilt en daar is ook niets mis mee dacht ik zo. Ik weet heus ook wel de dingen die er echt toe doen in het leven te waarderen.

kevin
8 juni 2005, 15:44
Aha, dus een vrouw en zat geld zorgen voor gegarandeerd minder zorgen? Er is wel meer in het leven.

Tuurlijk zorgt dit voor minder zorgen. Als ik een vrouw zou hebben waar ik de rest van mij leven bij zou willen blijven (en andersom) en miljoenen zou hebben, zou ik erg blij zijn. En tuurlijk is er meer in het leven.

jongen25
14 juni 2005, 14:38
Oeioei, het gaat wel hard met 'Prince Baldy'

http://cache.gettyimages.com/comp/53024472.jpg?x=x&dasite=MS_GINS&ef=2&ev=1&dareq=553B0A1D9E2750816D083B670DB65953621B2AC3A625 13D3 (http://cache.gettyimages.com/comp/53024472.jpg?x=x&dasite=MS_GINS&ef=2&ev=1&dareq=553B0A1D9E2750816D083B670DB65953621B2AC3A625 13D3)

T4BuL4 R4S4
14 juni 2005, 15:03
k vraag me af of hij fina niet kent ofzo??...

zijn haarstatus is tochniet zo ver verneukt(vooral -makkelijker te behandelen -kruin), ikzelf zou er zeker een sterk regime op los laten...

mss wacht hij wel tot er nog wat meer weg is om dan een ht van paar 100.000 € te doen....

jongen25
14 juni 2005, 15:25
Tsja, misschien dat de royals het risico op bijwerkingen te groot vinden. Of dat hij wel degelijk middeltjes gebruikt, maar dat niets bij hem aanslaat. Je moet niet vergeten dat zijn AGA zeer agressief is.

Haarmannetje
14 juni 2005, 18:10
En vergeet ook niet dat de meeste mensen er niet eens wat aan WILLEN doen. Gewoon omdat het te veel moeite kost en omdat ze zonder haar het ook wel naar hun zin hebben.

We moeten er natuurlijk wel voor waken dat we vanuit onze frustraties geen norm binnen de samenleving willen opleggen als "zeg, zou je er niet eens wat aan doen?"

pizzacat
14 juni 2005, 18:50
En vergeet ook niet dat de meeste mensen er niet eens wat aan WILLEN doen. Gewoon omdat het te veel moeite kost en omdat ze zonder haar het ook wel naar hun zin hebben.

We moeten er natuurlijk wel voor waken dat we vanuit onze frustraties geen norm binnen de samenleving willen opleggen als "zeg, zou je er niet eens wat aan doen?"

I second that!

sjaantje350
15 juni 2005, 22:06
Bij een foldertje met bekende koppen, denk ik altijd dat verdienen ze over de rug van de onbekende Nederlander (die van mij dus) weer terug. Laten we eerlijk zijn, is Raymond van Barneveld en Gerard Joling een reclamezuil ???
Gerard Joling zei onlangs in een interview, mijn haren zijn allang dood en niet meer te redden. Hij zag het blijkbaar zelf ook in.

Ga af op je eigen gevoel, dat zegt het meest
Sjaantje350


Omdat er blijkbaar toch ook wel een heleboel "bekende" mensen last hebben van haaruitval, wou ik via dit topic graag wat namen verzamelen van bekende kalende personen, en de oplossingen die zij blijkbaar gevonden hebben.
Vermist dat "bekende" mensen regelmatig in de media komen, kunnen misschien de oplossingen die zij gevonden hebben, een voorbeeld zijn voor ons en ons verderhelpen in het gevecht tegen het kaal-worden...

Hier is alvast mijn lijstje (aanvullingen zijn zeer welkom):
- Gerard Joling: 2 transplantaties Laser Aesthetic + extensies
- Raymond van Barneveld: 1 of 2 transplantaties Laser Aesthetic
- Jeroen Smits: 1 transplantatie Laser Aesthetic
- Dick Advocaat: 3 transplantaties Laser Aesthetic
- Henk Houwaert: 1 transplantatie Laser Aesthetic (misschien wel het beste resultaat ooit gezien?)
- Eddy Wally: 1 transplantatie Laser Aesthetic
- Alan Williams (zanger The Rubettes): 1 of 2 transplantaties Laser Aesthetic
- Johan Museeuw: haarwerk "Haarwerken Smets"
- Jacques Vermeire: transplantatie
- Bruno Wijndaele: waarschijnlijk meerdere transplantaties
- Fred Bekky: haarwerk
- Elton John: eerst transplantaties, momenteel ... (???)
- Tina Turner: een vorm van kunstharen ingeplant in de hoofdhuid via kleine kanaaltjes
- Sting: waarschijnlijk niks, maar opvallend is wel dat hij toch meer haar lijkt te hebben nu, anno 2003, dan in de periode toen hij nog bij "The Police" speelde...
- Mel Gibson: single follicle grafting
- Arnold Schwarzenegger: single follicle grafting
- ...

Haarzoeker
17 juni 2005, 06:58
Oeioei, het gaat wel hard met 'Prince Baldy'

http://cache.gettyimages.com/comp/53024472.jpg?x=x&dasite=MS_GINS&ef=2&ev=1&dareq=553B0A1D9E2750816D083B670DB65953621B2AC3A625 13D3 (http://cache.gettyimages.com/comp/53024472.jpg?x=x&dasite=MS_GINS&ef=2&ev=1&dareq=553B0A1D9E2750816D083B670DB65953621B2AC3A625 13D3)

Het lukt me helaas niet om deze foto te openen. Maar als ik prince william doorgaans op tv zie, vind ik het nog wel meevallen. Het verbaast me dan ook dat iedereen het er over heeft. ik zie geen diepe inhammen en een kalende kruin.

jornkielman
17 juni 2005, 10:13
interessant om te lezen welke BN'ers er volgens jullie kalend zijn en wie er allemaal al behandeld zouden zijn.. :-)

ever
14 juli 2005, 09:24
zag gister op het journaal alle ophef rond U2 , zo nu en dan zag je Bono in beeld
en het leek net of hij gebruik maakt van een haarwerkje of iets dergelijks , kan iemand mijn vertellen of hij idd wat aan zijn coupe heeft laten doen ?

Henk
15 juli 2005, 16:20
Nou volgens mij heeft hij echt niets aan zijn haar laten doen.
Hij heeft gewoon mooi dik haar.

peter10
15 juli 2005, 16:22
nou, eerlijk gezegd heb ik die roddel ook wel eens gehoord. Volgens mij heeft Chris Martin dat de wereld in geholpen, in een Engels muziekblad

ycelik
15 juli 2005, 17:47
Dat met johnny depp geloof ik gewoon niet dat dat ht is die jongen heeft gewoon inhammen and that is it.

Guoy
15 juli 2005, 23:10
Ik weet niet wat Bono voor haarwerken heeft, maar hij heeft wel degelijk AGA. Ik zag hem op een filmpje toen hij in Afrika was, waar hij niets aan zijn haar deed. Hij heeft een eilandje voorop. Nou niet zo'n rondje als Youp van 't Hek, maar hij heeft wel een kale streep achter zijn "voorkant". Ik weet niet of het helemaal doorloopt tot het midden, maar het is niet zo mooi als bij alle videoclips en optredens.

Guoy
15 juli 2005, 23:10
nou, eerlijk gezegd heb ik die roddel ook wel eens gehoord. Volgens mij heeft Chris Martin dat de wereld in geholpen, in een Engels muziekblad

Maar what about Chris Martin himself? Hij heeft een vrij hoog voorhoofd toch? Of stopt hij zijn eventuele AGA? Ik heb geen idee hoor, maar het viel me op. Weet iemand hier iets van, of heeft hij gewoon van nature een hoog voorhoofd?

ycelik
15 juli 2005, 23:19
Chris Martin heeft AGA hij is een norwood 2.
Dat zag ik toen hij zijn haren had geschoren.

Guoy
16 juli 2005, 01:03
Maar heeft hij niet gewoon van nature een hoog voorhoofd? Ik zag toennet een optreden van hem, en het is vrij hoog, maar dat had hij 5 jaar geleden toch ook al? Ik kan me niet voorstellen dat hij fina slikt aangezien hij net een dochtertje heeft en binnenkort wel weer een nieuwe wil!

ycelik
16 juli 2005, 07:48
Weetje ik heb geen clue man.
Ik houd me niet bezig ermee en de beste man gaat echt niet zeggen of die fina gebruikt.
Hij heeft wel inhammen dat weet ik zeker.

Guoy
16 juli 2005, 13:09
Weetje ik heb geen clue man.
Ik houd me niet bezig ermee en de beste man gaat echt niet zeggen of die fina gebruikt.
Hij heeft wel inhammen dat weet ik zeker.

Haha, sorry. Natuurlijk ga je je daar niet mee bezig houden. Ik was gewoon benieuwd! Ik ben erg fan van de goede man en het viel me gewoon op dat hij een erg hoog voorhoofd heeft, maar dit al vijf jaar lang heeft, en in de tussenijd ook nog een dochter heeft gekregen (dus fina zal wel uitgesloten zijn). Maar ok, het maakt ook niet zoveel uit! :)

peter10
16 juli 2005, 13:52
Haha, sorry. Natuurlijk ga je je daar niet mee bezig houden. Ik was gewoon benieuwd! Ik ben erg fan van de goede man en het viel me gewoon op dat hij een erg hoog voorhoofd heeft, maar dit al vijf jaar lang heeft, en in de tussenijd ook nog een dochter heeft gekregen (dus fina zal wel uitgesloten zijn). Maar ok, het maakt ook niet zoveel uit! :)

maar hij kan toch best fina slikken én een kind krijgen ?

nobody
16 juli 2005, 15:38
Twee tv mensen met een opmerkelijke oplossing voor hun haarprobleem zijn:

Ferdinand Fransen:
http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=28&sid=27688

en

Henk Spaan
http://www.tvhunks.nl/pages/showHunk.asp?Cd_Hunk=126

Gewoon laten zo als het is :) En weet je wat, ik heb er respect voor. Die gasten liggen er niet wakker van, doen gewoon d'r ding op tv en maken het zo eenvoudiger voor soortgelijke mensen elders in de maatschappij.

Haarmannetje
16 juli 2005, 16:53
Twee tv mensen met een opmerkelijke oplossing voor hun haarprobleem zijn:

Ferdinand Fransen:
http://www.2vandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=28&sid=27688

en

Henk Spaan
http://www.tvhunks.nl/pages/showHunk.asp?Cd_Hunk=126

Gewoon laten zo als het is :) En weet je wat, ik heb er respect voor. Die gasten liggen er niet wakker van, doen gewoon d'r ding op tv en maken het zo eenvoudiger voor soortgelijke mensen elders in de maatschappij.
Maar de meeste mannen zijn zo hoor. De laten het zoals het is en doen er geen ruk aan. Het probleem van HaarWeb is, is dat het lijkt alsof het uniek is wanneer je je kaalheid accepteert, omdat de problematiek hier zo geconcentreerd is.

Guoy
16 juli 2005, 19:03
Maar de meeste mannen zijn zo hoor. De laten het zoals het is en doen er geen ruk aan. Het probleem van HaarWeb is, is dat het lijkt alsof het uniek is wanneer je je kaalheid accepteert, omdat de problematiek hier zo geconcentreerd is.

Heh? Ik denk dat eigenlijk helemaal niet. Ik snap ook wel dat kaal worden bij sommige mannen hoort en ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat het zou komen. Alleen ben ik nu 22! En dat vind ik nog een behoorlijk aantal jaar te jong. Dat er steeds voorbeelden komen van mannen die er geen hol aan doen die al in de 40 of 50 zijn dan snap ik ook wel dat zij er geen probleem mee hebben. Dus als ik zo oud ben als Henk Spaan of Ferdinand Franzen dan maakt het mij denk ik ook niet veel meer uit dat ik kalig word. Alleen nu vind ik het nog te vroeg.

Haarmannetje
16 juli 2005, 19:18
Heh? Ik denk dat eigenlijk helemaal niet. Ik snap ook wel dat kaal worden bij sommige mannen hoort en ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat het zou komen. Alleen ben ik nu 22! En dat vind ik nog een behoorlijk aantal jaar te jong. Dat er steeds voorbeelden komen van mannen die er geen hol aan doen die al in de 40 of 50 zijn dan snap ik ook wel dat zij er geen probleem mee hebben. Dus als ik zo oud ben als Henk Spaan of Ferdinand Franzen dan maakt het mij denk ik ook niet veel meer uit dat ik kalig word. Alleen nu vind ik het nog te vroeg.
Ja, ik vind het ook vroeg, daarom ben ik hier en de meesten hier zijn heel jong, maar denk je nu werkelijk dat het clubje dat hier zit, representatief is? Ook voor enkel onze leeftijdscategorie? Als ik zo om mij heen kijk op straat zie ik echt veel jongemannen (20+) die kalend zijn. Ik geloof dat nog geen 10% er actief actie tegen onderneemt.

wilfried
16 juli 2005, 19:36
Hallo haarmanneke, alles goed daar?
Wil even reageren op je mailtje!

Eigenlijk is onze haaruitval inderdaad GEEN probleem, maar het zijn wij die er WEL een probleem van maken, mede opgedrongen door de maatschappij waarin we leven, enz...enz....
En inderdaad, diegenen die op de haarweb zitten, hebben er duidelijk WEL een probleem mee!

En diegenen die er GEEN probleem mee hebben, zie je niet op de haarweb!!!
Dat zijn de gelukkigen, die hun kostbare tijd besteden aan de nuttige en fijnere dingen in het leven!

Wat zou ik graag tot die laatste categorie behoren : maar ik werk eraan!!!

Liefs, Karin.

Guoy
16 juli 2005, 21:51
Ja, ik vind het ook vroeg, daarom ben ik hier en de meesten hier zijn heel jong, maar denk je nu werkelijk dat het clubje dat hier zit, representatief is? Ook voor enkel onze leeftijdscategorie? Als ik zo om mij heen kijk op straat zie ik echt veel jongemannen (20+) die kalend zijn. Ik geloof dat nog geen 10% er actief actie tegen onderneemt.

Ja klopt, maar misschien denkt de rest dat er niets aan te doen is. En ik vind het eigenlijk wel een probleem als je nog jong bent. Maar zo denk jij er toch ook over Hairman?

En Karin/Wilfried ben je een jongen of een meiske? Aangezien Karin mij nogal een meisjesnaam lijkt en wilfried een jongensnaam. Maar misschien vergis ik me.

Maar hoe dan ook, ik vind het voor mij persoonlijk wel een probleem. Maar ieder probleem is natuurlijk relatief. Je kunt ook geboren worden in een oorlogsgebied en op een gegeven moment je ouders verliezen, of aan kanker of aids doodgaan. Of in een land geboren worden waar trieste figuren de boel aan gort slaan en verkrachten omdat hun God dat zou willen. En ik zie net mijn gehandicapte buurjongetje van een jaar of zeven in zijn rolstoel voorbij gaan.

maar wat ik precies wil zeggen weet ik niet, maar in ieder geval is alles relatief, dus ook problemen. Maar dat wisten jullie natuurlijk ook wel.

wilfried
16 juli 2005, 22:31
Hallo Guoy, inderdaad ik ben een meiske, een vrouw eigenlijk!;)
Een vrouwke dat soms wat kwaad is op haar eigen omdat ze wat problemen heeft met haar haaruitval!:eek:
Waar ik me toch mee bezig hou!
Maar ik werk eraan, niet altijd even gemakkelijk hé!

