PDA

View Full Version : Verkiezing Poster van het jaar 2008


AnthonieH
1 februari 2009, 10:46
Hier is ie dan, de verkiezingslijst voor HaarWeb's poster van 2008. Lees de nominaties en overweeg je keuze goed. Stemmen is anoniem en denk er aan, je kunt maar 1 keer en op 1 persoon stemmen.

De enquete sluit 15 februari, dus jullie hebben ruim de tijd om te beslissen.

Vooraf moet gezegd dat we iedereen die HaarWeb regelmatig bezoekt waarderen. De leden die alleen hier komen om kennis op te doen en mee te nemen in hun persoonlijke beslissingen, de leden die actief eraan bijdragen om onze gezamenlijke ervaring te vergroten door gericht vragen te stellen en te vertellen wat hun is overkomen, maar vooral ook de leden die actief hun kennis delen of zelfs op zoek gaan naar meer kennis buiten HaarWeb en die deze kennis weer inbrengen. Vooral van deze laatste categorie zijn veel mensen genomineerd.

En dan nu de nominatie in alfabetische volgorde.

Kevin (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=1929)
Onze poster van 2007 en uitvinder van de HaarWebtopical (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14548) blijft actief. Vaak de eerste met nieuws, initiatiefrijk en een schat aan informatie, Mede genomineerd om zijn bereidheid om die te graven op zoek naar de kleinste brokjes kennis die lotgenoten zouden kunnen helpen om net dat beetje meer resultaat te halen.

Lanny (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=11477)
Is vooral actief op het forum voor hirsutisme waar zij met regelmatige goede posts opvalt. Zij toont een sterke betrokkenheid bij lotgenoten in constructieve en hulpvaardige berichten. Ze is ook op andere onderwerpen actief en valt bijvoorbeeld op met haar uitvoerige informatie over allerlei verschillende lasermethoden.

mama (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=11313)
Toonde het afgelopen jaar een grote betrokkenheid op het alopecia areata-forum. Met haar regelmatige berichten is zij voor veel lotgenoten een steun. Zij heeft het hele internet afgestruind om anderen te helpen.

Morehair (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=6270)
Een oudgediende op het haarimplantatieforum. Wordt door degene die hem nomineerde omschreven als stronteigenwijs met onderkoelde humor, maar vooral met verstand van zaken. Met zijn regelmatige bijdragen houdt hij een ieder scherp.

Norwood2 (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=14563)
De jonge hond van het implantatieforum. Pas sinds augustus actief maar dan wel met gemiddeld bijna 4 berichten per dag. Informatieve en vaak kritisch berichten die de oude garde dwingt om vooral helder te blijven.

Salvamia (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=51)
Hét gezicht van het haarwerkforum. Met een enorme schat aan persoonlijke ervaring geeft hij al jarenlang uitvoerige informatie over haarwerken om lotgenoten op zijn bekende bescheiden maar vakkundige wijze bij te staan.

Tellmemore (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=5170)
Graaft diep in wetenschappelijke artikelen als dat nodig is om inzichten te onderbouwen. Zijn kennis van medische middelen om erfelijke kaalheid te remmen is groot en hij deelt deze kennis met kennelijk plezier.

Test123 (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=5118)
Een poster met veel kennis van zaken als het aankomt op haartransplantaties. Zijn kritische blik helpt nieuwkomers om weloverwogen beslissingen te kunnen maken.

Wesley1982 (http://www.haarweb.nl/forum/member.php?u=12819)
Helemaal aan het begin van 2008 blanco HaarWeb binnengewandeld en nu in het bezit van het meest indrukwekkende regime van allemaal. Omschreven als Haarweb's proefkonijn struint deze leergierige nieuweling het hele internet af en hij is altijd bereid om het geleerde te delen.

