PDA

View Full Version : Zomereditie Lotgenotenbijeenkomst


Annelies
14 juni 2003, 19:27
Beste meiden,

Wie heeft er zin om weer eens bij te kletsen en ervaringen te delen??! (En nieuwe lotgenoten te leren kennen!).

Ik hoor het graag. Aanbieders van gastvrijheid?? Anders wordt het Noord-Brabant!!

groetjes Annelies

Anjo
15 juni 2003, 00:03
Wat een leuk idee, ik ben zeker zo'n nieuw lotgenootje, al ben ik wel boven de dertig (maar misschien lijk ik met mijn nieuwe pruik wel 10 jaar jonger, hahaha), maar ik kan flink kletsen. Laat maar een datum horen!

Groetjes,

Anjo

Annelies
15 juni 2003, 21:26
Hoi Anjo,

Tof! Gezellie! Zodra we weten waar en wanneer ben je een van de eersten die het hoort!
Leeftijd maakt niet uit; als je maar kunt kletsen:D

groetjes Annelies

marianneke
15 juni 2003, 21:59
Hoi,

Wat leuk dat jullie weer een bijeenkomst willen organiseren! Ik hoop dat ik er deze keer wel bij kan zijn. (mijn zusje misschien ook)
groetjes Marianneke

ik vind het niet erg als het in brabant is.....hahaha!

Marloes
16 juni 2003, 09:15
Ook ik ben weer van de partij, als het mogelijk is.

Marloes

Annelies
16 juni 2003, 09:55
Leuk gezellig!! Ik kijk er echt naar uit.

Hebben jullie al een datum in gedachte? Nog voor de zomervakantie?? Of er in??

Het kan eventueel bij ons, maar vrijwilligers die hun "huis" aanbieden: schroom niet!!

groetjes Annelies

yvonne
16 juni 2003, 16:03
Leuk zo'n bijeenkomst ik doe graag mee.
Eventueel kan het bij mij
(helmond)
Alleen moet ik dan wel even mijn man en kinderen wegwerken of mogen die er gewoon bij?
Groetjes : yvonne

Annelies
18 juni 2003, 10:24
Ik zou niet weten waarom je je man en kinderen zou moeten wegwerken hoor!

Heeft er iemand een suggestie voor de datum?? Voor de zomervakantie of erna??

groetjes Annelies

Hera
20 juni 2003, 19:10
Hallo allemaal,

Graag meld ik mij ook aan voor een eventuele bijeenkomt. Lijkt me erg leuk om jullie te leren kennen!
Sinds mn 12de heb ik last van AA en inmiddels ben ik 25. Eigenlijk praat ik er nooit echt over, maar het lijkt me wel leuk om ook eens wat lotgenoten te ontmoeten. Ik heb geen haarwerk, maar wel kale plekken. Ook mijn wenkbrauwen en wimpers zijn uitgevallen.
Hoop dat jullie me op de hoogte houden.


Groetjes,
Hera

Annelies
20 juni 2003, 23:19
Ik wil best open huis houden voor ons theekransje. Misschien leuk om toch nog in de zomer te doen.
Wie is er voor eind juli?? Ik probeer zo wat te polsen en daar een mouw aan te passen.
Meiden van de vorige bijeenkomst, ook weer aanwezig?? Lijkt me supertof om iedereen weer eens te zien.

groetjes Annelies

yvonne
21 juni 2003, 13:07
Hallo Allemaal,

Eind juli kan ik helaas niet bij een bijeenkomst aanwezig zijn ik ben dan op vakantie en waarschijnlijk ben ik niet de enige...
Het lijkt mij het handigst om na de zomervakantie wat te plannen eind augustus begin september
en... het kan ook bij mij.
Groetjes: Yvonne

marianneke
21 juni 2003, 16:39
Ik ben ook eind juli op vakantie! Mij komt augustus/september ook beter uit. Alleen eind sept. (28e) tot 14 oktober ben ik ook op vakantie...... (Wat een luizen leven lijkt dat, hè? Maar ik heb echt wel hard gewerkt.... hahaha)

Groetjes Marianneke

Annelies
22 juni 2003, 22:37
Begin september? Wie is er voor zaterdag 6 september?? Of zijn er dan mensen nog of alweer ;-) op vakantie??

groetjes Annelies

Marloes
23 juni 2003, 12:59
Ik moet om de zaterdag werken, maar ik probeer hem vrij te houden. Wat mij betreft is het dus ok.

Marloes

boes
21 juli 2003, 16:14
he girls,

bevestig de datum en vraag om bevestiging.

de 6e september is wat mij betreft akkoord.


KAN IEDEREEN? waar? bij jou annely?


greets from boeske

dharma
23 augustus 2003, 23:31
Hoi Annelies en anderen,
Ben niet vaak meer op het forum, maar het lijkt me leuk om naar de bijeenkomst te komen. Zet mij dus maar op de lijst.
Groetjes Dharma

Anjo
25 augustus 2003, 22:46
Gaat het nog door? Eigenlijk komt de 6e me slecht uit, maar heb toch wel behoefte aan een gezellige vrouwenbijeenkomst. Annelies, laat je wat horen?