Liefs, Karin.

ycelik
16 juli 2005, 23:54
Nou ik zag een man met een bos haar op zijn kop die in een roelstoel zat en vrijwel niks kon doen.
Geef mij maar haaruitval dan hoor in plaats van die handicap.
Moet je eens kijken wat voor een vrijheid je dan gaat missen.
Ik ben zo blij en dankbaar dat ik kan zien,horen,ruiken en lopen.
Dat is me veel dierbaarder dan mijn haar.
Maar moet wel zeggen dat ik weer overigens liever een volle bos haar wil hebben en leven in een middel klasse dan multi miljonair worden en kaal zijn.
Dat kan je aan Elton John merken de man heeft miljoenen in zijn kaalheid geinvesteerd.
Dat bewijst dat zijn haar hem meer waard is dan die miljoenen.

Haarmannetje
16 juli 2005, 23:58
Ja klopt, maar misschien denkt de rest dat er niets aan te doen is. En ik vind het eigenlijk wel een probleem als je nog jong bent. Maar zo denk jij er toch ook over Hairman?
Om heel eerlijk te zijn: ik vind niet dat er een verschil bestaat tussen kaal worden in je 20er jaren en pak hem beet je 50er jaren. Kaalheid is simpelweg een genetische instelling welke erfelijk wordt bepaald. Dat kan direct na je pubertijd zijn, maar ook pas rond je 40ste of wat dan ook. Dat het minder leuk is op bijvoorbeeld je 20ste dan op je 40ste kan ik mij voorstellen. Ik denk namelijk ook dat ik over 20 jaar anders over denk dan nu.

Maar je doet nu ook net alsof iedereen overal wat aan zou willen doen. Alsof het een soort verplichting is als je het weet. De meeste mannen doen ook niets aan hun rimpels of hun grijze haar omdat het ze niet uitmaakt. Ik ken best veel kalende (jonge) mensen en als ik zo een beetje 'rond pols' ben ik geloof ik de enige die er dusdanig veel problemen mee heeft, dat ik er wat actiefs tegen onderneem. Sommige van de anderen zijn er zelfs trots op als een soort kenmerk van hun familie. Zo kun je het ook zien natuurlijk :). Bovendien wordt je onderhand door onder andere de Sp!ts doodgegooid met reclame over finasteride (en meer) als middel tegen kaalheid, dus ik kan me niet voorstellen dat het nog echt zo'n geheim is voor het grote publiek dat er eventueel iets tegen ondernomen kan worden.

Maar hoe dan ook, ik vind het voor mij persoonlijk wel een probleem. Maar ieder probleem is natuurlijk relatief. Je kunt ook geboren worden in een oorlogsgebied en op een gegeven moment je ouders verliezen, of aan kanker of aids doodgaan. Of in een land geboren worden waar trieste figuren de boel aan gort slaan en verkrachten omdat hun God dat zou willen. En ik zie net mijn gehandicapte buurjongetje van een jaar of zeven in zijn rolstoel voorbij gaan.

maar wat ik precies wil zeggen weet ik niet, maar in ieder geval is alles relatief, dus ook problemen. Maar dat wisten jullie natuurlijk ook wel.
Ja, dit ben ik zeker met je eens. Ik vind het toch ook wel een beetje ver gaan, wat je echt vaak hoort, dat je nergens mee mag zitten omdat "andere mensen het veel erger hebben." Het feit dat jij kunt lopen, geboren bent in de welvaart van de Nederlandse staat enzovoort enzovoort, betekent niet dat je niet mag zitten met iets dergelijks als haaruitval. Voor jou (en iedereen hier) is het een dusdanig probleem dat het ons persoonlijk welbevinden benadeelt en dat is niet prettig.

Haarmannetje
17 juli 2005, 00:01
Maar moet wel zeggen dat ik weer overigens liever een volle bos haar wil hebben en leven in een middel klasse dan multi miljonair worden en kaal zijn.
Dat kan je aan Elton John merken de man heeft miljoenen in zijn kaalheid geinvesteerd.
Dat bewijst dat zijn haar hem meer waard is dan die miljoenen.
Dit heb ik ook, Ycelik. Sowieso zegt geld (en luxe) mij helemaal niets, dus voor mij is die keuze eenvoudig gemaakt: mijn haar dus :). Mijn haar is van mij en mijn lichaam gaat voor mij niet beslissen dat mijn haar uit gaat vallen. Wat denkt mijn lichaam wel niet? :mad:

ycelik
17 juli 2005, 00:08
Precies.
Ik snap zo weer zo het nut van AGA gewoon niet.
Het heeft geen 1 doeleinde behalve je miserable te laten voelen.
Wat DHT wel voor je doet is het boeltje beneden, boven gemiddelde laten werken.
Ik zag op een site gasten die pillen in namen om het DHT peil omhoog te halen omdat ze geen erectie konden krijgen, pil bijwerkingen:haaruitval, wij gebruiken een pil om de DHT tegen te gaan, pil bijwerkingen:haargroei.
Sommigen worden sterk geboren(veel dht geen gevoeligheid) en anderen helaas zwak(veel dht veel gevoeligheid...oftewel AGA).

Haarmannetje
17 juli 2005, 00:10
Maar wat bedoel je met zwak geboren? Evolutionair in het nadeel? Daar ben ik het dan niet mee eens, want als AGA zo nadelig is in evolutionair opzicht (seksuele selectie), hoe kan het dan dat het zo ontzettend veel voorkomt en vooral ook op jonge leeftijd en dat het, maar mijn idee, lijkt toe te nemen?

ycelik
17 juli 2005, 00:23
Je word met AGA geboren of niet je kan het niet kiezen , net als je haarkleur of de kleuren van je ogen.
Sommige mensen worden geboren met zwakke botten die bij een redelijke val hun botten breken.
Sommigen worden weer geboren met botten die sterk zijn en waarbij dit niet gebeurt.
En wij worden geboren met haarwortels die zwak zijn en gevoelig zijn, die niet het DHT kunnen bevechten.
En anderen worden geboren met evenveel DHT alleen met een wat lagere gevoeligheid.

Guoy
17 juli 2005, 01:35
Maar je doet nu ook net alsof iedereen overal wat aan zou willen doen. Alsof het een soort verplichting is als je het weet. De meeste mannen doen ook niets aan hun rimpels of hun grijze haar omdat het ze niet uitmaakt. Ik ken best veel kalende (jonge) mensen en als ik zo een beetje 'rond pols' ben ik geloof ik de enige die er dusdanig veel problemen mee heeft, dat ik er wat actiefs tegen onderneem. Sommige van de anderen zijn er zelfs trots op als een soort kenmerk van hun familie. Zo kun je het ook zien natuurlijk :). Bovendien wordt je onderhand door onder andere de Sp!ts doodgegooid met reclame over finasteride (en meer) als middel tegen kaalheid, dus ik kan me niet voorstellen dat het nog echt zo'n geheim is voor het grote publiek dat er eventueel iets tegen ondernomen kan worden.

Ik zou dit eigenlijk niet weten of sommige mensen het niets kan schelen. Het lijkt me dat niemand er blij van wordt, maar ik moet natuurlijk niet mijn eigen denkbeelden op iedereen projecteren. Misschien zijn er echt wel jongens die het geen hol kan schelen. Ik heb eigenlijk maar 1 vriend met een haarprobleem. Voor de rest hebben al mijn vrienden nog al hun haar. Die ene jongen doet er duidelijk niets aan, want in de drie jaar dat ik hem nu ken is hij behoorlijk kaal geworden. Maar ik heb er nooit met hem over gepraat, en ga dit ook niet doen. "Zo, waarom doe jij niets aan je haarprobleem" is gewoon een te domme en misschien wel beledigende vraag. Ik denk dat het hem idd misschien wel niks kan schelen........ Om aan het begin van mijn verhaaltje aan te sluiten. :confused:

Guoy
17 juli 2005, 01:37
Hee Ycelik! Hoe gaat het trouwens met jou fina slikken? Jij bent ongeveer gelijk met mij begonnen dacht ik. Gebruik je verder nog middeltjes of bepaalde soorten eten of drinken die je haarproblemen kunnen verminderen?

Oh ja, wie is die dude in je avatar?

Henk
17 juli 2005, 09:28
Kom op heren en dames, weer On-topic.

ycelik
17 juli 2005, 09:54
Dat is Johnny Depp , komt uit de film BLow.
Maar zo ziet mijn haar er ook uit zo ver ben ik dus ook qua inhammen enzo precies hetzelfde, wat ashton kutcher ook heeft enzo.
Jah ik slik ook al fina , bijwerkingen minimaal, puisten enzo.
Effect jah in mijn avatar staat dat ik voor fina ook al weinig uitval had na een periode veel uitval.
Dus...maar toch dat wat er uitvalt ook al kan het weinig zijn,misschien niet teruggroeit of dunner en kleiner (de aga verhaal), dus voor de zekerheid neem ik fina.
Trouwens die ene vriend die jij bedoeld, zo'n 1 heb ik ook vond het echt zielig toen ik hem zag, hij begon op hetzelfde moment te kalen en hij is echt veeeel verder dan ik , ik ben hetzelfde gebleven in die 2 jaar.
Ik wou naar hem toelopen en zeggen van ga naar haarweb kijk of je een middel kan vinden die voor jouw gaat werken, maar dacht laat maar durf het niet , hij zou zich misschien dan wel kut voelen omdat iemand naar hem toeloopt en zegt van joow je bent kaal doe er wat aan.

Voor de rest gebruik ik nog rooscure.
Eet walnoten,vette vis en drink veel groene thee.

kevin
17 juli 2005, 18:21
Precies.
Ik snap zo weer zo het nut van AGA gewoon niet.
Het heeft geen 1 doeleinde behalve je miserable te laten voelen.
Wat DHT wel voor je doet is het boeltje beneden, boven gemiddelde laten werken.
Ik zag op een site gasten die pillen in namen om het DHT peil omhoog te halen omdat ze geen erectie konden krijgen, pil bijwerkingen:haaruitval, wij gebruiken een pil om de DHT tegen te gaan, pil bijwerkingen:haargroei.
Sommigen worden sterk geboren(veel dht geen gevoeligheid) en anderen helaas zwak(veel dht veel gevoeligheid...oftewel AGA).

Miserable voelen een doeleinde van haaruival? Helemaal niet. Je hebt altijd een keuze en je kiest er zelf voor om er een probleem van te maken.

ycelik
17 juli 2005, 18:33
Geloof me iedereen wie dan ook voelt zich door aga miserable(beetje te sterk uitgedrukt).
Als je mijn postings leest weetje dat ik heel optimistisch ben enzo en dat er helemaal niet er aan onderga.
Maar ik heb ook mijn dagen dat het dan kut voelt en dan doet AGA 1 ding voor mij en guess what....het zorgt er effetjes voor dat ik me kut voel.
Ook als is het voor effe of wat dan ook.
Mijn punt is dat het voor de rest niks voor je doet, maakt het je gezonder? word je er beter van?
Het zorgt alleen voor de nodige kopzorgen van tijd tot tijd, en als het geen kopzorg was zou deze forum dus echt niet bestaan.
Tuurlijk kies je ervoor of het je wat doet of niet doet maar geloof me het doet iedereen wel wat ook die gene die doet alsof hij er niks door voelt op een leeftijd van 23.
Geloof me dat hij echt momenten heeft dat hij met zijn nw4 loopt naast vrienden of uitgaat met vrienden die allemaal nog nw1-2 zijn.
Of dat zijn vriend van een meisje te horen krijgt dat zijn haar zo mooi is en hij weet dat hij nooit zulke complimenten zou krijgen.

nobody
17 juli 2005, 18:44
-snip-

Trouwens die ene vriend die jij bedoeld, zo'n 1 heb ik ook vond het echt zielig toen ik hem zag, hij begon op hetzelfde moment te kalen en hij is echt veeeel verder dan ik , ik ben hetzelfde gebleven in die 2 jaar.
Ik wou naar hem toelopen en zeggen van ga naar haarweb kijk of je een middel kan vinden die voor jouw gaat werken, maar dacht laat maar durf het niet , hij zou zich misschien dan wel kut voelen omdat iemand naar hem toeloopt en zegt van joow je bent kaal doe er wat aan.

-snip-



Nee joh, een beetje extra druk uit z'n omgeving om wat te veranderen aan z'n uiterlijk kan nooit kwaad. Misschien heeft ie nog wel meer imperfecties. Zoals een gebogen neus of overgewicht. In dat geval zou ik hem zeker ook even attenderen op de mogelijkheid van een neuscorrectie of maagverkleining.

En van het feit dat hij er misschien zelf helemaal geen probleem mee heeft zou ik me niets aantrekken. Ik bedoel, waar haalt ie het lef vandaan om zo door te blijven lopen en onze gemeenschappelijke visuele ruimte te vervuilen.

kevin
17 juli 2005, 18:53
Geloof me iedereen wie dan ook voelt zich door aga miserable(beetje te sterk uitgedrukt).
Als je mijn postings leest weetje dat ik heel optimistisch ben enzo en dat er helemaal niet er aan onderga.
Maar ik heb ook mijn dagen dat het dan kut voelt en dan doet AGA 1 ding voor mij en guess what....het zorgt er effetjes voor dat ik me kut voel.
Ook als is het voor effe of wat dan ook.
Mijn punt is dat het voor de rest niks voor je doet, maakt het je gezonder? word je er beter van?
Het zorgt alleen voor de nodige kopzorgen van tijd tot tijd, en als het geen kopzorg was zou deze forum dus echt niet bestaan.
Tuurlijk kies je ervoor of het je wat doet of niet doet maar geloof me het doet iedereen wel wat ook die gene die doet alsof hij er niks door voelt op een leeftijd van 23.
Geloof me dat hij echt momenten heeft dat hij met zijn nw4 loopt naast vrienden of uitgaat met vrienden die allemaal nog nw1-2 zijn.
Of dat zijn vriend van een meisje te horen krijgt dat zijn haar zo mooi is en hij weet dat hij nooit zulke complimenten zou krijgen.

Er wel eens aan gedacht dat AGA de kijk die je hebt op het leven (positief) verandert zoals het hoort?

wilfried
17 juli 2005, 20:10
Hallo Kevin, ik kan jouw mening alleen maar beamen!
Alle miserie die ik al over me heb gehad ( en dat is heel wat ), heeft mijn leven verrijkt!!!

