PDA

View Full Version : Bekende "koppen" en hun haaroplossingen


Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17

EnWeeDrie
2 juni 2009, 22:43
Ik ben vooral een lurker maar moet hier toch even reageren.

Ik snap Hanna's frustratie wel. Op het gebied van haaruitval is ook het niet echt 'eerlijk' dat het vrouwen minder goed staat als bij mannen (al staat het sommige mannen ook gewoon niet) maar over het algemeen genomen wordt het bij mannen minder erg gevonden, soms prefereren vrouwen dit zelfs.

Maar Hanna je moet niet vergeten dat vrouwen het op andere gebieden weer wat makkelijker hebben aangaande het uiterlijk. Voor vrouwen is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om imperfecties in het gezicht te maskeren dmv make-up wat een man dan weer niet staat, ik neem aan dat je niet op mannen met make-up valt?

Kniekous
2 juni 2009, 23:04
Die vat ik niet...

Klein lid..... Meer zeg ik niet.

Ik snap deze hele man vrouw discussie niet.

Bij vrouwen staat gemilimeterd haar meestal niet geweldig. Ik had ooit gesprek met kale vriend van me en ik zei toen dat ik veel meer sjans had toen ik gemilimeterd haar had, hij vond het een groot verschil is of je kaal bent of dat je nog ziet dat je haar hebt. Denk dat dat wel meevalt, maar dat is weer een andere discussie. Ik denk dat je stoerder lijkt met gemilimeterd haar door nadruk op de kaaklijn en het algemeen ruigere voorkomen dat gemilimeterd haar geeft.

Oftwel; Een kort kapsel legt nadruk op je kaaklijn, laat je er mannelijker uitzien en maakt je uiterlijk stoerder. Dat is niet iets waar je als vrouw op zit te wachten. Korte coupes bij vrouwen staan daarom meestal alleen als de betreffende vrouw heel vrouwelijk is qua gelaatstrekken.

Johnny
3 juni 2009, 09:22
Misschien weer on-topic. Ik las hier laatst dat Edwin Evers een HT had gedaan. Weten jullie dat wel zeker??

norwood2
3 juni 2009, 09:40
Ik had ooit gesprek met kale vriend van me en ik zei toen dat ik veel meer sjans had toen ik gemilimeterd haar had, hij vond het een groot verschil is of je kaal bent of dat je nog ziet dat je haar hebt. Denk dat dat wel meevalt, maar dat is weer een andere discussie.Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens. :)

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.

Limbo
3 juni 2009, 10:30
Klein lid..... Meer zeg ik niet.


Lange tenen dus...:P

Ryan R
3 juni 2009, 10:57
Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens. :)

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.


Jep

Tato
3 juni 2009, 12:48
Dat roep ik ook al jaren, dus ben het wel met je vriend eens. :)

Een geschoren NW6 hoofd of een kalend hoofd met stoppels...wereld van verschil.

Vooral veel negroide mannen hebben dat model wat jij beschrijft. Dat het lijkt alsof er helemaal geen haar groeit zeg maar. Ik denk dat dat inderdaad een erg goede oplossing is als je kalend bent of zowieso niet zo mooi haar hebt. Mits je natuurlijk het gezicht ervoor hebt, iemand met een smal gezicht kan het minder staan.

Om maar een voorbeeld te geven. Onze Milanese held:

http://www.exposay.com/celebrity-photos/clarence-seedorf-champions-league-3rd-round-milan-stella-rossa-milan-crvena-zvezda-1SbdYf.jpg

Hanna
3 juni 2009, 14:36
Maar Hanna je moet niet vergeten dat vrouwen het op andere gebieden weer wat makkelijker hebben aangaande het uiterlijk. Voor vrouwen is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om imperfecties in het gezicht te maskeren dmv make-up wat een man dan weer niet staat, ik neem aan dat je niet op mannen met make-up valt?

Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.

Limbo
3 juni 2009, 14:46
Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.

Ja Hanna, dan doen echt waar alle mannen!

Pelle
3 juni 2009, 15:50
Een goede make-up zie je niet eens!

Mensen(dus ook mannen) met b.v. wijnvlekken in het gezicht, gebruiken camouflerende make-up; mannen tekenen indien nodig hun snor bij met een wenkbrauwpotlood, verven hun grijze haren, etc.

Je neemt dat wel heel letterlijk op, je snapt zijn strekking van zijn zinnen toch wel? Wat hij duidelijk wil maken, lijkt mij vrij duidelijk en hij heeft naar mijn mening (en de andere 25 mensen die hier in deze discussie dezelfde mening delen behalve jij) gelijk.

Waar het op neer komt is dat mannen en vrouwen gewoon anders zijn en je ze op sommige vlakken gewoon NIET met elkaar kan vergelijken. Dit wil niet zeggen dat mannen of vrouwen minder van elkaar zijn, maar ze zijn gewoon ANDERS.

Een man met een gemillimeterd hoofd wordt vele malen beter geaccepteerd in de maatschappij dan een vrouw (uitzonderingen zijn er altijd)
Een vrouw met make up wordt vele malen beter geaccepteerd in de maatschappij dan een man (uitzonderingen zijn er altijd)

Ik persoonlijk word deze discussie een beetje moe, omdat ik merk dat we met 25 mensen proberen 1 persoon (Hanna) te overtuigen. Ze blijft op 1 of andere manier vasthouden aan haar argumenten die naar mijn mening door flink wat mensen keer op keer de grond worden ingeboord.
Wat mij betreft zijn we er klaar mee, want iemand die koppig is krijg je toch niet van zijn of haar mening afgepraat.

Daarom stel ik voor om weer gewoon ONTOPIC te gaan.

Limbo
3 juni 2009, 16:48
Daarom stel ik voor om weer gewoon ONTOPIC te gaan.

Helemaal mee eens.

Powerhouse89
4 juni 2009, 23:36
Helemaal mee eens.

Bij deze dan.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/Sneu.jpg

Plaatje heet ook sneu.jpg... wat eigenlijk dubbel sneu is. Van mij mag die vent het millimeteren...

HairCoach
5 juni 2009, 08:41
Dit is een echt "Toppik" model.

Limbo
5 juni 2009, 08:53
Zo erg is het toch niet?

Henk
5 juni 2009, 10:13
Lijkt mij ook niet. Hij wordt ouder en iets kaler. En?
Ik vind het nog wel meevallen. Ik wil wel ruilen. :P

Ryan R
5 juni 2009, 10:20
Ik vind het ook meevallen. Zeker niet gaan millimeteren!

Limbo
5 juni 2009, 10:21
Lijkt mij ook niet. Hij wordt ouder en iets kaler. En?
Ik vind het nog wel meevallen. Ik wil wel ruilen. :P

Ik niet!:D Maar op die leeftijd met die zorgen, nee, hij mag absoluut niet klagen!

norwood2
6 juni 2009, 09:20
Nah, vind het ook overdreven om te millimiteren. Beetje diffuus haaruitval, wat zou het.

Johnny
7 juni 2009, 11:51
Weet je zeker dat Edwin Evers een HT heeft laten doen??

Nog steeds geen antwoord opgekregen. Ik weet dat Evers regelmatig grappen maakt over zijn eigen haar. Ik vind hem ook niet echt het type voor een ht. Dus klopt het wel dat hij een ht heeft laten doen Hairobservator???

HairCoach
7 juni 2009, 22:06
Nog steeds geen antwoord opgekregen. Ik weet dat Evers regelmatig grappen maakt over zijn eigen haar. Ik vind hem ook niet echt het type voor een ht. Dus klopt het wel dat hij een ht heeft laten doen Hairobservator???

Ja...zeker.

Hij heeft het vlak na de behandeling zelf toegegeven aan zijn sidekicks, live.

Johnny
8 juni 2009, 15:36
Ja...zeker.

Hij heeft het vlak na de behandeling zelf toegegeven aan zijn sidekicks, live.

Oke... wel mooi dat zo'n "nuchtere Hardenberger" dat ook doet. Ik vind trouwens niet dat hij een enorme grote bos haar er aan heeft overgehouden....

HairCoach
8 juni 2009, 20:25
Oke... wel mooi dat zo'n "nuchtere Hardenberger" dat ook doet. Ik vind trouwens niet dat hij een enorme grote bos haar er aan heeft overgehouden....

Het was helemaal kaal (kijk zijn broer...) of dit zielige bosje

Ryan R
8 juni 2009, 20:31
Ik heb me laten vertellen dat Christian Slater in de loop der jaren ook een (aantal) HT('s) heeft ondergaan.

http://www.blogissues.com/wp-content/uploads/2007/11/christian-slater-1.jpg

Ryan R
8 juni 2009, 20:40
Ehm...

AnthonieH
8 juni 2009, 20:43
Is dat rare plaatje opzet, Ryan? Ik vind het niet smakelijk ...

MGREEN
8 juni 2009, 20:44
Ehm...

Je moet 'm met een vraagteken erachter plaatsen.

edit

Ryan R
8 juni 2009, 20:45
Nee ik linkte gewoon een foto van Slater, heel vreemd, ik dacht juist dat jullie een grap met me uithaalde...

Het zal wel een soort beveliging mechanisme van de site zijn waar ik het plaatje vandaan heb.

Ik heb hem maar opgeslagen en in een bijlage geplaatst:

En een foto van een paar jaar eerder:

http://www.imdb.com/media/rm540711424/nm0000225

Limbo
8 juni 2009, 21:02
Is dat rare plaatje opzet, Ryan? Ik vind het niet smakelijk ...

Lijkt wel een toetje! Je weet wel, van zo'n 2-sterrenrestaurant.:P

norwood2
8 juni 2009, 21:05
Nee ik linkte gewoon een foto van Slater, heel vreemd, ik dacht juist dat jullie een grap met me uithaalde...

Het zal wel een soort beveliging mechanisme van de site zijn waar ik het plaatje vandaan heb.

Ik heb hem maar opgeslagen en in een bijlage geplaatst:

En een foto van een paar jaar eerder:

http://www.imdb.com/media/rm540711424/nm0000225

Lol ja, soms kan je niet zomaar direct linken omdat dat de andere wesbite weer bandbreedte kost (volgens mij) en kan je dit te zien krijgen na verloop van tijd. :D

Slater heeft idd enkele HT's gedaan.

dave523
9 juni 2009, 20:57
Ik ben vooral een lurker maar moet hier toch even reageren.


Maar Hanna je moet niet vergeten dat vrouwen het op andere gebieden weer wat makkelijker hebben aangaande het uiterlijk. Voor vrouwen is het bijvoorbeeld een stuk makkelijker om imperfecties in het gezicht te maskeren dmv make-up wat een man dan weer niet staat, ik neem aan dat je niet op mannen met make-up valt?

Vrouwen leven gemiddeld langer, kunnen multi-tasken, hebben een hogere pijngrens, kunnen kinderen baren (al zal niet iedereen het daarover eens zijn dat dat voordelig is)..........om maar een paar verschillen/voordelen te noemen.

