PDA

View Full Version : Bekende "koppen" en hun haaroplossingen


Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Strider
16 februari 2009, 09:07
Colin Farrell begint inhammen te krijgen?

http://img511.imageshack.us/img511/7007/collinpoolyo5.png

Wie is die vrouw :P

Limbo
16 februari 2009, 09:34
Vrouw?? Meisje bedoel je!:D

Jkkezh
20 februari 2009, 11:04
wow! mensen dit al gezien?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/13/1234550934-860.jpg

Btw, zou balkenende ook aan haarstukje dragen? het ziet er zo fake uit... Ik denk dat hij er een stuk beter kaal uit zou zien.

Limbo
20 februari 2009, 12:50
Die Kennedy van Ajax, het is toch geen gezicht. Maar ja, mss is hij er wel tevreden mee!

Ryan R
20 februari 2009, 12:58
Ik zag hem vandaag op tv, die Kennedy.
Ziet er inderdaad errug dunnetjes uit, heeft hij nou al 2 HT's achter de rug?

Limbo
20 februari 2009, 13:25
Ik zag hem vandaag op tv, die Kennedy.
Ziet er inderdaad errug dunnetjes uit, heeft hij nou al 2 HT's achter de rug?

Ik dacht eentje.

Ryan R
20 februari 2009, 13:35
Nou, misschien kan hij het nog meer laten opvullen.
Ik hoop het voor hem.

Hij kan ook beter zijn haar millimeteren denk ik.

Limbo
20 februari 2009, 14:34
Tsja, eerlijk gezegd vind ik het er niet uitzien zo. Zo doorschijnend. Had hij idd beter kaal door het leven kunnen gaan.

wesley1982
20 februari 2009, 17:09
ik neem aan dat het geen arme man is ?

het moet zijn dat hij er tevreden mee is denk ik
anders gooi je er toch een 2de of zelfs 3de ht tegenaan ?
eventueel de densiteit nog wat bijvullen met bodyhair ?

de sky is the limit voor mensen dat dikke rekening hebben... :P:P

Hanna
20 februari 2009, 17:23
de sky is the limit voor mensen dat dikke rekening hebben... :P:P

Zoals jij met al je medicijnen... :P

Limbo
20 februari 2009, 17:58
ik neem aan dat het geen arme man is ?

het moet zijn dat hij er tevreden mee is denk ik
anders gooi je er toch een 2de of zelfs 3de ht tegenaan ?
eventueel de densiteit nog wat bijvullen met bodyhair ?

de sky is the limit voor mensen dat dikke rekening hebben... :P:P

Die zal wel redelijk in het geld zwemmen vermoed ik zo! Dus daar zal het niet aan liggen!

haargek
20 februari 2009, 18:16
Het is toch onmogelijk dat hij daar blij mee is? Na zijn HT is hij gewoon nog steeds kaal, niet kalende, gewoon kaal.

Limbo
20 februari 2009, 19:29
Het is toch onmogelijk dat hij daar blij mee is? Na zijn HT is hij gewoon nog steeds kaal, niet kalende, gewoon kaal.

Mss dat hij in de zomerstop weer onder het mes gaat??

wesley1982
20 februari 2009, 19:50
ik zou er toch niet tevreden mee zijn hoor, ik zou altijd met petje op lopen moest het zo zijn , maar ik heb dan ook een echt haarcomplex, mijn haar is veel beter dan die kennedy hoor en toch stop ik het liever weg... pet of muts

voor ik er tevreden over zal zijn zullen de puntjes op de i moeten staan vrees ik , ofwel eens bij een psychiater ervoor gaan :P zou goedkoper uitkomen denk ik

Limbo
20 februari 2009, 21:34
Wesley, je moet altijd wat te wensen hebben, anders heb je geen leven meer!

gebruikersnaam1
20 februari 2009, 23:40
Maar heeft iemand enig idee hoeveel grafts hij heeft gehad? Lijkt me niet meer dan 1000? Wel erg dun..

Morehair
21 februari 2009, 00:13
voor ik er tevreden over zal zijn zullen de puntjes op de i moeten staan vrees ik , ofwel eens bij een psychiater ervoor gaan :P zou goedkoper uitkomen denk ik

Wesley, je bent nog jong, dus je haarsituatie zal in de toekomst zeker
nog verslechteren. Dus misschien toch maar op zoek gaan naar een psych.....:)

Morehair
21 februari 2009, 00:15
Maar heeft iemand enig idee hoeveel grafts hij heeft gehad? Lijkt me niet meer dan 1000? Wel erg dun..

Als je zn litteken bekijkt lijkt het er toch op dat hij er heel wat meer dan 1000 heeft gehad. Maar of ze allemaal opgekomen zijn?

wesley1982
21 februari 2009, 00:36
mischien kan ik met megaregime deze wel tegenhouden...

toch koester ik hoop in de nieuwe middelen dat binnen paar jaar uitkomen...
er moet toch eens iets op de markt komen dat komaf maakt met aga ?

ik had zelfs artikel gelezen dat ze tests aan het doen waren met donorhaar van andere mensen, een bedrijf zou een manier ontwikkeld hebben om donorhaar van iemand anders te gebruiken, de voorwaarden is wel dat ze gedurende 1 week je imuumsysteem moeten platleggen, je hoeft erna wel geen medicijnen te gebruiken om het afwerpen te voorkomen...
dus ze zijn de goeie kant op al betwijfel ik sterk of dit echt een rage zal worden , maar iemand dat wanhopig is zal zich er toch aan wagen...
orgaandonors bestaan ook he , al is dit wel om te blijven leven dan en haar is maar cosmetisch , maar toch...

er zijn zoveel middelen op komst, er zal wel eentje bijzitten waar we iets aan hebben...

ok even on topic :

volgens mij zullen het er +- 1500 zijn... mischien 2000 gedaan en ma 1500 of minder van doorgekomen, dan zou zijn volledige haar moeten verzwakt zijn, of slecht gedaan ? waar was hij juist geweest ? :P

INT
21 februari 2009, 20:38
In dit filmpje is te zien dat Heath Ledger (RIP) op 17/18 jarige leeftijd ook al aardige inhammen had. Zet hem maar eens stop op 06:40, 07:25 en 08:48 .

Ryan R
21 februari 2009, 21:03
welke filmpje

INT
21 februari 2009, 21:14
welke filmpje

Deze:P

http://www.youtube.com/watch?v=fVicnKVKy0A

krazy22
22 februari 2009, 03:00
denk dat hij nu helemaal kaal is;) denk je ook niet:D?
boeiend.

Ryan R
22 februari 2009, 03:43
Hij is helaas niet meer onder ons...:(

Of maak je een of andere grap die ik niet snap??

INT
22 februari 2009, 17:52
denk dat hij nu helemaal kaal is;) denk je ook niet:D?
boeiend.

Als je bedoeld wat ik denk wat je bedoeld vind ik het heel kinderachtig.

dave523
22 februari 2009, 18:38
Zapte laatst langs een proamma waar Wibi Soerjadi piano zat te spelen. Die gast gaat nogal voor de bijl. Met name de voorkant van zijn hoofd heeft ie nog maar 50% van zijn haar, terwijl ie wel hetzelfde kapsel heeft gehouden en dat is geen goeie combi (kan beter de tondeuze pakken)

Ryan R
22 februari 2009, 20:45
Ja maar ja, past niet bepaald bij zijn imago van klassieke pianospeler.

Hanna
23 februari 2009, 01:26
Wibi Soerjadi .... (kan beter de tondeuze pakken)

Zou je dat ook adviseren als 't om een vrouw ging?

)Remco
23 februari 2009, 16:27
Sorry ,maar kan Wibi Soerjadi niet bepaald kalend noemen.

Althans niet op bijgevoegde foto.

Hij heeft een haarlijn waar menige hier jaloers op kunnen zijn.

http://www.gelderlander.nl/multimedia/archive/00392/Wibi_Soerjadi__392125b.jpg

)Remco
23 februari 2009, 16:40
En de haartransplantatie van Raymond van Barneveld heeft weinig nut gehad zo lijkt het op deze foto.

Want alles lijkt weer uit te vallen.

Maar op de tweede foto zag het er nog redelijk uit ,moet vlak na zijn haartransplantatie gemaakt zijn.

http://www.timesonline.co.uk/multimedia/archive/00458/barneveld_585x350_458903a.jpg

Henk
23 februari 2009, 16:41
Zou je dat ook adviseren als 't om een vrouw ging?

Ik denk dat je hier toch echt een verschil moet maken tussen mannen en vrouwen.
Trouwens ik vind Wibi ook niet echt kalend. Maar dat terzijde.

echoes
23 februari 2009, 17:21
Ik zag gister judoka Henk Grol, ben bang dat die ook binnen afzienbare tijd voor de bijl gaat..

Hanna
23 februari 2009, 17:32
Ik denk dat je hier toch echt een verschil moet maken tussen mannen en vrouwen.


Zowel bij mannen als bij vrouwen doen gemillimeterde koppen mij denken aan extremisten of (krijgs)gevangenen.

)Remco
23 februari 2009, 17:46
Aan Henk Grol zie ik ook niet direct dat hij op het punt staat om kaal te worden ,hooguit dat hij een vrij hoge haargrens heeft.

http://jbnbeheer.idios.nl/i_api/downloadAttachment.aspx?intAttachmentSetId=13922&intCacheTime=15

norwood2
23 februari 2009, 17:55
Henk Grol, daar zal wel wat mee gebeuren ja. Dat zag ik vorig jaar met de Olympische Spelen al. Hij is zelfs zijn temple points al kwijt en dat is al geen goed teken.

http://www.nusport.nl/wp-content/uploads/Overig/Judo/HenkGrol.jpg




Wat betreft Wibi Sourjadi. De foto's hier zijn oude foto's. Deze foto is een vrij recente en het gaat rap zoals je kan zien. Goeie kerel trouwens, die Wibi.

http://www.williamzhang.nl/foto/wibi%20soerjadi%20150.jpg


Zeker niet een haarlijn om jaloers op te zijn.


Of zowel Wibi en/of Henk er mee zal zitten. Ik denk het niet. Dit is puur gemuggezift van ons. ;)

Henk
23 februari 2009, 20:41
Zowel bij mannen als bij vrouwen doen gemillimeterde koppen mij denken aan extremisten of (krijgs)gevangenen.

Dat is dan jouw persoonlijke mening. Ik heb niet het gevoel dat de rest van Nederland die mening deelt. ;)

echoes
23 februari 2009, 21:37
Remco jij vond dat die miep van GTST ook kalend was... en dan henk grol niet hahaha

)Remco
23 februari 2009, 23:59
Bij Wesley Sneijder is het echter wel te zien dat hij kalend is beginnen te worden.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Wesley_Sneijder_11.jpg (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/Wesley_Sneijder_11.jpg)

norwood2
24 februari 2009, 00:06
Gekke bij hem is toch wel, dat hij al jaren rondhuppelt met die inhammen die naar binnen dreigen te trekken (hoefijzer). Heel raar. Misschien gebruikt hij ook wel wat.

Hanna
24 februari 2009, 01:34
Dat is dan jouw persoonlijke mening. Ik heb niet het gevoel dat de rest van Nederland die mening deelt. ;)

Wel zodra het over vrouwen gaat.
Hier zijn een paar foto's van notabene knappe vrouwen, maar er zijn bar weinig kerels die deze oorlogskapsels aantrekkelijk vinden.
Mooi smoeltje of niet, met haren zien ze er beter uit, en dat geldt voor mannen ook.

krazy22
24 februari 2009, 02:40
Nou begint het uitdunnen echt wel bij JIM BAKKUM;)
omdat het lang is zie je het niet;),misschien bij show's iets van couvre(ofzoiets) of toppik?

http://94.100.113.31/375000001-375050000/375011301-375011400/375011377_5_mpKR.jpeg

Pelle
24 februari 2009, 11:20
Zowel bij mannen als bij vrouwen doen gemillimeterde koppen mij denken aan extremisten of (krijgs)gevangenen.

Naja dat lijkt me een beetje overdreven. Dankzij mensen als jij (die zo denken) wordt het millimeteren van haren in een verdomhoekje geplaatst.

Als wat meer mensen er wat luchtiger over zouden denken (het is tenslotte maar een kapsel) zouden misschien veel meer mensen het doen.

En daarbuiten vind ik het voor een man heel anders dan voor een vrouw (omdat de kapsels van de meeste mannen over het algemeen stuk korter zijn).

Ik persoonlijk vind het jammer dat er zo gedacht wordt over millimeteren. Deze gedachten kunnen voor sommige een reden zijn om het niet te doen, wat erg jammer zou zijn.

Ook het feit dat iemand met gemillimeterd haar minder knap is vind ik echt bullshit (lees ik in jou post verderop). Ik vind een man met een gemillimeterd hoofd veel 'frisser' ogen en dat zie ik liever dan een man waarbij de haren te lang zijn en waar niets bij is gedaan (waar bijwijze van de vogels in kunnen nestelen, een mooi voorbeeld vind ik Jim Bakkum hiervan, ik vind hem met korter haar (gemillimeterd) frisser en actiever ogen dan die bos haar van de foto hierboven).

PS: Ik ben geen homo, maar heb wel een mening over kapsels van mannen ;) , dan is dat ook even duidelijk ;)

Ryan R
24 februari 2009, 11:24
Ik vind het ook geen aanrader voor vrouwen, voor mannen kan het prima staan.

Ryan R
24 februari 2009, 11:25
Nou begint het uitdunnen echt wel bij JIM BAKKUM;)
omdat het lang is zie je het niet;),misschien bij show's iets van couvre(ofzoiets) of toppik?

http://94.100.113.31/375000001-375050000/375011301-375011400/375011377_5_mpKR.jpeg


Ik zie op deze foto weinig, geef ons maar eens een duidelijkere foto voor je met verdenkingen komt ;)

)Remco
24 februari 2009, 13:31
En wat vinden we van radiopresentator Sjors Frohlich?

http://misc.omroep.nl/wordpress/wp-content/uploads/2007/10/sjorsf.JPG

Diksy
24 februari 2009, 13:46
Op de foto komt de HT van Raymond van Barneveld wel erg onvoordelig uit. Dat heeft ook te maken met de hoek waarop de foto is gemaakt en het (felle) licht dat er op valt. In vermoed dat hij niet op de kruin is behandeld maar alleen aan de voorkant. Als je op een HT neer kijkt in fel licht is het niet bepaald dik. Pas als je er tegen aan kijkt wordt (lijkt) het voller. Bedenk dat een HT nooit meer het haar van vroeger teruggeeft. HT zorgt er voor dat je niet meer kaal bent. Je moet een HT dus vergelijken met geen haar. Als je blijft streven naar de volle bos van vroeger zal je voorlopig nog wel even bezig blijven.

Gegroet, Diksy

Hanna
24 februari 2009, 13:51
Pelle en andere voorstanders van millimeteren i.p.v. medicatie/haartransplantatie/haarwerk,

Jullie zijn inconsequent, want als het bij een man "frisser" oogt, zou dat bij een vrouw ook zo moeten zijn.
Er zijn ook vrouwen die een kort kapsel "lekker fris en vlot" noemen, maar wereldwijd hebben de meiden bij miss-verkiezingen allemaal een weelderige bos lang haar.

Bij de verkiezingen van Mister World zie ik trouwens ook geen gemillimeterde koppen.


.

Stifter
24 februari 2009, 14:08
Pelle en andere voorstanders van millimeteren i.p.v. medicatie/haartransplantatie/haarwerk,

Jullie zijn inconsequent, want als het bij een man "frisser" oogt, zou dat bij een vrouw ook zo moeten zijn.
Er zijn ook vrouwen die een kort kapsel "lekker fris en vlot" noemen, maar wereldwijd hebben de meiden bij miss-verkiezingen allemaal een weelderige bos lang haar.

Waarom zou dat bij een vrouw ook moeten zijn? Mannen en vrouwen zijn toch per definitie verschillend?

Ik snap dat je je hard maakt voor vrouwen die niet hun haar kunnen millimeteren, omdat dat een raar beeld geeft van die vrouw (een beeld dat wordt gewekt door mannen EN vrouwen). Ik denk alleen niet dat je van inconsequent kunt spreken in dit voorbeeld. Dit heeft te maken met smaak, niet met een mening.

Hanna
24 februari 2009, 14:37
Waarom zou dat bij een vrouw ook moeten zijn? Mannen en vrouwen zijn toch per definitie verschillend?

Niet als het gaat om de begrippen "fris" of "onfris".

Dit heeft te maken met smaak, niet met een mening.

Over smaak valt niet te twisten en over wansmaak ook niet.

Het is echter een kwestie van mode. 50 jaar geleden waren pleeborstel-kapsels voor mannen in de mode; 5 jaar later kwam het Beatle-kapsel en de kapsels werden wereldwijd steeds langer.

norwood2
24 februari 2009, 14:45
Ik vind millimeteren ook wel mooi staan. Bij vrouwen is het natuurlijk geen schoonheidsideaal. Dat heeft gewoon te maken dat het niet natuurlijk oogt, minder geaccepteerd door de maatschappij. Vrouwen hebben ook meestal zo'n raar hoofd als ze zonder haar lopen. Hun schedel is per definitie al kleiner.