Groetjes, Karin.

ycelik
17 juli 2005, 20:34
Zie ik wist dat de volgende postings daarover zouden gaan hoe goed het wel voor je is geweest.
Het enigste wat ik geleerd heb is door AGA is dat je rekening moet houden met andermans gevoelens dat je niet zo gauw iemand zun problemen tegen het gezicht meot smijten.
Voorbeeld iemand heeft een grote neus, en dan schreven ieeeejuuuw wat een grote neus, zoiets.
Want ik weet het zou nooit leuk vinde als iemand zou roepen ieeeejuw die kale, het zou geen reet interesseren en zou die gene ook nooit als vrienden willen hebben maar toch het doet wel een klein beetje pijn.
Maar die respect had ik voor AGA ook voor mensen.
Het heeft mij in geen enkele manier verrijkt vind ik eigenlijk.
Werk,school , andere problemen, relatie problemen etc.
Die hebben mij verrijkt.
En die ene sarcastische post van nobody....please zeg.
Ik zat met AGA en er was niemand die mij kon helpen , de huisarts zei dat er niks aan de hand was en het maar moest accepteren.
Ik was echt wel blij geweest als iemand naar mij toeliep, als vriend zijnde zei van joow je kunt er wat aan doen tenminste als je er mee zit , lees hier maar over of doe dit etc.
Dan hoefde ik voor 2 jaar niet rond te dwalen, sinds ik deze forum ken en aan wat middellen ben begonnen ben ik zo in vrede met mezelf totally zen, alleen soms breekt die vrede maar die is zo weer goed.

pizzacat
18 juli 2005, 10:34
AGA is mij bij anderen pas gaan opvallen toen ik er zelf mee te maken kreeg.

ycelik
18 juli 2005, 11:11
Jah hetzelfde hier huhhhhh is hij ook kalend?
Dat wist ik niet.

wilfried
18 juli 2005, 11:21
En ik staar al 14 jaar naar iedereen zijn haar!
Vroeger alleen naar het haar van vrouwen.:confused:

En sinds ik op de haarweb ben en ondervonden heb dat ook mannen haarproblemen hebben, staar ik ook naar hen!:confused: :confused:

En met staren bedoel ik niet nakijken, gewoon eens vluchtig kijken hoe iemand zijn haren zijn.

Tja, en iemand die problemen heeft met zijn gewicht, zal het ook wel gezien hebben zeker als er iemand doorkomt met een maatje meer!

Haarmannetje
18 juli 2005, 11:25
Ja, ik heb het ook. Bijvoorbeeld ook de heren in mijn familie. Vroeger zag ik ze als familie (ja nu nog wel natuurlijk ;)) en iedereen was zoals iedereen was en dat geldt ook voor kaalheid. Maar nu ik er zelf mee te maken heb merk ik dat het mij bij hen is opgevallen en ik zie nu ook hoe mijn neven vorderen op het AGA terrein.

Buiten de familie zie ik het natuurlijk ook, op straat, bij vrienden enzovoort.

ycelik
18 juli 2005, 11:25
Jah wilfried dat doe ik ook.
Bij mijn klanten echt kijk altijd hoe hun haar is hoe oud ze zijn etc.
Maar dwing me altijd dan in de ogen te kijken en niet steeds naar het haar of wat dan ook.
Tjaah haar word een beetje een obsessie voor sommigen van ons waaronder ikzelf.

mPPbreg
2 augustus 2005, 19:09
Om heel eerlijk te zijn: ik vind niet dat er een verschil bestaat tussen kaal worden in je 20er jaren en pak hem beet je 50er jaren.

Vind ik wel, bij een 20 jarige valt het op, als iemand van 50 kaal of kalend is dan valt dit totaal niet op. Ik kijk er zelf dan ook alleen maar naar bij jonge mannen.

stefanD
18 augustus 2005, 23:15
ik vind dat van der vaart wel heftige kapsels heeft mét flinke inhammen

weet iemand toevallig een site waarop dit soort kapsels staan?

Haarmannetje
19 augustus 2005, 09:54
Vind ik wel, bij een 20 jarige valt het op, als iemand van 50 kaal of kalend is dan valt dit totaal niet op. Ik kijk er zelf dan ook alleen maar naar bij jonge mannen.
Dat komt omdat je er zelf mee te maken hebt op jonge leeftijd en, inderdaad, je ook (daardoor) juist vooral let op jonge mannen.

michael222
19 augustus 2005, 14:14
Van der Vaart heeft geen inhammen, zijn haarlijn is in het midden wat verder omlaag getrokken. Als men zo'n kapsel kan creeeren als je inhammen hebt, hoeft niemand meer te vrezen voor oprukkende inhammen:)

hairobservator
25 augustus 2005, 14:06
Nu even iets anders..

Hollywood Hairlines
..verschillende filmsterren worden verdacht van haartransplantatie in Hollywood! In Hollywood waren vroeger filmsterren als Sean Connery(James Bond) en Burt Reynolds(Cannonball Run) bekend door hun perfect zittende haarstukjes, vandaag-de-dag kiezen de filmsterren in hollywood echter voor haartransplantatie of niet?, ..oordeel zelf!
Kijk naar de haarlijn van o.a. Clint Eastwood & John Travolta!

Cowboy Legende Clint Eastwood

2000 Space Cowboys - 2005 Million Dollar Baby

http://outnow.ch/Media/Img/2000/SpaceCowboys/movie/47.jpg?w=600&h=400

..link gaat niet goed, kijk bij Space Cowboys op outnow.ch bij outnow.ch/Media/Img/2000/SpaceCowboys/movie/47.jpg?w=600&h=400

http://outnow.ch/Media/Img/2000/SpaceCowboys/movie/47.jpg?w=600&h=400

http://www.filmstarts.de/bilder/kritiken/Million%20Dollar%20Baby/milliondollarbaby02.html

http://www.st.gallen.ch/news/bigmamma.asp?ID=204983&lastrecord=0


John Travolta's haar(?)

http://www.diamonddavidleeroth.com/forums/attachment.php?attachmentid=4619&stc=1

http://www.diamonddavidleeroth.com/forums/attachment.php?attachmentid=4620&stc=1

www.travolta.com (http://www.travolta.com/)

Actuele foto's van John Travolta!

http://www.imdb.com/name/nm0000237/photogallery-ss-0

http://outnow.ch/Media/Img/2004/Punisher/movie.1/06.jpg?w=1400&h=907


..in 2002 was ik in Beverly-Hills op vakantie en bezocht verschillende medical doctors voor hairrestoration, William Rassmann MD vertelde mij over FOX/FUE(..zijn eerste bericht over fox/fue op newhair.com destijds), bij Bosley Medical sprak ik met George Fettig(marketing) over varigrafting en laserhaartransplantatie(!), verder deed men ook al FUE bij Elliott MD destijds, maar allen adviseerden een STRIP met als inzettechniek slitgrafting! Dit werd gedaan met verschillende varianten van slitnaaldjes, bij alle haarchirurgen kon ik de slitnaaldjes bekijken.. Breaking news voor mij was dat ik daar bij toeval hoorde dat John Travolta bij een haarchirurg op Olympic Blvd. zou zijn geweest eerder dat jaar! .. van Stallone, Seagal, Danson, Costner, Jackson en anderen wist ik al dat ze een HT gedaan hadden maar John Travolta!

hollywood hairdocs
www.newhair.com (http://www.newhair.com/)
www.bosley.com (http://www.bosley.com/)
www.elliotthair.com (http://www.elliotthair.com/)
www.ochshair.com (http://www.ochshair.com/)


Dr. med. HAIR

jornkielman
25 augustus 2005, 14:29
Ik denk dat half mannelijk Hollywood wel iets aan zijn haar heeft laten doen. Verder wordt de slit(ook een algemene term) pas sinds 2002 frequent toegepast bij ons.

John Travolta is al aardig kaal zo te zien op de foto. Wie heeft de laatste film van deze Hollywoodheld gezien? Hoe zit zijn haar daar? Cage en Willis hebben ook een HT ondergaan volgens mij.

hairobservator
25 augustus 2005, 14:51
Natuurlijk kennen we Gerard Joling van zijn haartransplantaties maar ook Francis Rossi van Status Quo heeft openlijk toegegeven een HT te hebben gedaan! Ook Sir Elton John was er al begin jaren seventig vroeg bij samen met Alan Williams van de Rubettes, deze kwam later voor een repair bij LA!

Maar ook José Antonio Carreras(3 Tenoren) en Julio Iglesias(http://www.julioiglesias.com/eng/index.php zijn verdacht van HT net zoals ook superster Bono van U2!

http://forum.atu2.com/forum.src?Action=Posts&Subject=1604&Topic=8&Start=EOF

http://archives.tcm.ie/breakingnews/2002/07/12/story59490.asp

Actuele foto's van Bono & Martin.. nr. 13 & 14
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/live8foto.xml


Dr. med. HAIR

nobody
27 augustus 2005, 13:10
Ik denk dat half mannelijk Hollywood wel iets aan zijn haar heeft laten doen. Verder wordt de slit(ook een algemene term) pas sinds 2002 frequent toegepast bij ons.
-knip-


Ik zag op sbs6 dat Tom Colonel (sp?) ook een HT heeft gehad. Met een, naar mijn mening niet al te best resultaat. Maar blijkbaar ligt er tegenwoordig net als in Hollywood toch een soort druk op dit soort tv mensen om er wat aan te doen. Zelfs als het resultaat middelmatig tot slecht is. Iets van, als je het niet doet, kiezen ze iemand anders.

Verder viel het me op dat je tegenwoordig bij veronica verschillende cosmetische ingrepen kan winnen. Iets wat 10 jaar geleden totaal ondenkbaar zou zijn geweest. En als je dan een aantal bizarre concept programma's van talpa en veronica ziet, vraag je je af waar en wanneer deze gekte gaat ophouden en hoeveel verder ze nog willen gaan.

Op zich heb ik niet zo'n probleem met extreme tv, aangezien je niet hoeft te kijken. Maar als een te grote groep mensen deze marketing zooi tot hun manier van leven gaat verheffen, betekent dat wel dat de keuze gaat worden: meedoen of een sociale outcast worden. En dat is niet iets waar ik persoonlijk op zit te wachten :-/

michael222
27 augustus 2005, 15:23
Beste haargrensobservators:) ....

Winston Gerstanowitz zag ik gisteren op Talpa (THUIS). Na altijd met een bewonderend oog naar zijn haardos te hebben gekeken, bespeurde ik AGA sporen aan het linkergedeelte van zijn haarlijn. Ben benieuwd of andere, onder ons experts, dit ook opgevallen is......

Tiuri
27 augustus 2005, 16:35
Beste haargrensobservators:) ....

Winston Gerstanowitz zag ik gisteren op Talpa (THUIS). Na altijd met een bewonderend oog naar zijn haardos te hebben gekeken, bespeurde ik AGA sporen aan het linkergedeelte van zijn haarlijn. Ben benieuwd of andere, onder ons experts, dit ook opgevallen is......Klopt! :) Is al jaren aan de gang. Rechts is de haarlijn nog wel nagenoeg intact. Maar de hele zone net over de inham heen is wat aan het uitdunnen bij hem als je het mij vraagt. Maar met die majestueuze bos van hem zal ie het nog wel effe uithouden.

jornkielman
27 augustus 2005, 17:02
Winston heeft nog voor genoeg jaren haar kan ik je vertellen, al kan het natuurlijk snel gaan.

Jorn

pizzacat
27 augustus 2005, 17:36
Winston heeft nog voor genoeg jaren haar kan ik je vertellen, al kan het natuurlijk snel gaan.

Jorn

Kan ik hier uit af leiden dat hij toch al eens een consult bij jullie heeft gehad? Of mag Jorn af en toe eens lekker door Winstons haar frummelen????

hairobservator
28 augustus 2005, 15:26
Nou Rutger die lokken hangen nu wel erg lang en laag voor je gezicht,
..de koffie staat al klaar!

http://www.imdb.com/gallery/hh/0000442/HH/0000442/imdb01w.jpg?path=pgallery&path_key=Hauer,%20Rutger

http://www.rutgerhauer.org/index.php

Dr. med. HAIR

Morehair
28 augustus 2005, 15:46
Waar staat die klaar dan.....?

Rutger Hauer heeft voor zn leeftijd toch nog veel haar vind ik.
Ik denk dat de meesten hier er voor zouden tekenen.

Haarmannetje
28 augustus 2005, 16:21
Nou Rutger die lokken hangen nu wel erg lang en laag voor je gezicht,
Hoezo lang en laag :)? Dat is toch geen vreemd kapsel :)?

nobody
28 augustus 2005, 22:10
Kan ik hier uit af leiden dat hij toch al eens een consult bij jullie heeft gehad? Of mag Jorn af en toe eens lekker door Winstons haar frummelen????

Begrijp ik hieruit dat het tegenwoordig is toegestaan op haarweb dat mensen met een direct of indirect commercieel belang in de "haarsector" hier berichten plaatsen zonder dat expliciet te vermelden in het betreffende bericht?

jornkielman
28 augustus 2005, 22:43
Ik geloof dat ik vanaf mijn eerste thread al gezegd heb dat ik bij een een privekliniek actief ben. Ook is mijn naam gewoon bekend dus als er iemand open kaart speelt ben ik het wel.

ycelik
29 augustus 2005, 00:40
Ik denk dat je het toch het beste in je signature kan zetten.
Zo kunnen de newbies het ook weten.
We willen alles zo objectief en unbiased mogelijk houden en hoe je het wendt of keert dat gaat een beetje moeilijk als je bij een bepaalde kliniek actief bent.
Je mening word zeker op prijs gesteld , maar een newbie zou jouw mening (pro de kliniek of product)blatant volgen.

nobody
29 augustus 2005, 12:33
Waar staat die klaar dan.....?

Rutger Hauer heeft voor zn leeftijd toch nog veel haar vind ik.
Ik denk dat de meesten hier er voor zouden tekenen.

Huh .. Rutger Hauer kaal ?!? Die gozer heeft volgens mij, zelfs op zijn leeftijd nog steeds een gigantische bos haar :)

En als ik hier de laatste tijd rondlees (en naar de geplaatste foto's kijk) vraag ik me af waar sommige mensen het over hebben. Ik bedoel, er bestaat zo iets als jezelf (of anderen) een probleem aanpraten. Verder vraag ik me nu ineens af of "dr. med. hair" ook uit de commerciele hoek komt?

Alles bij elkaar, gaat het naar mijn mening, de laatste tijd vaak echt nergens meer over hier op haarweb :)

hairobservator
30 augustus 2005, 12:40
OK maar Rutger heeft wel een hele lange lok op dit moment voor zijn gezicht hangen, geef toe dat het nog niet echt storend is - storende haaruitval/kaalheid maar toch er kan een mooie nieuwe haarlijn gemaakt worden! - ook de leeftijd(zie Clint Eastwood) zou géén probleem mogen zijn voor een HTtje..

Waar zal Rutger naar de kapper gaan?

www.seeing-stars.com/Shop/Hairdressers.shtml (http://www.seeing-stars.com/Shop/Hairdressers.shtml)


Dr. med. HAIR

haarmeer
30 augustus 2005, 16:28
djeezes die man heeft al vanaf ie jong was die inhammen, dat zie je op die tweede link, met een beetje inhammen is toch niks mis...

