PDA

View Full Version : ASC-J9 de androgene receptor destroyer...


wesley1982
5 februari 2009, 07:33
"ASCJ is synthesized from a natural product and promotes the degradation of endogenous androgen receptors. This pharmacological mechanism differs completely from all currently available anti-androgens. In laboratory tests, topically applied testosterone induced inhibition of the hair cycle progression with prolongation of the telogen phase 50% of the time in the mouse model. Whereas anagen conversion was achieved in 100% of the mice given testosterone followed with ASCJ-9. The researchers concluded, “These preliminary observations suggest that ASCJ-9 is a potential candidate for effective and safe topical treatment of acne and male pattern baldness.”*
--------------------------------------------------------------------------
een topisch middel dat de androgen receptoren aanvalt...
dit klinkt als een hele stap voorruit in de strijd met aga ??
het word niet systematisch opgenomen, dus geen bijwerkingen/sides...

links:
http://www.androscience.com/product.htm

http://www.hairlosstalk.com/interact/viewtopic.php?f=32&t=46024

http://www.regrowth.com/hairloss-forums//viewthread.cfm?f=5&t=20810

in het 4de kwartaal van 2008 zijn de klinische trails 2 gestart voor aga...
het gaat hier om een foam...
http://www.androscience.com/Design/Assets/ASCimages/ASC2008Update.pdf

another
5 februari 2009, 10:14
even om duidelijkheid te schetsen voor mezelf (en ook anderen natuurlijk met dezelfde vragen):P

Ik ben al een tijdje uit de "haarscene" en weet dus niet goed wat er allemaal wordt geslikt/gefoamt enz. dus het kan zijn dat ik het fout heb, maar:

Op hairlosstalk begrijp ik dat ze zeggen dat:

1). dit middel niet als enige een nieuwe werking heeft, en net als andere middelen receptoren vernietigen. Mijn vraag is dat...welke?
Het enige medicijn wat ik ken, welke enige (bewezen) reactie heeft op het haar, doormiddel van een afbuiging in het testosteron --> DHT --> receptor traject, is finasteride (en onbewezen; duta)
Finasteride is een inhibitor van 5-alfa-reductase (II), wat betekent dat het zorgt dat testosteron geen dihydrotestosteron wordt. Het doet dus niks aan de receptoren.

2). Er wordt gezegd dat dit alleen zou helpen bij het in stand houden van de huidige haarpopulatie, niet voor nieuwgroei (op hairlosstalk)
Als ik het goed heb begrepen, zorgt dit ASC-19 voor een vernietiging* van DHT-receptoren op de 'scalp' (vanwege topical). ZOu dit niet betekenen dat elke haarcel die is aangevallen (of in de toekomst zou kunnen worden aangevallen) door de vernietiging van de receptoren weer tot bloei komt en zich gaat gedragen als een haarcel van de "temporaal/occipitale regio" en dus DHT 'resistent' wordt?

*is die vernietiging tijdelijk (er komen nieuwe receptoren) of permanent (geen nieuwe receptoren).

wesley1982
5 februari 2009, 16:28
ik zal eens rondkijken voor meer info erover...

ja het breekt receptoren af, en als reactie erop zal je lichaam proberen nieuwe aan te maken , dit zal dus ook een produkt zijn dat je moet doorgebruiken tot er een definitieve oplossing beschikbaar is...

wel geeft het voordelen voor mensen dat geen pillen willen slikken...
als de androgene receptoren afgebroken zijn en dit blijven door dit middel
blijven te gebruiken, dan hoef je geen intern middel meer te slikken om die dht
te onderdrukken aangezien het dht niet meer aan je haar kan (receptoren weg)

ik denk wel dat er zeker hergroei kan behaald worden , eens je haar niet meer constant aangevallen word door dht , aangezien er geen receptoren meer zijn
om dit op te nemen , met groeistimulanten en andere zaken denk hierbij aan:
minoxidil , lasers , en nog andere zaken

voorbeeld : fina verlaagd het dht in je bloed met 70% en je scalp dht met 30%
en toch hebben mensen hergroei... ook al zit er nog steeds dht aan je haar maar minder
dus als je de receptoren kan afbreken, moet je ook hergroei hebben, al zal
dit wel zijn tijd nodig hebben....

dat is mijn idee erover...:P

another
5 februari 2009, 16:49
En je zei dat je het al als poeder kon verkrijgen via China?:P

wesley1982
5 februari 2009, 17:14
zie eerst dat je goed neerzit op je stoel he :P
kost beetje meer dan pakje finasteride hoor

http://www.caymanchem.com/app/template/Product.vm/catalog/10009986/a/z

http://www.regrowth.com/hairloss-forums/viewthread.cfm?f=1&t=18649

another
5 februari 2009, 18:22
die prijzen liegen d'r niet om...dan toch liever ff wachten totdat de studie klaar is en het in de 'schappen' ligt...

overigens...ik krijg een hele nare bijsmaak als ik lees dat het afkomstig is van een (aanpassing van een) natuurlijk product...heb het idee dat het dan meteen minder effectief zou zijn (tussen de oren werk natuurlijk:p)

wesley1982
5 februari 2009, 18:38
Unfortunately, natural curcumin has what researchers term "low bioavailability" -- the molecule quickly loses its anti-cancer attributes when ingested, Shibata says. With the aim of improving the therapeutic potential of curcumin, Shibata and his colleagues synthesized and tested 90 variations of the molecule's structure. Two, GO-Y030 and GO-Y031, proved to be more potent and bioavailable, than natural curcumin.

dit is geen gewoon theetje of cap van een plantsoort...
de basis ligt bij de plant en word verder verbeterd, versterkt zeg maar

als de human trail 2 afgerond is , dan zou ik deze stof wel aankopen... ik ga eerst nog wachten op de data van de trail 2...
ik ga nu nog doorgaan met die flutamide , en vervang deze na de human trail 2 dan door ASC-J9

Ryan R
5 februari 2009, 19:55
Klinkt veelbelovend!

Met dank aan onze hairinvestigator Wesley!

Klasse.

another
5 februari 2009, 20:53
Unfortunately, natural curcumin has what researchers term "low bioavailability" -- the molecule quickly loses its anti-cancer attributes when ingested, Shibata says. With the aim of improving the therapeutic potential of curcumin, Shibata and his colleagues synthesized and tested 90 variations of the molecule's structure. Two, GO-Y030 and GO-Y031, proved to be more potent and bioavailable, than natural curcumin.

dit is geen gewoon theetje of cap van een plantsoort...
de basis ligt bij de plant en word verder verbeterd, versterkt zeg maar

als de human trail 2 afgerond is , dan zou ik deze stof wel aankopen... ik ga eerst nog wachten op de data van de trail 2...
ik ga nu nog doorgaan met die flutamide , en vervang deze na de human trail 2 dan door ASC-J9

afkomstig is van een (aanpassing van een) natuurlijk product

;)

Strider
11 februari 2009, 18:54
zie eerst dat je goed neerzit op je stoel he :P
kost beetje meer dan pakje finasteride hoor

http://www.caymanchem.com/app/template/Product.vm/catalog/10009986/a/z

http://www.regrowth.com/hairloss-forums/viewthread.cfm?f=1&t=18649

Wesley jij bent hier beter op ingelezen dan ik, ik las dat er al mensen zijn die hier een topical voor gefrabiceerd hebben, zijn daar al resultaten van bekend?

wesley1982
11 februari 2009, 19:13
hier zit iemand dat de ASC-J9 gebruik (experimenteel) :

http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=10&threadid=66868

zen haaruitval is totaal gestopt , van hergroei heeft hij niet veel gezien

er zijn er dat experimenteren, het zal wel even zoeken zijn waar die personen zitten, want ik had die paginas niet bijgehouden waarop die paar gebruikers zitten, dus het zal even duren voor ik die terugvind...

er is momenteel weinig bekend van de veiligheid bij dit product...
voor ik mij eraan zou durven wagen wil ik wel eerst de resultaten weten van de clinical trail 2 hoor...

zover ik weet zou het androgen receptoren afbreken, en enkel dit...
het heeft geen invloed op je testo of dht in je lichaam

als dit volledig getest is en presteerd zoals men verwacht dan zou dit wel eens de vervanger van fina en duta kunnen zijn...
iets dat niet rommelt aan je hormonen klinkt de volgende logische stap bij haarmiddelen...

ik zal nog updates geven in dit post, ik ga eerst terug die gebruikers zoeken dat experimenteel dit middel al gebruiken...:P

kyzl
11 februari 2009, 20:53
En wat met die phase II studie voor acné die klaar zou zijn in de zomer van 2008? Daar is blijkbaar ook geen verder nieuws rond.. Dat voorspelt niet veel goeds qua wachttijd voor die AGA trials..

Ik las ook dat ze op zoek zijn naar geld voor een 3e financieringsronde.. Niet makkelijk in deze tijden..

en ondertussen slikten ze verder... :sad:

Rayton
28 februari 2009, 20:43
ik doe mn best om hier meer over te vinden, maar is echt vet lastig... Alleen maar speculaties te vinden op fora enzo, maar ik vind verder niets... :S Vind dit produkt wel erg interessant namelijk.

wesley1982
4 maart 2009, 07:16
http://www.androscience.com/dermatology_indications.php#Alopecia

op gebied voor acne is de clinical trail 2 al tijdje bezig...
op gebied van aga is de clinical trail 1 bezig...

geschat zou de clinical trail 2 voor aga beginnen eind 2009...
het zou een soort foam(schuim) worden...

ik hou het in het oog voor die data van de klinische trail 2 van acne , of dit spul veilig is en dan zou ik wel proberen aan deze stof via china te geraken voor zelf topical van te maken, maar eerst wil ik meer weten over veiligheid enz... :P

kyzl
4 maart 2009, 07:26
op dezelfde pagina ivm acné trials:
" No side effects have been noted in either phase I or phase II clinical trials."

Dat moet toch voldoende zijn voor jou Welsey!! :D

hup hup, bestellen die handel, ik doe wel mee om de kosten te drukken!

Rayton
4 maart 2009, 09:34
Hey thanks Wesley!

Wel beetje jammer dat ze pas BEGINNEN 2009 :P Ik dacht dat ze al bezig waren, maar ja, niets aan te doen :) We wachten maar weer rustig af...

wesley1982
4 maart 2009, 17:03
ik hoop nu eerst nog meer info te vinden over mensen dat al bezig zijn met een ASC-J9 topical , om ook te lezen met welk transportmiddel het best te combineren, mischien dat er ergens een grootschalige aankoop gepland word , hoe meer mensen hoe lager de kosten natuurlijk... ik heb nog voor een 3tal maand fluta

ik ga eerst nog wat opzoeken op regrowth en hlt ...

zijn hier mensen dat het willen aankopen zodat ik een getal weet van eventuele kandidaten voor aankoop?

voor aga is clinical trail 1 nog bezig... bij acne is clinical trail 2 bezig...

dus eind 2009 zal clinical trail 2 voor aga beginnen en zal ook wel de clinical trail 3 voor acne al begonnen zijn...

het is wel meer voor behoud van bestaand haar he, er zal ook wel een deel nog teruggroeien eens er geen androgene receptoren meer zijn , maar beperkt... mensen dat al 10 jaar kaal zijn moeten niet geloven dat ze hiermee hun jeugdhaar terughalen... dan kijk je beter in richting van de histogen topic... mischien een combinatie mogelijk in de toekomst...

Zameer
4 maart 2009, 17:49
Wat ik mij afvraag bij dit middel is het volgende:

Wat gebeurt er bij het afbreken van de behandeling met dit middel?
Zou het kunnen fungeren als een soort van kapje over je follicles die in stand worden gehouden met al die chemicalien die we nu op onze hoofden smeren, opdat je de behandeling darmee ook zou kunnen afbreken?

Of loop ik nu op iets te speculeren van uit de trails naar voren zou kunnen komen?

G, Zameer

wesley1982
4 maart 2009, 18:10
je zal moeten blijven smeren voor die androgene receptoren laag te houden...
of volledig te vernietigen... daarvoor zijn die clinical trails , uit die onderzoeken zal meer duidelijkheid zijn in verband met hoeveel x week gebruiken enz...

het kan zijn dat elke 2 dagen al voldoende is...
mischien de eerste week elke dag gebruiken en vanaf dan onderhoud van elke 2 dagen...

ik zou de gegevens van de clinical trails willen zien, daarin kan je lezen hoeveel keer ze dit middel smeren in hun onderzoeken aangezien zij er een beter overzicht zullen van hebben...
al is het maar de data van de acne trails, dan weet je toch wanneer je het best toepast aangezien acne ook door een zelfde mechaniscme gaat als aga

anders ga je het best zelf testen... of zoeken naar posts van gebruikers...

another
4 maart 2009, 18:14
als je stopt met het afbreken van de receptoren, dan zullen die weer terugkomen...

als ik even ga speculeren, dan denk ik:

Je haartjes die nu minuscuul zijn...
die worden straks hun receptoren ontnomen en zullen weer (voor zover ze dat nog kunnen) gaan groeien.
De haren die wel weer op volledige kracht komen, zullen, wanneer je stopt...weer in het zelfde traject van "dichtslippen" komen...
dus je zal weer terugkeren in de oude AGA staat met die haren, maar dat zal langer duren dan met een middel als finasteride.

Dus kort antwoord, gebasseerd op niks anders dan speculatie:

Bij afbreken van behandeling zal je haar weer in AGA staat terugkeren, maar trager dan na het stoppen van een middel als fina.

graag hoor ik argumenten tegen (of voor?) deze speculatie:)

kyzl
4 maart 2009, 22:58
zijn hier mensen dat het willen aankopen zodat ik een getal weet van eventuele kandidaten voor aankoop?


Zoals ik al zei ben ik bereid om dit mee te sponsoren!

Ik laat je dan wel een week of 2 proefdraaien als je het niet erg vindt! :)

millie
5 maart 2009, 07:36
is dit ook bestemd voor vrouwen?

wesley1982
5 maart 2009, 07:58
volgens mij maakt het niet uit of je man of vrouw bent...

aangezien het niet systematisch opgenomen word en dus geen sides zou hebben...

het breekt enkel plaatselijk de ontvangers af op je haar...

je kan natuurlijk altijd wachten tot het officieel gelanceerd word... maar aangezien ze nu nog maar aan clinical trail 1 zitten voor haaruitval mag je toch nog 3 a 4 jaar wachten....

zoveel geduld heb ik niet :P
ik kan de stof altijd bestellen en zelf topical van maken...

Ed rakket
5 maart 2009, 20:38
op dezelfde pagina ivm acné trials:
" No side effects have been noted in either phase I or phase II clinical trials."

Dat moet toch voldoende zijn voor jou Welsey!! :D

hup hup, bestellen die handel, ik doe wel mee om de kosten te drukken!

Moet ik betalen?

wesley1982
6 maart 2009, 07:10
als jij mijn produkt wil betalen, dan wil ik het gerust direct beginnen testen hoor :rolleyes::P

wie zou intresse hebben dit produkt te gebruiken , spreek ik van binnen 2 a 3 maand ofzo beginnen...

kan ik bezien welke dosering best te gebruiken is en aan de hand van het aantal mensen kan ik uitrekenen hoeveel van deze stof nodig is , welke de prijs zou zijn , en hoelang je hiermee doet...

Rayton
6 maart 2009, 17:01
maar je gebruikt echt een huge regime voor je AGA, hoe kun je dan in vredesnaam het effect van dit middel checken?

En denk je echt dat er geen sides zijn?

wesley1982
6 maart 2009, 19:57
ik zou men flutamide vervangen door die ASC-J9
en ik heb nog voor 3tal maand momenteel

ja voor betrouwbare resultaten test beter een persoon met ook aga maar enkel minox gebruikt op dit moment.... of niks ? alhoewel de minox wel de groeiboost kan geven voor meer hergroei bij de ASC-J9 ...

bij mij zou het zijn om op termijn als de ASC-J9 zijn werk goed doet om mijn duta af te bouwen , en hopen op behoud enkel op minox en ASC-J9 en laserhelm...

mijn megaregime is nu om elke hergroei eruit te persen...

ik vraag me af wanneer de data van de clinical trail 2 zal binnen zijn voor ASC-J9 bij acne... is ook op de huid, dus als er sides kunnen zijn zal hier al iets meer over duidelijk zijn....