Ik denk daarom idd niet dat je mannen en vrouwen over één kam kan scheren. Ik heb het ook altijd begrepen dat vrouwen een haarwerkje nemen, maar bij mannen vind ik het belachelijk. Een gemillimeterde vent wordt genegeerd in de maatschappij, maar als je een kale vrouw ziet rondhuppelen dan is dat weer anders.

Daarnaast vind ik ook nog een groot verschil zitten tussen echt een kale kop (glad) of dat je nog stoppels op je hoofd heb, welliswaar dun bezaaid. Ook al zou ik zo kaal zijn dat redding niet meer mogelijk is, dan nog zou ik een HT doen en de tondeuse eroverheen halen. Het is me het allemaal waard.

)Remco
24 februari 2009, 15:48
Bij Jan Mulder is het ook wel duidelijk hoe zijn haarstatus is.

Terwijl zijn zoon Youri Mulder (zie foto onder onderstaande foto) nog een flinke bos haar heeft.

http://www.fotomatic.nl/data/media/13/Jan_Mulder_2fotomatic.jpg

http://www.sportweek.nl/uploads/news/Youri_Mulder_NOS_51507_300px.jpg

INT
24 februari 2009, 16:51
Bij Jan Mulder is het ook wel duidelijk hoe zijn haarstatus is.

Terwijl zijn zoon Youri Mulder (zie foto onder onderstaande foto) nog een flinke bos haar heeft.

http://www.fotomatic.nl/data/media/13/Jan_Mulder_2fotomatic.jpg

http://www.sportweek.nl/uploads/news/Youri_Mulder_NOS_51507_300px.jpg

Heb een vaag vermoeden dat dit vooral komt door het leeftijdsverschil van ik gok 25 jaar.;)

norwood2
24 februari 2009, 18:43
http://blog.enterpriseitplanet.com/green/blog/blogpost_img/picard_facepalm.jpg


Dit kan niet serieus waar zijn.

Hanna
24 februari 2009, 18:51
Vrouwen hebben ook meestal zo'n raar hoofd als ze zonder haar lopen. Hun schedel is per definitie al kleiner.

Raar hoofd? :confused: Bovendien: klein maar fijn, groot staat idioot.

. Ik heb het ook altijd begrepen dat vrouwen een haarwerkje nemen, maar bij mannen vind ik het belachelijk.

Je hebt niet half in de gaten hoeveel mannen er met een geweldig mooi haarstukje rondlopen. Tegenwoordig zie je zoiets namelijk helemaal niet zitten als er gekozen is voor de juiste haarsoort en densiteit.
Op YouTube barst 't van de informatieve filmpjes hierover.

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=F6gzUA_dhS0

Ryan R
24 februari 2009, 19:03
Ik vind Jan Mulder er nog prima bijlopen hoor!

Ik zou er onmiddelijk voor tekenen als ik op die leeftijd (ik geloof 63) nog zoveel haar zou hebben!

Morehair
24 februari 2009, 19:11
klein maar fijn, groot staat idioot.

Zeg Hanna, is dat het motto van je man?:D:D

norwood2
24 februari 2009, 20:47
Raar hoofd? :confused: Bovendien: klein maar fijn, groot staat idioot.



Je hebt niet half in de gaten hoeveel mannen er met een geweldig mooi haarstukje rondlopen. Tegenwoordig zie je zoiets namelijk helemaal niet zitten als er gekozen is voor de juiste haarsoort en densiteit.
Op YouTube barst 't van de informatieve filmpjes hierover.

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=F6gzUA_dhS0


Tja, tis een persoonlijke mening. Kan er ook verder niks meer van maken. Wat betreft haarstukje, het gaat er bij mij niet om of die van geweldige kwaliteit is. Het gaat wel ietsjes verder dan dat.

Henk
24 februari 2009, 21:18
Wel zodra het over vrouwen gaat.
Hier zijn een paar foto's van notabene knappe vrouwen, maar er zijn bar weinig kerels die deze oorlogskapsels aantrekkelijk vinden.
Mooi smoeltje of niet, met haren zien ze er beter uit, en dat geldt voor mannen ook.

Hanna, niet onaardig bedoelt hoor, maar ik vind je heel verbitterd overkomen als het gaat om gemillimeterde mannen.
Wij kunnen er ook niets aan doen dat vrouwen (in tegenstelling tot mannen) met gemillimeterd haar, of kaalgeschoren hoofden niet als "knap" worden beoordeeld.

Hanna
25 februari 2009, 01:08
Hanna, niet onaardig bedoelt hoor, maar ik vind je heel verbitterd overkomen als het gaat om gemillimeterde mannen.

Dit hele topic wordt al ernstig overheerst door mannen en dat zijn dan ook nog gemillimeterde mannen die gemillimeterde vrouwen afschuwelijk durven te vinden.



Wij kunnen er ook niets aan doen dat vrouwen (in tegenstelling tot mannen) met gemillimeterd haar, of kaalgeschoren hoofden niet als "knap" worden beoordeeld.

Tuurlijk zou je daar wèl wat aan kunnen doen, namelijk: eerlijk zijn.
Als een gemillimeterde vrouwenkop al lelijk wordt gevonden, is een bonkige gemillimeterde kop van een kerel nog veel lelijker. Als het voor een man stoer, fris en dapper wordt gevonden, moet dat voor een vrouw ook gelden.
Allebei wel of allebei niet.
Dat lijkt mij toch echt niet zo ingewikkeld.

Hanna
25 februari 2009, 01:53
Zeg Hanna, is dat het motto van je man?:D:D

Klein maar fijn, groot maar idioot; is een oeroud gezegde van mijn oma, maar mijn man heeft uit zichzelf altijd al een hekel gehad aan alles wat groot is, behalve grote successen. :P

Leuk dat jullie je avatar kunnen veranderen, bij mij lukt dat al meer dan een jaar niet meer; ik krijg die postersticker van de webmaster niet weg.

norwood2
25 februari 2009, 11:59
Dit hele topic wordt al ernstig overheerst door mannen en dat zijn dan ook nog gemillimeterde mannen die gemillimeterde vrouwen afschuwelijk durven te vinden.hehe :D Geloof dat iemand haar realiteitszin heeft verloren. Bij sommige dingen in het leven kan je mannen en vrouwen niet vergelijken, Hanna. Hoe graag je ook zou willen. Je bent toch niet van het padje ? Je hebt wel vaker een verongelijkt gevoel wat betreft vrouwen die tekort worden gedaan. Daar kan ik vaak mee inkomen, maar hier overschrijd je dus duidelijk de grens. Straks moeten mannen en vrouwen nog gemengd gaan voetballen/basketballen/rugbyen. Korfbal lijkt me voorlopig voldoende.

Als je aan mij vraagt wat vind je van een vent met paardestaart, dan zeg ik ook, wat een miet. Vrouwen met paardestaart, sexy hoor. Weer gelukkig nu ? :D Als men het onzin vind dat er met twee maten gemeten wordt, nou ga dan lekker je gang en doe gek. Ik mag dat ook wel graag zien. MAAR loop niet te maauwen als er wat van gezegd/geroepen wordt. Nogmaals vrouwen en mannen moet je niet met alles willen vergelijken, ook al lopen hier gemillimiteerde mannen rond die iets te zaniken hebben over een gemillimiteerde vrouw. Andersom kan ik me ook genoeg dingen bedenken waar vrouwen over kunnen zaniken die mannen doen, terwijl ze zelf hetzelfde doen/hebben. That's life.

Daarnaast vraag ik me af, wie gemillimiteerde vrouwen afschuwelijk vinden ? Dat 't geen schoonheidsideaal voor een vrouw is, wil niet zeggen dat iemand er onmiddelijk lelijk uitziet. Wat mij betreft mogen Demi, Britney en Sinead iedere avond op de deurbel drukken. Daarna zou ik ze wel willen adviseren hun bolleke weer lang te laten groeien. Misschien zeggen ze hetzelfde over mij. :P No Problemo

nozem
25 februari 2009, 12:16
gemilimeterd haar is mooi:). En dat mensen je dan verafschuwen of dat je een gevangene lijkt kant en klare onzin. Sinds ik mijn haar gemilimeterd heb krijg ik veel meer aandacht van vrouwen ze vergelijken me met justin timberlake en nog meer bekendheden:D. Ze vinden het sexy en kunnen er met hun handen niet van af blijven. De rede dat het bij vrouwen niet mooi staat is dat het niet vrouwlijk oogt. kort is bij de man sexy lang bij de vrouw! punt uit:P hihhi

p.s o ja mijn mening

Hanna
25 februari 2009, 13:20
Als je aan mij vraagt wat vind je van een vent met paardestaart, dan zeg ik ook, wat een miet.

De rede dat het bij vrouwen niet mooi staat is dat het niet vrouwlijk oogt.

:confused: Jullie hebben denkbeelden als vastgeroeste hoogbejaarde boeren.

Dus, volgens jullie staat lang haar bij een man vrouwelijk en onderstaande foto's zijn van mietjes.

http://img413.imageshack.us/img413/8629/mietjes.jpg

Een gemillimeterde kop voelt net zo sexy aan als schuurpapier.

Ryan R
25 februari 2009, 13:41
Hanna het is nou eenmaal een feit dat veel vrouwen gemillimeterde mannen aantrekkelijk vinden en dat er weinig mannen te vinden zijn die gemillimeterde vrouwen aantrekkelijk vinden.

Wat is nu het probleem?

Vind je dat mannen er zo makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?

Pelle
25 februari 2009, 13:48
Straks ga je nog zeggen dat een man trots moet zijn op zijn grote borsten als hij wat overgewicht heeft, want dat wordt namelijk ook bij het ideaalbeeld van een vrouw gezien.

Wat mij betreft ga je in deze kwestie wat tever Hanna, ik respecteer je mening op dit forum, je inbreng en inzet, je antwoorden op vragen en eerlijkheid, maar dit gaat mij wat tever als ik eerlijk mag zijn.

Henk
25 februari 2009, 13:55
Dit hele topic wordt al ernstig overheerst door mannen en dat zijn dan ook nog gemillimeterde mannen die gemillimeterde vrouwen afschuwelijk durven te vinden.

Accepteren dat anderen een andere mening kunnen hebben is niet echt je sterkste punt. ;)


Tuurlijk zou je daar wèl wat aan kunnen doen, namelijk: eerlijk zijn.
Als een gemillimeterde vrouwenkop al lelijk wordt gevonden, is een bonkige gemillimeterde kop van een kerel nog veel lelijker. Als het voor een man stoer, fris en dapper wordt gevonden, moet dat voor een vrouw ook gelden.
Allebei wel of allebei niet.
Dat lijkt mij toch echt niet zo ingewikkeld.

In eerste plaats heb ik nooit gezegd dat ik een gemillimeterde vrouwenkop lelijk vind. Dat hoeft niet altijd.
Daarbij wat bij een vrouw goed staat dat hoeft bij een man toch niet goed te staan? En andersom toch ook niet?
Ik vind laarzen bij vrouwen sexy, maar bij mannen niet echt.
Dat is maar een voorbeeld. ;)

Henk
25 februari 2009, 13:56
Vind je dat mannen er zo makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?

Dat gevoel heb ik wel een beetje.

Pelle
25 februari 2009, 13:58
Bij de verkiezingen van Mister World zie ik trouwens ook geen gemillimeterde koppen.


Ow nee, mister USA van afgelopen jaar had een flinke bos met haar:

http://2.bp.blogspot.com/_5LZFBy22PXs/SLFbCBy2I5I/AAAAAAAAFF0/0uBBSW9HLXM/s400/Marcus_Boutte_MrUSA_08_contestant_revised.jpg

Sorry Hanna, in deze situatie is het voor een man helaas anders dan voor een vrouw...

Hanna
25 februari 2009, 14:19
De winnaar van Mr. World had volgens mij nooit een gemillimeterde kop.

Maar jullie geven geen van allen antwoord op de vraag: Zijn die langharige mannen op de bovengeplaatste foto's allemaal mietjes???

Ryan R
25 februari 2009, 14:23
Nope.

Pelle
25 februari 2009, 14:26
De winnaar van Mr. World had volgens mij nooit een gemillimeterde kop.

Maar jullie geven geen van allen antwoord op de vraag: Zijn die langharige mannen op de bovengeplaatste foto's allemaal mietjes???

Naja ik denk niet dat ik hier antwoord op hoef te geven, want ik heb nooit gezegd dat ik mannen met lange haren mietjes vind.

Denk omdat 1 iemand dat heeft gezegd dat we daar niet allemaal op hoeven te reageren. Echter snap ik wel normood2 bedoelt.

Ik vind bv Hugo Borst een hele smerige man, met een korte look zou die een heel stuk frisser eruit zien dan met die lange, sluike haren. Ik vraag me soms wel eens af hoeveel vogels daarin nestelen.

Verder kan het zo zijn dat Mr World nooit een gemillimeterd hoofd had, dat komt misschien ook omdat het aantal procenten gemillimeterde mensen gewoon heel laag is. Ik denk echt niet dat ze mensen afwijzen omdat ze toevallig gemillimeterd zijn, anders hadden ze ook nooit winnaar geworden van hun land.

norwood2
25 februari 2009, 15:49
:confused: Jullie hebben denkbeelden als vastgeroeste hoogbejaarde boeren.

Dus, volgens jullie staat lang haar bij een man vrouwelijk en onderstaande foto's zijn van mietjes.

http://img413.imageshack.us/img413/8629/mietjes.jpg

Een gemillimeterde kop voelt net zo sexy aan als schuurpapier.Ik weet niet, maar volgens mij zit er een verschil tussen lang haar en een paardenstaart... :o

Daarnaast krijgen zowel Hugo Borst als Matthijs van Nieuwkerk regelmatig commentaar over hun onverzorgd uiterlijk.

Als we hoogbejaarde boeren zouden zijn, dan hingen we hier niet rond. Misschien zijn we ook wel mieten, die zich druk maken om hun haar. ;)

Aan de andere kant, ik hoef niet zonodig een hele bos haar te hebben, inhammen mag, maar daar moet het bij blijven.

Hanna
25 februari 2009, 16:39
Daarnaast krijgen zowel Hugo Borst als Matthijs van Nieuwkerk regelmatig commentaar over hun onverzorgd uiterlijk..

Mensen die dat onverzorgd vinden, vinden alle kerels in Lord of the Ring, Braveheart e.d. plus het hele hippie-tijdperk waarschijnlijk ook allemaal zum Kotzen.
Nou, kom maar hier met die jongens, dan zal ik ze wel even wassen.... :P



.

Ryan R
25 februari 2009, 17:41
Maar Hanna je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag, of vragen:

Wat is nu het probleem?

Vind je dat mannen er makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?

Hanna
25 februari 2009, 18:09
Maar Hanna je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag, of vragen:
Wat is nu het probleem?
Vind je dat mannen er makkelijker vanaf komen en die ongelijkheid kun jij niet verkroppen?

Inderdaad, in het algemeen wel. Vrouwen in NL strijden al 100 jaar voor gelijke rechten, maar we zijn er nog nauwelijks een moer mee opgeschoten.

Tato
25 februari 2009, 20:58
Inderdaad, in het algemeen wel. Vrouwen in NL strijden al 100 jaar voor gelijke rechten, maar we zijn er nog nauwelijks een moer mee opgeschoten.

Het gaat dan ook niet om gelijkheid of politiek ofzo maar om biologie. Veel vrouwen vinden een gemillimeterde man sexy en er zijn nauwelijks mannen te vinden die niet van een kaal vrouwtje af kunnen blijven.

Het is gewoon zo of je het nou leuk vindt of niet..:rolleyes:

bombarie
25 februari 2009, 21:58
Inderdaad, in het algemeen wel. Vrouwen in NL strijden al 100 jaar voor gelijke rechten, maar we zijn er nog nauwelijks een moer mee opgeschoten.

Dan heb jij afgelopen 100 jaar niet zo goed opgelet!!!

echoes
25 februari 2009, 22:58
Ja vrouwen zijn tegenwoordig overgeëmancipeerd!

Hanna
26 februari 2009, 13:11
Dan heb jij afgelopen 100 jaar niet zo goed opgelet!!!

Jij wel dan? Ben jij dus al ouder dan 100jaar? Respect hoor!

Ja vrouwen zijn tegenwoordig overgeëmancipeerd!

Jahoor, je hebt gelijk, was maar een geintje, want in mijn omgeving verdienen de vrouwen ook allemaal 2 keer zoveel als hun mannelijke collega's.