Haarmannetje
30 augustus 2005, 18:56
OK maar Rutger heeft wel een hele lange lok op dit moment voor zijn gezicht hangen, geef toe dat het nog niet echt storend is - storende haaruitval/kaalheid maar toch er kan een mooie nieuwe haarlijn gemaakt worden! - ook de leeftijd(zie Clint Eastwood) zou géén probleem mogen zijn voor een HTtje..
Jij gaat dat toch niet voor hem bepalen? Misschien maakt het hem geen zak uit!

geelblauw
13 september 2005, 14:24
Van de week zag ik in dat autoprogramma van Tim en Tom Coronel dat ze MEER haar op hun hoofd hadden! En ze gingen een autotest doen met Robert Schumacher. Weet iemand of Robert iets met hun haar heeft gedaan?

lotsahair
13 september 2005, 14:26
Van de week zag ik in dat autoprogramma van Tim en Tom Coronel dat ze MEER haar op hun hoofd hadden! En ze gingen een autotest doen met Robert Schumacher. Weet iemand of Robert iets met hun haar heeft gedaan?

Laatst was die Tom in een of ander programma en zei hij idd
dat hij haar had laten verplaatsen , waar weet ik niet

Lucky
13 september 2005, 14:39
djeezes die man heeft al vanaf ie jong was die inhammen, dat zie je op die tweede link, met een beetje inhammen is toch niks mis...Welkom op haarweb.nl.

Dat sommige mensen nu éénmaal van nature geen strakke haarlijn hebben, schijnen velen hier niet te beseffen. o.a. Rutger Hauer en Tom Egbers hebben van jongs af aan al inhammen gehad. Ik ken ze niet anders, maar hier zijn er zovelen die meteen beginnen te paniekeren bij inhammen.

Kom nou mensen, laten we ervoor zorgen dat we geen Kees Jansma's worden, maar ga niet overdrijven bij het zien van enig dunnend wordend haar (Winston Gerstacwantdjdishc) of inhammen. Dat wil zeker niet zeggen dat "het einde" nabij is, zie de genoemde heren Hauer (wie inmiddels al 100 jaar moet zijn, dus waar maken we ons druk om) en Tom Egberts.

Crazy9
13 september 2005, 15:04
Dat hebben ze bij Laser Aesthetic laten doen!!

Morehair
13 september 2005, 18:57
Ik dacht dat 1 van de 2 het had laten doen.

Dus niet allebei.

Guoy
14 september 2005, 01:19
Ik dacht laatst te zien dat Lleyton Hewitt een beetje een inhammen kreeg!?? Hij had steeds een petje op, maar als hij die afzette dacht ik het te zien. Heeft iemand anders dit ook gezien of wordt ik nu helemaal paranoide?

jongen25
14 september 2005, 17:09
Ja, volgens mij ook. Maar zo gek is het niet; Hewitt is inmiddels 24 of 25 en het percentage mensen dat op die leeftijd nog een strak haarlijntje heeft neemt snel af.

Guoy
14 september 2005, 21:59
Ja, volgens mij ook. Maar zo gek is het niet; Hewitt is inmiddels 24 of 25 en het percentage mensen dat op die leeftijd nog een strak haarlijntje heeft neemt snel af.

Bedoel je dat TEGENWOORDIG mannen op deze leeftijd eerder inhammen krijgen dan "vroeger", of dat mannen vrijwel altijd een beetje inhammen krijgen op die leeftijd?

Over petten gesproken, zanger Gavin DeGraw draagt in al zijn videoclips tot nu toe een pet of muts. Ook op zijn albumcover heeft hij een beanie op. Toen ik op google ging zoeken kon ik vrijwel geen een foto vinden met hem ZONDER hoed of pet. Iemand met een fetish voor hoeden of een haarprobleem? Ik vind hem trouwens voor popmuziek behoorlijk fijne deuntjes maken! :D

ray
15 september 2005, 09:25
btw, zit robben niet in de race voor lekkerste voetballer 2005 van nederland?

dacht dat ik ooit zoiets gehoord had op tv....

Tiuri
15 september 2005, 15:16
btw, zit robben niet in de race voor lekkerste voetballer 2005 van nederland?

dacht dat ik ooit zoiets gehoord had op tv....Dat zou ik heel merkwaardig vinden.

jongen25
15 september 2005, 17:32
[QUOTE=Guoy]Bedoel je dat TEGENWOORDIG mannen op deze leeftijd eerder inhammen krijgen dan "vroeger", of dat mannen vrijwel altijd een beetje inhammen krijgen op die leeftijd?

Het laatste.

Morehair
16 september 2005, 11:46
Heeft Joop van Tellingen ook een haartransplantatie gehad?
Ik dacht het te zien aan de vorm van zn haarinplant.

flappie
16 september 2005, 13:12
Bedoel je dat TEGENWOORDIG mannen op deze leeftijd eerder inhammen krijgen dan "vroeger", of dat mannen vrijwel altijd een beetje inhammen krijgen op die leeftijd?

Over petten gesproken, zanger Gavin DeGraw draagt in al zijn videoclips tot nu toe een pet of muts. Ook op zijn albumcover heeft hij een beanie op. Toen ik op google ging zoeken kon ik vrijwel geen een foto vinden met hem ZONDER hoed of pet. Iemand met een fetish voor hoeden of een haarprobleem? Ik vind hem trouwens voor popmuziek behoorlijk fijne deuntjes maken! :D
Ja was mij ook al opgevallen toen ik weer es obsessief naar de tv staarde.

Maakt idd ook wel leuke muziek (keb btw nog maar 1 liedje van 'm gehoord)

Deckard
16 september 2005, 17:26
Dat zou ik heel merkwaardig vinden.

Hij stond tweede. Achter Ruudje...

Maar ja, was wel hart van Nederland hé, weet niet of dat wat zegt.

Serious
29 september 2005, 09:44
misschien n domme vraag.. maar draagt geert wilders een pruik?

pizzacat
29 september 2005, 09:52
btw, zit robben niet in de race voor lekkerste voetballer 2005 van nederland?

dacht dat ik ooit zoiets gehoord had op tv....

Lekkerste word heel erg gemedieerd door roem, status en geld, zeker bij vrouwen gaat dat op. Mannen zijn veel ongevoeliger hiervoor. Starfucking is een bij uitstek vrouwelijk verschijnsel. Vrouwelijke sterren hebben eerder met een enkele mannelijke stalker te maken dan grote getalen groupies. Persoonlijk snap ik geen hol van die interesse voor roem. We hebben regelmatig een BN-er in de winkel maar dat interesseerd me weinig. Ritsma zat te zeuren dat ie geen goede broek kon vinden voor sn brede dijen, hij kon het niet waarderen dat ik grapte dat hij niet zoveel moest schaatsen, hehe.

rizla
30 september 2005, 00:35
misschien n domme vraag.. maar draagt geert wilders een pruik?

dan zou ie dit ook niet hebben gezegd:P
http://img36.exs.cx/img36/8599/geert18cw.jpg

ray
19 oktober 2005, 11:54
volgensmij heef Harmen Rabb (JAG) (echte naam david james elliot) ook behoorlijke inhammen al.

volgens mij maakt hij gebruik van fiberspray en een voorover gekamt kapsel:
http://img233.exs.cx/img233/6589/davidjameselliotrickspringfiel.jpg

http://i.imdb.com/mptv1.gifhttp://i.imdb.com/mptv1.gif
vind hem wel zo'n ladykiller zoals ook george clooney

ycelik
19 oktober 2005, 11:59
So?
Het is toch normaal volgens mij bij een bepaald leeftijd inhammen te hebben ;)

Morehair
14 januari 2006, 23:43
Frits Barend heeft nog een prachtige haarlijn maar vreemd genoeg wel op de kruin kaal. Jammer voor hem. Maar zijn haar is ook veel te veel een pleeborstel.

Ik zag laatst die Bart van Big Brother I weer op TV: FLINK kaal! Echt schrikken! Zo zie je hoe het kan gaan in een paar jaar.

Heb je dan een foto van een kale Bart? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat bart kaal word.

pizzacat
15 januari 2006, 02:52
volgensmij heef Harmen Rabb (JAG) (echte naam david james elliot) ook behoorlijke inhammen al.

volgens mij maakt hij gebruik van fiberspray en een voorover gekamt kapsel:
http://img233.exs.cx/img233/6589/davidjameselliotrickspringfiel.jpg

http://i.imdb.com/mptv1.gifhttp://i.imdb.com/mptv1.gif
vind hem wel zo'n ladykiller zoals ook george clooney

Harmen Rabb mag nog niet in de schaduw staan van Clooney, die scheve rattekop van m!

Serious
8 maart 2006, 00:14
kwam net dit tegen:

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://img.aftonbladet.se/nyheter/0602/08/william.jpg&imgrefurl=http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,774985,00.html&h=185&w=210&sz=11&tbnid=6GUvy9We8hjhOM:&tbnh=88&tbnw=100&hl=nl&start=77&prev=/images%3Fq%3Dprins%2Bwilliam%26start%3D60%26svnum% 3D10%26hl%3Dnl%26lr%3D%26sa%3DN

over prince William.. tis alleen Zweeds volgens mij, dus kan het niet lezen..

nog een link:

http://www.rtl.nl/(/experience/rtl_fm/programmering/meermuziekochtendshow/)/components/actueel/rtlboulevard/2004/11_november/royalty/William_wordt_kaal.xml

Tiuri
8 maart 2006, 09:13
Ik dacht ik vertaal dat zweedse artikel eventjes met een vertaalmachine maar dat is anno 2006 blijkbaar nog niet echt een optie :D

Vorst Vrijwillig naar de hårfagre TUNNHÅRIG Vrijwillig inwerken worden meer en meer zoals zijn papa Wonderdokter , hier of daar ter haardos. portret IBL VLIES Windsel Tronarvingens Friezin theetante wanneer grinning Londen Arméfrisyren publiek maken vorst Vrijwillig verholen : haardos ben vermogen voort welk rondhout. Hij ben menen welk naar de snit tekort frisyren wolvee hem welk wake tijd jaartal senior uiterlijk says te van vriendschap. Aanvankelijk van året ingewijd naar de 23- gepeperd vorst zijn vorming voort arméofficersskolan Sandhurst. Ziedaar verplichten kadetterna maaien zichzelf tekort. Verschrikking voor uitknipsel Vrijwillig zit nots vervaard voor verheven maart vandoor , keurig ter woud ors onderwijzer woesteling , zeggen te van zijn vriendschap voor Naar de Zonneschijn. Naar de hij zowaar verschrikking voor is het voorgeschreven uitknipsel. Ben niet getting uitgezocht Friezin Olds had vorst knullig sits dilemma via welk kam tegenover grinning. Slechts wel wolvee Vrijwillig nots tweede klas zichzelf uitgezocht Friezin. Fotograaf had speculant à la hausse waarin voort jacht hierachter zij voorste bioscoop voort legataris vermoeden voor naar de troon nya Friezin , en wel had man gotten stroman. En feestartikelen welk Vrijwillig starten worden tunnhårig wolvee wijd doorslagpapier ter zij Brits medierna. Vorst zit en traject anti gesloten van zij voorste vijf introduktionsveckorna vervolgens kadetterna nots vrijmaking uiterlijk zone.

jongen25
8 maart 2006, 10:03
???:confused:
:D :D
Hoezo cryptisch..

flappie
8 maart 2006, 14:07
Hmm, ik heb nog een paar zweden in m'n msn lijst. Maar kzal wel niet voor een vertaling vragen, beetje vreemd lijkt me :P

raichu85
11 maart 2006, 20:44
Hebben jullie die Kennedy Bakirogulu ofzo gezien van Fc Twente die is vet jong en is haast helemaal kaal :S

Colinhos
11 maart 2006, 21:18
Die is idd al aardig ver hee ja. Zo zijn er nog veel meer...
Zoals de tennisser Nikolai Davydenko.
http://eur.news1.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/ap_photo/20050925/all/l1575881.jpg

Cloud
12 maart 2006, 00:24
Vrij vertaald:
De militaire haarstijl onthult Prins Williams geheim... zijn haar begint schaars te worden.
Hij vindt dat hij er met zijn korte kapsel tien jaar ouder uitziet, zegt een van zijn vrienden.

Begin dit jaar begon de 23-jarige prins zijn opleiding in de militaire school van Sandhurst. Daar moeten kadetten hun haar laten milimeteren.
William heeft geen angst voor lange marsen, natte schoenen of de strengheid van de instrukteurs, vertelt een van zijn vrienden aan The Sun. Waar hij wel bang voor is, is de verplichte knipbeurt.

Vroeger verstopte de prins zijn probleem door over zijn kale plekken te kammen. Maar nu kan William niet langer zelf zijn kapsel kiezen.
De fotografen zijn lang op jacht geweest naar de eerste beelden van het nieuwe kapsel van de kroonprins, en nu hebben ze beet.

Dat William dun haar begint te krijgen was groot nieuws in de Britse media.
De prins is bijna aan het eind van de eerste vijf introductieweken waarbij de kadetten het domein niet mogen verlaten.

raichu85
13 maart 2006, 00:27
nou en hij is een prins. gast heeft heeeel veel geld, kan zo een oplossing betalen.Ik heb niet echt meedelijden met hem.

kas
13 maart 2006, 10:26
geld en status maken dus niet altijd gelukkig...

Morehair
5 juli 2006, 20:01
Ik zag net Carlo Boszhard op tv, en volgens mij is hij gestopt met Toppik.

Hij stond in de buitenlucht, en was dus echt veeeel kaler dan in de studio.
Ik ben benieuwd wanneer hij aan de ht gaat beginnen.........

Haarmannetje
6 juli 2006, 19:45
nou en hij is een prins. gast heeft heeeel veel geld, kan zo een oplossing betalen.Ik heb niet echt meedelijden met hem.
Ik heb nooit medelijden met kalende heren. Het is te stompzinnig voor woorden dat er in GB zo'n ophef over werd gemaakt. Wat een drama.

Deckard
9 juli 2006, 15:22
Kennen jullie die aankoop van Ajax, Gabri? Die gozert ziet er ook goed uit met een kale kop!

Lucky
10 juli 2006, 17:40
Ik heb nooit medelijden met kalende heren. Het is te stompzinnig voor woorden dat er in GB zo'n ophef over werd gemaakt. Wat een drama.Tragisch inderdaad.

cees
10 juli 2006, 22:55
He lucky, mag ik vragen waarom jij gestopt bent met duta en weer terug bent gegaan op de finas, en hoe lang slik je dit al in totaal?

ugh
10 september 2006, 17:56
Ik zag net Carlo Boszhard op tv, en volgens mij is hij gestopt met Toppik.

Hij stond in de buitenlucht, en was dus echt veeeel kaler dan in de studio.
Ik ben benieuwd wanneer hij aan de ht gaat beginnen.........
Zag net toevallig Carlo Boszhard op TV, en dacht meteen aan cosmetische camouflage. Zijn kruin is namelijk te bedekkend voor iemand met zo'n haargrens, ook is de haargrens vrij scherp. Hij gebruikt daarom denk ik wel iets als Toppik.

