PDA

View Full Version : levertijd internet


dian
14 juni 2003, 23:09
hoi,

Ik overweeg en pruik te kopen via internet. Weet iemand van jullie hoelang de levertijd is? (wil je me dan gelijk vertellen op welke site je hem besteld hebt? :P )

Alvast héél erg bedankt,
Dian

dian
26 juni 2003, 20:44
Is er dan niemand die mij kan/wil helpen?????? Boohoo!

Dian

monique3
26 juni 2003, 22:37
Hoi Dian, er is in andere threads al aandacht aan dit onderwerp besteed, kijk bijv. daarvoor in deze thread:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=919&highlight=pruik+internet



http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=1211&highlight=pruik+internet

groeten van monique3.

dian
26 juni 2003, 23:11
Dank je Monique, ga gelijk snuffelen. Ik ben niet meer van plan om nog eens 450 euro uit te geven voor een haarwerk. Het wordt hoog tijd eens wat risico's te nemen :P .

Groetjes
Dian

dharma
9 augustus 2003, 23:27
hoi Dian,
Ik heb een tijd geleden een haarwerk via Bestwig.com gekocht. De prijs was zeer laag, maar ik heb er wel even op moeten wachten. Ze beloven dat je binnen een week je haarwerk hebt, maar dat wordt niet waargemaakt. Na ca. 2 weken ben ik gaan mailen, kreeg geen antwoord. Werd al wanhopig, ik had immers al betaald, en heb toe advies gevraagd op een Amerikaans haarweb forum, waar ik gerust gesteld werd. Men zei dat ik even op moest bellen. Heb dat gedaan en werd netjes te woord gestaan, moest mijn bestelnummer geven en ze beloofden me gelijk per email te antwoorden. Dat deden ze. Het bleek dat de juiste kleur niet op voorraad was. Uiteindelijk heeft het 5 weken geduurd voordat ik het haarwerk in huis had.
Ik had inmiddels ook een haarwerk via een zaak hier in Nederland. Draag dat haarwerk nu elke dag omdat het lichter is. Het haarwerk via internet was wel meer dan 4 x zo goedkoop! Vind zelf wel een groot nadeel dat je het niet kan passen. Maar als je een goed merk besteld dan krijg je wel goede kwaliteit.
Succes ermee.
Houd ons op de hoogte.
Groetjes Dharma

dian
9 augustus 2003, 23:41
Bedankt voor je reactie. Ik heb hier in de buurt een "winkel" gevonden waar ze een aardige voorraad hebben. Ik hoop dat ze mijn favorieten hebben, ik wil die dan gaan passen en daarna bestellen via bestwigs..... niet zo netjes, :o ik weet het maar mijn vel wordt al 7 jaar over mijn oortjes getrokken en dan word ik vindingrijk. :D Je moet toch wat!?!

Ik hou je zeker op de hoogte,
Groetjes Dian