Pelle
26 februari 2009, 13:30
Naja ik denk dat deze discussie weinig met emancipatie te maken heeft. Ik ben ook een voorstander van gelijke rechten, als het gaat om financiele aspecten. Zo verdient een persoon het geld waar hij of zij recht op heeft of dat nu een man of een vrouw is.

Maar dit gaat wat mij betreft een beetje buiten de kern van deze discussie. De kern is dat er wel degelijk verschillen zijn tussen mannen en vrouwen (kwa uiterlijk/ biologie). Het gaat hierbij om: Waarom wordt een gemillimeterd kapsel bij een man beter geaccepteerd dan bij vrouwen?

En ik denk dat Hanna diep van binnen ook wel weet dat er een hoop verschillen zijn en dat het eenmaal zo is dat een gemillimeterd kapsel bij een man anders is dan bij een vrouw. Anders zou je ook moeten zeggen dat make-up bij een man hetzelfde is al bij een vrouw.
Maar als ik een man zie met lippenstift op dan kijk ik daarvan op, hetzelfde als ik een vrouw zie met een gemillimeterd kapsel.

Buiten dit alles zie ik nog liever een man met een gemillimeterd kapsel dan een man met TE (in mijn ogen) lange haren. Goed, dit zijn persoonlijke smaken en ik denk dat ik hierin niet de enigste ben, aangezien ik tegenwoordig meer korte/ gemillimeterde mannen zie dan mannen met hele lange haren.

Hanna
26 februari 2009, 14:00
Dat millimeteren of kaalscheren is een kwestie van mode die door een deel van de bevolking wordt gevolgd. Vroeger bleven naast degenen met Beatle-kapsels ook de nozems met vetkuiven vol brillantine. Ieder z'n smaak; men wil bij de ene groep horen of bij de andere groep.

Tegenwoordig zie je steeds meer mannen met oorbellen, halsketting, armbandjes en nog meer blingbling; er komen ook steeds meer gezichtscrèmes, antirimpelcrèmes, haarverven, etc. voor mannen, wat niet zo lang geleden verwijfd werd gevonden.

Tato
26 februari 2009, 14:54
Dat millimeteren of kaalscheren is een kwestie van mode die door een deel van de bevolking wordt gevolgd. Vroeger bleven naast degenen met Beatle-kapsels ook de nozems met vetkuiven vol brillantine. Ieder z'n smaak; men wil bij de ene groep horen of bij de andere groep.

Tegenwoordig zie je steeds meer mannen met oorbellen, halsketting, armbandjes en nog meer blingbling; er komen ook steeds meer gezichtscrèmes, antirimpelcrèmes, haarverven, etc. voor mannen, wat niet zo lang geleden verwijfd werd gevonden.

Tegenwoordig maken ook mannen zich druk om hun haar, wat een verwijfde gasten allemaal!

Hanna
26 februari 2009, 15:33
Tegenwoordig maken ook mannen zich druk om hun haar, wat een verwijfde gasten allemaal!

Jij niet hè? Jij bent zomaar toevallig lid geworden van Haarweb. :D

gebruikersnaam1
26 februari 2009, 15:38
Ik vind dit zó'n rare discussie!!
Het schoonheidsideaal van een man en dat van een vrouw verschillen toch gewoon??

Sinds wanneer zijn gespierde vrouwen die aan elke hand 40 kilo liften het ideaalbeeld?
Sinds wanneer hebben mannen die 55 kilo wegen de ideale maat??
Sinds wanneer staat een eendagsbaard sommige vrouwen best goed?

Kom op!!!! Het is zuur, maar een man met een gemillimeterd hoofd scoort hoger op de aantrekkelingheidsranking dan een vrouw met een gemillimeterd hoofd. Laten we wel realistisch blijven (hanna) anders verliezen andere, wel inhoudelijke reacties, ook op een gegeven moment hun waarde.

Tato
26 februari 2009, 15:44
Jij niet hè? Jij bent zomaar toevallig lid geworden van Haarweb. :D

Nee, ik ben gewoon verwijfd!

Hanna
26 februari 2009, 15:51
De realiteit ligt voor iedereen anders, afhankelijk van het wereldje waarin hij/zij leeft.

Wat een kale of gemillimeterde kop op Haarweb zoekt, is mij een raadsel, behalve als het millimeteren is gedaan i.v.m. een haartransplantatie.
Dat ik mijn persoonlijke ideeën niet mag uiten, is ondertussen wel duidelijk.

Tato
26 februari 2009, 15:59
Dat ik mijn persoonlijke ideeën niet mag uiten, is ondertussen wel duidelijk.


Mijn mening is dat de aarde rond is..:cool:

Ryan R
26 februari 2009, 20:35
Dat je gemillimeterd bent, wil niet zeggen dat je geen bal om je haar geeft Hanna, maar dat snap je zelf eigenlijk ook wel denk ik.

Je blijft gewoon zuur vanwege het feit dat mannen het relatief makkelijk hebben wat AGA betreft, omdat het geaccepteerd wordt bij mannen (niet dat het leuk is, maar je wordt niet raar aangekeken als kalende man), bij vrouwen is dat niet het geval.

Daarnaast kunnen mannen die er toch mee zitten, relatief makkelijk er iets aan doen, door hun kop kort te doen, wat veel vrouwen leuk vinden staan. Vrouwen daarentegen worden niet bepaald leuk gevonden met een kort geschoren hoofd.

Ik begrijp wel dat je daar van baalt.

norwood2
26 februari 2009, 20:46
De realiteit ligt voor iedereen anders, afhankelijk van het wereldje waarin hij/zij leeft.

Wat een kale of gemillimeterde kop op Haarweb zoekt, is mij een raadsel, behalve als het millimeteren is gedaan i.v.m. een haartransplantatie.
Dat ik mijn persoonlijke ideeën niet mag uiten, is ondertussen wel duidelijk.Ja hoor...dat jij vind dat een gemillimeterde kop op haarweb niks te zoeken heeft, daar kan men wel wat mee. Prima.

Zaken als gelijkheid voor mannen en vrouwen wat betreft schoonheidsidealen en hoe een man tegen een vrouw hoort aan te kijken en vice versa, volgens jouw, daarbij sla je de plank volledig mis. Toegeven dat je een onrealistisch persoonlijk idee voor jezelf geschapen heb, wat nooit en te nimmer zal gebeuren (althans zeker niet op korte termijn) schijn je niet te kunnen.

Wat eigenlijk kwalijker is, is dat diegene die deze doelstelling niet beamen, zogenaamd boerehorken zijn. Dus omdat jij dit belachelijke persoonlijk idee heb, is de rest (die toch eigenlijk momenteel het meest reeel is) een hork.

Dan kan je nog allerlei voorbeelden gaan noemen van hoe het was in de jaren zestig, zeventig, middeleeuwen of wanneer dan ook....en hoe sommige mannen zich nu zogenaamd aan het ideaalbeeld ontrekken. Dat zijn allemaal maar slappe uitwerpselen die totaal mank gaan.

Ik hoop nog lang te leven, maar wat gebruikersnaam 1 zo mooi verwoord, zo gauw:

* gespierde vrouwen die aan elke hand 40 kilo liften
* mannen die 55 kilo wegen
* vrouwen met stoppelbaardjes en mannen met mascara
* kaalgeschoren vrouwen (hoofden wel te verstaan ;))
* etcetera etc.

het ideaalbeeld gaan worden in deze maatschappij, dan hoop ik toch allang onder de zoden te liggen. Zo niet, dan zorg ik er zelf alsnog voor.

Hoe dan ook, eigenlijk gaat het er niet eens zozeer om dat het ideaalbeeld niet kan of mag veranderen. Dat gebeurt altijd wel met de eeuw, in welke hoedanigheid dan ook.

Het ideaalbeeld voor mannen en vrouwen zal alleen nooit hetzelfde zijn, dat is het punt.

Vinden en/of verwachten dat dat wel zo hoort, is lachwekkend.

Ryan R
26 februari 2009, 21:54
We zijn wel lekker offtopic bezig hier trouwens

Tato
27 februari 2009, 02:09
Ik hoop nog lang te leven, maar wat gebruikersnaam 1 zo mooi verwoord, zo gauw:

* gespierde vrouwen die aan elke hand 40 kilo liften
* mannen die 55 kilo wegen
* vrouwen met stoppelbaardjes en mannen met mascara
* kaalgeschoren vrouwen (hoofden wel te verstaan ;))
* etcetera etc.

het ideaalbeeld gaan worden in deze maatschappij, dan hoop ik toch allang onder de zoden te liggen. Zo niet, dan zorg ik er zelf alsnog voor.



Voor al die dingen die je opnoemt zijn trouwens wel degelijk mensen te vinden die het aantrekkelijk vinden..gelukkig een grote minderheid:D

Het lijkt me nu wel duidelijk wat het punt is, maar weer ontopic idd. Heeft die Kennedy nu echt een HT ondergaan? Ziet er niks van terug hoor, die plukjes die hij nog heeft komen volgens mij doordat het kalingsproces zich nog niet helemaal voltooid heeft bij hem. Is er echt bewijs van of slechts speculatie?

gebruikersnaam1
27 februari 2009, 10:23
Voor al die dingen die je opnoemt zijn trouwens wel degelijk mensen te vinden die het aantrekkelijk vinden..gelukkig een grote minderheid:D

Het lijkt me nu wel duidelijk wat het punt is, maar weer ontopic idd. Heeft die Kennedy nu echt een HT ondergaan? Ziet er niks van terug hoor, die plukjes die hij nog heeft komen volgens mij doordat het kalingsproces zich nog niet helemaal voltooid heeft bij hem. Is er echt bewijs van of slechts speculatie?

Bestaan er mensen die vrouwen met stoppelbaardjes aantrekkelijk vinden:eek:

Ja is wel redelijk bewijs van, hij heeft zn haar ook weleens korter gehad, dan zie je een enorm littteken van zn ene oor tot zn andere oor..
Ik blijf het ook altijd raar vinden hoor, voetballers, bnérs etc die klouwen vol geld hebben maar geen fatsoenlijke ht regelen. Hoewel in zijn geval natuurlijk wel logisch is dat hij het goed moet plannen ivb met wedstrijden trainingen etc

Hanna
27 februari 2009, 14:18
Bestaan er mensen die vrouwen met stoppelbaardjes aantrekkelijk vinden:eek:

Ja, er bestaan ook mannen die vrouwen met snor aantrekkelijk vinden en/of vrouwen van meer dan 300 kilo of vrouwen die extreem aan bodybuilding doen.

Tato
27 februari 2009, 15:14
Bestaan er mensen die vrouwen met stoppelbaardjes aantrekkelijk vinden:eek:

Ja is wel redelijk bewijs van, hij heeft zn haar ook weleens korter gehad, dan zie je een enorm littteken van zn ene oor tot zn andere oor..
Ik blijf het ook altijd raar vinden hoor, voetballers, bnérs etc die klouwen vol geld hebben maar geen fatsoenlijke ht regelen. Hoewel in zijn geval natuurlijk wel logisch is dat hij het goed moet plannen ivb met wedstrijden trainingen etc

In de winterstop heeft zo´n jongen toch enkele weken vrij, net als in de zomerstop overigens. Het is nou niet een speler die dan nog alllemaal WK´s enzo moet spelen..

Ik denk dat als hij idd een HT heeft laten doen, die bij een hele slechte kliniek gebeurd is. Hij moet namelijk dan al op een behoorlijk aantal maanden zitten en het resultaat is, ehm, niet erg zichtbaar tot nu toe. Inderdaad onbegrijpelijk dat lui met zoveel geld zich zoiets aan laten doen.

dave523
28 februari 2009, 14:58
Zou je dat ook adviseren als 't om een vrouw ging?

Nee, niet persé. maar bij mannen vind ik een haarwek toch iets vreemds, zeker als ik al heb gezien dat ze kalend zijn. Vrouwen die niet kalend zijn dragen ook haarwerken (extensions), dus kan me voorstellen dat die eerder een haarwerk nemen dan de tondeuze.

Hanna
28 februari 2009, 16:31
Nee, niet persé. maar bij mannen vind ik een haarwek toch iets vreemds, zeker als ik al heb gezien dat ze kalend zijn. Vrouwen die niet kalend zijn dragen ook haarwerken (extensions), dus kan me voorstellen dat die eerder een haarwerk nemen dan de tondeuze.

Als je al gezien hebt dat een man eerst kalend was en nu weer een mooie haardos heeft, kan het zowel zijn door medicatie als door een haarstukje.

Tato
28 februari 2009, 17:05
Als je al gezien hebt dat een man eerst kalend was en nu weer een mooie haardos heeft, kan het zowel zijn door medicatie als door een haarstukje.


Of door een HT.

Iedereen moet het zelf weten, maar een haarwerk bij een man vind ik dus helemaal niets, echt zo vreselijk nep. Gewoon kaal / millimeteren, een vernaggeld kapsel accepteren of een ht zijn wat mij betreft betere opties.

Bij een vrouw ligt dat wat mij betreft anders, aangezien de maatschappij min of meer van haar verlangt dat ze mooi haar heeft. Kan dat niet goedschiks, dan maar kwaadschiks met een haarwerk, ik vind dat wel een logische gedachtengang.

Mja, anderen zullen daar anders over denken. Een ex-vriendin van mij uit Zweden vertelde mij dat er daar veel meiden met kort haar zijn en dat die niet minder aandacht van mannen krijgen. Dat ik het zelf niet geloof zal duidelijk zijn:cool:

Hanna
28 februari 2009, 18:07
Iedereen moet het zelf weten, maar een haarwerk bij een man vind ik dus helemaal niets, echt zo vreselijk nep.

Ja hoor Tato, jij hebt er ervaring mee en bovendien een hele hoop verstand van. Jij herkent een haarstukje op 100meter afstand, ook bij deze jongens:

http://img519.imageshack.us/img519/7849/haarstukjes.jpg

Bij vrouwen vindt je het niet "echt zo vreselijk nep"?

Pelle
28 februari 2009, 18:27
Naja opzich ben ik het wel met Tato eens, als je 100 foto's van hoofden naast elkaar zet en 50 daarvan dragen een 'normaal' haarwerk denk ik dat je 80% of meer er wel uit kan halen.

Ik spreek over een normaal haarwerk en hiermee bedoel ik geen haarwerk van duizenden euro's of die je elke 4 weken moet vervangen of iets dergelijks.
Natuurlijk zijn er hele goede haarwerken (die zullen vooral in de acteurwereld gebruikt worden) maar deze zullen ook het prijskaartje daarvan dragen.

Zoals ik millimeteren beter geaccepteerd vind voor mannen, zo vind ik een haarwerk meer geaccepteerd voor vrouwen.

Tato
28 februari 2009, 18:47
Het gaat mij er niet zozeer om of het te herkennen is of niet, maar meer om het idee. Om met iemand anders´ haar te lopen in een poging er goed uit te zien vind ik voor een man namelijk wel erg de metrosexuele kant op gaan.

Voor een vrouw ligt dat anders, aangezien haar aantrekkelijkheid erg beinvloedt wordt door haar haarstatus (of dat nou terecht is of niet overigens, het is zo). Mocht een vrouw met dergelijke problemen graag een pruik op willen zetten dan kan ik dat om die reden goed begrijpen.

norwood2
28 februari 2009, 19:36
Je bent een geweldige nieuwkomer, Tato.

Wij komen er samen best wel uit de komende maanden. ;)

hairobservator
28 februari 2009, 20:30
http://s3.amazonaws.com/images.nachofoto.com/b-Woody-Harrelson-at-t-485ea67c164a.jpeg (http://hipcelebrity.blogspot.com/2009/01/woody-harrelson-attends-premiere-of.html)

http://www.imdb.com/name/nm0000437/

In KINGPIN met miss claudia:rolleyes:
http://www.imdb.com/media/rm642160896/tt0116778

Ik zou graag een haarconsultatie doen met mijn
filmidool Woody Harrelson een topmodel voor een haarherverdeling;)
Grtz. Hairobservator

Strider
28 februari 2009, 20:40
Ja hoor Tato, jij hebt er ervaring mee en bovendien een hele hoop verstand van. Jij herkent een haarstukje op 100meter afstand, ook bij deze jongens:

http://img519.imageshack.us/img519/7849/haarstukjes.jpg

Bij vrouwen vindt je het niet "echt zo vreselijk nep"?

Ik zie hier niets vreemds aan?

Naja opzich ben ik het wel met Tato eens, als je 100 foto's van hoofden naast elkaar zet en 50 daarvan dragen een 'normaal' haarwerk denk ik dat je 80% of meer er wel uit kan halen.

Ik spreek over een normaal haarwerk en hiermee bedoel ik geen haarwerk van duizenden euro's of die je elke 4 weken moet vervangen of iets dergelijks.
Natuurlijk zijn er hele goede haarwerken (die zullen vooral in de acteurwereld gebruikt worden) maar deze zullen ook het prijskaartje daarvan dragen.

Zoals ik millimeteren beter geaccepteerd vind voor mannen, zo vind ik een haarwerk meer geaccepteerd voor vrouwen.