Zoevo
6 maart 2009, 23:29
Beter iemand die alles heeft opgegeven..
iemand als mhogen ofzo...dat zou een PERFECTE testpersoon zijn.
Daarnaast was er nog 1 die toen alles heeft wegegooid....maar toch wel altijd bezig was met zijn haaruitval. DAT zijn de personen die we nodig hebben...mensen die hardnekkige haaruitval hebben zoals ik :P maar die het WEL willen testen :P(A)

kyzl
7 maart 2009, 00:51
ik vraag me af wanneer de data van de clinical trail 2 zal binnen zijn voor ASC-J9 bij acne... is ook op de huid, dus als er sides kunnen zijn zal hier al iets meer over duidelijk zijn....

Dat staat toch al op de website:
"No side effects have been noted in either phase I or phase II clinical trials."

wesley1982
7 maart 2009, 06:55
ja dat wel , maar de clinical trail 2 is nog niet ten einde he....

ook zijn de effecten op lang termijn nog niet gekent aangezien dit produkt zo nieuw is...

ik ga er even over nadenken, zijn er mensen dat dit middel ook willen proberen ? vertel me nu niet dat ik de enige ben he :P

zo een topical hiervan maken zal ook niet bepaald goedkoop zijn vrees ik...

Stifter
7 maart 2009, 11:46
Probeer het anders ook via de Amerikaanse fora! ;)

Rayton
8 maart 2009, 12:44
Kunnen we wel lange termijn effecten verwachten dan? Aangezien het theoretisch al niet logisch lijkt en, als er op korte termijn ook geen bijwerkingen zijn, we deze op lange termijn ook niet hoeven te verwachten?

kyzl
8 maart 2009, 15:04
Ik durf dit wel proberen, maar ik ben recent met fina/minox en HW topical begonnen dus ik ben eigenlijk geen geschikte kandidaat.. (tenzij dat om agressieve side effects te detecteren.. :))

Diago
13 maart 2009, 11:30
Ben op zich wel geïnteresseerd. Sta op het punt minox te bestellen via ebay, maar telkens is er iets (zoals dit) wat me tegenhoudt. Kijk er in het weekend nog ff naar. Heb namelijk amper de tijd gehad dit forum een beetje door te nemen de laatste tijd.

Gebruik verder alleen nivea hair recharge, maar merk daar niet echt megaveel van (al ben ik inmiddels niet consequent meer in gebruik daarvan, was gewoon te onhandig als je je haren ging kammen s`ochtends, kom je net uit de douchen, je haren weer droog, en dan spuit je dat spul er weer op. Is je haar weer zeiknat. En dan kamt het een stuk mindeer. En heb daar echt geen tijd voor s'ochtends, had normaal gesproken al 1.5 uur nodig :P) Al merk ik wel dat het haaruitval minder lijkt als ik het weer een paar dagen consequent gebruik.

Ryan R
25 maart 2009, 12:13
Klinkt eigenlijk wel goed...:)

wesley1982
25 maart 2009, 12:34
de asc-j9 is sterker dan welk ander acnemiddel... en dit bij dosis van 0,025%
en geen bijwerkingen....

http://www.fiercebiotech.com/press-releases/androscience-corporation-announces-phase-2a-study-results-asc-j9-tm-treatment-acne

nu wat voor acne werkt , werkt voor aga ook... zoals je ziet bij de keto :P
het kan nog een hele tijd duren voor ze aan de aga human trails beginnen

wie zou dit produkt durven testen ? ik heb al paar personen , het is nog niet voor direkt maar zo kan ik wel de prijs uitrekenen....
hoe meer mensen dit willen proberen hoe goedkoper het word...
je mag altijd een PM doen hiervoor...

Ryan R
25 maart 2009, 14:33
Misschien een paar mensen die weinig (haar;)) te verliezen hebben?

Johnny
25 maart 2009, 15:02
Misschien een paar mensen die weinig (haar;)) te verliezen hebben?

Deze zorgt toch niet voor hergroei als ik het goed begrepen heb?

wesley1982
25 maart 2009, 23:11
kortom : ik weet het niet...
de human trails voor aga moeten nog beginnen

het breekt de androgene receptoren af bij de wortel zelf...
met andere woorden je kan het vergelijken met fina, waar meestal stabilizatie komt en beetje hergroei

nu normaal gezien als de androgene receptoren afbreken, kan je dht niet meer bij je haar... en zou beschadigde haartjes zich terug herstellen

het verlost je haar van dht , en rommelt niet aan je hormoonhuishouding zoals duta en fina...

hoe goed het werkt weet ik ook niet, als het prima werkt voor acne zou het ook prima werken voor aga...

vergeet niet, of je nu fina of duta gebruik, er zit altijd nog een redelijk groot deel scalp dht bij je haar....

fina houd scalp dht voor 30% tegen....
duta houd scalp dht voor 50% tegen....

in theorie als de androgene receptoren afbreken, dan kan ver geen scalp dht meer bij je haar...

ikzelf zou in het begin het samen met mijn duta gebruiken en na een tijd heel langzaam de duta afbouwen en kijken of het haar achteruit gaat...
natuurlijk wie nog veel tijd en haar heeft kan wachten tot alle human trails voor aga gedaan zijn, maar denk hierbij maar aan 5 jaar wachten....

er is redelijk wat info over de asc-j9 te vinden hoor, lees de info...
best dat er ook iemand bijzit dat snel haar verliest, maar geen fina of duta neemt, om te zien hoe goed het werkt bij deze personen....
ik zie wel wie een PM stuurt... momenteel zijn we al met 4 personen...

Rayton
27 maart 2009, 15:00
Gaaf! ik ben erg benieuwd! Maarum, nu weten we dus nog steeds niet zeker of je receptoren op je prostaat er dan ook aangaan... Als er geen sides zijn voor acné zal het wel niet denk ik, maarja wanneer merk je dat effect?

wesley1982
6 april 2009, 15:24
ik ben nog aan het onderhandelen met de firmas...
momenteel is het hun overtuigen me het spul te leveren want ze leveren normaal enkel aan instituten dat medische tests ermee doen...

ik heb wel al een prijs kunnen berekenen op basis van hun europees prijsschema (wat wel schommeld van leverancier tot leverancier)

de prijs voor 2 maand kuur met asc-j9 is : 220 euro

hiervoor heb je 60ml asc-j9 , dat je in de avond op je hoofdhuid moet smeren...
er zit de dosis van 0,025% asc-j9 in per 1 ml..
zoals in de human trails 2 voor acne...

goedkoop is het niet he...
logisch aangezien het de eerste jaren commercieel nog niet beschikbaar is

het is duur maar ik wil het spul toch testen of dit de toekomst voor aga-bestrijding is...

mischien is het mogelijk na de eerste maand het produkt elke dag erna te gebruiken, dus met 1 dag ertussen, wat je gebruikstijd strekt van 2 maand naar 3 maand...
momenteel zal het testen zijn of dit genoeg is, op deze manier kan je de volgende kuur strekken naar 4 maand... (kost je zo dan 55euro/maand)
maar de eerste maand gebruik zou ik het toch elke avond gebruiken , om zeker te zijn dat er genoeg androgene receptoren afgebroken worden...
de maand nadien kan je het altijd met 1 dag ertussen gebruiken, als onderhoud dat de receptoren niet meer terug heropbouwd worden...

ze doen ook bulk verpakking maar met hoe meer mensen hoe beter daarvoor.... -> prijs zakt dan... wie heeft intresse ?

Ryan R
6 april 2009, 15:53
Het is dat ik nu druk bezig ben met Xandrox en daar ook wel vertrouwen in heb, laat ik deze schieten, anders was ik erbij geweest!

Blaster
29 april 2009, 00:39
lijkt alsof dit product al een redelijk goede naam heeft .
Stel dat dit product zeer goed werkt en alle receptoren afbreekt en al je haar groeit terug .
Zul je dan nog altijd moeten blijven smeren ? en hoe kan dit lukken als je daartegen terug een dikke haarbos hebt ?

greetz

Mr.Balding
15 juni 2009, 15:19
er moeten toch meer mensen zijn die af willen van finasteride?

Zelf heb ik er een jaar of 2 afstand van gedaan(helaas), omdat ik nu een kind heb. Maar zou wel een vervanger willen gebruiken die je hormonen niet beinvloeden. Kan je dit icm Minox gebruiken?

martindeman
15 juni 2009, 21:56
Het heeft wel iets pioniers achtig!
Ik kan weinig vinden van andere "testers" in bijvoorbeeld de vs.
Zijn er concrete succesgevallen terug te vinden? Deze moeten dus verder niets gebruiken.
Thanks!

Baradon
15 juni 2009, 23:09
Dit klinkt allemaal veelbelovend maar om dan toch kritisch te blijven. Iedereen stelt dat de enige functie van de AR's het opnemen van DHT is om zo je haar te verneuken. Waarom hebben wij ze dan ooit in de evolutie gekregen? AR's moeten toch ook een andere functie hebben? Ik hoop uiteraard dat nu iemand met een reactie komt als dat ze er voor zorgen dat je als baby haar begint te groeien en daarna overbodig zijn maar ik betwijfel het. Is hier uberhaubt iets over bekend?

wesley1982
16 juni 2009, 00:10
receptoren doen ook tumors groeien...

asc-j9 word niet systematisch opgenomen en werk dus lokaal
het doel is de receptoren op de plaats waar je het smeert af te breken zonder moeten pillen te slikken om die dht te verlagen...

dht verlagen is volgens mij schadelijker in je lichaam dan de receptoren plaatselijk af te breken en zo te houden...

Baradon
16 juni 2009, 11:26
Hmm maar die tumors zijn ook niet echt.. positief..? en lijkt me dus niet de reden waarom we uberhaubt AR's in onze hoofdhuid hebben.

Of is het zo dat we overal in onze huid AR's hebben en dat ze ervoor dienen om DHT door te geven aan de huid zodat we "vermannelijken?" dat zou verklaren waarom we ze ook in de hoofdhuid hebben, simpelweg omdat je hele lichaam vermannelijkt in de pubertijd. Dan zou het dus zo zijn dat ze in principe zorgen voor de ontwikkeling maar daarna geen echte functie meer hebben en inderdaad omdat je het lokaal gebruikt hinder je ook geen andere androgene ontwikkelingen elders. Zijn er wetenschappelijke studies bekend over de functie van AR's over het algemeen?

wesley1982
17 juni 2009, 10:01
dht zorgt bij de AR van je lichaam voor de haarproductie te verhogen
terwijl het dan op je hoofd je huidig haar verstikt...

ofwel heb je geluk dat je geen AR's hebt op je hoofd , is dit dan een afwijking ?

ofwel moet je de dht onderdrukken met bijwerkingen in je lichaam tot gevolg
ofwel moet je de AR's aanpakken op je hoofd zelf...

er zullen wel mensen bezig zijn met het spul en goede reden hebben het geheim te houden denk ik , er is maar 1 bron voor deze stof

Desmond_Hume
18 juni 2009, 11:32
Als iemand het getest heeft en er heel positief over is, dan staat dit op mijn boodschappenlijstje. Het klinkt veelbelovend.

Zoevo
21 juni 2009, 10:53
http://www.hairlosshelp.com/forums/messageview.cfm?catid=10&threadid=78018&highlight_key=y&keyword1=vm

stuk over ASC-j9 :)

Johnny
22 juni 2009, 21:57
Je kan het bestellen hier in Nederland lees ik... bij www.bioconnect.nl. € 459,- voor 50mg. Terwijl het via http://www.caymanchem.com voor $ 350,- te koop is. Behoorlijk prijsverschil. Maar de laatste levert niet in Nederland (wat ik er uit haal).

rico
28 oktober 2009, 21:37
Is er al wat meer bekend intussen over dit spul? Ik wil geen fina gebruiken en dit lijkt me een goed alternatief als het geen bijwekingen heeft tenminste. Er waren toch trials bezig? Beter komt er eens iets nieuws uit. Dat clonen kennen we nog lang op wachten denk ik.

wesley1982
1 februari 2010, 21:13
na 30min toepassing ervaren gebruikers een gevoel van enorm wakker te zijn....
voelt net alsof je 10 dagen geslapen hebt...

ook voel je jezelf warmer worden...

verhoogde stofwisseling ?

Ryan R
1 februari 2010, 21:43
Omg klinkt kk nice

moksel
1 februari 2010, 22:43
Hey Wesley,

Je zou bijna zeggen dat er dan wel wat systemsiche effecten zijn ;)

Het valt me trouwens op dat er op de Amerikaanse fora niet zo lovend over asc-j9 wordt gesproken

wesley1982
2 februari 2010, 07:33
ja ik heb hun ervaring gelezen...

probleem is dat het met stof is uit china, ik wou het ook bestellen tot ik zag dat de benaming van de stof niet volledig correct is met de originele naam van asc....

met andere woorden : die gasten smeerden gewoon curcumin op hun hoofd... geen asc-j9...

dit is de echte asc-j9 : dimethoxy Curcumin

en dit kan je kopen van china : Dimethylcurcumin
link : http://www.physcion.com/pages/bisdemethoxycurcumin.htm

snap je ? ze hebben nooit echte asc-j9 gehad :cool:

bij 2x daags is het wel echt lastig, vooral als je moet slapen... want het maakt je fit

moksel
2 februari 2010, 12:06
Nou keep us posted in ieder geval, ik vind het bere interessant zo'n pionier in ons midden te hebben ;)

Het valt me trouwens op dat gewone curcumin echt spotgoedkoop is in vergelijking met dimethoxy-curcumin. Als dat spul zelf te synthetiseren zou zijn ben je binnen...

millie
2 februari 2010, 13:44
even een vraag;als dit middel goedgekeurd word en over een aantal jaar op de markt komt,zou het dan niet meer zo duur zijn?of juist nog duurder?:confused:

moksel
2 februari 2010, 14:15
Ik vermoed dat de prijs dan erorm gaat dalen, de basis voor de stof is curcumin en is helemaal niet duur. Het kost veel om kleine batches te maken en die te verschepen. Wanneer je dit in honderden kilo's tegelijkertijd besteld gaat de prijs met 95% procent zakken.

millie
2 februari 2010, 17:47
aaaah werkt het zo!hmmm nu maar hopen dat het over een paar jaar op de markt komt ,en het dan ook werkt!;)

wesley1982
3 februari 2010, 18:09
smorgens voor het slapengaan word gestopt of verschoven , want het maakt je te wakker , slapen word onmogelijk...

toch voor nachtwerkers , die nog maar onlangs de slaappillen afgebouwd hebben...

dosis en gebruik zijn aangepast :

eventueel na het opstaan hele lichte dosis : 0,25ml op de kruin

en s'avonds voor het vertrek naar het werk nog eens 0,75ml geheel bovenop

Ryan R
3 februari 2010, 22:33
Vreemd dat het je zo wakker maakt Wesley :D

Zijn er anderen die dit ervaren that you know off?

wesley1982
5 februari 2010, 07:19
de andere personen ervaren hetzelfde... erg fit en wakker

ook kwamen ze tot dezelfde conclusie dat ze zich mentaal en fysiek beter voelen... hun geheugen en denkvermogen zijn sterk verbeterd... waarschijnlijk ook deels door dat helder en wakker gevoel dat je krijgt door de toch wat systematische opnamen van de huid naar je bloed...

er is totaal geen enkel ander haarmiddel dat deze rare bijwerkingen geeft.... ik zou het eigentlijk niet bijwerkingen noemen aangezien het de gebruikers op alle vlakken verbeterd... enkel is slapen wel iets moeilijker...

normaal mag je dezelfde voordelen van curcumin verwachten in je lichaam , maar dan 30x zo krachtige werking...

deze link verklaard de hogere stofwisseling... zou afbraak spiermassa tegenhouden , en de vetverbranding verhogen :

http://www.ergogenics.org/supplement145.html

----------------------------------------------------------------
verder zou het ook deze voordelen geven :

http://www.naturalnews.com/curcumin.html

de bijwerking dat het ver alle soorten kankers remt of tegenhoud is zeker geen onbelangrijk feit... vooral in de samenleving van vandaag, je hoort niet anders dan over kanker...

dit middel heeft een totaal ander mechanisme/werking dan de huidige fina en duta... het verbeterd zelfs de bijwerkingen van duta , brainfog is weg, energie is verdubbelt...
libido lijkt ook ietsje hoger , echt raar spul ....

millie
5 februari 2010, 07:47
wesly kan je misschien iets meer vertellen over het produkt?
denk je dat dit middel mider huidirritatie geeft dan minoxidil?
zou het ook voor gevoelige hoofdhuiden geschikt zijn denk jij?
prikt het?is het vet?is het een gel of lotion?
ik ben zoooo nieuwschierig!:D

wesley1982
5 februari 2010, 07:59
je weegt de stof af met een superweegschaaltje...

dan los je het op in alcohol , en voeg je er glycerine aan toe...

en je hebt een topical dat ppg vrij is, huidvriendelijk dus...

andere mogelijkheid is het oplossen in minimaal alcohol en dan mooi mengen in liposomescreme, al denk ik wel dat een glycerine topical beter is, zeker als je erna nog eens liposomescreme over smeert , dan zijn de restjes dat op je huid nog zaten ook diep erin...