Limbo
2 februari 2009, 19:33
Mss is het een idee alle leden een pb-tje te sturen met daarbij een link naar deze thread.

wesley1982
2 februari 2009, 21:04
ik heb via PM men stem al gestuurd naar anthonieH

ok het was dus bovenaan deze pagina te doen, ja te laat gezien hoor

Limbo
2 februari 2009, 21:13
ik heb via PM men stem al gestuurd naar anthonieH

ok het was dus bovenaan deze pagina te doen, ja te laat gezien hoor

Ach, het is je vergeven. Bent natuurlijk nog de winst van gisteren bij het veldrijden aan het vieren!!

Hanna
3 februari 2009, 01:48
^
^
^
BUMP!

(mag eigenlijk niet, maar ik doe 't toch) :D

AnthonieH
4 februari 2009, 08:22
We hebben al een aantal stemmers, maar misschien is het niet iedereen duidelijk dat in deze discussie gestemd kan worden.

Stemmen is simpel. Ga naar de enquete helemaal bovenaan, vink het vakje voor de persoon op wie je wil stemmen aan en druk op het knopje "stem nu".

Nogmaals, je kunt maar op 1 persoon stemmen en je kunt ook maar 1 keer stemmen. Denk dus goed na over je keus!

Hanna
4 februari 2009, 18:07
Ik denk dat de meeste leden eerst inloggen en dan klikken op Nieuwe Berichten, en dus niet naar de rubriek Mededelingen gaan; daárom bij deze wederom een nieuw bericht om bovenaan in de lijst Nieuwe Berichten te komen.

vito85
4 februari 2009, 22:37
Ik mis in de pol
limbo, antionieh en zelf..hanna??waarom jullie niet, volgens mij hebben jullie echt 100 berichten per dag..?

en oja vito85 ontbreekt ook:eek::eek::P

AnthonieH
4 februari 2009, 22:40
Ik mis in de pol
limbo, antionieh en zelf..hanna??waarom jullie niet, volgens mij hebben jullie echt 100 berichten per dag..?

en oja vito85 ontbreekt ook:eek::eek::PAlle drie vonden we het wel mooi als anderen wat eer kregen. Zelf ben ik van plan me de knuffelmoderator van HaarWeb te gaan noemen :P

O ja, en die Vito85 missen we inderdaad ........ als kiespijn :P

vito85
4 februari 2009, 22:49
Alle drie vonden we het wel mooi als anderen wat eer kregen. Zelf ben ik van plan me de knuffelmoderator van HaarWeb te gaan noemen :P

O ja, en die Vito85 missen we inderdaad ........ als kiespijn :P

:P das wel jammerr denk dat ik die wesley dan maar een stem geef die gozer heft 0 stemmen zie ik..en post ook tig keer.

Trouwens,wis je dat kiespijn laatste tijd erg veel voorkomt..je kan zelfs spreken over een kiespijn epidimie!!:P:P

knuffelmoderator..dat klinkt wel soft dude..:P:P

AnthonieH
4 februari 2009, 23:10
knuffelmoderator..dat klinkt wel soft dude..:P:PPerfect toch, ik ben een watje :)

Hanna
5 februari 2009, 02:48
Een rose watje :D

Limbo
5 februari 2009, 19:13
Het wordt nog spannend!!!

wesley1982
5 februari 2009, 21:38
voor 15.000 leden bereikt te hebben , hebben er wel veel nog niet gestemd

kan men dit niet bovenaan bij de info van haarweb zetten ?

waar nu nog vermeld staat : (bij mij toch)

Beste wesley1982,

Ook dit jaar zetten wij weer enkele van onze leden in het zonnetje! Wil jij iemand aandragen om in aanmerking te komen voor Poster van het Jaar 2008?
Laat het dan hier (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14733) horen!

Hartelijke groeten,
Webmaster | HaarWeb Support Team.

Limbo
5 februari 2009, 21:53
Gewoon een pb naar elk lid sturen...