Een normaal haarwerk dat je elke dag draagt is natuurlijk geen 'pruik' maar een echt haarwerk wat je om de 4 a 6 weken vervangt...

Het gaat mij er niet zozeer om of het te herkennen is of niet, maar meer om het idee. Om met iemand anders´ haar te lopen in een poging er goed uit te zien vind ik voor een man namelijk wel erg de metrosexuele kant op gaan.

Voor een vrouw ligt dat anders, aangezien haar aantrekkelijkheid erg beinvloedt wordt door haar haarstatus (of dat nou terecht is of niet overigens, het is zo). Mocht een vrouw met dergelijke problemen graag een pruik op willen zetten dan kan ik dat om die reden goed begrijpen.

Niets mis met een haarwerk voor mannen, genoeg gezichten waarbij gemillimeterd gewoon niet bij staat! En dan zou je ineens 'stoer' zijn om geen haarwerk te gaan dragen omdat je anders te metrosexueel zou worden?
Boeiend ;)

Hanna
28 februari 2009, 22:19
Naja opzich ben ik het wel met Tato eens, als je 100 foto's van hoofden naast elkaar zet en 50 daarvan dragen een 'normaal' haarwerk denk ik dat je 80% of meer er wel uit kan halen.

Absoluut niet! Misschien dat er nog 10% zielige types met een antieke toupet rondlopen.


Ik spreek over een normaal haarwerk en hiermee bedoel ik geen haarwerk van duizenden euro's of die je elke 4 weken moet vervangen of iets dergelijks.
Een normale lace met PU-rand met remy Indiaas haar komt je in NL op ongeveer €200-€300 en hoe snel dat verslijt, is afhankelijk van wat je ermee uitspookt; ga je er b.v. 2 keer per week mee in een chloorzwembad, zal het haar snel verbleken en breekbaar worden; en natuurlijk ook als je het 's nachts vastgeplakt op je hoofd laat zitten; reken dan op 3 haarwerken per jaar. Weggooien hoeft vaak niet eens, repareren kan ook. Bestellen via toplace.com of coolpiece.com is aanzienlijk goedkoper en rechtstreeks bij een Chinese site is nòg veel goedkoper.
Salvamia zou 's even een serie foto's moeten plaatsen van zijn supernatuurgetrouwe haarstukje; die foto's staan helaas nog niet op zijn nieuwe website.

Zelf ga ik uit zuinigheid niet slapen met een pruik op en daardoor is mijn 1e mensenhaarpruik van €150 met 40cm lang haar na een jaar dragen nog steeds prima, maar ik wou er toch liever eentje met langer haar, en kocht er een remy Indian met 50cm lang haar bij voor €385 en die draag ik nu ook al weer een jaar.
Als je 't niet weet, zie je 't ook niet, kijk maar naar de foto's die Madelieve gepost heeft met haar haarwerk op. Zelfs de foto's van Ganesha met haar notabene goedkope synthetische pruiken van €70 waren een succes op dit forum.

vito85
28 februari 2009, 23:47
Absoluut niet! Misschien dat er nog 10% zielige types met een antieke toupet rondlopen.


Een normale lace met PU-rand met remy Indiaas haar komt je in NL op ongeveer €200-€300 en hoe snel dat verslijt, is afhankelijk van wat je ermee uitspookt; ga je er b.v. 2 keer per week mee in een chloorzwembad, zal het haar snel verbleken en breekbaar worden; en natuurlijk ook als je het 's nachts vastgeplakt op je hoofd laat zitten; reken dan op 3 haarwerken per jaar. Weggooien hoeft vaak niet eens, repareren kan ook. Bestellen via toplace.com of coolpiece.com is aanzienlijk goedkoper en rechtstreeks bij een Chinese site is nòg veel goedkoper.
Salvamia zou 's even een serie foto's moeten plaatsen van zijn supernatuurgetrouwe haarstukje; die foto's staan helaas nog niet op zijn nieuwe website.

Zelf ga ik uit zuinigheid niet slapen met een pruik op en daardoor is mijn 1e mensenhaarpruik van €150 met 40cm lang haar na een jaar dragen nog steeds prima, maar ik wou er toch liever eentje met langer haar, en kocht er een remy Indian met 50cm lang haar bij voor €385 en die draag ik nu ook al weer een jaar.
Als je 't niet weet, zie je 't ook niet, kijk maar naar de foto's die Madelieve gepost heeft met haar haarwerk op. Zelfs de foto's van Ganesha met haar notabene goedkope synthetische pruiken van €70 waren een succes op dit forum.

oftopic

Hanna
1 maart 2009, 00:03
oftopic


On topic. Natalie Portman.

http://img520.imageshack.us/img520/8148/natalieportman.jpg

Steven76
1 maart 2009, 01:41
On topic. Natalie Portman.

http://img520.imageshack.us/img520/8148/natalieportman.jpg
Met haar is ze mooier :P.

Salvamia
1 maart 2009, 12:50
Nu ik las hier erg veel off topic verhalen bijvoorbeeld dat mannen te metrosexueel zouden zijn als ze een haarwerk zouden dragen?? Wat is er trouwens mis met een man die Metrosexueel is. Naar mijn mening zijn dat mannen die veel aan hun uiterlijk besteden en ik ben van mening dat daar niets mis mee is. Maar dan nog gaat dat verhaal niet op, mijn klanten zijn bouwvakkers, advocaten, uitsmijters, productiemedewerkers, managers etc. en het enige wat deze gemeen hebben is dat ze zichzelf met haar mooier vinden en daarom kiezen voor een haarwerk.

Op dit moment is er geen mooiere oplossing voor het kaal worden dan het dragen van een haarwerk! Ik denk dat de HT's beter worden maar zeker niet voor iedereen een oplossing is, en 7 van de 10 klanten van Tophaar hebben eerst een HT geprobeerd. Een goed haarwerk is gewoonweg niet te spotten zelf voor mij als drager van een haarwerk is het voortaan moeilijk om te zien.

Wel vraagt een haarwerk ervaring of moet je ondersteund worden door een goede specialist wil het mooi blijven.
Een haarwerk welke natuurlijk oogt kan afhankelijk van de density 2 tot 6 maanden mooi blijven, maar het vraagt zeker aandacht en je moet er het type voor zijn.


Maar om het lijstje bekende koppen met een haarwerk heb ik twee foto's bijgevoegd waarbij ik het nooit niet zou hebben herkend.

Salvamia
1 maart 2009, 13:06
Naja opzich ben ik het wel met Tato eens, als je 100 foto's van hoofden naast elkaar zet en 50 daarvan dragen een 'normaal' haarwerk denk ik dat je 80% of meer er wel uit kan halen.

Ik spreek over een normaal haarwerk en hiermee bedoel ik geen haarwerk van duizenden euro's of die je elke 4 weken moet vervangen of iets dergelijks.
Natuurlijk zijn er hele goede haarwerken (die zullen vooral in de acteurwereld gebruikt worden) maar deze zullen ook het prijskaartje daarvan dragen.

Zoals ik millimeteren beter geaccepteerd vind voor mannen, zo vind ik een haarwerk meer geaccepteerd voor vrouwen.

Als ik een "normaal" haarwerk bevestig met een passende density en de goede kleur zie jij het nog niet op 30cm afstand!

Of door een HT.

Iedereen moet het zelf weten, maar een haarwerk bij een man vind ik dus helemaal niets, echt zo vreselijk nep. Gewoon kaal / millimeteren, een vernaggeld kapsel accepteren of een ht zijn wat mij betreft betere opties.


Of een HT zeg je? waarom mag dat dan wel ben je dan niet metrosexueel??
Veel jonge mannen kiezen voor een HT omdat het dragen van een haaraanvulling ze bang en onzeker maakt. "Je gaat toch niet een pruikje dragen" merkte een HT verkoper vroeger op toen ik daar was voor een consult. Maar gelukkig deed ik dat wel want jaren later ben ik een haarwerkspecialist die te vaak een haarwerk moet plaatsen over een mislukte HT.

Je bent een geweldige nieuwkomer, Tato.

Wij komen er samen best wel uit de komende maanden.
__________________
EXTERN
- HT 2488 grafts (FUE)
- Rooscure shampoo
- Minoxidil 5%
- Aloe Vera shampoo
- Groene thee shampoo

INTERN
- Proscar (wederom sinds nov. 2008)
- Saw Palmetto
- Haarformule complex biotine
- ExtrOmega 3
- Silicium
- Groene thee capsules

VOORHEEN
- Propecia/Proscar (nov. 2005 t/m dec. 2006)
- Alopesan 400
- Dutasteride (enkele mnd 2005)
- Bioscalin (topical)
- Active M (shampoo)
- Bioscalin (shampoo)
- Fluridil
- Norwood III vertex

STATUS HEDEN
- Norwood II (binnenkort, hoop ik toch..)

He Norwood ben je niet bang dat je te metrosexueel bent voor Tato:D aan je handtekening te zien doe je denk ik teveel je best om er mooi uit te zien:)

Goed jongens weer ontopic en ga niet de een afkraken als je er eigenlijk te weinig van af weet.

Mvg,

Sal

wesley1982
1 maart 2009, 13:21
een haarwerk geeft superresultaat...
beter dan wat de beste HT kan bereiken bij mensen dat al veel haar verloren hebben... en het is instant... geen jaar wachten zoals bij een ht...

moest ik men strijd met aga toch verliezen dan zou ik ook waarschijnlijk voor een haarwerk kiezen , aangezien kaalscheren met men fut lidteken onmogelijk is...

toch blijf ik hopen op histogen , intercytex , follica op die asc-j9 om een betere oplossing te bekomen, want een haarwerk zou wel men laatste optie zijn , omdat ik bang zou zijn dat het iemand zou opmerken...

wat is de kost eigentlijk van zo een haarwerk ? en hoelang gaat dit mee ? moet je dit elke dag terug opzetten of blijft dit een week of langer gelijmd op je hoofd ? en beschadigd die bio-lijm je huidige haar niet ? want ik had gelezen dat het bestaand haar nog verergerd door die biolijm op je huid te gebruiken ?

dave523
1 maart 2009, 15:55
Nu ik las hier erg veel off topic verhalen bijvoorbeeld dat mannen te metrosexueel zouden zijn als ze een haarwerk zouden dragen?? Wat is er trouwens mis met een man die Metrosexueel is. Naar mijn mening zijn dat mannen die veel aan hun uiterlijk besteden en ik ben van mening dat daar niets mis mee is. Maar dan nog gaat dat verhaal niet op, mijn klanten zijn bouwvakkers, advocaten, uitsmijters, productiemedewerkers, managers etc. en het enige wat deze gemeen hebben is dat ze zichzelf met haar mooier vinden en daarom kiezen voor een haarwerk.

Op dit moment is er geen mooiere oplossing voor het kaal worden dan het dragen van een haarwerk! Ik denk dat de HT's beter worden maar zeker niet voor iedereen een oplossing is, en 7 van de 10 klanten van Tophaar hebben eerst een HT geprobeerd. Een goed haarwerk is gewoonweg niet te spotten zelf voor mij als drager van een haarwerk is het voortaan moeilijk om te zien.

Wel vraagt een haarwerk ervaring of moet je ondersteund worden door een goede specialist wil het mooi blijven.
Een haarwerk welke natuurlijk oogt kan afhankelijk van de density 2 tot 6 maanden mooi blijven, maar het vraagt zeker aandacht en je moet er het type voor zijn.


Maar om het lijstje bekende koppen met een haarwerk heb ik twee foto's bijgevoegd waarbij ik het nooit niet zou hebben herkend.

Ha Salvamia,

Die van Burt Renolds ziet er inderdaad mega naturlijk uit. Mooi ook dat zijn haarlijk niet heel erg naar voren is geplaatst.

Die van John Travolta vind ik er echter als een pruik uitzien. Onatuurlijke neylon glans en het klopt ook niet met de onderkant van de bakkebaarden.

GrD

Hanna
1 maart 2009, 16:18
Die van John Travolta vind ik er echter als een pruik uitzien. Onatuurlijke neylon glans en het klopt ook niet met de onderkant van de bakkebaarden.


Er is juist helemaal geen glans te zien, maar de bruintinten zijn niet goed gekozen bij hem; hij had beter een mix kunnen kiezen van de kleuren #1B en #2 en er en dan een paar grijze haren in laten verwerken, zodanig dat het mooi aansluit bij de bakkebaarden.

INT
1 maart 2009, 16:38
Kan die haarwerk-discussie niet ergens anders gevoerd worden.

Hanna
1 maart 2009, 16:56
Kan die haarwerk-discussie niet ergens anders gevoerd worden.

We zitten hier even de haaroplossing van een bekende kop te bespreken, dus dat is wel on topic.

norwood2
1 maart 2009, 17:21
He Norwood ben je niet bang dat je te metrosexueel bent voor Tato:D aan je handtekening te zien doe je denk ik teveel je best om er mooi uit te zien:)

Goed jongens weer ontopic en ga niet de een afkraken als je er eigenlijk te weinig van af weet.

Mvg,

SalNah Salvamia. Ik begrijp goed wat Tato bedoelt, dat metrosexuele heb ik verder weinig mee, dat zijn zijn woorden. :P

Uiteraard kan een HT niet op tegen een haarwerk. Het één is nep en het ander is echt. ;) De vergelijking gaat geheel mank. Vinyl in de woonkamer is ook niet zo chique als laminaat, toch leggen mensen graag vinyl, want laminaat kost teveel moeite.

Dat mensen met een mislukte HT langskomen voor een HW, zal zeker. Een goede HT is alleen mogelijk bij mensen met maximaal een NW5 en dan nog moet je bij de juiste kliniek zijn, want anders wordt zelfs dat niks.

Verder gaan pro-haarwerkdragers veel te diep in op de kwaliteit van een haarwerk en of 't opvalt of niet. Er zitten vaak hele andere gevoelskwesties aan vast voor sceptici. Ik heb graag haar, maar daar zitten grenzen aan.

Misschien moet het maar eens gezegd worden en gaat norwood2 dit nu doen, maar ik heb ook nog zelftrots. Die laat ik niet schieten voor mijn uiterlijk. Dit is absoluut geen belediging voor de haarwerkdragers, maar zo denk ik erover. Vrouwen hebben voor mij sowieso een vrijgeleide, daar kan ik me wel wat bij voorstellen.

Vrede op aarde !

http://i58.photobucket.com/albums/g263/EarthForceUnited/BedHairPeaceJohnandYoko.jpg

Hanna
1 maart 2009, 17:41
Uiteraard kan een HT niet op tegen een haarwerk. Het één is nep en het ander is echt. ;) De vergelijking gaat geheel mank. Vinyl in de woonkamer is ook niet zo chique als laminaat, toch leggen mensen graag vinyl, want laminaat kost teveel moeite.


Ach ja, de vergelijking gaat wat jou betreft weer geheel mank en de plank wordt natuurlijk weer volledig misgeslagen. Dat kennen we inmiddels van jou wel.
Haarwerken vergelijken met vloerbedekking...nee, die vergelijking gaat helemaal niet mank. :rolleyes:
En dan ook nog laminaat chique noemen... :confused:
Laminaat is kunststof nep-parket.

't Moet niet gekker worden.:D

norwood2
1 maart 2009, 18:04
Ach ja, de vergelijking gaat wat jou betreft weer geheel mank en de plank wordt natuurlijk weer volledig misgeslagen. Dat kennen we inmiddels van jou wel.
Haarwerken vergelijken met vloerbedekking...nee, die vergelijking gaat helemaal niet mank. :rolleyes:
En dan ook nog laminaat chique noemen... :confused:
Laminaat is kunststof nep-parket.

't Moet niet gekker worden.:D
Oh mevrouw is WEER eens op haar teentjes getrapt. :D Hoe dan ook, je weet ook wel weer het minst interessante uit mijn verhaal te pikken om over te muggeziften. Gaan we nu tot een discussie over, of laminaat chique is of niet ? Iets wat ik overigens niet eens beweerde, lees nog maar eens goed. ;)

Het ging er uiteindelijk om dat de indruk gewekt wordt dat er niks tegen een haarwerk op kan en dat het de oplossing zou zijn. Nee zo lust ik er nog een paar. Zoals gezegd het is nep.

Je bent gewoon weer eens lichtelijk geirriteerd geraakt, Hanna. Of heb ik nu de lat bij mensen weer hoger gelegd om een haarwerk aan te schaffen en moet jij weer die honderden PM's beantwoorden van mensen in wanhoop ? :crybaby:

That's life girl.

Hanna
1 maart 2009, 18:39
Het ging er uiteindelijk om dat de indruk gewekt wordt dat er niks tegen een haarwerk op kan en dat het de oplossing zou zijn. Nee zo lust ik er nog een paar. Zoals gezegd het is nep.