VANWAAR HET KOMT KAN IK NIKS OVER VRIJGEVEN , wees blij dat ik er iets over post, wat de effecten/ervaringen ermee zijn....
technisch gezien was de afspraak niks erover posten... ik ga ervan uit als het enkel wat informatief is zonder enige bronnen te vernoemen dat het geen kwaad kan...

--------------------------------------------------------------------
of er wisselwerkingen zijn met andere medicijnen denk ik niet, want ik heb al aerius geslikt tegen verhoudheid/verstopte neus en niks speciaals gevoelt ofzo , al is mijn verkoudheid wel heel snel weg :P

duta slikken geeft me precies wel terug meer energie , soms precies meer agressie, aangezien ik mij gisteren wel redelijk opgejaagd agressief voelde, vandaag geen duta geslikt, ik was het thuis vergeten... ik zou denken dat de duta mischien wel reactie geeft met dit spul, mischien tijdelijk ,ofwel is mijn testo naar boven geschoten als een soort wisselreactie ermee, ik ga geen conclusies trekken... we zien wel , wat hogere testo is zeker geen slechte zaak , kan de spiergroei maar boosten ,terwijl dht en androgene receptoren aangepakt worden

officieel zal het beschikbaar komen binnen 3 jaar... dus nog even wachten in jouw geval vrees ik
voor behoud zal het wel voldoende zijn, wil je hergroei zal minoxidil steeds nodig zijn, al ben ik wel op mijn broer zijn inhammen enkel dit aan het testen... zonder iets van minoxidil...

enige vraag waar ik met zit is de volgende :

eerst even de normale procedure van fina/duta uitleggen :

fina of duta blokken je dht hormoon , dus als tegenreactie om het tekort aan dht te compenseren maakt je lichaam meer testo aan....

ok... nu mijn vraag :

als dit spul in je huid trekt, en ook deels in je lichaam.... worden dus overal de androgene receptoren wat aangetast... dus nemen ze veel minder androgenen op....
merkt je lichaam dat dan ook als een tekort op ? en maakt het dan terug meer testosteron aan ??
mischien word hierdoor deels die enorme energieboost verklaard....

bij mijn volgend bloedonderzoek laat ik mijn testosteron ook terug opmeten.....

millie
5 februari 2010, 08:59
bedankt wesley voor je uitleg!
ik hou deze topic goed in de gaten!:D

Ryan R
5 februari 2010, 14:40
de andere personen ervaren hetzelfde... erg fit en wakker

ook kwamen ze tot dezelfde conclusie dat ze zich mentaal en fysiek beter voelen... hun geheugen en denkvermogen zijn sterk verbeterd... waarschijnlijk ook deels door dat helder en wakker gevoel dat je krijgt door de toch wat systematische opnamen van de huid naar je bloed...

er is totaal geen enkel ander haarmiddel dat deze rare bijwerkingen geeft.... ik zou het eigentlijk niet bijwerkingen noemen aangezien het de gebruikers op alle vlakken verbeterd... enkel is slapen wel iets moeilijker...

normaal mag je dezelfde voordelen van curcumin verwachten in je lichaam , maar dan 30x zo krachtige werking...

deze link verklaard de hogere stofwisseling... zou afbraak spiermassa tegenhouden , en de vetverbranding verhogen :

http://www.ergogenics.org/supplement145.html

----------------------------------------------------------------
verder zou het ook deze voordelen geven :

http://www.naturalnews.com/curcumin.html

de bijwerking dat het ver alle soorten kankers remt of tegenhoud is zeker geen onbelangrijk feit... vooral in de samenleving van vandaag, je hoort niet anders dan over kanker...

dit middel heeft een totaal ander mechanisme/werking dan de huidige fina en duta... het verbeterd zelfs de bijwerkingen van duta , brainfog is weg, energie is verdubbelt...
libido lijkt ook ietsje hoger , echt raar spul ....


Jezus dat klinkt fantastisch

Ambo
5 februari 2010, 14:41
Jezus dat klinkt fantastisch

Nu enkel de explosieve haargroei nog! :P

wesley1982
5 februari 2010, 15:19
in mijn geval is het doel de kruin, en de fijne met pigment groeiende hergroeihaartjes voor mijn haarlijn en in de inhammen...
ik smeer het volledig bovenop om maximaal effect te hebben waar het nog kan

ikzelf gebruik al de mogelijke haarmiddelen samen voor maximaal resultaat

de andere proefpersoon smeert het in de haarlijn/inhammen en het zou prima helpen, voordien was dit zo , nu zit hij momenteel in een shedding aangezien hij bijna 3 maand zonder dit spul geraakt was

deze persoon gebruik dit en gewone minoxidil 5%

en dan mijn broer , op hem smeren we 0,20ml op de inhammen , verder gebruikt hij niks van haarmiddelen, dus ook intresant om te zien of het iets doet op de inhammen zonder minoxidil erbij te moeten smeren...

als het op inhammen werkt, waar bijna niks veel effect op heeft van de huidige middelen, dan zitten we goed...

hou er rekening mee dat dit product een totaal nieuwe en andere werking heeft dan de gekende/vertrouwde zaken....
inplaats van dht te onderdrukken pakt dit echt de oorzaak van haaruitval aan (receptoren)

jord-y
5 februari 2010, 16:07
Zijn er echt harde bewijzen dat er geen risico's aan dit zitten?
Maarja zover ik lees hier is het toch een middel wat je weer levenslang moet blijven gebruiken,maarja als je geen nare bijwerkingen krijgt maar juist voordelen ervan dan wordt het wel erg verleidelijk voor mij.
Grtz:cool:

wesley1982
5 februari 2010, 16:29
bewijzen ?? nope :P

enige data dat ervan is , is die van de acne trails met dosis 0,025% waarbij het veilig verklaard is....

ik hanteer 0,040%... ik heb dat weegschaaltje wel niet correct gecalibreerd aan de grootte van het brokje kon het evengoed 5 mg zijn, dat dan zou betekenen dat ik 0,050% hanteer....

het is zo goed als op (huidige bereiding) ,en dan ga ik zien dat de dosering 200% klopt...
ook zodra mijn dermaroller 0,5mm aankomt pas ik lagere dosering toe met de dermaroller... waarschijnlijk zal 0,5ml met dermaroller al meer dan voldoende zijn

0,2ml = niet echt voelbaar verschil
0,5ml = voelbaar erg wakker en helder
1ml = precies iets teveel van het goede , beetje speed gevoel zo in het begin , na paar uur begon het af te zwakken... TE wakker...

momentele dosering = 0,75 ml dagelijks
eens de dermaroller aankomt 0,5ml, als de wakkerheid minder is zal het terug 0,75 worden... je gaat ervan echt fluitend je dag door , echt ongeloofelijk... :cool:

vrosjnivosj
5 februari 2010, 17:41
merkt je lichaam dat dan ook als een tekort op ? en maakt het dan terug meer testosteron aan ??
mischien word hierdoor deels die enorme energieboost verklaard....
Als er extra t aangemaakt zal dit toch wel even duren. Maar ik denk dat het wel geen extra t aan zal laten maken(ik vergelijk het een beetje met een receptor blokker / anti androgeen -> meer vrouwelijke hormonen?)
Lijkt me ook niet zo super die opname in het lichaam... Daarom zou ik al geen dermaroller gebruiken.

wesley1982
6 februari 2010, 00:03
ik voel duidelijk iets als ik duta slik.... zeker als ik al asc gedaan heb dat me terug een zeer wakker gevoel geeft...

lijkt alsof de wakkerheid geboost word, daarstraks had ik een half uurtje pijn aan men borst, het was begonnen toen ik men nek even draaide, mischien iets verkeerd bewogen ofzo, zal wel toeval zijn , na tijdje liggen was het terug weg

allesinds is de dosis vanaf nu 0,5ml

en morgen bereid ik een volgende hoeveelheid voor 10tal dagen
deze keer zie ik er wel op toe dat de dosis niet hoger dan 0,030 a 0,035 % is...
want ik vind het maar rare zaken met die duta

ik ben de enige dat duta erbij gebruikt, dus ik tast in ongekend gebied hier...
ik wil nu de duta ook niet volledig stoppen al ben ik sterk aan het overdenken om te reduceren naar elke andere dag , 3 pillen per week dus , inplaats van de 7 dat ik nu slik....

daarstraks documentaire gezien over een dame dat allerlei supplementen slikte, ze was gestorven in haar slaap , nu zit de angst er ook wel wat in als ik zo eerlijk mag zijn... :confused:

ik ga nog niks van conclusies trekken, gewoon voorzichtig doorgaan... ik gebruik het al sinds donderdag , en samen met pillen tegen de verkoudheid , en met mijn duta pillen erbij
toen voelde ik mij meer opgejaagd , redelijk agressief zelfs , nog ruzie gemaakt op men werk en ik ben normaal een heel kalm persoon...
mischien heeft die documentaire mij de angst teveel in het hoofd gezet... andere testpersoon gebruikt 3x 0,5ml per dag zonder bijwerkingen ofzo.... maar slikt wel geen fina of duta

AnthonieH
6 februari 2010, 08:00
... ik gebruik het al sinds donderdag , en samen met pillen tegen de verkoudheid , en met mijn duta pillen erbij
toen voelde ik mij meer opgejaagd , redelijk agressief zelfs , nog ruzie gemaakt op men werk en ik ben normaal een heel kalm persoon...O jee, roid rage?

Ambo
6 februari 2010, 10:01
Kijk je wel uit Wes, we kunnen hier niet zonder je! ;)

moksel
6 februari 2010, 12:20
Wes, je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Die vrouw is immers in haar slaap overleden, kleine kans dat jou dat gebeurd...

Jij slaapt tenslotte nauwelijks ;)

Ambo
6 februari 2010, 17:27
wes, je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Die vrouw is immers in haar slaap overleden, kleine kans dat jou dat gebeurd...

Jij slaapt tenslotte nauwelijks ;)

-lol-

vrosjnivosj
6 februari 2010, 19:17
Maak je fotos van je broer zn inhammen?

wesley1982
6 februari 2010, 19:32
ik zal morgen wat fotos maken zodat we de voorruitgang mooi kunnen documenteren....

vandaag nergens last... gewoon wakker en helder in men hoofd...

wel geen duta geslikt vandaag , ik ga die middelen zoveel mogelijk uit elkaar proberen te houden , dus minimaal 6 - 8 uur tussen laten...

alles prima hier dus...

ik ga wel verder zoeken achter goedkopere bronnen...

moksel
12 februari 2010, 15:14
Leef je nog Wesley ?

wesley1982
14 februari 2010, 02:16
het is net alsof ik nu pas wakker ben , en vroeger in slaap :P

energie is nog steeds spectaculair hoog...
ik doe het altijd met 0,5mm dermaroller nu 1x 0,5ml en 1 x 0,75ml

gisteren nog zitten pompen, situps, ik bleef maar kunnen doorgaan...
ik ben merkbaar droger aan het komen ook , begin ik aan men buik te merken, eveneens men schouders worden meer afgetekend , het zorgt echt voor een hogere stofwisseling

even opgezocht :

curcuminoïden (waaronder curcumine, demethoxycurcumine en bisdemethoxycurcumine), welke allen anti-oxidanten zijn. Heel specifiek bbeschermen curcumine en de derivaten ervan DNA tegen oxidatieve schade door zuurstofradicalen (ROS)
Curcumine remt ook de groei van vetweefsels en stimuleert de verbranding van vet door het lichaam.

nu moet je deze resultaten wel x 30 doen... wel terug dan verzwakt aangezien de huid maar 3 - 10% opneemt, maar met dermaroller kan het 20 % of meer zijn...

nog eens veel opzoeking gedaan naar curcumin en echt niks negatiefs kunnen vinden, het werkt ook tegen pancreas kanker, long kanker , darm kanker enz...
http://www.charakinternational.com/pdfs/article10.pdf

ook gaat het borstgroei door oestrogenen tegen : kan dus gyno ook tegengaan , probeer dat met fina /duta maar klaar te spelen...
http://books.google.be/books?id=WJocdLd68sUC&pg=PA607&lpg=PA607&dq=curcumin%2Boestrogen+receptor&source=bl&ots=66w5HRmGoD&sig=YAAdDSkRcJShZC0FMBuQ2wvi5KQ&hl=nl&ei=9k93S6qPA4bW-QaTh9SwCA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=7&ved=0CDoQ6AEwBg#v=onepage&q=curcumin%2Boestrogen%20receptor&f=false

enkel slapen gaat soms wat moeizaam , maar het lukt wel , of ik nu 5 uur slaap of 9 uur , fit ben ik altijd, en geen nerveus fit zoals je bij redbull drinken voelt, maar relaxed en ontspannen fit en helder

wonderbaarlijk middel...

zowel mijn energie als mijn libido is gestegen, merk ik nu toch wel sterk op en ben er nog maar 2 weken met bezig, lijkt de negatieve effecten van duta teniet te doen op het eerste zicht...
de vraag is , door welk proces ? stijgt de testo , of hecht de curcumin zich ook aan de oestrogeen receptoren en zorgt daarvoor voor mindere opnamen van oestrogeen ?
testo kan wel snel stijgen he mensen, der zijn onderzoeken gedaan dat aangeven als een man een pornofilm kijkt en ze checken nadien zijn testo dat het met 40% verhoogde....

ook werkt het tegen alzheimer enz... verbeterd je geheugen

wat het op haaruitval doet weten we binnen paar maanden wel
eens 15 a 18 maart begin ik al mijn topicals te stoppen , zodat mijn ht zeer vlot verloopt op 6 en 7 april... ga nergens risicos nemen, want ik wil goed resultaat...
even zien wat het opgebracht heeft tegen dan, ik hoop op sterkere haren op de kruin , het zal wel nipt worden, zolang is het nu ook niet meer

Ryan R
15 februari 2010, 01:46
het is net alsof ik nu pas wakker ben , en vroeger in slaap :P

energie is nog steeds spectaculair hoog...
ik doe het altijd met 0,5mm dermaroller nu 1x 0,5ml en 1 x 0,75ml

gisteren nog zitten pompen, situps, ik bleef maar kunnen doorgaan...
ik ben merkbaar droger aan het komen ook , begin ik aan men buik te merken, eveneens men schouders worden meer afgetekend , het zorgt echt voor een hogere stofwisseling

even opgezocht :

curcuminoïden (waaronder curcumine, demethoxycurcumine en bisdemethoxycurcumine), welke allen anti-oxidanten zijn. Heel specifiek bbeschermen curcumine en de derivaten ervan DNA tegen oxidatieve schade door zuurstofradicalen (ROS)
Curcumine remt ook de groei van vetweefsels en stimuleert de verbranding van vet door het lichaam.

