PDA

View Full Version : Hier wil ik alleen de leuke kanten horen van de mensen die wel tevreden zijn!!!


Salvamia
6 januari 2002, 18:10
Luister, wanneer mensen al die negatieve verhalen van "ons" lezen dan weten ze nog niets!!!!

Ik wil even kwijt dat ik zeer tevreden ben, en zeer blij ben dat ik voor een haarwerk heb gekozen.
Ik heb weer meer zelfvertrouwen, en hoef die rot petjes niet meer te dragen.

Mensen die ik ken en met een laser behandeld zijn zeggen zelfs tegen me dat zei ook beter hadden kunnen kiezen voor een haarwerk en dat je er niets van ziet.

Kijk er valt altijd wel iets van te zeggen en zoals vroeger zal het toch nooit meer zijn!! maar dit kan me niets schelen omdat mijn haar structuur en model er zelfs beter uitziet dan mijn eigen haar van vroeger!!!!.

Grtjs Salvamia

Chris
6 januari 2002, 21:45
Hoi Salvamia,

Het is nu eenmaal zo dat je eerder de negatieve geluiden van iets hoort, dan de positieve. Wanneer mensen gelukkig met iets zijn, dan zul je daar minder snel iets van horen dan mensen die ongelukkig met iets zijn.

Ik denk wel dat het heel nuttig is als lotgenoten óók op de hoogte zijn van alle negatieve ervaringen. Maar je hebt gelijk, daarbij moeten we niet de positieve geluiden vergeten!

Dat ikzelf bijv. enorme negatieve ervaringen heb meegemaakt, wil niet zeggen dat er geen lichtpuntjes tussen zitten. In thread: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?s=&postid=834#post834 kun je bijv. lezen welke voordelen ik ondervind van een niet-permanent haarwerk waar ik momenteel zeker over te spreken ben.

Ook ik ben blij dat ik voor een haarwerk gekozen heb en niet mijn geld heb uitgegeven aan minoxidil of andere haargroeimiddelen of zelfs een haartransplantatie. Inderdaad....ik heb er ENORM veel zelfvertrouwen door gekregen.

Chris.

sacha
8 januari 2002, 16:06
Hoi!
Ja, dat is inderdaad wel fijn dat je die verhalen ook hoort. Wat voor een soort haarwerk heb jij en waar heb je het laten doen?En wat voor een model heb jij er nu in?

Ik heb vorige week mijn afspraak maar afgezegd, ik wil eerst verhalen horen!
groetjes Sacha

debbie
6 juni 2002, 08:11
Hai

Kun je mij ook zeggen waar je voor dit haarstuk bent geweest en wat de kosten zijn????
Ik ben echt ten einde raad en durf niemand meer te vertrouwen.Na honderden middeltjes te hebben gebruikt waarvoor een goede garantie werd beloofd ben ik nog niks wijzer.Ik vertrouw dus alleen nog maar de mensen die in het zelfde schuitje zitten en die aan het verschaffen vandeze informatie niets verdienen.Alvast bedankt
Groetjes Debbie

Salvamia
6 juni 2002, 10:42
Debbie

Ik ben een klant van topfusion, maar ik meen dat voor vrouwenhaarwerken het beste eens contact kunt opnemen met Do.


grtjs en veel succes,

Salvamia

debbie
6 juni 2002, 10:50
Ja ik bezoek deze site nog niet zolang dus kom ik af en toe bij de verkeerde mensen terecht maar bedankt voor je advies ga haar zeker mailen
Groetjes Debbie

Marloes
24 juni 2002, 12:55
Hoi,

Ik vind ook dat er af en toe iets positiefs moet worden gezegd en ook ik ben tevreden met mijn pruik, veel beter dan mijn vorige haarwerk wat permanent was bevestigd.
Verder heb ik er allemaal nog niet zoveel ervaringen mee en ben ik blij dat ik de ellende die je op deze site af en toe leest niet heb hoeven mee te maken.

marloes