Een haarwerk geeft direct een vol resultaat en ook nog zonder littekens. Mocht 't eventueel niet bevallen, kun je altijd nog overgaan op haartransplantaties. Als jij de wereld met opeenvolgende haartransplantaties wil doen geloven dat jij geen AGA hebt, ben jij ook iedereen aan het beduvelen.

norwood2
1 maart 2009, 19:03
Een haarwerk geeft direct een vol resultaat en ook nog zonder littekens. Mocht 't eventueel niet bevallen, kun je altijd nog overgaan op haartransplantaties. Als jij de wereld met opeenvolgende haartransplantaties wil doen geloven dat jij geen AGA hebt, ben jij ook iedereen aan het beduvelen.Ik ben absoluut aan het vals spelen. Ik ben het volledig met je eens. Ik geef ook altijd de beperkingen van een HT aan, doe ik al jaren, ook nu weer.

Dat ik de wereld wil laten geloven dat ik geen AGA heb, is voor vrienden/bekenden/familie inmiddels toch niet mogelijk meer. Daarvoor heb ik te lang met een NW'3tje rondgehuppeld. ;)

Tato
1 maart 2009, 20:20
Nouja, ik denk dat ik ietwat verkeerd begrepen ben:cool:
Uiteraard is het in deze tijd ook voor een vent belangrijk om er goed uit te zien en daar wat aan te doen als het minder wordt. Niks mis mee, ik zit hier immers zelf ook niet voor het voetbaltopic..

Echter vind ik persoonlijk een haarwerk voor een kerel wat ver gaan, ik zou er zelf dan ook niet voor kiezen. Een HT "kan" dan in mijn optiek wel, aangezien je gewoon je eigen haar teruggeplaatst krijgt en niet van tijd tot tijd aan zo´n ding zit te frunniken. Maargoed, het is natuurlijk zo subjectief als wat dus iedereen kan er compleet anders tegenaan kijken. Ieder zn mening!

Je bent een geweldige nieuwkomer, Tato.

Wij komen er samen best wel uit de komende maanden. ;)

Dank je wel!

echoes
1 maart 2009, 22:04
Dit hele topic is verneukt door dat achterlijke gezwans van jullie, stelletje kleuters!

Nu gewoon alleen ontopic graag :rolleyes:

norwood2
1 maart 2009, 23:15
Ik hoop dat je vannacht nog kan slapen !

Tato
2 maart 2009, 12:42
Dit hele topic is verneukt door dat achterlijke gezwans van jullie, stelletje kleuters!

Nu gewoon alleen ontopic graag :rolleyes:

Ontopic gaan...bedoel je daarmee close-ups van David Beckham plaatsen en met een haviksoog concluderen dat hij inderdaad wat haartjes begint te verliezen en dus inderdaad kalend is om vervolgens onder het motto "Heerlijk dat die vent die succesvoller is dan ik ook AGA heeft" allemaal reacties neer te zetten?:D

gebruikersnaam1
2 maart 2009, 12:52
Dit hele topic is verneukt door dat achterlijke gezwans van jullie, stelletje kleuters!

Nu gewoon alleen ontopic graag :rolleyes:

Ja wat wil je nu eigenlijk idd? Je verlekkeren aan het feit dat bekende/knappe/succesvolle mensen ook kaal worden? Wil je het zoveelste bericht/vraag over de ht's van barney, joling en advocaat? Wil je de zoveelste post over sneijder? Ok, er valt wat voor te zeggen dat je het graag on topic wil houden, maar af en toe wat afwijken mag, en dat taalgebruik staat me absoluut niet aan. Moderater, wellicht dat je echoes wat beter in de gaten kunt houden?

Hanna
2 maart 2009, 13:20
. Moderater, wellicht dat je echoes wat beter in de gaten kunt houden?

Je kunt zelf gewoon melding maken van een kwalijk bericht, door op dat verkeersbordje te klikken linksonder.

echoes
2 maart 2009, 13:45
Hou mij maar lekker in de gaten hoor moderator :eek:

Ryan R
2 maart 2009, 14:26
ontopic gaan...bedoel je daarmee close-ups van david beckham plaatsen en met een haviksoog concluderen dat hij inderdaad wat haartjes begint te verliezen en dus inderdaad kalend is om vervolgens onder het motto "heerlijk dat die vent die succesvoller is dan ik ook aga heeft" allemaal reacties neer te zetten?:d


:p

Limbo
2 maart 2009, 14:46
De stemming stijgt, het niveau daalt!:eek:

echoes
2 maart 2009, 16:07
Het niveau had al het absolute nulpunt bereikt hoor..

AnthonieH
2 maart 2009, 16:16
Mensen, als dit zo door moet blijven gaan dan doe ik voor minstens een week een slotje op deze discussie.

Is er misschien iemand die zich geroepen voelt om een samenvatting te maken van alles wat tot nu toe gemeld is over bekende koppen en hun haaroplossingen? Al is het maar een lijstje met namen en oplossingen (of verdenkingen ;)). Dan beginnen we deze discussie eens fris opnieuw. Met 109 pagina's is het allemaal wat lijvig geworden.

We kunnen het werk ook verdelen. Echoes de eerste 15, Limbo 16-30, Tato 31-45, Norwood2 46-60, RyanR 61-75, Hanna 76-90 en ikzelf alles van pagina 91 en verder.

Ryan R
2 maart 2009, 17:10
Vooruit dan :D

Pag. 61 t/m 75: eerst veel offtopic-praat, toen plaatste ik een mooie link (http://www.rugorreal.com) en gingen we goed ontopic verder :P.

Om wat te noemen: John Travolta draagt al jaren een haarwerk als mede Ben Affleck. Wat Sylvester Stallone nou heeft laten doen is onduidelijk en Beckham wordt door sommige verdacht kalende te zijn, andere zeggen dat er niets aan de hand is.

Hanna
2 maart 2009, 17:30
Ohhh, dat kan ik echt niet hoor, 10 pagina's als Privé of Story moeten doorspitten...
Ik weet meestal niet eens over wie ze 't hebben en dan moet ik eerst gaan googlen om vervolgens bij één of andere zo te zien voetballer terecht te komen.

Limbo
2 maart 2009, 20:39
Limbo 16-30

Limbo is net terug van vakantie en heeft dar eventjes geen zin an!:D Maar als er echt behoefte aan is dan geef maar een gil (ik heb toch oordopjes in)!!

Limbo
2 maart 2009, 20:40
en Beckham wordt door sommige verdacht kalende te zijn, andere zeggen dat er niets aan de hand is.

Dat heb je mooi verwoord!:D

hairobservator
3 maart 2009, 19:03
In 1998 was hij 2 keer bij dr. VILL voor haarherverdeling en hij is
voor mij daarmee de meest bekende man/klant/patient met een
herverdeling van het eigenhaar ter wereld! Hollywoodster en AKIDOheld
STEVEN SEAGAL
http://www.youtube.com/watch?v=YMu2xNBpyQc

GRTZ. FRANK BOLT
THE HAIROBSERVATOR

Limbo
3 maart 2009, 19:16
Die ziet er niet verkeerd uit, heeft wel vind ik een erg hoge haarlijn.

hairobservator
3 maart 2009, 20:50
In 1998 was hij 2 keer bij dr. VILL voor haarherverdeling en hij is
voor mij daarmee de meest bekende man/klant/patient met een
herverdeling van het eigenhaar ter wereld! Hollywoodster en AIKIDOheld
STEVEN SEAGAL
http://www.youtube.com/watch?v=YMu2xNBpyQc

GRTZ. FRANK BOLT
THE HAIROBSERVATOR

Hmm Limbo dat van die haarlijn snap ik
ff niet die is eigenlijk vrij natuurlijk zeg ongeveer waar die
ooit stond, mag jammergenoeg zijn voorfoto niet laten zien maar
voor/na stond ooit voor op de Telegraaf in 1999;)
Steven had erg diepe inhammen en een halve kale kop gekregen!
In zijn laatste films voor 1998 liet hij de gehele film bijwerken vanwege
zijn haaruitval en vergevorderde kaalheid wat in zijn ogen niet paste bij een
actieheld hmm heb net één van zijn laatste films Pistol Whipped gezien en
ik moet eerlijk zeggen zijn hthaar ziet er nog steeds heel erg goed uit!

http://www.imdb.com/name/nm0000219/
Kijk tussen 1998 en 2001 is er ff een kleine pauze!

http://www.realitytvmagazine.com/blog/images/2008/11/steven-seagal-kmgblogsome.jpg
GRTZ. :cool:

kyzl
3 maart 2009, 22:46
Dit is denk ik het resultaat van een HT:

http://static.tijd.be/i/00/4e/25.250.jpeg
C. Van Thillo

Kan er ook volledig naast zitten..

hairobservator
4 maart 2009, 11:21
Hmm Limbo dat van die haarlijn snap ik
ff niet die is eigenlijk vrij natuurlijk zeg ongeveer waar die
ooit stond, mag jammergenoeg zijn voorfoto niet laten zien maar
voor/na stond ooit voor op de Telegraaf in 1999;)
Steven had erg diepe inhammen en een halve kale kop gekregen!
In zijn laatste films voor 1998 liet hij de gehele film bijwerken vanwege
zijn haaruitval en vergevorderde kaalheid wat in zijn ogen niet paste bij een
actieheld hmm heb net één van zijn laatste films Pistol Whipped gezien en
ik moet eerlijk zeggen zijn hthaar ziet er nog steeds heel erg goed uit!

http://www.imdb.com/name/nm0000219/
Kijk tussen 1998 en 2001 is er ff een kleine pauze!

http://www.realitytvmagazine.com/blog/images/2008/11/steven-seagal-kmgblogsome.jpg
GRTZ. :cool:


Ik denk dat Steven een "conflict actieve fase" had mid negentiger
jaren waardoor ook het haar van zo'n actieheld kan uitvallen;)
Misschien de scheiding van een vrouw ofzo ik weet het niet maar
ik zou hem graag nog eens informeren in een haarconsult over
waarom nou destijds die plotselinge haaruitval & kaalheid;)
De laatste 10jaar is de haarsituatie bij hem echter stabiel al
verdenk ik hem wel van het gebruik van dermatch, toppik, fullmore, MANE of
iets dergelijks om de haartransplantatie te optimeren voor in de film;)
GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

norwood2
4 maart 2009, 12:17
Ik denk dat Steven een "conflict actieve fase" had mid negentiger
jaren waardoor ook het haar van zo'n actieheld kan uitvallen;)
Misschien de scheiding van een vrouw ofzo ik weet het niet maar
ik zou hem graag nog eens informeren in een haarconsult over
waarom nou destijds die plotselinge haaruitval & kaalheid;)
De laatste 10jaar is de haarsituatie bij hem echter stabiel al
verdenk ik hem wel van het gebruik van dermatch, toppik, fullmore, MANE of
iets dergelijks om de haartransplantatie te optimeren voor in de film;)
GRTZ. :cool:HAIROB:cool:Precies Frank. Dat had ik ook al opgemerkt. Het is moeilijk uit te leggen, maar je ziet gewoon dat er toppik inzit. Hij hoeft ook niet bang te zijn dat er iemand door zijn haren wrijft, want Steven is de enige die klappen uitdeelt en botten breekt in zijn films.

Ik vind overigens allerminst dat hij een hoge haarlijn heeft. Het is sowieso vertekenend als je je haren zo strak naar achter legt. Als hij dat niet zou doen, dan zou niemand 't over zijn hoge haarlijn hebben, zo zie je maar weer.


Ik zat trouwens de afgelopen dagen de serie Twin Peaks nog eens te aanschouwen met FBI agent Dale Cooper (Kyle MacLachlan, toendertijd 31 jaar). Wat een performance van die man (had een Emmy moeten winnen voor dat optreden). Maar wat een bos dik haar en haarlijntje. Zelfs nu nog op 50-jarige leeftijd. Jaloezie wat mij betreft. :P


http://goofybeast.files.wordpress.com/2008/02/dale-cooper.jpg


http://upload.moldova.org/movie/actors/k/kyle_maclachlan/thumbnails/tn2_kyle_maclachlan_1.jpg

hairobservator
4 maart 2009, 13:47
Precies Frank. Dat had ik ook al opgemerkt. Het is moeilijk uit te leggen, maar je ziet gewoon dat er toppik inzit. Hij hoeft ook niet bang te zijn dat er iemand door zijn haren wrijft, want Steven is de enige die klappen uitdeelt en botten breekt in zijn films.

Ik vind overigens allerminst dat hij een hoge haarlijn heeft. Het is sowieso vertekenend als je je haren zo strak naar achter legt. Als hij dat niet zou doen, dan zou niemand 't over zijn hoge haarlijn hebben, zo zie je maar weer.



Jo norwood2 tja ik vindt dat toppik maar niets dat zie je zo duidelijk hij
kan beter mane/zwart gaan gebruiken dat werkt veel beter en
minder opvallender dan die microfibers, bij hthaar is mane the best;)
Je hebt fibersprays & colorsprays, mane is speciaal ontwikkeld in 1984 voor
getransplanteerd haar en wereldwijd gepantenteerd! Tja MANE kennen
ze echter in the states nog niet zo goed zal Steven eens een Email sturen!

Deze foto van Steven Seagal is echter(denk ik!) tussen zijn eerste en
tweede ht-behandeling in(!), zeg hij dient nog wel te optimeren in deze tijd hij ziet
er later nog beter uit met veel meer herverdeeld eigen hthaar maar hij poedert ook nog
steeds!!(ook nu nog in de laatst verschenen actiefilms van hem!)met misschien dermatch,
fullmore, toppik etc.. ofzo hmm fullmore en ook bijvoorbeeld het canadese volluma wat je ook
in nederland kunt bestellen zijn niet slecht maar beter manehair in de toekomst voor hem;)
Hopelijk spreek ik hem binnenkort nog eens:P
In de nieuwe actiefilm reeks vanaf 2001 is het eindresultaat van twee
behandelingen door dr. VILL goed zichtbaar:)

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Limbo
4 maart 2009, 14:20
Hmm Limbo dat van die haarlijn snap ik
ff niet die is eigenlijk vrij natuurlijk zeg ongeveer waar die
ooit stond, mag jammergenoeg zijn voorfoto niet laten zien maar
voor/na stond ooit voor op de Telegraaf in 1999;)
Steven had erg diepe inhammen en een halve kale kop gekregen!
In zijn laatste films voor 1998 liet hij de gehele film bijwerken vanwege
zijn haaruitval en vergevorderde kaalheid wat in zijn ogen niet paste bij een
actieheld hmm heb net één van zijn laatste films Pistol Whipped gezien en
ik moet eerlijk zeggen zijn hthaar ziet er nog steeds heel erg goed uit!

http://www.imdb.com/name/nm0000219/
Kijk tussen 1998 en 2001 is er ff een kleine pauze!

http://www.realitytvmagazine.com/blog/images/2008/11/steven-seagal-kmgblogsome.jpg
GRTZ. :cool:

Thanks HO. Voor mijn gevoel zit die haarlijn erg hoog. Voor de rest ziet hij er, qua kapsel dan, patent uit!!

ray
4 maart 2009, 14:32
In 1998 was hij 2 keer bij dr. VILL voor haarherverdeling en hij is
voor mij daarmee de meest bekende man/klant/patient met een
herverdeling van het eigenhaar ter wereld! Hollywoodster en AKIDOheld
STEVEN SEAGAL
http://www.youtube.com/watch?v=YMu2xNBpyQc

GRTZ. FRANK BOLT
THE HAIROBSERVATOR

hij had dat geld beter in acteerlessen kunnen stoppen :')

Limbo
4 maart 2009, 14:54
hij had dat geld beter in acteerlessen kunnen stoppen :')

Goeie opmerking ray! Ik ben ook niet zo'n fan van deze Amerikaanse Jean Claude van Damme...

Ryan R
5 maart 2009, 13:30
De vriendin van Kanye West:

http://images.starlounge.com/slideshows-2/kanye4_3.jpg

Volgens mij is er weinig mis met haar haar, maar ik vond deze coupe toch wel opvallend, dus ik post hem hier maar ff.

Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet slecht staan.

hairobservator
5 maart 2009, 13:52
Goeie opmerking ray! Ik ben ook niet zo'n fan van deze Amerikaanse Jean Claude van Damme...

Hmm zag in een amerikaans magazine pas geleden ook een
uptodate foto van onze "actiebelg" en die heeft momenteel ook
last van frontale haaruitval(!), de haarlijn is langzaam aan het verdwijnen;)
Ik denk dat hij ook binnenkort in Hasselt voor de deur staat haha natuurlijk op de
Luikersteenweg voor de kliniek van dr. VILL:P:D
Jo hiero al wat fotos van JCVD hij is op sommige fotos al taktisch aan het kammen!
http://www.imdb.com/name/nm0000241/mediaindex

Heb deze film al gezien zeg uit thailand meegenomen net als Pistol Whipped van Seagal!
Tja kan ff dat blad niet vinden met die kalende foto van VanDamme hmm tot later!

http://blog.ugo.com/images/uploads/jcvd.jpg

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

)Remco
5 maart 2009, 17:51
Voetbalcoach Leo Beenhakker Loopt er toch ook al jaren bij met hetzelfde haar ,maar weet niet of hij aga heeft.