nu moet je deze resultaten wel x 30 doen... wel terug dan verzwakt aangezien de huid maar 3 - 10% opneemt, maar met dermaroller kan het 20 % of meer zijn...

nog eens veel opzoeking gedaan naar curcumin en echt niks negatiefs kunnen vinden, het werkt ook tegen pancreas kanker, long kanker , darm kanker enz...
http://www.charakinternational.com/pdfs/article10.pdf

ook gaat het borstgroei door oestrogenen tegen : kan dus gyno ook tegengaan , probeer dat met fina /duta maar klaar te spelen...
http://books.google.be/books?id=WJocdLd68sUC&pg=PA607&lpg=PA607&dq=curcumin%2Boestrogen+receptor&source=bl&ots=66w5HRmGoD&sig=YAAdDSkRcJShZC0FMBuQ2wvi5KQ&hl=nl&ei=9k93S6qPA4bW-QaTh9SwCA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=7&ved=0CDoQ6AEwBg#v=onepage&q=curcumin%2Boestrogen%20receptor&f=false

enkel slapen gaat soms wat moeizaam , maar het lukt wel , of ik nu 5 uur slaap of 9 uur , fit ben ik altijd, en geen nerveus fit zoals je bij redbull drinken voelt, maar relaxed en ontspannen fit en helder

wonderbaarlijk middel...

zowel mijn energie als mijn libido is gestegen, merk ik nu toch wel sterk op en ben er nog maar 2 weken met bezig, lijkt de negatieve effecten van duta teniet te doen op het eerste zicht...
de vraag is , door welk proces ? stijgt de testo , of hecht de curcumin zich ook aan de oestrogeen receptoren en zorgt daarvoor voor mindere opnamen van oestrogeen ?
testo kan wel snel stijgen he mensen, der zijn onderzoeken gedaan dat aangeven als een man een pornofilm kijkt en ze checken nadien zijn testo dat het met 40% verhoogde....

ook werkt het tegen alzheimer enz... verbeterd je geheugen

wat het op haaruitval doet weten we binnen paar maanden wel
eens 15 a 18 maart begin ik al mijn topicals te stoppen , zodat mijn ht zeer vlot verloopt op 6 en 7 april... ga nergens risicos nemen, want ik wil goed resultaat...
even zien wat het opgebracht heeft tegen dan, ik hoop op sterkere haren op de kruin , het zal wel nipt worden, zolang is het nu ook niet meer


Shit ik zou het wel willen gebruiken, puur en alleen voor hogere fitness resultaten

rico
16 februari 2010, 06:46
Op deze site verkopen ze curcumin creme

http://www.agelesscures.com/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=8

En er staat dat dit de ingredienten zijn:

Curcumin C3 complex® is a Bioprotectant composition of curcuminoids comprising the following components: curcumin, demethoxy curcumin, and bis demethoxy curcumin.

Demethoxy curcumin is toch asc-j9? Lijkt me niet dat het voor die prijs ($28) erin zit maar misschien is het goed om als topical te gebruiken? Als je er geen geel hoofd van krijgt tenminste.

wesley1982
16 februari 2010, 07:01
een capsule zuivere curcumin poeder bevat amper 1,5% demethoxy curcumin...
zuivere asc-j9 bevat 99% van die stof... daarmee het zo duur is

ik vrees dus dat dit produkt smeren weinig zal uitmaken...:P

wesley1982
20 februari 2010, 20:04
de asc-j9 komt via via uit india
met inklaringsbewijs van chemisch bedrijf dat het 95% zuivere stof is (even gecorrigeerd, bevat dus 95%)

we zijn nog op zoek naar betere prijzen, mischien in de toekomst dat er paar personen kunnen meedoen , maar toch even afwachten wat mijn resultaten zijn, en of we een betere bron vinden dat goedkoper kan leveren, probleem is dat deze stof nog zeer nieuw is, en de procedure om de werkzame stof uit curcumin te halen duur is...

rico
21 februari 2010, 13:52
Stuur mij maar een PB zodra er meer mee kunnen doen ben zeer geinteresseerd. Zitten hier geen mensen die chemie gestudeerd hebben:P
(http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png)http://www.caymanchem.com/images/catalog/10009986.png (http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png) (http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png)

Hier is de chemische structuur. Iemand met een beetje laboratorium moet dit wel kunnen maken toch:D
[/URL][URL="http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png"] (http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png)

moksel
21 februari 2010, 23:19
Haha ja Rico daar heb ik ook weleens over na zitten denken. Curcumin is een stof die best goedkoop is en er is maar 1 verbinding anders bij asc-j9, een beetje lab nerd moet dat wel na kunnen bouwen zou je denken. Kun je zo een vermogen mee verdienenen. Deze stof kost het honderdvoudige van goud volgens mij

wesley1982
24 februari 2010, 07:28
ik heb altijd wel al een hoofdhuid gehad dat snel vet word , ook mijn haar was nog snel vet

nu is de hoofdhuid redelijk droog vind ik....
en we gaan door :P waarschijnlijk signaal dat ver geen androgenen meer opgenomen worden in de huid... we zijn goed bezig :cool:

thomaspomas
3 maart 2010, 13:11
en leeft die hoofdhuid nog?

wesley1982
3 maart 2010, 18:19
ja de hoofdhuid is prima hoor
wel geeft de systematische opname na een tijd een soort van afhankelijk van de stof

voorbeeld : zolang je gebruikt voel je je helder , fit , enkel positieve sides lijkt het

stel dat je dan eens dag of zelfs 2 dagen niet gebruikt, dan voel je je precies down, futloos...
ik dacht dat dit enkel bij mij was , dat ik mischien wat oververmoeid was, maar aangezien de andere testpersoon mij juist hetzelfde vermelde , toen dacht ik eraan dat het lichaam mischien sterk went aan deze stof en mischien dagelijkse dosis verwacht....
eens je dan smeerde , een 20min a 30 min nadien , dan voelde je jezelf terug zeer goed en fit... zeker op handdoekdroge haar, daarop voel je snel de stof in het lichaam trekken

INT
4 maart 2010, 08:24
Merk je ook al iets aan je haar? Ben zowieso wel eens benieuwd hoe je haar eruitziet, je afbeelding laat nog steeds erg veel aan de verbeelding over:P.

INT
4 maart 2010, 08:26
Trouwens Ryan en Wesley; typ eens ASC-J9 bij google afbeeldingen, jullie zijn beroemd!

Norwood_III
4 maart 2010, 15:19
Stuur mij maar een PB zodra er meer mee kunnen doen ben zeer geinteresseerd. Zitten hier geen mensen die chemie gestudeerd hebben:P
http://www.caymanchem.com/images/catalog/10009986.png (http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png)

Hier is de chemische structuur. Iemand met een beetje laboratorium moet dit wel kunnen maken toch:D
(http://www.caymanchem.com/images/catalog/screen/10009986.png)

Moet zelfs zeer gemakkelijk te maken zijn via een aldolcondensatie van 3,4-dimethoxybenzaldehyde en 2,4-pentaandion. Raar dat het zo duur is !

Ryan R
4 maart 2010, 18:24
Trouwens Ryan en Wesley; typ eens ASC-J9 bij google afbeeldingen, jullie zijn beroemd!

haha, ja er zitten meer avatars tussen zo te zien.

wesley1982
7 maart 2010, 03:39
vertaald van chinees naar nederlands....

http://translate.google.com/translate?hl=nl&sl=zh-CN&tl=nl&u=http%3A%2F%2Fnews.biox.cn%2Fcontent%2F200703%2F2 0070329111019_382.shtml

de controlegroep muis was dood terwijl de muis op asc-j9 nog leefde...

gewone muis leefde 29 weken
asc-j9 muis leefde 40 weken
opmerkelijk dat asc-j9 de levensverwachting van de muis met terminale spierziekte langer maakte

ik denk dat deze stof voor meer dan enkel haaruitval zal gebruikt worden in de toekomst....

hier nog wat links waar ze het over asc-j9 hebben :

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fblog.udn.com%2Fworkstationmm%2F1141 358&sl=zh-CN&tl=nl

http://www.baldingbrotherhood.com/2009/12/asc-j9-from-androscience.html

http://www.jci.org/articles/view/39335/figure/7

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.liquidarea.com%2F2010%2F01%2Fpr oteina-pilota-degli-ormoni-maschili-ha-unimplicazione-chiave-nella-guarigione-delle-ferite%2F&sl=it&tl=nl

hoe meer studies naar het potentieel van dit middel gedaan word hoe meer het me blijft verbazen, binnen paar jaar breken er mischien gouden tijden aan voor ons...

vito85
7 maart 2010, 17:37
Is this shit for real??
welk bedrijf is ermee bezig??
en heb je al haren wes?

wesley1982
8 maart 2010, 08:10
voor haargroei is het nog iets te vlug vrees ik, wel kan ik zeggen dat ik bijna geen haartjes meer aan men handen kleven heb na men minox

de andere testpersoon heeft hergroei in de inhammen, wel nog beperkt , maar er gebeurt iets

ikzelf heb ook wel paar fijne hergroeihaartjes dat al wat langer gegroeit zijn in mijn rechterinham , toch is het nog te vroeg om al succes van het dak te staan roepen...
hoe meer haartjes erdoor komen , hoe beter, want mijn ht is op 6 en 7 april , dus komt altijd maar dichterbij...

ik moet wel zeggen dat je het spul echt voelt werken wanneer je het smeert bovenop , zeker bij handdoekdroog haar , dan trekt er veel diep in de huid tot in je bloedbaan, je voelt je binnen de 15 a 20 min wakker komen, helder in je hoofd , echt raar...
het werkt ook anti-inflammation....
wat het doet op lang termijn is niet veel van gekend, al mag je hetzelfde als curcumin verwachten maar dan veel sterk effect...
interactie met medicijnen valt mee, enkel men duta lijkt het precies te versterken , voor de rest al daffelgan en slaappillen en andere zaken erop gebruikt, geen nadelig effect ondervonden

wel heb ik sneller een droge mond, dus het droogt je lichaam wel redelijk wat uit, veel water drinken dus.... vetverbranding draait ook op hoger toeren

er zijn verschillende labos dat er proeven mee doen , als ik me niet vergis zijn er kankertrails bezig , acne trails , aga trails , spierziekten trails ... er is heel wat op gang gekomen de laatst tijd , wondgenezing zou ook sneller gaan...

rico
8 maart 2010, 20:56
Klinkt goed allemaal:) Dacht alleen dat dit spul niet in de bloedbaan terecht kwam, maarja de "bijwerkingen" van asc klinken een heel stuk beter als die van dut of fin.
Het lijkt me wel veilig aangezien het voor acne al op veiligheid getest is dacht ik? Beter is het snel ergens te krijgen me haar begint echt dun te worden. Misschien moeten we een paar chemische producenten in China of India ofzo mailen, wellicht kennen ze het maken voor een mooie prijs?
Heb geen zin om nog een paar jaar te moeten wachten tot dit uitkomt

thomaspomas
10 maart 2010, 11:30
Klinkt goed allemaal:) Dacht alleen dat dit spul niet in de bloedbaan terecht kwam, maarja de "bijwerkingen" van asc klinken een heel stuk beter als die van dut of fin.
Het lijkt me wel veilig aangezien het voor acne al op veiligheid getest is dacht ik? Beter is het snel ergens te krijgen me haar begint echt dun te worden. Misschien moeten we een paar chemische producenten in China of India ofzo mailen, wellicht kennen ze het maken voor een mooie prijs?
Heb geen zin om nog een paar jaar te moeten wachten tot dit uitkomt

idem

wesley1982
11 maart 2010, 08:00
wel betere bronnen vinden is het moeilijkste
tenzij je het zelf uit gewone curcumin kan uithalen....

zijn er hier geen mensen met chemie-ervaring ofzo ? :P
want dat gaat mijn petje te boven :confused:

bijwerkingen zijn er niet opgemerkt op de acne trails door 2 verschillen :

- de acne trails had een creme dat zeer weinig systematisch ging
- de dosis was lager dan de mijne : ance trail : 0,025% ? ik : 0,040% soms mischien wel 0,050% want die weegschaal uit china dat per mg kan opmeten is soms 1mg eronder of erover , laatste bereiding was redelijk wat fijne brokjes , ben ver zeker dat het 0,050% was , ik voelde het zo in de huid trekken (zeker bij handdoekdroog haar, natte huid neemt veel meer stof op)

mensen dat veel tijd hebben, je mag altijd google afzoeken achter mogelijke leveranciers, mischien heb ik ergens overgekeken ?
die in europa weigeren te leveren , dus cayman en nog een andere europese leverancier mag je vergeten
je moet meer zoeken richting : china en india...

Strider
12 maart 2010, 18:50
voor haargroei is het nog iets te vlug vrees ik, wel kan ik zeggen dat ik bijna geen haartjes meer aan men handen kleven heb na men minox

de andere testpersoon heeft hergroei in de inhammen, wel nog beperkt , maar er gebeurt iets

ikzelf heb ook wel paar fijne hergroeihaartjes dat al wat langer gegroeit zijn in mijn rechterinham , toch is het nog te vroeg om al succes van het dak te staan roepen...
hoe meer haartjes erdoor komen , hoe beter, want mijn ht is op 6 en 7 april , dus komt altijd maar dichterbij...

ik moet wel zeggen dat je het spul echt voelt werken wanneer je het smeert bovenop , zeker bij handdoekdroog haar , dan trekt er veel diep in de huid tot in je bloedbaan, je voelt je binnen de 15 a 20 min wakker komen, helder in je hoofd , echt raar...
het werkt ook anti-inflammation....
wat het doet op lang termijn is niet veel van gekend, al mag je hetzelfde als curcumin verwachten maar dan veel sterk effect...
interactie met medicijnen valt mee, enkel men duta lijkt het precies te versterken , voor de rest al daffelgan en slaappillen en andere zaken erop gebruikt, geen nadelig effect ondervonden

wel heb ik sneller een droge mond, dus het droogt je lichaam wel redelijk wat uit, veel water drinken dus.... vetverbranding draait ook op hoger toeren

er zijn verschillende labos dat er proeven mee doen , als ik me niet vergis zijn er kankertrails bezig , acne trails , aga trails , spierziekten trails ... er is heel wat op gang gekomen de laatst tijd , wondgenezing zou ook sneller gaan...

Werkt dit tegen inflammation???
Dan is dit misschien op het moment wel het ideale middel tegen seb. eczeem, dat zou echt een geschenk uit de hemel zijn.

wesley1982
12 maart 2010, 19:32
inderdaad , dit spul heeft dezelfde werking als curcumin , gewoon 30x krachtiger...

curcumin in jullie haarwebtopical had niet slecht geweest hoor, zeker als je het voor slapengaan aanbrengt, niemand had dit besteld neem ik aan ? jammer...
mischien best eens zoeken naar curcumin pillen ofzo ? probleem is dat er maar bar weinig van de stof in je bloed geraakt, organen houden erg veel tegen
voor meer info over curcumin bij inflammation zoek je best eens google af :

curcumin anti inflammatory

Strider
12 maart 2010, 20:14
inderdaad , dit spul heeft dezelfde werking als curcumin , gewoon 30x krachtiger...

curcumin in jullie haarwebtopical had niet slecht geweest hoor, zeker als je het voor slapengaan aanbrengt, niemand had dit besteld neem ik aan ? jammer...
mischien best eens zoeken naar curcumin pillen ofzo ? probleem is dat er maar bar weinig van de stof in je bloed geraakt, organen houden erg veel tegen
voor meer info over curcumin bij inflammation zoek je best eens google af :

curcumin anti inflammatory

jawel hoor, je kon ook kiezen voor curcumin, maar ik heb hier niet voor gekozen omdat ik bang was dat mijn huid gelig zou worden.

