PDA

View Full Version : caffeine houdende shampoo


doncobra
29 januari 2009, 01:02
hoi,

Ik ben 17 jaar en begin beginnu al inhammen te krijgen en voel dat mijn haarvolume afneemt. Ik kreeg als een tip dat ik shampoo moest gebruiken met caffeine omdat dat ik combinatie met mijn jonge leeftijd ervoor zou zorgen dat ik op een latere leeftijd het haarvolume behoud wat ik op dit moment en het is nog niet zo erg hoe ik er nu voor sta.
Mijn vraag is klopt dat en waar kan je zulke shampoo halen

Hanna
29 januari 2009, 01:10
Hallo Doncobra,

Ik geloof dat het bij drogisterij Schlecker het goedkoopste is.

Misschien kun je nog meer info vinden in dit topic: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=5008&highlight=alpecin

doncobra
29 januari 2009, 01:31
maar is het het proberen waard want ik las hier ergens dat caffeine juistweer slecht is voor je haar omdat het je stress verhoogt

Hanna
29 januari 2009, 01:54
Als dat waar zou zijn, zou je nooit van je leven koffie mogen drinken en ook geen cola.
Nee hoor, je kunt die shampoo best proberen. En als je daar na 3 maanden gebruik niet tevreden over zou zijn, kun je ook nog Nivea Hair Recharge proberen.

doncobra
1 februari 2009, 06:29
het heet volgens mij alepcia ofwzo maar moet je het dan altijd gebruiken is het zo dat zodra je er mee stopt dat de haren die je heb gered weer afvallen of zal het zich dan gewoon op het zelfde tempo voortzetten als dat het eerst deed alleen duurt het wat langer voordat je kaal word omdat je die shampoo voor een bepaalde periode heb gebruikt

wesley1982
2 februari 2009, 06:55
het noemt alpecine c1 ....

ik gebruik dit soms ook

doncobra
3 februari 2009, 05:37
Heeft het goed gewerkt bij jouw en ten minste ervor gezorgt dat de haaruitval of inhammen niet groter werden

wesley1982
3 februari 2009, 07:42
ik zou het niet weten hoor, ik had al inhammen toen ik deze gebruikte

ik gebruik het vooral als ik uitga en dus men minox eens oversla...

het zou beetje kunnen helpen... wel word het afgeraden bij je minox, iets dat deze 2 elkaars werking afbreken ofzo

ik kan moeilijk zeggen of een van men vele produkten een goed resultaat gaf, ik gebruik er teveel om te zeggen wat goed hielp bij mij...
men huidige combinatie geeft het beste effect voor mij...

maar aga tegenhouden met enkel een cafeineschampoo ik betwijfel het toch een beetje hoor...:P
te zien hoe agressief deze wel is , je kan het natuurlijk wel proberen , het kan je haargroei wel wat boosten

Hanna
3 februari 2009, 12:33
het heet volgens mij alepcia ofwzo maar moet je het dan altijd gebruiken is het zo dat zodra je er mee stopt dat de haren die je heb gered weer afvallen of zal het zich dan gewoon op het zelfde tempo voortzetten als dat het eerst deed alleen duurt het wat langer voordat je kaal word omdat je die shampoo voor een bepaalde periode heb gebruikt

Nee, de haren zullen niet uitvallen als je stopt met Alpecin-shampoo.
Je bent pas 17 jaar en je schrijft dat het allemaal nog wel meevalt bij jou, daarom kun je beter eerst Alpecin en later misschien nog Nivea Recharge gebruiken. Met shampoo en lauw water wassen, mag hoogstens 2-3 keer per week, anders raakt de hoofdhuid teveel geïrriteerd. Je zult net als iedereen maandenlang geduld moeten hebben, want haren groeien nou eenmaal erg traag.

Succes!

mahtabsisi
28 oktober 2010, 13:07
ik wil graag weten waar kan ik alpecin shampoo kopen kan iemand emailen naar me ? dank u
marjan

Hanna
28 oktober 2010, 15:35
Dat vraag je gewoon even aan Google, zoals op deze manier:
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&tbs=isch%3A1&sa=1&q=bestel+alpecin&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Schlecker verkoopt 't ook.

Ryan R
28 oktober 2010, 17:00
hoi,

Ik ben 17 jaar en begin beginnu al inhammen te krijgen en voel dat mijn haarvolume afneemt. Ik kreeg als een tip dat ik shampoo moest gebruiken met caffeine omdat dat ik combinatie met mijn jonge leeftijd ervoor zou zorgen dat ik op een latere leeftijd het haarvolume behoud wat ik op dit moment en het is nog niet zo erg hoe ik er nu voor sta.
Mijn vraag is klopt dat en waar kan je zulke shampoo halen


Revita shampoo zit caffeine en nog een boel ander spul in, het is duur maar wel een erg fijne shampoo vind ik.

Misschien een goede eerste stap naar een goed regime tegen haaruitval.

Ze hebben ook nog een conditioner.

http://www.dslaboratories.com/