Hier een filmpje van hem.

En een foto.

http://www.youtube.com/watch?v=oKTkgPGRaxA

http://newzar.files.wordpress.com/2008/06/leo.jpeg

http://www.pilka.pl/f/image/Trenerzy/Leo%20Beenhakker.jpg

norwood2
5 maart 2009, 18:08
Remco, die goeie man is honderd.

Ryan R
5 maart 2009, 19:14
Ik vind JCVD ook nog behoorlijk wat haar hebben op zijn leeftijd.

ray
5 maart 2009, 19:54
oz (chris klein) uit american pie:

http://www.webwombat.com.au/entertainment/movies/images/chris-klein-int2.jpg

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/photo/2007/03/14/PH2007031400492.jpg

niet heel duidelijk hier maar zag een film waarbij het dus echt ver gevorderd was :confused:

Limbo
5 maart 2009, 20:13
oz (chris klein) uit american pie:

http://www.webwombat.com.au/entertainment/movies/images/chris-klein-int2.jpg

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/photo/2007/03/14/PH2007031400492.jpg

niet heel duidelijk hier maar zag een film waarbij het dus echt ver gevorderd was :confused:

Ja. Ik ken hem overigens niet...

HairCoach
5 maart 2009, 20:36
Deze bedoel je ?

Ryan R
5 maart 2009, 22:44
Kom op jongens hij heeft geen perfecte haardos, maar dit ziet er toch prima uit?

Het ziet er vrij dik uit vind ik.

INT
6 maart 2009, 00:18
Deze bedoel je ?


Waaw!

Inderdaad niet overdreven erg natuurlijk maar ik heb pas geleden de film 'the long weekend' gezien, een film uit 2005 volgens mij en daar had hij zo een rechte haarlijn!

echoes
6 maart 2009, 00:38
Ik heb genoeg voorbeelden gezien van mannen, die eerst ook zon haar;ijn hadden.. De meeste gingen binnen enkele jaren voor de bijl! Ik hoop het niet voor hem, hij heeft iig genoeg geld om er wat aan te doen :P

Pelle
6 maart 2009, 11:10
Bekende kop: Maarten van de Weijden

Deze man heeft in 2001 leukemie, dit overwonnen en afgelopen jaar tijdens de spelen een goude medaille behaald op het lange afstand zwemmen (10 kilometer).

Deze man heeft jaren zijn hoofd kaal geschoren omdat hij daardoor sneller zou zijn in het water. Zo zag je hem na de spelen alleen met kale kop of met een gemillimeterd koppie.

Nu zag ik laatst een paar foto's van hem, met langer haar en dat vond ik helemaal niet bij hem staan. Ik vind hem met gemillimeterd haar veel leuker om naar te kijken (ik ben nog steeds geen homo, maar heb wel me mening over mannen ;) ).

Het is denk ik ook maar net wat je gewend bent bij een persoon. Als je haren gewend bent bij iemand en hij millimeterd zich ineens moet je daaraan wennen, is iemand echter al een tijd gemillimeterd dan moet je wederom wennen aan die persoon met haar.

Misschien moet dit in een ander topic, omdat Maarten geen haarprobleem heeft, maar het is wel een bekende nederlander ondertussen en vond het wel opvallend.

Groetjes Pelle,
PS: aardige vent die Maarten, leuke intervieuws altijd!

hairobservator
6 maart 2009, 11:19
Ik vind JCVD ook nog behoorlijk wat haar hebben op zijn leeftijd.

JCVD hairloss
Sinds zijn plotselinge frontale haaruitval staat hij bij mij met stip op
Nr. 1 van de kandidaten voor een komende HT, hij laat nu Cage, Statham of
Harrelson ver achter zich hmm verder zie ik natuurlijk graag in de toekomst eens
Russel Crowe, Wesley Snipes of JET LI voor een
herverdeling van het eigen haar! Ik gun ze natuurlijk géén hairloss maar..
Tot nu toe is mijn top3 Steven Seagal, Francis R en Rubens
B, natuurlijk allen via "laser" jojo en natuurlijk ons eigen
DICK ADVOCAAT!

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Ryan R
6 maart 2009, 11:42
Russel Crowe heeft toch nog ontzettend veel haar??:confused:

hairobservator
6 maart 2009, 12:11
Russel Crowe heeft toch nog ontzettend veel haar??:confused:


http://www.unlulerkervani.com/data/media/730/russell_crowe_8x10_20_may_07.jpg
RUSSEL CROWEhair
Ja weet ik maar het zou wel een super mooi htmodel zijn;)
Ook Snipes heeft nog haar net als Wil Smith en ook
Li heeft nog haar net als Jackie Chan maar
als ze hairloss krijgen komen ze opzeker(!), het zijn actiehelden uit de filmwereld en
die hebben nu eenmaal géén hairloss zeg een kale(nde) kop met haarkrans:confused:
Een filmHERO heeft gewoonweg opzeker haar!

Een echte cowboy heeft ook haar!
Jo John Wayne is er allang niet meer maar ook
Clint Eastwood is bekend om een haarherverdeling op late leeftijd!
Hiero Russel Crowe in 3:10 to Yuma als Ben Wade,
een superfilm voor mij als echte cowboyfilmheld!
http://www.filmfreak.be/index.php?module=Photoshare&type=show&func=viewimage&iid=5770
GRTZ. HAIROB

gebruikersnaam1
8 maart 2009, 02:12
Bij rondom 10 in de uitzending over spermadonors zit er een man die wel heel vreemd haar heeft.. Die man met het blauwe jasje en de stropdas, Iemand opgevallen??

Hanna
8 maart 2009, 02:44
Ik heb de uitzending even bekeken via Uitzending Gemist en zie eigenlijk niets, behalve 2 mannen die allebei verdacht zijn omdat ze een volle haardos hebben, maar beiden geen bakkebaarden. Diegene met stropdas geeft meer aandacht aan zijn uiterlijk dan degene in de blauwe trui ernaast, maar 't zou bij beiden een haarwerk kunnen zijn of allebei niet.

hairobservator
8 maart 2009, 14:49
http://farm1.static.flickr.com/113/262891824_fb48ee69ae.jpg?v=0

FOTOS GAMAL MUBARAK
Kijk en oordeel zelf ff er zijn vele foto's tussen
2000 & 2009, ik denk ht in 2005 of 2006!??
Toen deed ook Berlusconi een herverdeling van het
eigen haar bij een Italiaanse haarchirurg hmm waar
zou zoonlief Mubarak dan zijn geweest voor zijn haarherverdeling!??
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=fotos+gamal+mubarak&um=1&ie=UTF-8&ei=NMmzSe3iMIXW-Aach7H4Ag&sa=X&oi=image_result_group&resnum=4&ct=title

Maybe the next EGYPTIAN president & great coming arableader has
done a hairtransplant say hair redistribution/hair restoration/hairtransplant!??

Ik vindt zijn haar te dik worden in de haaruitvalzone;)
Normaliter zou dat haar daaro in zijn vervlogen haarlijn niet zo
van erg goede kwaliteit mogen wezen(!), dus zeg ik als the
hairobservator hmm htverdacht:P Zou wel een gigantische
uitwerking hebben voor "hair restoration" in de arabische wereld die
toch wel bekend staat voor het lijden onder haaruitval & kaalheid;)

Hmm ik denk 1keer gedaan met strip zo'n 1400grafts ofzo hmm nu nog ff verdichten met
zo rond de 700+ grafts of meer.. kan heel mooi resultaat worden;) Tot nu toe hmm iets te mager..

GRTZ. FRANK BOLT THE :cool:HAIROB:cool:

Gamal Mubarak is momenteel tezien op CNN met interview!

Archief foto met vader hosni op de achtergrond!
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w40/img.370634_t.jpg

norwood2
8 maart 2009, 17:28
Ja dat ziet er verdacht uit. Meestal wordt je natuurlijk niet op zo'n manier kaal.

Wie ik zou aanraden een HT te ondergaan is Veronica coryfee Erik de Zwart. Nu denken misschien sommige hoezo, die heeft alles toch strak. Nee, die heeft echt een flinke kale kruin. Ik was echt geschokt toen ik dat een jaar of 2 geleden voor het eerst aanschouwde. :P

Ryan R
8 maart 2009, 17:32
Ja dat ziet er verdacht uit. Meestal wordt je natuurlijk niet op zo'n manier kaal.

Wie ik zou aanraden een HT te ondergaan is Veronica coryfee Erik de Zwart. Nu denken misschien sommige hoezo, die heeft alles toch strak. Nee, die heeft echt een flinke kale kruin. Ik was echt geschokt toen ik dat een jaar of 2 geleden voor het eerst aanschouwde. :P


Ik dacht laatst hetzelfde. Van voren ziet alles er nog goed uit, totdat je dat plekje ziet:P

Limbo
8 maart 2009, 19:07
FOTOS GAMAL MUBARAK


Ja, dat is een ht. Door een Egyptenaar nog wel...

haargek
8 maart 2009, 19:35
van Basten had zijn haar beter mooi kort kunnen houden (EK 2008). Nu is het toch wel vrij duidelijk dat hij kalende is.

Limbo
8 maart 2009, 20:13
van Basten had zijn haar beter mooi kort kunnen houden (EK 2008). Nu is het toch wel vrij duidelijk dat hij kalende is.

Van de zorgen...:D

bedroefd007
9 maart 2009, 20:03
Van de zorgen...:D

Ik vind van Basten eerlijk gezegd nog een prima haardos en haarlijn hebben voor zijn leeftijd!

norwood2
9 maart 2009, 20:17
Ik vind van Basten eerlijk gezegd nog een prima haardos en haarlijn hebben voor zijn leeftijd!Zekers. Ik begrijp sommige ook niet.



Zijn vader is overigens helemaal kaal.

kyzl
9 maart 2009, 21:14
Ja, dat is een ht. Door een Egyptenaar nog wel...

Dat is nu wat ik een haag noem..
Toch wel angstaanjagend, ik begrijp niet dat hij het niet laat opvullen, dit valt toch op.. (toch voor "experts" zoals wij tenminste..)

Limbo
10 maart 2009, 08:54
Dat is nu wat ik een haag noem..
Toch wel angstaanjagend, ik begrijp niet dat hij het niet laat opvullen, dit valt toch op.. (toch voor "experts" zoals wij tenminste..)

Hij heeft mss dezelfde kliniek uitgekozen als Kennedy van Ajax!:D

kyzl
10 maart 2009, 22:35
Lewis Hamilton:
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/18/8/13/large_852643.jpg

norwood2
11 maart 2009, 00:30
Het gaat snel met Lewis.

Limbo
11 maart 2009, 18:01
Heeft hij nu een ht ondergaan??

bedroefd007
11 maart 2009, 19:54
Het gaat snel met Lewis.

Yeps Lewis moet er ook aan geloven, al staat dat millimeteren hem wel goed en heeft hij een ongelofelijke knappe vriendin :o

Ryan R
11 maart 2009, 20:54
Ja Nicol van the pussycat dolls :o

kyzl
11 maart 2009, 23:25
Heeft hij nu een ht ondergaan??

Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat niet kan met kroeselhaar zoals Lewis, ik kreeg ook wel een beetje de indruk van een HT haarlijn moet ik zeggen, zo zie je maar..

vito85
12 maart 2009, 01:05
Ik zag al 2 jaar geleden dat die kill kaal werd!
hij heeft geen ht gedaan, ik zie duidelijk dat zijn haarlijn met een scheermesje is gedaan door de kapper vandaar dat t zo recht is en z'n voorhoofd zo ontiegelijk groot!!

MTK
12 maart 2009, 17:43
Iemand de kruin van Raymond Atteveld wel eens opgevallen. Hij heeft zo´n dikke haardos maar helemaal niks op z´n kruin. Misschien een HT frontaal laten doen ?

Tato
12 maart 2009, 18:00
Iemand de kruin van Raymond Atteveld wel eens opgevallen. Hij heeft zo´n dikke haardos maar helemaal niks op z´n kruin. Misschien een HT frontaal laten doen ?

Inderdaad opvallend ja, gigantisch kale kruin maar frontaal heeft hij volgens mij niet eens inhammen. Als dat frontale het resultaat is van een ht wil ik direct het adres weten trouwens:D

norwood2
12 maart 2009, 19:31
Raymond van Barneveld, dikke haardos ? :rolleyes: Euhh...okay. :P

Leggen we de lat niet te laag, mannen ? :D

MTK
12 maart 2009, 19:53
Raymond van Barneveld, dikke haardos ? :rolleyes: Euhh...okay. :P

Leggen we de lat niet te laag, mannen ? :D

Niet Barneveld :P ik heb 't over Atteveld :D

Limbo
12 maart 2009, 21:36
Ik dacht hier ergens gelezen te hebben dat dat niet kan met kroeselhaar zoals Lewis, ik kreeg ook wel een beetje de indruk van een HT haarlijn moet ik zeggen, zo zie je maar..

Kan wel. Het ziet er bij Hamilton zo onnatuurlijk uit zo. Nou ja, kwestie van smaak...

norwood2
12 maart 2009, 21:51
Niet Barneveld :P ik heb 't over Atteveld :DOeps...foutje. :P:D

Ja niet te geloven, zou er meteen wat aan laten doen als ik Atteveld was, maar ja dat zal geen verassing zijn.

dave523
12 maart 2009, 22:14
Yeps Lewis moet er ook aan geloven, al staat dat millimeteren hem wel goed en heeft hij een ongelofelijke knappe vriendin :o

Zou al me prachtige haar inruilen voor een moment uit de carriere van Hamilton. Die gast is echt niet met zijn haar bezig. Ten minste dat hoop ik, want dan legt ie zijn prioriteiten verkeerd :D

Limbo
13 maart 2009, 19:54
Gisteren even Van Basten bestudeerd. Daar is idd niets mis mee, qua haarstatus bedoel ik!

ray
13 maart 2009, 21:10
Zou al me prachtige haar inruilen voor een moment uit de carriere van Hamilton. Die gast is echt niet met zijn haar bezig. Ten minste dat hoop ik, want dan legt ie zijn prioriteiten verkeerd :D

ja een F1 bak knallen is leuk maar na x aantal keer komt de sleur er ook wel in.
en dan reis je de hele wereld rond zonder dat je veel bij je mooie vriendin kunt zijn :P

net als topsporters, hoor je ook vaak van dat ze jaloers zijn op hun gewone vrienden die in het weekend lekker de kroeg in gaan ;)

hairobservator
14 maart 2009, 14:46
Yeps Lewis moet er ook aan geloven, al staat dat millimeteren hem wel goed en heeft hij een ongelofelijke knappe vriendin :o

Jo ff haaradvies vragen aan 1 van deze twee!??
http://images.gpupdate.net/large/115021.jpg

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

hairobservator
14 maart 2009, 14:57
http://www.statusquo.co.uk/gallery/ccphotart08_1/img/ccphotart0830.jpg

FRANCIS ROSSI 2008

Start ROSSI HairTransplants eind negentiger jaren..
FRANCIS ROSSI at HospitalGroup voor wat kleine graft sessions van
300 & 600grafts door dr. Rogers onder HOSPITALGROUP, dit zijn klinieken
voor cosmetische & plastische chirurgie in UK/Ierland!
DOC ROGERS begon daarna zelf op HARLEY STREET LONDON maar Rossi hoorde
zelf van enkele grote UKstars over een veel beter adres in HAARLEM:P
http://www.thehospitalgroup.org/hair-loss-treatment/in-the-media/articles.php

Jo dus later gerestoreerd met redistribution of
your own hair door dr. VILL;) In deze report is
FRANCIS ROSSI te zien na zijn HAIRLASE;)
DUITSE TV ik dacht feb/mrt 2003!
http://www.businessinvideo.nl/index.php?p=280


http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/3/10/1236687896329/Status-Quo-legend-Francis-001.jpg

MAART 2009!

So. Farewell then ...

