PDA

View Full Version : Haar laseren


Fruit
10 februari 2009, 18:16
Hey,

ik heb aardig wat haar op me borst,buik,rug en schouders
Ik zou hier graag vanaf willen. Heeft iemand ervaring met laser aesthetic in Groningen?

Of überhaupt met laser aesthetic? Is dit een vertrouwd bedrijf?
Ik heb een lichte huid met donkere haren..
Wat zijn overigens de prijzen bij laser aesthetic? Ze staan namelijk niet op de site


mvg,

fruit

Hanna
10 februari 2009, 22:27
Hoi Fruit,
Dat kun je beter even vragen of nakijken op het hirsutisme-forum; daar hebben ze er veel verstand van.

Fruit
10 februari 2009, 22:51
okee bedankt:)

Hanna
11 februari 2009, 00:29
Fruit,

Had je dit verhaal (http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=12471) doorgelezen?

Fruit
11 februari 2009, 19:31
Hey Hanna,

nee, ik kon niks nuttigs vinden met de zoekmachine..
Maar bedankt ik zal hem even doorlezen!

wesley1982
11 februari 2009, 20:23
het is soms wel echt door teveel androgenen in je lichaam te hebben dat je lichaamshaar veel meer en dikker word...

ikzelf gebruik een bodygroomer van philips, laseren zou ik niet durven aangezien bij dun haar en geen donor meer achteraan, je lichaamshaar de laatste optie is om over te zetten op je hoofd
dit is natuurlijk volledig mijn mening...

maar ik kan je wel zeggen dat zo een bodygroomer wel goed resultaat geeft bij veel lichaamshaar en je kan je zelfs scheren onder de douche daarmee...

mijn lichaamshaar is sterk afgenomen sinds ik topische fluta gebruik...
viel mij op dat ik men bodygroomer ver niet meer moet gebruiken...

Hanna
11 februari 2009, 22:36
het is soms wel echt door teveel androgenen in je lichaam te hebben dat je lichaamshaar veel meer en dikker word...
Of door een disbalans met de vrouwelijke hormonen, dus te weinig vrouwelijke hormonen in verhouding.

...je lichaamshaar de laatste optie is om over te zetten op je hoofd....

Volgens mij groeien lichaamsharen nooit verder uit en blijven ze na transplantatie kort.

wesley1982
12 februari 2009, 15:27
ja dat het niet zo lang kan groeien dan gewoon haar weet ik , maar 5cm of iets meer kan wel hoor...
bodyhair gebruiken ze dan ook als laatste reddingsmiddel...
maar toch wel handig als je deze nog staan hebt...

dat is natuurlijk iedereen zijn keuze :P