Ik ben dan ook benieuwd naar de mensen die wel met curcumin hebben besteld.


EGCG zou overigens ook tegen imflammation moeten werken, maar daar merk ik tot op heden vrij weinig van.

wesley1982
12 maart 2010, 20:25
wel mischien beter wat meer van die topical mengen met water , ook hebben meeste middelen heel wat tijd nodig voor je de positieve resultaten ervan ziet...

geen enkel middel geeft resultaat op een dag of 2

Strider
12 maart 2010, 20:30
Ik meng het ook met water en ik gebruik niet echt veel, de ervaring heeft geleerd dat dat bij deze topical niet nodig is.



Maar als een topical tegen inflammation werkt dan merk ik dat meteen en als het juist niet goed werkt merk ik dat ook meteen, dan krijg ik meer last van jeuk, pijnscheuten en een broeierig gevoel.

wesley1982
13 maart 2010, 01:02
zijn er hier mensen goed in chemie ?

hier is de pdf : http://www.csass.org/v51n1p35.pdf

thomaspomas
19 maart 2010, 09:52
en hoe staan we ervoor

wesley1982
19 maart 2010, 17:15
de ht nadert... ik vrees dat asc niet genoeg tijd zal krijgen
we zien wel tegen april
die andere gebruiker heeft me een foto gestuurd van zijn inhammen en daarop was duidelijk te zien dat er hergroeiharen in de inhammen zijn dat even dik qua diameter zijn als de andere haren , zelden zoiets gezien , hij is er natuurlijk iets langer mee bezig dan ik , ook zijn zijn inhammen nog maar 2 jaar zo en zijn mijn inhammen al 8-9 jaar zo....
dus hoopgevend , maar net als alle andere haarmiddelen heeft asc ook tijd nodig, komt gewoon door de groeicyclus van je haar, eens het uitvalt heeft het 3 maand nodig om terug te groeien...

die asc maakt je echt droog, heel droog , ik vond dat ik vroeger gespierder was , maar was precies meer vetlaagje of vocht onder mijn huid , nu toon ik magerder maar wel meer afgelijnd... ook men rugspieren zie je nu zo de plooien , was ervoor niet , dus het droogt je mega uit.... net als men borstkast is die ook wat platter , al zal daar ook wel wat vet gezeten hebben, werkt ook anti-gyno mischien daarmee, ook al heb ik nooit hard weefsel gehad in die zone , gewoon wat vet dat nu ook aan het verbranden is :P
nog een maandje en ik sta superdroog , ik drink 3 liter water om zeker te spelen voor mijn nieren , beter veilig...
asc gaat dus altijd wat systematisch en er zijn dus bijwerkingen , al vallen ze goed mee tegenover fina/duta...

thomaspomas
20 maart 2010, 12:50
nu gewoon ter informatie, laat jij ook regelmatig controles uitvoeren bij de dotker?

bloedwaardes enzo. zou misschien handig zijn, dat je dat al weet dat het in orde blijft.

maar die resultaten van die andere proefpersoon zijn idd hoopgevend

Rayton
20 maart 2010, 15:47
mmm, ik was op zich wel enthousiast over dit middel, maar ik vind die bijwerkingen (en ook die positieve) wel een beetje eng. Het doet blijkbaar toch wat met je lichaam en als we het over een 'receptor destroyer' hebben, krijg ik het idee dat het blijvende schade kan hebben.

wesley1982
20 maart 2010, 18:36
wel in de acne test deden ze 2x dag dosis omdat de androgene receptoren zich nogal snel kunnen herstellen...

bloedonderzoek gebeurt binnenkort , moet toch ook een stollingstest doen voor mijn ht...

ThinkVision
20 maart 2010, 19:31
Het maakt je droger, je kan veel beter trainen, je hebt er veel energie van. Als ik zoiets lees, denk ik toch snel aan de kans op verslaving, of in ieder geval een geestelijke gewenning aan de positieve effecten (je zegt dit zelf ook ergens).

Daarnaast is het gebruik van energieverhogende middelen altijd een aanslag op je lichaam, de energie moet namelijk ergens vandaan komen. Een middel is nooit de bron van de energie, maar maakt de energie in je lichaam op. Wanneer je vet straks is opgebrand, zijn je spieren aan de beurt.

Ik zou hier erg mee oppassen als ik jou was.

wesley1982
21 maart 2010, 14:59
wel na mijn ht zal de asc dosis verlaagd worden naar 0,030% , dit als onderhouddosis , zou zijn de stoffen al wat lager dat in men lichaam terechtkomen en zo druk ik ook wat de kosten want dit spul is superduur

inderdaad die energie komt van ergens , dit zal ook de vetverbranding verklaren , wel ik kom met asc beter mijn dag door dan zonder, dus afhankelijkheid kan zeker , wel bescherm je gelijktijdig je lichaam tegen kanker, aangezien het anti-kanker werkt , mag je toch ook niet vergeten

ik ga binnenkort ook een bloedonderzoek doen , ik durf wel mijn arts niet vertellen over die asc, want stoffen dat nog onderzocht worden in labos dat zal hij te ver gaan vinden... op info stond: not for use on humans
ik kan mischien zeggen dat ik curcumin gebruik , ik zal direct ook mijn testosteron nog eens laten opmeten ook...

wel ik was normaal dik gespierd nu zijn men armen opmerkelijk dunner , maar wel strak afgelijnd... dus was het nu vet dat er rond zat , of was het water dat onder men spier zat ? want ik heb paar jaar geleden anabolen gebruikt en sindsdan tot op heden had ik altijd dik gespierd lichaam wat nu opmerkelijk dunner geworden is, maar wel afgelijnd... meer natuurlijke spieren meer qua uitzicht nu , ja eens de vetreserves opgebrand zijn , ik ga er moeten op letten
ik smeer het wel op handdoekdroog haar, daarmee het meer systematisch gaat , lagere dosis op droog haar zonder dermaroller zou minder systematisch gaan, maar voor nu is het wel een handige plus dat het meer systematisch gaat, ik ben nog nooit zo goed vet aan het verliezen :P zeker pluspunt, want de zomer komt eraan....

anais anais
21 maart 2010, 16:47
Deze bijwerkingen vind ik eigenlijk nog redelijk , maar het andere spul dat je dat jullie eens over gepraat hebben dan te receptoren niet afbreekt maar beschermt tegen de dht .

Zijn deze bijwerking gekend

Groetjes

wesley1982
21 maart 2010, 22:12
toch even vermelden dat de andere testpersoon van plan is tijdelijk te stoppen met asc
hij heeft last van extreem droog worden, ingevallen gezicht en nachtzweten
hij denkt dat asc de lymfeklieren doet krimpen vanwege de zeer hoge anti-oxydante werking

ikzelf ben gestopt met alle topicals behalve de hw topical dit omdat ik op 6 en 7 april een haartransplantatie gepland heb en dat ik men hoofdhuid wil laten tot rust komen zodat alles vlot verloopt

ik ga er mij eens verder in verdiepen want mijn sides van asc zijn zo erg niet , hij is dan ook weer wat langer ermee bezig, maar hij reageerd wel heftig op meds, daarmee hij fina niet kon gebruiken... dus de sides zullen ook afhangen hoeveel % de huid opslurpt en transporteerd in het bloed , een transportmiddel dat superlaag systematisch gaat zou beter zijn voor asc


die andere dat receptoren beschermd tegen androgenen is het anti-androgeen CB-01-03 waar je het over hebt, deze is nog maar aan clinical trail 2 begonnen , dus zal ook nog 2,5 jaar duren als alles vlot verloopt...

Falcone
22 maart 2010, 22:56
€ wesley= heb je ook minder talgproductie?

wesley1982
23 maart 2010, 07:15
inderdaad ook minder talg
huid word zeker merkbaar droger

INT
26 maart 2010, 20:39
Wesley, ik heb een paar vraagjes voor je:

1 Heb je contact met meerdere personen? Zo ja wat waren hun reacties?
2 Wat ben je er nu per maand voor kwijt?
3 Heb je in je helaas erg korte testperiode IETS van verandering in je haarstatus gezien?
4 Weet je er meer van over wanneer het product mainstream gaat worden en of dat uberhaubt nog gaat gebeuren?

Dan heb ik nog een algemene vraag. Na wat gegoogle zie ik dat dit product al rond 2006 bekend was. Waarom is het dan nog zo relatief onbekend? Vind ik zelf erg raar want puur gekeken naar wat het product doet ten opzichte van je haar vind ik het erg interessant klinken en klinkt het in mijn oren veel beter dan bijvoorbeeld minox.

INT
26 maart 2010, 20:42
Een reden waarom het bijvoorbeeld voor mij erg interessant is is omdat als ik naar de werking kijk het product ideaal klinkt voor iemand die nog geen AGA heeft of slechts in het aller allervroegste stadium zit.
Denk niet dat dit product trouwens voor veel meer hergroei zal zorgen als fina maar dat het wel deste meer zal zorgen voor verkoming en stabilliteit.

wesley1982
26 maart 2010, 21:08
wel even zien, de prijs hangt af van de dosering per ml...

0,040% = 4mg per 10ml topical
nu smeer je 1ml per dag of 1,2ml per dag, best in 2 delen

ik ga ervan uit dat het op 0,030% ook goed werkt hoor , het doet zeker iets in je lichaam en zo een superlichte dosis voel je zelfs heel goed

621 euro voor 50mg
dus doe ik hiermee aan 0,040% : +- 125 dagen , dus een 4 maand max , als je 1,2ml dag doet, dan natuurlijk maar 3,5 maand ofzo

dus komt neer op : +- 155 euro elke maand , en dan gerekend op 1ml/dag , verbruik ik alle dagen 1,2ml loopt de prijs per maand op naar 180 -200 euro....

lagere dois per ml zou de levensduur van die 50mg verlengen en de prijs per maand wat doen zakken, maar het blijft in vergelijking met doosje fina 5mg van 20 euro waarmee je maanden doet dus megaduur...
daarmee ik sommige hoor klagen dat die meds duur zijn terwijl ze amper aan 30 euro / maand zitten , das echt niet duur hoor die fina en minox
ik gebruik meer dan enkel asc dus de maandelijkse kost gaat nog veel hoger , 200-250 euro elke maand hoest ik op voor mijn huidig regime....
gasten zonder aga weten echt niet hoeveel geld ze uitsparen, wel is het omdat ik die hergroei zo hoog mogelijk wil krijgen dat men regime zo duur is, na mijn ht val ik terug op een lager onderhoudsregime...

dit middel komt binnen 3 jaar pas op de markt hoor
de clinical trails zijn nog bezig en daarna moet de fda trail nog beginnen wat 1,5 jaar duurt en dan pas komt het op de markt , dus zeker nog 3 jaar wachten....
de prijs zal dan drastisch zakken aangezien ze dan een massaproductie zullen opstarten , maar het proces om deze stof uit curcumin te halen is niet simpel , zeker als je die pdf eens doorleest....
daarmee het momenteel ook zo duur is

INT
26 maart 2010, 22:01
wel even zien, de prijs hangt af van de dosering per ml...

0,040% = 4mg per 10ml topical
nu smeer je 1ml per dag of 1,2ml per dag, best in 2 delen

ik ga ervan uit dat het op 0,030% ook goed werkt hoor , het doet zeker iets in je lichaam en zo een superlichte dosis voel je zelfs heel goed

621 euro voor 50mg
dus doe ik hiermee aan 0,040% : +- 125 dagen , dus een 4 maand max , als je 1,2ml dag doet, dan natuurlijk maar 3,5 maand ofzo

dus komt neer op : +- 155 euro elke maand , en dan gerekend op 1ml/dag , verbruik ik alle dagen 1,2ml loopt de prijs per maand op naar 180 -200 euro....

lagere dois per ml zou de levensduur van die 50mg verlengen en de prijs per maand wat doen zakken, maar het blijft in vergelijking met doosje fina 5mg van 20 euro waarmee je maanden doet dus megaduur...
daarmee ik sommige hoor klagen dat die meds duur zijn terwijl ze amper aan 30 euro / maand zitten , das echt niet duur hoor die fina en minox
ik gebruik meer dan enkel asc dus de maandelijkse kost gaat nog veel hoger , 200-250 euro elke maand hoest ik op voor mijn huidig regime....
gasten zonder aga weten echt niet hoeveel geld ze uitsparen, wel is het omdat ik die hergroei zo hoog mogelijk wil krijgen dat men regime zo duur is, na mijn ht val ik terug op een lager onderhoudsregime...

dit middel komt binnen 3 jaar pas op de markt hoor
de clinical trails zijn nog bezig en daarna moet de fda trail nog beginnen wat 1,5 jaar duurt en dan pas komt het op de markt , dus zeker nog 3 jaar wachten....
de prijs zal dan drastisch zakken aangezien ze dan een massaproductie zullen opstarten , maar het proces om deze stof uit curcumin te halen is niet simpel , zeker als je die pdf eens doorleest....
daarmee het momenteel ook zo duur is

Bedankt voor je uitgebreide antwoord:D!

maart84
30 maart 2010, 11:29
En Wesley? Hoe staat het ondertussen met de ASC-J9?
Nog steeds last van de (positieve) bijwerkingen?
Verder nieuwe haargroei? Of andere opmerkelijke dingen?

Ben benieuwd :)

wesley1982
30 maart 2010, 12:27
wel ik ben tijdelijk gestopt met alle topical omdat ik een ht gepland heb bij prohair op 6 en 7 april :P

die extra energie is nu wel weg... :(

een maand na de ht herbegin ik terug asc...
duta blijf ik gewoon doorslikken tijdens de ht

straks bij men arts voor een bloedonderzoek en stollingstest... (stollingstest is om te checken dat men bloed in orde is voor tijdens die ht , zodat het niet blijft doorbloeden)

maart84
30 maart 2010, 12:48
Ok! En die andere proefpersoon/broer, gaan die nog wel door met ASC-J9? Of zijn die er ook mee gestopt? Hebben/hadden zij al resultaten geboekt?

Ben je trouwens niet bang voor een shedding? Nu je redelijk wat topics voor een maand laat vallen? En eventuele shockloss omdat er wordt getransplanteerd tussen een al redelijk goede dichtheid?

