PDA

View Full Version : foto's


timo2
14 juni 2003, 11:40
Kent iemand misschien een webite of beschikt zelf over foto's, waarop duidelijk en objectief de resultaten van haartransplantatie zichtbaar zijn. Ik kan me nog steeds geen goed beeld vormen. Ik ken niemand in mijn omgeving. Foto's van geslaagde behandelingen op de site van de gevestigde HT-klinieken zijn altijd donker en softfocus, BN-ers smeren hun hoofd vol met topic. Ik wil wel eens iets betrouwbaars zien.....zucht.

Henk
14 juni 2003, 12:28
Hoi Timo,

Echt veel objectieve foto's zul je denk ik niet vinden. Er staan er wel wat op hairsite.com en dan moet je kijken bij "gallery" en dan bij "hair transplant". Maar echt duidelijk vind ik de foto's niet.
Ik heb zelf ook een haartransplantie laten doen, als je belang hebt bij foto's daarvan, dan wil ik ze je wel sturen.
Maar foto's zeggen weinig. Vooral voor en na foto's van klinieken zeggen niks. Je kunt technisch een foto zo manipuleren, en misschien heeft degene na de operatie duta of toppik gebruikt, of zoals Gerard Joling hairextensions.
Misschien kun je het best een beetje op de ervaringen van mensen af gaan. Er staan er genoeg op hier. Nou succes.

Henk.

timo2
14 juni 2003, 12:39
Henk,

Bedankt voor spoedige reactie. Als je me foto 's wilt sturen van je eigen resultaten, die volgens jou een betrouwbare weergave van de werkelijke resultaten zijn, heel graag. Ben je overigens tevreden? en om hoeveel grafts gaat het?

groet, Timo

Henk
14 juni 2003, 15:33
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Groetjes.