Groetjes,

Anjo

marianneke
26 augustus 2003, 12:28
Hoi allemaal,

De 6e komt mij ook niet zo goed uit, maar ik vind het wel erg leuk om het een keer mee te maken. Dus als het op deze datum toch nog doorgaat, ga ik er alles aan proberen om er toch bij te zijn...

Groetjes Marianneke

Annelies
26 augustus 2003, 22:07
Hoi Dames,

Ik moet eerlijk bekennen dat 6 september me ook niet zogoed uitkomt. 2 weken later zou heel wat fijner zijn... Zijn daar liefhebbers voor?? Dan stel ik anders voor 20 september hier open huis te houden..

Sorry dat ik het zo laat pas laat weten, maar ik ben met mijn stage begonnen en ik heb ontzettend veel moeten werken. Druk druk druk..

Ik hoor het graag,
groetjes Annelies

dharma
28 augustus 2003, 21:37
Hoi Annelies en anderen
20 september kan ik in ieder geval erbij zijn.
Kijk er naar uit, want ik ben inmiddels alweer bijna toe aan een nieuw haarwerk en wil heel graag ervaring uitwisselen.
Ik hoop dat jullie allemaal komen.
Groetjes,
Dharma

Anjo
30 augustus 2003, 23:47
Wat een leven, ook de 20e komt me niet echt goed uit (een week later ook niet, dan moet ik werken) maar als iedereen toch kan, ga ik toch proberen er bij te zijn. Ik hoor het wel weer!

Groetjes,

Anjo

marianneke
31 augustus 2003, 16:44
hallo allemaal

De 20ste kan ik wel. Ik hoop alleen dat hij niet nog een paar weken later wordt verzet, want ik ga de 29ste september op vakantie..... eindelijk!!!!!!

Groetjes Marianne

Annelies
1 september 2003, 22:10
Beste meiden,

De 20e kan ik wel, maar de week daarna weer niet, omdat ik dan voor mijn stage weg moet. Ik vind het heel erg vervelend voor Anjo. Maar om het naar de eerste week van oktober te zetten, of de tweede dan wordt het zo op de lange baan geschoven. Ik weet niet hoe jullie daar over denken?

Om te turven: wie kan er 20 september vanaf een uur of 14.00??

groetjes Annelies

Anjo
1 september 2003, 23:09
Niet vervelend voor me vinden, hoor! Niet verder uitstellen, want er is altijd wel wat. Ik wil jullie hartstikke graag ontmoeten en dus kom ik gewoon de 20e, is het ver Brabant in? ;)

Groetjes,

Anjo

Annelies
2 september 2003, 23:33
Dan zetten we hem nu vast: iedereen is bij deze van harte uitgenodigd om naar ons nederige onderkomen in Brabant te komen.
Stuur me een PM dan komt de routebeschrijving a.s.a.p. door!

Dus: zaterdag 20 september vanaf een uur of 14.

Moet ik misschien nog ergens rekening mee houden???

groetjes Annelies

Annelies
4 september 2003, 21:45
Dus ik kan rekenen op: Boes, Yvonne, Hera, Anjo, Marianneke, Dharma.
Astrid kun jij ook zaterdag 20 september??

Ik wil graag de anderen van de vorige bijeenkomst nog uitnodigen bij deze (ik zal nog een PM rondmailen).

Andere meiden/ vrouwen die graag een middagje gezellig willen kletsen met lotgenootjes zijn natuurlijk ook van harte welkom. Stuur me een PM en dan stuur ik de routebeschrijving door.

Help me als ik nog iets ben vergeten!!!

groetjes Annelies

dharma
5 september 2003, 22:43
Yes!
Groetjes Dharma

Annelies
6 september 2003, 23:06
Hoi meiden,

Ik heb toch nog eens nagedacht, als mensen met het openbaar vervoer willen komen, (Yvonne komt waarschijnlijk met het OV), wilde ik voorstellen om jullie van de trein/ bus te komen halen.

Via de snelweg is het trouwens erg simpel bij ons te komen!

Ik hoor het graag,
groetjes Annelies

mooswindhoos
8 september 2003, 19:39
Hoi Annelies en andere meiden,

Ik ben al zo´n tijd niet op het haarweb geweest.
Op vakantie geweest, tuin opgeknapt en ga zo maar door.
Nou ja eigenlijk slechte smoesen maar ja jullie weten hoe het gaat.
Ben dus reuze blij dat ik een mailtje van Annelies kreeg.

Voor de meiden die ook komen en mij nog niet kennen zal ik me even in het kort voorstellen.
Ik ben Monique, een jonge meid van 25 en al een aantal jaartjes valt Alopecia mij lastig. De vorige bijeenkomst is bij mij thuis gehouden, was erg gezellig en ook fijn om mijn huis vol te hebben met mensen waar je je ervaringen mee kunt delen.

Ik begrijp dat de bijeenkomst bij Annelies is.
Moeten we nog wat lekkers meenemen???
Gaan we na de bijeenkomst nog ergens wat eten???
Zijn er mensen die uit de buurt van Zwijndrecht komen die ik op moet halen???

Kortom meiden ik heb er zin in.

Groetjes,

Monique

PS: Ben erg benieuwd of iemand al een pruik via het internet gekocht heeft!