In ieder geval heel veel succes met je bloedonderzoek en je HT over een week! :D

wesley1982
30 maart 2010, 20:18
die andere testpersoon gebruikt 2 a 3x per dag terug
hij hanteerd nu een andere formule , hogere % glycerine
het is dikkere topical , maar hij merkt er minder systematische effecten van, echt rare huid heeft hij
ik denk dat hogere dosis glycerine een tragere afgifte in de huid teweegbrengt en mischien een betere aanpak is voor hem

ook op handoekdroog haar is beter te vermijden, je wil het spul zo min mogelijk systematisch zien gaan eigentlijk , ook al lijken de sides niet echt negatief....

bloedonderzoek is onderweg...
we zien wel wat het zegt, als er iets niet in orde is, haak ik wel af hoor van dit spul....

mijn broer heeft al lang afgehaakt , hij vergeet het altijd te smeren , en dus als ik het niet deed geraakten die inhammen niet ingesmeerd...
dusja , jammer van een kant , er zitten hier mensen dat een moord zouden plegen om aan dit middel aan te geraken, bij mij staat er al klaar een topical van gemaakt , en hij doet de moeite niet om het te gebruiken...

ik ben eerst even benieuw hoe het zit met dat bloedonderzoek , van alle info gezien dat ik maar kan vinden van deze stof doet het niet anders dan goed in het lichaam

wesley1982
2 april 2010, 18:48
net mijn arts gebeld...

alles is getest geweest :

ijzers / vitamines -> dik in orde
schildklier -> dik in orde
testosteron - > dik in orde , hoeveel weet ik nu wel niet (normaal +-)
nieren -> dik in orde
cholesterol -> lichtjes hoger (raar want ik snoep niet , eet ook geen junkfood enz)
witte bloedplaatsjes waren ook lichtjes hoger , maar dit komt door een verkoudheid waar ik al bijna 3 weken mee rondloop
stollingstest was ook prima , dus geen probleem met die ht volgende week

dus algemeen verslag : alles goed in orde
asc is dus niet schadelijk , zelfs niet als het systematisch gaat in je lichaam als je het smeert op natte hoofdhuid...

thomaspomas
3 april 2010, 15:21
dat is goed nieuws, die cholesterol misschien meer eieren eten fzo, maar jij fitnesst dus ik denk wel dat je regelmatig een eitje eet.

trouwens als je zegt dat je die papieren nodig hebt voor een andere arts (die van de ht of zelfs derma) dan kan je die meekrijgen en weet je de waardes exact.

nuja niet dat het veel uitmaakt, in orde is in orde

wesley1982
13 april 2010, 16:27
hier nog wat info hoe asc eigentlijk werkt :

volle link : http://sebaceousprominence.forumotion.net/treatment-f4/asc-j9-for-sp-t23.htm

http://sebaceousprominence.forumotion.net/_.gif ASC-J9 for sp (http://sebaceousprominence.forumotion.net/treatment-f4/asc-j9-for-sp-t23.htm#75)

ASC-J9 is a highly concentrated curcumin derivative (i think its dimethylcurcumin, if memory serves). This shit is almost like an antiandrogen, but not quite. its a compound that actually causes the degredation of the androgen receptors themselves to speed up exponentially. anyway, science time.
ARD enhancer compounds, such as ASC-J9™, are believed to alter the tertiary structure of the AR protein upon encountering the receptor in the cytoplasm. This results in the disassociation of AR from its chaperon proteins and subsequently leads to loss of structural integrity, drastically reducing AR activation by its ligand, androgens. The alteration of AR tertiary structure and limited binding ability with stabilizing chaperone proteins makes the AR vulnerable to ubiquitination and degradation via the proteasome-mediated pathway.
http://androscience.com/images/SebGlands.gif

as you can see, that monster sebaceous gland was shrunk to shit after the use of this stuff. from what i can gather, this shit is powerful, and that may be the problem.

ASC-J9 is not an androgen antagonist. it doesnt block androgens from binding to receptors by binding to them first, and it doesnt bind to androgen molecules to keep them from binding to the androgen receptors. this stuff somehow nullifies the proteins that are there to keep the androgen receptors running, leaving them open to degredation. in simple terms, it seems to age the shit out of the androgen receptors its applied to, leaving them permanently damaged. damaged androgen receptors would mean less sebaceous activity. it may even be able to completely shut down the androgen receptors in high enough doses, and in turn completely shutting down the sebaceous glands altogether.

the problem with this is that, as we all know, the dick is an androgen sensitive area. while andro science's phase 2 study showed very very little systemic absorption, meaning using it for acne and androgenetic alopecia would be pretty safe, applying it directly to such an androgen sensitive area could lead to permanent devastating results. it causes permanent ARD, meaning youd get one shot, and if shit went wrong, it would stay wrong.

it very well could be the cure that we've all been waiting for. not a treatment, or a procedure, or any of the bullshit we've all tried in the past. an honest to goodness cure. problem is, is that it may be too good at what it does, and very well could leave you with a limp dick for the rest of your life. ive shot andro science a rather well worded email on the subject, and theyve yet to respond. in a few weeks or so, ill send them another.

heres their site if you guys want to check shit out

http://androscience.com/

INT
13 april 2010, 17:11
...in simple terms, it seems to age the shit out of the androgen receptors its applied to, leaving them permanently damaged. damaged androgen receptors would mean less sebaceous activity. it may even be able to completely shut down the androgen receptors in high enough doses, and in turn completely shutting down the sebaceous glands altogether.



Permanently damaged? Hmm raar want dan zou je dus eigenlijk denken dat je het niet je hele leven zou hoeven gebruiken.

wesley1982
13 april 2010, 17:32
wel die permanente beschadiging is nog niet zeker hoor...
je lichaam kan zichzelf meestal nog goed herstellen na schade...

wel kan zijn dat overgevoelige receptoren wel eventueel definitief minder gevoelig zijn

dat asc krachtig spul is dat voel je gewoon als je het op je hoofd smeert hoor, die 3 - 10 % dat je huid opneemt van die topical op basis van amper 0,040% , die voel je wel al goed hoor ...
de vraag is : wat zou 0,080% doen ? mischien is het hoog genoeg om definitief de receptoren te vernietigen... eventueel te testen op kleine zones als inhammen...

asc heeft zeker een toekomst in de strijd tegen aga
we zouden gewoon met meer testpersonen moeten zijn , probleem is dat er zo moeilijk aan te raken is.... en het kost bakken geld... :confused:

thomaspomas
13 april 2010, 19:19
Hoe was je HT trouwens wesley? al wat bekomen.

Enig idee wanneer je terug met de asc gaat beginnen?

wesley1982
13 april 2010, 20:10
ht is prima verlopen hoor
2 weken na de ht zou topical mogen hervat worden
dus ht was klaar op 7 april , dus 21 april mag ik herbeginnen met topicals : asc en minox....

ik mag pas donderdag mijn haar voor de eerste keer met shampoo wassen, dus nu is het nog veel te vroeg :P

twentytwo
19 april 2010, 18:56
is that it may be too good at what it does, and very well could leave you with a limp dick for the rest of your life

Als je dit leest zou je toch even schrikken als je zelf merkt dat dit spul effectief in je bloedbaan terecht komt, of mis ik iets ?

Dat je bloedtesten laat uitvoeren is natuurlijk heel ok, maar dat sluit helemaal niet uit dat er andere zaken gaande zijn die toch niet zo onschadelijk zijn.

wesley1982
19 april 2010, 19:02
Als je dit leest zou je toch even schrikken als je zelf merkt dat dit spul effectief in je bloedbaan terecht komt, of mis ik iets ?

wel die post is wel wat ouder materiaal al hoor...
en ook wat speculaties ertussen van mensen op een forum als deze , toch hebben zij eigentlijk geen enkel ervaring met deze stof en heb ik deze wel :P

aan mijn libido merk ik niks verschillend, dat was een speculatie omdat als het in je bloed komt het daar ook androgene receptoren kan afbreken , al hersteld je lichaam nog snel van schade hoor en mag je zeker zijn dat de receptoren altijd zullen herstellen tot een bepaald niveau...
ik zou zelfs zeggen dat mijn libido iets verbeterd was sinds ik aan dit spul begonnen was...

enige merkbare sides zijn wakkerheid / fitheid
droogt je ook wat meer uit , maar valt nog goed mee , nieren waren toch ok bij mijn bloedonderzoek...

de veronderstelling dat dit middel niet systematisch gaat is dus niet correct , het gaat zeer zeker in je bloed via je huid...
vergeet wel niet dat het een heel sterke anti-kanker/tumor werking heeft ,dus als het in je bloed komt zal het zeker ook zijn werk doen moesten er kankercellen aan het ontwikkelen zijn... toch een pluspunt neem ik aan ?

thomaspomas
19 april 2010, 22:01
nu ik zo lees van antikanker.

een vriend van mij zijn vader was al wat kalend. had kanker en heeft zware chemo moeten ondergaan. is kankervrij verklaard en mogen stoppen met chemo en heeft naar zeggen van mijn vriend terug een volle bos haard.

Nu vraag ik mij af of die chemo ook die androgene recepteren vernietigd heeft. buiten dit feit zijn de zenuwen van zijn vingers ook kapot en heeft hij daar geen gevoel meer.

dit zeg ik er maar bij voor wesley aan de chemo gaat

INT
20 april 2010, 10:30
nu ik zo lees van antikanker.

een vriend van mij zijn vader was al wat kalend. had kanker en heeft zware chemo moeten ondergaan. is kankervrij verklaard en mogen stoppen met chemo en heeft naar zeggen van mijn vriend terug een volle bos haard.

Nu vraag ik mij af of die chemo ook die androgene recepteren vernietigd heeft. buiten dit feit zijn de zenuwen van zijn vingers ook kapot en heeft hij daar geen gevoel meer.

dit zeg ik er maar bij voor wesley aan de chemo gaat


Had die toevallig prostaatkanker?

wesley1982
20 april 2010, 15:26
wel chemo vernietigd meer dan enkel kankercellen, het vernietigd ook gezond weefsel , dus niet te vergelijken met een middel dat anti-oxydant is en enkel kanker en tumorcellen doet krimpen....

wat de effecten zijn van asc is niet gekend , dit gezien op langtermijn... dus beetje gokken
al is het uit curcumin gehaald en dat slikken mensen al heel lang hoor zonder sides...

had die gast haaruitval voor de chemo , want door chemo valt meestal al je haar uit, en komt na die zware behandeling meestal terug....

thomaspomas
20 april 2010, 20:11
wat voor kanker het was weet ik eigenlijk niet goed, zal het eens vragen.

EN hij was voor de chemo al kalend. Nu ja doet hier eigenlijk weinig terzake, het kwam gewoon bij me op

Fallen Dreams
23 april 2010, 02:12
Klinkt dit allemaal niet iets te goed om waar te zijn..? Niet dat ik het gelijk af wil kraken, maar ik heb mn twijfels.

INT
23 april 2010, 11:42
Klinkt dit allemaal niet iets te goed om waar te zijn..? Niet dat ik het gelijk af wil kraken, maar ik heb mn twijfels.

Vind je? Ik lees toch ook wel wat negatieve dingen hoor.

Ik vind de manier waarop AGA aangepakt wordt, de werking dus, geniaal.
Nadelen vind ik dat er nog zo weinig over bekend is, dat je het op je hoofd moet smeren. Zou het liever in pil-vorm zien.
En tja die bijwerking van dat droger worden vind ik ook niet zo prettig.

Wes, nog meer ervaringen van andere gebruikers bekend?

Fallen Dreams
23 april 2010, 13:28
Droger worden is slecht volgens jou? :D Als dat de negatieve dingen zijn zou ik het ook graag gebruiken. Helemaal als het juist in de vroege stadia van haaruitval zou helpen.

Dus wat dit product eigenlijk doet is alle mannelijke hormonen (om het even snel te benamen) uit je hoofd weghalen? En het maakt je droger, en fitter? En het laat je beter concentreren en je word slimmer??

Whoa, als dit product echt zo goed werkt als dat en op de markt uitkomt zitten wij zometeen allemaal als Tarzan te studeren op de universiteit lijkt mij? :rolleyes:

Klinkt nog steeds iets te goed om waar te zijn.. maar zie het graag slagen als het mogelijk DE oplossing is!

INT
23 april 2010, 14:23
Droger worden is slecht volgens jou? :D Als dat de negatieve dingen zijn zou ik het ook graag gebruiken. Helemaal als het juist in de vroege stadia van haaruitval zou helpen.

Dus wat dit product eigenlijk doet is alle mannelijke hormonen (om het even snel te benamen) uit je hoofd weghalen? En het maakt je droger, en fitter? En het laat je beter concentreren en je word slimmer??

Whoa, als dit product echt zo goed werkt als dat en op de markt uitkomt zitten wij zometeen allemaal als Tarzan te studeren op de universiteit lijkt mij? :rolleyes:

Klinkt nog steeds iets te goed om waar te zijn.. maar zie het graag slagen als het mogelijk DE oplossing is!

Met iemand met zo een laag vetpercentage als mij (4,2) lijkt me dat niet al te gezond.
Slimmer zal je er overigens niet van worden en dat beter concentreren zal voortvloeien uit het fitter zijn.
Verder is over bijwerkingen op lange termijn nog niets bekend.

Neemt niet weg dat ik denk dat dit product wel eens de toekomst zou kunnen gaan worden voor mensen die in een vroeg stadium van AGA zitten.
Nog even wachten tot het iets goedkoper wordt:D

Fallen Dreams
24 april 2010, 00:42
Dude ga dan wat eten ofzo? :D 4,2 %, zo dun zullen Ethiopiërs niet eens zijn.

Maar als dit werkt ben ik zeker geintereseerd! Ik ben nog opzich in een redelijk vroeg stadium, dus als dit alles in 1 x oplost... GRAAG! :D

INT
24 april 2010, 17:40
Dude ga dan wat eten ofzo? :D 4,2 %, zo dun zullen Ethiopiërs niet eens zijn.

Maar als dit werkt ben ik zeker geintereseerd! Ik ben nog opzich in een redelijk vroeg stadium, dus als dit alles in 1 x oplost... GRAAG! :D

Ben ook niet superdun (20 jaar en 1,89 meter met een gewicht van 75 kg)

Maar verder heb je gelijk!

Ambo
24 april 2010, 18:12
Ben ook niet superdun (20 jaar en 1,89 meter met een gewicht van 75 kg)

Maar verder heb je gelijk!

Ik met mijn 1,89 meter zal zo'n gewicht nooit meer bereiken... :(

wesley1982
24 april 2010, 18:51
ik weeg er 76 - 77 en ik ben maar 1m66 :P
toch heb ik geen buikje ofzo hoor...

ik ga er stevig invliegen, ga het p90x schema beginnen , ga weinig vettig eten , en vervangen door meerdere kleine maaltijden vooral bestaand uit koolvis , kip , en veel gestoomde groenten , en veel trainen natuurlijk , de zomer komt eraan...
voor gasten dat deze methode niet kennen typ je maar eens p90x in op youtube... :cool:

Ambo
24 april 2010, 18:56
ik weeg er 76 - 77 en ik ben maar 1m66 :P
toch heb ik geen buikje ofzo hoor...

Dat klinkt beter, ik ben 1.89 bij 96 kilo.

INT
24 april 2010, 19:13
Ik met mijn 1,89 meter zal zo'n gewicht nooit meer bereiken... :(

Maar jij bent ook geen 20 meer Ambo:P

Ambo
24 april 2010, 19:14
Maar jij bent ook geen 20 meer Ambo:P

Wrijf het er maar nog eens in.... ;)

INT
24 april 2010, 19:42
Wrijf het er maar nog eens in.... ;)


Maar zo zie je er natuurlijk wel nog altijd uit!:D:shiny:

Ambo
24 april 2010, 20:16
Maar zo zie je er natuurlijk wel nog altijd uit!:D:shiny:

Kijk, zo maak je vrienden.... ;)

cc Limbo

INT
25 april 2010, 04:11
Blijf het toch raar vinden dat er nog steeds zo weinig over dit 'wondermiddel' bekend is.

wesley1982
25 april 2010, 13:37
wel ik vraag me ook af waar de data van clinical trail 2 versie 2 blijft...
ik denk dat ze hun visie : geen side effect zullen moeten veranderen :P
wat het doet in je lichaam is nog niet volledig onderzocht :cool:
zover ik weet vallen de sides zeer goed mee, zeker als je ze vergelijkt met de huidige middelen , toch vind ik hun info : geen bijwerkingen niet correct , al hanteren wij wel bijna een dubbele dosering dan de proefpersonen in die trails... :D

wesley1982
27 april 2010, 07:27
vanaf deze avond ga ik terug aan de asc....

was effe flippen vandaag, we zijn verhuist en ik vond mijn asc niet meer terug (de stof in de diepvries)
fuck man, waar is die asc-j9 naartoe ???
gelukkig nog gevonden :cool: no way dat ik er tijdig aan nieuwe geraakte , vorige keer bijna 3 maand op levering gewacht.... :confused: om van de kostprijs nog te zwijgen

wesley1982
30 april 2010, 18:58
gisteren niks geslapen , ik was doodmoe en moest gaan werken
ik smeerde 0,8ml asc op een nat hoofd en binnen de 20min was ik superwakker , ik had zelfs een redbull bij en heb deze niet gedronken omdat ik heel de tijd superfit en alert was :P
ik merkte wel op dat mijn lichaam superstrak was toen ik terug thuiskwam , dus vetverbranding staat terug superhoog, ook ruikt mijn zweet wel veel sterker, dat viel me ook sterk op, hogere stofwisseling :P toen ik met asc gestopt was toen was dit sterk verminderd terug , ook vetverbranding leek terug stil te vallen :cool:

nog iets gevonden van die test op muizen :

mice treated with ASC-J9 retained normal sexual function and fertility. Collectively, our results point to a better therapeutic and preventative approach to treating SBMA, by disrupting the interaction between AR and AR coregulators.

wesley1982
3 mei 2010, 18:26
mijne dagen met asc lijken supergoed voorbij te gaan
meer energie , ik begin terug strakker te komen
stofwisseling duidelijk hoger , vetverbranding gaat ook prima
enige dat ik en andere gebruikers opmerken is dat ons zweet sterker ruikt , zou denken soort ammoniakgeur... heb er al wat willen van opzoeken en het zou vooral komen door hoge stofwisseling/verbranding...

op gebied van die lymfeklieren... ik heb al mijn hele leven beetje dikke klier in mijn nekstreek , toen ik met asc gestopt was voor die ht , toen was die terug dikker , kon het zo voelen in mijn nek , in mijn geval is dit normaal aangezien ik het al mijn hele leven heb , dokter vond er zelf niks aan , nu sinds ik na die ht die curcumin slikte toen was die al iets platter....
nu ik aan asc-j9 terug zit, is die volledig verdwenen , volledig gekrompen , ik denk niet dat het iets negatief is aangezien een gezwollen lymfeklier meer zou duiden op een probleem , niet omgekeerd ... :cool:

INT
3 mei 2010, 20:19
Trouwens Wes met hoeveel mensen heb je nog meer contact die dit spul gebruiken? Zien die mensen al veranderingen in hun haar?
Ik lees overigens dat er al meerdere jaren word gesproken over dit product maar er werd bijna nergens gezegd dat dit product wel eens toekomst zou kunnen gaan hebben.
Hebben ze de laatste tijd het product zwaar verbeterd ofzo?

wesley1982
3 mei 2010, 20:29
momenteel zijn we nog met 2 personen , mijn broer zag het niet zitten elke dat te smeren , dusja...

ze speculeren er al jaren over ja , toch heeft niemand de stof kunnen bemachtigen :cool:
en voor er een product op de markt komt moet het eerst door alle trails gaan, en dan ook door de extra fda trail...
dus de eerste paar jaren zal je het nergens beschikbaar vinden , pas na alle trails...
ik vraag me wel af waar de data blijft van de clinical trail 2 versie b...