Ryan R
9 juni 2009, 23:57
Vrouwen hebben geen hogere pijngrens, mannen kunnen meer pijn aan. Het is een fabeltje dat vrouwen meer pijn aan kunnen, is laatst bewezen. Sorry, heb geen link naar een studie.

Tato
10 juni 2009, 00:33
Vrouwen hebben geen hogere pijngrens, mannen kunnen meer pijn aan. Het is een fabeltje dat vrouwen meer pijn aan kunnen, is laatst bewezen. Sorry, heb geen link naar een studie.

Misschien mentaal?

Ryan R
10 juni 2009, 09:38
Nee, gewoon helemaal niet.

Tato
10 juni 2009, 12:53
Nee, gewoon helemaal niet.

Ik vraag me af hoe iemand daar dan bij gekomen is. Mannen waren vroeger de jagers en vrouwen de nest-bouwers. Een jager komt uiteraard meer in aanraking met fysieke pijn en heeft er ook meer belang bij er goed tegen te kunnen.

Ryan R
10 juni 2009, 14:12
Ik vraag me af hoe iemand daar dan bij gekomen is. Mannen waren vroeger de jagers en vrouwen de nest-bouwers. Een jager komt uiteraard meer in aanraking met fysieke pijn en heeft er ook meer belang bij er goed tegen te kunnen.

Ik weet het ook niet, ik denk dat het gewoon een soort fabeltje was dat op de een of andere manier stand heeft gehouden.

AnthonieH
10 juni 2009, 17:31
De discussie dwaalt weer af. Ik heb altijd begrepen dat mannen en vrouwen een andere pijnbeleving hebben. Dat betekent niet dat ze meer of minder voelen. Mannen kunnen beter omgaan met acute pijn (handig als jager) en vrouwen met langdurige pijn (handig bij bevallingen). Maar dit zijn algemeenheden.

Of vrouwen per definitie ouder worden dan mannen is ook discutabel. Mannen leven over het algemeen ongezonder. Maar de laatste decennia zijn vrouwen dat gedrag gaan kopieren en de verschillen lopen al terug. Tot een eeuw geleden werden mannen gemiddeld ouder dan vrouwen. Vrouwen stierven vaak in het kraambed.

)Remco
21 juni 2009, 16:16
Hieronder wat bekende figuren die nog een redelijke bos haar hebben.

Of vinden jullie van niet?

1 Sjors Frohlich (radio presentator)

http://www.sprekersplatform.nl/import/assetmanager/9/1189/Frohlich.jpg

2 Johan Cruijf
http://highlow.nl/CMS/images/stories/cruijff02.JPG

3 Danny Blind.
http://www.tctubantia.nl/multimedia/archive/00742/Blind_manager_techn_742662b.jpg

norwood2
21 juni 2009, 17:31
Wordt tijd voor een haarwerk, alleen dan kunnen ze weer rustig door het leven gaan...

Limbo
21 juni 2009, 17:51
Of vinden jullie van niet?

Heb jij iets aan je ogen, Remco??

vito85
21 juni 2009, 20:42
Ik verveel me dus hier een nederlands elftal waarbij de spelers geen haar hebben-kalend zijn-milimeteren:

Vermeer(milimeterd)

zuiverloon(mili) Heitinga(milimeterd) Ooijer(kalend) de cler(kalend)

De Zeeuw(kaal)

van der meyde(kale,mili), seedorf (kaal) robben(kale mili)

sneijder(mili) Babel(milim)

Bank: Bouma,Nigel de Jong, denneboom, engelaar, JA van der Heijde
Coach: DICK ADVOCAAT ASSISTENT: MARTIN JOL PERS:J.van Gelderen,jansma

Deze elftal&staf zonder mensen met lange haren, zou het nog ver kunnen schoppen op een toernooi

Tato
22 juni 2009, 14:11
Ik verveel me dus hier een nederlands elftal waarbij de spelers geen haar hebben-kalend zijn-milimeteren:

Vermeer(milimeterd)

zuiverloon(mili) Heitinga(milimeterd) Ooijer(kalend) de cler(kalend)

De Zeeuw(kaal)

van der meyde(kale,mili), seedorf (kaal) robben(kale mili)

sneijder(mili) Babel(milim)

Bank: Bouma,Nigel de Jong, denneboom, engelaar, JA van der Heijde
Coach: DICK ADVOCAAT ASSISTENT: MARTIN JOL PERS:J.van Gelderen,jansma

Deze elftal&staf zonder mensen met lange haren, zou het nog ver kunnen schoppen op een toernooi

Vd Heijde kaal?:eek:

ey!
22 juni 2009, 21:37
Bedoel je nou met je lijstje dat Sneijder het milimeterd maar niet kalend is?

vito85
22 juni 2009, 21:47
Bedoel je nou met je lijstje dat Sneijder het milimeterd maar niet kalend is?

weet ik niet 100% maarr zal best kan het nu niet zien.
ik bedoelde trouwens niet jan arie van der heijde maar SIEM de jong:P raak die 2 altijd door elkaar

Limbo
23 juni 2009, 09:21
ik bedoelde trouwens niet jan arie van der heijde maar SIEM de jong:P raak die 2 altijd door elkaar

What's in a name?!:D

norwood2
29 juni 2009, 13:38
Nu er wat onbevestigde resultaten van het autopsie rapport na buiten druppelen, blijkt dat M.Jackson kaal was.

Dat zou mij niks verbazen, heb zijn coupe altijd verdacht gevonden.

Michael Jackson was kaal, toen hij overleed droeg hij een pruik. Volgens de patholoog leek de hoofdhuid van de zanger op een perzikkenvelletje, er zaten alleen nog wat kleine haartjes op. Ook zijn er veel operatie littekens op zijn lijf gevonden, Michael heeft in ieder geval 13 cosmetische operaties ondergaan.

ray
29 juni 2009, 14:38
Nu er wat onbevestigde resultaten van het autopsie rapport na buiten druppelen, blijkt dat M.Jackson kaal was.

Dat zou mij niks verbazen, heb zijn coupe altijd verdacht gevonden.

tja er komen nu zoveel verhalen naar buiten over MJ, ik neem het allemaal maar ff met een flinke korrel zout ...

die autopsie zal echt wel gedaan worden door discrete mensen en zonder pottenkijkers ...

norwood2
29 juni 2009, 15:04
Vind het wel meevallen met al die verhalen, op de doodsoorzaak na.

Kniekous
29 juni 2009, 15:56
Hij had zowel lupus als vitiligo. Bij lupus kan scarring alopecia optreden, evenals tijdelijke haaruitval. Daarbij had hij branfdwonden op zijn hoofd, daar groeit ook geen haar op.

Haarbengeltje
29 juni 2009, 16:22
Nu er wat onbevestigde resultaten van het autopsie rapport na buiten druppelen, blijkt dat M.Jackson kaal was.

Dat zou mij niks verbazen, heb zijn coupe altijd verdacht gevonden.

Het verbaast me eigenlijk wel een beetje. Ik bedoel zijn broer heeft alles nog en hij was zowel via vaders als via moederskant van negroide afkomst. Ik dacht dat hij het zelf een beetje uit heeft laten dunnen omdat kroeshaar niet echt bij een blanke past. Het enige wat aan zijn lichaam nog een beetje goed intact was was in mijn ogen zijn haar.

Ambo
29 juni 2009, 16:30
Het enige wat aan zijn lichaam nog een beetje goed intact was was in mijn ogen zijn haar.

Vandaar denk ook dat het een pruik was......

Limbo
29 juni 2009, 21:25
In 1983 of zo zijn zijn haren toch in de fik gevlogen bij de opname van een commercial voor Pepsi??

Ambo
30 juni 2009, 01:40
In 1983 of zo zijn zijn haren toch in de fik gevlogen bij de opname van een commercial voor Pepsi??

Ik meen dat het kindercola was...

Limbo
30 juni 2009, 09:40
Ik meen dat het kindercola was...

Hahaha.

Hoorde nog een mop maar die zal ik niet vertellen!

Ambo
30 juni 2009, 10:09
Hahaha.

Hoorde nog een mop maar die zal ik niet vertellen!


Toch niet over die legoblokjes?

Limbo
30 juni 2009, 10:21
Toch niet over die legoblokjes?

Die ken ik nog niet, vertel!!

Ik had er een over een zandbak...

vito85
30 juni 2009, 10:46
loop nou niet over MJ te spotten..hij is dood.

Limbo
30 juni 2009, 11:38
loop nou niet over MJ te spotten..hij is dood.

Je hebt gelijk vito! Maar je weet hoe de mensheid in elkaar steekt...

Ryan R
30 juni 2009, 11:57
Ik houd me ook expres afzijdig...

mj king of pop!

Limbo
30 juni 2009, 13:18
Ik houd me ook expres afzijdig...

mj king of pop!

The late king of pop. Bizar dat men al achter zijn erfenis aanzit!

John18
30 juni 2009, 13:31
Is zijn erfenis niet iets van 300 miljoen in schulden? Dat bootje zou ik vrolijk laten varen........

Tato
30 juni 2009, 13:48
Nu er wat onbevestigde resultaten van het autopsie rapport na buiten druppelen, blijkt dat M.Jackson kaal was.


Aha, ook op dat gebied doet hij dus zwaar onder voor Elvis.

Ryan R
30 juni 2009, 14:37
Thriller, best verkochte album ooit.

Hanna
30 juni 2009, 15:24
Citaat: Michael Jackson was kaal, toen hij overleed droeg hij een pruik.

Ook goeiemorgen! Ik vroeg me al tijdenlang af waarom hij zo'n lelijke goedkope synthetische pruik droeg, te ontdekken vanaf 50 meter afstand, terwijl hij toch geld genoeg had om de allermooiste natuurgetrouwe pruik te kopen.
Toch zielig dat nooit iemand hem goed geadviseerd heeft... òf meneertje was te eigenwijs.


.

Limbo
30 juni 2009, 19:12
Is zijn erfenis niet iets van 300 miljoen in schulden? Dat bootje zou ik vrolijk laten varen........

Ruim 400 mln. aan schulden maar zijn bezittingen zou groter dan zijn schuld zijn...

Baradon
2 juli 2009, 00:01
Even om MJ heen, ik zag laatst What happens in Vegas en zag toen dat Ashton Kutcher ook inhammen begint te krijgen, maar klaarblijkelijk doet hij er niets aan. (of dat doet hij wel en het zou anders nog veel erger zijn).

vito85
2 juli 2009, 01:49
Even om MJ heen, ik zag laatst What happens in Vegas en zag toen dat Ashton Kutcher ook inhammen begint te krijgen, maar klaarblijkelijk doet hij er niets aan. (of dat doet hij wel en het zou anders nog veel erger zijn).

daar hadden ze t een paar jaar geleden op rtl boulevard ook al over.
moet je ff bij uitzending gemist kijken. en anders ff albert verlinden bellen:P

Ambo
2 juli 2009, 12:25
en zag toen dat Ashton Kutcher ook inhammen begint te krijgen....


