PDA

View Full Version : natuurlijke animozuren en ultra violet voor haargroei??


silvie
29 maart 2009, 16:10
Hoe zit het eigenlijk met aminozuren. Heb iets gelezen op de site;
haaruitval-stoppen.nl en deze jongeman gebruikt aminozuren waardoor zijn
haaruitval stopte.

Nu is mijn uitval gestopt kort na ik vitB en Vit12 nam, maar heeft iemand goede ervaringen hiermee??

Heb ook iets gelezen van een kind met aga en kreeg behandelingen met PUVA ulta violet licht en had na enkele wk al goede verbetering, alleen ik lees en niet veel over door het zoeken via google.

Silvie;)

Hanna
29 maart 2009, 19:07
Een kind met AGA? Ging het niet om areata?

silvie
1 april 2009, 00:11
Dag Hanna,:)

Jha nu begin ik te twijfelen, maar het kind was nu rond de 20 met normaal haar. Maar bij aga werkt zoiets dus niet..


Inositol kan ik niet kopen, weet jij mischien waar ik het kopen??

Groetjes Silvie:D

Hanna
1 april 2009, 00:36
Je schrijft dat jouw haaruitval al gestopt is door het slikken van vitaminen. Dat duidt er op dat je dus alleen maar een vitaminentekort had. Gefeliciteerd! De meesten op dit forum zitten in een veel moeilijkere situatie, waarbij een paar vitamientjes niet helpen.

PUVA is voor de behandeling van alopecia areata.

Hier (https://www.mijnapotheek.nl/producten_details.asp?ID=644755&sub=DRG) kun je inositol krijgen en Google weet waarschijnlijk wel meer adressen te vinden.

knabbelnoot
16 mei 2009, 13:21
bij www.vitaminebom.nl (http://www.vitaminebom.nl) koop je chlorella-alg. 100% natuurlijk, das nog wel een mooiste. er zitten veel essentiële maar ook niet-essentiële aminozuren in. Eigenlijk allerlei soorten die je in de dagelijkse voeding NERGENS terug vindt. zakje chlorella kost 2 tientjes; doe je pakembeet 3 maanden mee. het is ontgiftend en werkt als een trein ook voor energie. Het helpt tegen van alles, maar bovenal dus 100% natuurlijk. Mensen eten toch veel te veel troep; ja, dan moet het wel ergens fout gaan.

groet,
knabbelnoot

Hanna
16 mei 2009, 13:50
Het helpt tegen van alles, maar bovenal dus 100% natuurlijk. Mensen eten toch veel te veel troep; ja, dan moet het wel ergens fout gaan.

"100% natuurlijk"....:o
Dat zegt totaal niets, want Moeder Natuur is de grootste leverancier van giftige stoffen.

En het helpt ook nog "tegen van alles"?
Lijkt TelSell wel.

another
16 mei 2009, 14:17
Eigenlijk allerlei soorten die je in de dagelijkse voeding NERGENS terug vindt.

Tsja, dan lijkt het mij ook vrij overbodig...eet gevarieerd, wees fit en kom zo nu en dan eens in de zon en voila je hebt alles qua vitamientjes enzo al binnen;)