PDA

View Full Version : iemand bekend met deze methode?


rama
8 februari 2009, 00:42
beste mensen,

ik ben nieuw en zal me ff kort voorstellen. ben een meisje van 20 en mn haar begon al uit te vallen toen ik 6 was. dus vanaf toen om de zoveel tijd kale plekken. ondertussen heb ik van alles geprobeerd, alleen zie ik dat de tijd het alleen geneest. ik geloof in geen enkel middel meer. daarom ben ik meer bezig met het verbergen totdat het weer herstelt dan bezig zijn met herstellen. ik denk dat je dan op een of ander manier meer rust hebt. niet afwagten of dit middel nou zal helpen maar bezig zijn met verbergen en wagten tot het weer begint te groeien.

maar goed, ik heb gehoord van een methode (van een jaar terug dus heb geen idee meer hoe het heet en ik zal het zo goed mogelijk proberen te beschrijven): het zijn een soort hele kortje haartjes wat je eigenlijk op je haar strooit en dat het dan voller lijkt. iets van magnetisch ofzo. het kostte rond 37 euro weet ik nog.

herkent iemand dit? en heeft er iemand ervaring mee?

alvast bedankt!

Hanna
8 februari 2009, 02:15
Hoi Rama,

Ik denk dat je Toppik bedoelt, zie deze website:

http://www.hairplus.nl/haarproducten_haarverdikking_05_haar.htm

Dat is inderdaad prima spul. ;)

promske
12 februari 2009, 08:59
hey,

werkt dit echt? Als ik de website bekijk, dan heb ik zo iets van "allé, da kan toch niet!"

Hanna
12 februari 2009, 12:27
Toppik bestaat uit mini-vezeltjes, zoals in volume-mascara, die zich hechten aan je haren, waardoor de haren dikker worden/lijken, en kleine kale plekjes daardoor kunnen worden gecamoufleerd.
Bij grotere kale plekken geeft het geen mooi effect.

rama
16 februari 2009, 05:16
ja thnq die bedoel ik. was m kwijt nl

heeft er iemand ervaring mee? ik heb heel lang getwijfeld, enne.. ik twijfel nog steeds.. misschien een gratis consult? maar dat is weer 6 uur reizen voor mij.

kan dit ook op een of ander manier vergoedt worden?

klaasje
16 februari 2009, 09:06
je hebt deze ook van het merk nanogen; daar zijn meer kleuren van en er zit een hele verzorginslijn bij en de kleuren zijn minder dof.
En niet onbelangrijk; het is goedkoper;)

Naam Nanogen.Goedgekeurd door flink aantal internationale organisaties.

Hanna
16 februari 2009, 12:58
ja thnq die bedoel ik. was m kwijt nl

heeft er iemand ervaring mee? ik heb heel lang getwijfeld, enne.. ik twijfel nog steeds.. misschien een gratis consult? maar dat is weer 6 uur reizen voor mij.

kan dit ook op een of ander manier vergoedt worden?

Rama,
Het is een busje vol speciaal strooipoeder, bestaande uit minuscule gekleurde vezeltjes, waar honderden lotgenoten op dit forum goede ervaringen mee hebben, inclusief ikzelf. Als je mascara koopt, vraag je toch ook niet eerst om een gratis consult? En dat wordt ook niet vergoed.

dajo3d
20 mei 2009, 19:49
Hey Rama, ik heb me net Nanogen aangeschaft nadat ik Toppik een aantal maanden heb gebruikt en het resultaat van Nanogen is veel beter dan dat van Toppik. Geloof mij, een echte aanrader, je haren zijn terug als ouds. En daarenboven Rama, een investering van 30 euro weegt niet op tegen een deuk in je zelfbeeld, want dat overkomt iedereen die zijn haren begint te verliezen (al laat iedereen dat niet uitschijnen). Kopen dus!

Hanna
20 mei 2009, 21:46
Van Toppik of Nanogen krijg je echt geen nieuwe haren!
't Zijn alleen maar camouflagemiddelen bestaande uit vezeltjes die aan je eigen haren blijven plakken, net als volumemascara.

petra-78
21 mei 2009, 01:15
hey Rama,

Je kan voor 9,95 ook een bus volume hair make-uop halen bij de etos. Hierin zitten ook vezels die je haar dikker maken en kleine plekken kunnen bedekken. Helaas verkopen ze het niet in veel verschillende kleuren. maar je kan het altijd een keer proberen. ik gebruik het produkt zelf ook. helaas werkt het niet echt op hele grote plekken, maar die kleine plekken zijn daardoor niet meer zichtbaar en kan ik dus enigszins met een prettiger gevoel naar buiten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Liefs petra