Waarom moet je Cher nou weer uitschelden?? :(

)Remco
2 juli 2009, 17:31
Prince William Van Engeland is toch niet kaal dacht ik?

Zat ik net aan te denken.

Ik dacht altijd dat hij een volle bos met haar heeft.

Mijn ouders zeggen dat hij precies ongeveer hetzelfde haar heeft als Gregory van het bekende filmpje hieronder.

Is dat echt zo?

http://www.youtube.com/watch?v=5Gd9rK-lcL8&feature=related

Limbo
2 juli 2009, 17:34
De prinsen van gene zijde zijn hier al heel vaak besproken!!

haargek
4 juli 2009, 15:12
Prince William Van Engeland is toch niet kaal dacht ik?

Zat ik net aan te denken.

Ik dacht altijd dat hij een volle bos met haar heeft.

Mijn ouders zeggen dat hij precies ongeveer hetzelfde haar heeft als Gregory van het bekende filmpje hieronder.

Is dat echt zo?

http://www.youtube.com/watch?v=5Gd9rK-lcL8&feature=related

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/11_02/PrinceWillMMT_468x375.jpg

http://anythingwhatevs.files.wordpress.com/2009/06/prince-william-balding.jpg

Nothing to say...

Ambo
4 juli 2009, 15:17
Schaatsen is volgens mij ook niet zo best voor je haar :D

Kijk maar naar Hilbert van der Duim, Henk Angenent, Ids Postma, Rintje Ritsma, Erben Wennemars...

Limbo
4 juli 2009, 15:26
Zingen ook niet...

Ambo
4 juli 2009, 19:38
Zingen ook niet...

Kom daarbij niet tot vijf geloof ik...

Gerard Joling en Barry Hughes...

Maar menig zanger zal wel met een haarwerk rondlopen.... ik verdenk Lee Towers en Denny Christian daar o.a. van...

Limbo
4 juli 2009, 20:20
Kom daarbij niet tot vijf geloof ik...

Gerard Joling en Barry Hughes...

Maar menig zanger zal wel met een haarwerk rondlopen.... ik verdenk Lee Towers en Denny Christian daar o.a. van...

Trainers...

Ambo
4 juli 2009, 21:01
Trainers...

Mwoah, die vind ik er redelijk behaard bijlopen (Mario Been, Ron Jans, Louis van Gaal...)

Moeten ze natuurlijk niet Martin Jol weer terughalen op de Neerlandse velden..

Maar worden de lijstjes nog aangevuld??

Limbo
4 juli 2009, 21:25
Maar worden de lijstjes nog aangevuld??

Nee. Is kleine moeite denk ik, maar het is veel te warm daarvoor!:D

norwood2
7 juli 2009, 23:37
..twijfel jij aan mijn HTwetenschap:P
Ik was destijds ook bij de kapster van Henk Lubberding;)
Hij heeft 2 behandelingen gedaan eind negentiger jaren;)
Allen die ik zeg hebben HThaar binnenkort nog veel meer bekende HTers uit de Benelux:)
Tja kan nog weinig vertellen maar er groots nieuws in Haarlem! EKettmann Forever!
http://www.h-l-c.nl/pod-08-dames.jpg

jo hiero finishfoto in 's-Heerenberg met HENK HAIRLASE:)
GRTZ. :cool:

Verder vindt ik kraay sr & mart smeets wel redelijk hoor zeg passend bij de leeftijd en kaalheid,
peter jan rens is pas één keer gedaan dus dat kan nog veel beter,
hans van breukelen vindt ik echt een topper net als pedro salazar van psv,
tja en hou die m de gryse maar in het htoog! Joho Belgiek!
Jan Plas is een topper voor 2 behandelingen op een grote kale kop!
Henk Lubberding is ook een zeer goed resultaat!
Zit nu Henk Lubberding te bekijken bij het Tourjournaal, en idd, zeer verdacht.

Nooit verwacht van die nuchtere Henk.

DikkieD
8 juli 2009, 12:52
lubberding vind ik een slecht resultaat. Te duidelijk met die wind gisteren

Limbo
8 juli 2009, 13:59
lubberding vind ik een slecht resultaat. Te duidelijk met die wind gisteren

Heb ik helemaal gemist...

INT
8 juli 2009, 14:11
Even om MJ heen, ik zag laatst What happens in Vegas en zag toen dat Ashton Kutcher ook inhammen begint te krijgen, maar klaarblijkelijk doet hij er niets aan. (of dat doet hij wel en het zou anders nog veel erger zijn).

Ashton Kutcher heeft die inhammen ( ik vind het niet echt inhammen, meer een hoog voorhoofd) al jaren en hij heeft nog steeds een mooie bos.

INT
8 juli 2009, 14:22
Ashton Kutcher heeft die inhammen ( ik vind het niet echt inhammen, meer een hoog voorhoofd) al jaren en hij heeft nog steeds een mooie bos.


Kijk dit filmpje maar en oordeel zelf

http://www.youtube.com/watch?v=9mpk5XeYh-g&feature=related

Hanna
8 juli 2009, 14:27
Kijk dit filmpje maar en oordeel zelf

http://www.youtube.com/watch?v=9mpk5XeYh-g&feature=related

Die inhammen breiden zich uit richting middenboven, waar over niet al te lange tijd misschien een eilandje zal ontstaan.

rikrik
8 juli 2009, 16:59
Zit nu Henk Lubberding te bekijken bij het Tourjournaal, en idd, zeer verdacht.

Nooit verwacht van die nuchtere Henk.

Ik heb het ook gezien....een zeer onnatuurlijk resultaat, wat extra zichtbaar was omdat zijn haar steeds omhoog waaide. Veel te rechte haarlijn en ook veels te dun.
Ik denk wel dat als hij zijn haar korter laat knippen en het naar voren kamt het wel acceptabel zou zijn, maar dit zag er niet uit zeg.

norwood2
8 juli 2009, 17:45
Ik heb het ook gezien....een zeer onnatuurlijk resultaat, wat extra zichtbaar was omdat zijn haar steeds omhoog waaide. Veel te rechte haarlijn en ook veels te dun.
Ik denk wel dat als hij zijn haar korter laat knippen en het naar voren kamt het wel acceptabel zou zijn, maar dit zag er niet uit zeg.Klopt, het haar doet na een HT al snel "te recht" aan omdat een kalende man zelden tot nooit zo'n strakke haarlijn blijft houden. Als hij geen inhammen zou hebben, maar een jeugdige rechte haarlijn, dan betwijfel ik of iemand er een opmerking over zou maken toch...

Kan overigens ook zijn dat hij kaler is geworden, dat het daarom wat dunner is geworden.

Strider
8 juli 2009, 23:47
Klopt, het haar doet na een HT al snel "te recht" aan omdat een kalende man zelden tot nooit zo'n strakke haarlijn blijft houden. Als hij geen inhammen zou hebben, maar een jeugdige rechte haarlijn, dan betwijfel ik of iemand er een opmerking over zou maken toch...

Kan overigens ook zijn dat hij kaler is geworden, dat het daarom wat dunner is geworden.

Pfff altijd dat gezeur dat oudere mannen een natuurlijke terugtrekkende haarlijn moeten aanmeten :rolleyes:

Die inhammen breiden zich uit richting middenboven, waar over niet al te lange tijd misschien een eilandje zal ontstaan.

Filmpje is al 3 jaar oud, en op recente foto's heeft hij nog steeds een volle bos haar.

echoes
9 juli 2009, 00:06
Toch heeft Ashton wel degelijk AGA hoor, in that 70's show had hij die nog totaal niet..

Hanna
9 juli 2009, 00:38
Filmpje is al 3 jaar oud, en op recente foto's heeft hij nog steeds een volle bos haar.

O, dat weet ik niet, maar ik geloof je wel.
Dus 3 jaar geleden groeiende inhammen en nu niet meer?
Gôh, hoe kan dat nou? :o:rolleyes:

Strider
9 juli 2009, 11:10
O, dat weet ik niet, maar ik geloof je wel.
Dus 3 jaar geleden groeiende inhammen en nu niet meer?
Gôh, hoe kan dat nou? :o:rolleyes:


Vertel!

Hanna
9 juli 2009, 12:58
Vertel!

Hè? Nee, JIJ moet uitleggen wat je bedoelt met een volle bos haar... zonder de inhammen van 3 jaar geleden (?):P

norwood2
9 juli 2009, 14:08
Pfff altijd dat gezeur dat oudere mannen een natuurlijke terugtrekkende haarlijn moeten aanmeten :rolleyes:
Wat ben jij een verschrikkelijke zanikerd zeg, leer eens lezen voordat je wat te maauwen hebt.

Al die berichten die ik van jouw lees, zit vol chagrijniteit, negativiteit en ongeloof. Echter, het meest irritante is nog wel dat je wat op te merken hebt, wat ik nooit gezegd heb. Conclusie, als er niks aan de hand is, dat weet je zelf wel een discussie op gang te brengen. Er is hier maar één zeur.

Hanna
9 juli 2009, 14:12
Strider heeft er wel een sarcastische smiley achter gezet, dus zal niet serieus zijn.

Limbo
9 juli 2009, 14:32
Gelukkig toch dat we die smileys hebben!:D

Strider
9 juli 2009, 20:44
Hè? Nee, JIJ moet uitleggen wat je bedoelt met een volle bos haar... zonder de inhammen van 3 jaar geleden (?):P

Nouuuu, ik zat eens te googlen op hem en hij heeft echt overal een grote bos haar :P je ziet zijn haarlijn niet maar toch heeft hij echt een enorme bos haar.

Norwood2 was natuurlijk sarcastisch bedoeld, maar je overdrijft wel een beetje met dat al mijn berichten vol met chagrijniteit, negativiteit en ongeloof zitten ;)

Kiran
9 juli 2009, 20:58
maar je overdrijft wel een beetje met dat al mijn berichten vol met chagrijniteit, negativiteit en ongeloof zitten ;)

Ik vind van niet ;)

Strider
9 juli 2009, 22:39
Ik vind van niet ;)

Voorbeelden?

Hanna
9 juli 2009, 22:51
Nouuuu, ik zat eens te googlen op hem en hij heeft echt overal een grote bos haar :P je ziet zijn haarlijn niet maar toch heeft hij echt een enorme bos haar.

Ja, als hij 't over z'n inhammen heen kamt, zie je die natuurlijk niet. :P
Bij mij zie je ook niks. :D

Enne nieuwkomers(!), Strider is best supercool en keigaaf enzo. ;)

Ambo
9 juli 2009, 23:04
Enne nieuwkomers(!), Strider is best supercool en keigaaf enzo. ;)

Grijp je kans, Strider :D:D

Hanna
9 juli 2009, 23:12
Nee jôh, Strider heeft liever Doutzen Kroes.;)

Ambo
9 juli 2009, 23:17
Nee jôh, Strider heeft liever Doutzen Kroes.;)

Die heeft er in ieder geval minder moeite mee om wat foto's van haarzelf te laten zien :D:D

Hanna
9 juli 2009, 23:20
Daar had ik op die leeftijd zonder AGA ook totaal geen moeite mee.