Francis Rossi's ponytail

The Status Quo frontman has chosen to crop his iconic mop as
it finally dawned on him that he looked ridiculous
http://www.guardian.co.uk/music/2009/mar/10/status-quo-francis-rossi-ponytail

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Limbo
14 maart 2009, 16:48
Rare vent die Rossi!

hairobservator
14 maart 2009, 17:57
JIJ ook Limbo:P

Jo zal nu ff niet alleen de vele Laserklanten promoten daar
heb ik er straks nog meer dan genoeg uit UK & Premier League etc..;)
Hmm ook een nieuwe BNer met HAIRLASE!??:rolleyes:

Kijk ook Joling was voor mij niet de eerste bekende BNer met een
HT want dat was JOS BRINK die ooit in Rotterdam is behandeld!
LASER bestond toen nog niet eens..;)

Ook Steven Seagal was niet de eerste actieheld uit de USA die een
HT liet doen in EUROPA dat was toch echt Kevin Costner, die was ooit in
Wenen bij de Mosers en ja toen Thomas Gottschalk nog in London
woonde eind tachtiger jaren was hij ergens in de buurt van
HARLEY STREET voor een HT;)

JCVD onze belgische kickboxer staat hoog aan mijn HTlijst in
Hollywood maar in het Engelse voetbal kijk ik momenteel ff
naar de haren van "ROMANTOVICH" pffff onder zijn nieuwe vriendin Dasha:P

http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20090311/00/3804811259-soccer-uefa-champions-league-first-knockout-round-second-leg-juventus.jpg

http://www.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01357/pdasha1_1357456c.jpg

Hmm seperation & hairloss..:eek:;)
http://www.youtube.com/watch?v=X5i55vX-cGQ&NR=1

ABRAMOVICH DIVORCE
http://www.youtube.com/watch?v=PqxUcTPtxfw&feature=related

GRTZ. :cool:FRANK BOLT:cool:

Limbo
14 maart 2009, 20:28
Dank je HO, zo ken ik je weer!:D

Jos Brink ook een ht? Dat wist ik niet.

Mooie mond heeft die Dasha!:P

norwood2
14 maart 2009, 20:31
Nou zeg, ik zeg het niet gauw maar dat is toch wel een plaatje (Dasha). Nu maar hopen dat het geen vrek is, dan heb je er nog weinig aan.

Henk
14 maart 2009, 22:37
Gisterenavond bij "word ik rijk". Romke Kooyenga. Miljonair uit dokkum. Leek er erg op dat hij een haarwerk droeg.

hairobservator
14 maart 2009, 23:44
Voor ROMAN te hopen dat die DASHA hem geen haren gaat kosten;)

Tja Henk dat is nou echt zo'n kamerbreedtapijt waar
Barry ooit over zong:eek: Tja dat moet toch veel beter kunnen tegenwoordig(!),
tja in de nieuwste haarwerkstudios(USA/UK) zie ik momenteel dat men
haarwerkjes ontwikkeld heeft die "STEP by STEP" steeds vollumeuzer
worden voor de klant:confused:

Zeg zoals je ooit langzaam je haar hebt verloren zo
krijg je het ookweer terug door steeds weer een nieuw pruikje te
monteren/plakken whatever die dan weer iets voller lijkt:P
Tot er weer een tevredenstellend resultaat is bereikt:)

Tja ben zelf geen pruikenman maar ik kan me er iets bij voorstellen dat
je dan niet gelijk van kalend/kaal weer naar een onnatuurlijke volle
pruikbos gaat(die dan in eigen omgeving & kenissenkring natuurlijk gelijk
opvalt!) maar "strand by strand" of "step by step" hmm de nieuwste
"futurepruikjes", nu dus ook met hair loss:P:)

Jo iemand op deze foto hieronder heeft ook een moderne hair
redistribution gedaan hmm zo eind jaren negentig toen de serie al
bijna ten einde liep jojo wie zou het zijn:P
http://www.thetvaddict.com/blogpics/90210big.jpg
http://www.picsearch.com/search.cgi?q=Beverly%20Hills%2090210&start=1&cols=4&t=fbMOAl6YIhnmAeN4JMIO0%2B0nJqr75RdSqMswyF9TVGA%3D&nav1

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

norwood2
15 maart 2009, 00:58
Voor ROMAN te hopen dat die DASHA hem geen haren gaat kosten;)

Tja Henk dat is nou echt zo'n kamerbreedtapijt waar
Barry ooit over zong:eek: Tja dat moet toch veel beter kunnen tegenwoordig(!),
tja in de nieuwste haarwerkstudios(USA/UK) zie ik momenteel dat men
haarwerkjes ontwikkeld heeft die "STEP by STEP" steeds vollumeuzer
worden voor de klant:confused:

Zeg zoals je ooit langzaam je haar hebt verloren zo
krijg je het ookweer terug door steeds weer een nieuw pruikje te
monteren/plakken whatever die dan weer iets voller lijkt:P
Tot er weer een tevredenstellend resultaat is bereikt:)

Tja ben zelf geen pruikenman maar ik kan me er iets bij voorstellen dat
je dan niet gelijk van kalend/kaal weer naar een onnatuurlijke volle
pruikbos gaat(die dan in eigen omgeving & kenissenkring natuurlijk gelijk
opvalt!) maar "strand by strand" of "step by step" hmm de nieuwste
"futurepruikjes", nu dus ook met hair loss:P:)

Jo iemand op deze foto hieronder heeft ook een moderne hair
redistribution gedaan hmm zo eind jaren negentig toen de serie al
bijna ten einde liep jojo wie zou het zijn:P
http://www.thetvaddict.com/blogpics/90210big.jpg
http://www.picsearch.com/search.cgi?q=Beverly%20Hills%2090210&start=1&cols=4&t=fbMOAl6YIhnmAeN4JMIO0%2B0nJqr75RdSqMswyF9TVGA%3D&nav1 (http://www.picsearch.com/search.cgi?q=Beverly%20Hills%2090210&start=1&cols=4&t=fbMOAl6YIhnmAeN4JMIO0%2B0nJqr75RdSqMswyF9TVGA%3D&nav1)

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Dat zal Ian Ziering geweest zijn. :P

Hij zou alleen zijn temple points moeten bijwerken.

dave523
15 maart 2009, 01:26
Voor ROMAN te hopen dat die DASHA hem geen haren gaat kosten;)

Tja Henk dat is nou echt zo'n kamerbreedtapijt waar
Barry ooit over zong:eek: Tja dat moet toch veel beter kunnen tegenwoordig(!),
tja in de nieuwste haarwerkstudios(USA/UK) zie ik momenteel dat men
haarwerkjes ontwikkeld heeft die "STEP by STEP" steeds vollumeuzer
worden voor de klant:confused:

Zeg zoals je ooit langzaam je haar hebt verloren zo
krijg je het ookweer terug door steeds weer een nieuw pruikje te
monteren/plakken whatever die dan weer iets voller lijkt:P
Tot er weer een tevredenstellend resultaat is bereikt:)

Tja ben zelf geen pruikenman maar ik kan me er iets bij voorstellen dat
je dan niet gelijk van kalend/kaal weer naar een onnatuurlijke volle
pruikbos gaat(die dan in eigen omgeving & kenissenkring natuurlijk gelijk
opvalt!) maar "strand by strand" of "step by step" hmm de nieuwste
"futurepruikjes", nu dus ook met hair loss:P:)

Jo iemand op deze foto hieronder heeft ook een moderne hair
redistribution gedaan hmm zo eind jaren negentig toen de serie al
bijna ten einde liep jojo wie zou het zijn:P
http://www.thetvaddict.com/blogpics/90210big.jpg
http://www.picsearch.com/search.cgi?q=Beverly%20Hills%2090210&start=1&cols=4&t=fbMOAl6YIhnmAeN4JMIO0%2B0nJqr75RdSqMswyF9TVGA%3D&nav1

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Ok, ik denk Steve. Die heeft licht haar en die gasten gaag sowieso veel vaker kaal (geen wetenschappelijke uitspraak).

Morehair
15 maart 2009, 01:50
streepjesshirt,

Draagt nu een pruik geloof ik.....

Henk
15 maart 2009, 11:35
streepjesshirt,

Draagt nu een pruik geloof ik.....

Ja, inderdaad. Die blonde met dat streepjesshirt heeft een ht laten doen. Als hij nu een haarwerk heeft weet ik niet.

hairobservator
15 maart 2009, 12:29
..hij is blond en heeft krulhaar hmm was zijn naam steve ik
weet het niet meer precies hmm nou een pruik heb je
bewijs zeg foto of zoiets jeroen;) in de laatste afleveringen is
zijn hthaar wel te herkennen hmm misschien 2keer en dan met maneblond(lightbrown mix) dan super resultaat!

>Tja verder heb ik wel eens een foto gezien van Cheers barman Ted Danson ook
shogun Richard Chamberlain en als hairobservator heb ik een verdacht op Al Gore en
Bono van U2 jo zo nu ff lekkere muziek vanuit LONDON REGENTS STREET met MAGNIFICENT jo
U2 momenteel op tour door USA bij Letterman, good morning america etc..
Haha heb nieuwe cd taxfree voor 8pounds via london heathrow shoppie jo grtz!
http://www.youtube.com/watch?v=S6R_D-4anNc

http://www.hispeed.ch/feeds/img/de/bangshowbiz/gossip/b381542c-03f7-3c21-bf7d-66de5a2d94e7.jpg


http://www.welt.de/multimedia/archive/00761/u2_2009_teaser_DW_K_761429g.jpg

http://www.u2tour.de/newspics/2009/U2_NLOTH_01.jpg

hmm ht verdacht + hair thickening spray jaja ala hiero misschien de engelse steven seagal of!??
Ik heb ook al eens een bad htfoto gezien in het internet van "mutsje" bij U2 tja ik volg bono al sinds het begin,
natuurlijk ook zijn haar(!) er was een tijd toen zag je hem alleen maar met hoedje op!

GRTZ :cool:HAIROB:cool:

JimmyJames
17 maart 2009, 13:15
http://www.makemeheal.com/news/tom-hanks-hair-transplant/87

Limbo
17 maart 2009, 14:39
Of hij een ht heeft gehad of niet, het ziet er erg natuurlijk uit bij Hanks!!

hairobservator
17 maart 2009, 14:46
BONO maybe e real hairobservator:P
Spicegirl, Prins William, Til Schweiger.. hmm misschien ook BONO?
De tekst van MAGNIFICENT lijkt op een verhaal over zijn haar;)
Sonnenwald zit momenteel in Spanje maar praat wel over
een komende Deutschland TOUR:P Hij reist samen met
vriendin daar rond in zijn luxe haarmobielservice HAIRBUS:)
Jo hairobservator zijn is
LaSerMANECode:P

Jo van Hanks wist ik nog niet thanks:)
Niet mijn acteur maar zou kunnen een 800 hairline freshup!

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Ryan R
17 maart 2009, 15:14
Spicegirl?

hairobservator
17 maart 2009, 15:21
Spicegirl?

http://www.oe24.at/leute/Gehen_Victoria_Beckham_die_Haare_aus_401653.ece

http://www.code-of-hairgrowth.com/news-english/

http://www.haarwachstumcode.de/news/

Jo misschien beter bekend als mevrouw Beckham:cool:
GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Jo ONLY LOVE, ONLY LOVE the mark & healing scar!
http://www.youtube.com/watch?v=girnC9-NEig&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=D_nJ8IcVI9I

cees
17 maart 2009, 16:16
Weet je waar ik nou echt benieuwd naar ben is of deze bekende mensen ook finas en minox e.d. gebruiken. Want sommige zien toch ook wel dat ze kaal worden. Zie bijvoorbeeld prins william, waarbij je een aantal jaren geleden al kon zien dat hij kalende was en nu al bijna kaal is! Hij heeft dus duidelijk geen preventie middelen genomen denk ik..Want mocht hij nou wel begonnen zijn met finas etc dan had hij nu nog een volle(re) bos haar gehad.

hairobservator
17 maart 2009, 19:34
Weet je waar ik nou echt benieuwd naar ben is of deze bekende mensen ook finas en minox e.d. gebruiken. Want sommige zien toch ook wel dat ze kaal worden. Zie bijvoorbeeld prins william, waarbij je een aantal jaren geleden al kon zien dat hij kalende was en nu al bijna kaal is! Hij heeft dus duidelijk geen preventie middelen genomen denk ik..Want mocht hij nou wel begonnen zijn met finas etc dan had hij nu nog een volle(re) bos haar gehad.

wat een haargelul cees
finas, dutas, minox pffffffff.. dan
had ie zijn haar nog gehad tja ken ze ook die er
al tijden slikken en het gaat gewoon door hoor die haaruitval:confused:;)
medicijnen tegen haaruitval hmm NEE

Ken maar één bekende die ooit reclame heeft gemaakt voor
PROPECIA tja ik zeg maar zo kom je nog wel lekker klaar!

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Ryan R
17 maart 2009, 19:36
Met een flinke korrel zou te nemen bovenstaande reactie natuurlijk :D (alhoewel voor sommige mensen niks helpt inderdaad).

Limbo
17 maart 2009, 20:17
wat een haargelul cees
finas, dutas, minox pffffffff.. dan
had ie zijn haar nog gehad tja ken ze ook die er
al tijden slikken en het gaat gewoon door hoor die haaruitval:confused:;)
medicijnen tegen haaruitval hmm NEE

Ken maar één bekende die ooit reclame heeft gemaakt voor
PROPECIA tja ik zeg maar zo kom je nog wel lekker klaar!

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Zeg HO, dat geloof je toch zeker zelf niet. Lap je zo niet wetenschappelijk onderzoek aan je laars??

hairobservator
17 maart 2009, 20:32
Zeg HO, dat geloof je toch zeker zelf niet. Lap je zo niet wetenschappelijk onderzoek aan je laars??

10 jaar wetenschappelijk onderzoek heeft niets bewezen voor
mij gewoon blablakoek en géén bekende BNer of wereldster met
hairback via fina tis meer hairaway:P:confused::D NEEhoor allemaal
rommel dat MEDIHAAR;)
GRTZ. FRANK

Tibetaan
17 maart 2009, 20:34
Ik kan me wel in vinden. Ik denk dat wanneer je een onderzoek zou doen onder een grote groep gebruikers van bijvoorbeeld Fina en vraagt in hoeverre men tevreden is met het resultaat na laten we zeggen 4 jaar, je geen spectaculaire uitslagen zult krijgen. Wel voelt het goed om iets aan je probleem kunt doen.

Mijn opvatting:
Haargroei door een middel als fina: ja, dat staat vast.
Bevredigende haargroei door een middel: nee
De oplossing voor kaalheid d.m.v. het nemen van een middel: nee

Tibetaan
17 maart 2009, 20:40
10 jaar wetenschappelijk onderzoek heeft niets bewezen voor
mij gewoon blablakoek en géén bekende BNer of wereldster met
hairback via fina tis meer hairaway:P:confused::D NEEhoor allemaal
rommel dat MEDIHAAR;)
GRTZ. FRANK

Zo is het maar net! Naar mijn mening zijn het schijnoplossingen die hoog van de toren blazen en flink geld investeren in advertenties en reclame om mannen die beginnen te kalen onzeker te maken, met het uiteindelijke doel bakken geld uit je zak te kloppen.

Ik ben pas tevreden wanneer er middelen zijn die een volledige hergroei garranderen. Begrijp me niet verkeerd: het zijn de enige middelen die IETS doen (vergeleken met de ontelbare soorten snake oil), maar een oplossing voor een haarprobleem zoals een NW2 en groter? Neh.

Stel, een goed geval van hergroei: van NW3 naar NW2 door het nemen van een jaar fina. Ik geloof niet dat deze 5 jaar van dit volume kan genieten. Het kalen gaat toch gewoon door.

wesley1982
17 maart 2009, 20:45
wel mijn haar is duidelijk verbeterd hoor, naar mijn idee van mijn duta...

dat niet idereen baat heeft bij haarmiddelen heb ik wel al paar keer gelezen , maar deze mensen probeerden enkel the big 3 : minox, keto en fina
naar mijn idee : als een middel niet werkt , probeer een ander leg je niet erbij neer...

enkel ht's bij haarproblemen , dat is een straatje zonder einde , je hebt nooit genoeg haar achteraan om het bovenaan volledig te vullen... (degelijke densiteit)

vraagje voor de hairobservator : hoe is jouw haarsituatie ? ik neem aan dat het prima is dankzij meerdere ht's ? aangezien je er zoveel kennis over hebt ?

Ryan R
17 maart 2009, 20:50
Ik kan me wel in vinden. Ik denk dat wanneer je een onderzoek zou doen onder een grote groep gebruikers van bijvoorbeeld Fina en vraagt in hoeverre men tevreden is met het resultaat na laten we zeggen 4 jaar, je geen spectaculaire uitslagen zult krijgen. Wel voelt het goed om iets aan je probleem kunt doen.

Mijn opvatting:
Haargroei door een middel als fina: ja, dat staat vast.
Bevredigende haargroei door een middel: nee
De oplossing voor kaalheid d.m.v. het nemen van een middel: nee


Mee eens, het is ook absoluut geen oplossing.

Ik zie het zo: iedere dag extra met haar zie ik als winst en is mooi meegenomen.
Al steven ik nu wel af op bevredigende haargroei door een middel (cosmetisch bevredigend that is, met enkel stabilisatie of vertraagde uitval ben ik ook al tevreden/beter af dan zonder).