AnthonieH
5 februari 2009, 23:50
Gewoon een pb naar elk lid sturen...Die mogelijkheid heb ik niet ... en op deze manier is het ook een beetje een graadmeter voor het enthousiasme op HaarWeb om iets meer te doen dan alleen informatie te oogsten en weg te wezen :cool:

Limbo
6 februari 2009, 16:04
en op deze manier is het ook een beetje een graadmeter voor het enthousiasme op HaarWeb om iets meer te doen dan alleen informatie te oogsten en weg te wezen :cool:

Dat is ook weer zo...

Hanna
7 februari 2009, 04:14
Wow! Van de 15000 leden hebben er al 29 gereageerd!


http://img262.imageshack.us/img262/8683/cheersmilegs6.gif

Limbo
7 februari 2009, 13:15
Wow! Van de 15000 leden hebben er al 29 gereageerd!

Verbaast me niets. Dit forum kent dus 29 die hards!!

Morehair
7 februari 2009, 13:26
30, want ik heb ook nog niet gestemd....:D

Hanna
7 februari 2009, 14:29
Waarom dan niet? Kies gewoon iemand die volgens jou wel eens wat waardering mag krijgen.

wesley1982
7 februari 2009, 19:33
volgens mij zijn de 30 dat gestemd hebben de harde kern van deze site... (hier morehair bijgerekend, als ie zou stemmen natuurlijk...)

groot deel van de overige 14.970 leden zullen meer hier zijn om beetje info op te halen en wegwezen...

Limbo
7 februari 2009, 20:08
volgens mij zijn de 30 dat gestemd hebben de harde kern van deze site... (hier morehair bijgerekend, als ie zou stemmen natuurlijk...)

groot deel van de overige 14.970 leden zullen meer hier zijn om beetje info op te halen en wegwezen...

Dat is precies wat ik bedoelde. Ze melden zich aan, sturen 1 of 2 pb's en komen vervolgens nooit meer terug...

AnthonieH
7 februari 2009, 22:12
Getallen zeggen nog niet alles. Misschien zijn er meer zoals Morehair die nog even wachten met hun stem tot de sluitingsdatum ... strategisch stemgedrag :)

Ik denk ook dat vooral de actievere leden zullen stemmen. Uiteindelijk duurt de stemronde maar 2 weken, dus onregelmatige bezoekers missen dit waarschijnlijk.

vito85
8 februari 2009, 02:09
WHHHAHA

IK zal je zeggen waarom er slechts 30 mensen op je pol hebben gestemd..

VITO85 zat erniet in, en tja waarom op een pol stemmen als de toppertje erniet in zit??

ik zeg t je..met mij der bij was er veeel vaker op de pol gestemd.

maarja..you gotta do what yo gotta do:P:P:P

AnthonieH
8 februari 2009, 09:53
ik zeg t je..met mij der bij was er veeel vaker op de pol gestemd.Jeemig, dat zal het zijn :(

Kun je niet heel duidelijk je voorkeurskandidaat hier noemen? Zo van 'je doet me een enorm groot plezier als je stemt op ...'? Misschien dat al je fans dan besluiten om toch hun stem uit te brengen!

Je bent nog jong he, wie weet is verkozen worden tot poster van het jaar volgend jaar een eitje, dankzij deze onzelfzuchtige actie :cool:

Limbo
8 februari 2009, 15:06
Die vito...:D

Hanna
8 februari 2009, 18:59
Ik vermoed dat de meesten geen tijd hebben om zich met iets anders bezig te houden dan met zichzelf voor de spiegel om te bestuderen of ieder haartje van gisteren er vandaag nog zit en of er misschien een haartje bijgekomen is; ook gaat er natuurlijk veel tijd zitten in het verzamelen en tellen van uitgevallen haren tegen beterweten in.

vito85
8 februari 2009, 19:21
Jeemig, dat zal het zijn :(

Kun je niet heel duidelijk je voorkeurskandidaat hier noemen? Zo van 'je doet me een enorm groot plezier als je stemt op ...'? Misschien dat al je fans dan besluiten om toch hun stem uit te brengen!

