PDA

View Full Version : Effectieve Behandeling


RightOfWay
25 maart 2009, 23:31
Ik heb dit forum een beetje doorgelezen, allerlei berichten over mannelijke kaalheid etc. Ook las ik een aantal berichten uit 2003 en 2004 waarin verschillende links staan die doorverwijzen naar artikelen die roepen "Mannelijke kaalheid over 5 jaar effectief te behandelen" Tot op heden nog NIKS!!!. Dan heb je wel de middelen Duta, Fina en Minoxidil maar om die nou effectief te noemen. En je hebt natuurlijk nog een haartransplantatie, maar jah, dure shit. Dus ik vraag me af... wanneer een goedkope, effectieve behandeling...

Ryan R
25 maart 2009, 23:39
Ik heb dit forum een beetje doorgelezen, allerlei berichten over mannelijke kaalheid etc. Ook las ik een aantal berichten uit 2003 en 2004 waarin verschillende links staan die doorverwijzen naar artikelen die roepen "Mannelijke kaalheid over 5 jaar effectief te behandelen" Tot op heden nog NIKS!!!. Dan heb je wel de middelen Duta, Fina en Minoxidil maar om die nou effectief te noemen. En je hebt natuurlijk nog een haartransplantatie, maar jah, dure shit. Dus ik vraag me af... wanneer een goedkope, effectieve behandeling...


Fina en minox, duta, is voor de meeste mensen heel effectief, zeker als je er op tijd bij bent. Het is alleen niet eeuwigdurend, op termijn gaat je haar toch weer achteruit ja.

Hanna
26 maart 2009, 01:57
. Het is alleen niet eeuwigdurend, op termijn gaat je haar toch weer achteruit ja.

Maar dat kan vele jaren duren en ondertussen wacht je op betere oplossingen en ga je daarvoor sparen.

Ryan R
26 maart 2009, 12:05
Maar dat kan vele jaren duren en ondertussen wacht je op betere oplossingen en ga je daarvoor sparen.


Jup, ik hoop het nu lang genoeg uit te stellen, zodat tegen de tijd dat het weer achteruit gaat, er een ´goed´ werkend middel is.

wax
2 april 2009, 18:21
mag ik vragen wat vele jaren is ?? 10 ? ik ben nou 22.. maar ik zou echt minstens mijn haar nog 15 jaar willen houden. Daarna is toch iedereen aan het kalen. Dan is het niet zo erg meer.:D

AnthonieH
2 april 2009, 20:59
ik ben nou 22.. maar ik zou echt minstens mijn haar nog 15 jaar willen houden. Daarna is toch iedereen aan het kalen. Dan is het niet zo erg meer.:DDat had je gedroomd ;)

inham
2 april 2009, 21:13
Dat had je gedroomd ;)

Nou het lijkt mij toch echt minder erg om op me 35e mijn haar te verliezen dan op mijn 20e zoals nu:S

Ryan R
2 april 2009, 21:16
Nou het lijkt mij toch echt minder erg om op me 35e mijn haar te verliezen dan op mijn 20e zoals nu:S


Absoluut.

Maar ik zal het altijd klote blijven vinden, hoe oud ik ook ben.

cees
3 april 2009, 11:11
Nou als j enu met finas begint en je hebt nog een mooie haardos, dan zal je hier een flink aantal jaren nog van kunnen genieten. De hoeveelheid jaren is afhankelijk per persoon, erz ijn namelijk gevallen dat men na 15 jaar nog steeds net zoveel contateren als voordat ze ermee begonnen, maar andere werkt finas amper. Zodra je merkt dat aga toeslaat zou ik aan de finas gaan om zo het maximale eruit te halen.