INT
3 mei 2010, 23:22
momenteel zijn we nog met 2 personen , mijn broer zag het niet zitten elke dat te smeren , dusja...

ze speculeren er al jaren over ja , toch heeft niemand de stof kunnen bemachtigen :cool:
en voor er een product op de markt komt moet het eerst door alle trails gaan, en dan ook door de extra fda trail...
dus de eerste paar jaren zal je het nergens beschikbaar vinden , pas na alle trails...
ik vraag me wel af waar de data blijft van de clinical trail 2 versie b...

En ondervind die andere persoon al succes?

wesley1982
4 mei 2010, 07:08
die andere persoon heeft inderdaad succes
inhammen worden niet groter, ze worden terug kleiner
maar hij heeft wel sides van die asc , vooral die extreme droogzetting is niet ideaal voor hem , het maakt hem te droog , ik gebruikte gisteren 2x dag 0,5 ml op nat hoofd en kan ook getuigen dat mijn gezicht lijkt strakker te komen (nu niet echt een slechte zaak want ik wou wel een wat fijne gezicht aangezien van vroegere kuren te doen mijn gezicht toen wat dikker geworden was en leek niet meer weg te gaan)
ik ga allesinds ook mijn kilos wat bijhouden maar zover ik merk verlies ik wel altijd gewicht, ik was 2 kilo verdikt toen ik geen asc meer deed en nu was er terug al 1,5 afgeraakt , ik weeg momenteel nog 76 en ik zou 70 -72 ideaal vinden aangezien ik wel wat geblokt ben ( ik ben 1m66 ter info , dus niet echt groot)

thomaspomas
4 mei 2010, 17:57
nu dat is misschien ideaal tot een bepaald moment maar vanaf je dat gewicht bereikt wat dan?

wesley1982
4 mei 2010, 21:16
wel momenteel is het meer om wat droger te komen , maar haaruitval lamleggen is wel het hoofddoel , dusja ik zie wel in welke richting het uitgaat eens ik wat droger sta :P

wesley1982
8 mei 2010, 18:10
ik weeg momenteel nog.... 74 kilo...
ik doe wel ook die p90x trainingschema , dat maakt je echt kapot zo een training , daar die asc bij , ik verbrand vet als gekken tegenwoordig
en mijn haar groeit echt mooi door...:cool:
asc zou ook VEG stimuleren , dus weefsels herstellen beter herstellen en regenereren...

thomaspomas
8 mei 2010, 18:31
op vier dagen twee kilo afgevallen? nuja dat ligt nu blijkbaar ook niet alleen aan de Asc. neem je nu eigenlijk een verhoogde dosis of niet en neem je nog andere dingen tegen haaruitval of ben je volledig gestopt met de duta en topicals en dergelijke?

wesley1982
8 mei 2010, 19:33
yep 2 kilo in 4 dagen...
ik kijk wel op mijn voeding , train alle dagen , volg mijn haarregime en smeer 2x daags 0,6ml asc-j9 aan de 0,040% dosis...

thomaspomas
26 mei 2010, 20:11
hoe zit het met je gewicht?

doelpunt
29 mei 2010, 18:53
http://www.androscience.com/artman/publish/news/Topical_Acne_Therapeutic.shtml

Een nieuw persbericht van ASC. Phase IIb voor acne wil men in september 2010 beginnen. Opvallende zin is:


No side effects have been noted in either phase I or phase IIa clinical trials

wesley1982
29 mei 2010, 20:29
72,5 kilo......

die sides merken we maar als we het smeren op vochtig tot nat hoofd , anders merk ik ook niet echt iets van sides hoor... natte huid neemt enorm veel van die stoffen op , waardoor er ook veel meer van die stoffen in je bloed terechtkomen tegenover het op een droge huid te smeren...

Fallen Dreams
29 mei 2010, 23:09
Wesley waar koop je dit en hoeveel kost dit? En zou het ook werken op de haarlijn?

wesley1982
30 mei 2010, 15:13
621 euro voor 4 maand elke dag asc te gebruiken... natuurlijk doe je er wel veel langer mee als je het enkel op de haarlijn gebruikt ....
en het is zeer moeilijk te bemachtigen aangezien het enkel beschikbaar is voor de human trails normaal gezien...

voor RU daarintegen kan ik je mischien wel een goeie bron bezorgen , op hairlosstalk zitten daar toch al paar tevreden gebruikers...

Fallen Dreams
30 mei 2010, 18:41
Wow.. dat gaat me niet lukken met mn baantje als krantenbezorger :confused: Maar ik ga misschien volgend jaar full time werken, misschien dat ik het dan kan gaan gebruiken.

RU is toch dat middel met al die cijfers er achter? Ik heb inderdaad ook eerder gehoord dat dat goed zou moeten werken. Maar hoe werkt dat product precies tegen haaruitval? Is het een DHT-verlager, of topisch middel?

Ben in ieder geval wel geintereseerd.

wesley1982
30 mei 2010, 20:52
het is een topische androgenenblocker , zonder sides....
het zou zowel testosteron als dht blocken bij de haarfollikels...
ook dit is wel niet echt goedkoop maar ik dacht wel dat het wel scheelt met asc....
als het je intreseerd bezorg ik je wel verdere info , ik moet het even een bron op hairlosstalk vragen , die kon heel goedkoop aan samples van 10gr ru geraken en het zou volgens hem en paar andere wel degelijk helpen , waar fina het niet kon klaren , ik zal er zeker meer info over vragen...

Fallen Dreams
31 mei 2010, 17:37
Ja ik ben zeker wel geintereseerd. Heb alleen ff tijd nodig om het geld ervoor te verdienen. Maar hou me op de hoogte, ik wil het graag uitproberen.

thomaspomas
22 juli 2010, 11:18
en wesley? wat is de huidige toestand?

wesley1982
22 juli 2010, 15:52
ik smeer het nu meestal 3x dag... aan iets lagere dosis : 0,025 a 0,030%

ik gebruik er ook al paar weken 15% minoxidil erbij , dus nu hopen op nog meer hergroei , al denk ik dat bij iemand waar het nog maar net aan het uitvallen is beter kan werken voor behoud en hergroei , want bij mij kon duta de klus ook niet meer klaren voor nog meer hergroei... aangezien veel haar al vele jaren weg was...
maar ik blijf smeren want voor hetzelfde geld had ik nu terug al achteruitgang gekregen...

hier en daar soms wel wat last van gewrichten , af en toe iets pijnlijk dat terug weggaat , soms gewoon gewrichten dat sterk hoorbaar kraken...
het droogt alles sterk uit , ik vermoed ook de gewrichten...

Strider
23 juli 2010, 20:51
Zijn wel serieuze bijwerkingen wesley!

INT
30 juli 2010, 16:47
Ook al wat meer bekend over de trials? Ben toch echt benieuwd of dit product bijvoorbeeld minox als #1 topical van diens plaats kan verstoten. Ik hoop het in ieder geval wel. Vind qua werking ASC veel effectiever klinken.

wesley1982
30 juli 2010, 16:53
wel ik ga het eens moeten opzoeken , maar de trails zijn nog bezig , dacht clinical trail 2 versie b...

asc zorgt gewoon ervoor dat de androgene receptoren heel snel verouderen en dus niet efficient meer hormonen kunnen opnemen , dus ik denk dat je minoxidil als groeibooster nog steeds nodig hebt hoor, wel lijkt me een toekomstige combo mogelijk van een soort superminoxidil niks meer dan 10% minox samen met 0,030% asc-j9 , dit lijkt mij de beste oplossing...
ik ben toch van plan gewoon een 3mg van die asc in mijn 5% minox te doen oplossen als ik op reis ga eind volgende maand , en hopen dat het spul wat stabiel blijft zonder koeling , als ik het in een koele plaats kan bijhouden in mijn hotelkamer , eventueel in zo een safe, die voelen toch steeds heel koel aan :P dan kan ik steeds men asc doorgebruiken...

Ryan R
30 juli 2010, 23:30
Wat dacht je van de minibar vent, koel genoeg.

wesley1982
31 juli 2010, 12:56
als er een minibar aanwezig is op de kamer is dit wel een hemels geschenk :P
ik zal wel zien waar ik het kan zetten als ik daar aankom :cool:

INT
31 juli 2010, 13:35
wel ik ga het eens moeten opzoeken , maar de trails zijn nog bezig , dacht clinical trail 2 versie b...

asc zorgt gewoon ervoor dat de androgene receptoren heel snel verouderen en dus niet efficient meer hormonen kunnen opnemen , dus ik denk dat je minoxidil als groeibooster nog steeds nodig hebt hoor, wel lijkt me een toekomstige combo mogelijk van een soort superminoxidil niks meer dan 10% minox samen met 0,030% asc-j9 , dit lijkt mij de beste oplossing...
ik ben toch van plan gewoon een 3mg van die asc in mijn 5% minox te doen oplossen als ik op reis ga eind volgende maand , en hopen dat het spul wat stabiel blijft zonder koeling , als ik het in een koele plaats kan bijhouden in mijn hotelkamer , eventueel in zo een safe, die voelen toch steeds heel koel aan :P dan kan ik steeds men asc doorgebruiken...


Ik dacht meer aan mijn eigen situatie. Als dit product nu eens snel op de markt komt, nog voordat ik echt AGA heb of slechts licht aangetaste inhammen en ik begin met dit product dan kan ik mijn receptoren dus vroegtijdig aantasten dat minox niet eens eens nodig zou zijn voor mij.
Dan hier nog fina bij gaan slikken en dan zou ik wanneer het allemaal zijn werk doet de boel aardig kunnen rekken.

wesley1982
2 augustus 2010, 06:57
inderdaad , dan zou dit correct zijn, de receptoren zullen beschadigd zijn en zullen nog weinig androgenen kunnen opnemen.... dan heb je geen minoxidil nodig...

fstluxe
7 september 2010, 00:33
Inkoop actie asc-j9 :D

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26200

zozo:)

vrosjnivosj
20 oktober 2010, 20:58
Eig zijn der niet zoveel studies over de stof zelf of zie ik dit verkeerd?

Strider
22 oktober 2010, 18:26
Eig zijn der niet zoveel studies over de stof zelf of zie ik dit verkeerd?

Nee dat zie je goed, daar was ik ook al achter gekomen, volgens mij komt dit ook omdat het een relatief nieuwe en erg zeldzame dure stof is.

Kasper90
22 oktober 2010, 19:40
Het lijkt me sterk dat het heel moeilijk te maken is eigenlijk.

Zover ik heb begrepen is gemethyleerd curcumine. Curcumine wordt gewonnen uit kurkuma, en dat moet je het alleen nog methyleren, wat volgens mij een makkelijke reactie is.

Zou veel kurkuma eten dan ook werken trouwens ? Ik las dat het minder bioactief is, maar zal toch wel een werking hebben dan ?

Over kurkuma zijn trouwens sowiezo al heel veel gezondheidseffecten bekend, ik denk dat zo'n sterke anti-oxidant die ook nog veel bio actiever is dan wel behalve voor acne en haren, nog voor veel meer dingen kan worden ingezet of niet ?

Strider
22 oktober 2010, 22:07
Het lijkt me sterk dat het heel moeilijk te maken is eigenlijk.

Zover ik heb begrepen is gemethyleerd curcumine. Curcumine wordt gewonnen uit kurkuma, en dat moet je het alleen nog methyleren, wat volgens mij een makkelijke reactie is.

Zou veel kurkuma eten dan ook werken trouwens ? Ik las dat het minder bioactief is, maar zal toch wel een werking hebben dan ?

Over kurkuma zijn trouwens sowiezo al heel veel gezondheidseffecten bekend, ik denk dat zo'n sterke anti-oxidant die ook nog veel bio actiever is dan wel behalve voor acne en haren, nog voor veel meer dingen kan worden ingezet of niet ?

Er zijn hier al topicals langsgekomen waar curcumine aan toegevoegd is, dus het lijkt mij dat het eten van Kurkuma ook zou moeten werken, maar hoeveel dat wel niet is.

Ik denk zelf ook niet dat het zo'n heel moeilijk proces is, maar er is nu nog totaal geen markt voor, dus tot die tijd blijft zeldzaam.

vrosjnivosj
23 oktober 2010, 23:44
Als je het eet dan zou je bijwerkingen kunnen krijgen...