Je bent nog jong he, wie weet is verkozen worden tot poster van het jaar volgend jaar een eitje, dankzij deze onzelfzuchtige actie :cool:

ik dacht t niet..m'n fans zijn behoorlijk loyaal en boycotten dit gewoon nu.:mad:
ik had zelf op wesley82 gestemd..omdat die gozer 0 stemmen had en ik dat zielig vond inmiddel staat hij wel al 2de..:P als ik de lijstje nog eens bekijk, zeg ik norwood 2 moet winnnen.die gozer post wel goed.

verwacht niet teveel stemmen, want me fans zijn boos zoals ik al eerder zij.!

Hanna
8 februari 2009, 19:28
Puh! Mijn fans zijn nog veel woester! :P

hairobservator
8 februari 2009, 22:10
Puh! Mijn fans zijn nog veel woester! :P

ik wordt weer fan als je de oude foto weer terugplaatst:P
GRTZ. :D

wesley1982
10 februari 2009, 20:12
amai , ik ben aan het stijgen zeg :P

AnthonieH
10 februari 2009, 20:36
amai , ik ben aan het stijgen zeg :PHoeveel betaal je aan die stemmers? :)

Hanna
10 februari 2009, 22:49
Oooohhhh! Jij had in de 1e ronde al meer stemmers, namelijk 13!

Hoeveel heeft jou dat dan gekost? :P

Ik had er 12 in de 1e ronde, gratis voor noppes!
Als ik nu weer instap, kom ik makkelijk aan de 120! :D

Limbo
11 februari 2009, 11:26
Wesley is runner up. Dat wordt nog spannend; wie had dat gedacht??

Morehair
11 februari 2009, 22:52
Oooohhhh! Jij had in de 1e ronde al meer stemmers, namelijk 13!

Hoeveel heeft jou dat dan gekost? :P

Ik had er 12 in de 1e ronde, gratis voor noppes!
Als ik nu weer instap, kom ik makkelijk aan de 120! :D

Je begint naast je schoenen te lopen Hanna...

Limbo
11 februari 2009, 23:23
Als ik nu weer instap, kom ik makkelijk aan de 120! :D

Ja, ja. Dat geloof je toch zeker zelf niet...

Hanna
11 februari 2009, 23:26
Inderdaad niet. Het zullen er eerder 1200 zijn. :D

Limbo
12 februari 2009, 10:13
Ja ja.

AnthonieH
14 februari 2009, 09:44
Dames, heren,

Als u heeft gewacht met stemmen uit strategische overwegingen, dan wil ik er op wijzen dat de enquete toch heus sluit op maandagmorgen om iets voor tienen.

Laat e stem niet verloren gaan!

Limbo
14 februari 2009, 10:18
Dames, heren,

Als u heeft gewacht met stemmen uit strategische overwegingen, dan wil ik er op wijzen dat de enquete toch heus sluit op maandagmorgen om iets voor tienen.

Laat e stem niet verloren gaan!

Volgens mij is de race gelopen!:cool:

wesley1982
15 februari 2009, 18:16
spannend zeg :P

laatste koploop met kevin , lol :D

41 stemmen van 15.000 leden :P

Limbo
15 februari 2009, 19:30
Too close to call!:D

AnthonieH
15 februari 2009, 20:18
Het wordt wel erg spannend :)

kevin
15 februari 2009, 20:39
:eek:

AnthonieH
16 februari 2009, 10:49
Nog 2 minuutjes .... en dan besluiten we definitief :)

Limbo
16 februari 2009, 13:54
Proficiat Kevin!!

agatha
16 februari 2009, 14:52
Gefeliciteerd Kevin met deze welverdiende award!!!!!!

agatha
16 februari 2009, 14:53
En ook Wesley gefeliciteerd met een prachtige 2e plaats, close call:D

Hanna
16 februari 2009, 15:10
Volgens mij hebben de webmaster en moderators nog niet gestemd en nog niet beslist.