Tegen de tijd dat het weer achteruit holt hoop ik dat er een mooi nieuw middel/methode is en anders laat ik mn haar een jaar lang lekker uitkalen en neem ik een flinke HT(diffuus, daarom uit laten kalen tot nw5-6-7).

norwood2
17 maart 2009, 20:52
Mijn opvatting:
Haargroei door een middel als fina: ja, dat staat vast.
Bevredigende haargroei door een middel: nee
De oplossing voor kaalheid d.m.v. het nemen van een middel: neeMet alle respect voor je mening, Tibetaan. Even los van het feit als je denkt dat fina iets doet of niet doet...als fina iets doet dan is het eerder haaruitval tegenhouden dan haren doen groeien. Wat dat betreft ontgaat me de logica van hierboven. Als het haren al niet kan behouden dan laat het al helemaal niets groeien...

Hairobservator heeft het ook steeds over fina....haren groeien... haargroeimiddelen...hairback etc etc. Hij zal toch wel weten dat finasteride een bewezen middel is tegen haarverlies en niet om haren te laten groeien...

Verder houdt hij ervan om de boel op stelten te jagen. ;)

HairCoach
17 maart 2009, 21:00
Zit ik hier nu in het goede topic ?

Ik lees graag jullie mening hoor, maar wel in het juiste topic graag...;)

Limbo
17 maart 2009, 21:01
Zo is het maar net! Naar mijn mening zijn het schijnoplossingen die hoog van de toren blazen en flink geld investeren in advertenties en reclame om mannen die beginnen te kalen onzeker te maken, met het uiteindelijke doel bakken geld uit je zak te kloppen.


En dan wil ik nog even opmerken dat propecia je inderdaad goud geld kost, maar 1 mg fina praktisch niets.

cees
18 maart 2009, 09:22
Inderdaad ik heb het in deze ook niet over volledige hergroei, maar als je er " op tijd" bij bent, kan je het haar een hele lange tijd behouden wat je op dat moment hebt. Mocht je al vrijwel kaal zijn, tja dan is de enige oplossing een ht of haarstukje.

cees
18 maart 2009, 09:23
O ja, maar niemand weet een dus een bekend persoon die finas gebruikt?

norwood2
18 maart 2009, 10:33
O ja, maar niemand weet een dus een bekend persoon die finas gebruikt?
NHL ijshockey goalie Jose Theodore is ooit betrapt op gebruik van fina. Hij gaf toen aan dat het voor zijn haar was.

Morehair
18 maart 2009, 11:16
Romario ook,

het grote "voordeel" van Fina is dat het het gebruik van cocaine maskeert....

Tibetaan
18 maart 2009, 11:19
Romario ook,

het grote "voordeel" van Fina is dat het het gebruik van cocaine maskeert....

Is dat soms een slinkse truc om onze vriend hairobservator aan de fina te krijgen? :P

Morehair
18 maart 2009, 11:24
HO hoeft niet meer aan de Fina, die is al helemaal uitgekaald.;)

hairobservator
18 maart 2009, 12:39
Is dat soms een slinkse truc om onze vriend hairobservator aan de fina te krijgen? :P

Ik was misschien de eerste finagebruiker van haarweb;)

Pffff ik heb ik 1999 & 2000 fina geslikt zeg propecia ik
kreeg het voor niets van villnow die enkele doosjes gratis
opgestuurd kreeg op adres Cecilienallee door MSD tja
ik zag nul resultaat en ben na 2jaar gestopt en ja van onder
spoot het toen niet meer helemaal zoals het ooit was:P
Inmiddels weer als de brandweer:eek::D:)

Ook bij de opbouw van spiermassa werkt het ook remmend zeg je
wordt niet groter en voelt je meer een "softie" is mijn ervaring hmm
gewoon teveel bijwerkingen en ja dat preventief tegen haaruitval verhaal hmm
als je het gelooft is het een leuk verhaal.. of fabeltje!

Tja en jeroenhair heeft gelijk ik ben al helemaal uitgekaald en
heb nu 7000grafts doormiddel van strip & fue op een groot kaal hoofd!
Blijf een kruintje houden maar dat stoord mij niet meer zo tis
zo als je ouder wordt dan neem je het wat gelatener dat haarprobleem;)

Als ik er top uit wil zien dan gebruik ik wel MANE das superspul voor
bij een HT, de mooiste brochure die ik ooit heb gezien was die van
Transhair 1994 de modellen hadden wel allemaal LASERMANEHAIR;)

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

hairobservator
18 maart 2009, 12:49
Hmm er is een UKstar van wie het nog niemand weet
zeg niemand heeft het überhaupt opgemerkt en hij is voor mij het
topmodel met 2 hairlase behandelingen oooohoooo de Premier League
gaat zijn naam hardop schreeuwen hij is een echte legende;)

http://www.premierleague.com/page/Home

Misschien gaat hij binnenkort in de reclame..:P

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

cees
18 maart 2009, 13:05
Al begrijp ik weinig wat je allemaal uitblaat hairobservator, maar als ik het goed begrijp heb jij meer dan 2 jaar finas gebruikt en nul resultaat behaad?! Wat was je situatie dat je ermee begon dan?

Stifter
18 maart 2009, 13:05
Argh ik erger me mateloos aan jouw manier van typen, hairobservator. Zit er een reden achter het gekloot met vetdrukken/hoofdletters/lettergrootte? Zijn dit weer van die berichten met een boodschap tussen de regels door?

Of ben ik de enige:eek:

hairobservator
18 maart 2009, 13:31
Argh ik erger me mateloos aan jouw manier van typen, hairobservator. Zit er een reden achter het gekloot met vetdrukken/hoofdletters/lettergrootte? Zijn dit weer van die berichten met een boodschap tussen de regels door?

Of ben ik de enige:eek:

Ik ben zoals ik ben en schrijf al jaren zo dus
"take it or leave it" en lees lekker verder:P
GRTZ. FRANK BOLT

Voor Cees ik had toen nog een hoop eigenhaar dat
is inmiddels vervlogen tja had nul resultaat met fina:confused:
Ik heb wel mensen haar zien terugkrijgen in mijn Valerias tijd;)
Deze gebruikten geen fina maar hadden weer
nieuwe liefde gevonden in hun leven:cool:

Tja misschien wordt het tijd voor een nieuwe liefde in mijn leven!

GRTZ. :cool:FRANK BOLT:cool:

ONLY LOVE...
http://www.youtube.com/watch?v=XcvOWunC4N8

Hmm the UKSTARS of Premier League!
http://www.premierleague.com/page/FixturesResults

Webmaster
18 maart 2009, 14:12
Argh ik erger me mateloos aan jouw manier van typen, hairobservator. Zit er een reden achter het gekloot met vetdrukken/hoofdletters/lettergrootte? Zijn dit weer van die berichten met een boodschap tussen de regels door?

Of ben ik de enige:eek:

Nee, je bent niet de enige Stifter. Meerdere leden hebben dit al aangegeven.

Ik ben zoals ik ben en schrijf al jaren zo dus
"take it or leave it" en lees lekker verder:P


Het 'lees lekker verder' wordt bemoeilijkt door de opmaak van je tekst, Hairobservator. Bij deze het verzoek om hiermee rekening te houden en het gebruik van smilies te beperken daar waarvoor ze bedoeld zijn.

Limbo
18 maart 2009, 14:48
Degene die het niet wil of kan lezen slaat zijn bijdragen toch over? Of mis ik nu wat??

hairobservator
18 maart 2009, 15:21
Nee, je bent niet de enige Stifter. Meerdere leden hebben dit al aangegeven.

Het 'lees lekker verder' wordt bemoeilijkt door de opmaak van je tekst, Hairobservator. Bij deze het verzoek om hiermee rekening te houden en het gebruik van smilies te beperken daar waarvoor ze bedoeld zijn.

FF bijkomen:o, nu moet ik mijn teksten leesbaar maken voor iedereen:confused:

Ik schrijf al jaren zo en ik blijf lekker wie ik ben of wordt ik nu dadelijk weer
gebanned omdat ik een scheet heb gelaten op dat haarweb van jou:P

Tja zal me maar weer inhouden en meneer zijn regels volgen, wel vind
ik dat er wel wat smilies bijmogen, de keuze is erg beperkt;)

GRTZ. FRANK BOLK

Zal dadelijk wel eens praten over reclame op HaarWeb misschien
veranderd dat de stelling tegenover mij, ik verblijf danmaar ff bij
deze en misschien binnenkort tot horens!

Stifter
18 maart 2009, 15:34
Degene die het niet wil of kan lezen slaat zijn bijdragen toch over? Of mis ik nu wat??

Opzich vind ik dat je gelijk hebt, ik sla zijn posts al tijden over. Alleen iedere keer dat ik zo'n post oversla heb ik zoiets van "man doe toch normaal" en dat wekt irritatie. Als ik met mn ellenbogen typ komt er nog duidelijker taal uit. Gezien ik blijkbaar niet de eerste ben die hiermee komt, snap ik niet waarom Hairobservator niet zelf eens heeft gedacht om er wat aan te doen. Maar de reactie "ik ben zoals ik ben, dus..." zegt voor mij al genoeg, bah.

Zal er verder geen woorden meer vuil over maken, van een mug een olifant maken is ook weer zoiets...

Ryan R
18 maart 2009, 15:36
Nee, je bent niet de enige Stifter. Meerdere leden hebben dit al aangegeven.



Het 'lees lekker verder' wordt bemoeilijkt door de opmaak van je tekst, Hairobservator. Bij deze het verzoek om hiermee rekening te houden en het gebruik van smilies te beperken daar waarvoor ze bedoeld zijn.


Het is niet alleen de opmaak, maar het zijn ook de creatieve zinsconstructies/woordsamentrekkingen die het allemaal heel irritant maken!
Welke volwassene schrijft er nou op die manier!

hairobservator
18 maart 2009, 15:46
Jaja kom maar op:P maar wie heeft er dan wel ff
het meeste haarnieuws op HaarWeb gezet;)
Allemaal lekker irritant die zinnen van mij maar toch wel ff lezen he:rolleyes:
GRTZ. HAIROB

Als ik naar het gepraat van sommige haarzieltjes hiero kijk tjongejonge
denk ik dan wat een gelul maarja OK dat denk ik dan weer over sommige van
jullie de ff maar zogenoemde haarwebbers van nu!

Ik weet wat er te koop is in de haarwereld en respecteer
mijn mening maar eens zou ik zegguh zo prettig weekend!

Ryan R
18 maart 2009, 15:59
HAHA, of eerder, BOEHOE:crybaby:

Tibetaan
18 maart 2009, 16:15
Ryan R, Stifter,

Er zit een negeeroptie in dit forum. Voert u daar "hairobservator" in, druk op enter en je ziet zijn bijdragen nooit meer terug. Kortom: ik vind het allemaal een beetje overdreven. Volgens mij vinden jullie het gewoon leuk om een beetje te rellen.

Stifter
18 maart 2009, 16:21
Het zal best dat je veel verstand hebt van wat er allemaal mogelijk is. Persoonlijk heb ik je echter die wijsheid nog geen enkele keer zien overbrengen. Ik ben dan nog niet zo lang lid van dit forum en misschien was jij dus van 'voor mijn tijd', maar kom op nou man. Je snapt toch zeker zelf ook wel dat je veel meer toevoegt aan dit forum als je op een normale manier typt, dan wanneer je het OP IDIOTE manier aan de man :P probeert te brengen dus zonder articulatie:D en heerlijk aanklooiende met smilies en hoofdletters enzo:rolleyes:

Dan kan je nu wel heel leuk gaan doen en zeggen dat 'de haarwebbers van 2009' vervelend zijn en dat jouw mening maar eens gerespecteerd moet worden, maar ik vind de 'haarwebbers van 2009' (en daaronder zitten ook gewoon 'haarwebveteranen') toch een stuk meer waarde toevoegen dan jij!


--

@ Tibetaan, ik wist niet van die optie. Thanks voor de tip, heb m in werking gezet. Een rellend type ben ik niet denk ik, maar kan me voorstellen dat ik nu zo over kom. Ben ook echt gefrustreerd, haha.

Ryan R
18 maart 2009, 16:46
Ryan R, Stifter,

Er zit een negeeroptie in dit forum. Voert u daar "hairobservator" in, druk op enter en je ziet zijn bijdragen nooit meer terug. Kortom: ik vind het allemaal een beetje overdreven. Volgens mij vinden jullie het gewoon leuk om een beetje te rellen.

Ja en dan halve discussies volgen? Dat lijkt me nòg irritanter.

Tato
18 maart 2009, 16:55
Achja, finasteride geeft goede resultaten in het beperken van haarverlies, zo is gebleken tijdens vele onderzoeken.

Echter werkt het niet voor iedereen en ook ondervindt een minderheid bijwerkingen. Dat is natuurlijk extra zuur voor die mensen aangezien het bij zoveel anderen wel het gewensde resultaat brengt. Dan zal je net zien dat deze groep zich nog meer tegen het medicijn keert, beetje een jaloezie verhaal dus.

Limbo
18 maart 2009, 17:59
Zal er verder geen woorden meer vuil over maken, van een mug een olifant maken is ook weer zoiets...

Hier heb je 100% gelijk Stifter!

Powerhouse89
18 maart 2009, 22:32
Even terug ontopic;

Dat Jude Law niets meer overheeft (zielig maar hij kan het hebben) was al bekend. Hier is het trouwens even gephotoshopped naar niets; opzich ook wel aantrekkelijk ?

http://balderazzi.com/photos/Jude-Law-balderized.jpg

Ryan R
18 maart 2009, 22:45
Ziet er voor gephotoshopte picture nog prima uit, denk in het echt nog beter, dus ja, hij heeft mazzel:P

hairobservator
19 maart 2009, 12:32
Only LOVE, Only LOVE magnificent jalala en ik hoor de gehele
Premier League dadelijk al zingen over een legendarische hairlase voetbalster daaro
op UK island maar dan hiero ff het volgende!!!

Tja het zal niemand denk toch ontgaan zijn want het stond wel
ff in alle buitenlandse + NL kranten dat ons monster FRITZL in Wenen een
haartransplantatie heeft gedaan(in BILD zelfs met prijs!) want hij was zo ijdel en
wou graag een jongere vrouw en de familie lachte om zijn kaalheid:confused:
Whoehaha mooie reclame voor de Mosers:eek::P:o

FRITZL haartransplantatie of haartransplantation
Nou google zelf maar ff onder en je ziet alle medeadverteerders(!) in NL,
tja nu staan ze er mooi op met zo'n HTmonster :o schaamteloos!

GRTZ. :cool:HAIROB:cool:

Zo hairobje neemt ff een langdurige haarwebpauze tot later
dit jaar dan maar weer met hairob haarnieuws!

norwood2
19 maart 2009, 15:46
Nou ja zeg, gisteren zat ik dat hoofd eens te aanschouwen (van Frits) en dacht meteen wat een strakke haarlijn. Zou een ht kunnen zijn, en nu blijkt het dus ook zo te zijn.

Wat betreft Jude Law, die heeft gewoon de looks. Kaal of niet kaal, desalniettemin wordt men er nooit knapper op toch, vind ik (op uitzonderingen na).

Limbo
19 maart 2009, 17:45
Als het niet zo in- en intriest zou zijn zou je ook nog denken dat hij aan de libidoverhogende fina zat...

kyzl
19 maart 2009, 23:24
Ik had het ook onmiddellijk gezien..

Hoe komt dat toch? Is het dan slecht uitgevoerd.. ? Waarom valt het zo op bij hem? Of valt het nu eenmaal altijd zo op als je oud wordt...?

norwood2
19 maart 2009, 23:43
Ik had het ook onmiddellijk gezien..

Hoe komt dat toch? Is het dan slecht uitgevoerd.. ? Waarom valt het zo op bij hem? Of valt het nu eenmaal altijd zo op als je oud wordt...?Omdat de temple points niet zijn meegenomen. Dat is toch een gebied wat AGA gevoelig kan zijn, maar zeker niet voor iedereen.

Zo'n strakke haarlijn, maar de haren/templepoints aan de zijkant van 't hoofd zijn foetsie. Dat zie je gewoonweg zelden in het dagelijks leven bij mensen, bij bejaarden valt het extra op.

Vergelijk het met een Aristona TV met breedbeeld van zogenaamd 30 jaar oud. Daar zal je ook bij denken dat er een nieuw beeldscherm in een oude tv is gezet.

JimmyJames
23 maart 2009, 13:35
En wat dan van Rutger van Geen Stijl? Hij heeft volgens mij al redelijke inhammen, maar kan het nog goed verbergen door zijn kapsel.

http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/02/rutger-castricum-hit-scoren-playmates.jpg

RAAFIE
24 maart 2009, 12:25
Echtgenoot, Fergie van Black Eyed Peas wat denken jullie ervan?

http://4.bp.blogspot.com/_bYEE-K0aHQc/RvsfEOi-BvI/AAAAAAAAFXc/q1oKgmMnFfc/s400/josh-duhamel-best-life-magazine-05.jpg

http://images.starpulse.com/pictures/2008/01/11/previews/Josh%20Duhamel-PRN-014223.jpg

Hij speelt o.a. in de serie Vegas en de film Transformers

bombarie
24 maart 2009, 12:54
denk gewoon een mannelijke haarlijn!