Kasper90
24 oktober 2010, 14:07
Als je wat eet? Curcumine of ascj9?

vrosjnivosj
5 november 2010, 15:38
Abstract

Motor neuron degeneration resulting from the aggregation of the androgen receptor with an expanded polyglutamine tract (AR-polyQ) has been linked to the development of spinal and bulbar muscular atrophy (SBMA or Kennedy disease). Here we report that adding 5-hydroxy-1,7-bis(3,4-dimethoxyphenyl)-1,4,6-heptatrien-3-one (ASC-J9) disrupts the interaction between AR and its coregulators, and also increases cell survival by decreasing AR-polyQ nuclear aggregation and increasing AR-polyQ degradation in cultured cells. Intraperitoneal injection of ASC-J9 into AR-polyQ transgenic SBMA mice markedly improved disease symptoms, as seen by a reduction in muscular atrophy. Notably, unlike previous approaches in which surgical or chemical castration was used to reduce SBMA symptoms, ASC-J9 treatment ameliorated SBMA symptoms by decreasing AR-97Q aggregation and increasing VEGF164 expression with little change of serum testosterone. Moreover, mice treated with ASC-J9 retained normal sexual function and fertility. Collectively, our results point to a better therapeutic and preventative approach to treating SBMA, by disrupting the interaction between AR and AR coregulators.

bron (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez?Db=pubmed&Cmd=ShowDetailView&TermToSearch=17334372&log$=activity)

Hoeveel zou deze verandering zijn?
Zou er een full text van bestaan?

vrosjnivosj
14 november 2010, 17:28
Studie over ASC-J9 bij genezing van wonden.
Abstract

Cutaneous wounds heal more slowly in elderly males than in elderly females, suggesting a role for sex hormones in the healing process. Indeed, androgen/androgen receptor (AR) signaling has been shown to inhibit cutaneous wound healing. AR is expressed in several cell types in healing skin, including keratinocytes, dermal fibroblasts, and infiltrating macrophages, but the exact role of androgen/AR signaling in these different cell types remains unclear. To address this question, we generated and studied cutaneous wound healing in cell-specific AR knockout (ARKO) mice. General and myeloid-specific ARKO mice exhibited accelerated wound healing compared with WT mice, whereas keratinocyte- and fibroblast-specific ARKO mice did not. Importantly, the rate of wound healing in the general ARKO mice was dependent on AR and not serum androgen levels. Interestingly, although dispensable for wound closure, keratinocyte AR promoted re-epithelialization, while fibroblast AR suppressed it. Further analysis indicated that AR suppressed wound healing by enhancing the inflammatory response through a localized increase in TNF-alpha expression. Furthermore, AR enhanced local TNF-alpha expression via multiple mechanisms, including increasing the inflammatory monocyte population, enhancing monocyte chemotaxis by upregulating CCR2 expression, and enhancing TNF-alpha expression in macrophages. Finally, targeting AR by topical application of a compound (ASC-J9) that degrades AR protein resulted in accelerated healing, suggesting a potential new therapeutic approach that may lead to better treatment of wound healing.

bron (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19907077)

Bij de bron staan er ook nog grafieken en illustraties.

Strider
18 november 2010, 21:55
Studie over ASC-J9 bij genezing van wonden.
bron (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19907077)

Bij de bron staan er ook nog grafieken en illustraties.

Dit vind ik fantastisch om te lezen :)

http://www.jci.org/articles/view/39335/files/JCI39335.f6/medium

Ryan R
19 november 2010, 11:43
Wauw!

Alleen die laatste snap ik niet...

vrosjnivosj
19 december 2010, 11:44
Welke functies heeft die VEGF164 uit de vorige studie?
Welk type van VEGF is dit?
Classification

The most important member is VEGF-A (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-A). Other members are Placenta growth factor (PlGF (http://en.wikipedia.org/wiki/PlGF)), VEGF-B (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-B), VEGF-C (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-C) and VEGF-D (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-D). The latter ones were discovered later than VEGF-A, and, before their discovery, VEGF-A was called just VEGF.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d3/VEGF_Vammin.png/250px-VEGF_Vammin.png (http://en.wikipedia.org/wiki/File:VEGF_Vammin.png) http://bits.wikimedia.org/skins-1.5/common/images/magnify-clip.png (http://en.wikipedia.org/wiki/File:VEGF_Vammin.png)
Crystal structure of Vammin, a VEGF-F from a snake venom


A number of VEGF-related proteins have also been discovered encoded by viruses (VEGF-E) and in the venom of some snakes (VEGF-F).
Comparison Type Function VEGF-A (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-A)

Angiogenesis (http://en.wikipedia.org/wiki/Angiogenesis)

↑ Migration (http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_migration) of endothelial cells (http://en.wikipedia.org/wiki/Endothelial_cell)
↑ mitosis (http://en.wikipedia.org/wiki/Mitosis) of endothelial cells (http://en.wikipedia.org/wiki/Endothelial_cell)
↑ Methane monooxygenase (http://en.wikipedia.org/wiki/Methane_monooxygenase) activity
↑ αvβ3 (http://en.wikipedia.org/wiki/%CE%91v%CE%B23) activity
creation of blood vessel lumen (http://en.wikipedia.org/wiki/Lumen_%28anatomy%29)
creates fenestrations (http://en.wikipedia.org/wiki/Vessel_fenestrations)


Chemotactic (http://en.wikipedia.org/wiki/Chemotactic) for macrophages (http://en.wikipedia.org/wiki/Macrophages) and granulocytes (http://en.wikipedia.org/wiki/Granulocytes)
Vasodilation (http://en.wikipedia.org/wiki/Vasodilation) (indirectly by NO (http://en.wikipedia.org/wiki/Nitric_oxide) release)

VEGF-B (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-B) Embryonic angiogenesis VEGF-C (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-C) Lymphangiogenesis (http://en.wikipedia.org/wiki/Lymphangiogenesis) VEGF-D (http://en.wikipedia.org/wiki/VEGF-D) Needed for the development of lymphatic vasculature surrounding lung bronchioles PlGF (http://en.wikipedia.org/wiki/PlGF) Important for Vasculogenesis, Also needed for angiogenesis during ischemia, inflammation, wound healing, and cancer? Is dat de PIGF?
Zo positief zijn die VEGF ook niet...
Vascular endothelial growth factor (VEGF) is a signal protein produced by cells that stimulates the growth of new blood vessels. It is part of the system that restores the oxygen supply to tissues when blood circulation is inadequate.
VEGF's normal function is to create new blood vessels during embryonic development (http://en.wikipedia.org/wiki/Embryonic_development), new blood vessels after injury, muscle following exercise, and new vessels (collateral circulation (http://en.wikipedia.org/wiki/Collateral_circulation)) to bypass blocked vessels.
When VEGF is overexpressed, it can contribute to disease. Solid cancers cannot grow beyond a limited size without an adequate blood supply; cancers that can express VEGF are able to grow and metastasize. Overexpression of VEGF can cause vascular disease in the retina (http://en.wikipedia.org/wiki/Retina) of the eye and other parts of the body. Drugs such as bevacizumab (http://en.wikipedia.org/wiki/Bevacizumab) can inhibit VEGF and control or slow those diseases.
VEGF is a sub-family of growth factors (http://en.wikipedia.org/wiki/Growth_factors), to be specific, the platelet-derived growth factor (http://en.wikipedia.org/wiki/Platelet-derived_growth_factor) family of cystine-knot growth factors. They are important signaling proteins (http://en.wikipedia.org/wiki/Protein) involved in both vasculogenesis (http://en.wikipedia.org/wiki/Vasculogenesis) (the de novo (http://en.wikipedia.org/wiki/De_novo) formation of the embryonic circulatory system (http://en.wikipedia.org/wiki/Circulatory_system)) and angiogenesis (http://en.wikipedia.org/wiki/Angiogenesis) (the growth of blood vessels from pre-existing vasculature).
Bron (http://en.wikipedia.org/wiki/Vascular_endothelial_growth_factor)

Dirty Hairy
8 januari 2011, 04:48
kan iemand foto's voor en na gebruik van asc posten? ik heb gezocht op internet en dit forum maar niemand heeft nog gepost.

gr.

AnthonieH
8 januari 2011, 10:18
Ik denk dat het een groot probleem wordt om echt goede voor-en-na-foto's te krijgen. Feitelijk zou je dan foto's moeten krijgen van mensen die verder helemaal geen andere middelen gebruiken of gebruikt hebben.

Aan mijn voor-en-na-foto's zul je niet hebben in ieder geval. Ik ben het gaan gebruiken in een periode na een haartransplantatie. Dus zul dramatisch verkleinde inhammen en een nog vollere haarlijn zien :)

Ik hoop zelf ASC-J9 over een hele lange periode te kunnen gebruiken en om daar dan over een jaar of 5 misschien over te kunnen oordelen.

dZinee
8 januari 2011, 13:10
Als ik het goed begrepen heb is ASC-J9 momenteel (nog) geen 'goedgekeurd' middel tegen AGA?
Gebruiken de bezoekers van dit forum dit dan experimenteel..?
En volgens mij was klinisch onderzoek is nog bezig en was de 2e ronde eind 2008, hoelang zou het dan duren voordat dit onderzoek is afgerond..?

mart1
8 januari 2011, 23:06
Als ik het goed begrepen heb is ASC-J9 momenteel (nog) geen 'goedgekeurd' middel tegen AGA?
Gebruiken de bezoekers van dit forum dit dan experimenteel..?
En volgens mij was klinisch onderzoek is nog bezig en was de 2e ronde eind 2008, hoelang zou het dan duren voordat dit onderzoek is afgerond..?
Dat weet niemand. En had geen zin om er op te wachten ook!

Dirty Hairy
9 januari 2011, 22:13
ik heb zelf 200mg ASC-j9 ingeslagen wat goed is voor circa 2 jaar.. Ik wacht enkel nog op mijn minox 5%.

Als ik het verhaaltje op een rij zet is dus het volgende aan de hand bij mensen met AGA.

Mij is duidelijk dat de haren aangetast worden door DHT en er zitten receptoren aan de haarzakjes waardoor deze de haarzakjes kan beschadigen. ASC-j9 is voor zover mij duidelijk is een middel wat deze receptoren doet lamleggen waardoor het hormoon de haarzakjes niet meer kan beschadigen. En de minoxidil helpt de haren groeien dus pak je 2 vliegen in 1 klap, normaal gesproken vernietigd fina/duta het hormoon wat verschillende bijwerkingen teweeg kan brengen omdat je loopt de klooien met je hormonen. Dit is dus niet aan de orde, er gebeurd niks geks als je de receptoren van je haarzakjes uitschakeld.

Alleen dit product legd het enkel tijdelijk stil zolang het gebruikt word.
Dit spul moeten ze verfijnen dat het spul permanent bind aan de receptoren waardoor opname van DHT word geblokkeerd.

Gr.

Hanna
9 januari 2011, 22:51
... er gebeurd niks geks als je de receptoren van je haarzakjes uitschakeld.
Alleen dit product legd het enkel tijdelijk stil zolang het gebruikt word.


Als die receptoren langdurig uitgeschakeld worden, gaan ze misschien wel dood.

ey!
9 januari 2011, 23:56
Als ik het verhaaltje op een rij zet is dus het volgende aan de hand bij mensen met AGA...



Volgens mij een goede bondige samenvatting ja!

magnetron01
13 januari 2011, 01:08
Als die receptoren langdurig uitgeschakeld worden, gaan ze misschien wel dood.

en wat gebeurt er dan?

vrosjnivosj
18 januari 2011, 23:40
Vraagje (heb toch even gegoogled) wat is de half-life en shell-life van asc?
En die ook van de androgeen receptor?

vrosjnivosj
29 januari 2011, 23:02
http://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT00525499?term=asc-j9&rank=1

"Studie zonder resultaten" met 0.001%, 0.005%, 0.025% asc-j9.
Misschien kan iemand eens kijken voor de full text.

vrosjnivosj
29 januari 2011, 23:04
Als die receptoren langdurig uitgeschakeld worden, gaan ze misschien wel dood.
Ik denk dat het is zoals met hormonen, dat er terugkoppel mechanismes zijn.

Baradon
5 februari 2011, 09:26
Vind het wel een beetje raar dat een Chinese handelaar deze stof bezit. ASC uit ASC-J9 staat voor AndroScienceCorporation wat betekend dat de naam van de stof een merknaam is, een moleculaire variant op een bestaande stof die door hun gevonden is en "bestempeld" is als ASC-J9. Dan is het toch op zijn minst patent-schending..? En als dit al het geval is dan zou je toch verwachtten dat ze de het tijdens de verkoop de moleculaire variant noemen zoals die bij wetenschappelijke benadering genoemd zou worden? Die staan ergens aan het begin van deze discussie genoemd. En zou ASC niet uberhaubt slim genoeg zijn hun "wonderformule" geheim te houden? Wil het niet afkraken, het product klinkt erg goed en ik weet dat veel mensen hier het gebruiken maar toen ik zag op de website dat ASC uit ASC-J9 gewoon de bedrijfsnaam vertegenwoordigen rook ik een luchtje...

AnthonieH
5 februari 2011, 11:46
Vind het wel een beetje raar dat een Chinese handelaar deze stof bezit. ASC uit ASC-J9 staat voor AndroScienceCorporation wat betekend dat de naam van de stof een merknaam is, een moleculaire variant op een bestaande stof die door hun gevonden is en "bestempeld" is als ASC-J9. Dan is het toch op zijn minst patent-schending..? En als dit al het geval is dan zou je toch verwachtten dat ze de het tijdens de verkoop de moleculaire variant noemen zoals die bij wetenschappelijke benadering genoemd zou worden? Die staan ergens aan het begin van deze discussie genoemd. En zou ASC niet uberhaubt slim genoeg zijn hun "wonderformule" geheim te houden? Wil het niet afkraken, het product klinkt erg goed en ik weet dat veel mensen hier het gebruiken maar toen ik zag op de website dat ASC uit ASC-J9 gewoon de bedrijfsnaam vertegenwoordigen rook ik een luchtje...Goede info, Baradon. Ik ben ook wel nieuwsgierig naar achtergronden.

In China trekken ze zich weinig aan van patenten he, daarom kun je dit soort spul daar ook kopen. Bedrijven die een echte wonderformule hebben die moeilijke na te maken of te analyseren is, zullen dan ook vaak geen patent aanvragen. Want voor een patentaanvraag moet je precies aangeven waarvoor je patent aanvraagt ... dus voor een chemische stof moet je de moleculaire formule opgeven. Wanneer het patent verloopt of wanneer iemand zich gewoon van patenten niks aantrekt, dan kan het middel daardoor nagemaakt worden.

doelpunt
14 februari 2011, 23:57
Zo nu en dan kijk ik op de website van ASC. Laatst is daar weer een bericht verschenen over de onwikkeling van hun produkt. Het gaat echter om een andere toepassing dan haaruitval.

http://www.androscience.com/artman/publish/news/AndroScience_NIH_Grant.shtml

Misschien is het indirect ook goed nieuws voor aga-toepassing?

Ryan R
19 februari 2011, 00:57
Waarom hebben ze op hun site het aga verhaal al jaren niet geupdate?

Klinkt niet best toch??

En het staat best slordig, ondertussen smeert een flink aantal van ons hun product op ons kop.

millie
24 juni 2011, 18:46
is er nog nieuws over dit middel en wanneer word dit op de markt verwacht?

partymarty
20 april 2012, 08:48
is er nog nieuws over dit middel en wanneer word dit op de markt verwacht?

Is er sowieso iemand die het nog gebruikt? :)

Hairpilot
20 april 2012, 10:22
Vroeg ik me ook al af!

martindeman
20 april 2012, 15:13
Ik ga het binnenkort een laatste poging geven. Gebruik geen haarmedicatie meer sinds 1.5-2 jaar en heb nog een voorraad voor 8 maanden liggen. Daarbij milimeter ik altijd al mijn hoofd. Ideaal dus voor een voortgang rapport met foto's :P

moksel
21 mei 2012, 12:28
Afgelopen tijd is dit voor mij geen wondermiddel gebleken. De maanden ervoor was ik weer begonnen met een nog oude batch asc-j9 en reageerde bijzonder goed hierop.

Na het beginnen met de nieuwe batch, jeuk en behoorlijk veel uitval.

ryan82
21 januari 2014, 10:30
ASJ-9 gaf mij meer haaruitval!

Hairpilot
21 januari 2014, 17:15
Hoe bevalt RU? Was duta alleen niet genoeg om je goede resultaten te geven?

IlsiePilsie
21 januari 2014, 17:23
Vraag me ook af of Wesley het nog gebruikt, we zijn ondertussen al 2014.

Ik vond dit bericht i.v.m. de clinicial trial op ASC-J9-202 op de website van AndroScience Corp., gepost in maart 2013:
http://www.androscience.com/artman/publish/news/index.shtml

Heb voor de rest nog geen info gevonden over trials met dit product voor AGA.

IlsiePilsie
21 januari 2014, 17:59
Dit middel zou in prostaatkanker zelfs de degradatie verschillende varianten van de AR-receptor bevorderen.

Deze info vond ik op PubMed:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22355276

Over terugkoppelmechanismen en resistentie kan ontstaan voor dit middel, zoals bij deze kankers in een bepaald stadium vaak het geval is voor anti-androgenen, daar vond ik nog niets over.

ikzelf
16 maart 2014, 18:08
Zijn er nog mensen positief over dit middel?