Limbo
16 februari 2009, 15:35
Volgens mij hebben de webmaster en moderators nog niet gestemd en nog niet beslist.

De stemming is gesloten en Kevin heeft de meeste stemmen dus waar heb jij het nu weer over??

wesley1982
16 februari 2009, 17:06
kevin blijft nr 1 :P

kevin
16 februari 2009, 17:42
Bedankt allen :). Ik heb goede hoop voor je Wesley in de toekomst :cool:.

AnthonieH
16 februari 2009, 22:04
Een mooi resultaat! Een heel duidelijke top 3. Kevin kan de titel in ieder geval niet ontgaan.

Dit jaar hadden we twee posters van het jaar. Ik zal hier achter de schermen weer voor pleiten. Wellicht dat we dus nog een tweede poster van het jaar aanwijzen.

Gezien wat afwezigen onder mijn collega's, zal een definitieve uitslag pas komende zaterdag bekend worden gemaakt.

Ik wil nog wel kwijt dat ik deze verkiezing positief ervaren heb. We kunnen de 43 stemmers afzetten tegen de 15.000 leden en het erg weinig vinden. Maar persoonlijk vind ik een groep van 43 betrokken mensen op een relatief beperkt onderwerp als 'haren' toch iets om trots op te zijn.

Een harde kern van enkele tientallen om de honderden dagelijkse bezoekers en de duizenden toevallige passanten een plek te bieden waarvan ze weten dat ze er terecht kunnen als ze er behoefte aan hebben.

Allemaal oprecht bedankt voor jullie betrokkenheid!

AnthonieH
21 februari 2009, 18:08
Dames, heren,

We hebben achter de schermen gewikt en gewogen. De kogel is nu definitief door de kerk. We hebben besloten dat er ook dit jaar weer 2 'posters van het jaar' zullen zijn!

Met meer dan een kwart van de stemmen prolongeert Kevin zijn titel van 'poster van het jaar'. Gefeliciteerd dus en één dezer dagen zul je het plaatje bij je naam zien veranderen :)

Wesley, met maar een paar stemmen minder ben jij een heel goede runner up. Maar omdat Kevin en jij op dezelfde fora actief zijn, willen we de 2e titel toch aan een ander gunnen. Zie dat ongelofelijke regime van je nog een jaar te overleven en Kevin krijgt een zware dobber aan je ;)

Lanny, je hebt bijna 1 op de 5 stemmers aan je weten te binden. Je bent ook op totaal andere hoeken van HaarWeb actief dan de nummers 1 en 2. We waren het er dan ook over eens dat jij de titel 'poster van het jaar 2008' ten volle verdient! Ook gefeliciteerd dus. En net als Kevin kun je een dezer dagen het felbegeerde plaatje bij je naam krijgen :)

Rest me weinig meer dan iedereen te bedanken en de hoop uit te spreken dat 2009 een heel mooi jaar gaat worden, met nieuwe kansen, nieuwe inzichten en veel nieuwe interessante discussies.

vito85
23 februari 2009, 22:49
ik feliciteer de winnaar..maar zeg wel 50!!! mensen die gestemd hebben van van de 15000 leden..wat een representatieve verkiezing!!wow zelden zo een hoge stempercentage gezien..dit geeft maar aan hoe belangrijk mensen deze verkiezing zien!! dit is gewoon een opkomingspercentage van 0,33%!!!! gruwlijk hoe krijg je dat voor elkaar:D:shiny:
zoo ik zou zeggen de bedenker van deze poll moet maar eens met de politieke partijen gaan praten zeg!! misschien kan door deze geniale vent/dame wel er meer kiezers worden getrokken!!!het zou revolutionair zijn iig:P:P:P

AnthonieH
23 februari 2009, 22:59
Ach, het is altijd nog beter dan een totalitaire dictatuur :)

Overigens ga je van het negatieve uit, Vito. Waar vind je tegenwoordig nog 43 betrokken mensen bij elkaar? Internetgemeenschappen zijn wat dat betreft gewoon los zand. Oppervlakkig, snel, anoniem en ieder voor zich.