INT
13 september 2006, 20:21
Mensen kijk nu eens naar de volgende links, is Nourdin Boukhari nu kaal aan het worden of niet, op de ene foto zijn er echt gigantisch kale plekken te zien en op andere heeft hij nog een prachtige volle bos, zou hij er iets aan gedaan hebbe of kan hij het gewoon goed verbergen (ik heb overigens PRECIES hetzelfde haar als hem alleen nog wat dikker)

http://i26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/boukhari656.jpg
Hier niet kalend
http://images.skysports.com/images/playerpics05_06/holland/ajax/boukhari-nourdin.jpg
hier wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Nordin_Boukhari.jpg
hier ook
http://www.maroc-football.com/images/boukhariAJAX.jpg
hier weer niet, hoe zou dat nu zitten? (echt eng hoeveel zijn haar op mijne lijkt)

Morehair
13 september 2006, 20:44
Misschien het verschil tussen droog en nat haar?

En zo kalend vind ik hem niet.

INT
13 september 2006, 21:01
jah ik kan niet egt de goeie fotos vinde maar dat was ook echt vaak op tv, vooral als die stadionlampen erop schenen, vooral bovenop zijn hoofd...

Yglodokus
13 september 2006, 21:14
hoi. Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en sommigen zijn echt verkeerd bezig.

"je gaat je rot voelen over je haaruitval omdat de maatschappij het niet accepteert" en dat soort dingen. Ik zal jullie vertellen: de maatschappij dat ben jij. "De maatschappij" maakt het namelijk geen flikker uit of je kaal bent of niet. Mensen in je directe omgeving zullen even zeggen "joh" en dan wennen ze eraan.

Jullie hebben een soort angst voor spoken. Nergens voor nodig dus. Ze bestaan namelijk niet.

Om even on-topic te blijven zal ik een galerie plaatsen met mooie kale mensen (sommigen zijn niet echt kaal, maar kort, maar dat zien jullie ook wel). En laten we eerlijk zijn: bij sommige mensen kan ik me niet voorstellen dat een bos haar, in wat voor model dan ook, beter zou staan dan de kale look :D En denk je toch van wel, photoshop dan maar iets en probeer me te overtuigen!

http://www.gemeentebelangen-midden-drenthe.nl/baldheads/kalekoppengalerie.jpg

samengevat: de meesten op dit forum zijn maar een stel pieperds. Ik hang hier alleen nog rond om te kijken hoe ik had geleefd als ik me nu nog steeds iedere dag met kaalheid bezighield.

Als ik lees "ik kijk al 14 jaar naar specifiek het haar van mensen" schrik ik me dood. Dan blijf je toch te lang hangen in iets wat (letterlijk) tussen je oren zit. Kaalheid is namelijk geen probleem. Onzin.

En oja, dat plaatje van een of andere man die ik tegenkwam. Een gebruiker had zijn haar eraf gehaald en hem een kale kop gegeven en de andere gebruikers vonden hem 'meteen 10 jaar ouder' en lelijker enzo. Maar ik, een jongen die niet elke dag met haar bezig is, keek naar zijn glimlach en niet zo zeer naar zn haar en ik moest zeggen: het maakt geen ene fuck uit:D haar heeft geen moer met uitstraling te maken. Hoewel ik vrees dat als je je elke dag met haar bezighoudt dat je daar een sombere uitstraling van kunt krijgen.

INT
13 september 2006, 21:31
Nou ik denk dat jij eerlijk gezegt niet waar je het over hebt, en trouwes de meeste mannen van je foto hebben al hun haar nog en bijna alleen de lelijkerds zijn erop zijn kaal, dus daar klopt ook nix van

Kniekous
13 september 2006, 21:37
Ik ben niet kalend dus ik wil hier mijn licht wel op schijnen.

Ik let ook eigenlijk nooit op haarlijnen. Meestal vind ik kaal best cool staan bij mensen. Een kort koppie vidn ik dan beter dan rare oplossing als het haar vooruitkammen en dergelijke.

Mocht ik ooit kalend worden dan neem ik een buzzcut a la zidane. Op die manier lijk je jong al ben je kaal.

Yglodokus
13 september 2006, 21:39
Nou ik denk dat jij eerlijk gezegt niet waar je het over hebt, en trouwes de meeste mannen van je foto hebben al hun haar nog en bijna alleen de lelijkerds zijn erop zijn kaal, dus daar klopt ook nix van

waarom denk je dat ik niet weet waar ik het over heb?

ray
13 september 2006, 21:51
tja, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd ook wat minder kijk naar haar en zo maar soms ben ik wel eens jaloers.
maar ach, ik heb ook zoveel positieve kanten die ik vaak niet durfde te laten zien. maar ja dat veranderd al :P

trouwens het lijkt net of die leernicht, kwalbert verlinden, van shownieuws ook iets aan zijn haar heeft gedaan. het ziet er voller uit en zijn inhammen lijken mij veel voller.

Guoy
14 september 2006, 04:32
Mensen kijk nu eens naar de volgende links, is Nourdin Boukhari nu kaal aan het worden of niet, op de ene foto zijn er echt gigantisch kale plekken te zien en op andere heeft hij nog een prachtige volle bos, zou hij er iets aan gedaan hebbe of kan hij het gewoon goed verbergen (ik heb overigens PRECIES hetzelfde haar als hem alleen nog wat dikker)

http://i26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/boukhari656.jpg
Hier niet kalend
http://images.skysports.com/images/playerpics05_06/holland/ajax/boukhari-nourdin.jpg
hier wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Nordin_Boukhari.jpg
hier ook
http://www.maroc-football.com/images/boukhariAJAX.jpg
hier weer niet, hoe zou dat nu zitten? (echt eng hoeveel zijn haar op mijne lijkt)

Ik sla vol blijdschap mijn hoofd op het toetsenbord. :D


[9837r] v7
\43=]-0 8vn vgwrw76 vweru90 nvuie]rh[ kd932md0-=2'dd48839ijsl
j39ingg59jsvke0



Lieve schat, Boukhari is niet kalend. Hij heeft gel in zijn haar of hij smeert er zweet in of hij houdt enorm van douchen. Als dit de manier is hoe jij "kalend" bent dan zou ik nu een fles whiskey opentrekken en me kapot zuipen. Hallelujah.

Verder zou ik ook wel graag zo willen "kalen" als Wentworth Miller. Lijkt me Goddelijk.

cees
14 september 2006, 10:28
Ja inderdaad, nordin boukhari is dus echt niet kalend! Iedereen met nat haar lijkt dan kalend, hier nog een voorbeeld:
thijs romer
http://www.anp-photo.com/search.pp?page=4&ShowPicture=1992187&pos=34

http://www.anp-photo.com/search.pp?page=2&ShowPicture=1840644&pos=20

En zo kan je het eigenlijk wel bij iedereen zien!

Kniekous
14 september 2006, 11:03
Die Boukhari is niet kalend. Als iemand zijn haar vol gel smeert, of natmaakt (hij doet beide) dan onstaat het volgende: Haren plakken aan elkaar, en er ontstaan allerlei scheidingen, daardoor zie je deeltjes hoofdhuid. Je kijkt niet door het haar heen, maar er juist langs. Als je nat haar plat laat hangen is het niet doorzichtig. Als je nat haar met gel door elkaar husselt zie je bij iedereen scheidingen, en dus stukjes hoofdhuid. Boukhari heeft zijn haar gewoon belabberd gestyled. Al heeft iemand mega dik haar, met een gelkapsel zul je altijd wat hoofdhuid zien.

Ik heb nog wel foto's van mezlef als kind met stiekels. Haar bovenop wat uitgedund met ene schaar, dan zie je ook wat hoofdhuid. Heb nu ook mega dik haar, maar als ik een wetlook style, zul je ook wel wat hoofdhuid zien.

Tom cruise:

http://img128.exs.cx/img128/3867/tomwet.jpg

Gattuso
14 september 2006, 11:36
Ja idd, dat heb ik zelf ook als ik er erg veel gel in doe, dan zie je wel wat hoofdhuid, zeker als je ze door elkaar schudt. Ik heb dat niet bij wax of zo. Als je gewoon onder de douche staat en de haren recht afspoelt zie je geen hoofdhuid omdat ze dan gewoon langs je hoofd liggen. Pas als je ze door elkaar gaat halen zie je de hoofdhuid. Ik denk dus idd ook dat je dan langs de haren kijkt.
Toch denk ik dat Thijs Romer wel begin tekenen van AGA heeft, hoewel hij het nog wel even zal uithouden. Uiteraard heeft Tom Cruise dit nog helemaal niet.

Kniekous
14 september 2006, 11:48
Elke man dunt in het middenw at uit na verloop van jaren. Robbie Wiliams en tom Cruise hebben dat zelfs. Maar dat is niet opa AGA plaatsen (inhammen) maar bovenop.

Snap dat gedoe over Rutger Houer niet. Belachelijk, die man heeft ene leuke haarlijn voor iemand van 60. Sting is ook kalend, maar draagt dat op een goede manier (kort kapsel).

Gattuso
14 september 2006, 12:01
Ja dat klopt. Volgens mij heeft Robbie Williams echter ook al behoorlijke inhammen, maar het lijkt wel niet echt verder bij hem te gaan, gebruikt misschien toch ook iets.
Kan je eigenlijk ook kaal worden met een perfecte haarlijn, dus nog geen enkel teken van inhammen, maar dan toch op de kruin kaal worden. Of is dit onmogelijk?

Guoy
14 september 2006, 14:25
Ja dat klopt. Volgens mij heeft Robbie Williams echter ook al behoorlijke inhammen, maar het lijkt wel niet echt verder bij hem te gaan, gebruikt misschien toch ook iets.

Robbie Williams wordt op geen enkele manier kaal. Ook niet bij zijn inhammen.

Kan je eigenlijk ook kaal worden met een perfecte haarlijn, dus nog geen enkel teken van inhammen, maar dan toch op de kruin kaal worden. Of is dit onmogelijk?

Zinedine Zidane is het beste voorbeeld.

Gattuso
14 september 2006, 14:58
Mwah, Zidane had anders toch geen perfecte haarlijn meer, had ook al duidelijke inhammen. Maar inderdaad wel nog een redelijke haarlijn van voren, en dan toch zo'n kale kruin. Blijkbaar kan gewoon alles!
Denk dat als er ooit gevaar voor mij dreigt dan zal het ook vanaf de kruin komen niet van de inhammen, :eek:

Guoy
14 september 2006, 15:06
Mwah, Zidane had anders toch geen perfecte haarlijn meer, had ook al duidelijke inhammen. Maar inderdaad wel nog een redelijke haarlijn van voren, en dan toch zo'n kale kruin. Blijkbaar kan gewoon alles!

Er is niets mis met die haarlijn hoor. Dat is zijn natuurlijke haarlijn. Absoluut. No doubt about it.

Denk dat als er ooit gevaar voor mij dreigt dan zal het ook vanaf de kruin komen niet van de inhammen, :eek:

Kruin is beter te behandelen dan inhammen. Dus waarom de :eek: ? Verder zeg je dat je nu 26 bent. Het zal wel meevallen met jou.

Kniekous
14 september 2006, 15:07
Zidane heeft geweldige grote inhammen, zijn puntje is niet de widows peak, maar gewoon gevorderde kaalheid. Hij heeft geluk dat het zo mooi symetrisch is.

http://www.slosport.org/romanotanja/romano/images/zidane.jpg in 98......

Gattuso
14 september 2006, 15:16
Er is niets mis met die haarlijn hoor. Dat is zijn natuurlijke haarlijn. Absoluut. No doubt about it.


Kruin is beter te behandelen dan inhammen. Dus waarom de :eek: ? Verder zeg je dat je nu 26 bent. Het zal wel meevallen met jou.

Ben t met kniekous eens, dit is geen normale haarlijn bij Zidane, zijn gewoon inhammen hoor.

Ja dat is wel waar van de kruin wat je zegt, maar soms heb ik het belachelijke idee om gewoon als voorzorg finasteride/dutasteride te gaan gebruiken, dan blijft tenminste zeker alles zitten wat er nu zit (veel nog dus).

Guoy
14 september 2006, 15:27
Ja dat is wel waar van de kruin wat je zegt, maar soms heb ik het belachelijke idee om gewoon als voorzorg finasteride/dutasteride te gaan gebruiken, dan blijft tenminste zeker alles zitten wat er nu zit (veel nog dus).

Dit is idd wat je zegt totaal belachelijk. :)

Kniekous
14 september 2006, 15:28
haha, tja, als je weet dat het een mogelijkheid is. Ik zou dat dus niet doen, liever een licht kalende kruin op mijn 50e dan aan de finasteride. Blijft een hormonaal middel en al wordt gezegd dat de bijwerkingen minimaal zijn, ik zie ze niet zitten. :P

Denk niet dat een arts iemand die geen enkel spoor van AGA vertoont finasteride voor wil schrijven, of wel? (Jij kan het jezelf voorschijven, toch? ;))

Guoy
14 september 2006, 15:31
Zidane heeft geweldige grote inhammen, zijn puntje is niet de widows peak, maar gewoon gevorderde kaalheid. Hij heeft geluk dat het zo mooi symetrisch is.

http://www.slosport.org/romanotanja/romano/images/zidane.jpg in 98......

Ja ik ben ook wezel zoeken naar foto's. Maar die foto die je daar geeft is uit 1998. Dus in 8 jaar tijd is zijn haarlijn misschien op zijn max 1 a 1,5 cm naar achter getrokken en dat alleen bij de uiterste punten. Misschien is dit wel een goed voorbeeld van het krijgen van een "volwassen haarlijn"? hehehe. ;) Toch heeft Zidane ook nog nu anno 2006 een van de mooiste haarlijnen die ik me maar bij een man kan voorstellen.

Trouwens, op die foto die je geeft kamt hij zijn haar ook wat naar voren. Voor hetzelfde geld zitten die "inhammen" er wel onder.

Guoy
14 september 2006, 15:35
(Jij kan het jezelf voorschijven, toch? ;))

Ik zie het nut totaal niet. Gattuso heeft nu geen tekenen van kaalheid. Met andere woorden, of zijn haarzakjes zijn niet gevoelig voor DHT of ze zijn het nu nog niet. Dan heeft het geen zin om je DHT niveau naar beneden te halen als je haarzakjes er niet gevoelig voor zijn. Je gaat ook geen chemokuur nemen terwijl je geen kanker hebt, maar omdat er mensen in je familie kanker hebben gehad jij denkt dat je het ook zou kunnen krijgen. :confused:

Gattuso, ga wat leuks doen jongen. Je bent echt verkeerd bezig als je aan dit soort dingen denkt.

Gattuso
14 september 2006, 15:41
haha, tja, als je weet dat het een mogelijkheid is. Ik zou dat dus niet doen, liever een licht kalende kruin op mijn 50e dan aan de finasteride. Blijft een hormonaal middel en al wordt gezegd dat de bijwerkingen minimaal zijn, ik zie ze niet zitten. :P

Denk niet dat een arts iemand die geen enkel spoor van AGA vertoont finasteride voor wil schrijven, of wel? (Jij kan het jezelf voorschijven, toch? ;))

Haha, ja theoretisch zou ik het idd zelf kunnen voorschrijven ja! :D Maar natuurlijk ben ik daar zeer terughoudend mee, en ik weet ook wel dat het op dit moment belachelijk is. Maar mocht ik de eerste tekenen van AGA ontdekken bij mezelf zou ik denk ik niet lang aarzelen, tenzij het pas over 15 jaar of zo begint (41 ben ik dan), dan zou ik het accepteren als een fysiologisch verschijnsel wat gewoon past bij de leeftijd.

Guoy, vind je nou echt dat Zidane een mooie haarlijn heeft? Spijt me maar ik vind er weinig moois aan. Ik zou eerder voor deze haarlijn kiezen (Orlando Bloom)

Guoy
14 september 2006, 16:01
Guoy, vind je nou echt dat Zidane een mooie haarlijn heeft? Spijt me maar ik vind er weinig moois aan. Ik zou eerder voor deze haarlijn kiezen (Orlando Bloom)

Ik vind driehoekige haarlijnen altijd heel mooi bij jongens staan. Ik geloof ook dat het één van de 7 schoonheden is bij jongen? :confused: Maar misschien heeft iemand me dat ooit ten onrechte wijsgemaakt. Altijd als ik Zidane kijk op TV moet ik toch wel toegeven dat ik het wel erg mooi vind. :)

Orlande Bloom heeft uiteraard ook een mooie haarlijn, maar hij heeft gewoon een gemiddelde NW1 welke schijnbaar gegeven is aan iedere hollywoodster. Ik zou er uiteraard voor tekenen, maar filmsterren met dit soort haarlijnen vind ik niet meer zo bijzonder.

Kniekous
14 september 2006, 16:07
NW 1 is vrij schaars, ook in Hollywood, meeste iets oudere sterren hebben toch een NW2. Alleen iemand als Tom Cruise heeft nog een NW1 op zijn 40e.

Guoy
14 september 2006, 16:20
NW 1 is vrij schaars, ook in Hollywood, meeste iets oudere sterren hebben toch een NW2. Alleen iemand als Tom Cruise heeft nog een NW1 op zijn 40e.

Ik was ook een beetje sarcastisch. Er zijn idd een heleboel mensen in hollywood die haarwerken hebben zoals John Travolta en Arnold Schwarzenegger maar de wereld willen laten geloven dat ze op hun 60ste nog steeds perfect haar hebben. Maar Orlando Bloom is 29. De meeste filmsterren van die leeftijd hebben gewoon een NW1. Worden ze waarschijnlijk op geselecteerd.

Gattuso
14 september 2006, 16:23
Ja daar heb je gelijk in, bijna iedereen gaat rond die leeftijd naar een NW 2. De meeste jongens zelfs al op veel vroegere leeftijd. Zoals ik al een keer zei, denk ik dat weinig van mijn vrienden nog een NW 1 hebben. En die zijn vaak nog een paar jaar jonger dan mij. Mijn haar is beetje te vergelijken met Orlando Bloom (nog wel), alleen heb ik het niet zo lang als hij.
Maar Guoy, je hebt gelijk, ik ga lekker van een terrasje genieten, hoop dat jullie dat ook doen! Succes allemaal, mzzl!

Guoy
14 september 2006, 16:27
Maar Guoy, je hebt gelijk, ik ga lekker van een terrasje genieten, hoop dat jullie dat ook doen! Succes allemaal, mzzl!

Goed zo! :) Daar is het idd ook wel het weer voor!

Yglodokus
14 september 2006, 18:05
Zidane is echt zo'n voorbeeld van

mooi kaal is niet lelijk :D

Als ik op voetbaltraining in mijn Real Madrid shirtje vergeleken wordt met Zidane, dan vind ik dat ook helemaal niet erg:cool:

INT
14 september 2006, 18:41
ik vind hem echt kaal worden, ik erger me eraan dat ik geen goede fotos kan vinden, als je hem op tv zag kon je het echt goed zien, mijn moeder (kapster) zij dit ook
http://www.sportfotoside.nl/afs/openinghome/DSC07664.jpg
ook niet echt duidelijk maarjah

Kniekous
14 september 2006, 18:59
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even een plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb geen andere met gel :( (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu niet meer duidelijk ;))

Kan ook ana de lichtval liggen ;)

INT
14 september 2006, 19:41
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even ene plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb gene addere met gel :( (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu helemala nie meer duidelijk ;))


Jah iemand geeft me gelijk:D ! idd zijn haarlijn is nog mooi waar op zijn hoofd, hij heeft het volgens mij zelf ook in de gaten ik kan gewoon geen EEN foto vinde waar de bovenkant van zijn hoofd echt goed te zien is:P

Guoy
14 september 2006, 21:15
Hier (http://www.youtube.com/watch?v=y1S_gMION8I) een YouTube filmpje van Boukhari. Duurt 5 minuten. Ik heb het voor ongeveer de helft gezien, maar ik kan er niets aan zien. De beeldkwaliteit is ook wel vaak slecht, maar toch. Tjek it out.

Gattuso
15 september 2006, 13:20
Misschien diffuss, want inhammen heeft hij niet echt. Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt en dat hij wel wat dunner haar heeft in het midden.

Hier even een plaatje van een en dezelfde haarlijn, met en zonder gel. Gel derbij maakt het al snel doorzichtiger. Hmm, bij nader izien slecht voorbeeld. Doorzichtig is het niet. Heb geen andere met gel :( (Wat ik hiermee zeggen wil is me nu niet meer duidelijk ;))

Kan ook ana de lichtval liggen ;)

Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.

INT
15 september 2006, 13:28
Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.

dat is ook Boukhari niet, en jah op dat filmpje van youtube valt met die kwaliteit niet echt wat te zien...

Kniekous
15 september 2006, 14:18
Kniekous, ik snap even niet wat je bedoelt. Wie is dat dan op die foto's? Das toch niet Boukhari volgens mij? Ik zie bij deze persoon overigens inderdaad geen tekenen van AGA.

Das eenof andere idioot met ene haarobsessie met een NW1, met en zonder gel ;) Was bedoeld ter illustratie maar de theorie dat je met veel gel meestal hoofdhuid ziet gata niet helemaal op. Mijn haar moet dan waarschijnlijk iets korter zijn. Of nog meer wetlook gel in het haar mieteren ofzo :P

Gattuso
15 september 2006, 14:43
Van de voorkant zie je dat bij mij inderdaad ook niet, heb mijn haren ongeveer even lang als op die foto's van jou, misschien bij heel veel gel en flink door elkaar halen zou je wel hoofdhuid zien denk ik, maar das bij iedereen wel.
Maar de scheiding bij Boukahri in het midden vind ik wel een beetje breed, of ligt dat aan mij. Op die Savin schaal zou het toch geen 1 meer zijn denk ik.

Overigens de persoon naar wie ik mijn nickname heb vernoemd heeft ook een fantastische haarlijn! Heeft zich pas gemillimeterd zag ik en daar zag je pas echt goed hoe perfect die haarlijn is. Helaas nog geen foto van.

Kniekous
15 september 2006, 16:55
Is inderdaad een supermooie haarlijn van Gattuso. Hoe oud is hij eigenlijk?

Zelf heb ik mijn haar momenteel (dat wil zeggen twee dagen, geen tijd gehad om nieuwe gel te halen) strak achteruit in een staartje, is alles nog mooi recht (zelfs rechter dan mijn vriendin;)) maar vraag me echt af of ik nog een volwassen haarlijn krijg, zou het eigenlijk nog wel 20 jaar zo willen houden. :P :(

maart84
15 september 2006, 17:02
Is inderdaad een supermooie haarlijn van Gattuso. Hoe oud is hij eigenlijk?

Zelf heb ik mijn haar momenteel (dat wil zeggen twee dagen, geen tijd gehad om nieuwe gel te halen) strak achteruit in een staartje, is alles mooi recht (zelfs rechter dan mijn vriendin;)) maar vraag me echt af of ik nog een volwassen haarlijn krijg, zou het eigenlijk nog wel 20 jaar zo willen houden. :P :(
post is pics!? :) Ik ben wel benieuwd!

Kniekous
15 september 2006, 17:21
Heb geen webcam :( Krijg wel veel commentaar op deze look. Ben al drie keer voor wijf uitgescholden door mijn vrienden. Mischien had ik geen haarband erbij in moeten doen ;) Haar is eigenlijk te kort voor een staartje. Hoop steeds dat ik weer echt lang haar heb, maar toen ik drie maanden geleden tegen de kapster zei: maak er maar wat korters van, kreeg ik een buzzcut. :P

(Oh Maart, jij wete als gene ander dat je voorzichtig moet zijn met zulke foto's ;), las ik ergens, hoe staat het nu met jouw haar?)

Wat vinden jullie trouwens van het haar van die Amrika coreespondent van de NOS, die ook wel eens Nova presenteert?

Gattuso
15 september 2006, 18:01
Haha, ja dit is ook wel weer herkenbaar. Ik doe met trainen altijd een diadeem in om de haren wat naar achter te trekken en dan krijg je dus idd ook dat soort opmerkingen als ik die daarna gewoon inhoudt.
Ach ja, we moeten dit maar op de koop toe nemen he! Gattuso zal rond de 28/29 jaar zijn denk ik. Ma die wordt ook nooit kaal, :D

Kniekous
15 september 2006, 18:32
Haha, ja dit is ook wel weer herkenbaar. Ik doe met trainen altijd een diadeem in om de haren wat naar achter te trekken en dan krijg je dus idd ook dat soort opmerkingen als ik die daarna gewoon inhoudt.
Ach ja, we moeten dit maar op de koop toe nemen he! Gattuso zal rond de 28/29 jaar zijn denk ik. Ma die wordt ook nooit kaal, :D

Dat denk ik ook niet. Als hij zulk haar heeft op zijn 29e zal hij nog flink vooruit kunnen. Las dat mensen die echt kala worden (NW3 en verder) vrijwel altijd al flink haarverlies hebben tussen hun 17e en 25e.

Diademen komen were helemaal in ;)

Ik vind trouwens dat een beetje recessie (NW2) helemaal niet gek staat. Het maakt iemand vaak net wat mannelijker. Vaak hebben superhelden zulke haarlijnen omdat dat toch een bepaalde statuur geeft (in videogames hebben veel helden ook NW2). Er schijnen ook nogal wat mensen te zijn die gewoon een NW2 krijgen, maar denken dat ze kaal aan het worden zijn. Lijkt me sneu als die mensne aan de finasteride gaan. :P

Helemala offtopic. Las in de krant over onderzoeken die kaalheid op de kruin verbinden aan kans op hart en vaatziekten. Naar ik weet kregen jappanners er meer last van nadat ze westerse leefgewoonten (fastfood, roken) overnamen. Veel goed doorvoedde mensen van ongevere 50 krijgen hier last van. Zou er toch sprake kunnen zijn van onderscheidt tussen AGA en welvaartskaalheid?

kevin
15 september 2006, 18:56
Waar houden jullie je mee bezig zeg.. :eek: :confused:

Kniekous
15 september 2006, 21:13
Goede vraag..... :D

Het is inderdaad war raar dat je als je geen haarvelies hebt een buitengewone interesse hebt voor dit onderwerp. Ik snap het zelf ook niet helemaal. :P

Gattuso
16 september 2006, 14:29
Waar houden jullie je mee bezig zeg.. :eek: :confused:

Haha, ja sorry, het zal voor jullie inderdaad beetje vreemd overkomen. Maar hoewel ik nog niet kaal wordt ben ik er wel altijd een beetje panisch voor geweest omdat mijn vader zeer vroeg (25 al aardig kalend) kaal werd en zijn vader ook kaal was. Gelukkig is er nog die andere familie lijn! :P Maar daarom heb ik me altijd erg met het onderwerp bezig gehouden, misschien wel teveel, :confused: .

Tiuri
16 september 2006, 14:54
Als ik dit soort posts lees kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat Kniekous hier alleen maar post om complimentjes te krijgen van gefrustreerde kalende mensen over zijn o-zo-mooie NW1. Heel erg storend!

Zijn er meer mensen die dit zo interpreteren of ligt het aan mij?

Gattuso
16 september 2006, 15:25
Weet niet of dat zijn bedoeling is, in elk geval niet mijn bedoeling trouwens!
Maar hij heeft aan de andere kant ook zeer nuttige feiten gepost, met name over erfelijkheid van AGA. Dus misschien oordeel je te snel over hem!

BiTemp
16 september 2006, 15:32
Als ik dit soort posts lees kan ik me toch niet aan de indruk onttrekken dat Kniekous hier alleen maar post om complimentjes te krijgen van gefrustreerde kalende mensen over zijn o-zo-mooie NW1. Heel erg storend!

Zijn er meer mensen die dit zo interpreteren of ligt het aan mij?

Ik bespeur inderdaad enig narcisme. Nu is mij dat ook niet vreemd, dus ik kan het hebben. Bovendien heeft hij een aantal keer gerefereerd aan De Avonden, wat voor hem pleit.

Twee suggesties: ik wil een mooie high-res foto van onze jonge Vlaming, desnoods met balkje voor de ogen. Verder kan hij zijn NW status (en andere aantrekkelijke eigenschappen) vermelden in zijn signature, daar lees ik meestal toch overheen.

O ja, misschien kan Tiuri aan de webmaster vragen of er een smiley kan komen met NW1, wat dan zoveel wil zeggen als "leedvermaak" (of "trotse pruikdrager" natuurlijk).

Tiuri
16 september 2006, 15:39
Ik bespeur inderdaad enig narcisme. Nu is mij dat ook niet vreemd, dus ik kan het hebben. Bovendien heeft hij een aantal keer gerefereerd aan De Avonden, wat voor hem pleit.Ik vind het niet echt narcisme, maar meer aandachtstrekkerij dat een beetje ziekelijke vormen begint aan te nemen. Ik heb ook niet het idee dat ik hier een overhaaste conclusie trek, want ik heb dit ook al eerder geconstateerd en Kniekous hiermee geconfronteerd.

Als Kniekous zoveel behoefte heeft om veren in zijn eigen reet te stoppen om deze vervolgens als een verwaande pauw aan de buitenwereld te laten zien moet hij dat zelf weten. Wat mij alleen stoort is dat hij hier ongetwijfeld frustratie zaait bij een aantal van de lezers die een minder goede haarlijn hebben. Het is dus een beetje narcisme over de ruggen van anderen heen, en dat bevalt me geenszins.

Het valt me op dat BiTemp en Gattuso ter verdediging van Kniekous aanbrengen dat hij ook goede eigenschappen heeft ('veel kennis', 'hij heeft De Avonden gelezen'). Los van de discussie of dit inderdaad onder de categorie 'goede eigenschappen' valt, vind ik het geen geldig argument om te stellen dat iemand vervelend mag doen omdat hij ook goede dingen doet.

Ik zou Kniekous dus (nogmaals) willen vragen zijn postinggedrag aan te passen. Want bewust of onbewust, bedoeld of onbedoeld, het lijkt in ieder geval wel op narcistische aandachtstrekkerij over de ruggen van minder haarbedeelden, en ikzelf zou iedere schijn in die richting willen vermijden.

Twee suggesties: ik wil een mooie high-res foto van onze jonge Vlaming, desnoods met balkje voor de ogen. Verder kan hij zijn NW status (en andere aantrekkelijke eigenschappen) vermelden in zijn signature, daar lees ik meestal toch overheen.

O ja, misschien kan Tiuri aan de webmaster vragen of er een smiley kan komen met NW1, wat dan zoveel wil zeggen als "leedvermaak".Goede suggesties. :D

Kniekous
16 september 2006, 17:00
Sorry als ik mensen geïrriteerd heb, foto's zijn al weg. Ik had er niet eens bij gezet dat ik het zelf was! (Kon moeilijk foto's van mijn matties plaatsen). Ik had foto's ter illustratie van gel en geen gel om te laten zien dat het bij Boukhari waarschijnlijk geen kaalheid was maar gewoon gare styling. Maar ik was wat te gehaast en de foto sloeg de plank een beetje mis.

Het is echt niet mijn bedoeling om te ouwehoeren over mijn haarlijn. Ik snap het dat het je stoort als ik een foto plaats. Maar dit was puur en alleen maar vanwege die gel. Ik heb daar beslist geen andere bedoelingen mee. Er stond in eerste instantie helemaal niet bij wie het was, het had ook willekeurig van het internet kunnen zijn.

Ik dacht dat het weinig kwaad kon, maar na het lezen van de thread van Maart begrijp ik dat foto's al snel gevoelig kunnen liggen. Sorry.

Vind het onderwerp haar en erfelijkheid (erfelijkheid in het algemeen eigenlijk ook wel)nog steeds erg fascinerend. Evenals Gattusso denk ik dat er ook een zekere (ongegronde) angst is. Ik vind het niet plezierig veren in mijn reet te stoppen ;) (Tiuri, ik vond die zin briljant).

Blijf hier wel kijken maar zal niet te veel meer zeggen over mijzelf.

Guoy
16 september 2006, 19:50
(Kon moeilijk foto's van mijn matties plaatsen).

Ik zie dat je de term "matties" nog gebruikt. Ik had je niet zo heel jong geschat. Het is trouwens niet raar om op je 15e a 16e nog een NW1 te hebben. Zoveel reden op trots is er dus nog niet. :)

Gattuso
16 september 2006, 20:08
Haha, ja kniekous je hebt gelijk, beetje ongegronde angst speelt zeker een rol. Ach ja ik snap je wel, ik had ook niet meteen door dat jij dat zelf was op die foto's! Snap aan de andere kant ook wel dat mijn post dan ook wel beetje gaat irriteren, maar ik bedoel het ook niet verkeerd. Vind het ook gewoon een interessant onderwerp en ik denk dat mijn angst toch wel een beetje gerechtvaardigd is helaas.

INT
16 september 2006, 20:55
met het schaamrood op de kaken vraag ik nu of er iemand afbeeldingen heeft van een NW1 NW2 enz want ik weet wel WAT het is maar as iemand het heeft over een van deze termen zou ik niet weten HOE kaal dat is...:o

Kniekous
16 september 2006, 21:00
Ik zie dat je de term "matties" nog gebruikt. Ik had je niet zo heel jong geschat. Het is trouwens niet raar om op je 15e a 16e nog een NW1 te hebben. Zoveel reden op trots is er dus nog niet. :)

@Guoy: Ik ben 25....

De term matties op die leeftijd nog gebruiken, tja, daar kan ik moeilijk tots op zijn ;) (Maar dat wist je wel, dat ik 25 ben, toch? Pestkop ;))

@ INT: http://www.newhair.com/resources/assessing-hair-loss.asp

@Gattusso Wat ik juist wel apart vnd dat je het kaalheids gen uit een heel ver verleden kan erven, dus dat je nooit zekerheid hebt. Gerechtvaardigde angst? Ik geef je wel gelijk, ik zou dat ook hebben als mijn vader volledig kaal was geweest. Of heb jij wel haaruitval? :(

INT
16 september 2006, 22:35
http://www.blieb.nl/data/subdomain/32/article/20060511081020_rosenberg_en_Boukhari.jpg
om nog maar eens op Boukhari terug te komen
http://i2.photobucket.com/albums/y9/donisa/bouk.jpg

Cory
17 september 2006, 12:36
Ik heb nooit echt gestudeerd op kalende mannen (mijn man was overigens al kalend toen ik hem ontmoette) maar mij valt op dat veel mannen "er een gezicht voor hebben om kalend te zijn". Als je het onderste gedeelte van een bepaald gezicht ziet dan verwacht ik een kalende kop daarboven. Als ik dan toch (veel) haar zie dan denk ik: dat is nep. En dan volgt daarop onmiddellijk de gevolgtrekking: en dus is deze man ijdel of onzeker.

Gattuso
17 september 2006, 18:09
@Gattusso Wat ik juist wel apart vnd dat je het kaalheids gen uit een heel ver verleden kan erven, dus dat je nooit zekerheid hebt. Gerechtvaardigde angst? Ik geef je wel gelijk, ik zou dat ook hebben als mijn vader volledig kaal was geweest. Of heb jij wel haaruitval? :(

Nee nog niet, maar ik houd het wel erg in de gaten. Maar zo als ik al zei had mijn pa een heel andere haarlijn en haarsoort op mijn leeftijd, god zij dank! Dus het zal wel los lopen. Niet te min, houd ik het toch goed in de gaten en ben ik medisch gezien altijd geinteresseerd in het onderwerp AGA.

Kniekous
17 september 2006, 18:49
Ik denk dat doordat kaalheid in de familie zit, mensen het sneller opvalt als ze hara verliezen. Als je nooit over haarverlies denkt valt het je eigenlijk amper op dat je 100 haren per dag verliest. Tijdens het douchen kijk je normaal ook niet snel in het putje of naar je handen en dan zal je de haren die je verleist waarschijnlijk niet eens opmerken. Pas als er echt allarmerende getallen aan haren uitvallen is dat het geval.

Wat je zegt klopt denk ik wel. Meestal is haarverlies volgens een patroon al op je 25e zichtbaar. Mensen die kaal worden beginnen meestal tussen hun 17 en 25. (Beroep me hier op uitspraken van Rassman en meerdere artikelen die ik gelezen heb). Zoals iemand al zei, eigenlijk moet je je pas druk maken als er werkelijk haarverlies is.

Yglodokus
17 september 2006, 22:58
nou, eigenlijk moet je je daar niet druk over maken :D

Kniekous
18 september 2006, 00:09
Dat is zeker waar :)

Gattuso
18 september 2006, 11:03
Om weer even een beetje on-topic te gaan:

Frans Bauer is bang voor kaalheid

Uitgegeven: 17 september 2006 11:49
Laatst gewijzigd: 17 september 2006 11:52

AMSTERDAM - Frans Bauer is bang om kaal te worden. "Dat heeft puur te maken met mijn ijdelheid", zegt de 32-jarige volkszanger zondag in De Telegraaf. "Stel je voor dat ik helemaal kaal word, dan moet ik een cowboyhoed gaan dragen. Daar schrik ik 's nachts wel eens wakker van."

Frans is ook ontdaan wanneer hij 's ochtends 'ineens hartstikke veel haren' op zijn kussen vindt. "Mijn haargrens is de afgelopen jaren opgeschoven. En het wordt er ook al niet dikker op." Aan een toupetje begint hij echter niet. "Het moet wel natuurlijk blijven allemaal."


Frans benijdt mensen die krullen hebben of een volle kop met haar, zoals zijn vrouw Mariska. "Daar ben ik voor gevallen. Onze kinderen hebben ook alledrie een lekkere volle bos."

Bron: www.nu.nl (http://www.nu.nl/)

cees
18 september 2006, 11:17
Zal hij dan nietweten, dat er middelen als finasteride en duta op de markt zijn, of zal hij dit al gebruiken?

Kniekous
18 september 2006, 12:41
Ik denk dat veel mensen dat niet weten.

Frans is 32, dat is relatief jong. Hij heeft toch al heel lang een vrij hoge haarlijn en inhammen? Ik denk zelf dat Frans Bauer iemand is die niet snel aan zulke middelen gaat maar het er bij vindt horen.

Morehair
18 september 2006, 14:26
Ik denk dat hij binnen nu en 5 jaar een ht ondergaat.

Gattuso
18 september 2006, 16:52
Frans Bauer heeft inderdaad al heel lang een hoog voorhoofd met een ver terug getrokken haarlijn. Ben bang dat fina/duta nu niet veel meer kan redden op die plaatsen, hooguit de kruin weer wat voller maken. Weet niet of hij een persoon is die een HT zou laten uitvoeren, ben bang dat hij al erg ver heen is.

Guoy
18 september 2006, 16:57
Ik denk dat hij binnen nu en 5 jaar een ht ondergaat.

nah, hij scheert vast zijn kop kaal, neemt een tattoo en gaat hardcore punk maken.

another
18 september 2006, 22:56
hmmm...punk + frans bauer...

HEY! HO! Heb je even voor mij!

hairobservator
19 september 2006, 16:22
..gaf hem ooit persoonlijk op de huishoudbeurs(geloof 1998) een infopaketje achter het Trospodium waar ik was doorgedrongen met collega Casper via een contactje van Kettmann, vriendelijk nam hij het aan maar een bekende van Frans zei meteen "die heeft een haartransplantatie Frans!", hij antwoorde met "Je wilt toch niet gaan zeggen dat ik kaal ben!", dit wel met een glimlach, "Heb ik last van haaruitval zei hij tegen zijn vriend", hij nam het infopaketje over haartransplantatie mee maar we hebben niets meer vernomen van meneer Bauer, in mijn weten altans?

iets anders..

Helmuth Lotti zou ooit in Düsseldorf zijn gestrikt door mensen van Transhair waar hij via een kapper in België was heengestuurd(omstreeks 1997)! Deze schijnt echter na het ontnemingsgedeelte(strip) uit de donorhaarkrans te zijn weggegaan zonder dat de haren werden geimplanteerd! Gewoon bROEM en foets.. Dit kan toch niet waar zijn? Jaaah, het zat de kooplieden van Transhair destijds niet mee, ook Huub Stevens(destijds trainer Schalke 04 & Uefacup gewonnen) die wel behandeld is maar achteraf zij het nooit meer te doen vanwege de pijn(!), maar hij had vooraf wel even 80.000 DM gevangen om het bij hun te laten doen want erwin kettmann zat ook te asen, zelf heb ik Huub persoonlijk kettmanns kaartje gegeven tijdens Duitsland - Nederland in Gelsenkirchen op het stadionterras..

Mvg. The Hairobservator
Haarexpert met meerdere strip- & fue haartransplantaties

jongen25
19 september 2006, 16:27
Wesley Sneijder vind ik ook een raadsel. Een jaar of anderhalf geleden leek het behoorlijk hard te gaan met m. Nu ziet het er - op het oog - een stuk beter uit.

hairobservator
19 september 2006, 16:49
..het zit gewoon tussen de oren! Voel je je lekker zit het haarfijn, is er narigheid wil het gewoon niet gaan zitten of valt het zelfs uit!

Haaruitval gebeurd meestal ineens(BOOM en het valt overmatig uit) en wanneer het weer stagneerd en stabiel blijft is dit vaak een grote opluchting, maar waardoor gebeurde dit alles? Dit blijft de vraag..

Bekende haartransjes uit NL, heeft Peter Jan Rens een haartransplantatie?

Groet Hairobservator

hairobservator
19 september 2006, 17:06
..mij is verder nog opgevallen de laatse tijd op TV, Ivo Niehe is bij mij ht verdacht geworden, scheiding zit beter - haar leunt op haar waar géén maar zat?" Het gewezen donshaar bovenop is vervangen!

Verder is Fritz Barend naast ht ook Toppik/Volluma/Fullmore/Mane gewoon haarverdichtingsspraygebruiker verdacht geworden bij mij, kleur roodbruin? Het was erg dun bij Fritz..

Groet Hairobservator

Kniekous
19 september 2006, 17:32
Helmut Lotti is niet kaal, toch?

Een goed kapsel kan ook geweldig helpen. Bijvoorbeeld een buzzcut, dan vallen plaatsen waar het haar dunner is minder op. Vriend van me heeft ene aardig teruggetrokken haarlijn, maar nu hij ene kort koppie heeft valt me dat helemaal niet op.

Ivo Niehe... daar is niks aan verandert, toch?

Gattuso
19 september 2006, 17:46
Helmut Lotti is toch verdacht voor een HT/haarwerk.
Volgens mij heeft Ivo Niehe zijn haren gewoon steeds langer en valt de kaalheid daardoor minder.

Morehair
19 september 2006, 17:58
Helmut lotti heeft een haarwerk op kruin.

Erwin Kettman heeft 5 of 6 jaar geleden op tv een ht geadviseerd aan
Ivo Niehe. Wat hij er mee gedaan heeft weet ik niet.

Yglodokus
19 september 2006, 20:07
Ivo Niehe heeft een combover toch :D

Kniekous
19 september 2006, 22:53
Zo lijkt het wle door zijn hoge voorhoofd. Maar das geen comb over, toch?

Gattuso
20 september 2006, 17:03
Ivo Niehe heeft een combover toch :D

Precies: heeft gewoon zijn haren aan de zijkant langer laten groeien, zoals ik al zei, en dan een combover! :eek: :confused:

Yglodokus
22 september 2006, 13:07
http://www.trouw.nl/multimedia/archive/00097/fotocrop_03-22-2006__97754d.jpg

Lijkt me vrij duidelijk

hairobservator
23 september 2006, 15:04
Helmuth Lotti heeft volgens goede bronnen omstreeks 1997 een ht gedaan bij Transhair in Düsseldorf, hij heeft alleen zijn haren niet laten inplanten! Dus hij moet een striplitteken in zijn haarkrans hebben maar is gevlucht voor meer pijn of hij heeft zich tijdens de haarbehandeling bedacht.. Behandeling was volgens mij door Constantin Hanneken(Heilpraktiker) die behandeld bij Transhair Düsseldorf.. Deze Heilpraktiker deed overigens ook de eerste ht op het hoofd van Erwin Kettmann ik geloof in 1991(?), later verdicht door Villnow!

Bij Ivo Niehe die ik recent nog op TV zag is het dons bovenop zijn hoofd dikker geworden(krachtiger!), het was veel pluiziger voorheen! Ik denk dat hij een ht heeft gedaan, valt niet erg op als het langzaam dichter wordt, heeft zeer goede donorhaarkrans voor ht daarom het advies van kettmann! Mijn ht-oog zal hem in het oog houden ofwel observeren!

Ook Fritsie Barend blijft verdacht van haarverdichtingsspray of ht!? Moet nog eens goed kijken de volgende keer..

Peter Jan Rens heeft een ht gedaan volgens mij verder ook nog Mart Smeets, Henk Lubberding, Hans van Breukelen, Hans Kraay Sr, Jeroen Smit, Jan Plas, Silvio Dilliberto, etc.. deze heren en nog veel meer prominente Nederlandse en buitenlandse persoonlijkheden zijn naar mij weten allemaal behandeld door "das Schwerd von Kaiserswerth" alias Dr. Malte Villnow van LA, Europa´s meest ervaren haarchirurg met meer dan 10.000 behandelingen!

Ook Formula 1 driver Rubens Barrichello is twee keer behandeld in Nederland, het schijnt dat zijn voorfoto op de Faradaystraat in Haarlem ligt maar hij moet ook in Maastricht zijn geweest!

Groet Hairobservator

Super Cow
29 oktober 2006, 02:28
Ik was op zoek naar films waar Elijah Wood(LotR) in heeft gespeelt. Ik kwam een recente foto van hem tegen:

http://i.imdb.com/Photos/Events/4764/ElijahWood_Pimen_8680913_400.jpg

Hier is de link als de foto niet werkt.
http://i.imdb.com/Photos/Events/4764/ElijahWood_Pimen_8680913_400.jpg

flappie
29 oktober 2006, 10:42
Hmm, ik zie geen foto.

nillez81
29 oktober 2006, 11:33
Ik zag een tijdje geleden in de veroniqa dat de bekende rocker/rapper Kid Rock ook aardig kaal word bij zijn kruin, de foto was van aardig ver gemaakt op een boot en dan zag je het al goed,ik was verbaasd hij had vroeger een goede bos met haar.

ray
29 oktober 2006, 13:14
check boris van idols (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.planet.nl/upload/2759582_340_1161938934040-Boris_pers11.jpg&imgrefurl=http://www.planet.nl/planet/show/id%3D74766/contentid%3D771496/sc%3Dca68ab&h=301&w=200&sz=15&hl=nl&start=13&tbnid=fdUcCSFDN1J23M:&tbnh=112&tbnw=74&prev=/images%3Fq%3Dboris%2Bidols%26svnum%3D10%26hl%3Dnl% 26lr%3D%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl%3Cimg%20src=%22images/smilies/redface.gif%22%20border=%220%22%20alt=%22%22%20tit le=%22Embarrassment%22%20smilieid=%223%22%20class= %22inlineimg%22%20/%3Efficial%26sa%3DG) dan.
zag vandaag een artikel in de krant en vond hem al flinke inhammen hebben.

http://www.borismusic.nl/

check de foto's en dan new york. ook frontaal zie je het bij het bestaande haar flink uitdunnen.

moet wel zeggen dat hij er wel mannelijker uit ziet nu.

jaap123
11 december 2006, 13:32
ff een paar dingen:

- ik ben zelf begin 20 en kan je vertellen dat dan al flink kalend zijn heel frustrerend is. het punt is namelijk dat je er dan van uit kunt gaan dat je voor je 30e een kapsel zoals jack van gelder hebt.. ofwel je staat kaal ik je trouwpak.
logisch dat als je in tegen de 40 loopt het je allemaal niet zo veel meer uitmaakt, zou mij ook niet uitmaken, dan ben je op je 50e kaal, so what dan is bijna iedereen kaal of grijs

- het zeggen dat beroemdheden die hun hoofd kaal scheren er goed uitzien is geen enkele troost. Als ik al mn haar nog had en ik zou het millimeteren of centimeteren zou ik er top uitzien, niet gelogen. Als het echter eigen kaalheid is ziet het er altijd triest uit.

- mensen zoals boukhari zijn absoluut niet kaal. er is werkelijk niemand die niet op dit soort topics rondstruind die daar ook maar iet van zien. Echt als je denkt dat dat kaalheid is heb je er niks van begrepen.

- tenslotte: het wordt tijd voor een wondermiddel op de markt!

1baardaap
11 januari 2007, 18:57
Topmanagers zijn zijn hard en zakelijk=is financieel succesvol in het zakenleven.

Leiders (presidenten en ministers) moeten charismatisch zijn. Inhoudelijk overlappen de functies meer dan in de praktijk daadwerkelijk opvalt.
Karl rove is de fluisteraar van Bush en klein dik kaal ventje.

Volgens mij heeft de huidige Bush wel inhammen hoor, maar inderdaad, verder heeft ie nog veel haar. Maar je verklaring 2 gaat denk ik niet op. Als ik bijvoorbeeld in de Quote 500 kijk waar ook veel foto's van topmanagers en hoge pieten in staan, dan zijn er toch ontzettend veel al kaal/kalend... ook de jongere garde. En geloof me, die hebben het zeker ver geschopt. Je schopt het ver wanneer je zeker van jezelf bent, met of zonder haar. Als je je onzeker maakt door je haarverlies kan het daardoor dan natuurlijk lijken, dat je 'ongeluk in het leven' daaraan te danken is.

Misschien dat er wel een bepaald effect is bij de selectie van landsbestuurders, want ook in Nederland zijn de laatste jaren veel behaarde MP's geweest: Van Agt, Lubbers, Kok en nu Balkenende. Maar in hoeverre dit nu echt een effect is weet ik niet. In ieder geval valt het mij doorgaans niet eens op dat iemand kaal is als diegene op televisie is. Ik zie het tenminste niet als een doorslaggevende factor voor mijn oordeel over die persoon.

INT
15 januari 2007, 21:09
De haarlijn van Joey Kern (cabin fever) ziet er ook niet meer zo geweldig
http://www.azcentral.com/ent/gifs3/0813enthollywood.jpg

uit en die van Chester Bennington (linkin park) ook niet meer!
http://www.youtube.com/watch?v=OgsdwkSYAew

jornkielman
16 mei 2007, 09:33
De nieuwe buitenspeler van Ajax heeft ook een haartransplantatie ondergaan. Ik vind het alles behalve een succes....Litteken is groot en hij is erg dun beplant...Kan me niet voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest. Ik denk dat hij verder kaal is geworden en dus niet aan de Propecia is gegaan/gewezen....Of Propecia kwam al te laat?

Spiderman
16 mei 2007, 12:08
De nieuwe buitenspeler van Ajax heeft ook een haartransplantatie ondergaan. Ik vind het alles behalve een succes....Litteken is groot en hij is erg dun beplant...Kan me niet voorstellen dat dit een bewuste keuze is geweest. Ik denk dat hij verder kaal is geworden en dus niet aan de Propecia is gegaan/gewezen....Of Propecia kwam al te laat?

Weet je dat echt zeker???:confused: Weet je ook waar en wanneer?

Volgens mij mogen voetballers trouwens niet aan de Proscar, dit i.v.m dopingreglementen.

jornkielman
16 mei 2007, 12:54
Ik weet dat zeker ja....Het is een Zweed dus ik ben benieuwd of hij het in Zweden heeft laten doen?

Henk
16 mei 2007, 15:19
Ik weet dat zeker ja....Het is een Zweed dus ik ben benieuwd of hij het in Zweden heeft laten doen?

Tsjonge, nou geen echt succes. Hij is zo kaal als wat, op een paar dunne haren na.

Spiderman
16 mei 2007, 20:12
Tsjonge, nou geen echt succes. Hij is zo kaal als wat, op een paar dunne haren na.

Inderdaad, hij is alleen maar kaler geworden in de afgelopen 2 seizoenen. Misschien dat zijn resultaat nog moet opkomen....

Daarnaast denk ik dat hij sowieso meerdere behandelingen nodig zal hebben, gezien zijn mate van kaalheid. Kennedy is naar mijn idee namelijk minimaal een NW6, dat kun je nooit dekkend krijgen in 1 behandeling.

Ik ben overigens erg blij dat hij nu voor Ajax speelt.:D

dave523
22 mei 2007, 21:00
Het is een beetje een roddeltopic dus deze vraag kan hier wel. Geeft het een goed gevoel als je ziet dat een andere gast of een topsporter/acteur/etc voor de bijl ziet gaan :eek: ?

ray
22 mei 2007, 21:50
Het is een beetje een roddeltopic dus deze vraag kan hier wel. Geeft het een goed gevoel als je ziet dat een andere gast of een topsporter/acteur/etc voor de bijl ziet gaan :eek: ?

ik gun het niemand maar ik ben wel blij dat ik niet de enigste ben.
als je als enigste kaal bent dan ben je "apart".
als een hele grote groep kaal is of kalend dan is het normaal.

bovendien kunnen bekende mensen laten zien dat je ondanks je kaalheid ook succesvol kunt zijn, een soort voorbeeldfunctie.

harry35
23 mei 2007, 09:40
Hey beste allen!

Ff afleiding!! Help deze jonge meid en vul deze leuke korte enquete in, hij duurt ongeveer 3 minuten!! Er word gevraagd naar eigenschappen van food producten, het is voor een bedrijf dat bezig is met de ontwikkeling van gezonde voeding die wat kan betekenen voor het uiterlijk!

dan natuurlijk de link: http://www.thesistools.com/?qid=31629&ln=ned

Heb nog een groot aantal 30+ mannen nodig!!!

Alvast heel erg bedankt, Jody

dave523
27 mei 2007, 03:01
ik gun het niemand maar ik ben wel blij dat ik niet de enigste ben.
als je als enigste kaal bent dan ben je "apart".
als een hele grote groep kaal is of kalend dan is het normaal.

bovendien kunnen bekende mensen laten zien dat je ondanks je kaalheid ook succesvol kunt zijn, een soort voorbeeldfunctie.

Bedankt Ray,

ik ben eigenlijk benieuwd wat me te wachten staat als ik kaal wordt, daarom stel ik de vraag. Van wie zal ik de meeste opmerkingen krijgen, van kale(nde) mannen of van mannen met een volle bos haar. Heb het idee dat ik met 'open armen' ontvangen zal worden door de groep die kaal wordt!

GrD

DikkieD
29 mei 2007, 09:12
Welk kapsel kan je het beste nemen bij een hoog voorhoofd, lang of juist kort haar?

groeten

benji
29 mei 2007, 17:47
van allebij wel opmerkings... de gemeenste krijg je van mensen die het probleem nie kennen en een dikke bos haar hebben! die steken je de gek ermee aan

Magic23
12 juni 2007, 11:05
wat te denken van Arjen Robben! die is ook 23/24 en begint ook al goed kaal te worden, vooral voorop!!

nu zag ik gister servie -21 tegen italië -21 en daar liep een mannetje rond genaamd rossina, 20 jaar oud, kop kaalgeschoren en hij leek wel eind 20 begin 30!! bij hem was het duidelijk dat zijn kruin al kaal was!!

en Wesley Sneijder is ook een mooi voorbeeld!! ik vergelijk mijn situatie met die van hem! ik kan er nog wel mee leven!!

gr. magic

Spiderman
12 juni 2007, 19:44
nu zag ik gister servie -21 tegen italië -21 en daar liep een mannetje rond genaamd rossina, 20 jaar oud, kop kaalgeschoren en hij leek wel eind 20 begin 30!! bij hem was het duidelijk dat zijn kruin al kaal was!!

gr. magic

Dat was mij ook opgevallen idd. Bij hem is het echt al heel erg vergevorderd.

Magic23
13 juni 2007, 15:08
alleen hij heeft gewoon de tondeuse gepakt en wat extra scheermesjes gekocht!! haha!

mischien moeten wij hier dat ook gaan doen! ik twijfel er zelf ook aan gezien ik 23 ben en een soort "sneijder" kapsel heb!

gr. magic

Ryan R
17 juni 2007, 20:52
alleen hij heeft gewoon de tondeuse gepakt en wat extra scheermesjes gekocht!! haha!

mischien moeten wij hier dat ook gaan doen! ik twijfel er zelf ook aan gezien ik 23 ben en een soort "sneijder" kapsel heb!

gr. magic


Als je een "Sneijder kapsel" hebt, zou ik eerst eens een goed regime verzinnen, want er valt nog genoeg te redden lijkt mij.

Dundee
18 juni 2007, 01:28
Wow...wat een schone madam heb jij als avater :P

Magic23
18 juni 2007, 08:50
Als je een "Sneijder kapsel" hebt, zou ik eerst eens een goed regime verzinnen, want er valt nog genoeg te redden lijkt mij.

nou ik slik al geruime tijd fina, denk een maand op 9! ik zie alleen niet echt een verbetering. Heb daarvoor 4 maanden Trix plus geslikt van dr. de Boer. en dit werkte wel! maarja ontzettend prijzig.

Ryan R
18 juni 2007, 13:19
Wow...wat een schone madam heb jij als avater :P



Da's m'n vriendin :D

Ryan R
18 juni 2007, 13:21
nou ik slik al geruime tijd fina, denk een maand op 9! ik zie alleen niet echt een verbetering. Heb daarvoor 4 maanden Trix plus geslikt van dr. de Boer. en dit werkte wel! maarja ontzettend prijzig.



Misschien moet je minox er bij proberen, eerst toepassen aan één kant, om te kijken wat het voor je doet.

Los daarvan zou ik nog minstens 3 maanden doorgaan met fina.
Als je geen verbetering hebt, kun je ook altijd nog stabilisatie hebben, wat ook goed is toch?

Dan kun je vervolgens die hergroei eventueel met minox bereiken.

ray
18 juni 2007, 13:36
jamai was laatst bij kebab TV, afgelopen zaterdag dus.

viel me op dat zijn haar op die kleuring na er zo onnatuurlijk uit zag.
ook leek mij het dat hij toppik gebruikte...

daarnaast vond hij het niet zo flex dat sander hem een kroontje op zijn hoofd zette...

zou die ook wat doen :rolleyes:

btw, wat hebben homo's een ontzettende slechte smaak als het gaat om het waarderen van andere mannen.

BiTemp
18 juni 2007, 14:45
jamai was laatst bij kebab TV, afgelopen zaterdag dus.

viel me op dat zijn haar op die kleuring na er zo onnatuurlijk uit zag.
ook leek mij het dat hij toppik gebruikte...

daarnaast vond hij het niet zo flex dat sander hem een kroontje op zijn hoofd zette...

zou die ook wat doen :rolleyes:

btw, wat hebben homo's een ontzettende slechte smaak als het gaat om het waarderen van andere mannen.

Jamai is zwaar kalend. Ik zag hem laatst op TV bij een premiere. Hij heeft niet alleen grote inhammen , maar de inhammen beginnen ook naar elkaar toe te groeien. Ik hoop voor Jamai dat Tarzan hem nog wil als hij het straks zonder frontale beharing moet doen.

Bas6562
19 juni 2007, 17:01
Jamai is zwaar kalend. Ik zag hem laatst op TV bij een premiere. Hij heeft niet alleen grote inhammen , maar de inhammen beginnen ook naar elkaar toe te groeien. Ik hoop voor Jamai dat Tarzan hem nog wil als hij het straks zonder frontale beharing moet doen.

Kun je mij één foto laten zien waaruit blijkt dat ie zwaar kalend is? Ik heb ff gekeken her en der maar zwaar kalend is sterk overdreven volgens mij..

wampie
19 juni 2007, 17:17
dat sander hem een kroontje op zijn hoofd zette...




sander was dr niet eens :D