Limbo
10 juli 2009, 08:24
Enne nieuwkomers(!), Strider is best supercool en keigaaf enzo. ;)

Slijmjurk!:D

HairCoach
10 juli 2009, 10:12
Daar had ik op die leeftijd zonder AGA ook totaal geen moeite mee.

Ik zou zeggen: laat zien die foto's dan

Limbo
10 juli 2009, 10:31
Ik zou zeggen: laat zien die foto's dan

Kun je lang, heel lang, heel erg lang wachten!!!

Hanna
10 juli 2009, 12:12
Slijmjurk!:D

Jaloers? :rolleyes:

Limbo
10 juli 2009, 13:42
Jaloers? :rolleyes:

Hahaha, da's een goeie!!

JimmyJames
11 juli 2009, 13:48
Helmut Lotti laat haarstukje thuis

ANTWERPEN - De populaire Vlaamse zanger Helmut Lotti blijkt jarenlang een haarstukje te hebben gedragen.

http://www.ad.nl/cultuur/3360747/Helmut_Lotti_laat_haarstukje_thuis.html

Limbo
11 juli 2009, 15:15
Nooit gedacht van Lotti...

Hanna
11 juli 2009, 15:45
Wel héél raar dat die fotojournalist niet subiet een foto van die kale kop heeft gemaakt...

Limbo
11 juli 2009, 17:19
Wel héél raar dat die fotojournalist niet subiet een foto van die kale kop heeft gemaakt...

Klopt Hanna. Jij bent goed wakker vandaag!

Ambo
11 juli 2009, 18:22
Helmut Lotti laat haarstukje thuis

ANTWERPEN - De populaire Vlaamse zanger Helmut Lotti blijkt jarenlang een haarstukje te hebben gedragen.

http://www.ad.nl/cultuur/3360747/Helmut_Lotti_laat_haarstukje_thuis.html

Hij stootte toen toch vreselijk zijn kop tijdens de Soundmixshow tot bloedens aan toe?

Misschien is zijn kaalheid daar begonnen :(

Ambo
11 juli 2009, 18:23
Wel héél raar dat die fotojournalist niet subiet een foto van die kale kop heeft gemaakt...

Hij had geen flitser bij zich :D

Limbo
11 juli 2009, 19:18
Hij stootte toen toch vreselijk zijn kop tijdens de Soundmixshow tot bloedens aan toe?

Misschien is zijn kaalheid daar begonnen :(

Jij bent helemaal into Helmut Lotti??:eek:

Ambo
11 juli 2009, 20:23
Jij bent helemaal into Helmut Lotti??:eek:

Was jaloers op zijn haar, maar zo te horen heb ik nog meer :D:D:D

vito85
12 juli 2009, 01:32
http://www.topnews.in/sports/files/Levi.jpg

LEVI LEIPHEIMER

vito85
12 juli 2009, 01:34
http://media.rockymountainnews.com/drmn/content/img/photos/2008/07/04/436703613_t120.jpg

Alejandro valverde

vito85
12 juli 2009, 01:40
http://weblogs.newsday.com/entertainment/tv/blog/mini_me.gif

norwood2
12 juli 2009, 09:34
http://www.topnews.in/sports/files/Levi.jpg

LEVI LEIPHEIMER

+ vrouw Odessa


http://imgs.sfgate.com/c/pictures/2007/02/11/cm_levi_mjm03.jpghttp://autobus.cyclingnews.com/photos/2004/tech/shows/interbike/day2/04ibikeD2_157.jpghttp://www.velonews.com/files/images/LeviwifeTOC7208-144.jpg

Limbo
12 juli 2009, 10:11
Zo zie je maar, er zijn vrouwen die op kalende mannen vallen (of is het toch de beurs??)!

Ambo
12 juli 2009, 11:48
Zo zie je maar, er zijn vrouwen die op kalende mannen vallen (of is het toch de beurs??)!

Ik zal het vanavond ff vragen :D:D

AnthonieH
12 juli 2009, 12:04
Zij accepteert zijn kaalheid makkelijker dan hijzelf. Van de 4 foto's zie ik er 2 in een sociale setting ergens binnen. En op beide foto's heeft ie een petje of iets dergelijks op ....

Kiran
12 juli 2009, 12:06
Ik zal het vanavond ff vragen :D:D

LoL:D:D

Mijn persoonlijke ervaring is dat vrouwen (vaak gezien) je leuker eruit vinden zien met haar dan zonder. Hangt er ook vanaf of kaal je wel of niet staat. Ik heb het nu paar maanden kaal (gelukkig groeit het;)) maar zelf kan ik er niet aan wennen en vindt het maar niets. Omgeving zegt dat het me niet misstaat en vinden het wel leuk en sportief. Tja zij hebben wel genoeg haar denk ik dan, makkelijk praten voor hen:crybaby:

Kiran
12 juli 2009, 12:12
Zij accepteert zijn kaalheid makkelijker dan hijzelf. Van de 4 foto's zie ik er 2 in een sociale setting ergens binnen. En op beide foto's heeft ie een petje of iets dergelijks op ....

Tja, zolang je er zelf niet mee te maken hebt is het voor een ander makkelijk denk ik. En als iemand genoeg geld heeft, kan kaalheid al helemaal geen issue zijn (mijn mening) Misschien een hele goeie vraag aan de vrouwen van Haarweb, wat vinden jullie van een kale mannen? oid:P

norwood2
12 juli 2009, 12:20
Zij accepteert zijn kaalheid makkelijker dan hijzelf. Van de 4 foto's zie ik er 2 in een sociale setting ergens binnen. En op beide foto's heeft ie een petje of iets dergelijks op ....
Scherp Anton, heel scherp. ;)

Levi is een schoolvoorbeeld van een echte kale man, alleen de Kees Jansma's van deze planeet zijn nog kaler. Bij dit type kaalheid verdwijnt ook het haar aan de zijkant van het hoofd. Hier is niks tegen opgewassen.

Limbo
12 juli 2009, 12:50
Viel mij ook al op van die petjes...

vito85
12 juli 2009, 14:57
Ik heb na deze fotos officieel respect voor LEVI, wat een stoot
+ vrouw Odessa


http://imgs.sfgate.com/c/pictures/2007/02/11/cm_levi_mjm03.jpghttp://autobus.cyclingnews.com/photos/2004/tech/shows/interbike/day2/04ibikeD2_157.jpghttp://www.velonews.com/files/images/LeviwifeTOC7208-144.jpg

gebruikersnaam1
12 juli 2009, 16:18
Scherp Anton, heel scherp. ;)

Levi is een schoolvoorbeeld van een echte kale man, alleen de Kees Jansma's van deze planeet zijn nog kaler. Bij dit type kaalheid verdwijnt ook het haar aan de zijkant van het hoofd. Hier is niks tegen opgewassen.

Er zijn toch gevallen bekend van nw5 of 6 die met grote ht's een redelijk resultaat wisten te krijgen?

gebruikersnaam1
12 juli 2009, 16:19
Ik heb na deze fotos officieel respect voor LEVI, wat een stoot

Er zijn diverse redenen om voor iemand respect te hebben.. maar respect voor iemand hebben omdat hij een knappe vriendin heeft is bij mij nog nooit opgekomen.. beetje raar ook vind ik..

norwood2
12 juli 2009, 16:34
Er zijn toch gevallen bekend van nw5 of 6 die met grote ht's een redelijk resultaat wisten te krijgen?NW5 wel ja, norwood 6 kan ik mij niet heugen, maar bij Leipheimer mag je wel van een kleine NW7 spreken.
Er zijn diverse redenen om voor iemand respect te hebben.. maar respect voor iemand hebben omdat hij een knappe vriendin heeft is bij mij nog nooit opgekomen.. beetje raar ook vind ik..Vito is een echte Italiaan. ;)

vito85
12 juli 2009, 16:44
Er zijn diverse redenen om voor iemand respect te hebben.. maar respect voor iemand hebben omdat hij een knappe vriendin heeft is bij mij nog nooit opgekomen.. beetje raar ook vind ik..

Ik vind t gewoon bewonderingswaardig dit..:P hij heeft skills!

Limbo
12 juli 2009, 17:35
Op die rechterfoto doet ze me denken aan die donkere van K3 (K2 nu). Is geen compliment. Op de andere foto's ziet ze er beter uit!

)Remco
12 juli 2009, 17:38
Jack Nicholson kun je toch ook niet echt kaal noemen althans niet in de onderstaande 2 filmpjes.

Maar dat is slechts mijn mening.

Wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=T0g1WUTuIQ8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CBIVL0Fknkk&feature=related

Limbo
12 juli 2009, 17:41
Koop eens een bril!

Hanna
12 juli 2009, 20:43
Tja, sommigen op dit forum noemen iedereen kaal, zelfs degenen met een volle haardos en alleen maar (forse) inhammen.

Limbo
12 juli 2009, 20:50
Gaap...:P

vito85
12 juli 2009, 21:25
Jack Nicholson kun je toch ook niet echt kaal noemen althans niet in de onderstaande 2 filmpjes.

Maar dat is slechts mijn mening.

Wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=T0g1WUTuIQ8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CBIVL0Fknkk&feature=related

Dit zijn films van hem van 20-30jr. geleden...inmiddels is hij kaal dacht ik

norwood2
12 juli 2009, 22:29
Tja, sommigen op dit forum noemen iedereen kaal, zelfs degenen met een volle haardos en alleen maar (forse) inhammen.Nee, goed lezen, kaal of kalend is een groot verschil. ;)

Limbo
13 juli 2009, 11:58
Dit zijn films van hem van 20-30jr. geleden...inmiddels is hij kaal dacht ik

Behoorlijk kaal (echt kalend Hanna!) ja. Kijk maar eens naar een recente foto van hem.

Hanna
13 juli 2009, 12:28
Behoorlijk kaal (echt kalend Hanna!) ja. Kijk maar eens naar een recente foto van hem.

Geen zin in. Hou wel effe rekening met zijn leeftijd. Of misschien is-ie al dood, weet ik veel. :o

Limbo
13 juli 2009, 12:30
Geen zin in. Hou wel effe rekening met zijn leeftijd. Of misschien is-ie al dood, weet ik veel. :o

Nicholson is niet dood. En het was geen specifiek verzoek aan jou om naar een recente foto te kijken... Maar never mind!

Haler
13 juli 2009, 14:46
Voor diegenen die geinteresseerd zijn in een kale Helmut Lotti, Google did the job:

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2009/07/13/523299/helmut-lotti-is-eigenlijk-kaal_1_515x0.jpg

gebruikersnaam1
13 juli 2009, 16:26
Hoe kan het toch dat lotti, en ook bijvoorbeeld travolta op een gegeven moment toch 'gesnapt worden'.. misschien expres zodat ze van het geheim af zijn?

norwood2
13 juli 2009, 23:06
Ik wist dat Lotti een kale kruin had, maar dat verhaal speelde al jaren geleden. Dus eigenlijk wel logisch dat hij zich nu, jaren later, in deze toestand bevind.

donniedarko
14 juli 2009, 14:25
Dit onderwerp kan beter heten "bekende koppen en hun geld" ik denk dat de meeste 'bekende koppen' gewoon haar laten bijzetten. Of, hele dure opzetstukjes of pruiken kopen. en voor die gene die het niks schelen kan, die scheren zich kaal..

Wij moeten het doen met propecia, minoxidil, rooscure etc

Ryan R
15 juli 2009, 00:16
Het kan beter heten: bekende koppen en hun haarproblemen.

Oplossingen weten we vaak niet maar we posten wel mensen waarbij we een uitdunnende haardos opmerken.

Henk
15 juli 2009, 00:27
Ik zag vandaag de tourdirecteur op tv (Prudhomme). Volgens mij heeft hij ooit eens een haartransplantatie laten doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Christian_Prudhomme_2006.jpg

Ambo
15 juli 2009, 00:49
Ik zag vandaag de tourdirecteur op tv (Prudhomme). Volgens mij heeft hij ooit eens een haartransplantatie laten doen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Christian_Prudhomme_2006.jpg

Vervolgbehandeling zou hem niet misstaan :D

Limbo
15 juli 2009, 10:05
Vervolgbehandeling zou hem niet misstaan :D

Idd. Hij heeft een Kennedy-look!:eek:

Ambo
15 juli 2009, 12:55
Idd. Hij heeft een Kennedy-look!:eek:

Ik heb het nu persoonlijk ervaren, heb je niet veel haren dan staat kortwieken vaak nog het beste!

Zie dat ook vaak bij anderen...

Hanna
15 juli 2009, 13:18
Ik heb het nu persoonlijk ervaren, heb je niet veel haren dan staat kortwieken vaak nog het beste!

Zie dat ook vaak bij anderen...

Vrouwen ook? :rolleyes:

Limbo
15 juli 2009, 13:20
Ik heb het nu persoonlijk ervaren, heb je niet veel haren dan staat kortwieken vaak nog het beste!

Zie dat ook vaak bij anderen...

Dat is ook mijn stelling!

Ambo
15 juli 2009, 16:24
Vrouwen ook? :rolleyes:

Ik denk het wel, lijkt me er beter uitzien dan lange haren met dunne en/of kale plekken ertussen...

Hanna
15 juli 2009, 16:54
Ik denk het wel, lijkt me er beter uitzien dan lange haren met dunne en/of kale plekken ertussen...

Ik prefereer toch mijn natuurgetrouwe mensenhaarpruik. :o

ray
15 juli 2009, 17:51
Ik denk het wel, lijkt me er beter uitzien dan lange haren met dunne en/of kale plekken ertussen...

mwah weet het niet, als man zijnde moet je ook al de kop hebben dat het echt goed wil staan.
en dan is het bij mannen sociaal meer geaccepteerd en normaal om kaal te zijn.

denk dat ik een vrouw met mooie pruik dan mooier zou vinden.
of desnoods een mooi hoofddoekje of wat dan ook :P

Ambo
15 juli 2009, 18:04
Ik prefereer toch mijn natuurgetrouwe mensenhaarpruik. :o

Maar we hadden het erover dat als je kalend bent, wat dan beter staat.

Lang haar of kort haar?

Persoonlijk vind ik dus dat kort haar dan veel beter staat.


Heb me niet uitgelaten over de vraag of kort (eigen) haar beter staat dan een haarwerk..... Ik denk dat vooral bij vrouwen een haarwerk meestal beter staat dan een kort kalend kapsel.

Hanna
15 juli 2009, 18:42
Maar we hadden het erover dat als je kalend bent, wat dan beter staat.

Lang haar of kort haar?

Persoonlijk vind ik dus dat kort haar dan veel beter staat..

Kale plekken of een steeds beter zichtbaar wordende scheiding, kun je op een gegeven moment niet meer camoufleren, noch met kort haar noch met lang haar; dan sta je urenlang te klieren met Couvré, Toppik, Fullmore etc. met een vies en lelijk resultaat. Dan moet je kiezen voor haartransplantaties (indien mogelijk) of een haarwerk/pruik.

Ambo
15 juli 2009, 18:51
Kale plekken of een steeds beter zichtbaar wordende scheiding, kun je op een gegeven moment niet meer camoufleren, noch met kort haar noch met lang haar; dan sta je urenlang te klieren met Couvré, Toppik, Fullmore etc. met een vies en lelijk resultaat. Dan moet je kiezen voor haartransplantaties (indien mogelijk) of een haarwerk/pruik.

Helemaal met je eens, maar je wijkt weer uit :D

Het ging mij puur om de vraag wat beter staat als je kalend bent: kort of lang kapsel.

Het ging me er niet om wat je er verder aan kan doen om het beter te laten lijken....

Hanna
15 juli 2009, 18:54
Het ging mij puur om de vraag wat beter staat als je kalend bent: kort of lang kapsel..

Geen van beide!

Ambo
15 juli 2009, 18:57
Geen van beide!

Optimist..... :D

Maar wat staat minder slecht dan volgens jou?

Hanna
15 juli 2009, 22:26
Optimist..... :D

Maar wat staat minder slecht dan volgens jou?

Heb ik al gezegd: haartransplantaties of een haarwerk/pruik.

Pelle
15 juli 2009, 22:40
Wat een discussie hier, ik zie de ene bekende na de andere voorbij komen in de laatste 10 berichten ;)

TIP: PM ;)

Wat mij betreft: ontopic

Hanna
15 juli 2009, 22:44
Wat mij betreft: ontopic

Groot gelijk!

Ambo
16 juli 2009, 00:30
Groot gelijk!

Huh, hoezo off-topic.... ik had het deze keer bij hoge uitzondering net over HAAR ;)

Maar ook al vind ik hem on-topic, ik stop de discussie, ik geloof dat Hanna en ik elkaar niet zo snappen deze ronde ....

Limbo
16 juli 2009, 05:51
Maar ook al vind ik hem on-topic, ik stop de discussie, ik geloof dat Hanna en ik elkaar niet zo snappen deze ronde ....

Dat kan wel eens gebeuren!:P

Pelle
16 juli 2009, 11:15
Huh, hoezo off-topic.... ik had het deze keer bij hoge uitzondering net over HAAR ;)

Maar ook al vind ik hem on-topic, ik stop de discussie, ik geloof dat Hanna en ik elkaar niet zo snappen deze ronde ....

De discussie ging inderdaad over haar, maar dat gaan alle 10.000den discussies hier op dit forum.

Dit forum gaat over: Bekende "koppen" en hun haaroplossingen, zolang ik jullie niet op TV zie, is de discussie van jullie dus offtopic ;)

En dat je het niet eens bent met Hanna, tja dat gebeurd volgens mij wel vaker hier op het forum ;)

ONTOPIC:
Verder gaat het bij Raphael van de Vaart (voetbal) volgens mij de laatste tijd ook best hard. Terwijl best veel mensen hier zeggen dat er met hem niets aan de hand is...

AnthonieH
16 juli 2009, 11:22
Verder gaat het bij Raphael van de Vaart (voetbal) volgens mij de laatste tijd ook best hard.Ik denk zelf dat stress een belangrijke versnellende factor is bij AGA. En ik kan me zo voorstellen dat hij toch ook wel een tik heeft gekregen door de ziekte van Sylvie.

Pelle
16 juli 2009, 11:28
Ik denk zelf dat stress een belangrijke versnellende factor is bij AGA. En ik kan me zo voorstellen dat hij toch ook wel een tik heeft gekregen door de ziekte van Sylvie.

Hier heb je een heel goed punt Anthonie, de ziekte van Sylvie gaat Raphael natuurlijk niet in de koude kleren zitten.

Al verwacht ik dat het voetbalvak toch ook wel zo zijn stressvolle periodes kent, dus vraag me af of dat hoofdoorzaak nummer 1 is dat het zo snel gaat bij Raphael.

gebruikersnaam1
16 juli 2009, 11:59
Huh, hoezo off-topic.... ik had het deze keer bij hoge uitzondering net over HAAR ;)

Maar ook al vind ik hem on-topic, ik stop de discussie, ik geloof dat Hanna en ik elkaar niet zo snappen deze ronde ....

Volgens mij begrijpt Hanna je wel, maar op sommige punten vind ze het nodig om zich van de domme te houden.. vraag me niet waarom

Van Van der vaart is toch al een tijd bekend dat hij aga heeft? vind het niet echt veel erger geworden.. vind verder dat sneijder, die er ook al enkele jaren last van heeft, redelijk stabiel blijft..

donniedarko
16 juli 2009, 12:02
Het kan beter heten: bekende koppen en hun haarproblemen.

Oplossingen weten we vaak niet maar we posten wel mensen waarbij we een uitdunnende haardos opmerken.

Ja hoe krom is dat nu he! Ik vond dit ook al een onnodige topic die thuis hoort in de prive bladen..

Pelle
16 juli 2009, 12:17
Volgens mij begrijpt Hanna je wel, maar op sommige punten vind ze het nodig om zich van de domme te houden.. vraag me niet waarom

Van Van der vaart is toch al een tijd bekend dat hij aga heeft? vind het niet echt veel erger geworden.. vind verder dat sneijder, die er ook al enkele jaren last van heeft, redelijk stabiel blijft..

Naja ik zat toevallig in hetzelfde vliegtuig als hem en het viel mij toch wel op dat het WEL erger is geworden.

Kijk zelf maar:
http://img16.imageshack.us/img16/7396/5778383436morh.th.jpg (http://img16.imageshack.us/i/5778383436morh.jpg/)
(druk op foto voor vergroting)

Verder vind ik Sneijder ook niet stabiel, dat lijkt waarschijnlijk omdat hij de laatste maanden zijn haren veel korter heeft dan voorheen.

donniedarko
16 juli 2009, 12:20
wat heeft klaas jan een dikke kop gekregen! ;P

gebruikersnaam1
16 juli 2009, 12:25
Naja ik zat toevallig in hetzelfde vliegtuig als hem en het viel mij toch wel op dat het WEL erger is geworden.

Kijk zelf maar:
http://img16.imageshack.us/img16/7396/5778383436morh.th.jpg (http://img16.imageshack.us/i/5778383436morh.jpg/)
(druk op foto voor vergroting)

Verder vind ik Sneijder ook niet stabiel, dat lijkt waarschijnlijk omdat hij de laatste maanden zijn haren veel korter heeft dan voorheen.

Ai, je hebt gelijk, die is er niet op vooruitgegaan!

Ambo
16 juli 2009, 13:01
Verder vind ik Sneijder ook niet stabiel, dat lijkt waarschijnlijk omdat hij de laatste maanden zijn haren veel korter heeft dan voorheen.

Onderstreept mijn visie dat een kort kapsel beter oogt bij kalende mensen :D

Limbo
16 juli 2009, 13:27
Onderstreept mijn visie dat een kort kapsel beter oogt bij kalende mensen :D

Yep!!

Hanna
16 juli 2009, 13:47
Onderstreept mijn visie dat een kort kapsel beter oogt bij kalende mensen :D

Kwestie van smaak..zullen we maar zeggen.

http://img217.imageshack.us/img217/7671/fpb2.jpg http://img515.imageshack.us/img515/2599/maga3.jpg http://img21.imageshack.us/img21/6301/britneyne7.jpg

Limbo
16 juli 2009, 16:05
Kwestie van smaak..zullen we maar zeggen.

Ik ben ervan overtuigd dat Ambo hier mannen bedoelt, en niet vrouwen!

Ambo
16 juli 2009, 16:45
Kwestie van smaak..zullen we maar zeggen.

http://img217.imageshack.us/img217/7671/fpb2.jpg http://img515.imageshack.us/img515/2599/maga3.jpg http://img21.imageshack.us/img21/6301/britneyne7.jpg

Als ik er eentje mocht kiezen, zou ik die rechtse nemen :D

Maar goed, over smaak valt niet te twisten.

Ambo
16 juli 2009, 16:46
Ik ben ervan overtuigd dat Ambo hier mannen bedoelt, en niet vrouwen!

Daar ben ik minder van overtuigd dus ;)

Limbo
16 juli 2009, 17:12
Als ik er eentje mocht kiezen, zou ik die rechtse nemen :D


Ja, Britney. Natuurlijk omdat ze nu weer een volle haardos heeft (of is het een pruik??). :P

Hanna
16 juli 2009, 17:26
Ja, Britney. Natuurlijk omdat ze nu weer een volle haardos heeft (of is het een pruik??). :P

Na die kale kop had ze in recordtempo weer lang haar... :D

Ambo
16 juli 2009, 17:55
Ja, Britney. Natuurlijk omdat ze nu weer een volle haardos heeft (of is het een pruik??). :P

Oh, is dat Britney, doe dan maar één van die anderen :D

Limbo
16 juli 2009, 20:17
Na die kale kop had ze in recordtempo weer lang haar... :D

Viel me ook al op...

dave523
17 juli 2009, 00:36
Onderstreept mijn visie dat een kort kapsel beter oogt bij kalende mensen :D

Ja kan iemand mij een kalende man laten zien met lang haar dat er goed uitziet??? beetje open deur.................

Ambo
17 juli 2009, 00:39
Ja kan iemand mij een kalende man laten zien met lang haar dat er goed uitziet??? beetje open deur.................

Eén van de weinigen bij wie ik het niet vind misstaan is Henk Spaan:

dave523
17 juli 2009, 00:48
tsja, vind zijn kapsel nog steeds geen hoogvlieger!

Ambo
17 juli 2009, 00:50
tsja, vind zijn kapsel nog steeds geen hoogvlieger!

Ben ik met je eens, maar ik denk dat dit hem beter staat dan de zeis erover!

Ambo
17 juli 2009, 00:59
Laatste poging dan:

dave523
17 juli 2009, 01:02
Ben ik met je eens, maar ik denk dat dit hem beter staat dan de zeis erover!

Toch ff langer gekeken en ben het uiteindelijk niet met je eens. Hij ziet er uit als een kale vent met een geruineerd kapsel, met de zeis erover ziet ie eruit als een kale vent.

Ambo
17 juli 2009, 01:09
Toch ff langer gekeken en ben het uiteindelijk niet met je eens. Hij ziet er uit als een kale vent met een geruineerd kapsel, met de zeis erover ziet ie eruit als een kale vent.

Je hoeft het ook niet altijd met me eens te zijn :D

Ambo
17 juli 2009, 07:39
Ik heb het nu persoonlijk ervaren, heb je niet veel haren dan staat kortwieken vaak nog het beste!

Zie dat ook vaak bij anderen...

Ik met mijn grote bek altijd....

Hanna
17 juli 2009, 11:00
Eén van de weinigen bij wie ik het niet vind misstaan is Henk Spaan:

Vind ik ook. Liever zo'n woeste bos. Als een oudere man z'n haar kort doet, lijkt hij meteen zo'n truttige ambtenaar en daar wil deze Spaan duidelijk niet bij horen; groot gelijk!

cees
17 juli 2009, 11:13
Ik kan het me verbeelden, maar zag net deze foto van Arie boomsma:

http://www.metronieuws.nl/img/1145798541an.png

Last van AGA, gezien zijn breder wordende scheiding?

Op andere foto's zie k het (bijna) niet...

Ik vind het evengoed nog een hele mooie bos haar hoor.. Maar het kan beginnende AGA zijn... Of zie ik spoken..?

Strider
17 juli 2009, 12:00
http://www.pinkisthenewblog.com/wp/wp-content/uploads/2009/07/071409_christianfrailfighter.jpg

Ik d8t dat hij altijd zo'n volle bos haar had?

Hanna
17 juli 2009, 12:06
.. Maar het kan beginnende AGA zijn... Of zie ik spoken..?

Ja, ik vind dat jij spoken ziet.


Ik d8t dat hij altijd zo'n volle bos haar had?

Hij heeft zo te zien nog steeds een volle bos haar, maar wel inhammen.

norwood2
17 juli 2009, 12:11
http://www.pinkisthenewblog.com/wp/wp-content/uploads/2009/07/071409_christianfrailfighter.jpg

Ik d8t dat hij altijd zo'n volle bos haar had?Ik denk dat dit een oude foto is tijdens de voorbereidingen/opnames van de film The Machinist waar hij echt kilo's moest afvallen voor die rol. Blijkt maar weer eens dat ondermaatse voeding, niet gezond is voor het haar. Echt een verbluffend staaltje van inleven in het personage. Misschien is het wel een recente foto, en moet hij wederom afvallen ?


http://www.expat-at-large.com/pm/images/uploads/stickman.jpg

Hanna
17 juli 2009, 12:54
Op die broodmagere foto heeft hij juist geen inhammen.

Nishinakajima
17 juli 2009, 13:50
Ik verveel me dus hier een nederlands elftal waarbij de spelers geen haar hebben-kalend zijn-milimeteren:

Vermeer(milimeterd)

zuiverloon(mili) Heitinga(milimeterd) Ooijer(kalend) de cler(kalend)

De Zeeuw(kaal)

van der meyde(kale,mili), seedorf (kaal) robben(kale mili)

sneijder(mili) Babel(milim)

Bank: Bouma,Nigel de Jong, denneboom, engelaar, JA van der Heijde
Coach: DICK ADVOCAAT ASSISTENT: MARTIN JOL PERS:J.van Gelderen,jansma

Deze elftal&staf zonder mensen met lange haren, zou het nog ver kunnen schoppen op een toernooi

Ik wil hier nog even op inhaken, qua prestaties volg ik het voetbal niet, maar ik kijk wel vaak naar de kopppies... en volgens mij rust er een grote vloek op het Nederlands elftal.

kijk eens naar Ruud v Nisterlrooy, bij Psv had hij een flinke bos haar met een scheiding door het midden, nu moet hij zijn haar naar voren kammen.
http://www.psvzuipsite.nl/multitext/pictures/oudspelers/oudspeler_vannistelrooy01.jpg
Hetzelfde voor van bronkhorst trouwens, vergelijk het maar eens met de foto's feyenoord jaren 90.
http://www.giovanbronckhorst.com/Images/1994/Gio_van_Bronckhorst_Feyenoord_Rapid_Vienna.jpg
Frank de boer heeft nu een heel kaal voorhoofd
Andre Ooijer had bij Roda jc nog een volle haardos, waar is de kuif naar voren gebleven?
http://www.rodajcspelers.nl/oudspelers/foto/ooier.JPG
Rafael v Vaart en Sneijder verliezen steeds meer haar, Robben wordt volgens mij met de dag kaler.

norwood2
17 juli 2009, 14:21
Mensen worden een dagje ouder...kapsels veranderen met de tijd....

Zo erg is het helemaal niet gesteld met de geportretteerde drie.

Wat is er uberhaupt mis met van Bronckhorst ? :rolleyes:

Ik geef Dick de schuld.

vito85
17 juli 2009, 16:49
je ziet spoken

Ik kan het me verbeelden, maar zag net deze foto van Arie boomsma:

http://www.metronieuws.nl/img/1145798541an.png

Last van AGA, gezien zijn breder wordende scheiding?

Op andere foto's zie k het (bijna) niet...

Ik vind het evengoed nog een hele mooie bos haar hoor.. Maar het kan beginnende AGA zijn... Of zie ik spoken..?

Pelle
17 juli 2009, 22:48
je ziet spoken

Nou hier ben ik nog niet helemaal zeker van hoor...
Ik weet dat Arie een volle bos met haar heeft nog, maar het is niet 100% zuivere koffie:

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00209/boomsma_46056n_209051e.jpg

Inhammen?
http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/05/homo1.jpg

Grote scheiding
http://u.omroep.nl/n/a/2009-04/boomsma.jpg

LET WEL: ik vind zijn haardos er nog prima uitzien, echter denk ik wel dat er wat aan de hand is... zoals Cees ook al heeft opgemerkt...

X-Zeem
17 juli 2009, 23:02
Sylvester Stallone @ Rambo - First Blood Part 2

http://img5.allocine.fr/acmedia/rsz/434/x/x/x/medias/nmedia/18/36/04/20/18447755.jpg

Sylvester Stallone Nu

http://www.alistnews.com/img/SylvesterStalloneShoppingFilmingRambo4_11C4A/SylvesterStalloneRambo43.jpg

Hmmm, eigenlijk is er niet veel veranderd aan de haren van hem, alleen ze zijn wat grijzer.
Waarschijnlijk is hij fan van ph neutraal shampoo, zie zijn shirt.

Ambo
18 juli 2009, 00:41
Waarschijnlijk is hij fan van ph neutraal shampoo, zie zijn shirt.

Of FUE bij ProHair laten doen :D

Hanna
18 juli 2009, 02:22
Okay, Pelle en Cees krijgen gelijk!

Maar Arie blijft een hunk.

vito85
20 juli 2009, 20:25
haha grapjas..als je fotos van Arie van een paar jaar terug bekijkt zie je dezelfde haarlijn..die hij nu op de fotos ook heeft, dit is gewoon zijn haarlijn..niets mis mee en zelfs een vet mooie±P
Nou hier ben ik nog niet helemaal zeker van hoor...
Ik weet dat Arie een volle bos met haar heeft nog, maar het is niet 100% zuivere koffie:

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00209/boomsma_46056n_209051e.jpg

Inhammen?
http://www.dag.nl/wp-content/uploads/2009/05/homo1.jpg

Grote scheiding
http://u.omroep.nl/n/a/2009-04/boomsma.jpg

LET WEL: ik vind zijn haardos er nog prima uitzien, echter denk ik wel dat er wat aan de hand is... zoals Cees ook al heeft opgemerkt...

HairCoach
20 juli 2009, 20:40
Als dat niet wordt gekwalificeerd als kaal wordend....heb ik de haarlijn van een 12-jarige.

Komop zeg, dat ziet iedereen toch ?!?!?!

Falcone
20 juli 2009, 20:56
in de eerste foto zie je toch duidelijke diffuse uitdunning .... nu ja slechts is het uiteraard niet

Ambo
20 juli 2009, 21:01
Als dat niet wordt gekwalificeerd als kaal wordend....heb ik de haarlijn van een 12-jarige.

Komop zeg, dat ziet iedereen toch ?!?!?!

Mogen er trouwens wel kale mensen bij de EO werken, anders krijgt hij daar weer gezeik over.... :D:D

Limbo
20 juli 2009, 21:15
Mogen er trouwens wel kale mensen bij de EO werken, anders krijgt hij daar weer gezeik over.... :D:D

Ja, dat mag wel. En ook etters!:P

Ambo
20 juli 2009, 21:29
Ja, dat mag wel. En ook etters!:P


Ja, die hebben ze daar al genoeg, of zou die 'E' daarvoor staan ... :cool:

Limbo
21 juli 2009, 16:53
Ja, die hebben ze daar al genoeg, of zou die 'E' daarvoor staan ... :cool:

Lijkt er wel op. KnEvEl...:P

kevin
21 juli 2009, 19:53
Ik denk dat dit een oude foto is tijdens de voorbereidingen/opnames van de film The Machinist waar hij echt kilo's moest afvallen voor die rol. Blijkt maar weer eens dat ondermaatse voeding, niet gezond is voor het haar. Echt een verbluffend staaltje van inleven in het personage. Misschien is het wel een recente foto, en moet hij wederom afvallen ?


http://www.expat-at-large.com/pm/images/uploads/stickman.jpg

:eek: :eek: :eek:

Hoeveel calorieën zal hij per dag gegeten hebben? 800?

haarmaniak
23 juli 2009, 18:12
Ik denk dat dit een oude foto is tijdens de voorbereidingen/opnames van de film The Machinist waar hij echt kilo's moest afvallen voor die rol. Blijkt maar weer eens dat ondermaatse voeding, niet gezond is voor het haar. Echt een verbluffend staaltje van inleven in het personage. Misschien is het wel een recente foto, en moet hij wederom afvallen ?


http://www.expat-at-large.com/pm/images/uploads/stickman.jpg


Bovenste foto is Bale afgevallen voor de film The Fighter en heeft zijn haar laten uitdunnen

onderste foto is van The Machinist

)Remco
1 augustus 2009, 13:36
Heeft Ringo Starr van de beatles eigenlijk last van Kaalheid of niet?

http://www.michaelarnoldart.com/Beatles_Ringo_Starr_1964.jpg

http://www.blogmeanies.com/wp-content/uploads/2008/05/ringo-starr-2-pr.jpg

echoes
1 augustus 2009, 16:03
Hij heeft idd AGA, maar wat inhammetjes op die leeftijd zal hij wel mee kunnen leven :)

Limbo
1 augustus 2009, 17:04
Zag trouwens gisteren Carlos Santana op tv toen hij nog lange haren had, ergens in de eightees of zo. Dat zag toch echt niet uit zijn inhammen!!

Noodlesoup
4 augustus 2009, 23:13
Bij Prins William gaat het nu wel heel erg hard:

http://www.123imagehost.com/uploads/235-321-article-0-04A4A13A000005DC-58_468x640_popup.jpg

Ik hoop echt dat het bij mij niet zo snel gaat :crybaby: .

HairCoach
5 augustus 2009, 10:28
Bij Jim is ook wat aan de hand....

Hij kan het nog goed bedekken met wat boetseerwerk, maar de haarlijn (en dan vooral de templepoints) verraden veel...

cees
5 augustus 2009, 11:25
Nou ik zag Jim laatst op tv en dat zag er nog behoorlijk goed uit, dus denk dat dit een beetje een vertekend beeld is. Hij heeft het hier ook geschoren/ kort, dus dat is niet goed te zien. Verder heb ik al veel mensen gezien die bijna geen temple points hadden, maar bovenop wel een volle haardos!

takak
5 augustus 2009, 13:37
Ik weet het niet. Deze foto is duidelijker:
http://media.nu.nl/m/m1dz849a3o1v.jpg

Smirnoffice
5 augustus 2009, 14:14
Bij Jim is ook wat aan de hand....

Hij kan het nog goed bedekken met wat boetseerwerk, maar de haarlijn (en dan vooral de templepoints) verraden veel...

Wat verraden die templepoints dan?:confused: Op deze foto is toch niks te zien, je ziet zijn haar niet eens!

HairCoach
5 augustus 2009, 14:26
Ik weet het niet. Deze foto is duidelijker:
http://media.nu.nl/m/m1dz849a3o1v.jpg

Op deze foto is zijn haar in mindere staat als mijn haar.
slechtere haarlijn (welliswaar na HT) en vrijwel dezelfde dikte.

Vroeger was ik jaloers op zijn haar.....het is toch wat dunner geworden.

)Remco
7 augustus 2009, 15:14
Van wie heeft prins William dan zijn kaalheid georven?

Terwijl prins Harry helemaal niet kalend is.

AnthonieH
7 augustus 2009, 15:25
Van wie heeft prins William dan zijn kaalheid georven?

Terwijl prins Harry helemaal niet kalend is.Ik heb het gevoel (ook gebaseerd op andere uiterlijkheden) dat William meer naar zijn vader aardt en Harry meer naar zijn moeder.

Hanna
7 augustus 2009, 15:43
Prins William lijkt sprekend op zijn moeder, hetzelfde gezicht, dezelfde enigszins onderuitkijkende quasi-verlegen oogopslag.

De AGA kan van Diana's vader afkomstig zijn (plus van Charles)

http://dianaqueenofhearts.web-log.nl/mijn_weblog/images/diana50.jpg

AnthonieH
7 augustus 2009, 17:30
Prins William lijkt sprekend op zijn moeder, hetzelfde gezicht, dezelfde enigszins onderuitkijkende quasi-verlegen oogopslag.Welnee, hij heeft hetzelfde lange gezicht en de neus als alle Saksen-Coburg Gotha's. Die huwelijksfoto laat dat wel duidelijk zien, hij lijkt erg veel op zijn vader ... inclusief de haarlijn :)

Harry lijkt wel op zijn moeder, zelfde meer ronde gezicht en ook meer haar haarkleur en vorm.

Hanna
7 augustus 2009, 18:03
Is niet alleen mijn mening hoor, ook de media vonden de gelijkenis van William met zijn moeder frappant.
Nee, gelukkig is dat kind niet zo lelijk als zijn vader en zijn broertje.

Welles/nietes... :D

De haarstatus van Prins William wordt trouwens op dit forum al besproken sinds april 2005.



.

AnthonieH
7 augustus 2009, 19:21
Ik zie het totaal niet op foto's (wel op bewegende beelden). Maar ja. Soms is het onvoorstelbaar hoe anders mensen de wereld waarnemen :) Het maakt verder ook niet uit, iedereen is wie ie is en -als het goed is- niet alleen maar een kind van zijn ouders :)

Hanna
7 augustus 2009, 20:50
Nog eventjes off-topic:
William heeft ook het vredelievende karakter van zijn moeder, terwijl Harry met hakenkruizen rondgelopen heeft en dolgraag wil blijven oorlogvoeren.

Nishinakajima
8 augustus 2009, 07:26
Nog een paar voor het weekend :D, omdat ik er zelf ook last van heb ben ik nu aan het kijken naar personen die binnen enkele jaren van heel veel lang haar, naar bijna niks gaan. Misschien is het een beetje schokkend dus zet ik ze voor dezekerheid maar even onder schakeltjes. Voetballen moet wel heel slecht voor je zijn, is het mischien transpiratie.. of van al dat koppen?

Ricardo Carvalho: met (http://ligamistru-2003-2004.xf.cz/obrazky/fotky/porto/400x600/ricardo_carvalho.jpg) / zonder (http://www.les-transferts.com/wp-content/uploads/2009/06/ricardo-carvalho_.jpg)
Kasey Keller: met (http://farm4.static.flickr.com/3220/2388656141_ce02e90e48_o.jpg) / zonder (http://img.skysports.com/08/04/218x298/Kasey_Keller_818389.jpg)
Abel Balbo: met (http://medias2.lesdessousdusport.fr/image/article/actualite/foot/serie-a/trevise/1_37fa4abd0020ff8682fe72e12319142d_475.jpg) / zonder
(http://www.ad.nl/multimedia/archive/00199/balbo02g_199274h.gif) Esteban Cambiasso: met (http://www.geocities.com/juvenilesar/fotos/cuchu-yo.jpg) / zonder (http://www.itsfootball.net/wp-content/gallery/dafthair/10-Esteban%20Cambiasso%20-%20Balding%20Gracefully.jpg) eerste foto is een tranentrekkend contrast met nu
De houder van die foto noemt het nog wel balding gracefully AARGH.. inmiddels is het nog erger met zijn haarstatus.
=====
Tom Rowlands (dj-artiest) met (http://www.100xr.com/100_XR/Artists/C/Chemical_Brothers/Chemical.Brothers-1999.jpg) / zonde (http://www.smh.com.au/ffximage/2008/02/21/Chem_080221123647345_wideweb__300x185.jpg)r
deze bekendheid kennen jullie allemaal: met (http://www.tennisgrandstand.com/wp-content/uploads/2008/11/agassi.jpg)

:crybaby:

Nishinakajima
8 augustus 2009, 08:13
Citaat: Michael Jackson was kaal, toen hij overleed droeg hij een pruik.

Ook goeiemorgen! Ik vroeg me al tijdenlang af waarom hij zo'n lelijke goedkope synthetische pruik droeg, te ontdekken vanaf 50 meter afstand, terwijl hij toch geld genoeg had om de allermooiste natuurgetrouwe pruik te kopen.
Toch zielig dat nooit iemand hem goed geadviseerd heeft... òf meneertje was te eigenwijs.


.
Ik pas die reactie over MJ toch maar even aan, voor het geval dat het gevoelig ligt. Als ik het zo mag geloven kwam zijn verkleuring door een huidziekte, zijn geringe gewicht doordat hij van de medicijnen niet meer kon eten, en dan zal hij vast wel een kwaadaardig iets uit zijn neus hebben laten verwijderen.
Maar ik heb nooit op die pruik gelet, en wat ik dus wilde zeggen was dat als je toch bezig bent met er totaal anders uitzien, waarom dan niet meteen kastanjebruin of een diepbruine kleur. Ik wist het ook niet.

Ik vermoed dat die Stallone ook een haarwerk heeft. Hij heeft altijd al dat onbehandelbare haar gehad, dat je met een stoomwals nog niet kunt stijlen en nu ineens lukt het wel, dat vind ik verdacht. En over Mel Gibson wil ik nog wat zeggen.. maarre voor een andere keer. Mel Gibson, consider yourself lucky :rolleyes:

)Remco
8 augustus 2009, 11:52
Nog een paar voor het weekend :D, omdat ik er zelf ook last van heb ben ik nu aan het kijken naar personen die binnen enkele jaren van heel veel lang haar, naar bijna niks gaan. Misschien is het een beetje schokkend dus zet ik ze voor dezekerheid maar even onder schakeltjes. Voetballen moet wel heel slecht voor je zijn, is het mischien transpiratie.. of van al dat koppen?

Ricardo Carvalho: met (http://ligamistru-2003-2004.xf.cz/obrazky/fotky/porto/400x600/ricardo_carvalho.jpg) / zonder (http://www.les-transferts.com/wp-content/uploads/2009/06/ricardo-carvalho_.jpg)
Kasey Keller: met (http://farm4.static.flickr.com/3220/2388656141_ce02e90e48_o.jpg) / zonder (http://img.skysports.com/08/04/218x298/Kasey_Keller_818389.jpg)
Abel Balbo: met (http://medias2.lesdessousdusport.fr/image/article/actualite/foot/serie-a/trevise/1_37fa4abd0020ff8682fe72e12319142d_475.jpg) / zonder
(http://www.ad.nl/multimedia/archive/00199/balbo02g_199274h.gif)Esteban Cambiasso: met (http://www.geocities.com/juvenilesar/fotos/cuchu-yo.jpg) / zonder (http://www.itsfootball.net/wp-content/gallery/dafthair/10-Esteban%20Cambiasso%20-%20Balding%20Gracefully.jpg) eerste foto is een tranentrekkend contrast met nu
De houder van die foto noemt het nog wel balding gracefully AARGH.. inmiddels is het nog erger met zijn haarstatus.
=====
Tom Rowlands (dj-artiest) met (http://www.100xr.com/100_XR/Artists/C/Chemical_Brothers/Chemical.Brothers-1999.jpg) / zonde (http://www.smh.com.au/ffximage/2008/02/21/Chem_080221123647345_wideweb__300x185.jpg)r
deze bekendheid kennen jullie allemaal: met (http://www.tennisgrandstand.com/wp-content/uploads/2008/11/agassi.jpg)

:crybaby:

Dragen ze nou op de eerste foto een haarwerk of zijn ze gewoon heel snel kaal geworden en zo ja wat is het dan voor soort kaalheid?

Komt het echt door het voetballen (aangezien Ruud Gullit) geen last heeft van kaalheid.

Verklaar me nader.

Hanna
8 augustus 2009, 12:56
Dragen ze nou op de eerste foto een haarwerk of zijn ze gewoon heel snel kaal geworden en zo ja wat is het dan voor soort kaalheid?

Komt het echt door het voetballen (aangezien Ruud Gullit) geen last heeft van kaalheid.

Verklaar me nader.

Volgens mij hebben ze allemaal mannelijke kaalheid en hebben ze altijd een haarwerk gedragen, totdat ze merkten dat ze met een haarwerk toch niet zo goed konden inkoppen. :rolleyes:

Tato
8 augustus 2009, 13:25
Dragen ze nou op de eerste foto een haarwerk of zijn ze gewoon heel snel kaal geworden en zo ja wat is het dan voor soort kaalheid?

Tsja, veel sporten verhoogt het testosteron gehalte aanzienlijk. Tel daar de continue spanning, stress, prestatiedruk en al die (rand)zaken bij op en het is wel duidelijk dat het hard kan gaan met je haar.

Komt het echt door het voetballen (aangezien Ruud Gullit) geen last heeft van kaalheid.

Je hebt natuurlijk mensen die genetisch erg goed onderlegd zijn tegen haaruitval. Gullit zal eén van hen zijn.

Verklaar me nader.

Tot uw dienst!

Tato
8 augustus 2009, 13:32
Volgens mij hebben ze allemaal mannelijke kaalheid en hebben ze altijd een haarwerk gedragen, totdat ze merkten dat ze met een haarwerk toch niet zo goed konden inkoppen. :rolleyes:

Denk het niet, nogmaals het kan bij normale mensen al snel gaan, laat staan bij topsporters die elke dag trainen / wedstrijden spelen, achterna gezeten worden door tabloids, niet zeker zijn van hun plaats, spanning en confrontaties meemaken in wedstrijden etc.etc.
Sommigen kunnen duidelijk niet omgaan met de rappe achteruitgang van hun haar, die Cambiasso bijvoorbeeld zou het veel korter moeten hebben, dit ziet er absoluut niet meer uit.

Hanna
8 augustus 2009, 14:03
Denk het niet, nogmaals het kan bij normale mensen al snel gaan, laat staan bij topsporters die elke dag trainen / wedstrijden spelen, achterna gezeten worden door tabloids, niet zeker zijn van hun plaats, spanning en confrontaties meemaken in wedstrijden etc.etc.
Sommigen kunnen duidelijk niet omgaan met de rappe achteruitgang van hun haar, die Cambiasso bijvoorbeeld zou het veel korter moeten hebben, dit ziet er absoluut niet meer uit.

Gut, dat wist ik niet. Tja, ik zit ook nog niet eens 5 jaar op Haarweb... :rolleyes:

Tato
8 augustus 2009, 14:39
Gut, dat wist ik niet. Tja, ik zit ook nog niet eens 5 jaar op Haarweb... :rolleyes:

Naja, alweer wat geleerd dan toch?

echoes
8 augustus 2009, 14:44
ik zag gister Jim op RTL boulevard en schrok ervan.. Hij had zn haar strak achterover gekamd en je kon echt zien dat hij inhammetjes heeft, echt zonde van die mooie haardos!

Hanna
8 augustus 2009, 14:55
Naja, alweer wat geleerd dan toch?

Tjongejonge, wat spreek jij een andere taal... zeker van Mars. :o

)Remco
8 augustus 2009, 15:10
Volgens mij hebben ze allemaal mannelijke kaalheid en hebben ze altijd een haarwerk gedragen, totdat ze merkten dat ze met een haarwerk toch niet zo goed konden inkoppen. :rolleyes:

Dus de eerste foto is hun echte haar neem ik aan tenminste of niet?

Tato
8 augustus 2009, 15:16
Tjongejonge, wat spreek jij een andere taal... zeker van Mars. :o

Blabla..

Hej, volgens mij had je gelijk in die discussie over roken. Roken schijnt de testosteronproductie te verminderen dus in dat opzicht zou roken juist goed moeten zijn om haaruitval tegen te gaan. Wel blijf ik erbij dat het niet opweegt tegen de andere risico's ervan maar toch. Bij deze!

Limbo
8 augustus 2009, 15:26
Gut, dat wist ik niet. Tja, ik zit ook nog niet eens 5 jaar op Haarweb... :rolleyes:

Laat ik nu denken dat je hier al 30 jaar zat...:D

Wolly
8 augustus 2009, 18:23
http://noudbroekhof.files.wordpress.com/2009/07/yuri_van_gelder_2008-1.jpg

Yuri van Gelder is ook al flink aan het uitdunnen.

http://www.focusgallery.nl/albums/portraits_artists/JJ_280805_4580_Lange_Frans.jpg

En wat dachten jullie van Lange Frans?

Wolly
8 augustus 2009, 18:32
http://i39.tinypic.com/302mk45.jpg

Andy roddick gaat ook al hard, schrok een beetje van de foto :eek:

Wolly
8 augustus 2009, 18:49
En wat is er met Ben Affleck zijn haarlijn?

http://www.moviestar.nu/articles/benaffleck01.jpg http://www.moviestar.nu/articles/benaffleck02.jpg

Edward Norton heeft ook zeker wat aan zijn haar laten doen!

http://www.moviestar.nu/articles/edwardnorton02.jpg http://www.moviestar.nu/articles/edwardnorton01.jpg

Tato
9 augustus 2009, 00:47
Van Gelder en Roddick, ok, maar bij Affleck en lange Frans is volgens mij niet veel aan de hand hoor.

Wolly
9 augustus 2009, 01:31
Er was idd niet veel aan de hand met de haarlijn van Affleck.
Toch heeft hij de haarlijn laten verlagen.

INT
9 augustus 2009, 13:24
Nog een paar voor het weekend :D, omdat ik er zelf ook last van heb ben ik nu aan het kijken naar personen die binnen enkele jaren van heel veel lang haar, naar bijna niks gaan. Misschien is het een beetje schokkend dus zet ik ze voor dezekerheid maar even onder schakeltjes. Voetballen moet wel heel slecht voor je zijn, is het mischien transpiratie.. of van al dat koppen?

Ricardo Carvalho: met (http://ligamistru-2003-2004.xf.cz/obrazky/fotky/porto/400x600/ricardo_carvalho.jpg) / zonder (http://www.les-transferts.com/wp-content/uploads/2009/06/ricardo-carvalho_.jpg)
Kasey Keller: met (http://farm4.static.flickr.com/3220/2388656141_ce02e90e48_o.jpg) / zonder (http://img.skysports.com/08/04/218x298/Kasey_Keller_818389.jpg)
Abel Balbo: met (http://medias2.lesdessousdusport.fr/image/article/actualite/foot/serie-a/trevise/1_37fa4abd0020ff8682fe72e12319142d_475.jpg) / zonder
(http://www.ad.nl/multimedia/archive/00199/balbo02g_199274h.gif)Esteban Cambiasso: met (http://www.geocities.com/juvenilesar/fotos/cuchu-yo.jpg) / zonder (http://www.itsfootball.net/wp-content/gallery/dafthair/10-Esteban%20Cambiasso%20-%20Balding%20Gracefully.jpg) eerste foto is een tranentrekkend contrast met nu
De houder van die foto noemt het nog wel balding gracefully AARGH.. inmiddels is het nog erger met zijn haarstatus.
=====
Tom Rowlands (dj-artiest) met (http://www.100xr.com/100_XR/Artists/C/Chemical_Brothers/Chemical.Brothers-1999.jpg) / zonde (http://www.smh.com.au/ffximage/2008/02/21/Chem_080221123647345_wideweb__300x185.jpg)r
deze bekendheid kennen jullie allemaal: met (http://www.tennisgrandstand.com/wp-content/uploads/2008/11/agassi.jpg)

:crybaby:


Je ziet bij meer dan de helft van deze mannen toch ook wel al op de eerste foto dat ze kalend waren hoor...

Limbo
9 augustus 2009, 13:27
Je ziet bij meer dan de helft van deze mannen toch ook wel al op de eerste foto dat ze kalend waren hoor...

He mede-Limbo, even off-topic, maar je moet nog poolen in het voetbaltopic (top 5). Laatste kans!!

INT
9 augustus 2009, 13:47
He mede-Limbo, even off-topic, maar je moet nog poolen in het voetbaltopic (top 5). Laatste kans!!

Oh ja, even snel doen!:P

Limbo
9 augustus 2009, 17:27
Oh ja, even snel doen!:P

Bedankt wa!:D

INT
9 augustus 2009, 18:48
Bedankt wa!:D

Estebleef