Ik weiger me aan dat negativisme over te leveren. Mij geeft het een goed gevoel om te weten dat hier nog tientallen mensen zijn die elkaar steunen en die de grote zwijgende anonieme meerderheid geheel belangeloos laten delen in hun ervaringen.

vito85
24 februari 2009, 00:45
Ach, het is altijd nog beter dan een totalitaire dictatuur :)

Overigens ga je van het negatieve uit, Vito. Waar vind je tegenwoordig nog 43 betrokken mensen bij elkaar? Internetgemeenschappen zijn wat dat betreft gewoon los zand. Oppervlakkig, snel, anoniem en ieder voor zich.

Ik weiger me aan dat negativisme over te leveren. Mij geeft het een goed gevoel om te weten dat hier nog tientallen mensen zijn die elkaar steunen en die de grote zwijgende anonieme meerderheid geheel belangeloos laten delen in hun ervaringen.

ik geef een voorbeeld..kijk maar ff naar een poll bij bijv. het fok forum en kijk hoeveel mensen op de meest onzinige stellingen reageren:P honderden binnen enkele minuten..
maargoed je intentie is goed, maar je moet 't helemaal anders brengen hierzo

AnthonieH
24 februari 2009, 08:51
ik geef een voorbeeld..kijk maar ff naar een poll bij bijv. het fok forum en kijk hoeveel mensen op de meest onzinige stellingen reageren:P honderden binnen enkele minuten..
maargoed je intentie is goed, maar je moet 't helemaal anders brengen hierzoJe spreekt over een forum waar heel de wereld langs komt, waar werkelijk over van alles en vooral van niets gesproken wordt. Een forum ook waar je vooral gaat kijken als je je verveelt of als je in een baldadige bui bent. Het is ook veel makkelijker om op onzinstellingen te reageren.

Ik zie HaarWeb in een heel andere categorie en deze verkiezing van een heel andere orde.

Maar goed, als je tips hebt om het beter aan te pakken en om meer mensen actief betrokken te krijgen, dan hoor ik dat graag.

kevin
24 februari 2009, 12:36
Ach, het is altijd nog beter dan een totalitaire dictatuur :)

Overigens ga je van het negatieve uit, Vito. Waar vind je tegenwoordig nog 43 betrokken mensen bij elkaar? Internetgemeenschappen zijn wat dat betreft gewoon los zand. Oppervlakkig, snel, anoniem en ieder voor zich.

Ik weiger me aan dat negativisme over te leveren. Mij geeft het een goed gevoel om te weten dat hier nog tientallen mensen zijn die elkaar steunen en die de grote zwijgende anonieme meerderheid geheel belangeloos laten delen in hun ervaringen.

Mooi gezegd :worship:.

Hanna
24 februari 2009, 14:57
Mooi gezegd :worship:.

Inderdaad. Daar is AnthonieH kampioen in. Ik had heel andere bewoordingen in gedachten. :D

Limbo
1 maart 2009, 19:42
Lanny, gij ook gefeliciteerd!

zoezel
5 februari 2024, 13:58
Awesome content. Thank you!
support bc game score bc lions game today (https://bcgame.milesnice.com/) what channel is the bc lions game on tonight

En nu in het Nederlands 😞

Limbo
5 februari 2024, 16:39
en nu in het nederlands 😞

:d:d

Henk
6 februari 2024, 00:48
De spammers komen ineens met bosjes tegelijk. :eek: